ďťż
Wštki |
[P:T] Tatuaże (Scream Predatoor)
Orish - Pon 07.05.2007, 18:05:03 " />Tatuaże Niemal znak rozpoznawczy Planescape TormentPodczas.gry odnaleść możesz, Salon Tatuaży Dabusa , niegdyś sługi Pani Bólu ,o wdzięcznym imieniu Upadły. On dysponuje mocą ,by wydarzenia które miąły miejsce w grze, przelać na tatuaż który możesz umieści na swym ciele.Efekty są rużne i opisze je po krotce. Pamiętaj też że tatuować możesz tylko Bezimiennego , Anne i Dak'Kona Tatuaż Ochronny +1 do kp HAHAHAHA ludzie nie zbliżać się do tego,efekt mizerny i nieprzydatny. Tatuaż Wzmocnionej Ochrony +2 do kp Już lepiej ale wciąż są lepsze. Tatuaż Celności +1 do traco Mały bonus, nie wart uwagi. Tatuaż Anarchisty Wymaga przyłączenia się do Anarchistów Tylko Bezimienny Rzuca przyśpieszenie ruchów Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. Może sprawić że npc sie na ciebie rzuca by cię ubić. Tatuaż Anarchisty(No2) Wymaga przyłączenia się do Anarchistów Tylko bezimienny Rzuca czar ”zamęt” Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. Może sprawić że npc sie na ciebie rzuca by cię ubić. Tatuaż Anny Spośród Cieni Pojawia się u Upadłego po przyłączeniu Anny do drużyny Tylko Bezimienny Tylko złodziej +1 do zręczności +3% do umiejętności złodziejskich -1 do mądrosci i charyzmy Za duże minusy do zbyt żywotnych statystyk gry. Nie bierz. Tatuaż Avernus Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil +33% do odporności na ogień i magiczny ogień Nie ma w grze, żadnej istoty używającej tego żywiołu, wniosek więc jest prosty. Pomiń Tatuaż Czarnokolcego Labiryntu Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil Tylko Bezimienny Tylko mag Słabiutki czar . Nie warto Tatuaż Czarnokolcego Wezwania Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil Tylko Bezimienny Tylko mag Słabiutki czar . Nie warto Tatuaż Zdrajcy Pojawia się u Upadłego po zabiciu Triasa Devy +1 do Inteligencji i Siły Już coś pożądniejszego , jednagże obawiam się , iż są lepsze. Tatuaż Puszczania Krwi +1 do wszystkich obrażeń Bardzo dobry tatuaż szczególnie na początku. Dodaje plus jeden punkt obrażeń do każdego cios, nie ważne czy zadanego magią czy bronią. Wyjątkowo efektywny z czarem ”łzy elizjum” UWAGA jeśli masz broń zadającą dwa typy obrażeń(np miecz Triasa ogień + inne) to wtedy dostajesz 2 punkty obrażeń więcej(jeden dla ognia i jeden dla innych) Tatuaż Mówcy Kości Dostępny po nauczeniu się u Czerstwej Mery umiejętności Gadaj-Kości-Opowieści rzuca czar ”unieruchomienie nieumarłego” Pomiń Tatuaż Prezencji +1 do Charyzmy Lepiej kupić od razu mocniejszą wersje lub używac obu Tatuaż Większej Prezencji +2 do charyzmy Kup na samym początku i noś do końca , a nie pożałujesz Możesz pużniej zamienić na Tatuaż źródła albo Srebrnego języka Tatuaż Zdrowia +1 do Kondycji Mały bonus , raczej nie warto Tatuaż Wzmocnionego Zdrowia +2 do Kondycji Kup Dak'konowi a uzyska śladową regeneracje(po tym jak odzyska wiare w Zerthimona) Tatuaż Logiki Tylko Bezimienny Dostępny po przyłączeniuNordoma +3 do Inteligencji -3 do Mądrości Nieprzydatny Nie dość że na tym etapie , oba atrybuty powinny być już maksymalnie nabite , to jeszcze Mądrośc jest przydatniejsza od Inteligencji. Tatuaż Rzezimieszka Tylko Złodziej Tylko Bezimienny Po użyciu Dodaje troche miedzi i xp Można kupić i używac raz dziennie , ale w grze ani Xp ,ani miedzi nie brakuje.. Tatuaż Śmierci Po Życiu Dostępny po wykonaniu zadania z Zombim Dimitrim Tylko Bezimienny 3 razy może przywołać czar ”wskrzeszenie” Pomiń ,bezimienny i tak może używać wskrzseszenia ile razy tylko chce. Tatuaż Oszusta +3 do traco i wszystkich Obrażeń Bardzo Dobry tatuaż ,wręcz doskonały, obrażenia dziłają tak samo jak w Tatuażu Upuszczania Krwi Tatuaż Snów o Es-Annon Dostepny po wypełnieniu zadania dla Opłakująceg Es-Annon poprzez kamień nagrobny +2 do rzutow ochronnych na magie +2 do PŻ Słabiutki tatuaż. Tatuaż Działania +1 do Zręczności Mały bonus, można się zastanowić. Tatuaż Wzmożonego Działania +2 do zręczności Tylko dla złodzieji Możesz kupić annie , zręczność jednak, nie jest tak ważna w tej grze , i polecałbym byś kupił jakiś inny tatuaż. Tatuaż Pożeracza Szczurów Dostepny po zjedzeniu ponad 20 szczurów u gościa stojącego przed przybytkiem ”oczyszczania miasta” +5% odpornosci na kwas +1 do rzutów na Trucizne Słaby tatuaż . Tatuaż Wojownika Tylko wojownik +1 do KP i Siły +3 do PŻ Dobry na początek , pużniej wymienić na mocniejszą wersje. Tatuaż Wspaniałego Wojownika Tylko wojownik +3 do KP i Siły +9 do PŻ Wspaniały tatuaż , kup go sobie albo Dak'konowi. Tatuaż Grobowców Es-Annonu Dostepny po wykonaniu zadania dla Opłakującego Es-Annon poprzez oszukanie go +2 do Rzutów obronnych przeciw śmierci +2 do PŻ Słaby tatuaż. Tatuaż Ignusa Dostępny po przyłączeniu Ignusa do drużyny Tymczasowo +15% do odporności na ogień i magiczny ogień +1 do Kondycji +3 do PŻ -15% do odporności na magie -1do mądrości Słabiutki tatuaż. Tatuaż Olśnienia +1 do Inteligencji Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. Tatuaż Objawienia +2 do Inteligencji Tylko dla magów Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. Tatuaż Połączenia Dostępny po ”spiknięciu” Korvus i Koriny na Targowisku w Niższej Dzielnicy Rzuca czar ”przyjaciele” Możesz go założyć na chwilę , by wzmocnić charyzme ale bardziej się opłaca , by mag zapamiętał ten czar. Tatuaż Oka Sprawiedliwości Dostępny po wypełnieniu zadania dla Tristy +1 do siły Rzuca czar ”wykrycie zła” Na tym etapie są już mocniejsze tatuaże, więc tym, nie zawracaj sobie głowy Tatuaż Straconego Żywota Dostępny po odnalezieniu swojej ręki Tylko Bezimienny Przyśpiesza Regeneracje Dodaje pare punktów Doświadczenia Są lepsze ale ewentulnie można wziąść. Tatuaż Sztuki Tylko mag +1 do Inteligencji +1 slot dla czarów pierwszego i drógiego poziomu Dobry dla maga. Pużniej wymienić na mocniejszy. Tatuaż Maga Tylko mag +3 do Inteligencji Dubluje ilość slotów dla czarów pierwszego i drógiego poziomu Brać. Warto. Tatuaż Wytrzymałosci +3 do PŻ Pomiń. Tatuaż Wzmocnionej Wytrzymałości +9 do PŻ Też pomiń. Tatuaż Mortego +1do charyzmy -1 do mdr Tymczasowo pod efektem czaru ”szczęście” Nie opłaca się. Tatuaż Reveli Dostępny po powrocie do Sigil +1 do Charyzmy Odporność na strach Na tym etapie za słabe. Tatuaż Odkupiciela Dostępny po przekonaniu Devy do powrotu na drogę dobra +2 do Mądrości +1 do charyzmy +1 do szczęscia Bardzo mocny tatuaż. Tatuaż Niespokojnych Zmarłych Dostępny po wykonaniu Zadania w Mauzoleum Rzuca błogosławieństwo Na początku może sie przydać,ma ograniczoną ilość użyć. Tatuaż Pocałunku Reveli Dostępny jeśli podczas rozmowy z Revelą pocałowałeś ją Tylko dla Bezimiennego +2 do siły i kondycji -1 do inteligencji i Mądrość +1 do rzutów przecie paraliżowi Mocny tatuaż , na tym etapie minusy są do przełkniecia, a taki bonus do statsow zawsze pomaga. Tatuaż Końca Sebastiona Dostępny po zdradzeniu Sebastiona u Grasuka Rzuca czar ”spacer po ogniu” Nie dość , że wykonanie w ten sposób tego questu , jest nieopłacalne to jeszcze i nagroda mizerna! Pomiń. Sznyt Kolczastych Aniołow Dostepny po pokonaniu Zgniłego Willa i Czarnego Tulipana Nośiciel pod wpływem zaklęcia ochrona przed złem Szkoda marnowac pieniądze na to. Tatuaż Doznania Wymaga przyłączenia sie do Czuciowców Tylko Czuciowcy +1 do Tracko +1 do otrzymywanych obrażeń +5% do otrzymywanych obrażeń Tatuaż ten sprawie że robisz się , wrażliwszy na obrażenia ,przy smiesznym bonusie do trafienia. Pomiń. Tatuaż Czuciowców Wymaga przyłączenia się do Czuciowców Tylko Czuciowcy Umożliwia użycia zdolności Czuciowy Dotyk +3 do wiedzy Pomiń. Tatuaż Ochronny Sławy Dostępny po przyłączeni Nie-Sławy +1 do Mądrości +1 do rzutów ochronnych +5 do wiedzy Ma tym etapie są już lepsze, choć ten nie jest zły Tatuaż Cieni Dostępny po odnalezieni swojej ręki Przyzywa czar ”całun cieni” Przy użyciu dodaje XP Słąby nie bierz. Tatuaż Otwarcia Rzuca zaklęcie Otwarcie Dodaje xp Słabiutkie. w grze są ze 4-5 zamkniętych zamków. Anna albo wojownik z 11+ siły otworzy je i tak. Ma ograniczoną ilość użyć Tatuaż Milczących Monet Tylko złodziej Tylko Bezimienny Dostępny po odnalezieni swojej ręki Trwale dodaje +3 do kradzieży kieszonkowej Dodaje pare punktów XP +5% do kradzieży kieszonkowej Nie wart pieniedzy nań przeznaczonych, Tatuaż Srebrnego Języka Dostepny jeśli w rozmowie z Revelą używałeś pochlebstw zawsze jak się dało +2 do charyzmy Tymczasowo +3 do charyzmy Mocne . Jak potrzebujesz charyzmy na istotę wiekuistą bierz bez namysłu. 5 do charyzn to nie w kij dmuchał. Tatuaż Źródła Tylko dla bogowców +2 do charyzmy Przy użyciu dodaje XP Zastąp nim tatuaż prezencji jak chcesz. Tatuaż Złości Dostępny po zepsuciu związku Kariny i Korvusa Przywołuje czar ”szyderczy śmiech Tashi” Słabiutkie. Tatuaż Mocy +1 do siły Słaby bonus. Tatuaż Znaczniejszej Mocy Tylko wojownicy +2 do siły Już lepiej ale wybrałbym co innego. Tatuaż Kamienicznych Cieni Dostepny po wyjściu z kamienicy zbójców bez mordowania wszystkich Tylko dla zlodzieji +15 do krycia się Znaczny bonus ale uważam że są godniejsze twej uwagi. Tatuaż Złodzieja Tylko złodziej +1 do zręczności +5% do otwierania zamków i kradzieży kieszonkowej dobry nawet. Mozesz go wziąśc Tatuaż Mistrza Złodziejskiego Tylko złodziej +3 do zręczności +1 do szczęscie +5% do wszystkich umiejętności złodziejskich Świetny dla zlodzieji. Tatuaż Tristy Dostepny po wykonaniu zadania dla Tristy +3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi Słabiutkie. Tatuaż Tkacza Opowieści Dostępny po wysłuchaniu wszystkich histori u Yves opowiadaczki +1 do charyzmy +5 do wiedzy Na tym etapie nieprzydatny Tatuaż Nieprzerwanego Kręgu Dostepny po zrozumieniu wszystkich Nauk Zerthimona Przywołuje czar ”skupienie Zerthimona” Dość mocne dla początkującego wojownika , niestety szybko sie wyczerpuje. Tatuaż Niszczycielskiej Ciemności Dostępny po znalezieniu swojej ręki Tylko Bezimienny Tylko złodziej Uzyty dodaje XP Trwale zwieksza o 3% krycię sie w cieniu +5% do krycia się w cieniu +1 do KP -1 do Charyzmy Raczej nie opłacalny. Tatuaż Płaczących Kamieni Tylko Bezimienny +10 do odporności na chłód +10 do odporności na magiczny chłód +1 do kp -1 do charyzmy Nic specjalnego. Chłód dość źadko sie w tej grze spotyka. Tatuaż Ducha +1 do Mądrości Bierz od razu mocniejsze, Tatuaż Duszy +2 do Mądrości Zawsze brałem ten tatuaż na samym początku. Zastrzyk mądrości nigdy nikomu nie zaszkodził. Numer Ku'u Yina Nagroda za wypełnieni zadania dla Ku'u Yina Chroni przed chaotycznymi postaciami Możesz ponosic jak nie masz nic innego ,nie możesz go mięc jak jesteś chaotyczny Cannabis - Pon 07.05.2007, 18:18:15 " />Rozumiem że będą do tego obrazki tych tatuaży. Co do tekstu to trochę słaby, prócz wielu literówek (że o interpunkcji nie wspomnę) to opisy tatuaży są za krótkie i mało treściwe np. Nie warto Z tego co wyczytałem to doszedłem do wniosku że Bezimienny ma ograniczone miejsce na tatuaże. W takim przypadku wypadało by wspomnieć ile ich może mieć maksymalnie. Moim zdaniem tekst do gruntownej poprawy. Loki Lyesmyth - Pon 07.05.2007, 18:23:54 " />to widać 3 tak jakby pisać ile klas do wyboru ma:P nie widziałem też powodu by pisać więcej nie warto i już:P ale jeśli głos sie powotryz do doam "bo za niski bonus" Rubenos - Pon 07.05.2007, 18:36:51 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 07.05.2007, 18:47:15 " />Tatuaże Niemal znak rozpoznawczy Planescape TormentPodczas.gry odnaleść możesz, Salon Tatuaży Dabusa , niegdyś sługi Pani Bólu ,o wdzięcznym imieniu Upadły. On dysponuje mocą ,by wydarzenia które miąły miejsce w grze, przelać na tatuaż który możesz umieści na swym ciele.Efekty są rużne i opisze je po krotce. Pamiętaj też że tatuować możesz tylko Bezimiennego , Anne i Dak'Konak każdy z nich ma tylko 3 sloty na ciele na tatuaże a więc wybieraj je rozsądnie Tatuaż Ochronny +1 do kp HAHAHAHA ludzie nie zbliżać się do tego,efekt mizerny i nieprzydatny. Tatuaż Wzmocnionej Ochrony +2 do kp Już lepiej ale wciąż są lepsze. Tatuaż Celności +1 do traco Mały bonus, nie wart uwagi. Tatuaż Anarchisty Wymaga przyłączenia się do Anarchistów Tylko Bezimienny Rzuca przyśpieszenie ruchów Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. Może sprawić że npc sie na ciebie rzuca by cię ubić. Tatuaż Anarchisty(No2) Wymaga przyłączenia się do Anarchistów Tylko bezimienny Rzuca czar ”zamęt” Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. Może sprawić że npc sie na ciebie rzuca by cię ubić. Tatuaż Anny Spośród Cieni Pojawia się u Upadłego po przyłączeniu Anny do drużyny Tylko Bezimienny Tylko złodziej +1 do zręczności +3% do umiejętności złodziejskich -1 do mądrosci i charyzmy Za duże minusy do zbyt żywotnych statystyk gry. Nie bierz. Tatuaż Avernus Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil +33% do odporności na ogień i magiczny ogień Nie ma w grze, żadnej istoty używającej tego żywiołu, wniosek więc jest prosty. Pomiń Tatuaż Czarnokolcego Labiryntu Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil Tylko Bezimienny Tylko mag Słabiutki czar . Nie warto Tatuaż Czarnokolcego Wezwania Pojawia się u Upadłego po powrocie do Sigil Tylko Bezimienny Tylko mag Słabiutki czar . Nie warto Tatuaż Zdrajcy Pojawia się u Upadłego po zabiciu Triasa Devy +1 do Inteligencji i Siły Już coś pożądniejszego , jednagże obawiam się , iż są lepsze. Tatuaż Puszczania Krwi +1 do wszystkich obrażeń Bardzo dobry tatuaż szczególnie na początku. Dodaje plus jeden punkt obrażeń do każdego cios, nie ważne czy zadanego magią czy bronią. Wyjątkowo efektywny z czarem ”łzy elizjum” UWAGA jeśli masz broń zadającą dwa typy obrażeń(np miecz Triasa ogień + inne) to wtedy dostajesz 2 punkty obrażeń więcej(jeden dla ognia i jeden dla innych) Tatuaż Mówcy Kości Dostępny po nauczeniu się u Czerstwej Mery umiejętności Gadaj-Kości-Opowieści rzuca czar ”unieruchomienie nieumarłego” Pomiń. W momencie zdobycia tatuaża nie spotkasz już ani jednego nieumarłego na swej drodze. Tatuaż Prezencji +1 do Charyzmy Lepiej kupić od razu mocniejszą wersje lub używac obu Tatuaż Większej Prezencji +2 do charyzmy Kup na samym początku i noś do końca , a nie pożałujesz Możesz pużniej zamienić na Tatuaż źródła albo Srebrnego języka Tatuaż Zdrowia +1 do Kondycji Mały bonus , raczej nie warto Tatuaż Wzmocnionego Zdrowia +2 do Kondycji Kup Dak'konowi a uzyska śladową regeneracje(po tym jak odzyska wiare w Zerthimona) Tatuaż Logiki Tylko Bezimienny Dostępny po przyłączeniuNordoma +3 do Inteligencji -3 do Mądrości Nieprzydatny Nie dość że na tym etapie , oba atrybuty powinny być już maksymalnie nabite , to jeszcze Mądrośc jest przydatniejsza od Inteligencji. Tatuaż Rzezimieszka Tylko Złodziej Tylko Bezimienny Po użyciu Dodaje troche miedzi i xp Można kupić i używac raz dziennie , ale w grze ani Xp ,ani miedzi nie brakuje.. Tatuaż Śmierci Po Życiu Dostępny po wykonaniu zadania z Zombim Dimitrim Tylko Bezimienny 3 razy może przywołać czar ”wskrzeszenie” Pomiń ,bezimienny i tak może używać wskrzseszenia ile razy tylko chce. Tatuaż Oszusta +3 do traco i wszystkich Obrażeń Bardzo Dobry tatuaż ,wręcz doskonały, obrażenia dziłają tak samo jak w Tatuażu Upuszczania Krwi Tatuaż Snów o Es-Annon Dostepny po wypełnieniu zadania dla Opłakująceg Es-Annon poprzez kamień nagrobny +2 do rzutow ochronnych na magie +2 do PŻ Słabiutki tatuaż. Tatuaż Działania +1 do Zręczności Mały bonus, można się zastanowić. Tatuaż Wzmożonego Działania +2 do zręczności Tylko dla złodzieji Możesz kupić annie , zręczność jednak, nie jest tak ważna w tej grze , i polecałbym byś kupił jakiś inny tatuaż. Tatuaż Pożeracza Szczurów Dostepny po zjedzeniu ponad 20 szczurów u gościa stojącego przed przybytkiem ”oczyszczania miasta” +5% odpornosci na kwas +1 do rzutów na Trucizne Słaby tatuaż . anie trucizny ani kwas nie są w tej grze spotykane zbyt często Tatuaż Wojownika Tylko wojownik +1 do KP i Siły +3 do PŻ Dobry na początek , pużniej wymienić na mocniejszą wersje. Tatuaż Wspaniałego Wojownika Tylko wojownik +3 do KP i Siły +9 do PŻ Wspaniały tatuaż , kup go sobie albo Dak'konowi. Tatuaż Grobowców Es-Annonu Dostepny po wykonaniu zadania dla Opłakującego Es-Annon poprzez oszukanie go +2 do Rzutów obronnych przeciw śmierci +2 do PŻ Słaby tatuaż. rzut nie używany praktycznie Tatuaż Ignusa Dostępny po przyłączeniu Ignusa do drużyny Tymczasowo +15% do odporności na ogień i magiczny ogień +1 do Kondycji +3 do PŻ -15% do odporności na magie -1do mądrości Słabiutki tatuaż. małe bonusy a minus do mądrości jest zawsze bolesny Tatuaż Olśnienia +1 do Inteligencji Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. Tatuaż Objawienia +2 do Inteligencji Tylko dla magów Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. Tatuaż Połączenia Dostępny po ”spiknięciu” Korvus i Koriny na Targowisku w Niższej Dzielnicy Rzuca czar ”przyjaciele” Możesz go założyć na chwilę , by wzmocnić charyzme ale bardziej się opłaca , by mag zapamiętał ten czar. Tatuaż Oka Sprawiedliwości Dostępny po wypełnieniu zadania dla Tristy +1 do siły Rzuca czar ”wykrycie zła” Na tym etapie są już mocniejsze tatuaże, więc tym, nie zawracaj sobie głowy Tatuaż Straconego Żywota Dostępny po odnalezieniu swojej ręki Tylko Bezimienny Przyśpiesza Regeneracje Dodaje pare punktów Doświadczenia Są lepsze ale ewentulnie można wziąść. Tatuaż Sztuki Tylko mag +1 do Inteligencji +1 slot dla czarów pierwszego i drógiego poziomu Dobry dla maga. Pużniej wymienić na mocniejszy. Tatuaż Maga Tylko mag +3 do Inteligencji Dubluje ilość slotów dla czarów pierwszego i drógiego poziomu Brać. Warto. Tatuaż Wytrzymałosci +3 do PŻ Pomiń. Bonusik malutki Tatuaż Wzmocnionej Wytrzymałości +9 do PŻ Też pomiń. Bonus nie przydatny aż tak by marnować slot. Tatuaż Mortego +1do charyzmy -1 do mdr Tymczasowo pod efektem czaru ”szczęście” Nie opłaca się. lepiej mieć mądrośc niż charyzme Tatuaż Reveli Dostępny po powrocie do Sigil +1 do Charyzmy Odporność na strach Na tym etapie za słabe. Tatuaż Odkupiciela Dostępny po przekonaniu Devy do powrotu na drogę dobra +2 do Mądrości +1 do charyzmy +1 do szczęscia Bardzo mocny tatuaż. Tatuaż Niespokojnych Zmarłych Dostępny po wykonaniu Zadania w Mauzoleum Rzuca błogosławieństwo Na początku może sie przydać,ma ograniczoną ilość użyć. Tatuaż Pocałunku Reveli Dostępny jeśli podczas rozmowy z Revelą pocałowałeś ją Tylko dla Bezimiennego +2 do siły i kondycji -1 do inteligencji i Mądrość +1 do rzutów przecie paraliżowi Mocny tatuaż , na tym etapie minusy są do przełkniecia, a taki bonus do statsow zawsze pomaga. Tatuaż Końca Sebastiona Dostępny po zdradzeniu Sebastiona u Grasuka Rzuca czar ”spacer po ogniu” Nie dość , że wykonanie w ten sposób tego questu , jest nieopłacalne to jeszcze i nagroda mizerna! Pomiń. Sznyt Kolczastych Aniołow Dostepny po pokonaniu Zgniłego Willa i Czarnego Tulipana Nośiciel pod wpływem zaklęcia ochrona przed złem Szkoda marnowac pieniądze na to. to jest tylko 2 do kp a to już lepiej wziąśc sobie tatuaż ochronny bo przynajmniej chroni prze każdym chaerakterem Tatuaż Doznania Wymaga przyłączenia sie do Czuciowców Tylko Czuciowcy +1 do Tracko +1 do otrzymywanych obrażeń +5% do otrzymywanych obrażeń Tatuaż ten sprawie że robisz się , wrażliwszy na obrażenia ,przy smiesznym bonusie do trafienia. Pomiń. Tatuaż Czuciowców Wymaga przyłączenia się do Czuciowców Tylko Czuciowcy Umożliwia użycia zdolności Czuciowy Dotyk +3 do wiedzy Pomiń. ani wiedza ani czuciowy dotyk nie jest w tej grze ważny Tatuaż Ochronny Sławy Dostępny po przyłączeni Nie-Sławy +1 do Mądrości +1 do rzutów ochronnych +5 do wiedzy Ma tym etapie są już lepsze, choć ten nie jest zły Tatuaż Cieni Dostępny po odnalezieni swojej ręki Przyzywa czar ”całun cieni” Przy użyciu dodaje XP Słąby nie bierz. Tatuaż Otwarcia Rzuca zaklęcie Otwarcie Dodaje xp Słabiutkie. w grze są ze 4-5 zamkniętych zamków. Anna albo wojownik z 11+ siły otworzy je i tak. Ma ograniczoną ilość użyć Tatuaż Milczących Monet Tylko złodziej Tylko Bezimienny Dostępny po odnalezieni swojej ręki Trwale dodaje +3 do kradzieży kieszonkowej Dodaje pare punktów XP +5% do kradzieży kieszonkowej Nie wart pieniedzy nań przeznaczonych, +8%?? za mało by marnować pienądze i slot Tatuaż Srebrnego Języka Dostepny jeśli w rozmowie z Revelą używałeś pochlebstw zawsze jak się dało +2 do charyzmy Tymczasowo +3 do charyzmy Mocne . Jak potrzebujesz charyzmy na istotę wiekuistą bierz bez namysłu. 5 do charyzn to nie w kij dmuchał. Tatuaż Źródła Tylko dla bogowców +2 do charyzmy Przy użyciu dodaje XP Zastąp nim tatuaż prezencji jak chcesz. Tatuaż Złości Dostępny po zepsuciu związku Kariny i Korvusa Przywołuje czar ”szyderczy śmiech Tashi” Słabiutkie. Tatuaż Mocy +1 do siły Słaby bonus. Tatuaż Znaczniejszej Mocy Tylko wojownicy +2 do siły Już lepiej ale wybrałbym co innego. Tatuaż Kamienicznych Cieni Dostepny po wyjściu z kamienicy zbójców bez mordowania wszystkich Tylko dla zlodzieji +15 do krycia się Znaczny bonus ale uważam że są godniejsze twej uwagi. Tatuaż Złodzieja Tylko złodziej +1 do zręczności +5% do otwierania zamków i kradzieży kieszonkowej dobry nawet. Mozesz go wziąśc Tatuaż Mistrza Złodziejskiego Tylko złodziej +3 do zręczności +1 do szczęscie +5% do wszystkich umiejętności złodziejskich Świetny dla zlodzieji. Tatuaż Tristy Dostepny po wykonaniu zadania dla Tristy +3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi Słabiutkie. lepiej wziąść jakiś bonus do statystyk niż babrać się w rzutach Tatuaż Tkacza Opowieści Dostępny po wysłuchaniu wszystkich histori u Yves opowiadaczki +1 do charyzmy +5 do wiedzy Na tym etapie nieprzydatny Tatuaż Nieprzerwanego Kręgu Dostepny po zrozumieniu wszystkich Nauk Zerthimona Przywołuje czar ”skupienie Zerthimona” Dość mocne dla początkującego wojownika , niestety szybko sie wyczerpuje. Tatuaż Niszczycielskiej Ciemności Dostępny po znalezieniu swojej ręki Tylko Bezimienny Tylko złodziej Uzyty dodaje XP Trwale zwieksza o 3% krycię sie w cieniu +5% do krycia się w cieniu +1 do KP -1 do Charyzmy Raczej nie opłacalny. Tatuaż Płaczących Kamieni Tylko Bezimienny +10 do odporności na chłód +10 do odporności na magiczny chłód +1 do kp -1 do charyzmy Nic specjalnego. Chłód dość źadko sie w tej grze spotyka. Tatuaż Ducha +1 do Mądrości Bierz od razu mocniejsze, Tatuaż Duszy +2 do Mądrości Zawsze brałem ten tatuaż na samym początku. Zastrzyk mądrości nigdy nikomu nie zaszkodził. Numer Ku'u Yina Nagroda za wypełnieni zadania dla Ku'u Yina Chroni przed chaotycznymi postaciami Możesz ponosic jak nie masz nic innego ,nie możesz go mięc jak jesteś chaotyczny[/quote] KoZa - Pon 07.05.2007, 18:47:58 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Oress - Pon 07.05.2007, 18:51:32 " />nie musisz współczuć Koza pbo poprawki robi sam autor^^ do samego tekstu nie będę się wypowiadał bo to nie mój konik, ale stylowo jest rzeczywiście niezbyt napisany scream, zdania są chaotycznie poukładane, musisz to poprawić, nie ma co się spieszyć, trzeba powolutku sobie robić teksty żeby wyglądały^^ KoZa - Pon 07.05.2007, 18:53:35 " /> Oress napisał(a): Loki Lyesmyth - Pon 07.05.2007, 18:56:48 " />BEZIMIENNY zawsze powinne nośić tatuaż duszy i lepszej prezencji 3 tatuaż zależy od klasy w przypadku maga to sztuki i maga jeśłi złodziej to złodziejstwa i mistrzostwa złodziejskiego jak wojownik to wojownika . DAK'KON powinnen zawsze nośić tatuaż objawienia i większej wytrzymałości dzięki czemu ma większe możliwości co do zapamiętywania czarów oraz uzyskuje więcej punktów życia i regeneracje(słabszą jednak niż bezimienny) trzeci to generalnie jakiś tatuaż podnoszący statyski fizyczne. naprzykład tatuaż mocy , albo zdrajcy ANNA z nią zawsze jest porblem generalnie daj jej Większego działani dzięki czemu stani sie trudniejsza do trafienia a pozastałe dwa przeznaczyłbym na jakieś tatuaże wzmacniające jej zdolności bojowe to miałą być wyliczanka nie poradnik a jaka forma była by lepsza? Cannabis - Pon 07.05.2007, 20:23:27 " />Hmm niech no tylko Vrenth napisze tu swój wywód o kolokwializmach, interpunkcji i ortografii to się tego dowiesz szczegółowo PS. Wciąż nie mogę zapomnieć reakcji Vrenth na tekst Screama o drużynie xD Oress - Pon 07.05.2007, 20:24:48 " />nie no wtedy przegieła, widac było od razu że nie mają się ku sobie Loki Lyesmyth - Pon 07.05.2007, 21:48:26 " />Tatuaże ”Podstawowe” TATUAŻ OCHRONY +1 do klasy pancerza Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki. HAHAHAHA ludzie nie zbliżać się do tego,efekt mizerny i nieprzydatny. TATUAŻ WZMOCNIONEJ OCHRONY Może być używany jedynie przez Wojowników +2 do klasy pancerza Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki. Już lepiej ale wciąż są lepsze. TATUAŻ CELNOŚCI TraK0: +1 Tatuaż ten przedstawia dwa koncentryczne pierścienie, z wewnątrz których promieniuje światło. Kiedy naniesie się go na skórę, u noszącej go osoby poprawi się ocena odległości oraz poczucie równowagi, przez co jej ataki będą celniejsze. Mały bonus, nie wart uwagi. TATUAŻ PUSZCZANIA KRWI +1 do obrażeń od wszystkich ataków Tatuaż ten ma formę kolczastego bicza. Kiedy jego posiadacz trafi w przeciwnika, tatuaż rozbłyskuje, a bicz dodatkowo "kąsa" wroga. Bardzo dobry tatuaż szczególnie na początku. Dodaje plus jeden punkt obrażeń do każdego cios, nie ważne czy zadanego magią czy bronią. Wyjątkowo efektywny z czarem ”łzy elizjum” UWAGA jeśli masz broń zadającą dwa typy obrażeń(np miecz Triasa ogień + inne) to wtedy dostajesz 2 punkty obrażeń więcej(jeden dla ognia i jeden dla innych) TATUAŻ PREZENCJI +1 do charyzmy Ten tatuaż daje noszącej go postaci przewagę przy kontaktach z innymi osobami. Dzięki niemu zostaje ona obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi. Lepiej kupić od razu mocniejszą wersje lub używac obu TATUAŻ LEPSZEJ PREZEZNCJI +2 do charyzmy Ten tatuaż sprawia, że nosząca go osoba staje się bardziej zdecydowana i wywiera na innych większe wrażenie. Dzięki tatuażowi zostaje obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi. Kup na samym początku i noś do końca , a nie pożałujesz Możesz pużniej zamienić na Tatuaż źródła albo Srebrnego języka TATUAŻ ZDROWIA +1 do kondycji Tatuaż ten niewielkim stopniu zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki. Mały bonus , raczej nie warto TATUAŻ WZMOCNIONEGO ZDROWIA Może być używany jedynie przez Wojowników +2 do kondycji Tatuaż ten zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki. Kup Dak'konowi a uzyska śladową regeneracje(po tym jak odzyska wiare w Zerthimona) TATUAŻ DZIAŁANIA +1 do zręczności Ten tatuaż zwiększa w pewnym stopniu refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia. Mały bonus, można się zastanowić. TATUAŻ WZMOŻONEGO DZIAŁANIA Może być używany jedynie przez Złodziei +2 do zręczności Ten tatuaż w znacznym stopniu zwiększa refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia, a jej umiejętności złodziejskie ulegają poprawie. Możesz kupić annie , zręczność jednak, nie jest tak ważna w tej grze , i polecałbym byś kupił jakiś inny tatuaż. ATUAŻ OLŚNIENIA +1 do inteligencji Ten tatuaż powoduje lekki przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień. Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. TATUAŻ OBJAWIENIA Może być używany jedynie przez Magów +2 do inteligencji Ten tatuaż powoduje znaczny przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień. Na początku może być ważne , ale lepiej wziąść inne Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje. TATUAŻ WYTRZYMAŁOŚCI +3 do bazowych PŻ Tatuaż ten w niewielkim stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić. Pomiń. Bonusik malutki TATUAŻ WZMOCNIONEJ WYTRZYMAŁOŚCI Może być używany jedynie przez Wojowników +9 do bazowych PŻ Tatuaż ten w znacznym stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić w czasie walki. Też pomiń. Bonus nie przydatny aż tak by marnować slot. TATUAŻ MOCY +1 do siły Ten tatuaż powoduje lekkie zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary. Słaby bonus. TATUAŻ ZNACZNIEJSZEJ MOCY Może być używany jedynie przez Wojowników +2 do siły Ten tatuaż powoduje zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary. Już lepiej ale wybrałbym co innego. TATUAŻ DUCHA +1 do mądrości Ten tatuaż powoduje nieznaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień. Bierz od razu mocniejsze, TATUAŻ DUSZY +2 do mądrości Ten tatuaż powoduje znaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień. Zawsze brałem ten tatuaż na samym początku. Zastrzyk mądrości nigdy nikomu nie zaszkodził. Tatuaże Od Towarzyszy wymagają by przyłączyć choć raz danego towarzysza TATUAŻ LOGIKI (nordom) Może być używany jedynie przez Bezimiennego Tymczasowo: +3 do inteligencji Tymczasowo: -3 do mądrości Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nordoma, ponieważ dzięki temu tatuażowi jesteś w stanie narzucić sobie na pewien czas właściwy Nordomowi (w każdym razie zazwyczaj właściwy) uporządkowany i logiczny tok rozumowania. Jednakże w takich chwilach jednocześnie maleją twoje możliwości pojmowania zewnętrznego świata, co tym samym znacznie utrudnia ci wyciąganie wniosków ze twoich własnych doświadczeń. Aby opisany stan umysłu uaktywnił się, tatuaż ten musi zostać użyty. Kiedy jego potencjał wyczerpie się, tatuaż zniknie. Nieprzydatny Nie dość że na tym etapie , oba atrybuty powinny być już maksymalnie nabite , to jeszcze Mądrośc jest przydatniejsza od Inteligencji. TATUAŻ ANNY SPOŚRÓD CIENI Może być używany jedynie przez Bezimiennego Może być używany jedynie przez Złodziei +1 do zręczności -1 do charyzmy -1 do mądrości +3% do kradzieży kieszonkowych +3% do krycia się +3% do otwierania zamków +3% do wykrywania pułapek Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Anny, ponieważ dzięki temu tatuażowi odnajdujesz w sobie nieco z gracji i zręczności tego sprytnego pół-diablęcia, a więc cech właściwym wykwalifikowanym złodziejom. Niestety zjawisko to ma również strony negatywne, bo razem ze złodziejskimi umiejętnościami przejmujesz od Anny cząstkę jej impulsywności i bezczelności, a to z kolei sprawia, że twoja Charyzma i Mądrość obniżają się. Za duże minusy do zbyt żywotnych statystyk gry. Nie bierz TATUAŻ IGNUSA Może być używany jedynie przez Bezimiennego Tymczasowe +15% do odporność na ogień +15% do odporność na ogień magiczny Noszony +1 do kondycji +3 do bazowych PŻ -15% do odporności na magię -1 do mądrości Waga: 0 Towarzystwo Ignusa sprawia, że wszelki ogień, łącznie z ogniem szaleństwa dostrzegasz w innym...świetle. Dzięki temu tatuażowi będziesz mógł korzystać z Furii Ignusa przy odpieraniu ataków opartych na działaniu ognia i powiększać swoją Kondycję, znacznie podwyższając swój próg odczuwania bólu. Niestety, jako, że taki stan twojego umysłu i ciała bierze swoje źródło w szaleństwie Ignusa, obecność tego tatuażu na twojej skórze rzutuje na twoją Mądrość, a także na twoją Odporność na ataki oparte na magii. Tatuaż ten chroni swojego posiadacza przed działaniem płomieni, ale czas jego działania jest ograniczony. Niemniej jednak, kiedy właściwości tatuażu wyczerpią się, podniesiony za jego sprawą poziom Kondycji utrzyma się. Słabiutki tatuaż. małe bonusy a minus do mądrości jest zawsze bolesny TATUAŻ MORTEGO Może być używany jedynie przez Bezimiennego Tymczasowo +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi +1 do szczęścia Noszony +1 do charyzmy -1 do mądrości To prawda, że bardzo trudno jest uznać Mortego za idealnego kompana, ale, pominąwszy wszystkie jego wady, Morte sprawia, że czujesz się jakby bardziej rezolutny i labirynt ulic Sigil wydaje ci się jakby mniej obcy. Tatuaż ten umacnia takie odczucia, dodając +1 punkt twojej Charyzmie oraz, o ile tatuaż jest wywołany, przysporzy ci także nieco szczęścia Mortego i jego niesamowitej wręcz umiejętności wychodzenia obronną ręką (czy też raczej obronną czaszką) z sytuacji, które na pierwszy rzut oka powinny go zbić z tropu i ukrócić jego paplaninę (jak na przykład paraliż albo oszołomienie). Niestety, nie ma róży bez kolców, bo taki stan umysłu powoduje jednocześnie osłabienie twojej Mądrości, co w przypadku Mortego jest o raczej usprawiedliwione i zrozumiałe, bo jako fruwająca czaszka nie ma zbyt dużo do stracenia. Tatuaż ten może przysparzać ci szczęścia w rozlicznych przygodach, ale jego czas działania jest ograniczony. Jednakże, kiedy jego siła wyczerpie, poziom Charyzmy podniesiony za sprawą tatuażu nie spadnie. Nie opłaca się. lepiej mieć mądrośc niż charyzme TATUAŻ OCHRONNY SŁAWY Może być używany jedynie przez Bezimiennego +1 do mądrości +5 do wiedzy +1 do wszystkich rzutów obronnych Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nie-Sławy, ponieważ dzięki temu tatuażowi potrafisz uspokajać swoje myśli i spoglądać na życie z wolnego od emocji dystansu, a tym samym czerpać więcej doświadczenia ze swoich przygód. Ponadto tatuaż ten czyni twój umysł ostrzejszym, umożliwia ci lepsze panowanie nad emocjami i strachem, a także kierunkuje twój refleks ku odpieraniu czaru i przeciwstawianiu się paraliżowi i innym aktom ataku, których powodzenie bazuje na twoim rozkojarzeniu. Dość dobry , choć kiedy już przyjmiemy Nie-Sławę dostępne będą lepsze Tatuaże Nabyte wymagają by osiągnąc konkretne poziomy statystyk lub klasy Dodatkoe opisze tutaj Tatuaże z odciętej Ręki z krypty rozczłonkowania TATUAŻ MÓWCY KOŚCI Przywołuje czar: "Unieruchomienie nieumarłego" Nauczyłeś się rozmawiać z umarłymi i wysłuchiwać ich opowieści, nawet spoza Wiecznej Granicy. Tatuaż ten powiększa twą władzę nad umarłymi, pozwalając ci jednym słowem powstrzymać nieumarłe istoty znajdujące się w pobliżu. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy, po czym znika. Dostępny po nauczeniu się jak rozmawiać z nieumarłymi u Czerstwej mery Pomiń. W momencie zdobycia tatuaża nie spotkasz już ani jednego nieumarłego na swej drodze. TATUAŻ RZEZIMIESZKA Może być używany jedynie przez Złodziei "Błogosławieństwo miedzi" Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce kradzieży kieszonkowej, sprawiając że możesz okraść każdego kto znajduje się w tej samej sferzy co ty. Nie ważne gdzie dokładnie jest i czy w ogóle go widzisz. Wystarczy po prostu raz dziennie zacisnąć dłoń, a następnie ją otworzyć, a będzie pełna monet. Zdolność ta to coś więcej niż zwykła kradzież - kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mógł wejrzeć w umysł osoby, której zabrano pieniądze, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia. Tatuaż zdobywamy kiedy będzimy mieli odpowiedni dużo punktów w kradzieży kieszonkowej Można kupić i używac raz dziennie , ale w grze ani Xp ,ani miedzi nie brakuje.. TATUAŻ CIENI Może być używany jedynie przez Złodziei Przywołuje czar: "Całun cieni" Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Tatuaż ten ukazuje twoje mistrzostwo w skradaniu się, sprawiając, że dla swoich wrogów jesteś niczym cień. Choć z osłony całunu możesz skorzystać pewną ograniczoną ilość razy, to po przywołaniu mocy tatuażu jesteś w stanie przez chwilę zajrzeć w naturę cieni i ciemności. Dzięki temu otrzymujesz niewielką dodatkową liczbę punktów doświadczenia. Po zużyciu "Całunu cieni," tatuaż znika. Wymaga odpowiedni wysokiego poziomu w umiejętnosci Ukrycie w cieniu nie przydatne TATUAŻ STRZASKANEGO ZAMKA Może być używany jedynie przez Złodziei Przywołuje czar: "Otwarcie" Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce otwierania zamków, sprawiając, że raz dziennie możesz dotknąć dowolnego zamka i otworzyć go *bez* pomocy wytrychów. Zdolność ta daje więcej niż po prostu możliwość otwarcia drzwi. Kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mieć wgląd w działanie mechanizmu zamka, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia. Po zużyciu "Otwarcia," tatuaż znika. Wymaga odpowiednio wysokiego ”otwierania zamków” Totalnie nie przydatne. W grze nie zamków których byś nie pokonał sprawnym wojownikiem z siłą 11+ TATUAŻ OSZUSTA +3 do obrażeń od wszystkich ataków TraK0: +3 Tatuaż ten zawiera w sobie znak Oszusta... przedstawia kogoś, kto chce osiągnąć coś z łatwością, zamiast na to zapracować. Trzeba często kłamać w opcjach dialogowych(mieć bardzo chaotyczny charakter) Bardzo Dobry tatuaż ,wręcz doskonały, obrażenia dziłają tak samo jak w Tatuażu Upuszczania Krwi TATUAŻ WOJOWNIKA Może być używany jedynie przez Wojowników +1 do klasy pancerza +1 do siły +3 do bazowych PŻ Ten tatuaż zwiększa twoje wrodzone zdolności bojowe, przez co jest cię trudniej trafić, a twoje ciosy zadają większe obrażenia. Dostępny wtedy kiedy uzyskasz pierwszy poziom za specjalizację w klasie Wojownik Dobry na początek , pużniej wymienić na mocniejszą wersje. TATUAŻ WSPANIAŁEGO WOJOWNIKA Może być używany jedynie przez Wojowników +3 do klasy pancerza +3 do siły +9 do bazowych PŻ Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytowych umiejętności w sztuce walki. Zwiększa on twoje wrodzone zdolności, sprawiając że z każdym ciosem zadajesz znaczniejsze obrażenia, a przy tym trudniej jest cię trafić. Dostępny wtedy kiedy uzyskasz drógi poziom za specjalizację w klasie Wojownik Wspaniały tatuaż , kup go sobie albo Dak'konowi. TATUAŻ SZTUKI Może być używany jedynie przez Magów +1 do inteligencji Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1 poziomu maga Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2 poziomu maga Ten tatuaż zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Poprawia twoją pamięć, dzięki czemu możesz zapamiętać więcej zaklęć. Dostępny wtedy kiedy uzyskasz pierwszy poziom za specjalizację w klasie Maga Dobry dla maga. Pużniej wymienić na mocniejszy. TATUAŻ MAGA Może być używany jedynie przez Magów +3 do inteligencji Podwaja liczbę wszystkich czarów z 1 poziomu maga Podwaja liczbę wszystkich czarów z 2 poziomu maga Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w sztuce magii. Ten tatuaż w znaczny sposób zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Podwaja liczbę pomniejszych czarów możliwych do zapamiętania. Dostępny wtedy kiedy uzyskasz drógi poziom za specjalizację w klasie Maga Brać. Warto. TATUAŻ ZŁODZIEJA Może być używany jedynie przez Złodziei +1 do zręczności +5% do otwierania zamków +5% do kradzieży kieszonkowej Tatuaż ten zwiększa twój refleks i umiejętności, dzięki czemu masz większą procentowo szansę na powodzenie akcji. Wymaga uzyskania pierwszego bonusu za specjalizacje w klasie Złodzieja dośc średni przydatne lepiej wziąść tatuaż wzmożonego dzaiłania TATUAŻ MISTRZA ZŁODZIEJSKIEGO :Może być używany jedynie przez Złodziei +3 do zręczności +1 do szczęścia +5% do otwierania zamków +5% do kradzieży kieszonkowej +5% do wykrwania pułapek +5% do krycia się Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w złodziejskim fachu. Obdarza cię on uśmiechem fortuny, poprawia twój refleks i zwiększa twoje umiejętności, dając ci większą procentowo szansę na powodzenie akcji. Wymaga uzyskania drógiego bonusu za specjalizacje w klasie Złodzieja Mocna rzecz. .Koniecznie weź TATUAŻ STRACONEGO ŻYWOTA Może być używany jedynie przez Bezimiennego Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Noszony przyspiesza regenerację Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś ze swoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy snułeś się zagubiony przez Ulice, opędzając najbardziej podstawowe potrzeby rabunkiem i kradzieżą na przygodnych podróżnych. Twoje ówczesne zbrodnie zmusiły się ostatecznie do poszukiwania schronienia w katakumbach Łkających Kamieni, gdzie ukrywałeś się prawie okrągły rok. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, ogarnie cię jego specyficzna moc przeżycia, powodując, że twój organizm będzie szybciej i sprawniej przezwyciężał wszelkie obrażenia i rany. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasow twoch sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, wzmożone tempo regeneracji utrzyma się. Dostępny po pokazaniu naszej ręki Upadłemu Są lepsze ale ewentulnie można wziąść. TATUAŻ MILCZĄCYCH MONET Może być używany jedynie przez Złodziei Może być używany jedynie przez Bezimiennego Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Po użyciu trwale zwiększa kradzieże kieszonkowe o 3% Noszony zwiększa kradzierze kieszonkowe o 5% Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy pędziłeś w Sigil życie złodzieja, aż któregoś dnia złapano cię i zawleczono na śmierć do Katakumb. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Ponadto na stałe wzrośnie poziom twojej umiejętności kradzieży kieszonkowych. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, twój bonus umiejętności dokonywania kradzieży kieszonkowych utrzyma się. Wymaga pokazania naszej ręki upadłemu słabiutkie generalnie złodziej szybko nabija sobie skille i nie potrzebuje do nich bonusów TATUAŻ NISZCZYCIELSKIEJ CIEMNOŚCI Może być używany jedynie przez Złodziei Może być używany jedynie przez Bezimiennego Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Po użyciu trwale zwiększa krycie się o 3% Noszony zwiększa klasę pancerza o 1 Noszony zwiększa krycie się o 5% Noszony zmniejsza charyzmę o 1 Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy musiałeś szukać schronienia w katakumbach i żyć tam jak cień, ukrywając się przed władzami Sigil, czyhającymi na ciebie na zewnątrz i przez niebezpiecznymi mieszkańcami samych katakumb Łkających Kamieni, snującymi się w ich ciemnym wnętrzu. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że lepiej będzie ci wychodzić sztuka ukrywania się; a cienie będą cię otaczać na podobieństwo czarnej opończy. Dzięki temu, trudniej będzie cię trafić w walce i trudniej będzie cię wyśledzić. Z drugiej jednak strony właściwość taka przysporzy ci dość podejrzanego wyglądu, przez co ludzie będą od ciebie stronić. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twoich sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, umiejętność posługiwania się cieniami i ciemnością utrzyma się. Wymaga pokazania odciętej ręki upadłemu mało przydatne lepiej wziąść jakiś inny TATUAŻ ŁKAJĄCYCH KAMIENI Może być używany jedynie przez Bezimiennego Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Noszony zwiększa odporność na chłód o 10% Noszony zwiększa odporność na magiczny chłód o 10% Noszony zwiększa klasę pancerza o 1 Noszony zmniejsza charyzmę o 1 Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy katakumby pod powierzchnią Sigil były ci drugim domem, a ty wędrowałeś w ciemności, pośród grobowców i zgłębiałeś tajemnice łkających głazów. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że będziesz bardziej odporny na zimno, a twoja skóra stanie się podobna do powierzchni ściany Łkających Kamieni. Tym samym jednak nabędziesz wyglądu osoby niezwykle wymizerowanej, jak gdyby znajdującej na skraju śmierci głodowej. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, twoja odporność na chłód utrzyma się.. Tatuaże ten wymaga pokazania odciętej ręki upadłemu nie przydatne w grze praktycznie nikt nie używa przeciw nam chłodu NUMER KU'U YINA Nie może być używany przez Chaotyczne postacie Ochrona przed Chaotycznymi istotami To tatuaż liczby, zawiłe połączenie ciała i barwnika. Kiedy się go trzyma, szamoce się jakby szukał sobie miejsca. Jest to numer Ku'u Yina, osobisty identyfikator promieniujący Prawem. Po użyciu, tatuaż przechodzi na skórę noszącej go osoby i chroni przed atakami ze strony silnie chaotycznych istot. Nie może go używać postać o chaotycznym charakterze. Jedyny tatuaż nie zdobyty u upadłego. Nagroda za rozwiąznie zadania KU'U YINNA. Dowolne rowiązanie Tatuaże Frakcyjne wymagają przyłączenia sie do jakiegoś stowarzyszenia TATUAŻ ANARCHISTY Przywołuje czar: "Przyspieszenie ruchów" Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem. Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. TATUAŻ ANARCHISTÓW Specjalne właściwości: Wywołuje zamęt Waga: 0 Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem. Tatuaż wywołuje zamęt wśród wrogów Anarchistów. Trwa on maksymalnie 30 sekund. Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze. Ma ograniczoną ilość użyć. TATUAŻ DOZNANIA +1 do obrażeń od wszystkich ataków +5% do obrażeń od wszystkich fizycznych ataków TraK0: +1 Może być używany jedynie przez Czuciowców Ten tatuaż wyostrza zmysły postaci. Efektem ubocznym jego działania jest fakt, że nosząca go osoba może zadawać ciosy w szczególnie wrażliwe miejsca, zadając przeciwnikom więcej obrażeń. Niestety tatuaż wzmacnia też doznania bólu, tak więc jego posiadacz również otrzymuje więcej obrażeń. Nie opłacalny zważywszy na to że wyczula nas na obrażenia TATUAŻ CZUCIOWCÓW Przywołuje czar: "Czuciowy dotyk" +3 do wiedzy Może być używany jedynie przez Czuciowców Tatuaż ten pozwala swojemu posiadaczowi raz na dzień dodatkowo wykorzystać umiejętność 'czuciowy dotyk'. Ponadto daje "przeczucie" co do niektórych napotkanych przedmiotów. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu mocy obróci się w proch. Bardzo łaby tatuaż. .mały bonus do wiedzy , a umiejętność ”czuciowy dotyka” jest bardzo mało przydatna TATUAŻ ŹRÓDŁA +2 do charyzmy Po użyciu dodaje punkty doświadczenia Może być używany jedynie przez Bogowców Tatuaż ten ukazuje twoją wiarę w Bogowców, Wyznawców Źródła. Nie tylko poprawia twoją Charyzmę, ale pozwala ci także postrzegać każde doświadczenie jako swoiste wyzwanie. Rozszerza to twój punkt widzenia i sprawia, że wzrastasz w szeregach Bogowców. Może zasąpić tatuaż większej prezencji Tatuaże związane z wydarzeniami TATUAŻ AVERNUSA +33% do odporności na ogień +33% do odporności na magiczny ogień Odporność na panikę Tatuaż ten ukazuje twoją podróż do Avernusa, pierwszej warstwy Baator. Sięga do pozostałości popiołu i ognia ze Sfery, które wciąż znajdują się w twojej skórze. W ten sposób zapewnia ci osłonę przed wszystkimi rodzajami ognia i strachu. Totalnie nieprzydatne mało kto używa ognia jako broni wymaga powrotu do sigil by się pojawił TATUAŻ CZARNOKOLCEGO WEZWANIA Może być używany jedynie przez Magów Może być używany jedynie przez Bezimiennego Przywołuje czar: "Czarnokolca tarcza" Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu Czarno-Kolcego Gąszczu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu ... a Trigitowie odpowiedzieli na twoje wezwanie ... na swój własny sposób, co wywarło duże wrażenie na Raveli. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i posłużyć się nią do obrony w walce z nieprzyjaciółmi. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli A TAKŻE nieprzyjaciółmi Trinitów. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie. Słabiutki czar . Nie warto wymaga powrotu do sigil by się pojawił TATUAŻ CZARNOKOLCEGO LABIRYNTU Może być używany jedynie przez Magów Może być używany jedynie przez Bezimiennego Przywołuje czar: "Czarnokolce przekleństwo" Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu czarnokolcego labiryntu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i użyć jej przeciwko twoim wrogom. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie. Słabiutki czar . Nie warto wymaga powrotu do sigil by się pojawił TATUAŻ ŚMIERCI W ŻYCIU Może być używany jedynie przez Bezimiennego Przywołuje czar: "Wskrzeszenie" Tatuaż ten opisuje jak uratowałeś życie Dimtriego, dając mu drugą śmierć. Bez względu na to czy spowodowała to siła jego wdzięczności, czy też zebranie mocy w słowach jakimi odezwałeś się do niego, by go wyzwolić, teraz pozwala ci korzystać z tego doświadczenia i przeciągnąć kogoś z powrotem przez krawędź śmierci. Ten tatuaż zadziała tylko trzy razy, zanim zniknie z twojej skóry. Wymaga ”zabicia” dimitriego nieprzydatne zważywszy iż po rozmowie z Deionarrą Bezimienny może wskrzeszać do woli. TATUAŻ GROBOWCÓW ES-ANNONU +2 do rzutów obronnych przeciw magii śmierci +2 do bazowych PŻ Tatuaż ten okaże się być może jedyną żywą pamiątką po słynnym Es-Annonie. Albowiem kiedy Płaczkowie Es-Annonu pomrą ze starości i chorób, już tylko ich samotne groby będą przypominać o tragedii kwitnącego niegdyś grodu. Lecz mogiły marną są pożywką dla ludzkiej wyobraźni. Tatuaż w swojej symbolice odwołuje się do cierpień Płaczków i posługuje się ich bólem jako tarczą przed wszelkimi obrażeniami. Innymi słowy tatuaż ten próbuje uchronić innych od żałosnego losu Płaczków Es-Annonu. Dostępny po oszukaniu Płaczącego Es-Anno TATUAŻ SNÓW O ES-ANNON +1 do rzutów obronnych przeciw magii +2 do bazowych PŻ Z jakiegoś powodu, opowieść Opłakującego Es-Annon przepełniła cię dziwną tęsknotą. Przekazałeś ją Upadłemu. Tatuaż opisuje tę nostalgię, a także wytrwałość Opłakującego, wzmacniając twoje zdrowie i wytrzymałość. Pod względem artystycznym to jedna z najlepszych prac Upadłego i choć tatuaż pokazuje jedynie bardzo ogólny obraz Es-Annon, to prawie *czujesz* wspaniałe spiralnie ułożone parki i aleje pełne światła. Tatuaż pomaga ci zachować pamięć o mieście oraz marzenie mieszkańców, by jego wielkość nie była zapomniana. Pojawia się po rozmowie z opłakującym Es-Annon mało przydatne bonusy. A przede wszystkim małe TATUAŻ POŻERACZA SZCZURÓW +1 do rzutów obronnych przeciw truciznom +5% do odporności na kwas Tatuaż ten ukazuje twój wręcz nieludzki apetyt na szczury. Podnosi również twoją odporność na kwas i truciznę, głównie dlatego, że usprawnia twoje procesy trawienne. Wymaga zjedzenia conajmniej 20 szczurów u gościa naprzeciw budynku Ds. Zwalczania Szkodników małe bonusiki nie warte uwagi TATUAŻ DOŁĄCZENIA Przywołuje czar: "Przyjaciele" Tatuaż opowiada historię połączenia Korvusa i Kariny. Pozwala ci czerpać siłę z ich szczęścia, aby wzmocnić twoje związki z innymi. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie. Musisz powiedzieć Korvusowi że karina poszukuje przyjaciela by ten tatuaż się pojawił można wziąść choć osobiście wolałbym używać cukierków albo zapamiętanego czaru TATUAŻ ZŁOŚCI Przywołuje czar: "Nieznośny, szyderzczy śmiech Tashy" Tatuaż ten symbolizuje sposób w jaki - za pomocą prostego stwierdzenia - przerwałeś związek Korvusa i Kariny zanim miał okazję się rozwinąć. Tatuaż pozwala sięgnąć ku niespełnionej miłości Korvusa i obrócić ją w broń przeciwko innym. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie. Okłam Korvus a ten tatuaż ukaże się u Upadłego TATUAŻ OKA SPRAWIEDLIWOŚCI Przywołuje czar: "Wykrycie zła" +1 do siły Tatuaż ten opisuje twe wysiłki w niesieniu pomocy dla Tristy i przedstawia aresztowanie Byrona Szpicera i jego proces. Tatuaż wyostrza wzrok i wzmacnia umysł - pozwala posiadaczowi dostrzec niesprawiedliwość i daje mu siłę, by się jej przeciwstawić. Moc tatuażu można wykorzystać ograniczoną ilość razy, ale pozostanie on na miejscu nawet po wyczerpaniu zaklęcia "Wykrycie Zła." Wymaga uwolnienia Tristy. Słabe to. Niegodne uwagi TATUAŻ TRISTY +3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi Tatuaż ten symbolizuje twoje wysiłki w wyzwoleniu Tristy. Kiedy się go założy, chroni posiadacza przed spętaniem, paraliżem, oraz innymi atakami jakie powstrzymują lub obezwładniają postać. Dostępny po uwolnieniu Tristy śa lepsze więc tym nie zaprzątaj sobie głowy TATUAŻ ZDRAJCY +1 do siły +1 do inteligencji Tatuaż ten przedstawia zwycięstwo nad Triasem Zdrajcą i moment, gdy zadałeś mu zabójczy cios. Symbolizuje siłę potrzebną do jego pokonania oraz przytomność umysłu, dzięki której przechytrzyłeś zdradzieckiego devę. Wymaga zabicie Devy by sie ukazał u Upadłego TATUAŻ ODKUPICIELA : +2 do mądrości +1 do charyzmy +1 do szczęścia Ten tatuaż opowiada historię odkupienia Triasa Zdrajcy i sprowadzenia go ze ścieżki zła na drogę przebaczenia. Odzwierciedla twoją mądrość i zdolności przekonywania, a także niesie z sobą błogosławieństwo Triasa. Wymaga nawrócenia Triasa na droge dobra Jeśli Vhailor i tak go zabije to mimo to ten tatuaż się ukaże w ”sklepie” upadłego Bardzo poteżny tatuaż. Bierz bez zastanowienia TATUAŻ NIESPOKOJNYCH ZMARŁYCH Przywołuje czar: "Błogosławieństwo" Tatuaż ten uznaje twoje wysiłki w ukojeniu niespokojnych zmarłych w mauzoleum. Dzięki niemu możesz odczuć ich wdzięczność, błogosławiąc siebie i swoich towarzyszy. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika. Wymaga zabicia Maga w mazuoleum raczej słaby tatuaż TATUAŻ RAVELI +1 do charyzmy Odporność na panikę Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Ten tatuaż to świadectwo twojego spotkania z tym mitologicznym stworzeniem. Ktokolwiek ma na skórze ten znak, budzi pośród innych szacunek i strach na podobieństwo samej Raveli. Jeżeli już wcześniej twoja charyzma była spora, teraz będzie jeszcze większa, a pośledniejsze upiorne stworzenia, które zwykły na co dzień budzić lęk w ludziach, będą pokornie schodzić z twojej drogi. Dostępny po powrocie z sigil Marny bonus lepiej wziąść dowolny inny zwiększający charyzme TATUAŻ SREBRNEGO JĘZYKA Może być używany jedynie przez Bezimiennego Tymczasowo: +3 do charyzmy Noszony: +2 do charyzmy Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Co więcej, giętkość twego języka i urok twojego usposobienia poruszyły serce Raveli, dzięki czemu możesz uważać się za mistrza pochlebstwa. Jakkolwiek już sam fakt posiadania tego tatuażu powiększa twoją charyzmę, możesz liczyć również na to, że w niektórych, nielicznych sytuacjach tatuaż ten podniesie twoją charyzmą na poziom wręcz nadludzki. W przypadku zużycia bonusu charyzmy zawartego w tym tatuażu, tatuaż pozostanie na twoim ciele. Praw komplementy reveli za każdym razem kiedy to możliwe a tatuaż ten się ujawini Monstrualny bonus do charyzmy. Nikt ci sie nie oprzez kiedy go nośisz TATUAŻ POCAŁUNKU RAVELI Może być używany jedynie przez Bezimiennego -1 do mądrości -1 do inteligencji +2 do siły +2 do kondycji +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi Twoje usta dotknęły nocnej wiedźmy, Raveli, a zaprawdę niewielu jest takich, którym przyszło zobaczyć Ravelę na własne oczy, przeżyć to spotkanie i jeszcze pozostawić u niej uczucia inne niż pogarda i nienawiść. Tatuaż ma barwę krwawej czerwieni i przypomina ci o krwi, którą Ravela wytoczyła z ciebie, kiedy twoje wargi dotknęły jej ust. Kiedy pocałowałeś ją, na pewno nie okazałeś w tym postępku szczególnego rozsądku, ale bez względu na to, był to dowód niezwykłej odwagi i siły charakteru. Tatuaż ten ma właściwość oszałamiania serca i ciała, dlatego będzie ci pomagał w paraliżowaniu woli innych, ale jednocześnie będzie w pewien sposób osłabiał twoją inteligencję i mądrość. Wymaga pocałowania reveli Dośc mocny Tatuaż wymaga jednak by podreperować troche cechy do których daje minusy generalie świetnie współdziała z tatuażem Duszy SZNYT KOLCZASTYCH ANIOŁÓW Przywołuje czar: "Ochrona przez złem" Nie może być używany przez Złe postacie Tatuaż ten przypomina pomoc, jaką udzieliłeś Kolczastym Aniołom w Alei Niebezpiecznych Węgłów . Twoja walka ze złem w samym sercu Alei daje ci teraz ochronę przed osobami o nikczemnych sercach. Wymaga Zabicia w Alei Niebezpiecznych Węgłówiwszystkich wrogów Kolczastych Aniołów bonusi marny TATUAŻ KOŃCA SEBASTIONA Przywołuje czar: "Spacer w płomieniach" Tatuaż ten opisuje jak wyjawiłeś abiszai Grosukowi intencje Sebastiona. Odnosi się on do tego doświadczenia, pozwalając ci na wzmocnienie najmniejszego śladu nikczemnej wdzięczności abiszai. Po naniesieniu na skórę, tatuaż zyskuje moc wypromieniowania gorąca z ciała. Podobnie jak wdzięczność baatezu, moc tatuażu jest ograniczona - gdy się wyczerpie, znika on bez śladu. Wymaga zakapowania Sebastiona Grasukowi. Słabe i nie opłacalne. Nie dośc że sebastion lepiej nas nagradzo to i tatuaż wtedy jest lepszy.. TATUAŻ ZGONU GROSUKA Przywołuje czar: "Ulepszone wzmocnienie siły" Tatuaż ten opowiada historię twoich wysiłków w niesieniu pomocy Sebastionowi, przez zabicie abiszai Grosuka. Tatuaż sięga do tych doświadczeń i zwiększa siłę swego posiadacza, pozwalają mu uniknąć nieprzyjemnych problemów prawnych. Dostępny po wykonaniu zadania dla Sebastiona raczej nie wart uwagi. Lepiej wziąść coś konkretnego do siły a nie czar TATUAŻ KAMIENICZNYCH CIENI Może być używany jedynie przez Złodziei +15% do krycia się Tatuaż ten opisuje historię ucieczki z Kamienicy gangu Wygłodzonych Psów. Ma on taki sam kolor jak Łza Węża, którą dostałeś od Sybilli. Tak długo jak będziesz go nosił, twoje umiejętności skradania się zostaną zwiększone. Dość duży bonus.warte uwagi jeśli często się ukrywasz Musisz wyjśc z kamienicy zbójców nie zabijając nikogo w głównym pomieszczeniu TATUAŻ NIEPRZERWANEGO KRĘGU Przywołuje czar: "Skupienie Zerthimona" Tatuaż ten uznaje twoją znajomość nauk Zerthimona i naznacza cię jako przyjaciela ludu githzerai. Pozwala ci przywołać dyscyplinę i skupienie Zerthimona, dzięki czemu twoje ciosy będą silniejsze i celniejsze. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika. Wymaga byż poznał i objaśnił Dak'konowi taejemnice Nieprzerwanego Kręgu Zerthimona Bardzo dobry tatuaż dla wojowników. Niestety kończy się KoZa - Pią 11.05.2007, 18:48:24 " />Przejrzałem pobieżnie (dużo tego) i mogę powiedzieć, że teraz jest dużo lepiej, niż było. Znacznie bardziej wyczerpujące opisy, etc. Zrobiłbym jednak coś z tym: Cytuj: Icestalker - Sob 12.05.2007, 00:33:54 " />No, zdecydowanie lepiej, Scream, to co masz teraz powinno być pierwszym zamieszczonym tekstem. Jak będziesz miał już skończony tekst, to mogę go sprawdzić w Spell-Chekerze, znalazłem całkiem dobry : http://orangoo.com/spell/ Ingmar - Sob 12.05.2007, 11:19:43 " />Dobrze, ale mogłoby być lepiej. Przede wszystkim jest pewien problem z tekstem "od autora" raz oceniasz tatuaż, a innym razem jedynie piszesz jak go zdobyć. Dlatego proponuję zrobić z tego bardziej zbity tekst przez swoistą tabelkę: Kod: Seldon - Sob 12.05.2007, 19:16:18 " />Hmm, no tak, przydałoby się wyraźnie zaznaczyć, które tatuaże są dostępne od razu u Upadłego,a o które trzeba się bardziej postarać. Przy tych dostępnych od razu przydałaby się też cena. Poza tym tekst, cóż...imponuje objętością. Wrzucić ww. poprawki, kosmetyka i można wrzucać. ==================================== Dobra wrzucamy tekst w tej formie w jakiej jest, bo mnie już drażnić zaczyna, że go na stronie jeszcze nie ma. Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 34 postów • 1, 2 |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |