ďťż
 
 
 
 

Wštki


[P:T] Tatuaże (Scream Predatoor)



Loki Lyesmyth - Czw 19.07.2007, 02:35:12
" />Pozwoliłem sobie zaproponować sposób w jaki się umieści ten tekst na stronie. Z uwagi na
niezwykła wręcz objętość tekstu nie da się go nie dzielić, z drugiej strony tekst wymaga spójnośc ze względu na specyfikę
dlatego pozeliłem Tatuaże na kategore

zaznaczyłem je na czerwone
poniżej napisałem Spis Tatuaży pogrópowanych w tych kategoriach.
Zróbcie z nazwy Kategori Link do miejsca gdzie owe tatuaże się znajdują i bedzie guta :]

Niemal znak rozpoznawczy Planescape Torment. Podczas gry odnaleźć możesz, Salon Tatuaży Dabusa , niegdyś sługi Pani Bólu ,o wdzięcznym imieniu Upadły. On dysponuje mocą , by wydarzenia które miały miejsce w grze, przelać na tatuaż, który możesz umieści na
swym ciele. Efekty są różne i opisze je po krotce.

Pamiętaj też że tatuować możesz tylko Bezimiennego, Anne i Dak'Kona

Każde z nich ma tylko 3 sloty na ciele na tatuaże, a więc wybieraj je rozsądnie

BEZIMIENNY

zawsze powinien nosić tatuaż duszy, i lepszej prezencji.
3 Tatuaż zależy od klasy.
W przypadku maga to sztuki, i maga,
jeśli złodziej to złodziejstwa, i mistrzostwa złodziejskiego,
jak wojownik, to wojownika .

DAK'KON
powinien zawsze nosić tatuaż objawienia, i większej wytrzymałości, dzięki czemu ma większe możliwości, co do zapamiętywania czarów, oraz uzyskuje więcej punktów życia, i regeneracje(słabszą jednak niż bezimienny). Trzeci to generalnie jakiś tatuaż podnoszący statystyki fizyczne. Na przykład tatuaż mocy , albo zdrajcy

ANNA
z nią zawsze jest problem !
Generalnie daj jej tatuaż większego działania, dzięki czemu stanie sie, trudniejsza do trafienia a pozostałe dwa sloty, przeznaczyłbym na jakieś tatuaże, wzmacniające jej zdolności bojowe

Numer Ku'u Yina
Właściwości:
Nie może być używany przez Chaotyczne postacie
Ochrona przed Chaotycznymi istotami

Opis: To tatuaż liczby, zawiłe połączenie ciała i barwnika. Kiedy się go trzyma, szamoce się jakby szukał sobie miejsca. Jest to numer Ku'u Yina, osobisty identyfikator promieniujący Prawem. Po użyciu, tatuaż przechodzi na skórę noszącej go osoby i chroni przed atakami ze strony silnie chaotycznych istot. Nie może go używać postać o chaotycznym charakterze.

Komentarz: Jedyny tatuaż nie zdobyty u upadłego. Dlatego umieszczam go na samej górze, poza klasyfikacją.. Nagroda za rozwiązanie zadania KU'U YINNA. Nagroda za KAŻDE rozwiązanie!

Tatuaże ”Podstawowe”
Czyli takie dostępne od razu
Tatuaż ochronny
Tatuaż wzmocnionej obrony
Tatuaż celności
Tatuaż puszczania krwi
Tatuaż prezencji
Tatuaż lepszej prezencji
Tatuaż zdrowia
Tatuaż wzmocnionego zdrowia
Tatuaż działania
Tatuaż wzmożonego działania
Tatuaż olśnienia
Tatuaż objawienia
Tatuaż wytrzymałości
Tatuaż wzmocnionej wytrzymałości
Tatuaż mocy
Tatuaż znaczniejszej mocy
Tatuaż ducha
Tatuaż duszy
Tatuaże od towarzyszy
wymagają by przyłączyć choć raz danego towarzysza
Tatuaż logiki(Nordom)
Tatuaż Anny spośród cieni
Tatuaż Ignusa
Tatuaż Mortego
Tatuaż ochronny Sławy
Tatuaże nabyte
Wymagają, by osiągnąć konkretne poziomy statystyk, lub klasy.
Tatuaż mówcy kości
Tatuaż rzezimieszka
Tatuaż cieni
Tatuaż strzaskanego zamka
Tatuaż oszusta
Tatuaż wojownika
Tatuaż wspaniałego wojownika
Tatuaż sztuki
Tatuaż maga
Tatuaż złodzieja
Tatuaż mistrza złodziejskiego
Tatuaże z odciętej ręki z krypty rozczłonkowania
Tatuaże skopiowane, ze znalezionej ręki, poprzedniego wcielenia Bezimiennego
Tatuaż straconego żywota
Tatuaż milczących Monet
Tatuaż niszczycielskiej ciemności
Tatuaż łkających kamieni
Tatuaże Frakcyjne
Wymagają przyłączenia sie, do któregoś stowarzyszenia.,
Tatuaż Anarchisty
Tatuaż Anarchistów
Tatuaż doznania
Tatuaż Czuciowców
Tatuaż Źródła
Tatuaże wydarzeń
Wymagają by cos zrobić, dokonać, po czym staną się dostępne
Tatuaż Avernusa
Tatuaż czarnokolcego wezwania
Tatuaż czarnokolcego labiryntu
Tatuaż śmierci w życiu
Tatuaż grobowców Es-Annon
Tatuaż snów o Es-Annon
Tatuaż pożeraczy szczurów
Tatuaż dołączenia
Tatuaż złości
Tatuaż Oka sprawiedliwości
Tatuaż Tristy
Tatuaż Zdrajcy
Tatuaż Odkupiciela
Tatuaż niespokojnych zmarłych
Tatuaż Reveli
Tatuaż srebrnego języka
Tatuaż pocałunku Reveli
Sznyt kolczastych Aniołów
Tatuaż końca Sebastiona
Tatuaż zgonu Grasuka
Tatuaż kamienicznych cieni
Tatuaż nieprzerwanego kręgu

Tatuaże ”Podstawowe”
Czyli te, dostępne od razu

Tatuaż ochronny
Właściwości:
+1 do klasy pancerza

Opis: Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.
Komentarz: Ludzie! Nie zbliżać się do tego, efekt mizerny i nieprzydatny!

Tatuaż wzmocnionej obrony
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Wojowników
+2 do klasy pancerza

Opis: Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.

Komentarz: Już lepiej ale wciąż są lepsze.

Tatuaż celności
Właściwości :
TraK0: +1

Opis: Tatuaż ten przedstawia dwa koncentryczne pierścienie, z wewnątrz których promieniuje światło. Kiedy naniesie się go na skórę, u noszącej go osoby poprawi się ocena odległości oraz poczucie równowagi, przez co jej ataki będą celniejsze.

Komentarz: Mały bonus, nie wart uwagi.

Tatuaż puszczania krwi
Właściwości :
+1 do obrażeń od wszystkich ataków

Opis: Tatuaż ten ma formę kolczastego bicza. Kiedy jego posiadacz trafi w przeciwnika, tatuaż rozbłyskuje, a bicz dodatkowo "kąsa" wroga.

Komentarz: Bardzo dobry tatuaż szczególnie na początku!
Dodaje plus jeden punkt obrażeń do każdego ciosu, nie ważne czy zadanego magią, czy bronią. Wyjątkowo efektywny z czarem ”łzy elizjum”
UWAGA! Jeśli masz broń zadającą dwa typy obrażeń(np miecz Triasa ogień + inne), to wtedy dostajesz 2 punkty obrażeń więcej(jeden dla ognia i jeden dla innych)

Tatuaż prezencji
Właściwości :
+1 do charyzmy

Opis: Ten tatuaż daje noszącej go postaci przewagę przy kontaktach z innymi osobami. Dzięki niemu zostaje ona obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.

Komentarz: Lepiej kupić od razu mocniejszą wersje, lub używać obu

Tatuaż lepszej prezencji
Właściwości: +2 do charyzmy

Opis: Ten tatuaż sprawia, że nosząca go osoba staje się bardziej zdecydowana i wywiera na innych większe wrażenie. Dzięki tatuażowi zostaje obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.

Komentarz: Kup na samym początku i noś do końca, a nie pożałujesz!
Możesz później zamienić na Tatuaż źródła, albo Srebrnego języka

Tatuaż zdrowia
Właściwości :
+1 do kondycji

Opis: Tatuaż ten niewielkim stopniu zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.

Komentarz : Mały bonus , raczej nie warto

Tatuaż wzmocnionego zdrowia
Właściwości :
Może być używany jedynie przez Wojowników
+2 do kondycji

Opis: Tatuaż ten zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.

Komentarz: Kup Dak'konowi, a uzyska śladową regeneracje(po tym jak odzyska wiarę w Zerthimona)

Tatuaż działania
Właściwości :
+1 do zręczności

Opis: Ten tatuaż zwiększa w pewnym stopniu refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia.

Komentarz: Mały bonus, można się zastanowić.

Tatuaż wzmożonego działania
Właściwości :
Może być używany jedynie przez Złodziei
+2 do zręczności

opis: Ten tatuaż w znacznym stopniu zwiększa refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia, a jej umiejętności złodziejskie ulegają poprawie.

Komentarz: Możesz kupić Annie, zręczność jednak, nie jest tak ważna w tej grze , i polecałbym byś kupił jakiś inny tatuaż.

Tatuaż olśnienia
Właściwości:
+1 do inteligencji

opis: Ten tatuaż powoduje lekki przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.

Komentarz: Na początku może być ważne , ale lepiej wziąć inne.
Możesz kupić Dak'konowi, żeby podreperować jego żałosną wręcz(jak na maga!) inteligencje.

Tatuaż objawienia
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Magów
+2 do inteligencji
Opis: Ten tatuaż powoduje znaczny przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.

Komentarz: Na początku może być ważne , ale lepiej wziąć inne. Możesz kupić Dak'konowi , żeby podreperować jego żałosną wręcz , jak na maga inteligencje.

Tatuaż wytrzymałości
Właściwości:
+3 do bazowych PŻ

Opis: Tatuaż ten w niewielkim stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić.

Komentarz: Pomiń. Bonusik malutki

Tatuaż wzmocnionej wytrzymałości
Właściwości
Może być używany jedynie przez Wojowników
+9 do bazowych PŻ

Opis: Tatuaż ten w znacznym stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić w czasie walki.

Komentarz: Też pomiń. Bonus nie przydatny, aż tak by marnować slot.

Tatuaż mocy
Właściwości:
+1 do siły
Opis: Ten tatuaż powoduje lekkie zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.

Komentarz: Słaby bonus.

Tatuaż znaczniejszej mocy
Właściwości :
Może być używany jedynie przez Wojowników
+2 do siły

Opis: Ten tatuaż powoduje zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.

Komentarz: Już lepiej, ale wybrałbym co innego.

Tatuaż ducha
Właściwości:
+1 do mądrości

Opis: Ten tatuaż powoduje nieznaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.

Komentarz: Bierz od razu mocniejsze,

Tatuaż duszy
Właściwości:
+2 do mądrości

Opis: Ten tatuaż powoduje znaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.

Komentarz: Zawsze brałem ten tatuaż na samym początku. Zastrzyk mądrości nigdy nikomu nie zaszkodził.

Tatuaże od towarzyszy
wymagają by przyłączyć choć raz danego towarzysza

Tatuaż logiki(Nordom)
Właściwości :
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Tymczasowo: +3 do inteligencji
Tymczasowo: -3 do mądrości

Opis: Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nordoma, ponieważ dzięki temu tatuażowi jesteś w stanie narzucić sobie na pewien czas właściwy Nordomowi (w każdym razie zazwyczaj właściwy) uporządkowany i logiczny tok rozumowania. Jednakże w takich chwilach jednocześnie maleją twoje możliwości pojmowania zewnętrznego świata, co tym samym znacznie utrudnia ci wyciąganie wniosków ze twoich własnych doświadczeń. Aby opisany stan umysłu uaktywnił się, tatuaż ten musi zostać użyty. Kiedy jego potencjał wyczerpie się, tatuaż zniknie.

Komentarz: Nieprzydatny. Nie dość że na tym etapie, oba atrybuty powinny być już maksymalnie nabite , to jeszcze Mądrość jest przydatniejsza od Inteligencji.

Tatuaż Anny spośród cieni
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Może być używany jedynie przez Złodziei
+1 do zręczności
-1 do charyzmy
-1 do mądrości
+3% do kradzieży kieszonkowych
+3% do krycia się
+3% do otwierania zamków
+3% do wykrywania pułapek

Opis: Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Anny, ponieważ dzięki temu tatuażowi odnajdujesz w sobie nieco z gracji i zręczności tego sprytnego pół-diablęcia, a więc cech właściwym wykwalifikowanym złodziejom. Niestety zjawisko to ma również strony negatywne, bo razem ze złodziejskimi umiejętnościami przejmujesz od Anny cząstkę jej impulsywności i bezczelności, a to z kolei sprawia, że twoja Charyzma i Mądrość obniżają się.

Komentarz: Za duże minusy do zbyt żywotnych statystyk gry. Nie bierz

Tatuaż Ignusa
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Tymczasowe
+15% do odporność na ogień
+15% do odporność na ogień magiczny
Noszony
+1 do kondycji
+3 do bazowych PŻ
-15% do odporności na magię
-1 do mądrości

Opis: Towarzystwo Ignusa sprawia, że wszelki ogień, łącznie z ogniem szaleństwa dostrzegasz w innym...świetle. Dzięki temu tatuażowi będziesz mógł korzystać z Furii Ignusa przy odpieraniu ataków opartych na działaniu ognia i powiększać swoją Kondycję, znacznie podwyższając swój próg odczuwania bólu. Niestety, jako, że taki stan twojego umysłu i ciała bierze swoje źródło w szaleństwie Ignusa, obecność tego tatuażu na twojej skórze rzutuje na twoją Mądrość, a także na twoją Odporność na ataki oparte na magii. Tatuaż ten chroni swojego posiadacza przed działaniem płomieni, ale czas jego działania jest ograniczony. Niemniej jednak, kiedy właściwości tatuażu wyczerpią się, podniesiony za jego sprawą poziom Kondycji utrzyma się.

Komentarz: Słabiutki tatuaż. małe bonusy a minus do mądrości jest zawsze bolesny

Tatuaż Mortego
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Tymczasowo
+1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
+1 do szczęścia
Noszony
+1 do charyzmy
-1 do mądrości

Opis: To prawda, że bardzo trudno jest uznać Mortego za idealnego kompana, ale, pominąwszy wszystkie jego wady, Morte sprawia, że czujesz się jakby bardziej rezolutny i labirynt ulic Sigil wydaje ci się jakby mniej obcy. Tatuaż ten umacnia takie odczucia, dodając +1 punkt twojej Charyzmie oraz, o ile tatuaż jest wywołany, przysporzy ci także nieco szczęścia Mortego i jego niesamowitej wręcz umiejętności wychodzenia obronną ręką (czy też raczej obronną czaszką) z sytuacji, które na pierwszy rzut oka powinny go zbić z tropu i ukrócić jego paplaninę (jak na przykład paraliż albo oszołomienie). Niestety, nie ma róży bez kolców, bo taki stan umysłu powoduje jednocześnie osłabienie twojej Mądrości, co w przypadku Mortego jest o raczej usprawiedliwione i zrozumiałe, bo jako fruwająca czaszka nie ma zbyt dużo do stracenia. Tatuaż ten może przysparzać ci szczęścia w rozlicznych przygodach, ale jego czas działania jest ograniczony. Jednakże, kiedy jego siła wyczerpie, poziom Charyzmy podniesiony za sprawą tatuażu nie spadnie.

Komentarz: Nie opłaca się. lepiej mieć mądrość, niż charyzmę.

Tatuaż ochronny Sławy
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
+1 do mądrości
+5 do wiedzy
+1 do wszystkich rzutów obronnych

Opis: Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nie-Sławy, ponieważ dzięki temu tatuażowi potrafisz uspokajać swoje myśli i spoglądać na życie z wolnego od emocji dystansu, a tym samym czerpać więcej doświadczenia ze swoich przygód. Ponadto tatuaż ten czyni twój umysł ostrzejszym, umożliwia ci lepsze panowanie nad emocjami i strachem, a także kierunkuje twój refleks ku odpieraniu czaru i przeciwstawianiu się paraliżowi i innym aktom ataku, których powodzenie bazuje na twoim rozkojarzeniu.

Komentarz: Dość dobry , choć kiedy już przyjmiemy Nie-Sławę dostępne będą lepsze

Tatuaże nabyte
Wymagają, by osiągnąć konkretne poziomy statystyk, lub klasy.

Tatuaż mówcy kości
Właściwości:
Przywołuje czar: "Unieruchomienie nieumarłego"

Opis: Nauczyłeś się rozmawiać z umarłymi i wysłuchiwać ich opowieści, nawet spoza Wiecznej Granicy. Tatuaż ten powiększa twą władzę nad umarłymi, pozwalając ci jednym słowem powstrzymać nieumarłe istoty znajdujące się w pobliżu. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy, po czym znika.

Jak zdobyć?: Dostępny po nauczeniu się jak rozmawiać z nieumarłymi u Czerstwej mery
Komentarz:Pomiń. W momencie zdobycia tatuaża nie spotkasz już ani jednego nieumarłego na swej drodze.

Tatuaż rzezimieszka
właściwości:
Może być używany jedynie przez Złodziei
"Błogosławieństwo miedzi"
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia

Opis: Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce kradzieży kieszonkowej, sprawiając że możesz okraść każdego kto znajduje się w tej samej sferze co ty. Nie ważne gdzie dokładnie jest i czy w ogóle go widzisz. Wystarczy po prostu raz dziennie zacisnąć dłoń, a następnie ją otworzyć, a będzie pełna monet. Zdolność ta to coś więcej niż zwykła kradzież - kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mógł wejrzeć w umysł osoby, której zabrano pieniądze, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia.

Jak zdobyć?: Tatuaż zdobywamy, kiedy będziemy mieli odpowiednio dużo punktów, w kradzieży kieszonkowej
Komentarz: Można kupić, i używać raz dziennie, ale w grze ani Xp, ani miedzi nie brakuje..

Tatuaż cieni
Właściwości
Może być używany jedynie przez Złodziei
Przywołuje czar: "Całun cieni"
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia

Opis: Tatuaż ten ukazuje twoje mistrzostwo w skradaniu się, sprawiając, że dla swoich wrogów jesteś niczym cień. Choć z osłony całunu możesz skorzystać pewną ograniczoną ilość razy, to po przywołaniu mocy tatuażu jesteś w stanie przez chwilę zajrzeć w naturę cieni i ciemności. Dzięki temu otrzymujesz niewielką dodatkową liczbę punktów doświadczenia. Po zużyciu "Całunu cieni," tatuaż znika
.
Jak Zdobyć?: Wymaga odpowiedni wysokiego poziomu w umiejętności ukrycia w cieniu
Komentarz: Nie przydatne

Tatuaż strzaskanego zamka
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Złodziei
Przywołuje czar: "Otwarcie"
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia

Opis: Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce otwierania zamków, sprawiając, że raz dziennie możesz dotknąć dowolnego zamka i otworzyć go *bez* pomocy wytrychów. Zdolność ta daje więcej niż po prostu możliwość otwarcia drzwi. Kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mieć wgląd w działanie mechanizmu zamka, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia. Po zużyciu "Otwarcia," tatuaż znika.

Jak zdobyć?: Wymaga odpowiednio wysokiego ”otwierania zamków”.
Komentarz: Totalnie nie przydatne. W grze nie ma zamków, których byś nie pokonał, sprawnym wojownikiem z siłą 11+

Tatuaż oszusta
Właściwości:
+3 do obrażeń od wszystkich ataków
TraK0: +3

Opis: Tatuaż ten zawiera w sobie znak Oszusta... przedstawia kogoś, kto chce osiągnąć coś z łatwością, zamiast na to zapracować.

Jak zdobyć?: Trzeba często kłamać w opcjach dialogowych(mieć bardzo chaotyczny charakter)
Komentarz: Bardzo Dobry tatuaż ,wręcz doskonały, obrażenia działają tak samo, jak w Tatuażu Upuszczania Krwi.

Tatuaż wojownika
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Wojowników
+1 do klasy pancerza
+1 do siły
+3 do bazowych PŻ

Opis: Ten tatuaż zwiększa twoje wrodzone zdolności bojowe, przez co jest cię trudniej trafić, a twoje ciosy zadają większe obrażenia.

Jak zdobyć?: Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz pierwszy poziom, za specjalizację w klasie Wojownika.
Komentarz: Dobry na początek, później wymienić na mocniejszą wersje.

Tatuaż wspaniałego wojownika
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Wojowników
+3 do klasy pancerza
+3 do siły
+9 do bazowych PŻ

Opis: Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytowych umiejętności w sztuce walki. Zwiększa on twoje wrodzone zdolności, sprawiając że z każdym ciosem zadajesz znaczniejsze obrażenia, a przy tym trudniej jest cię trafić.

Jak zdobyć?:Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz drugi poziom za specjalizację, w klasie Wojownika
Komentarz: Wspaniały tatuaż, kup go sobie albo Dak'konowi.

Tatuaż sztuki
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Magów
+1 do inteligencji
Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1 poziomu maga
Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2 poziomu maga

Opis: Ten tatuaż zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Poprawia twoją pamięć, dzięki czemu możesz zapamiętać więcej zaklęć.

Jak zdobyć?: Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz pierwszy poziom za specjalizację, w klasie Maga
Komentarz: Dobry dla maga, później wymienić na mocniejszą wersję.

Tatuaż maga
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Magów
+3 do inteligencji
Podwaja liczbę wszystkich czarów z 1 poziomu maga
Podwaja liczbę wszystkich czarów z 2 poziomu maga

Opis: Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w sztuce magii. Ten tatuaż w znaczny sposób zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Podwaja liczbę pomniejszych czarów możliwych do zapamiętania.

Jak zdobyć?: Dostępny wtedy, kiedy uzyskasz drugi poziom za specjalizację, w klasie Maga
Komentarz: Brać. Warto.

Tatuaż złodzieja
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Złodziei
+1 do zręczności
+5% do otwierania zamków
+5% do kradzieży kieszonkowej

Opis: Tatuaż ten zwiększa twój refleks i umiejętności, dzięki czemu masz większą procentowo szansę na powodzenie akcji.

Jak zdobyć?: Wymaga uzyskania pierwszego bonusu za specjalizacje w klasie Złodzieja
Komentarz: Raczej średnio przydatne, lepiej wziąć tatuaż wzmożonego działania.

Tatuaż mistrza złodziejskiego
Właściwości:
:Może być używany jedynie przez Złodziei
+3 do zręczności
+1 do szczęścia
+5% do otwierania zamków
+5% do kradzieży kieszonkowej
+5% do wykrywania pułapek
+5% do krycia się

Opis: Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w złodziejskim fachu. Obdarza cię on uśmiechem fortuny, poprawia twój refleks i zwiększa twoje umiejętności, dając ci większą procentowo szansę na powodzenie akcji.

Jak zdobyć?: Wymaga uzyskania, drugiego bonusu za specjalizację, w klasie Złodzieja
Komentarz: Mocna rzecz. .Koniecznie weź

Tatuaże z odciętej ręki z krypty rozczłonkowania
Tatuaże skopiowane, ze znalezionej ręki, poprzedniego wcielenia Bezimiennego

Tatuaż straconego żywota
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Noszony przyspiesza regenerację

Opis:Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś ze swoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy snułeś się zagubiony przez Ulice, opędzając najbardziej podstawowe potrzeby rabunkiem i kradzieżą na przygodnych podróżnych. Twoje ówczesne zbrodnie zmusiły się ostatecznie do poszukiwania schronienia w katakumbach Łkających Kamieni, gdzie ukrywałeś się prawie okrągły rok. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, ogarnie cię jego specyficzna moc przeżycia, powodując, że twój organizm będzie szybciej i sprawniej przezwyciężał wszelkie obrażenia i rany. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twych Sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, wzmożone tempo regeneracji utrzyma się.

Komentarz: Są lepsze, ale ewentualnie można wziąć.

Tatuaż milczących Monet
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Złodziei
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Po użyciu trwale zwiększa kradzieże kieszonkowe o 3%
Noszony zwiększa kradzieże kieszonkowe o 5%

Opis:Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy pędziłeś w Sigil życie złodzieja, aż któregoś dnia złapano cię i zawleczono na śmierć do Katakumb. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Ponadto na stałe wzrośnie poziom twojej umiejętności kradzieży kieszonkowych. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, twój bonus umiejętności dokonywania kradzieży kieszonkowych utrzyma się.

Komentarz: Słabiutkie! Generalnie złodziej szybko nabija sobie skille, i nie potrzebuje do nich bonusów.

Tatuaż niszczycielskiej ciemności
Właściwości
Może być używany jedynie przez Złodziei
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Po użyciu trwale zwiększa krycie się o 3%
Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
Noszony zwiększa krycie się o 5%
Noszony zmniejsza charyzmę o 1

Opis: Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy musiałeś szukać schronienia w katakumbach i żyć tam jak cień, ukrywając się przed władzami Sigil, czyhającymi na ciebie na zewnątrz i przez niebezpiecznymi mieszkańcami samych katakumb Łkających Kamieni, snującymi się w ich ciemnym wnętrzu. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że lepiej będzie ci wychodzić sztuka ukrywania się; a cienie będą cię otaczać na podobieństwo czarnej opończy. Dzięki temu, trudniej będzie cię trafić w walce i trudniej będzie cię wyśledzić. Z drugiej jednak strony właściwość taka przysporzy ci dość podejrzanego wyglądu, przez co ludzie będą od ciebie stronić. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twoich Sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, umiejętność posługiwania się cieniami i ciemnością utrzyma się.

Komentarz : Mało przydatne, lepiej wziąć jakiś inny

Tatuaż łkających kamieni
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
Noszony zwiększa odporność na chłód o 10%
Noszony zwiększa odporność na magiczny chłód o 10%
Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
Noszony zmniejsza charyzmę o 1

Opis: Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Pokawałkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakieś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy katakumby pod powierzchnią Sigil były ci drugim domem, a ty wędrowałeś w ciemności, pośród grobowców i zgłębiałeś tajemnice łkających głazów. Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że będziesz bardziej odporny na zimno, a twoja skóra stanie się podobna do powierzchni ściany Łkających Kamieni. Tym samym jednak nabędziesz wyglądu osoby niezwykle wymizerowanej, jak gdyby znajdującej na skraju śmierci głodowej. Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, twoja odporność na chłód utrzyma się..

Komentarze: nie przydatne w grze praktycznie nikt nie używa przeciw nam chłodu

Tatuaże Frakcyjne
Wymagają przyłączenia sie, do któregoś stowarzyszenia

Tatuaż Anarchisty
Właściwość:
Przywołuje czar: "Przyspieszenie ruchów"

Opis: Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem.

Komentarz: Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze.
Ma ograniczoną ilość użyć.

Tatuaż Anarchistów
Właściwości:
Wywołuje zamęt

Opis: Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem. Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem. Tatuaż wywołuje zamęt wśród wrogów Anarchistów. Trwa on maksymalnie 30 sekund.

Komentarz: Czar nie jest tak mocny, by marnować slot na ciele, i pieniądze.
Ma ograniczoną ilość użyć.

Tatuaż doznania
Właściwości:
+1 do obrażeń od wszystkich ataków
+5% do obrażeń od wszystkich fizycznych ataków
TraK0: +1

Opis: Może być używany jedynie przez Czuciowców Ten tatuaż wyostrza zmysły postaci. Efektem ubocznym jego działania jest fakt, że nosząca go osoba może zadawać ciosy w szczególnie wrażliwe miejsca, zadając przeciwnikom więcej obrażeń. Niestety tatuaż wzmacnia też doznania bólu, tak więc jego posiadacz również otrzymuje więcej obrażeń.

Komentarz: Nie opłacalny zważywszy na to że wyczula nas na obrażenia

Tatuaż Czuciowców
Właściwości:
Przywołuje czar: "Czuciowy dotyk"
+3 do wiedzy

Opis: Może być używany jedynie przez Czuciowców Tatuaż ten pozwala swojemu posiadaczowi raz na dzień dodatkowo wykorzystać umiejętność 'czuciowy dotyk'. Ponadto daje "przeczucie" co do niektórych napotkanych przedmiotów. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu mocy obróci się w proch.

Komentarz: Bardzo słaby tatuaż,. .mały bonus do wiedzy, a umiejętność ”czuciowy dotyka” jest bardzo mało przydatna .

Tatuaż Źródła
Właściwości:
+2 do charyzmy
Po użyciu dodaje punkty doświadczenia

Opis: Może być używany jedynie przez Bogowców Tatuaż ten ukazuje twoją wiarę w Bogowców, Wyznawców Źródła. Nie tylko poprawia twoją Charyzmę, ale pozwala ci także postrzegać każde doświadczenie jako swoiste wyzwanie. Rozszerza to twój punkt widzenia i sprawia, że wzrastasz w szeregach Bogowców.

Komentarz: Może zastąpić tatuaż większej prezencji

Tatuaże wydarzeń
Wymagają by cos zrobić, dokonać, po czym staną się dostępne

Tatuaż Avernusa
Właściwości:
+33% do odporności na ogień
+33% do odporności na magiczny ogień
Odporność na panikę

Opis: Tatuaż ten ukazuje twoją podróż do Avernusa, pierwszej warstwy Baator. Sięga do pozostałości popiołu i ognia ze Sfery, które wciąż znajdują się w twojej skórze. W ten sposób zapewnia ci osłonę przed wszystkimi rodzajami ognia i strachu.

Jak zdobyć?: Wymaga powrotu do Sigil, by się pojawił
Komentarz: Totalnie nieprzydatne, mało kto używa ognia jako broni

Tatuaż czarnokolcego wezwania
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Magów
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Przywołuje czar: "Czarnokolca tarcza"

Opis: Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu Czarno-Kolcego Gąszczu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu ... a Trigitowie odpowiedzieli na twoje wezwanie ... na swój własny sposób, co wywarło duże wrażenie na Raveli. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i posłużyć się nią do obrony w walce z nieprzyjaciółmi. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli A TAKŻE nieprzyjaciółmi Trinitów. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.

Jak zdobyć?: Wymaga powrotu do Sigil, by pojawił się w ofercie Upadłego
Komentarz: Słabiutki czar . Nie warto

Tatuaż czarnokolcego labiryntu
właściwości:
Może być używany jedynie przez Magów
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Przywołuje czar: "Czarnokolce przekleństwo"

Opis: Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu czarnokolcego labiryntu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i użyć jej przeciwko twoim wrogom. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli. Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.

Jak zdobyć?: Wymaga powrotu do Sigil, by pojawił się w ofercie Upadłego
Komentarz: Słabiutki czar . Nie warto

Tatuaż śmierci w życiu
Właściwości:
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Przywołuje czar: "Wskrzeszenie"

Opis: Tatuaż ten opisuje jak uratowałeś życie Dimtriego, dając mu drugą śmierć. Bez względu na to czy spowodowała to siła jego wdzięczności, czy też zebranie mocy w słowach jakimi odezwałeś się do niego, by go wyzwolić, teraz pozwala ci korzystać z tego doświadczenia i przeciągnąć kogoś z powrotem przez krawędź śmierci. Ten tatuaż zadziała tylko trzy razy, zanim zniknie z twojej skóry.

Jak zdobyć?: Wymaga ”zabicia” Dimitriego .
Komentarz: nieprzydatne, zważywszy iż po rozmowie z Deionarrą, Bezimienny może wskrzeszać do woli.

Tatuaż grobowców Es-Annon
Właściwości
+2 do rzutów obronnych przeciw magii śmierci
+2 do bazowych PŻ

Opis: Tatuaż ten okaże się być może jedyną żywą pamiątką po słynnym Es-Annonie. Albowiem kiedy Płaczkowie Es-Annonu pomrą ze starości i chorób, już tylko ich samotne groby będą przypominać o tragedii kwitnącego niegdyś grodu. Lecz mogiły marną są pożywką dla ludzkiej wyobraźni. Tatuaż w swojej symbolice odwołuje się do cierpień Płaczków i posługuje się ich bólem jako tarczą przed wszelkimi obrażeniami. Innymi słowy tatuaż ten próbuje uchronić innych od żałosnego losu Płaczków Es-Annonu.

Jak zdobyć?: Dostępny po oszukaniu, Płaczącego Es-Anno
Komentarz: Mizerny bonusik, bo nawet nie bonus

Tatuaż snów o Es-Annon
Właściwości:
+1 do rzutów obronnych przeciw magii
+2 do bazowych PŻ

Z jakiegoś powodu, opowieść Opłakującego Es-Annon przepełniła cię dziwną tęsknotą. Przekazałeś ją Upadłemu. Tatuaż opisuje tę nostalgię, a także wytrwałość Opłakującego, wzmacniając twoje zdrowie i wytrzymałość. Pod względem artystycznym to jedna z najlepszych prac Upadłego i choć tatuaż pokazuje jedynie bardzo ogólny obraz Es-Annon, to prawie *czujesz* wspaniałe spiralnie ułożone parki i aleje pełne światła. Tatuaż pomaga ci zachować pamięć o mieście oraz marzenie mieszkańców, by jego wielkość nie była zapomniana.

Jak zdobyć? : Dostępny po rozmowie, z Opłakującym Es-Annon
Komentarz: Mało przydatne bonusy. A przede wszystkim małe!

Tatuaż pożeraczy szczurów
Właściwości
+1 do rzutów obronnych przeciw truciznom
+5% do odporności na kwas

Opis: Tatuaż ten ukazuje twój wręcz nieludzki apetyt na szczury. Podnosi również twoją odporność na kwas i truciznę, głównie dlatego, że usprawnia twoje procesy trawienne.

Jak zdobyć?: Wymaga zjedzenia co najmniej 20 szczurów, u gościa naprzeciw budynku Ds. Zwalczania Szkodników
Komentarz: Małe bonusiki nie warte uwagi

Tatuaż dołączenia
Właściwości
Przywołuje czar: "Przyjaciele"

Opis: Tatuaż opowiada historię połączenia Korvusa i Kariny. Pozwala ci czerpać siłę z ich szczęścia, aby wzmocnić twoje związki z innymi. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.

Jak zdobyć?: Musisz powiedzieć Korvusowi, że karina poszukuje przyjaciela, by ten tatuaż się pojawił
Komentarz: można wziąć, choć osobiście wolałbym, używać cukierków, albo zapamiętanego czaru.

Tatuaż złości
Właściwości
Przywołuje czar: "Nieznośny, szyderzczy śmiech Tashy"

Opis: Tatuaż ten symbolizuje sposób w jaki - za pomocą prostego stwierdzenia - przerwałeś związek Korvusa i Kariny zanim miał okazję się rozwinąć. Tatuaż pozwala sięgnąć ku niespełnionej miłości Korvusa i obrócić ją w broń przeciwko innym. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.

Jak zdobyć?: Okłam Korvus a ten tatuaż ukaże się u Upadłego
Komentarz: Nie dość, że czar słaby, to i rozwiązania na zdobycie go mało etyczne, i mało opłacalne.

Tatuaż Oka sprawiedliwości
Właściwości
Przywołuje czar: "Wykrycie zła"
+1 do siły

Opis: Tatuaż ten opisuje twe wysiłki w niesieniu pomocy dla Tristy i przedstawia aresztowanie Byrona Szpicera i jego proces. Tatuaż wyostrza wzrok i wzmacnia umysł - pozwala posiadaczowi dostrzec niesprawiedliwość i daje mu siłę, by się jej przeciwstawić. Moc tatuażu można wykorzystać ograniczoną ilość razy, ale pozostanie on na miejscu nawet po wyczerpaniu zaklęcia "Wykrycie Zła."

jak zdobyć?: Wymaga uwolnienia Tristy.
Komentarz: Słabe to. Niegodne uwagi

Tatuaż Tristy
Właściwości
+3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi

Opis: Tatuaż ten symbolizuje twoje wysiłki w wyzwoleniu Tristy. Kiedy się go założy, chroni posiadacza przed spętaniem, paraliżem, oraz innymi atakami jakie powstrzymują lub obezwładniają postać.

Jak zdobyć?: Dostępny po uwolnieniu Tristy
Komentarz: Są lepsze, więc tym nie zaprzątaj sobie głowy

Tatuaż Zdrajcy
Właściwości
+1 do siły
+1 do inteligencji

Opis: Tatuaż ten przedstawia zwycięstwo nad Triasem Zdrajcą i moment, gdy zadałeś mu zabójczy cios. Symbolizuje siłę potrzebną do jego pokonania oraz przytomność umysłu, dzięki której przechytrzyłeś zdradzieckiego devę.

Jak zdobyć? Wymaga zabicie Devy by sie ukazał u Upadłego
Komentarz: Na tym etapie, taki bonus – to porażka!

Tatuaż Odkupiciela
Właściwości
+2 do mądrości
+1 do charyzmy
+1 do szczęścia

Opis: Ten tatuaż opowiada historię odkupienia Triasa Zdrajcy i sprowadzenia go ze ścieżki zła na drogę przebaczenia. Odzwierciedla twoją mądrość i zdolności przekonywania, a także niesie z sobą błogosławieństwo Triasa.

Jak zdobyć?Wymaga nawrócenia Triasa na drogę dobra. Jeśli Vhailor go zabije, to mimo to ten tatuaż, się ukaże w ”sklepie” upadłego
Komentarz: Bardzo potężny tatuaż. Bierz bez zastanowienia

Tatuaż niespokojnych zmarłych
Właściwości
Przywołuje czar: "Błogosławieństwo"

Opis: Tatuaż ten uznaje twoje wysiłki w ukojeniu niespokojnych zmarłych w mauzoleum. Dzięki niemu możesz odczuć ich wdzięczność, błogosław
ąc siebie i swoich towarzyszy. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika.

Jak zdobyć?:Wymaga zabicia Maga w mauzoleum
Komentarz: Raczej słaby tatuaż

Tatuaż Reveli
+1 do charyzmy
Odporność na panikę

opis: Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Ten tatuaż to świadectwo twojego spotkania z tym mitologicznym stworzeniem. Ktokolwiek ma na skórze ten znak, budzi pośród innych szacunek i strach na podobieństwo samej Raveli. Jeżeli już wcześniej twoja charyzma była spora, teraz będzie jeszcze większa, a pośledniejsze upiorne stworzenia, które zwykły na co dzień budzić lęk w ludziach, będą pokornie schodzić z twojej drogi.

Jak zdobyć? Dostępny po powrocie do Sigil
Komentarz: Marny bonus lepiej, wziąć dowolny inny, zwiększający charyzme.

Tatuaż srebrnego języka
Właściwości
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
Tymczasowo: +3 do charyzmy
Noszony: +2 do charyzmy

Opis: Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Co więcej, giętkość twego języka i urok twojego usposobienia poruszyły serce Raveli, dzięki czemu możesz uważać się za mistrza pochlebstwa. Jakkolwiek już sam fakt posiadania tego tatuażu powiększa twoją charyzmę, możesz liczyć również na to, że w niektórych, nielicznych sytuacjach tatuaż ten podniesie twoją charyzmą na poziom wręcz nadludzki. W przypadku zużycia bonusu charyzmy zawartego w tym tatuażu, tatuaż pozostanie na twoim ciele.

Jak zdobyć?: Praw komplementy Reveli, za każdym razem, kiedy to możliwe, a tatuaż ten się ujawni, w asortymencie Upadłego .
Komentarz: Monstrualny bonus do charyzmy. Nikt ci sie nie oprze kiedy go nosisz

Tatuaż pocałunku Reveli
Właściwości
Może być używany jedynie przez Bezimiennego
-1 do mądrości
-1 do inteligencji
+2 do siły
+2 do kondycji
+1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi

Opis: Twoje usta dotknęły nocnej wiedźmy, Raveli, a zaprawdę niewielu jest takich, którym przyszło zobaczyć Ravelę na własne oczy, przeżyć to spotkanie i jeszcze pozostawić u niej uczucia inne niż pogarda i nienawiść. Tatuaż ma barwę krwawej czerwieni i przypomina ci o krwi, którą Ravela wytoczyła z ciebie, kiedy twoje wargi dotknęły jej ust. Kiedy pocałowałeś ją, na pewno nie okazałeś w tym postępku szczególnego rozsądku, ale bez względu na to, był to dowód niezwykłej odwagi i siły charakteru. Tatuaż ten ma właściwość oszałamiania serca i ciała, dlatego będzie ci pomagał w paraliżowaniu woli innych, ale jednocześnie będzie w pewien sposób osłabiał twoją inteligencję i mądrość.

Jak zdobyć?: Wymaga pocałowania Reveli
Komentarz: Dość mocny Tatuaż, wymaga jednak by podreperować trochę cechy, do których daje minusy. Generalnie świetnie współdziała z tatuażem duszy.

Sznyt kolczastych Aniołów
Właściwości:
Przywołuje czar: "Ochrona przez złem"

Opis: Nie może być używany przez Złe postacie Tatuaż ten przypomina pomoc, jaką udzieliłeś Kolczastym Aniołom w Alei Niebezpiecznych Węgłów . Twoja walka ze złem w samym sercu Alei daje ci teraz ochronę przed osobami o nikczemnych sercach.

Komentarz: Wymaga Zabicia w Alei Niebezpiecznych Węgłów wszystkich wrogów Kolczastych Aniołów
komentarz: bonusik marny

Tatuaż końca Sebastiona
Właściwości:
Przywołuje czar: "Spacer w płomieniach"

Opis: Tatuaż ten opisuje jak wyjawiłeś abiszai Grosukowi intencje Sebastiona. Odnosi się on do tego doświadczenia, pozwalając ci na wzmocnienie najmniejszego śladu nikczemnej wdzięczności abiszai. Po naniesieniu na skórę, tatuaż zyskuje moc wypromieniowania gorąca z ciała. Podobnie jak wdzięczność baatezu, moc tatuażu jest ograniczona - gdy się wyczerpie, znika on bez śladu.

Jak zdobyć?:Wymaga zakapowania Sebastiona Grasukowi.
Komentarz: Słabe i nie opłacalne. Nie dośź że sebastion lepiej nas nagradza, to i tatuaż wtedy jest lepszy..

Tatuaż zgonu Grasuka
Właściwości
Przywołuje czar: "Ulepszone wzmocnienie siły"

Opis: Tatuaż ten opowiada historię twoich wysiłków w niesieniu pomocy Sebastionowi, przez zabicie abiszaia Grosuka. Tatuaż sięga do tych doświadczeń i zwiększa siłę swego posiadacza, pozwalają mu uniknąć nieprzyjemnych problemów prawnych.

Jak zdobyć?: Dostępny po wykonaniu zadania dla Sebastiona
Komentarz: Raczej nie wart uwagi. Lepiej wziąć coś konkretnego do siły, a nie czar.

Tatuaż kamienicznych cieni
Właściwości
Może być używany jedynie przez Złodziei
+15% do krycia się

Opis: Tatuaż ten opisuje historię ucieczki z Kamienicy gangu Wygłodzonych Psów. Ma on taki sam kolor jak Łza Węża, którą dostałeś od Sybilli. Tak długo jak będziesz go nosił, twoje umiejętności skradania się zostaną zwiększone.

Jak zdobyć? Musisz wyjśc z kamienicy zbójców, nie zabijając nikogo w głównym pomieszczeniu (potem możesz się wrócić i dobić wszystkich)
komentarz: Dość duży bonus, warte uwagi jeśli często się ukrywasz

Tatuaż nieprzerwanego kręgu
Właściwości
Przywołuje czar: "Skupienie Zerthimona"

Opis: Tatuaż ten uznaje twoją znajomość nauk Zerthimona i naznacza cię jako przyjaciela ludu githzerai. Pozwala ci przywołać dyscyplinę i skupienie Zerthimona, dzięki czemu twoje ciosy będą silniejsze i celniejsze. Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy po czym znika.

Jak zdobyć?:Wymaga byś poznał, i objaśnił Dak'konowi tajemnice Nieprzerwanego Kręgu Zerthimona.
Komentarz: Bardzo dobry tatuaż dla wojowników. Niestety kończy się
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 34 postów • 1, 2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.