ďťż
Wštki |
[Morrowind] Bestiariusz - Daedry (Erador)
Erador - Pią 19.02.2010, 19:56:08 " />Młokos Poziom: 5 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Many: 100 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 5-15 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Zimno 50%. Odporność na Truciznę â Odporność na Trucizny 75%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Pozostawia: skórę młokosa Dusza: 100 Komentarz: Najsłabsze i najpospolitsze z Daedr. Młokosy to słudzy Mehrunesa Dagona, często można je spotkać w wieżach magów. W walce nie powinny sprawiać problemów â mają mało Punktów Zdrowia i zadają niewielkie obrażenia â ale trzeba pamiętać, aby nosić przy sobie zaklętą broń. Postrach klanów Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 113 Punkty Many: 100 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: serce Daedry Dusza: 100 Komentarz: Postrachy klanów są, po młokosach, najczęściej spotykanymi Daedrami. Z wyglądu przypominają połączenie humanoida z dinozaurem. Mają sporo Punktów Życia i Many, lecz zadają niewielkie obrażenia. Z racji braku odporności na żywioły/bronie, powinny ginąć dość szybko. Daedroth Poziom: 12 Punkty Zdrowia: 180 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 12-36 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Kwiecie Błyskawic â Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5s. na cel. Trujące Kwiecie â Obrażenia od Trucizny 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trzecia Bariera â Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. Regeneracja â Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie. Pozostawia: serce Daedry Dusza: 195 Komentarz: Daedroth wygląda jak skrzyżowanie humanoida z krokodylem. Ma dużo Punktów Zdrowia i Kondycji, zadaje dość wysokie obrażenia. Jest niewrażliwy na niemagiczne bronie. Zwykle przed walką atakuje czarami na odległość. Najczęściej można go spotkać w okolicach daedrycznych ruin. Atronach ognia Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 75 Punkty Many: 105 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 7-21 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Podatność na Mróz â Podatność na Mróz 60%. Odbicie â Odbicie 20%. Ogniste Kwiecie â obrażenia od Ognia 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. Pozostawia: sole ogniste Dusza: 105 Komentarz: Najsłabszy z atronachów. Jest niewrażliwy na zwykłe bronie oraz Ogień, lecz podatny na Mróz. Jak na Daedrę, ma marną ilość Punktów Życia i zadaje niskie obrażenia. Często spotykany w okolicach daedrycznych ruin i w wieżach czarodziei. Atronach mrozu Poziom: 9 Punkty Zdrowia: 105 Punkty Many: 135 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 9-27 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Podatność na Ogień â Podatność na Ogień 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Mroźne Kwiecie â obrażenia od Mrozu 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. Pozostawia: sole mrozu Dusza: 138 Komentarz: Dość silna Daedra. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia, do tego jest niewrażliwa na Mróz i niemagiczne bronie. Na początku walki atakuje czarem Mroźne Kwiecie. Atronach burz Poziom: 15 Punkty Zdrowia: 200 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 15-45 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Porażenia â Odporność na Porażenia 100%. Odporność na Truciznę â Odporność na Truciznę 75%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Kwiecie Błyskawic â obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Tarcza Porażania â Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie. Pozostawia: sole pustki Dusza: 150 Komentarz: Najsilniejszy z atronachów. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia â nie radzę walczyć z nim na niskich poziomach. Podobnie do większość Daedr, jest odporny na bronie niemagiczne, a także na Trucizny i Porażenia. W czasie walki, oprócz stosowania ataków wręcz, rzuca Kwiecie Błyskawic. Spotykany w daedrycznych ruinach i wieżach potężnych czarnoksiężników. Dremora Poziom: 9 Punkty Zdrowia: 160 Punkty Many: 100 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 9-27 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Druga Bariera â Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: broń typu dreughowego, dwemerowego, ebonowego lub daedrycznego; serce Daedry Dusza: 100 Komentarz: Dremory to słudzy Mehrunesa Dagona. Wyglądają jak humanoidalne stworzenia w daedrycznej zbroi. Mają dużo Punktów Zdrowia i zadają nieprzeciętne obrażenia. Bardzo często można je spotkać w ruinach, są także jednymi z ulubionych przywołańców magów. Książe dremor Poziom: 12 Punkty Zdrowia: 280 Punkty Many: 200 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 12-36 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Burza Płomieni â obrażenia od Ognia 1-10 pkt. na 10 stóp przez 10 s. na cel. Czwarta Bariera â Tarcza 40 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: broń typu dreughowego, dwemerowego, ebonowego lub daedrycznego; serce Daedry Dusza: 200 Komentarz: Jeden z najsilniejszych przeciwników w grze. Ma najwięcej Punktów Życia ze wszystkich zwykłych stworzeń (bez własnej, oryginalnej nazwy) i zadaje wysokie obrażenia. Warto na niego zapolować dla serca Daedry, potężnej (i cennej) broni oraz duszy. Najczęściej można go spotkać w daedrycznych ruinach. Skrzydlaty mrok Poziom: 15 Punkty Zdrowia: 220 Punkty Many: 210 Punkty Kondycji: 800 Obrażenia: 15-45 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Odporność na Truciznę â Odporność na Truciznę 75%. Odbicie â Odbicie 20%. Pozostawia: od zera do trzech soli pustki Dusza: 300 Komentarz: Bardzo silna przeciwniczka, posłanka Azury. Ma wiele odporności, bardzo dużo Punktów Życia i Kondycji, zadaje wysokie obrażenia. Co dziwne, nie posiada niewrażliwość na niemagiczny oręż. Warto ją zabić choćby dla jej potężnej duszy. Złote bóstwo Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 250 Punkty Many: 755 Punkty Kondycji: 700 Obrażenia: 20-60 wręcz plus broń Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Rozproszenie â Rozproszenie 100 pkt. na siebie. Tarcza Porażania â Tarcza Błyskawic 3 pkt. na 20 s. na siebie. Pozostawia: broń typu szklanego, ebonowego lub daedrycznego (tylko sztylety i katany); tarczę szklaną, dwemerową, ebonową, dreughową, orkową, daedryczną lub ze smoczych łusek; serce Daedry Dusza: 400 Komentarz: Jedna z najgroźniejszych przeciwniczek w Morrowind, służka Sheogoratha. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia, Many oraz Kondycji i zadaje nieprawdopodobnie wysokie obrażenia. Jako jedyny stwór używa tarczy (i to skutecznie). Stanowi wyzwanie nawet dla wysokopoziomowych postaci. Złote bóstwo posiada jedną z najpotężniejszych dusz, dlatego opłaca się nosić przy sobie kamienie przetrzymywania. Trzeba jednak uważać, gdyż może ona użyć Rozproszenia, przez co konieczne staje się ponowne rzucenie czaru łapania. Ogrim Poziom: 11 Punkty Zdrowia: 170 Punkty Many: 165 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 11-33 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Regeneracja 1-5 pkt. Pozostawia: serce Daedry Dusza: 165 Komentarz: Ogrimy to wielkie, otyłe, zielone stwory służące Malacathowi. Mają dużo Punktów Zdrowia oraz Kondycji â nie warto walczyć z nimi na pięści â i zadają całkiem wysokie obrażenia. Spotkać je można w okolicach daedrycznych ruin. Olbrzymi ogrim Poziom: 15 Punkty Zdrowia: 220 Punkty Many: 180 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 12-40 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Regeneracja 1-5 pkt. Pozostawia: serce Daedry Dusza: 70 Komentarz: Silniejsza wersja ogrima. Ma więcej Punktów Zdrowia oraz Many i zadaje groźniejsze rany, posiada jednak słabszą duszę. Żarłacz Poziom: 11 Punkty Zdrowia: 170 Punkty Many: 250 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 11-33 Specjalne: Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na truciznę 100%. Niewrażliwość na Porażenia â Odporność na Porażenia 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Dezintegracja Pancerza â Dezintegracja Pancerza 6-25 pkt. na cel. Dezintegracja Broni â Dezintegracja Broni 6-25 pkt. na cel. Paraliż â Paraliż na 5 s. na cel. Pozostawia: serce Daedry Dusza: 250 Komentarz: Trudny przeciwnik, sługa Boethiaha. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje niemałe obrażenia. Jest niewrażliwy niemal na wszystko, ponadto może zniszczyć zbroję lub broń, więc trzeba go szybko zabić. Szczególnie groźny robi się, gdy sparaliżuje postać â przez 5 sekund może ją nieźle obić. Pewien żarłacz, znajdujący się w grobowcu rodziny Sarano, trzyma przy sobie ebonowy hełm. Jest to dość łatwa zdobycz, gdyż ten konkretny stwór nie posiada odporności na żywioły i nie potrafi dezintegrować/paraliżować. wojjoo - Pon 22.02.2010, 12:02:05 " /> Cytuj: Erador - Pon 22.02.2010, 12:15:08 " />Poprawione. Cytuj: Oceansoul - Pon 22.02.2010, 12:48:43 " /> Cytuj: Erador - Pon 22.02.2010, 20:50:03 " />Poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |