ďťż
Wštki |
[P:T] Czary maga - poziom 7 (Scream Predatoor)
Orish - Śro 18.07.2007, 15:08:15 " />Poziom 7 NAWAŁNICA KWASU WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 10 metrów Czas działania: 30 sekund Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 7 metrów Rzut obronny: 1/2 OPIS Burza kwasu przyjdzie i odejdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo. Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę. OCENA 6/10 Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obraźeń?, tak ale w ponad dwie minuty! NAWAŁNICA OSTRZY WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 25 metrów Czas działania: Natychmiastowy Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom Rzut obronny: 1/2 OPIS Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieką przeciwników. Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z TraK0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń. OCENA 1/10 Bezużyteczny czar, nigdy nei zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek STRAŻNICZA OPOŃCZA WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 0 Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom Szybkość: 7 Obszar działania: Rzucający czar Rzut obronny: Brak OPIS Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne. Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne. OCENA 9/10 Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna STYGIJSKA LODOWA NAWAŁNICA WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 17 metrów Czas działania: Specjalne Szybkość: 7 Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów Rzut obronny: Specjalny OPIS Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają... Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możnliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu. OCENA 9/10 Mało który czar jest aż tak zabójczy Polinick - Śro 18.07.2007, 15:11:51 " />Co do opisu czaru "Nawałnica Ostrzy" "Sieką"? A nie "siekają" powinno być? Nie jestem pewien, która forma jest poprawna, ale to sieką jakoś dziwnie brzmi Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 15:29:12 " />sieką przepisywałem z gry Polinick - Śro 18.07.2007, 16:10:14 " />A to sorki, reszta jak dla mnie bez zarzutu. Oress - Śro 18.07.2007, 16:13:41 " />z takimi komentarzami to wiesz creamus- na Game Exe a nie tu , widze ze tekst polegal na skopiowaniu i dodaniu linijki komenta i oceny- raczej mija sie to z celem Drazen - Śro 18.07.2007, 17:03:20 " /> Cytuj: Oress - Śro 18.07.2007, 20:01:52 " />popatrz sobie chociaż na opis czarów Orisha z BG2, a jedna linijka tekstu podsumowująca czar to sory, ale smiech na sali Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 20:14:28 " />staram sie słowo beznadziejne zastępowac synonimami ale ileź mozna Oress - Śro 18.07.2007, 20:21:35 " />eh scream popatrz sobie na teksty Orisha, i wloz w to jakas prace, bo zaczynasz pisac w miare dobre teksty o wiedzminie a teraz przerzucasz sie na teksty ktore zajmuja 15 minut roboty , bez sensu Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 20:39:13 " />ores bez jaj przepisywalem rpawie meisiac to z gry a ty mi peirdolsiz o peitnastu minutach gry ale niech ci swieci juz i tak prozeszam wczesniejsze teksty Oress - Śro 18.07.2007, 21:30:15 " />lol jak ty przepisywales miesiac z gry slowo w slowo to tylko swiadczy o twojej glupocie, bo w sieci wystarczy skopiowac, nie osmieszaj sie blagam cie, teksty o czarach polegaja na tym ze dajesz obszerny komentarz, ja w dupie mam taki tekst bo sobie opis czarow z instrukcji moge zobaczyc... przepraszam ze brzmi chamsko, ale tak jest Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 21:45:56 " />mas insturkcje to P:T <WOW> komentarze sa takei jaka powiny być bierzesz lub nie pozatym kopiowanei to plagiat a ja nie lubie plaigatowac że już nei wspomne źe nawet gdybym chialo to nei mam skąd nie funkcjonuje źaden serwis o P:T przestan glupi dyskutować orrres od dwóch godzin porpawiam ten tekst dłąbys mi spokój Oress - Śro 18.07.2007, 21:51:14 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 21:53:09 " />owszem nazywasz mnie idiotatwirdzisz ze marnuje czas oraz nei doceniasz mojej rpacy cos co tworzylem meisaic pdosumowujeszje 15 minut prosilem cie daj mi spokoj Oress - Śro 18.07.2007, 21:56:13 " />nie nazwalem cie nigdzie idiota, a pracy nie docenilem bo w tej formie poczatkoej jest slaba i tyle z reszta pisalemz e nie chcialem uracic cie xP, ale interpretuj jak chcesz Luena - Śro 18.07.2007, 21:57:24 " /> Cytuj: Ingmar - Śro 18.07.2007, 21:58:50 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 22:00:20 " />nei wiem czy zauwazyłaś ale ja pisałem do wszystkich 9 poziomów czarów ciesze sie że niechaiłeś mnie urazic Wysłany Czw 19.7.2007 00:49:45: Nawałnica Kwasu Zasięg: 10 metrów Czas działania: 30 sekund Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 7 metrów Rzut obronny: 1/2 Opis: Burza kwasu przyjdzie i odejdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo. Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę. Ocena 6/10 Komentarz: Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obrażeń?, tak ale w ponad dwie minuty! W rezultacie niemal bezużyteczny. Zbyt rozległe w czasie lepiej wsiąść inne! Nawałnica ostrzy Zasięg: 25 metrów Czas działania: Natychmiastowy Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom Rzut obronny: 1/2 Opis: Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieką przeciwników. Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z TraK0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń. Ocena1/10 Bezużyteczny czar, nigdy nie zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek Strażnicza opończa Zasięg: 0 Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom Szybkość: 7 Obszar działania: Rzucający czar Rzut obronny: Brak Opis: Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne. Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne. OCENA 9/10 Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna, przed użyciem walnij na siebie szczęście i rozmazanie, a będziesz praktycznie niewrażliwy na wrogą działalności, i spokojnie miotał czarami na lewo i prawo Stygijska lodowa nawałnica Zasięg: 17 metrów Czas działania: Specjalne Szybkość: 7 Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów Rzut obronny: Specjalny Opis: Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają... Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możnliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu. OCENA 9/10 Mało który czar jest aż tak zabójczy, używałem na niewyobrażalnie masową wrzęc sakle i mówię, wam, TEN CZAR RZĄDZI! Seldon - Sob 04.08.2007, 12:47:02 " />Nawałnica Kwasu Zasięg: 10 metrów Czas działania: 30 sekund Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 7 metrów Rzut obronny: 1/2 Opis: Burza kwasu przyjdzie i pójdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo. Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę. Ocena 6/10 Komentarz: Zabójczy czar – na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obrażeń?, tak ale w ponad dwie minuty! W rezultacie niemal bezużyteczny. Zbyt rozległe w czasie lepiej wsiąść inne! Nawałnica ostrzy Zasięg: 25 metrów Czas działania: Natychmiastowy Szybkość: 7 Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom Rzut obronny: 1/2 Opis: Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieczą przeciwników. Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z trak0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń. Ocena1/10 Bezużyteczny czar, nigdy nie zadałem więcej niż 10 hp straty komukolwiek Strażnicza opończa Zasięg: 0 Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom Szybkość: 7 Obszar działania: Rzucający czar Rzut obronny: Brak Opis: Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne. Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne]. OCENA 9/10 Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna, przed użyciem walnij na siebie szczęście i rozmazanie, a będziesz praktycznie niewrażliwy na wrogą działalności, i spokojnie miotał czarami na lewo i prawo Stygijska lodowa nawałnica Zasięg: 17 metrów Czas działania: Specjalne Szybkość: 7 Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów Rzut obronny: Specjalny Opis: Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają... Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu. OCENA 9/10 Mało który czar jest tak zabójczy. Używałem go na masową wręcz skalę i mówię Wam, TEN CZAR RZĄDZI! ========================================== Wprowadziłem drobne poprawki (zamknąłem jakiś nawias, zastąpiłem jedno czy dwa słowa innymi itd.) ale ogólnie tekst bardzo rzetelny. Można wrzucać. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |