ďťż
 
 
 
 

Wštki


[P:T] Czary maga - poziom 7 (Scream Predatoor)



Orish - Śro 18.07.2007, 15:08:15
" />Poziom 7
NAWAŁNICA KWASU
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 10 metrów
Czas działania: 30 sekund
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 7 metrów
Rzut obronny: 1/2
OPIS
Burza kwasu przyjdzie i odejdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo.
Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę.
OCENA 6/10
Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obraźeń?, tak ale w ponad dwie minuty!

NAWAŁNICA OSTRZY
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 25 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom
Rzut obronny: 1/2
OPIS
Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieką przeciwników.
Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z TraK0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń.
OCENA 1/10
Bezużyteczny czar, nigdy nei zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek

STRAŻNICZA OPOŃCZA
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 0
Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom
Szybkość: 7
Obszar działania: Rzucający czar
Rzut obronny: Brak
OPIS
Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne.
Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne.
OCENA 9/10
Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna

STYGIJSKA LODOWA NAWAŁNICA
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalne
Szybkość: 7
Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów
Rzut obronny: Specjalny
OPIS
Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają...
Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możnliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu.
OCENA 9/10
Mało który czar jest aż tak zabójczy




Polinick - Śro 18.07.2007, 15:11:51
" />Co do opisu czaru "Nawałnica Ostrzy"

"Sieką"? A nie "siekają" powinno być?
Nie jestem pewien, która forma jest poprawna, ale to sieką jakoś dziwnie brzmi



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 15:29:12
" />sieką
przepisywałem z gry



Polinick - Śro 18.07.2007, 16:10:14
" />A to sorki, reszta jak dla mnie bez zarzutu.




Oress - Śro 18.07.2007, 16:13:41
" />z takimi komentarzami to wiesz creamus- na Game Exe a nie tu , widze ze tekst polegal na skopiowaniu i dodaniu linijki komenta i oceny- raczej mija sie to z celem



Drazen - Śro 18.07.2007, 17:03:20
" /> Cytuj:



Oress - Śro 18.07.2007, 20:01:52
" />popatrz sobie chociaż na opis czarów Orisha z BG2, a jedna linijka tekstu podsumowująca czar to sory, ale smiech na sali



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 20:14:28
" />staram sie słowo beznadziejne zastępowac synonimami ale ileź mozna



Oress - Śro 18.07.2007, 20:21:35
" />eh scream popatrz sobie na teksty Orisha, i wloz w to jakas prace, bo zaczynasz pisac w miare dobre teksty o wiedzminie a teraz przerzucasz sie na teksty ktore zajmuja 15 minut roboty , bez sensu



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 20:39:13
" />ores
bez jaj
przepisywalem rpawie meisiac to z gry
a ty mi peirdolsiz o peitnastu minutach gry
ale niech ci swieci
juz i tak prozeszam
wczesniejsze teksty



Oress - Śro 18.07.2007, 21:30:15
" />lol jak ty przepisywales miesiac z gry slowo w slowo to tylko swiadczy o twojej glupocie, bo w sieci wystarczy skopiowac, nie osmieszaj sie blagam cie, teksty o czarach polegaja na tym ze dajesz obszerny komentarz, ja w dupie mam taki tekst bo sobie opis czarow z instrukcji moge zobaczyc...
przepraszam ze brzmi chamsko, ale tak jest



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 21:45:56
" />mas insturkcje to P:T <WOW>

komentarze sa takei jaka powiny być
bierzesz lub nie
pozatym kopiowanei to plagiat
a ja nie lubie plaigatowac

że już nei wspomne źe nawet gdybym chialo to nei mam skąd
nie funkcjonuje źaden serwis o P:T
przestan glupi dyskutować orrres
od dwóch godzin porpawiam ten tekst dłąbys mi spokój



Oress - Śro 18.07.2007, 21:51:14
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 21:53:09
" />owszem
nazywasz mnie idiotatwirdzisz ze marnuje czas
oraz nei doceniasz mojej rpacy
cos co tworzylem meisaic
pdosumowujeszje 15 minut
prosilem cie daj mi spokoj



Oress - Śro 18.07.2007, 21:56:13
" />nie nazwalem cie nigdzie idiota, a pracy nie docenilem bo w tej formie poczatkoej jest slaba i tyle
z reszta pisalemz e nie chcialem uracic cie xP, ale interpretuj jak chcesz



Luena - Śro 18.07.2007, 21:57:24
" /> Cytuj:



Ingmar - Śro 18.07.2007, 21:58:50
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 22:00:20
" />nei wiem czy zauwazyłaś ale ja pisałem do wszystkich 9 poziomów czarów
ciesze sie że niechaiłeś mnie urazic

Wysłany Czw 19.7.2007 00:49:45:

Nawałnica Kwasu
Zasięg: 10 metrów
Czas działania: 30 sekund
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 7 metrów
Rzut obronny: 1/2

Opis: Burza kwasu przyjdzie i odejdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo.
Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę.

Ocena 6/10
Komentarz: Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obrażeń?, tak ale w ponad dwie minuty! W rezultacie niemal bezużyteczny. Zbyt rozległe w czasie
lepiej wsiąść inne!

Nawałnica ostrzy
Zasięg: 25 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom
Rzut obronny: 1/2

Opis: Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieką przeciwników.
Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z TraK0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń.

Ocena1/10
Bezużyteczny czar, nigdy nie zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek

Strażnicza opończa
Zasięg: 0
Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom
Szybkość: 7
Obszar działania: Rzucający czar
Rzut obronny: Brak

Opis: Czar ten
jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne.
Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne.

OCENA 9/10
Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna, przed użyciem walnij na siebie szczęście i rozmazanie, a będziesz praktycznie niewrażliwy na wrogą działalności, i spokojnie miotał czarami na lewo i prawo

Stygijska lodowa nawałnica
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalne
Szybkość: 7
Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów
Rzut obronny: Specjalny

Opis: Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają...
Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możnliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu.

OCENA 9/10
Mało który czar jest aż tak zabójczy, używałem na niewyobrażalnie masową wrzęc sakle i mówię, wam, TEN CZAR RZĄDZI!



Seldon - Sob 04.08.2007, 12:47:02
" />Nawałnica Kwasu
Zasięg: 10 metrów
Czas działania: 30 sekund
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 7 metrów
Rzut obronny: 1/2

Opis: Burza kwasu przyjdzie i pójdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo.
Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę.

Ocena 6/10
Komentarz: Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obrażeń?, tak ale w ponad dwie minuty! W rezultacie niemal bezużyteczny. Zbyt rozległe w czasie
lepiej wsiąść inne!

Nawałnica ostrzy
Zasięg: 25 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 7
Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom
Rzut obronny: 1/2

Opis: Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieczą przeciwników.
Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z trak0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń.

Ocena1/10
Bezużyteczny czar, nigdy nie zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek

Strażnicza opończa
Zasięg: 0
Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom
Szybkość: 7
Obszar działania: Rzucający czar
Rzut obronny: Brak

Opis: Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne.
Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne].

OCENA 9/10
Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna, przed użyciem walnij na siebie szczęście i rozmazanie, a będziesz praktycznie niewrażliwy na wrogą działalności, i spokojnie miotał czarami na lewo i prawo

Stygijska lodowa nawałnica
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalne
Szybkość: 7
Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów
Rzut obronny: Specjalny

Opis: Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają...
Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu.

OCENA 9/10
Mało który czar jest tak zabójczy. Używałem go na masową wręcz skalę i mówię Wam, TEN CZAR RZĄDZI!

==========================================

Wprowadziłem drobne poprawki (zamknąłem jakiś nawias, zastąpiłem jedno czy dwa słowa innymi itd.) ale ogólnie tekst bardzo rzetelny. Można wrzucać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.