Wątki |
[BG2] Bestiariusz cz. 2. (Valygar)
wojjoo - Sob 04.10.2008, 04:20:18 " />Elficki mag Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 10 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Magia: 70% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza. Elficki wojownik Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 14 • Punkty Życia: 110 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 4 • Czary: 7 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie sprawi żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogło by mu pomóc wygrać. Empatyczna Manifestacja Cechy: • Siła: 18/00 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 0 • Punkty Życia: 2 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 0 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1 • Berła/Różdżki/Laski: 1 • Petryfikacja/Polimorfia: 1 • Zionięcie: 1 • Czary: 1 Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatara możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic nie zdadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go. Ettercap Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 5 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 6 • Czary: 5 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu. Ettin Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 96 • Klasa Pancerza: 2 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podwodne Miasto Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nie najgorsze TraK0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a obrażenia zadawane broni± dystansow± nie wyrz±dzaj± mu żadnej krzywdy. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest atak wszystkimi członkami drużyny. Flind Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 19 • Klasa Pancerza: 1 • TraK0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 120 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy, albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu. Galareta musztardowa Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 7 • Punkty Życia: 65 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100% • Sieczne: 30% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Kłute: 60% • Pociski: 85% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska. Galareta ogłuszaj±ca Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 6 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 270 Odporno¶ci: • Magia: 10% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników. Gaut Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 12 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 9 • Punkty Życia: 101 • Klasa Pancerza: 0 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć chroni±ce j± zaklęcia. Wskazane jest atakować tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia. Geniusz Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 14 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich TraK0 jest ¶rednie. Nie zostawiaj± również po sobie żadnych warto¶ciowych przedmiotów. Gereth Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 11 • Inteligencja: 12 • M±dro¶ć: 8 • Charyzma: 12 Statystyki: • Charakter: Brak • Poziom: 6 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 1000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 13 • Zionięcie: 15 • Czary: 12 Miejsce: Promenada Waukeen, Targ Przygody. Charakterystyka: Gereth jest niskopoziomowym magiem, znaj±cym niewiele zaklęć. Jeżeli kiedykolwiek przyjdzie nam ochota na mordowanie niewinnych mieszkańców Athkatli, nie sprawi nam on żadnych kłopotów. Ghast Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 36 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 14 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 850 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Pociski: 30% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 12 • Czary: 12 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Ghasty nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy je w grupach innych nieumarłych, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi. Należy również strzec się ich ataków, gdyż każdy niesie za sob± szansę na sparaliżowanie celu. Ghul Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 14 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 14 • Petryfikacja/Polimorfia: 13 • Zionięcie: 15 • Czary: 13 Miejsce: Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Podwodne Miasto Charakterystyka: Ghule stanowi± słabsz± odmianę Ghastów. S± bardzo łatwymi przeciwnikami, ale zazwyczaj spotykamy je w grupach innych nieumarłych, mog± wtedy stanowić problem (ich ataki mog± sparaliżować naszych bohaterów). Gibberrling Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru, Przytułek Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czarów). Gisz Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 15 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 35 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 16 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Więzienie Astralne, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów. Githyanki Cechy: • Siła: 18/92 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 15 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 60 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Magia: 10% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Więzienie Astralne, Statek w Brynnlaw, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy te potwory zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo. Glabrezu Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 16 • Charyzma: 25 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 10 • Punkty Życia: • Klasa Pancerza: -7 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 12500 Odporno¶ci: • Ogień, Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Suldanesselar Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiadaj± bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi± ogłuszyć swoich przeciwników. S± także odporne w znacznym stopniu na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabijać je z dystansu (co może być do¶ć kłopotliwe). Gladiator Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 14 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 13 • Charyzma: 10 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 8 • Punkty Życia: 76 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 15 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Gospoda Pod Miedzianym Diademem Charakterystyka: Gladiatorzy nie należ± do najpotężniejszych istot. Ci, których będziemy mieli okazję spotkać w grze, nie będ± do nas wrogo nastawieni, ale też nie za bardzo nam pomog± w oczyszczaniu gospody Pod Miedzianym Diademem ze sług Lehtinana. Gliniany golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 6 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Kula Sfer, Warownia d'Arnise, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Podmrok, Suldanessellar, Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo silne – naszego bohatera może zabić kilkoma ciosami. Główny Inspektor Brega Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 15 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 13 • Charyzma: 10 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 88 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2250 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 13 Miejsce: Dzielnica Rz±dowa, Budynek Rady Sze¶ciu. Charakterystyka: Inspektor jest raczej przeciętnym wojownikiem. Gdyby przyszło nam z nim walczyć, nie mieliby¶my żadnych problemów ze zwycięstwem. Nie należy jednak go zabijać, gdyż jest zwi±zany z kilkoma zadaniami. Gnoll Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc wystarczy jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czaru). Gnoll gwardzista Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 14 • Inteligencja: 6 • M±dro¶ć: 6 • Charyzma: 6 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 4 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego TraK0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak, jak zwykłego Gnolla. Goblin Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 7 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 20 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16 • Berła/Różdżki/Laski: 18 • Petryfikacja/Polimorfia: 17 • Zionięcie: 20 • Czary: 19 Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Lasy Tethyru Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Goblin weteran Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Żaden • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lochy Irenicusa, Przytułek Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Golem Juggernaut Cechy: • Siła: 22 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 14 • Punkty Życia: 70 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 7 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 16000 Odporno¶ci: • Magia: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 90% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 8 Miejsce: Stworzenie to możemy przywołać za pomoc± Księgi Golemów, stworzonej przez Cespenara po dodaniu Strony o olbrzymim golemie. Charakterystyka: Golem ten będzie na pewno warto¶ciowym sprzymierzeńcem. Posiada przeciętn± ilo¶ć punktów życia, ale jest w znacznym stopniu odporny na niektóre obrażenia fizyczne i całkowicie na magię. Dzięki wysokiej sile będzie również zadawać znaczne rany przeciwnikom. Golem z ciała Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 9 • TraK0: 7 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć: 125% • Magia, Zimno: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 11 • Czary: 11 Miejsce: Warownia d'Arnise Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nieprzydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami. Gorch Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Brak • Poziom: 1 • Punkty Życia: 1 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 15 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16 • Berła/Różdżki/Laski: 17 • Petryfikacja/Polimorfia: 18 • Zionięcie: 20 • Czary: 19 Miejsce: Doki, Gildia Mae'vara Charakterystyka: Jak widać, Gorch nie jest wymagaj±cym przeciwnikiem nawet dla pierwszopoziomowych postaci. Nie należy go jednak zabijać, gdyż sprzedaje wiele przydatnych przedmiotów. Gracen (podpisany jako Kontakt gildii) Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 18 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 15 • Charyzma: 14 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 10 • Punkty Życia: 100 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 15 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 6 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 12 • Czary: 11 Miejsce: Dzielnica mostów, piętro gospody ‼Pod Pięcioma Dzbanami”; podczas wykonywania przez nas zadania dla gildii Złodziei Cienia. Charakterystyka: Gracen nie należy do najpotężniejszych wojowników. Walczy mieczem oburęcznym +2 i przed walk± na pewno wypije miksturę niewrażliwo¶ci, ale mimo to nasza drużyna nie powinna mieć z nim żadnych problemów. Grae Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 80 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Gaj Druidów, pobliże kopca Trolli (podczas wykonywania zadania z czaru Życzenie). Charakterystyka: Ta szamanka trolli nie różni się statystykami od swoich pobratymców. I podobnie jak oni, nie będzie żadnym wyzwaniem dla naszych postaci. Przed walk± należy pamiętać o przygotowaniu broni lub zaklęć zadaj±cych obrażenia od kwasu b±dĽ ognia. Gromnir Il-Khan Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 19 • Kondycja: 19 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 10 • Charyzma: 12 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 20 • Punkty Życia: 190 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 1 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 22500 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 2 • Berła/Różdżki/Laski: 4 • Petryfikacja/Polimorfia: 3 • Zionięcie: 3 • Czary: 4 Miejsce: Saradush, ostatnie piętro zamku. Charakterystyka: Nasz braciszek z pewno¶ci± do ułomków nie należy. Jest niezwykle silny i zręczny, ma sporo punktów życia i do tego walczy dwoma potężnymi broniami – Lodow± Gwiazd± +4 i Morgenszternem +3. Walka z nim będzie wymagała solidnego przygotowania, ale odpowiednio rozegrana, nie powinna być zbyt trudna. Hakeashar Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 12 • Punkty Życia: 92 • Klasa Pancerza: 8 • TraK0: 9 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Ogień, Elektryczno¶ć, Magia, Magiczny Ogień, Zimno, Kwas, Magiczne Zimno: 100% • Sieczne: 20% • Kłute, Obuchowe: 50% • Pociski: 70% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 9 • Czary: 12 Miejsce: Przyzywany przez magów Charakterystyka: Hakeashar jest bardzo trudnym przeciwnikiem. Jest całkowicie niepodatny na wszystkie żywioły i magię, tak więc zranić go możemy tylko broni± (na któr±, niestety, też jest po czę¶ci odporny). Jednakże Hakeashar może zostać przywołany także przez nas. Najlepiej użyć tego czaru, gdy nie potrafimy poradzić sobie z jakim¶ magiem – zajmie się on wtedy widmem, któremu nie wyrz±dzi żadnej krzywdy, a my spokojnie go zabijemy. Valygar - Wto 16.12.2008, 19:10:52 " />Elficki mag Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 10 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Magia: 70% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza. Elficki wojownik Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 14 • Punkty Życia: 110 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 4 • Czary: 7 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie sprawi żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogło by mu pomóc wygrać. Empatyczna Manifestacja Cechy: • Siła: 18/00 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 0 • Punkty Życia: 2 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 0 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1 • Berła/Różdżki/Laski: 1 • Petryfikacja/Polimorfia: 1 • Zionięcie: 1 • Czary: 1 Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatara możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic nie zdadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go. Ettercap Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 5 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 6 • Czary: 5 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu. Ettin Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 96 • Klasa Pancerza: 2 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podwodne Miasto Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nie najgorsze TraK0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a obrażenia zadawane broni± dystansow± nie wyrz±dzaj± mu żadnej krzywdy. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest atak wszystkimi członkami drużyny. Flind Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 19 • Klasa Pancerza: 1 • TraK0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 120 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy, albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu. Galareta musztardowa Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 7 • Punkty Życia: 65 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100% • Sieczne: 30% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Kłute: 60% • Pociski: 85% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska. Galareta ogłuszaj±ca Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 6 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 270 Odporno¶ci: • Magia: 10% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników. Gaut Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 12 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 9 • Punkty Życia: 101 • Klasa Pancerza: 0 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć chroni±ce j± zaklęcia. Wskazane jest atakować tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia. Geniusz Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 14 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich TraK0 jest ¶rednie. Nie zostawiaj± również po sobie żadnych warto¶ciowych przedmiotów. Ghast Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 36 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 14 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 850 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Pociski: 30% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 12 • Czary: 12 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Ghasty nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy je w grupach innych nieumarłych, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi. Należy również strzec się ich ataków, gdyż każdy niesie za sob± szansę na sparaliżowanie celu. Ghul Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 14 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 14 • Petryfikacja/Polimorfia: 13 • Zionięcie: 15 • Czary: 13 Miejsce: Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Podwodne Miasto Charakterystyka: Ghule stanowi± słabsz± odmianę Ghastów. S± bardzo łatwymi przeciwnikami, ale zazwyczaj spotykamy je w grupach innych nieumarłych, mog± wtedy stanowić problem (ich ataki mog± sparaliżować naszych bohaterów). Gibberrling Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru, Przytułek Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czarów). Gisz Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 15 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 35 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 16 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Więzienie Astralne, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów. Githyanki Cechy: • Siła: 18/92 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 15 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 60 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Magia: 10% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Więzienie Astralne, Statek w Brynnlaw, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy te potwory zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo. Glabrezu Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 16 • Charyzma: 25 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 10 • Punkty Życia: • Klasa Pancerza: -7 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 12500 Odporno¶ci: • Ogień, Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Suldanesselar Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiadaj± bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi± ogłuszyć swoich przeciwników. S± także odporne w znacznym stopniu na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabijać je z dystansu (co może być do¶ć kłopotliwe). Gliniany golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 6 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Kula Sfer, Warownia d'Arnise, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Podmrok, Suldanessellar, Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo silne – naszego bohatera może zabić kilkoma ciosami. Gnoll Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc wystarczy jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czaru). Gnoll gwardzista Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 14 • Inteligencja: 6 • M±dro¶ć: 6 • Charyzma: 6 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 4 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego TraK0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak, jak zwykłego Gnolla. Goblin Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 7 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 20 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16 • Berła/Różdżki/Laski: 18 • Petryfikacja/Polimorfia: 17 • Zionięcie: 20 • Czary: 19 Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Lasy Tethyru Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Goblin weteran Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Żaden • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lochy Irenicusa, Przytułek Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy zabijamy je ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Golem z ciała Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 9 • TraK0: 7 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć: 125% • Magia, Zimno: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 11 • Czary: 11 Miejsce: Warownia d'Arnise Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nieprzydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami. Oceansoul - Sob 20.12.2008, 14:41:52 " /> Cytuj: Valygar - Sob 20.12.2008, 17:08:47 " />Elficki mag Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 10 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Magia: 70% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogo nastawiony elficki mag, to nie ma się czego obawiać: nie stanowi on prawie żadnego kłopotu. Posiada bardzo mał± ilo¶ć punktów życia, tak więc zginie od kilku ciosów miecza. Elficki wojownik Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 14 • Punkty Życia: 110 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 6000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 4 • Czary: 7 Miejsce: Wyj¶cie z Podmroku, Suldanessellar Charakterystyka: Je¶li na naszej drodze stanie wrogi elficki wojownik, to mogę zapewnić, że nie sprawi żadnego problemu. Posiada on bardzo kiepskie cechy, a w swoim ekwipunku nie ma nic, co mogłoby mu pomóc wygrać. Empatyczna Manifestacja Cechy: • Siła: 18/00 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 0 • Punkty Życia: 2 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 0 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 1 • Berła/Różdżki/Laski: 1 • Petryfikacja/Polimorfia: 1 • Zionięcie: 1 • Czary: 1 Miejsce: ¦wi±tynia pod Kanałami w Dzielnicy ¦wi±tyń Charakterystyka: Jest to bardzo ciekawy typ przeciwnika, zrodzony z nienawi¶ci wiernych do swojego boga, którego awatara możemy spotkać pod Dzielnic± ¦wi±tyń. W walce z nim na nic nie zdadz± się nam bronie czy magia - zabić demona może tylko uleczenie go. Ettercap Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 4 • Berła/Różdżki/Laski: 5 • Petryfikacja/Polimorfia: 5 • Zionięcie: 6 • Czary: 5 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Kula sfer, Podwodne Miasto Charakterystyka: Samotne Ettercapy nie stanowi± zagrożenia, aczkolwiek w większej grupie mog± trochę namieszać. Potrafi± zatruć przeciwnika, je¶li nie wyjdzie mu rzut obronny przeciwko ¶mierci, tak więc lepiej mieć przy sobie co¶, co uwolni bohatera od ich jadu. Ettin Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 96 • Klasa Pancerza: 2 • TraK0: 8 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 10% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podwodne Miasto Charakterystyka: Ettina cechuje wysoka siła, nie najgorsze TraK0, a także duża liczba ataków. Wszystko to składa się na do¶ć niebezpiecznego przeciwnika. Warto także wspomnieć, że dwugłowy gigant jest po czę¶ci odporny na ataki fizyczne, a obrażenia zadawane broni± dystansow± nie wyrz±dzaj± mu żadnej krzywdy. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest atak wszystkimi członkami drużyny. Flind Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 19 • Klasa Pancerza: 1 • TraK0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 120 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Flind należy do najprostszych przeciwników w grze. Jeden lub dwa ciosy albo Kula Ognia i bestia w±cha kwiatki od spodu. Galareta musztardowa Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 7 • Punkty Życia: 65 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Obuchowe: 100% • Sieczne: 30% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Kłute: 60% • Pociski: 85% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Galareta musztardowa potrafi spowolnić i zatruć swojego przeciwnika, co może być bardzo niebezpieczne, jeżeli spotkamy się z większ± grup± takich stworzeń. Nie działa na nie magia ani broń dystansowa, tak więc wykończyć je trzeba z bliska. Galareta ogłuszaj±ca Cechy: • Siła: 14 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 6 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 270 Odporno¶ci: • Magia: 10% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% • Pociski: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Kanały, Podmrok Charakterystyka: Ta galareta podobna jest do swojej musztardowej odmiany, z tymże tylko jednym plusem, że nie jest całkowicie odporna na magię. Jednakże nadal trzeba uważać, gdyż w grupach często spotkamy wszystkie typy tych przeciwników. Gaut Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 12 • Kondycja: 12 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 9 • Punkty Życia: 101 • Klasa Pancerza: 0 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Siedziba Kultu Niewidz±cego Oka, Podmrok, Przytułek Charakterystyka: Gauty należ± do do¶ć niebezpiecznych przeciwników. Ich promień nie do¶ć, że zadaje dużo obrażeń, potrafi jeszcze unieruchomić postać i rozproszyć chroni±ce j± zaklęcia. Wskazane jest atakowanie tych przeciwników magi±, a najlepiej posiadać Płaszcz Odzwierciedlenia. Geniusz Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 14 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 5000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Charakterystyka: Geniusze nie należ± do trudnych przeciwników. Nie posiadaj± jakiej¶ znacz±cej liczby punktów życia, maj± tylko jeden atak na rundę, ich TraK0 jest ¶rednie. Nie zostawiaj± również po sobie żadnych warto¶ciowych przedmiotów. Ghast Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 36 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 14 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 850 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Pociski: 30% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 9 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 12 • Czary: 12 Miejsce: Kanały, Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Ghasty nie wyróżniaj± się niczym specjalnym. S± do¶ć wolne, ale niestety zawsze spotykamy je w grupach innych nieumarłych, tak więc mog± nam napsuć trochę krwi. Należy również strzec się ich ataków, gdyż każdy niesie za sob± szansę na sparaliżowanie celu. Ghul Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 14 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 14 • Petryfikacja/Polimorfia: 13 • Zionięcie: 15 • Czary: 13 Miejsce: Krypty w Dzielnicy Cmentarnej, Podwodne Miasto Charakterystyka: Ghule stanowi± słabsz± odmianę Ghastów. S± bardzo łatwymi przeciwnikami, ale zazwyczaj spotykamy je w grupach innych nieumarłych, mog± wtedy stanowić problem (ich ataki paraliżuj± naszych bohaterów). Gibberling Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru, Przytułek Charakterystyka: Bez w±tpienia najprostszy przeciwnik w grze. Ma on tylko 8 punktów życia, tak więc bardzo łatwo go zabić. Najlepiej użyć do tego Kuli Ognia lub Zaklęcia ¦mierci, gdyż te kreatury spotykamy zawsze w grupkach (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czarów). Gisz Cechy: • Siła: 17 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 17 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 15 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 35 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 16 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 13 • Czary: 10 Miejsce: Więzienie Astralne, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Gisze zawsze spotykamy w grupach z innymi Githyanki. Nie należ± oni do trudnych przeciwników, tak więc nie powinny sprawić większych problemów. Githyanki Cechy: • Siła: 18/92 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 15 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 60 • Klasa Pancerza: 10 • TraK0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Magia: 10% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Więzienie Astralne, Statek w Brynnlaw, Podmrok, Promenada Waukeen (o ile jeste¶my w posiadaniu ostrza Srebrnego miecza), Twierdza Strażnika Charakterystyka: Githyanki nie s± dużo trudniejsze od Giszów. Jedyne co ich wyróżnia, to większa ilo¶ć punktów życia. Spotykamy te potwory zawsze w grupach, tak więc mog± trochę uszkodzić naszych bohaterów, aczkolwiek nie za bardzo. Glabrezu Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 17 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 16 • Charyzma: 25 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 10 • Punkty Życia: • Klasa Pancerza: -7 • TraK0: 11 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 12500 Odporno¶ci: • Ogień, Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 11 Miejsce: Suldanesselar Charakterystyka: Glabrezu należ± do bardzo silnych przeciwników. Nie do¶ć, że posiadaj± bardzo wysok± siłę, nisk± klasę pancerza, a także dużo ataków na rundę, to dodatkowo potrafi± ogłuszyć swoich przeciwników. S± także odporne w znacznym stopniu na ogień, zimno, kwas i magię, tak więc nie należy ich atakować tymi żywiołami. Najlepiej jest zabijać je z dystansu (co może być do¶ć kłopotliwe). Gliniany golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 6 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Kula Sfer, Warownia d'Arnise, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Podmrok, Suldanessellar Charakterystyka: Gliniany Golem może sprawić duże problemy na pocz±tku gry, gdyż ma bardzo dobre odporno¶ci. Zranić go możesz tylko broniami kłutymi, kwasem i ogniem, jednakże na ostatni żywioł jest w połowie odporny. Trzeba także uważać, gdyż jego ataki s± bardzo silne – naszego bohatera może zabić kilkoma ciosami. Gnoll Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 2 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gnoll jest bardzo łatwym przeciwnikiem. Posiada bardzo mało punktów życia, tak więc wystarczy jeden cios i przeciwnik w±cha kwiatki od spodu. Możemy także użyć na niego Kuli Ognia albo Zaklęcia ¦mierci (choć niektórzy mog± to poczytać za stratę czaru). Gnoll gwardzista Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 14 • Inteligencja: 6 • M±dro¶ć: 6 • Charyzma: 6 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Neutralny • Poziom: 4 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 4 • TraK0: 17 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lasy Tethyru Charakterystyka: Gwardzista nie różni się bardzo od zwykłego Gnolla. Ma tylko trochę więcej punktów życia, ale jego TraK0 nadal jest zbyt wysokie, aby mógł naszym bohaterom wyrz±dzić krzywdę. Najlepiej zabić go tak, jak zwykłego Gnolla. Goblin Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 1 • Punkty Życia: 7 • Klasa Pancerza: 7 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 20 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 16 • Berła/Różdżki/Laski: 18 • Petryfikacja/Polimorfia: 17 • Zionięcie: 20 • Czary: 19 Miejsce: Lochy Irenicusa, Kanały w Dzielnicy ¦wi±tyń, Wzgórza Wichrowych Włóczni, Przytułek, Lasy Tethyru Charakterystyka: Gobliny s± jednymi z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić je Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy wysyłamy je na tamten ¶wiat ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Goblin weteran Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Żaden • Poziom: 1 • Punkty Życia: 8 • Klasa Pancerza: 5 • TraK0: 19 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 35 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 14 • Berła/Różdżki/Laski: 16 • Petryfikacja/Polimorfia: 15 • Zionięcie: 17 • Czary: 17 Miejsce: Lochy Irenicusa, Przytułek Charakterystyka: Goblin weteran jest jednym z najłatwiejszych przeciwników. Najlepiej zabić go Kul± Ognia albo Zaklęciem ¦mierci, gdyż zawsze występuje w grupach, chyba że nie chcemy marnować czarów, wtedy wysyłamy je na tamten ¶wiat ręcznie. Jeden cios i przeciwnik ginie. Golem z ciała Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 9 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 9 • TraK0: 7 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 2000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć: 125% • Magia, Zimno: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 11 • Petryfikacja/Polimorfia: 10 • Zionięcie: 11 • Czary: 11 Miejsce: Warownia d'Arnise Charakterystyka: Przy walce z Golemami z ciała należy pamiętać, aby nie atakować ich elektryczno¶ci±, gdyż będ± się wtedy leczyły. S± też całkowicie odporne na magię, więc magowie w starciu z nimi okaż± się nieprzydatni. Należy także uważać na ich ciosy, gdyż posiadaj± do¶ć duż± siłę i pocz±tkuj±cego bohatera mog± zabić kilkoma ciosami. Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 26 postów • 1, 2 |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |