ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Morrowind] Bestiariusz - Daedry (Erador)



Erador - Pią 19.02.2010, 19:56:08
" />Młokos
Poziom: 5
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Many: 100
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 5-15 wręcz
Specjalne:
Odporność na Ogień – Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz – Odporność na Zimno 50%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Trucizny 75%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Pozostawia: skórę młokosa
Dusza: 100
Komentarz: Najsłabsze i najpospolitsze z Daedr. Młokosy to słudzy Mehrunesa Dagona, często można je spotkać w wieżach magów. W walce nie powinny sprawiać problemów – mają mało Punktów Zdrowia i zadają niewielkie obrażenia – ale trzeba pamiętać, aby nosić przy sobie zaklętą broń.

Postrach klanów
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 113
Punkty Many: 100
Punkty Kondycji: 500
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: serce Daedry
Dusza: 100
Komentarz: Postrachy klanów są, po młokosach, najczęściej spotykanymi Daedrami. Z wyglądu przypominają połączenie humanoida z dinozaurem. Mają sporo Punktów Życia i Many, lecz zadają niewielkie obrażenia. Z racji braku odporności na żywioły/bronie, powinny ginąć dość szybko.

Daedroth
Poziom: 12
Punkty Zdrowia: 180
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 12-36 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Kwiecie Błyskawic – Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5s. na cel.
Trujące Kwiecie – Obrażenia od Trucizny 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera – Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
Regeneracja – Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Pozostawia: serce Daedry
Dusza: 195
Komentarz: Daedroth wygląda jak skrzyżowanie humanoida z krokodylem. Ma dużo Punktów Zdrowia i Kondycji, zadaje dość wysokie obrażenia. Jest niewrażliwy na niemagiczne bronie. Zwykle przed walką atakuje czarami na odległość. Najczęściej można go spotkać w okolicach daedrycznych ruin.

Atronach ognia
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 75
Punkty Many: 105
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 7-21 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Podatność na Mróz – Podatność na Mróz 60%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Ogniste Kwiecie – obrażenia od Ognia 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s.
Pozostawia: sole ogniste
Dusza: 105
Komentarz: Najsłabszy z atronachów. Jest niewrażliwy na zwykłe bronie oraz Ogień, lecz podatny na Mróz. Jak na Daedrę, ma marną ilość Punktów Życia i zadaje niskie obrażenia. Często spotykany w okolicach daedrycznych ruin i w wieżach czarodziei.

Atronach mrozu
Poziom: 9
Punkty Zdrowia: 105
Punkty Many: 135
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 9-27 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Podatność na Ogień – Podatność na Ogień 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Mroźne Kwiecie – obrażenia od Mrozu 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s.
Pozostawia: sole mrozu
Dusza: 138
Komentarz: Dość silna Daedra. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia, do tego jest niewrażliwa na Mróz i niemagiczne bronie. Na początku walki atakuje czarem Mroźne Kwiecie.

Atronach burz
Poziom: 15
Punkty Zdrowia: 200
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 15-45 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Porażenia – Odporność na Porażenia 100%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Truciznę 75%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Kwiecie Błyskawic – obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Tarcza Porażania – Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie.
Pozostawia: sole pustki
Dusza: 150
Komentarz: Najsilniejszy z atronachów. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia – nie radzę walczyć z nim na niskich poziomach. Podobnie do większość Daedr, jest odporny na bronie niemagiczne, a także na Trucizny i Porażenia. W czasie walki, oprócz stosowania ataków wręcz, rzuca Kwiecie Błyskawic. Spotykany w daedrycznych ruinach i wieżach potężnych czarnoksiężników.

Dremora
Poziom: 9
Punkty Zdrowia: 160
Punkty Many: 100
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 9-27 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Druga Bariera – Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: broń typu dreughowego, dwemerowego, ebonowego lub daedrycznego; serce Daedry
Dusza: 100
Komentarz: Dremory to słudzy Mehrunesa Dagona. Wyglądają jak humanoidalne stworzenia w daedrycznej zbroi. Mają dużo Punktów Zdrowia i zadają nieprzeciętne obrażenia. Bardzo często można je spotkać w ruinach, są także jednymi z ulubionych przywołańców magów.

Książe dremor
Poziom: 12
Punkty Zdrowia: 280
Punkty Many: 200
Punkty Kondycji: 500
Obrażenia: 12-36 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Burza Płomieni – obrażenia od Ognia 1-10 pkt. na 10 stóp przez 10 s. na cel.
Czwarta Bariera – Tarcza 40 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: broń typu dreughowego, dwemerowego, ebonowego lub daedrycznego; serce Daedry
Dusza: 200
Komentarz: Jeden z najsilniejszych przeciwników w grze. Ma najwięcej Punktów Życia ze wszystkich zwykłych stworzeń (bez własnej, oryginalnej nazwy) i zadaje wysokie obrażenia. Warto na niego zapolować dla serca Daedry, potężnej (i cennej) broni oraz duszy. Najczęściej można go spotkać w daedrycznych ruinach.

Skrzydlaty mrok
Poziom: 15
Punkty Zdrowia: 220
Punkty Many: 210
Punkty Kondycji: 800
Obrażenia: 15-45 wręcz
Specjalne:
Odporność na Ogień – Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Truciznę 75%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Pozostawia: od zera do trzech soli pustki
Dusza: 300
Komentarz: Bardzo silna przeciwniczka, posłanka Azury. Ma wiele odporności, bardzo dużo Punktów Życia i Kondycji, zadaje wysokie obrażenia. Co dziwne, nie posiada niewrażliwość na niemagiczny oręż. Warto ją zabić choćby dla jej potężnej duszy.

Złote bóstwo
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 250
Punkty Many: 755
Punkty Kondycji: 700
Obrażenia: 20-60 wręcz plus broń
Specjalne:
Odporność na Ogień – Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Rozproszenie – Rozproszenie 100 pkt. na siebie.
Tarcza Porażania – Tarcza Błyskawic 3 pkt. na 20 s. na siebie.
Pozostawia: broń typu szklanego, ebonowego lub daedrycznego (tylko sztylety i katany); tarczę szklaną, dwemerową, ebonową, dreughową, orkową, daedryczną lub ze smoczych łusek; serce Daedry
Dusza: 400
Komentarz: Jedna z najgroźniejszych przeciwniczek w Morrowind, służka Sheogoratha. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia, Many oraz Kondycji i zadaje nieprawdopodobnie wysokie obrażenia. Jako jedyny stwór używa tarczy (i to skutecznie). Stanowi wyzwanie nawet dla wysokopoziomowych postaci. Złote bóstwo posiada jedną z najpotężniejszych dusz, dlatego opłaca się nosić przy sobie kamienie przetrzymywania. Trzeba jednak uważać, gdyż może ona użyć Rozproszenia, przez co konieczne staje się ponowne rzucenie czaru łapania.

Ogrim
Poziom: 11
Punkty Zdrowia: 170
Punkty Many: 165
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 11-33 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Regeneracja 1-5 pkt.
Pozostawia: serce Daedry
Dusza: 165
Komentarz: Ogrimy to wielkie, otyłe, zielone stwory służące Malacathowi. Mają dużo Punktów Zdrowia oraz Kondycji – nie warto walczyć z nimi na pięści – i zadają całkiem wysokie obrażenia. Spotkać je można w okolicach daedrycznych ruin.

Olbrzymi ogrim
Poziom: 15
Punkty Zdrowia: 220
Punkty Many: 180
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 12-40 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Regeneracja 1-5 pkt.
Pozostawia: serce Daedry
Dusza: 70
Komentarz: Silniejsza wersja ogrima. Ma więcej Punktów Zdrowia oraz Many i zadaje groźniejsze rany, posiada jednak słabszą duszę.

Żarłacz
Poziom: 11
Punkty Zdrowia: 170
Punkty Many: 250
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 11-33
Specjalne:
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na truciznę 100%.
Niewrażliwość na Porażenia – Odporność na Porażenia 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Dezintegracja Pancerza – Dezintegracja Pancerza 6-25 pkt. na cel.
Dezintegracja Broni – Dezintegracja Broni 6-25 pkt. na cel.
Paraliż – Paraliż na 5 s. na cel.
Pozostawia: serce Daedry
Dusza: 250
Komentarz: Trudny przeciwnik, sługa Boethiaha. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje niemałe obrażenia. Jest niewrażliwy niemal na wszystko, ponadto może zniszczyć zbroję lub broń, więc trzeba go szybko zabić. Szczególnie groźny robi się, gdy sparaliżuje postać – przez 5 sekund może ją nieźle obić. Pewien żarłacz, znajdujący się w grobowcu rodziny Sarano, trzyma przy sobie ebonowy hełm. Jest to dość łatwa zdobycz, gdyż ten konkretny stwór nie posiada odporności na żywioły i nie potrafi dezintegrować/paraliżować.




wojjoo - Pon 22.02.2010, 12:02:05
" /> Cytuj:



Erador - Pon 22.02.2010, 12:15:08
" />Poprawione.

Cytuj:



Oceansoul - Pon 22.02.2010, 12:48:43
" /> Cytuj:




Erador - Pon 22.02.2010, 20:50:03
" />Poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.