ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Zapowiedź]Divinity 2: Ego Draconis



Rey - Wto 16.06.2009, 18:18:57
" />Specjalnie "odwróciłem" zawartość nawiasu z tym po nawiasie...

...Divinity...

W 2002 roku nieznane wcześniej, belgijskie Lorian Studios zaprezentowało światu przygodę osadzoną w świecie Rivellonu – Divine Divinity. Poznajemy w niej losy boskiej istoty mającej zapobiec przyjściu na świat diabelskiego pomiotu. Niestety, coś nie wyszło i boska istota postanowiła adoptować dziecko chaosu, ochrzczone imieniem Damien. Dzieciak jednak dorósł i zwrócił się przeciwko niedawnemu rodzicowi rozpętując wojnę dobra ze złem. Po oczywistym wyniku starcia Damien został wygnany do innego świata...

...i - wedle niepisanych zasad ‼Kodeksu Czarnych Charakterów” - musiał wrócić z wielkim hukiem, namówił bowiem smoki by zabiły boską istotę, dając pretekst do powszechnej dracofobii oraz tworząc nowe miejsce pracy dla znudzonych poszukiwaczy przygód – zawód Łowcy Smoków. I jako jeden z członków nowo powstałego związku zawodowego, wyruszasz w drogę przez tnące szpony mrozu i słońce pustyni, ponad ośnieżonymi szczytami gór, przez gęstwiny lasów oraz na kwieciste pola i śmierdzące miasta Rivellonu, aby zdobyć sławę i uznanie – oraz, oczywiście, górę złota – zabijając wiadomą, skrzydlatą jaszczurkę. Sam Łowca Smoków jest tylko ogólnym określeniem, tak jak ‼Poszukiwacz Przygód” – w tym wyrażeniu mieszczą się wszystkie możliwe zajęcia dzięki którym można unicestwiać otaczającą bohatera faunę, a także ich dowolne połączenia. Nic nie szkodzi na przeszkodzie by tworzyć hybrydy znanych klas – Ciężkozbrojny wojownik wspierający się szczyptą magii, cichy łotrzyk poprawiający jeszcze swoje zdolności zaklęciem lub mag sam walczący w zbroi płytowej, za pomocą dwuręcznego miesza, ale na powitanie rzucający swoim wrogą kulę ognia to jak najbardziej możliwe połączenia. Dzięki tym połączeniem rozwiązanie wielu zadań będzie zależało nie tylko od wyboru gracza, ale także od umiejętności jego postaci. Skoro już o postaciach mowa, wiadomo, że nie będziemy sterować losami tylko jednej! Zgodnie z tradycją poprzedniej części mają one być, siłą ze sobą połączone i stanowić całkowity kontrast (możliwe, że płeć osoby towarzyszącej będzie zależna od naszej – to znaczy od niej przeciwna).

...Ego Draconis...

Największy przełom nastąpi jednak w chwili ujawnienia się klątwy (lub może błogosławieństwa?) naszej postaci. Ma ona wtedy pokazać swoje ‼Smocze Ja” (łac. Ego Draconis, właśnie), zyskując możliwość przemiany w swoją niedoszłą ofiarę. Nieznane są szczegóły dotyczące smoczej postaci, wiadomo jednak, że będzie ona pozwalała walczyć za pomocą ”naturalnych” smoczych broni – kłów, pazurów oraz ognia i możliwe będzie szybowanie wśród przestworzy. Ciekawa może być reakcja innych smoków na postać bohatera lecz pewne jest, iż nie będzie on mile witany przez ludzi – co jednak broni wielkiemu smokowi gastronomicznie zainteresować się niezadowolonymi wieśniakami? Walki z niedawną konfraternią w jaszczurzej postaci oraz loty nad Rivellonem są niewątpliwie ciekawym elementem nadchodzącego tytułu. Sam Rivellon będzie wykreowany przy pomocy, znanego z Obliviona, Gamebryo 3D Engine – po dotychczas opublikowanych materiałach widać, że został on znacząco zmodyfikowany. Nie to jednak powinni być dla graczy najważniejsze – silnik jest wręcz stworzony do tworzenia modów! Jeżeli twórcy udostępnią zaawansowane narzędzia moderskie możliwe, że nie sama ‼podstawowa” gra będzie esencją tytułu, a właśnie przygody stworzone przez graczy. Wedle zapewnień gra ma być robiona z ogromną dawką humoru, a fabuła ma być jej ważnym elementem, a nie tylko zbędnym dodatkiem. Jeżeli połączymy to z otwartym światem, dobrym systemem walki o smokami możliwe, że przerwie kryzys który dotknął gatunek computerRolePlaying w ostatnich latach. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że na zapowiedziach się nie skończy i będzie można powiedzieć z całą pewnością : Divinity jest Boskie!

by Mateusz Olszewski, tekst w pełni autorski, brak cytatów i tłumaczeń.




wojjoo - Wto 16.06.2009, 21:52:24
" /> Cytuj:



Rey - Śro 17.06.2009, 07:50:58
" />...Divinity...

W 2002 roku nieznane wcześniej, belgijskie Larian Studios zaprezentowało światu przygodę osadzoną w świecie Rivellonu – Divine Divinity. Poznajemy w niej losy boskiej istoty mającej zapobiec przyjściu na świat diabelskiego pomiotu. Niestety, coś nie wyszło i boska istota postanowiła adoptować dziecko chaosu, ochrzczone imieniem Damien. Dzieciak jednak dorósł i zwrócił się przeciwko niedawnemu rodzicowi rozpętując wojnę dobra ze złem. Po oczywistym wyniku starcia, Damien został wygnany do innego świata...

...i - wedle niepisanych zasad ‼Kodeksu Czarnych Charakterów” - musiał wrócić z wielkim hukiem, namówił bowiem smoki, by zabiły boską istotę, dając pretekst do powszechnej dracofobii oraz tworząc nowe miejsce pracy dla znudzonych poszukiwaczy przygód – zawód Łowcy Smoków. I jako jeden z członków nowo powstałego związku zawodowego, wyruszasz w drogę przez tnące szpony mrozu i słońce pustyni, ponad ośnieżonymi szczytami gór, przez gęstwiny lasów oraz na kwieciste pola i śmierdzące miasta Rivellonu, aby zdobyć sławę i uznanie – oraz, oczywiście, górę złota – zabijając wiadomą, skrzydlatą jaszczurkę. Sam Łowca Smoków jest tylko ogólnym określeniem, tak jak ‼Poszukiwacz Przygód” – w tym wyrażeniu mieszczą się wszystkie możliwe zajęcia, dzięki którym można unicestwiać otaczającą bohatera faunę, a także ich dowolne połączenia.
Nic nie stoi na przeszkodzie, by tworzyć hybrydy znanych klas – ciężkozbrojny wojownik wspierający się szczyptą magii, cichy łotrzyk poprawiający jeszcze swoje zdolności zaklęciem lub mag, walczący w zbroi płytowej, za pomocą dwuręcznego miecza, ale na powitanie rzucający swoim wrogą kulę ognia, to jak najbardziej możliwe połączenia. Dzięki tym połączeniem rozwiązanie wielu zadań będzie zależało nie tylko od wyboru gracza, ale także od umiejętności jego postaci. Skoro już o postaciach mowa, wiadomo, że nie będziemy sterować losami tylko jednej! Zgodnie z tradycją poprzedniej części mają one być siłą ze sobą połączone i stanowić całkowity kontrast (możliwe, że płeć osoby towarzyszącej będzie zależna od naszej – to znaczy do niej przeciwna).

...Ego Draconis...

Największy przełom nastąpi jednak w chwili ujawnienia się klątwy (lub może błogosławieństwa?) naszej postaci. Ma ona wtedy pokazać swoje ‼Smocze Ja” (łac. Ego Draconis, właśnie), zyskując możliwość przemiany w swoją niedoszłą ofiarę. Nieznane są szczegóły dotyczące smoczej postaci, wiadomo jednak, że będzie ona pozwalała walczyć za pomocą ”naturalnych” smoczych broni – kłów, pazurów oraz ognia i możliwe będzie szybowanie wśród przestworzy. Ciekawa może być reakcja innych smoków na postać bohatera lecz pewne jest, iż nie będzie on mile witany przez ludzi – co jednak broni wielkiemu smokowi gastronomicznie zainteresować się niezadowolonymi wieśniakami? Walki z niedawną konfraternią w jaszczurzej postaci oraz loty nad Rivellonem są niewątpliwie ciekawym elementem nadchodzącego tytułu. Sam Rivellon będzie wykreowany przy pomocy, znanego z Obliviona, Gamebryo 3D Engine – po dotychczas opublikowanych materiałach widać, że został on znacząco zmodyfikowany. Nie to jednak powinni być dla graczy najważniejsze – silnik jest wręcz stworzony do tworzenia modów! Jeżeli twórcy udostępnią zaawansowane narzędzia moderskie, możliwe, że nie sama ‼podstawowa” gra będzie esencją tytułu, a właśnie przygody stworzone przez graczy. Wedle zapewnień gra ma być robiona z ogromną dawką humoru, a fabuła ma być jej ważnym elementem, a nie tylko zbędnym dodatkiem. Jeżeli połączymy to z otwartym światem, dobrym systemem walki ze smokami, możliwe, że przerwie kryzys który dotknął gatunek computer Role-Playing Game w ostatnich latach. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że na zapowiedziach się nie skończy i będzie można powiedzieć z całą pewnością : Divinity jest Boskie!

by Mateusz Olszewski, tekst w pełni autorski, brak cytatów i tłumaczeń.

Dzięki wojjo, chyba wczoraj zmęczony byłem, bo kilka takich błędów strzeliłem, że się do kfiatków nadają...

Chociaż i tak średnia błędów na tekst jest dużo lepsza niż przy pierwszym-drugim tekście, nie?



Silmoren - Śro 17.06.2009, 16:15:03
" /> Cytuj:




Orish - Śro 17.06.2009, 16:16:23
" />Tylko czemu tak mało? Niektóre kwestie można by rozwinąć, na razie jest tylko zasygnalizowane, co i jak.



Rey - Śro 17.06.2009, 16:27:29
" />...Divinity...

W 2002 roku nieznane wcześniej, belgijskie Larian Studios zaprezentowało światu przygodę osadzoną w świecie Rivellonu – Divine Divinity. Poznajemy w niej losy boskiej istoty mającej zapobiec przyjściu na świat diabelskiego pomiotu. Niestety, coś nie wyszło i boska istota postanowiła adoptować dziecko chaosu, ochrzczone imieniem Damien. Dzieciak jednak dorósł i zwrócił się przeciwko niedawnemu rodzicowi rozpętując wojnę dobra ze złem. Po oczywistym wyniku starcia, Damien został wygnany do innego świata...

...i - wedle niepisanych zasad ‼Kodeksu Czarnych Charakterów” - musiał wrócić z wielkim hukiem, namówił bowiem smoki, by zabiły boską istotę, dając pretekst do powszechnej dracofobii oraz tworząc nowe miejsce pracy dla znudzonych poszukiwaczy przygód – zawód Łowcy Smoków. I jako jeden z członków nowo powstałego związku zawodowego, wyruszasz w drogę przez tnące szpony mrozu i słońce pustyni, ponad ośnieżonymi szczytami gór, przez gęstwiny lasów oraz na kwieciste pola i śmierdzące miasta Rivellonu, aby zdobyć sławę i uznanie – oraz, oczywiście, górę złota – zabijając wiadomą, skrzydlatą jaszczurkę. Sam Łowca Smoków jest tylko ogólnym określeniem, tak jak ‼Poszukiwacz Przygód” – w tym wyrażeniu mieszczą się wszystkie możliwe zajęcia, dzięki którym można unicestwiać otaczającą bohatera faunę, a także ich dowolne połączenia.
Nic nie stoi na przeszkodzie, by tworzyć hybrydy znanych klas – ciężkozbrojny wojownik atakujący z zasadzek, cichy łotrzyk finezyjnie rozpoczynający walkę kraterem w ziemi, pozostałym po kuli ognia lub mag, walczący w zwarciu, za pomocą dwuręcznego miecza, ale w kusej szacie, chroniony tylko własnymi zaklęciami, to jak najbardziej możliwe połączenia. Dzięki tym połączeniem rozwiązanie wielu zadań będzie zależało nie tylko od wyboru gracza, ale także od umiejętności jego postaci. Skoro już o postaciach mowa, wiadomo, że nie będziemy sterować losami tylko jednej! Zgodnie z tradycją poprzedniej części mają one być siłą ze sobą połączone i stanowić całkowity kontrast (możliwe, że płeć osoby towarzyszącej będzie zależna od naszej – to znaczy do niej przeciwna).

...Ego Draconis...

Największy przełom nastąpi jednak w chwili ujawnienia się klątwy (lub może błogosławieństwa?) naszej postaci. Ma ona wtedy pokazać swoje ‼Smocze Ja” (łac. Ego Draconis, właśnie), zyskując możliwość przemiany w swoją niedoszłą ofiarę. Nieznane są szczegóły dotyczące smoczej postaci, wiadomo jednak, że będzie ona pozwalała walczyć za pomocą ”naturalnych” smoczych broni – kłów, pazurów oraz ognia i możliwe będzie szybowanie wśród przestworzy. Ciekawa może być reakcja innych smoków na postać bohatera lecz pewne jest, iż nie będzie on mile witany przez ludzi – co jednak broni wielkiemu smokowi gastronomicznie zainteresować się niezadowolonymi wieśniakami? Walki z niedawną konfraternią w jaszczurzej postaci oraz loty nad Rivellonem są niewątpliwie ciekawym elementem nadchodzącego tytułu. Sam Rivellon będzie wykreowany przy pomocy, znanego z Obliviona, Gamebryo 3D Engine – po dotychczas opublikowanych materiałach widać, że został on znacząco zmodyfikowany. Nie to jednak powinno być dla graczy najważniejsze – silnik jest wręcz stworzony do modyfikacji! Jeżeli twórcy udostępnią zaawansowane narzędzia moderskie, możliwe, że nie sama ‼podstawowa” gra będzie esencją tytułu, a właśnie przygody stworzone przez graczy. Wedle zapewnień gra ma być robiona z ogromną dawką humoru, a fabuła ma być jej ważnym elementem, a nie tylko zbędnym dodatkiem. Jeżeli połączymy to z otwartym światem, dobrym systemem walki ze smokami, możliwe, że przerwie kryzys który dotknął gatunek computer Role-Playing Game w ostatnich latach. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że na zapowiedziach się nie skończy i będzie można powiedzieć z całą pewnością : Divinity jest Boskie!

by Mateusz Olszewski, tekst w pełni autorski, brak cytatów i tłumaczeń.

Cytuj:



Orish - Śro 17.06.2009, 16:38:49
" />Bo wiele serwisów o grach zamieszcza "zapowiedzi" będące np. relacjami z pokazów, np. GameZone, IGN. Tymczasem my na Insi piszemy pełne zapowiedzi, dokładnie opisujące to, co wiadomo o danej grze. Chodzi o takie, jak np. na Locus Inn, GameStar, GameTrance.



Rey - Śro 17.06.2009, 16:40:10
" />Rozumiem. Mimo wszystko napisanie w takim stylu tak długiej zapowiedzi wykracza poza moje możliwości.

Mam zamiar napisać kolejną zapowiedź, niedługo przed premierą. Wtedy postaram się napisać wszystko wyczerpująca - zadowala Cię to?
Pytam grzecznie, bez złośliwości.



Orish - Śro 17.06.2009, 16:41:44
" />Przed premierą będzie czas na beta test.



Rey - Śro 24.06.2009, 14:56:36
" /> Cytuj:



Polinick - Śro 24.06.2009, 14:57:28
" /> Orish napisał(a):



Rey - Śro 24.06.2009, 15:04:32
" /> Cytuj:



Orish - Śro 24.06.2009, 18:20:42
" />Puszczam ten tekst, bo przydałoby się już utworzyć dział, a tylko zapowiedzi jeszcze brakuje.

Niemniej, trzymam za słowo.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.