ďťż
Wštki |
[NwN] Kukri (Khelben)
Orish - Pią 01.02.2008, 14:47:36 " />Kukri Kukri to ciężkie, zakrzywione sztylety posiadające ostrą wewnętrzną krawędź. Broń ta pochodzi od jakiegoś narzędzia, ale została mocno zmodyfikowana, aby nadawała się do celów rytualnych i walki. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Waga: 3.0 Kukri +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 3.0 Kukri +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Kukri +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 3.0 Kukri +4 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 3.0 Kukri +5 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 3.0 Kukri +6 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 3.0 Kukri +7 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 3.0 Klinga Posłańca Te ostrza zabójcy mogą pochodzić z jakiejś sekty. Mogą też być charakterystyczną bronią jakiejś gildii. W każdym bądź razie, ten kto je zrobił włożył wiele wysiłku w ich stworzenie. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Ostrość Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Klinga Posłańca nie ma zbyt dużej premii za ulepszenie, ale posiada jakże przydatną właściwość, którą jest ostrość. Ostrość zwiększa szansę trafienia krytycznego o 3. Przy odpowiednich atutach i 7 poziomach w klasie Mistrza Broni możesz wyciągnąć zagrożenie krytykiem nawet 10-20, czyli prawie co drugi cios to trafienie krytyczne. Kroczący Wśród Burz Starożytne armie, których nazwy i dokonania zostały zapomniane nawet w legendach, walczyły i umierały niedaleko od Lasu Mir, a ciała ich żołnierzy powoli pochłaniała natura. Wśród zabitych byli Chodzący wśród Burz, a każdy żołnierz tej frakcji dzierżył w bitwie takie ostrze. Co kilka lat rolnicy odkrywają takie wspaniałe bronie podczas pracy na polach. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń: Elektryczność 2k6 pkt. obrażeń Swoboda Ruchu Waga: 3.0 Komentarz: Jest to niewątpliwie jedno z najlepszych Kukri, jakie możesz spotkać w grze. Zadaje duże obrażenia dodatkowe od elektryczności oraz zapewnia właścicielowi swobodę ruchu, czyli żaden paraliż, ani pajęczyna nie będzie ci straszna. Kukri z Neverwinter To regionalna wersja bardzo egzotycznej broni. Kukri z Neverwinter wytwarzane są na specjalne zamówienia Przedstawicielstwa Handlowego Kalimshanu. Otrzymują je w prezencie ci, którzy najbardziej przysłużyli się interesom mieszkańców tego państwa. Czasami można je znaleźć na czarnym rynku, ale ich cena jest zawsze bardzo wysoka. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do rzutu obronnego: określona: Wytrwałość +1 Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Kukri z Neverwinter to słaba broń, której jedynym plusem jest premia do Wytrwałości. Oprócz tego nie posiada żadnej zalety. Ostrze Cienia To lekkie ostrze przeznaczone jest dla tych, którzy wolą szybko uderzyć i uciec, niż stać z wrogiem twarzą w twarz. Nazwa sugeruje, że przedmiot ten należał do Złodziei Cienia z Amn, choć nie jest to udokumentowane, jak bywało w przypadku innych narzędzi, z których korzystali. Organizacja ta zrzesza wiele pomniejszych gildii i być może pochodzi on z jednej z nich. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do umiejętności: Cichy chód +2 Premia do umiejętności: Ukrywanie się +2 Premia za ulepszenie +1 Waga: 3.0 Komentarz: Ostrze Cienia to broń nadająca się do drugiej ręki. Daje właścicielowi niewielkie premie do Cichego Chodu oraz Ukrywania się, co sprawia, że łotrzyk będzie miał z tej broni dobry pożytek. Niestety opisywane kukri posiada niską premię za ulepszenie. Przecinająca Gwiazda Podróżnicy przynoszą czasem takie ostrza ze swoich wypraw, wraz z opowieściami o zrujnowanych świątyniach prastarych bogów. Prawdopodobnie broń ta jest związana ze sferą słońca lub gwiazd i była związana z taką właśnie sektą. Zapewne w tamtych czasach miał dość znaczny zasięg, ale nie przetrwały żadne zapiski dotyczące obrzędów wykonywanych przez jego członków. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oślepienie ST=14 25% / 3 rundy Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Przecinająca Gwiazda to bardzo dobre Kukri. Po trafieniu może oślepić wroga na 3 rundy oraz zadać od 1 do 6 dodatkowych obrażeń od ognia. Nie zaskakuje premią za ulepszenie, ale wyżej wymienione bonusy to nadrabiają. Talona, Pani Mgieł Taka wersja kukri jest wiązana z wyznawcami Akadi, jednej z większych mocy Sfery Żywiołu Powietrza, choć nigdy nie zostało to sprawdzone. Broń taka wykazuje własności odpowiednie dla jej sfery, ale nie ma na niej symboli używanych przez wyznawców tej religii. Prawdopodobnie pochodzą z jej królestwa, ale moc magiczną czerpią z innego miejsca. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Niewrażliwość: Określony czar Stożek Zimna Premia za ulepszenie +1 Rzucanie zaklęcia: Cuchnąca Chmura (5) 5 ładunków/użycie Waga: 3.0 Komentarz: Nie jest to dobre Kukri, ponieważ oferuje mało przydatne bonusy. Niewrażliwość na Stożek Zimna jest przydatny w walce z magami, a i to nie wszystkimi. Jako jedyny plus tej broni można zaliczyć tylko możliwość rzucania Cuchnącej Chmury, która może oszołomić wroga. Tnąca Gwiazda +8 Od czasu do czasu takie ostrza trafiają do cywilizowanych krain, przyniesione przez poszukiwaczy przygód wraz z opowieściami o zrujnowanych świątyniach i pradawnych bogach. Zapewne ta broń powstała w sekcie wyznawców słońca lub gwiazd. Być może kiedyś była to wielka organizacja, ale nie zachowały się żadne zapiski na jej temat. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oślepienie ST=14 25% / 3 rundy Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +8 Waga: 3.0 Komentarz: Bez wątpienie obok Kroczącego Wśród Burz jest to najlepsze Kukri. Tnąca Gwiazda +8 to ulepszona wersja Przecinającej Gwiazdy i różni się od niej tylko większą premią za ulepszenie. wojjoo - Pią 01.02.2008, 23:50:44 " /> Cytuj: Sinthael - Sob 02.02.2008, 18:11:06 " />Kukri Kukri to ciężkie, zakrzywione sztylety posiadające ostrą wewnętrzną krawędź. Broń ta pochodzi od jakiegoś narzędzia, ale została mocno zmodyfikowana, aby nadawała się do celów rytualnych i walki. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Waga: 3.0 Kukri +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 3.0 Kukri +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Kukri +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 3.0 Kukri +4 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 3.0 Kukri +5 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 3.0 Kukri +6 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 3.0 Kukri +7 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 3.0 Klinga Posłańca Te ostrza zabójcy mogą pochodzić z jakiejś sekty. Mogą też być charakterystyczną bronią jakiejś gildii. W każdym bądź razie, ten kto je zrobił włożył wiele wysiłku w ich stworzenie. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Ostrość Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Klinga Posłańca nie ma zbyt dużej premii za ulepszenie, ale posiada jakże przydatną właściwość, którą jest ostrość. Ostrość zwiększa szansę trafienia krytycznego o 3. Przy odpowiednich atutach i 7 poziomach w klasie Mistrza Broni możesz wyciągnąć zagrożenie krytykiem nawet 10-20, czyli prawie co drugi cios to trafienie krytyczne. Kroczący Wśród Burz Starożytne armie, których nazwy i dokonania zostały zapomniane nawet w legendach, walczyły i umierały niedaleko od Lasu Mir, a ciała ich żołnierzy powoli pochłaniała natura. Wśród zabitych byli Chodzący wśród Burz, a każdy żołnierz tej frakcji dzierżył w bitwie takie ostrze. Co kilka lat rolnicy odkrywają takie wspaniałe bronie podczas pracy na polach. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń: Elektryczność 2k6 pkt. obrażeń Swoboda Ruchu Waga: 3.0 Komentarz: Jest to niewątpliwie jedno z najlepszych Kukri, jakie możesz spotkać w grze. Zadaje duże obrażenia dodatkowe od elektryczności oraz zapewnia właścicielowi swobodę ruchu, czyli żaden paraliż, ani pajęczyna nie będzie ci straszna. Kukri z Neverwinter To regionalna wersja bardzo egzotycznej broni. Kukri z Neverwinter wytwarzane są na specjalne zamówienia Przedstawicielstwa Handlowego Kalimshanu. Otrzymują je w prezencie ci, którzy najbardziej przysłużyli się interesom mieszkańców tego państwa. Czasami można je znaleźć na czarnym rynku, ale ich cena jest zawsze bardzo wysoka. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do rzutu obronnego: określona: Wytrwałość +1 Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Kukri z Neverwinter to słaba broń, której jedynym plusem jest premia do Wytrwałości. Oprócz tego nie posiada żadnej zalety. Ostrze Cienia To lekkie ostrze przeznaczone jest dla tych, którzy wolą szybko uderzyć i uciec, niż stać z wrogiem twarzą w twarz. Nazwa sugeruje, że przedmiot ten należał do Złodziei Cienia z Amn, choć nie jest to udokumentowane, jak bywało w przypadku innych narzędzi, z których korzystali. Organizacja ta zrzesza wiele pomniejszych gildii i być może pochodzi on z jednej z nich. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do umiejętności: Cichy chód +2 Premia do umiejętności: Ukrywanie się +2 Premia za ulepszenie +1 Waga: 3.0 Komentarz: Ostrze Cienia to broń nadająca się do drugiej ręki. Daje właścicielowi niewielkie premie do Cichego Chodu oraz Ukrywania się, co sprawia, że łotrzyk będzie miał z tej broni dobry pożytek. Niestety opisywane kukri posiada niską premię za ulepszenie. Przecinająca Gwiazda Podróżnicy przynoszą czasem takie ostrza ze swoich wypraw, wraz z opowieściami o zrujnowanych świątyniach prastarych bogów. Prawdopodobnie broń ta jest związana ze sferą słońca lub gwiazd i była związana z taką właśnie sektą. Zapewne w tamtych czasach miała dość znaczny zasięg, ale nie przetrwały żadne zapiski dotyczące obrzędów wykonywanych przez jej członków. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oślepienie ST=14 25% / 3 rundy Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 3.0 Komentarz: Przecinająca Gwiazda to bardzo dobre Kukri. Po trafieniu może oślepić wroga na 3 rundy oraz zadać od 1 do 6 dodatkowych obrażeń od ognia. Nie zaskakuje premią za ulepszenie, ale wyżej wymienione bonusy to nadrabiają. Talona, Pani Mgieł Taka wersja kukri jest wiązana z wyznawcami Akadi, jednej z większych mocy Sfery Żywiołu Powietrza, choć nigdy nie zostało to sprawdzone. Broń taka wykazuje własności odpowiednie dla jej sfery, ale nie ma na niej symboli używanych przez wyznawców tej religii. Prawdopodobnie pochodzą z jej królestwa, ale moc magiczną czerpią z innego miejsca. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Niewrażliwość: Określony czar Stożek Zimna Premia za ulepszenie +1 Rzucanie zaklęcia: Cuchnąca Chmura (5) 5 ładunków/użycie Waga: 3.0 Komentarz: Nie jest to dobre Kukri, ponieważ oferuje mało przydatne bonusy. Niewrażliwość na Stożek Zimna jest przydatny w walce z magami, niestety, nie wszystkimi. Jedynym plusem tej broni jest możliwość rzucania Cuchnącej Chmury, która może oszołomić wroga. Tnąca Gwiazda +8 Od czasu do czasu takie ostrza trafiają do cywilizowanych krain, przyniesione przez poszukiwaczy przygód wraz z opowieściami o zrujnowanych świątyniach i pradawnych bogach. Zapewne ta broń powstała w sekcie wyznawców słońca lub gwiazd. Być może kiedyś była to wielka organizacja, ale nie zachowały się żadne zapiski na jej temat. Obrażenia: 1k4 Krytyczne: 18-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oślepienie ST=14 25% / 3 rundy Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +8 Waga: 3.0 Komentarz: Bez wątpienie obok Kroczącego Wśród Burz jest to najlepsze Kukri. Tnąca Gwiazda +8 to ulepszona wersja Przecinającej Gwiazdy i różni się od niej tylko większą premią za ulepszenie. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |