ďťż
 
 
 
 

Wštki


[M&M8] Solucja - zadania poboczne - zabić smoki (Arry)



Arry - Sob 27.03.2010, 23:30:46
" />Tallos zasugerował, żebym wrzucił tutaj tekst traktujący o wybiciu smoków w Wąwozie Garoty, bo do jego solucji jest za długi i nie pasuje stylem. Faktem jest, że zadanie to jest jednym z najbardziej wymagających w całej grze, więc potrzeba o nim dość sporo napisać.

O ile usunąć smoki znajdujące się na świerzym powietrzu jest dość prosto, o tyle oczyszczenie jaskiń już takie łatwe nie jest.
Znajdując się w pomieszczeniu wejściowym atakujemy i zabijamy znajdujące się tam smoki. Najpierw polecam udać się na północ i wybić wszystkie jaszczury na drodze do legowiska lidera stada – jest ich tam po prostu mniej. Następnie nie pozostanie nic innego jak udać się na południe. Zgubić co prawda się nie można, bo droga jest jedna, ale łatwo można zginąć. Aby wysłać wszystkie gady w zaświaty trzeba przejść przez jedno pomieszczenie, które jest trochę większe od ‼holu” i wyjść południowym przejściem. W końcu nasi dzielni szaleń… śmiałkowie dotrą do smoczego skarbca, w którym trzeba będzie wytłuc ‼ostatki” smoczego pomiotu.
Jakieś dodatkowe rady? Podejrzewam, że ‼nie bierzcie tego zadania”, ale i tak mnie nie posłuchacie, więc postaram się co nieco pomóc.
1. Poziom! – drużyna będąca na 10 levelu nie ma najmniejszych szans na zdobycie Smoczych Jaskiń. Minimalny poziom, na którym ma się jakieś realne wizje na zwycięstwo to 30. Warto też mieć jakiś porządny ekwipunek. Zardzewiałe miecze, drewniane włócznie i skórzane pancerze raczej nie spełniają standardów wyposażenia łowcy smoków.
2. Ogień zwalczaj ogniem! – Skoro trzeba wybić smoki, to najlepiej użyć do tego nich samych. Te, które można przyłączyć w grze świetnie nadają się do eksterminowania swoich braci, bo zadają naprawdę duże obrażenia.
3. Nie oszczędzaj na ‼czarną godzinę”, ona właśnie nastała! – nie ma co się zżymać nad wypitymi miksturami i zużytymi zwojami. Jak się kończy mana, to żłop wszystko co się da i jazda dalej!
4. Magia i miecz! – Warto używać wszystkiego co jest w księgach zaklęć naszych ‼czarojąkałów”. Godzina Mocy, Dzień Ochrony, Wyssanie Życia i cała masa innych czarów mogą przedłużyć żywotność naszych postaci. Kluczową postacią jest tutaj Kapłan (bez awansu nie ma tu co iść) z zaklęciami ożywiającymi, ochronnymi oraz Regeneracją. W razie potrzeby można nawet stosować Boską Interwencję. Warto też mieć w drużynie rycerza. Postać taka – dobrze rozwinięta i wyekwipowana – jest w stanie zadać mieczem czy włócznią obrażenia przerastające nawet to, co mogą zdziałać same smoki czy czarodzieje (w domyśle Licze ze swoimi najpotężniejszymi czarami). Jedynym mankamentem jest to, że trzeba do wroga podejść – a podchodzenie do wielkiego żmija jest trochę niemądre…
5. Poznaj swojego wroga! – Małe i młode smoki mają mało życia i są dość proste do zabicia. Niestety dysponują one również atakami dystansowymi. Dorosłe smoki są o wiele groźniejsze, bo mają o wiele więcej wytrzymałości, a nadal zieją w nas z daleka. Wielkie żmije i smoczy wodzowie mają naprawdę dużo PŻów, ale atakują tylko z bliska, więc można do nich strzelać ciągle się wycofując.
6. Nie teraz? To za 8 godzin! – jak jest źle, to zawsze można wyjść z jaskiń i odpocząć. Można też iść do świątyni w obozie łowców smoków i skorzystać z oferowanych tam usług.




k-siorzysko - Nie 28.03.2010, 11:33:39
" /> Cytuj:



Arry - Nie 28.03.2010, 11:44:11
" />O ile usunąć smoki będące na świeżym powietrzu jest dość prosto, o tyle oczyścić jaskinie już takie łatwe nie jest.
Znajdując się w pomieszczeniu wejściowym atakujemy i zabijamy przeciwników. Najpierw polecam udać się na północ i wybić wszystkie jaszczury na drodze do legowiska lidera stada – jest ich tam po prostu mniej. Następnie nie pozostanie nic innego jak pójść na południe. Zgubić co prawda się nie można, bo droga jest jedna, ale łatwo można zginąć. Aby wysłać wszystkie gady w zaświaty trzeba przejść przez jedno pomieszczenie, które jest trochę większe od ‼holu” i wyjść południowym przejściem. W końcu nasi dzielni szaleń… śmiałkowie dotrą do smoczego skarbca, w którym trzeba będzie wytłuc ‼ostatki” gadziego pomiotu.
Jakieś dodatkowe rady? Podejrzewam, że ‼nie bierzcie tego zadania”, ale i tak mnie nie posłuchacie, więc postaram się co nieco pomóc.
1. Poziom! – drużyna będąca na 10 levelu nie ma najmniejszych szans na zdobycie Smoczych Jaskiń. Minimalny poziom, na którym ma się jakieś realne wizje na zwycięstwo to 30. Warto też mieć porządny ekwipunek. Zardzewiałe miecze, drewniane włócznie i skórzane pancerze raczej nie spełniają standardów wyposażenia łowcy smoków.
2. Ogień zwalczaj ogniem! – Skoro trzeba wybić smoki, to najlepiej użyć do tego nich samych. Te, które można przyłączyć w grze świetnie nadają się do eksterminowania swoich braci, bo zadają naprawdę duże obrażenia.
3. Nie oszczędzaj na ‼czarną godzinę”, ona właśnie nastała! – nie ma co się zżymać nad wypitymi miksturami i zużytymi zwojami. Jak się kończy mana, to żłop wszystko co się da i jazda dalej!
4. Magia i miecz! – Warto używać wszystkiego, co jest w księgach zaklęć naszych ‼czarojąkałów”. Godzina Mocy, Dzień Ochrony, Wyssanie Życia i cała masa innych czarów mogą przedłużyć żywotność naszych bohaterów. Kluczową postacią jest tutaj Kapłan (bez awansu nie ma tu co iść) z zaklęciami ożywiającymi, ochronnymi oraz Regeneracją. W razie potrzeby można nawet stosować Boską Interwencję. Warto też mieć w drużynie rycerza. Postać taka – dobrze rozwinięta i wyekwipowana – jest w stanie zadać mieczem czy włócznią obrażenia przerastające nawet to, co mogą zdziałać same smoki czy czarodzieje (w domyśle Licze ze swoimi najpotężniejszymi czarami). Jedynym mankamentem jest to, że trzeba do wroga podejść – a podchodzenie do wielkiego żmija jest trochę niemądre…
5. Poznaj swojego wroga! – Małe i młode smoki mają niewiele życia i są dość proste do zabicia. Niestety dysponują one również atakami dystansowymi. Dorosłe osobniki są o wiele groźniejsze, bo mają więcej wytrzymałości, a nadal zieją w nas z daleka. Wielkie żmije i smoczy wodzowie mają naprawdę dużo PŻów, ale atakują tylko z bliska, więc można do nich strzelać ciągle się wycofując.
6. Nie teraz? To za 8 godzin! – jak jest źle, to zawsze można wyjść z jaskiń i odpocząć. Można też iść do świątyni w obozie łowców smoków i skorzystać z oferowanych tam usług.

Tak na marginesie. To Counterstrike?



k-siorzysko - Nie 28.03.2010, 12:07:06
" />Nie, to mój obowiązek. Wszystko, co "na marginesie", powinno znaleźć się w Pogaduszkach.




Oceansoul - Nie 28.03.2010, 20:20:15
" /> Cytuj:



Arry - Pon 29.03.2010, 12:07:53
" />O ile usunąć smoki będące na świeżym powietrzu jest dość prosto, o tyle oczyścić jaskinie to już nie takie łatwe zadanie.
Znajdując się w pomieszczeniu wejściowym, atakujemy i zabijamy przeciwników. Najpierw polecam udać się na północ i wybić wszystkie jaszczury na drodze do legowiska lidera stada – jest ich tam po prostu mniej. Następnie nie pozostanie nic innego, jak pójść na południe. Zgubić co prawda się nie można, bo droga jest jedna, ale śmierć może dopaść nasze postaci na każdym kroku. Aby wysłać wszystkie gady w zaświaty, trzeba przejść przez jedno pomieszczenie, które jest trochę większe od ‼holu” i wyjść południową pieczarą. W końcu nasi dzielni szaleń… śmiałkowie dotrą do smoczego skarbca, gdzie trzeba będzie wytłuc ‼ostatki” gadziego pomiotu.
Jakieś dodatkowe rady? Podejrzewam, że ‼nie bierzcie tego zadania”, ale i tak mnie nie posłuchacie, więc postaram się co nieco pomóc.
1. Poziom! – drużyna będąca na 10 levelu nie ma najmniejszych szans na zdobycie Smoczych Jaskiń. Minimalny poziom, na którym są jakieś realne wizje na zwycięstwo, to 30. Warto też mieć porządny ekwipunek. Zardzewiałe miecze, drewniane włócznie i skórzane pancerze raczej nie spełniają standardów wyposażenia łowcy smoków.
2. Ogień zwalczaj ogniem! – skoro trzeba wybić smoki, to najlepiej użyć do tego nich samych. Te, które można przyłączyć w grze, świetnie nadają się do eksterminowania swoich braci, bo zadają naprawdę duże obrażenia.
3. Nie oszczędzaj na ‼czarną godzinę”, ona właśnie nastała! – nie ma co się zżymać nad wypitymi miksturami i zużytymi zwojami. Jak się kończy mana, to żłop wszystko co się da i jazda dalej!
4. Magia i miecz! – warto używać wszystkiego, co jest w księgach zaklęć naszych ‼czarojąkałów”. Godzina Mocy, Dzień Ochrony, Wyssanie Życia i cała masa innych czarów mogą przedłużyć żywotność bohaterów. Kluczową postacią jest tutaj Kapłan (bez awansu nie ma tu co iść) z zaklęciami ożywiającymi, ochronnymi oraz Regeneracją. W razie potrzeby można nawet stosować Boską Interwencję. Warto też mieć w drużynie rycerza. Postać taka – dobrze rozwinięta i wyekwipowana – jest w stanie zadać mieczem czy włócznią obrażenia przerastające nawet to, co mogą zdziałać same smoki czy czarodzieje (w domyśle Licze ze swoimi najpotężniejszymi czarami). Jedyny mankament to konieczność zbliżenia się do wroga – a podchodzenie do wielkiego żmija jest trochę niemądre…
5. Poznaj swojego wroga! – małe i młode smoki mają niewiele życia i są dość proste do zabicia. Niestety dysponują one również atakami dystansowymi. Dorosłe osobniki są o wiele groźniejsze, bo mają więcej wytrzymałości, a nadal zieją w nas z daleka. Wielkie żmije i smoczy wodzowie mają naprawdę dużo PŻ, ale atakują tylko z bliska, więc można do nich strzelać, ciągle się wycofując.
6. Nie teraz? To za 8 godzin! – jak jest źle, to zawsze warto wyjść z jaskiń i odpocząć. Można też iść do świątyni w obozie łowców smoków i skorzystać z oferowanych tam usług.



wojjoo - Pon 29.03.2010, 22:26:31
" />uwaga odnośnie porad - raz po myślnikach rozpoczynasz wielką literą, a raz małą. dobrze byłoby przyjąć jedną wersję.



Arry - Wto 30.03.2010, 13:20:53
" />Poprawione.



k-siorzysko - Wto 30.03.2010, 13:41:49
" /> Cytuj:



Arry - Wto 30.03.2010, 17:31:13
" />Poprawione
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.