ďťż
 
 
 
 

Wštki


[TES3] Plug-iny (Mody)



Ivan - Wto 19.07.2005, 15:05:01
" />Witam. Potrzebuje pomocy :p Ściągnałem z 5 pluginów z Adamntowej wierzy i gdy juz chcialem sobie pograc w morka po "wsadzeniu" ich do gry pisze ze jeden lub kilka nie czyta jakis plikow morka, albo w morku sa inne pliki niz powinny byc i jak klikne tak do da sie grac, ale bedzie sie krzaczyc, ajk klikne nie to rga się wyłącza. Nie wime co zrobić




Destro (yer) - Nie 12.02.2006, 17:56:55
" />Witam

Mam problem z pluginem nazwanym Wieza Arcymaga.Gdy gadam z ta khjitka Lea to ona mówi ze musze znalezc ksiazke. Gdzie ja znalezc??
Przeszukiwalem cala biblioteke i nie znalazlem!!

Pomocy!!!!!



Ingmar - Nie 12.02.2006, 18:40:11
" />Jak ty wogóle zainstalowałeś to szujsto, nic, nic nie działa!!! Najpierw 5 miliardów błędów jak rozpakowywuje Power archiwerem (mimo, że zip był wałaśnie na ten program), potem niezawodny WinRAR poradził sobie z tym syfem, zainstalowałem, ale nic się nie zmieniło, nic. Jezeli ktos wie, do jakiej teczki to wogóle wgrać to by się przydało.
Tobie Destro (yer) pomóc oczywiscie nie mogę, po to nie zainstalowało, co za syf z tych Plug-inów.



Fenrir - Wto 14.02.2006, 16:43:27
" />Nienawidze pluginów do morrowinda! Wgrałem sobie rzeczy jak wolfencastle i nowe twarze i fryzy i własną warownie , a kilka godzin póżniej wyłączyłem kompa a tu jeb! Wyskakuje jakiś error i musze wyłączyć go własnoręcznie. Robiłem to gdzieś przez 2 miesiące.




Khazar - Wto 14.02.2006, 21:47:57
" />Ja nie mam takich problemów. Lubię te plugi. Sam z resztą kilka zrobiłem i nadal robię.



Destro (yer) - Śro 15.02.2006, 16:53:22
" />Czy ktoś może mi podac kilka linków do dobrych pluginów



Khazar - Śro 15.02.2006, 19:11:37
" />Podam linki do stron, gdzieś tam są pluginy.

http://elderscrolls.cdprojekt.com/
http://www.elderscrolls.phx.pl/

Pewnie i tak je znasz, jeśl nie da się ściągnąć lub nie będą działały / zepsują coś, NIE ODPOWIADAM ZA TO.



Ingmar - Śro 13.09.2006, 14:27:36
" />Hmm, bliźniaczy topic Cahira trafił już na śmietnisko, bo jakiś porządek musi być. Mamy juz temat o modach, zatem ni potrzebujemy drugiego. Co nie zmienia faktu, ze ostatnimi czasy się do nich przekonałem i zainstalowałem kilka (prawie 30 ).

--------------------------------------

Najpierw krótkie porady: jak instalować, bo widze, ze są z tym problemy:

1. Mieć Morka (to chyba oczywiste^^) i Construction Seta na dysku, szczególnie ten drugi jest niezbędny.
2. Sprawdzić wymagania. Wiele modów wymaga Tribunala, Bloodmoona czy określonego patcha, a nawet innych modów...
3. Najpierw odpowiedni plug-in trzeba ściągnąć, są dwa dobre miejsca, Adamantytowa Wieża i Mroczne Tajemnice Vardenfall, osobiście polecam jednak ten drugi, adres: http://morrowind.pl/
4. Założyć nowy folder i do niego ściągać/rozpakować.
5. Teraz Przerzucamy zawartość kolejnych folderów (nazwy Icons, textures, meshes) do kolejnych folderów w katalogu gry: morrownid/data files/ określony katalog (Icons, Textures, etc.) Broń boże nie zastępować i nic nie usuwać!
6. Plik, który powinien zostać odczytany przez naszego Construction Seta (Morrowind Data Pluggin File) należy skopiować do głównego katalogu Data Files.
7. Podwójnie na niego klikamy, odpalając tym samym CSa. Teraz najważniejsza część wybieramy kolejno File/Data Files odnajdujemy nasz ą wtyczkę i ustawiamy jako aktywną (zaznaczyć, kliknąć Set as Active File). Następnie Ok, pojawi się ekran pakowania pliku głównego.
8. Kiedy doleci do 100% i wyrzuci, ze już gotowe zapisujemy i wyłączamy Construction Seta.
9. Odpalamy grę. Wybieramy Pliki Danych (lub data Files w wersji angielskiej) i zaznaczamy Pluggin. Wszystko powinno chodzić jak marzenie, o ile jest zgodny z polską wersja gry.

Po postępowaniu wedle tego opisu działają mi wszystkie mody, na dwóch kompach. Najważniejszy wydaje się tu CS. Dopiero po zapisaniu moda na naszym komputerze nie generuje on miliardów błędów.

-----------------------------------------

Osobiście używam:

Leias Dual Wield - daje nowe ładne bronie, z tym, że można używać dwóch egzemplarzy na raz (drugi to przeteksturowana tarcza )
Blood

Skeleton - rasa Zombii. ^^ Pozwala grać szkieletem, mimo, że ostatecznie nie gram, to warto sobie popatrzeć bo zabawa jest.

Chinese Brightsignes - chińskie znaki zodiaku (kogut, małpa, pies, smok, świnia, koń, etc), nie są jakieś super, ale zawsze jakaś alternatywa.

Blood and Gore - każdy atak powoduje bryzę krwi, nie zbyt praktyczne, ale bardzo efektowne. Do tego daje czar, którym można tą krew usuwać (bo gra czyta to jako obiekt i można się zablokować).

BlackCloak - klimatyczny czarny płaszczyk (jako szata), dla koneserów.

Dragon Warrior Armor - wśród kowali w różnych miastach rozsiane są kawałki bardzo ładnej niebieskiej lekkiej zbroi, każdy po 3500.

Druid Armor (full version) - daje nową zbroje, miecz, NPC oraz lokacje. Co konkretniej, niedaleko Gnisis jest Gaj Druidów. ;]

Dragonbone Armor - czyli pełna zbroja ze smoczej łuski (normalnie była tylko tarcza, hełm i kirys)

Clean Akatosh - cudny mod. Dodaje świątynię boga-smoka, Akatosha w okolicach Caledry. Jest piękna lokacja, ciekawy quest i doskonale wykonany ciężki pancerz, pochwały dla twórców.

Ninjas Armor - pakiet ubranek w stylu Ninja, całkiem miły dla oka.

MistyQuiver - daje kołczan wypchany strzałami. Konkretniej to jest to przeteksturowany naramiennik, ale i tak wygląda pięknie. Polecam.

Dwarf - rasa krasnoludków. Niezłe zdolności, ale wygląd tylko typowego Bretona.

Wiedźmin - j.w. tyle, ze Nord. No i w mocach ma Znaki.

Drow Race (v 1.7 for Better Bodies 2) - mimo, ze nie wymaga BB2 to i tak warto ściągnąć. Dodaje rasę drowów, tych z Faerunu. Ogromna ilość nowych fryzur i twarzy daje piękne połączenie, warto się skusić na mrocznego Elfa.

Nightelf - tym gram ja. Nocne Elfy prosto z WoWa. Nie tylko daje wspaniałe tekstury twarzy oraz włosów, ale i... część strażników Hlaalu w Balmorze została zastąpiona Strażniczkami Nocnych Elfów z nowymi odgłosami. Obok Meldora (kowal z Balmory) stoi Elfka sprzedająca oręż i zbroję. A są tu stringi czy zakrzywione ostrza. Warto!

Azriel the Mechant - właściwie to nie mam pojecia co to jest, ale działa. ;] Widać nie zapadło mi w pamięć, jeszcze sprawdzę...

DynamicMagickaRegeneration - pomysł rodem z Obliviona. Mana regeneruje się cały czas, a nie tylko kiedy śpisz. Na szybkość tej regeneracji wpływa szereg statystyk, więcej w załączonym ReadMe.

LoveMod - w surańskim burdelu można się troszkę zabawić. Oczywiście nie ma animacji, ale kilka odgłosów i sama opcja dodaje grze realizmu. ^^

No-Glo - dzięki temu magiczne przedmioty nie świecą się jak jakieś lampy halogenowe. Lekką powłoczkę widać jedynie pod wodą i w jaskiniach. Zdecydowanie polecam.

Ring enhancement - wzmacnia wszystkie przedmioty powiązane z fabułą (pierścienie Azury i OstrzeiGwiazdę), abyś mógł połączyć siłę lorda Nevera.

Prawdziwa Katana - podmienia tekstury Tanto, Wakishi, Katany i Di-Katany. Te ostatnia stają się dwuręczne. Ogólnie to wygląd jest nawet porównywalny do Akaveri katan z Obliviona, więc polecam.

Scimitar - w początkowym mieście na ziemi leżą dwa szamsziry. Jeden to typowa broń (Sejmitar), drugi służy jako tarcza (Scimitar). jednak tekstury użyte są wyjątkowo ubogie, stąd raczej nie polecam.

FF7 weapon - w Balmorze pojawia się kram z bronią z serii Final fantasy, naprawdę czuć orientalne zabarwienie na rzeczach tam sprzedawanych. Niektóre miecze biją rekordy długości.

Flame-Icy sword - w pliku ReadMe piszę, ze u Meldora pojawiają się dostępne dwa nowe ostrza. Niestety u nie nigdy się nie pojawiły, stąd raczej nie polecam.

The Swords of Morrowind - zbiór kilku doskonale wykonanych mieczy. Nowe teksturki i duże ceny. Doskonała robota.

Weapons of Tamirel - dodaje 7 unikatowych, dziwnych broni. Niektóre naprawdę niezłe.

A na dokładkę screen pochodzący ze zmodowanej gry:





Tixon - Czw 11.01.2007, 12:57:36
" />Ciekawe mody.
Ja osobiście używam:
Giganci - nowe bestie (no dobrze, mam na dysku,ale nie używam, bo pierwej miałem CoM)
Creaters of Morrowind - jak wyżej, ale obie ze sobą kolidują.
Herbalism - wyrywanie roślinek. Dla alchemika cudo!
Hungry Mod - robisz się głodny...
Draconi - nowa, ciekawa rasa
Creper Pad - pełzacz z wielk ilością kasy w bal
Armorer - można pobawić sie w kowala, dodatkowo nowe surowce.
Complete Morrowind Full - gigantyczny mod dający tyle możliwości, że trudno wymienić wszystkie: kowalstwo, stolarstwo, gotowanie...
A Quick list of all abilities:
1-Cooking
2-Sewing(Tailoring)
3-Pottery Making
4-Woodcutting
5-Carpentry
6-Mining
7-Smithing
8-Making Bonemold\Chitin items
9-Brewing poisons
10-Making arrows, bolts, darts, throwing knives, and
throwing stars
11-Poisoning any arrows\bolts\darts\throwing weapons
with one of nine types of poisons
12-Filling your bottles with drinks from kegs and water
from wells
13-Making straw items and setting Campfires
Wszelkiego rodzaju nowe znaki zodiaku - więcej jest lepiej



Rubenos - Pon 14.05.2007, 14:27:41
" />Jest może jakiś mod do podstawki przenoszący grę w świat Śródziemia?



Loki Lyesmyth - Pon 14.05.2007, 21:03:52
" />nei slyszalem
ale ja mam fajnegoe moda
dodaje rase MUGGLE z Final Fantasy ;]



KoZa - Czw 16.08.2007, 10:33:48
" />Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi podać listę modów, które mogą podrasować grafikę w Morku? Byłbym bardzo wdzięczny.



Ingmar - Czw 16.08.2007, 15:54:23
" /> Cytuj:



KoZa - Czw 16.08.2007, 16:28:55
" />Dzięki za info - właśnie o to mi m.in. chodziło. Jak będę się bawił upgradeowaniem Morka, to będę wiedział, od czego zacząć.



Joneleth - Sob 18.08.2007, 12:52:17
" />Warto jeszcze wspomnieć o pewnym programiku, Morrowind Graphics Extender, który pozwala wyłączyć mgłę, zwiększyć zasięg widzenia nawet do takiego, jakim szczyci się Oblivion. Ponadto włącza obsługę DirectX 9.0 wraz z shaderami pasującymi do tej wersji, HDR i inne bzdurki. Ja osobiście - oprócz zwiększonego zasięgu widzenia, który mi się NIE podobał - nie zauważyłem większej różnicy w jakości grafiki.



Polinick - Pon 27.04.2009, 23:03:39
" />Nie zauważyłeś? Bo MGE to dość skomplikowane urządzonko jest i trzeba trochę podłubać, żeby wyciągnąć z niego coś. Mnie się udało taki efekt uzyskać:


Ryc. 1. - Seyda Neen, zaraz po
wyjściu z biura rachunkowego.


Ryc. 2. - Kobiety wreszcie mo-
gą się podobać. Nawet te orkowe.
Tutaj - mroczna elfka.


Ryc. 3. - Przepięknie zmienione
drogowskazy.


Ryc. 4. - Widok z latarni mor-
skiej w Seyda Neen.

Oczywiście sam Morrowind Graphic Extender dodaje "tylko" obsługę AA czy innych trybów wygładzania, kolorowe bajerki jak HDR czy Blur, poprawiony wygląd wody (jak dla kogo... już lepiej poszukać dodatku do MGE - Water Tweak, który mocno poprawia odbicia, ale mnie jakoś nie chce zadziałać), ale i tak widać sporą różnicę.
Na tych screenach widać jeszcze działanie kilku plugów w stylu Better Bodies, Clothes, Heads, Weapon, Monsters, Textures... ^^ Dodatkowo korzystam z kilku modów Vality7, które dodają drzewa widoczne za domkami. I to wszystkie dodatki, które ZNACZĄCO wpływają na wygląd.
Oprócz wymienionych powyżej, używam kilkudziesięciu innych, ale to są detale... Jeden dodaje ptaki, drugi świecące okna w nocy, kolejny trochę NPCów, przez co miasta "bardziej żyją", jakieś od poprawy skryptów, dodające fryzury, dodające trawę 3D, nie wspominając o kilkunastu paczkach podmieniających tekstury... :P



Joneleth - Wto 28.04.2009, 08:33:06
" />Zauważyłem, tylko trochę później. Bądź co bądź tamten post był pisany dość dawno.
Samemu udało mi się podrasować Morka dość znacznie. Oprócz MGE korzystam z kilku modów podmieniających tekstury itd. etc. No i ENB Series.
1 2 3 4 5 6
Screeny biedne, bo były robione na inne forum i miały na celu pokazanie odpowiednich efektów.
Teraz gra wygląda całkiem nieźle. Daleki krajobraz, woda używająća SM 3.0, animowana trawa, HDR, rozdziałka 1680x1050... Fajna jest także korekcja kolorów, którą wprowadza ENB, gra wygląda...inaczej. Nie wiem jak to określić, ale paleta, którą używam, sprawia, że gra wygląda IMO bardzo, bardzo fajnie.



Polinick - Wto 28.04.2009, 08:37:58
" />Pokaż jakieś bardziej efektowne obrazki :P
A co do animowanej trawy, skąd masz takiego pluga? Widzialem, że Vality pracuje nad czymś podobnym, ale jeszcze nie jest skończony.
O, widzę też, że udało Ci się doprowadzić wodę do efektu, który chciałem uzyskać. Użyłeś WT do MGE czy jakiegoś osobnego dodatku?



Joneleth - Wto 28.04.2009, 09:28:05
" /> Cytuj:



Polinick - Wto 28.04.2009, 18:09:17
" />Utworzyłem na nowo szablon Distand Land i działa, dzięki.
Dzięki też za trawkę, ale chyba długo z tego nie będę korzystał. Nie wiem czy tak jest tylko u mnie, w co wątpię, ale po tej dodanej trawie nie da się chodzić. Zachowuje się jak jakaś przeszkoda, na którą nawet nie da się wskoczyć. Beznadzieja, ja chcę morrowindową swobodę. U Ciebie też tak jest?

No i przy okazji zamieszczam kolejny obrazek:


Widok na Balmorę, z platformy łazika. Tak, tam w tle widać Czerwoną Górę i Upiorną Barierę. Imponujący zasięg widzenia :D I imponujący spadek ilości FPS. Po wpakowaniu mnóstwa tektur, podniesieniu widoczności o jakieś 1000% i dodaniu wielu graficznych opcji osiągam jakieś 10 klatek na sekundę :D



Joneleth - Wto 28.04.2009, 18:28:38
" /> Cytuj:



Polinick - Wto 28.04.2009, 18:57:46
" />Gdzie odhaczony? W plikach danych przy uruchamianiu gry?

Głębię pola zaznacza się chyba w trakcie układania szablonu Distand Landa. Dodatkowo w zakładce DL w MGE jest "Distand Blur Strenght". Domyślnie jest chyba 1, ja dałem 2. Bo to nie jest głębia pola, tylko zwykły blur.

A ten plug z drzewami w Bal nie podoba mi się. Chyba też Vality jest autorem.

Pół godziny później:
Odznaczyłem te .esp od trawy i mogę po niej biegać do woli, bez sensu. Ale dzięki za radę, pomogło.
No i dodam kolejnego ss, tym razem kawałek za Balmorą, ze świetnym widokiem na Upiorna Barierę. Naprawdę świetny widok, teraz dopiero czuję prawdziwy klimat tego miejsca.





Joneleth - Śro 29.04.2009, 10:43:27
" /> Cytuj:



Polinick - Śro 29.04.2009, 14:43:06
" />Mam wersję 3.8.0b. Najlepiej też sobie taką ściągnij, powinna być kompatybilna ze wszystkimi innymi plugami i nie powinna sprawiać problemów.
Distant Blur Strength ustawiasz w tym miejscu.

A co do blura, może coś źle ustawiasz. Robi się to w tym miejscu. Żeby tam się dostać wchodzisz w zakładkę Tools, tam klikasz na przycisk Shader editor. Otwiera się okienko, klikasz na przycisk Edit active (lewy dolny róg) i tam wybierasz z listy jakiś efekt. W tym wypadku DX9 HLSL HDR 6. Najbardziej świecący, ale ja lubię tak ^^ Klikasz na efekt dwa razy, po czym save. Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda wybrany efekt, klikasz Preview active chain w prawym górnym rogu. I tyle :P Zamykasz MGE i grasz. Pewnie to wszystko wiesz, ale tak na wszelki wypadek ^^ Warto też pokombinować z kilkoma efektami na raz, jednak nie miesziałbym różnych opcji DHRa z Bloomem czy Fake HDR, bo kosmos wychodzi. Nie warto też zajmować się Blurem w Shader Editorze, bo rozmazuje wszystko, beznadziejnie to wygląda.

A tak przy okazji, korzystasz może z modów Tamriel Rebuilt?



Joneleth - Śro 29.04.2009, 15:21:56
" /> Cytuj:



Polinick - Śro 29.04.2009, 16:04:40
" /> Cytuj:



Joneleth - Śro 29.04.2009, 20:54:11
" /> Cytuj:



Polinick - Śro 29.04.2009, 20:56:41
" />Tak, to samo mam, czasem boki ekranu świecą ^^ Ale nie przeszkadza mi to za bardzo. No i fakt, Blur 6 mocno świeci, ale kolejne (1 i 2 chyba najlepiej wyglądają z pozostałych) za mało, więc z dwojga zlego...
A skoro blur Ci działa, to zauważyłeś, że tekstury na niebie też rozmywa? Trochę to bez sensu... a głównie można to zobaczyć w nocy, rozmazane chmury i gwiazdy, które wyglądają jak te z NWN2, tylko nie migocą.



Joneleth - Czw 30.04.2009, 12:39:52
" /> Cytuj:



JanzKijan - Śro 02.12.2009, 20:57:02
" />Czy jest mod pozwalający na przeniesienie tekstur z Obliviona do Morrowinda?

Obiło mi się coś takiego, ale nie mogę znaleźć jakiś konkretnych informacji.



cor diego - Śro 23.12.2009, 16:41:57
" /> Destro (yer) napisał(a):



Mecender - Czw 31.12.2009, 17:00:35
" />Mam pytanie. Czy jest mod dodający pracę na przykład ścinanie drzew, pilnowanie porządku jako strażnik itp.
Z góry dzięki



Sauron - Czw 31.12.2009, 18:53:18
" />Ja gdzieś kiedyś widziałem jakieś pliki i programy, dzięki którym można tak ulepszyć grafikę Morrowinda, że wygląda jak Oblivion, a nawet jakby o rok czy dwa do przodu...

Morrowind Graphic Extender. Sporo tego, podmienia 80% tekstur. Gra jest całkowicie odmieniona i wygląda na młodszą od Obliviona.



Mecender - Pon 04.01.2010, 14:34:22
" />Poszukuje jakiś modów z broniami ale nie z super mocnymi{Chociaż one też mogą być} tylkoa z takimi dla postaci z 5 poziomem mogą być łuki, kusze{szczególnie dobre może ktoś zrobił deaderyczną}topory,miecze itp.



Polinick - Sob 27.03.2010, 11:49:35
" />Pytanie do osób zaznajomionych z MGE: Czy można korzystać z distand land i w ogóle MGE bez zmiany wody?



freestylebst - Nie 28.03.2010, 10:33:57
" />Jak bez zmiany wody?
Ja korzystam z MGE i mam DL odpalone na 10-30.
Wody nie zmieniałem, tylko wymagane jest do poprawnego działania oba oficjalne dodatki.



Polinick - Nie 28.03.2010, 10:38:44
" />Jak korzystasz z DL, nie masz chyba możliwości pozostawienia wody w pierwotnej postaci. Mógłbyś zamieścić zrzut z wyglądem jakiegoś jeziorka?



freestylebst - Śro 31.03.2010, 19:33:08
" />nie moge zrzutów robić, MGE mi w tym przeszkadza ;O
co masz na myśli mówiąc "zmiana wody"?
w sensie podmianka textur wody?
ja nic nie podmieniałem, może się sama zmienia?
w sumie różnica mała jest po tym jak uruchamiam DL i wyłączam...



Polinick - Śro 31.03.2010, 19:40:58
" />Tak wygląda woda przy zastosowaniu DL, a tak "naturalnie".

Inna sprawa:
Zamieszczałem wyżej screeny z Balmory, na których było widać upiorną barierę. Teraz niestety nie umiem tego efektu uzyskać, widać tę niebieską ścianę dopiero w pobliżu Czerwonej Góry, tak standardowo. Nie zależy to raczej od ustawień Distand Landa, bo próbowałem nawet z maksymalnymi wartościami i nie było różnicy.



Cendro - Nie 18.04.2010, 14:36:05
" />Gdy instaluje moda i włączam Morrowinda pojawia się komunikat:
"One or more plugins could not find the correct versions of the master files the depend on" i coś tam dalej. Plug-iny nie działają. Instalowałem patcha, bo nie działała mi jedna z misji. Co mam zrobić?



Polinick - Nie 18.04.2010, 15:36:12
" />Wiele modów potrzebuje tłumaczenia na polski, żeby działały z polską wersją. Rozumiem, że masz taką. Robi się to pewnym programem, troszkę skomplikowana sprawa, sam już teraz nie pamiętam jak to się dokładnie robiło. Poszukaj może czegoś o tym i wypróbuj.



Ilja - Pon 17.05.2010, 17:22:00
" />Cóż, nie wiem gdzie to dać, a że jestem już zdesperowany, to daję tutaj.
Usiłuję zainstalować sobie plugina Vampire Embrace.

Cytuj:



Luna_s20 - Pon 24.05.2010, 00:50:41
" />Wie ktoś może dlaczego gdy używam survivala, bezustannie umieram z głodu?
Tak, wiem wiem, poziom trudności i takie tam, realizm. Ale w realnym świecie spożywanie posiłków raczej chroni od śmierci głodowej, a i ta nie nadchodzi w ciągu doby. W końcu okazało się że nie mogę wykonać na tym modzie żadnej misji nie mając przy sobie sklepu spożywczego na własność, to akurat nie jest zbyt realistyczne i uniemożliwia nie tylko wykonanie misji, ale nawet przejście szkolenia czy podróży.



Erador - Pon 24.05.2010, 12:26:05
" />Też grałem z tym modem, ale aż takich problemów nie miałem.
Przed każdą większą podróżą zjedz i wypij jak najwięcej, żeby chociaż na początku być najedzonym. Jak już gdzieś idziesz, to zabijaj wszystko, co żyje i nie jest NPC, i zbieraj z trupa jedzenie. Nie pamiętam już, czy rośliny też można jeść, jeśli tak, to nie ma problemu.
Noś ze sobą dużo lekkiego jedzenia, mięsa szczurów/ogarów/krabów chyba nie ważą zbyt wiele.
Najgorzej jest z wodą, trzeba mieć jej naprawdę dużo, a napełnione naczynia są bardzo ciężkie.



Luna_s20 - Nie 11.07.2010, 19:19:40
" />Dziękuję Erador. Tak też robię, ale na nic mi się to zdaje. Nie ma na to rady, muszę zrezygnować z tego moda. Być może mam jakąś uszkodzoną płytę. Ja tą grę kupiłam jako używaną. Niestety w mojej metropolii nie wszystko można dostać w sklepie, a gdy kupowałam, internetu jeszcze nie miałam. Może więc to sama gra ma gdzieś uszkodzenie. Muszę to dokładnie obejrzeć. Albo przerobić mod.
"Wybaczcie bracia, gdyż zgrzeszyłam"
i spróbowałam poradzić sobie z tym modem za pomocą kodów, lecz nawet nieśmiertelność nie jest w stanie zmienić tego błędu.
Cóż, łatwo przyszło-łatwo poszło. Pozostanie goły Morrowind. Jakby nie było dał nam on lata zabawy. Nie mam na co narzekać.
Heh, kogo ja oszukuję, żal ściska zadek. Taki świetny kąsek przechodzi mi koło nosa.



Erador - Pon 12.07.2010, 08:43:53
" />Nie jest taki super. Na początku, fakt, jest fajnie, większy realizm i w ogóle, ale na dłuższą metę mod jest nudny. Ciągle robić to samo, wyjmować te przedmioty z ekwipunku, pić niesamowite ilości wody... za dużo czasu to zabiera, a przyjemność z tego żadna.



Herumor - Sob 04.09.2010, 16:17:39
" />Jak coś podam moją listę modów, które osobiście polecam:

Better Bodies
World of Faces
No-glo revisited
Vibrant Morrowind v 4
Darknut's Monsters Textures
Carnithus Armamentarium + addony
Death's Doorstep
Posiadłość Ziemska
Posiadłość Poszukiwacza Przygód



Kyllyan - Pią 08.10.2010, 04:53:50
" />Zacząłem grać od nowa i poszukuję modów, które kiedyś miałem, ale teraz za chiny nie mogę znaleźć.
Po pierwsze potrzebuję manekinów. Był taki mod, ktory dodawał wieżę przed Calderą, gdzie gostek je sprzedawał. Nie mogę go znaleźć, Zresztą, nie musi byc ten,może by inny sklep
Drugi mod, którego szukam, całkowicie przebudowywał Balmorę. Dodawał sklepy, podziemia, wypożyczalnię guarów, port na rzece, itp. Wie może ktos , co to za mod?



Soanseth - Pią 08.10.2010, 09:30:01
" />http://www.elderscrolls.phx.pl/ - poszukaj tam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.