Wątki


[BG2] Bestiariusz cz. 2. (Valygar)



Orish - Pi± 01.02.2008, 15:00:21
" />Elficki mag

Cechy:
• Siła: 15
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Dobry
• Poziom: 10
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 17
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Magia: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada on bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza.

Elficki wojownik

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 14
• Punkty Życia: 110
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 5
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 6
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 4
• Czary: 7

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie stanowi on żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogło by mu pomóc wygrać.

Empatyczna Manifestacja

Cechy:
• Siła: 18/00
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 0
• Punkty Życia: 2
• Klasa Pancerza: 3
• Trak0: 8
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 0

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1
• Berła/Różdżki/Laski: 1
• Petryfikacja/Polimorfia: 1
• Zionięcie: 1
• Czary: 1

Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń

Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatar możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic zdzadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go.

Ettercap

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 650

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 5
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 6
• Czary: 5

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto

Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu.

Ettin

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 96
• Klasa Pancerza: 2
• Trak0: 8
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10%
• Pociski:100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Podwodne Miasto

Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nienajgorsze Trak0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a na obrażenia zadawane broni± dystansow± jest całkowicie odporny. Najlepszym sposobem na jego pokonanie jest atak wszystkimi członkami drużyny.

Flind

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 13
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 18

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 19
• Klasa Pancerza: 1
• Trak0: 15
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 120

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 13
• Petryfikacja/Polimorfia: 12
• Zionięcie: 14
• Czary: 14

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy, albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu.

Galareta musztardowa

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 65
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100%
• Sieczne: 30%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Kłute: 60%
• Pociski: 85%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska.

Galareta ogłuszaj±ca

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 41
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 270

Odporno¶ci:
• Magia: 10%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Pociski: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników.

Gaut

Cechy:
• Siła: 10
• Zręczno¶ć: 12
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 101
• Klasa Pancerza: 0
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 9000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek

Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć z niej magię. Wskazane jest atakowanie tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia.

Geniusz

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 14
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 67
• Klasa Pancerza: 3
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce:

Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich Trak0 jest mocno ¶rednie.

Ghast

Cechy:
• Siła: 18
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 36
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 14
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 850

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100%
• Pociski: 30%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 12
• Czary: 12

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni

Charakterystyka: Ghast nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy ich w grupach innych ghuli, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi.

Gibberrling

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 20
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru, Przytulek

Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach.

Gisz

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 14
• Charyzma: 15

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 35
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 16
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Więzienie Astralne

Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów.

Githyanki

Cechy:
• Siła: 18/92
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 17
• M±dro¶ć: 15
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 60
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 10
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Magia: 10%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Statek w Brynnlaw, Podmrok, Twierdza Strażnika

Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy ich zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo.

Glabrezu

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 16
• Charyzma: 25

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 10
• Punkty Życia:
• Klasa Pancerza: -7
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 5
• PD za zabicie: 12500

Odporno¶ci:
• Ogień, Zimno, Kwas: 100%
• Magia: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Suldanesselar

Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiadaj± bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi± ogłuszyć swoich przeciwników. Posiada także bardzo dobre odporno¶ci na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabić je z dystansu.

Gliniany golem

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 50
• Klasa Pancerza: 7
• Trak0: 6
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 8000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100%
• Ogień, Magiczny Ogień: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Warownia d'Arnise, Kula Sfer, Suldanessellar, Wzgórza Wichrowych Włóczni

Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo mocne, tak więc członka drużyny może zabić kilkoma ciosami.

Gnoll

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 15
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci.

Gnoll gwardzista

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 15
• Kondycja: 14
• Inteligencja: 6
• M±dro¶ć: 6
• Charyzma: 6

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 4
• Punkty Życia: 30
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 17
• Liczba ataków: 7
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego Trak0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak jak zwykłego Gnolla.

Goblin

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 7
• Klasa Pancerza: 7
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 20

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16
• Berła/Różdżki/Laski: 18
• Petryfikacja/Polimorfia: 17
• Zionięcie: 20
• Czary: 19

Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów to zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Goblin weteran

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 10
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Żaden
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Przytułek

Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów to zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Golem z ciała

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 9
• Trak0: 7
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć: 125%
• Magia, Zimno: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 11
• Czary: 11

Miejsce: Warownia d'Arnise

Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nie przydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami.

Hakeasher

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 92
• Klasa Pancerza: 8
• Trak0: 9
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Ogień, Elektryczno¶ć, Magia, Magiczny Ogień, Zimno, Kwas, Magiczne Zimno: 100%
• Sieczne: 20%
• Kłute, Obuchowe: 50%
• Pociski: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 9
• Czary: 12

Miejsce: Przyzywany przez magów

Charakterystyka: Hakeasher jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Jest odporny na wszystkie żywioły i magię, tak więc zranić go możemy tylko broni±, na któr± też jest po czę¶ci odporny. Jednakże Hakeasher może zostać przywołany także przez nas. Najlepiej użyć tego czaru, gdy nie potrafimy poradzić sobie z jakim¶ magiem, gdyż ten zajmie się widmem, któremu nic nie zrobi a my spokojnie zabijemy przeciwnika.




N. T. van der Hert - Sob 02.02.2008, 19:44:22
" /> Cytuj:



Valygar - ¦ro 13.02.2008, 16:18:16
" />Elficki mag

Cechy:
• Siła: 15
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Dobry
• Poziom: 10
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 17
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Magia: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza.

Elficki wojownik

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 14
• Punkty Życia: 110
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 5
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 6
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 4
• Czary: 7

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie sprawi żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogło by mu pomóc wygrać.

Empatyczna Manifestacja

Cechy:
• Siła: 18/00
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 0
• Punkty Życia: 2
• Klasa Pancerza: 3
• Trak0: 8
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 0

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1
• Berła/Różdżki/Laski: 1
• Petryfikacja/Polimorfia: 1
• Zionięcie: 1
• Czary: 1

Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń

Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatar możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic zdzadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go.

Ettercap

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 650

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 5
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 6
• Czary: 5

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto

Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu.

Ettin

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 96
• Klasa Pancerza: 2
• Trak0: 8
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10%
• Pociski: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Podwodne Miasto

Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nienajgorsze Trak0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a obrażenia zadawane broni± dystansow± nie wyrz±daj± mu żadnej krzywdy. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest atak wszystkimi członkami drużyny.

Flind

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 13
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 18

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 19
• Klasa Pancerza: 1
• Trak0: 15
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 120

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 13
• Petryfikacja/Polimorfia: 12
• Zionięcie: 14
• Czary: 14

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy, albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu.

Galareta musztardowa

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 65
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100%
• Sieczne: 30%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Kłute: 60%
• Pociski: 85%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska.

Galareta ogłuszaj±ca

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 41
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 270

Odporno¶ci:
• Magia: 10%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Pociski: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników.

Gaut

Cechy:
• Siła: 10
• Zręczno¶ć: 12
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 101
• Klasa Pancerza: 0
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 9000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek

Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć magię wspomagaj±c± beholdera. Wskazane jest atakowanie tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia.

Geniusz

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 14
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 67
• Klasa Pancerza: 3
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce:

Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich Trak0 jest ¶rednie.

Ghast

Cechy:
• Siła: 18
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 36
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 14
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 850

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100%
• Pociski: 30%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 12
• Czary: 12

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni

Charakterystyka: Ghast nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy ich w grupach innych ghuli, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi.

Gibberrling

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 20
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru, Przytulek

Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach.

Gisz

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 14
• Charyzma: 15

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 35
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 16
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Więzienie Astralne

Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów.

Githyanki

Cechy:
• Siła: 18/92
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 17
• M±dro¶ć: 15
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 60
• Klasa Pancerza: 10
• Trak0: 10
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Magia: 10%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Statek w Brynnlaw, Podmrok, Twierdza Strażnika

Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy te potwory zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo.

Glabrezu

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 16
• Charyzma: 25

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 10
• Punkty Życia:
• Klasa Pancerza: -7
• Trak0: 11
• Liczba ataków: 5
• PD za zabicie: 12500

Odporno¶ci:
• Ogień, Zimno, Kwas: 100%
• Magia: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Suldanesselar

Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiada bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi ogłuszyć swoich przeciwników. Posiada także bardzo dobre odporno¶ci na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabić go z dystansu.

Gliniany golem

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 50
• Klasa Pancerza: 7
• Trak0: 6
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 8000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100%
• Ogień, Magiczny Ogień: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Warownia d'Arnise, Kula Sfer, Suldanessellar, Wzgórza Wichrowych Włóczni

Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo mocne, tak więc członka drużyny może zabić kilkoma ciosami.

Gnoll

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 15
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci.

Gnoll gwardzista

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 15
• Kondycja: 14
• Inteligencja: 6
• M±dro¶ć: 6
• Charyzma: 6

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 4
• Punkty Życia: 30
• Klasa Pancerza: 4
• Trak0: 17
• Liczba ataków: 7
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego Trak0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak, jak zwykłego Gnolla.

Goblin

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 7
• Klasa Pancerza: 7
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 20

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16
• Berła/Różdżki/Laski: 18
• Petryfikacja/Polimorfia: 17
• Zionięcie: 20
• Czary: 19

Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Goblin weteran

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 10
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Żaden
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 5
• Trak0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Przytułek

Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Golem z ciała

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 9
• Trak0: 7
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć: 125%
• Magia, Zimno: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 11
• Czary: 11

Miejsce: Warownia d'Arnise

Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nieprzydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami.

Hakeasher

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 92
• Klasa Pancerza: 8
• Trak0: 9
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Ogień, Elektryczno¶ć, Magia, Magiczny Ogień, Zimno, Kwas, Magiczne Zimno: 100%
• Sieczne: 20%
• Kłute, Obuchowe: 50%
• Pociski: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 9
• Czary: 12

Miejsce: Przyzywany przez magów

Charakterystyka: Hakeasher jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Jest odporny na wszystkie żywioły i magię, tak więc zranić go możemy tylko broni±, na któr± też jest po czę¶ci odporny. Jednakże Hakeasher może zostać przywołany także przez nas. Najlepiej użyć tego czaru, gdy nie potrafimy poradzić sobie z jakim¶ magiem, gdyż ten zajmie się widmem, któremu nic nie zrobi a my spokojnie zabijemy przeciwnika.



Oress - ¦ro 13.02.2008, 20:14:30
" />¶licznie Valy, oto mi chodziło, tego brakuje w opisach van der herta - krótko na temat i same konkrety. Mam kilka zastrzeżeń, ale to lekka kosmetyka - jutro o tym napiszę bo dzi¶ nie mam głowy do korekty




Orish - ¦ro 13.02.2008, 20:20:59
" />Hakaeshar.



wojjoo - Pi± 03.10.2008, 19:34:43
" />Elficki mag

Cechy:
• Siła: 15
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Dobry
• Poziom: 10
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 17
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Magia: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza.

Elficki wojownik

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 14
• Punkty Życia: 110
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 5
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 6
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 4
• Czary: 7

Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar

Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie sprawi żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogło by mu pomóc wygrać.

Empatyczna Manifestacja

Cechy:
• Siła: 18/00
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 0
• Punkty Życia: 2
• Klasa Pancerza: 3
• TraK0: 8
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 0

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1
• Berła/Różdżki/Laski: 1
• Petryfikacja/Polimorfia: 1
• Zionięcie: 1
• Czary: 1

Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń

Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatara możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic nie zdadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go.

Ettercap

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 11
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 650

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4
• Berła/Różdżki/Laski: 5
• Petryfikacja/Polimorfia: 5
• Zionięcie: 6
• Czary: 5

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto

Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu.

Ettin

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 96
• Klasa Pancerza: 2
• TraK0: 8
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10%
• Pociski: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Podwodne Miasto

Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nie najgorsze TraK0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a obrażenia zadawane broni± dystansow± nie wyrz±dzaj± mu żadnej krzywdy. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest atak wszystkimi członkami drużyny.

Flind

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 13
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 18

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 19
• Klasa Pancerza: 1
• TraK0: 15
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 120

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 13
• Petryfikacja/Polimorfia: 12
• Zionięcie: 14
• Czary: 14

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy, albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu.

Galareta musztardowa

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 65
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100%
• Sieczne: 30%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Kłute: 60%
• Pociski: 85%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska.

Galareta ogłuszaj±ca

Cechy:
• Siła: 14
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 41
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 13
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 270

Odporno¶ci:
• Magia: 10%
• Zimno, Magiczne Zimno: 50%
• Pociski: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Kanały, Podmrok

Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników.

Gaut

Cechy:
• Siła: 10
• Zręczno¶ć: 12
• Kondycja: 12
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 101
• Klasa Pancerza: 0
• TraK0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 9000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek

Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć chroni±ce j± zaklęcia. Wskazane jest atakować tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia.

Geniusz

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 14
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 67
• Klasa Pancerza: 3
• TraK0: 11
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 5000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce:

Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich TraK0 jest ¶rednie. Nie zostawiaj± również po sobie żadnych warto¶ciowych przedmiotów.

Gereth

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 11
• Inteligencja: 12
• M±dro¶ć: 8
• Charyzma: 12

Statystyki:
• Charakter: Brak
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 27
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 1000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 13
• Zionięcie: 15
• Czary: 12

Miejsce: Promenada Waukeen, Targ Przygody.

Charakterystyka: Gereth jest niskopoziomowym magiem, znaj±cym niewiele zaklęć. Jeżeli kiedykolwiek przyjdzie nam ochota na mordowanie niewinnych mieszkańców Athkatli, nie sprawi nam on żadnych kłopotów.

Ghast

Cechy:
• Siła: 18
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 36
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 14
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 850

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100%
• Pociski: 30%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 12
• Czary: 12

Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni

Charakterystyka: Ghasty nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy je w grupach innych nieumarłych, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi. Należy również strzec się ich ataków, gdyż każdy niesie za sob± szansę na sparaliżowanie celu.

Ghul

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 15
• Klasa Pancerza: 6
• TraK0: 17
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 14

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12
• Berła/Różdżki/Laski: 14
• Petryfikacja/Polimorfia: 13
• Zionięcie: 15
• Czary: 13

Miejsce: Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Podwodne Miasto

Charakterystyka: Ghule stanowi± słabsz± odmianę Ghastów. S± bardzo łatwymi przeciwnikami, ale zazwyczaj spotykamy je w grupach innych nieumarłych, mog± wtedy stanowić problem (ich ataki mog± sparaliżować naszych bohaterów).

Gibberrling

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 20
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru, Przytułek

Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czarów).

Gisz

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 17
• Inteligencja: 18
• M±dro¶ć: 14
• Charyzma: 15

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 5
• Punkty Życia: 35
• Klasa Pancerza: 5
• TraK0: 16
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 13
• Czary: 10

Miejsce: Więzienie Astralne, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika

Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów.

Githyanki

Cechy:
• Siła: 18/92
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 17
• M±dro¶ć: 15
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 7
• Punkty Życia: 60
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 10
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Magia: 10%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Więzienie Astralne, Statek w Brynnlaw, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika

Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy te potwory zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo.

Glabrezu

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 16
• Charyzma: 25

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 10
• Punkty Życia:
• Klasa Pancerza: -7
• TraK0: 11
• Liczba ataków: 5
• PD za zabicie: 12500

Odporno¶ci:
• Ogień, Zimno, Kwas: 100%
• Magia: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 9
• Czary: 11

Miejsce: Suldanesselar

Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiadaj± bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi± ogłuszyć swoich przeciwników. S± także odporne w znacznym stopniu na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabijać je z dystansu (co może być do¶ć kłopotliwe).

Gladiator

Cechy:
• Siła: 15
• Zręczno¶ć: 14
• Kondycja: 14
• Inteligencja: 13
• M±dro¶ć: 13
• Charyzma: 10

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 8
• Punkty Życia: 76
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 13
• Liczba ataków: 7
• PD za zabicie: 15

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 12
• Petryfikacja/Polimorfia: 11
• Zionięcie: 12
• Czary: 13

Miejsce: Gospoda Pod Miedzianym Diademem

Charakterystyka: Gladiatorzy nie należ± do najpotężniejszych istot. Ci, których będziemy mieli okazję spotkać w grze, nie będ± do nas wrogo nastawieni, ale też nie za bardzo nam pomog± w oczyszczaniu gospody Pod Miedzianym Diademem ze sług Lehtinana.

Gliniany golem

Cechy:
• Siła: 20
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 50
• Klasa Pancerza: 7
• TraK0: 6
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 8000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100%
• Ogień, Magiczny Ogień: 50%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7
• Berła/Różdżki/Laski: 9
• Petryfikacja/Polimorfia: 8
• Zionięcie: 8
• Czary: 10

Miejsce: Kula Sfer, Warownia d'Arnise, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Podmrok, Suldanessellar,

Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo silne – naszego bohatera może zabić kilkoma ciosami.

Główny Inspektor Brega

Cechy:
• Siła: 17
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 15
• Inteligencja: 13
• M±dro¶ć: 13
• Charyzma: 10

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 88
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 13
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2250

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 12
• Zionięcie: 13
• Czary: 13

Miejsce: Dzielnica Rz±dowa, Budynek Rady Sze¶ciu.

Charakterystyka: Inspektor jest raczej przeciętnym wojownikiem. Gdyby przyszło nam z nim walczyć, nie mieliby¶my żadnych problemów ze zwycięstwem. Nie należy jednak go zabijać, gdyż jest zwi±zany z kilkoma zadaniami.

Gnoll

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 2
• Punkty Życia: 15
• Klasa Pancerza: 5
• TraK0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc wystarczy jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czaru).

Gnoll gwardzista

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 15
• Kondycja: 14
• Inteligencja: 6
• M±dro¶ć: 6
• Charyzma: 6

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Neutralny
• Poziom: 4
• Punkty Życia: 30
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 17
• Liczba ataków: 7
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego TraK0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak, jak zwykłego Gnolla.

Goblin

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Zły
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 7
• Klasa Pancerza: 7
• TraK0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 20

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16
• Berła/Różdżki/Laski: 18
• Petryfikacja/Polimorfia: 17
• Zionięcie: 20
• Czary: 19

Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Lasy Tethyru

Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Goblin weteran

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 10
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Żaden
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 8
• Klasa Pancerza: 5
• TraK0: 19
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 35

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14
• Berła/Różdżki/Laski: 16
• Petryfikacja/Polimorfia: 15
• Zionięcie: 17
• Czary: 17

Miejsce: Lochy Irenicusa, Przytułek

Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie.

Golem Juggernaut

Cechy:
• Siła: 22
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 14
• Punkty Życia: 70
• Klasa Pancerza: 5
• TraK0: 7
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 16000

Odporno¶ci:
• Magia: 100%
• Sieczne, Obuchowe, Pociski: 90%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5
• Berła/Różdżki/Laski: 7
• Petryfikacja/Polimorfia: 6
• Zionięcie: 5
• Czary: 8

Miejsce: Stworzenie to możemy przywołać za pomoc± Księgi Golemów, stworzonej przez Cespenara po dodaniu Strony o olbrzymim golemie.

Charakterystyka: Golem ten będzie na pewno warto¶ciowym sprzymierzeńcem. Posiada przeciętn± ilo¶ć punktów życia, ale jest w znacznym stopniu odporny na niektóre obrażenia fizyczne i całkowicie na magię. Dzięki wysokiej sile będzie również zadawać znaczne rany przeciwnikom.

Golem z ciała

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 9
• Punkty Życia: 40
• Klasa Pancerza: 9
• TraK0: 7
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 2000

Odporno¶ci:
• Elektryczno¶ć: 125%
• Magia, Zimno: 100%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 11
• Czary: 11

Miejsce: Warownia d'Arnise

Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nieprzydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami.

Gorch

Cechy:
• Siła: 9
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Brak
• Poziom: 1
• Punkty Życia: 1
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 20
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 15

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16
• Berła/Różdżki/Laski: 17
• Petryfikacja/Polimorfia: 18
• Zionięcie: 20
• Czary: 19

Miejsce: Doki, Gildia Mae'vara

Charakterystyka: Jak widać, Gorch nie jest wymagaj±cym przeciwnikiem nawet dla pierwszopoziomowych postaci. Nie należy go jednak zabijać, gdyż sprzedaje wiele przydatnych przedmiotów.

Gracen (podpisany jako Kontakt gildii)

Cechy:
• Siła: 18
• Zręczno¶ć: 17
• Kondycja: 18
• Inteligencja: 17
• M±dro¶ć: 15
• Charyzma: 14

Statystyki:
• Charakter: Neutralny Zły
• Poziom: 10
• Punkty Życia: 100
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 15
• Liczba ataków: 1
• PD za zabicie: 1400

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 6
• Berła/Różdżki/Laski: 10
• Petryfikacja/Polimorfia: 9
• Zionięcie: 12
• Czary: 11

Miejsce: Dzielnica mostów, piętro gospody ‼Pod Pięcioma Dzbanami”; podczas wykonywania przez nas zadania dla gildii Złodziei Cienia.

Charakterystyka: Gracen nie należy do najpotężniejszych wojowników. Walczy mieczem oburęcznym +2 i przed walk± na pewno wypije miksturę niewrażliwo¶ci, ale mimo to nasza drużyna nie powinna mieć z nim żadnych problemów.

Grae

Cechy:
• Siła: 18
• Zręczno¶ć: 18
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Chaotyczny Zły
• Poziom: 6
• Punkty Życia: 80
• Klasa Pancerza: 4
• TraK0: 13
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 1400

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11
• Berła/Różdżki/Laski: 13
• Petryfikacja/Polimorfia: 12
• Zionięcie: 13
• Czary: 14

Miejsce: Gaj Druidów, pobliże kopca Trolli (podczas wykonywania zadania z czaru Życzenie).

Charakterystyka: Ta szamanka trolli nie różni się statystykami od swoich pobratymców. I podobnie jak oni, nie będzie żadnym wyzwaniem dla naszych postaci. Przed walk± należy pamiętać o przygotowaniu broni lub zaklęć zadaj±cych obrażenia od kwasu b±dĽ ognia.

Gromnir Il-Khan

Cechy:
• Siła: 19
• Zręczno¶ć: 19
• Kondycja: 19
• Inteligencja: 9
• M±dro¶ć: 10
• Charyzma: 12

Statystyki:
• Charakter: Praworz±dny Neutralny
• Poziom: 20
• Punkty Życia: 190
• Klasa Pancerza: 10
• TraK0: 1
• Liczba ataków: 3
• PD za zabicie: 22500

Odporno¶ci:
• Brak

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 2
• Berła/Różdżki/Laski: 4
• Petryfikacja/Polimorfia: 3
• Zionięcie: 3
• Czary: 4

Miejsce: Saradush, ostatnie piętro zamku.

Charakterystyka: Nasz braciszek z pewno¶ci± do ułomków nie należy. Jest niezwykle silny i zręczny, ma sporo punktów życia i do tego walczy dwoma potężnymi broniami – Lodow± Gwiazd± +4 i Morgenszternem +3. Walka z nim będzie wymagała solidnego przygotowania, ale odpowiednio rozegrana, nie powinna być zbyt trudna.

Hakeasher

Cechy:
• Siła: 16
• Zręczno¶ć: 9
• Kondycja: 9
• Inteligencja: 16
• M±dro¶ć: 9
• Charyzma: 9

Statystyki:
• Charakter: Neutralny
• Poziom: 12
• Punkty Życia: 92
• Klasa Pancerza: 8
• TraK0: 9
• Liczba ataków: 2
• PD za zabicie: 6000

Odporno¶ci:
• Ogień, Elektryczno¶ć, Magia, Magiczny Ogień, Zimno, Kwas, Magiczne Zimno: 100%
• Sieczne: 20%
• Kłute, Obuchowe: 50%
• Pociski: 70%

Rzuty obronne:
• Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9
• Berła/Różdżki/Laski: 11
• Petryfikacja/Polimorfia: 10
• Zionięcie: 9
• Czary: 12

Miejsce: Przyzywany przez magów

Charakterystyka: Hakeasher jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Jest całkowicie niepodatny na wszystkie żywioły i magię, tak więc zranić go możemy tylko broni± (na któr±, niestety, też jest po czę¶ci odporny). Jednakże Hakeasher może zostać przywołany także przez nas. Najlepiej użyć tego czaru, gdy nie potrafimy poradzić sobie z jakim¶ magiem – zajmie się on wtedy widmem, któremu nie wyrz±dzi żadnej krzywdy, a my spokojnie go zabijemy.



Orish - Pi± 03.10.2008, 20:12:06
" />... Hakaeshar xP



wojjoo - Pi± 03.10.2008, 20:18:00
" />nie



Orish - Pi± 03.10.2008, 20:24:36
" />Uh... w połówce "nie".

"Hakeashar"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl



  • Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 23 postów • 1, 2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.