ďťż
 
 
 
 

Wštki


Listy tematów



Orish - Śro 09.01.2008, 11:16:15
" />Topic przeznaczony na listy tematów. Tutaj można zobaczyć, jakie teksty z poszczególnych działów są jeszcze do napisania.

Większość poniższych list wymaga gruntownego uzupełnienia. Zajmują się tym opiekunowie działów. Aby pomóc w uzupełnianiu list odszukaj w tym dziale temat dotyczący danej gry i napisz w nim swoje propozycje lub, jeśli takiego tematu nie ma, załóż własny.

Z wszelkimi pytaniami odnośnie konkretnych tematów, prosimy się zwracać do opiekunów działów lub pisać je w odpowiednich tematach.

Teksty rezerwujemy tutaj. Tutaj też można sprawdzić, które tematy są aktualnie zarezerwowane.

----------------------------------------------------------------

Spis list tematów (kliknij link, aby przejść do wybranej listy):

Arcanum
Baldur's Gate II
Fallout
Fallout 2
Icewind Dale II
Lionheart
Neverwinter Nights
Neverwinter Nights 2
SpellForce
Świątynia Pierwotnego Zła
TES III: Morrowind
Wiedźmin
Wizardry 8
Katalog cRPG




Orish - Pią 08.02.2008, 09:23:13
" />Arcanum

Towarzysze - opisy tak zwanych "followers", czyli postaci, które mogą przyłączyć się do głównej postaci.

Zadania - spis zadań pobocznych w poszczególnych miastach wraz z opisem.

Solucja do głównego wątku - dokładny opis przejścia uwzględniający wszystkie możliwe drogi postępowania.

Mapy - tu może być problem :F. Trzeba zrobić mapę świata wraz z zaznaczonymi lokacjami i ich współrzędnymi (łatwizna) i mini-mapy miast, bądź ich plany wykonane w inny sposób (tu już jest problem)

Multiplayer - czyli jak grać przez sieć

Błogosławieństwa - przez wielu uważane za największą zagadkę w grze, czyli w jakiej kolejności składać ofiary na ołtarzach, żeby nie zostać przeklętym.

Przedmioty - klasyczna zbrojownia, czyli opisy wszystkich przedmiotów z gry.

Skróty - skróty, które pojawiaję się przy opisach przemdiotów (Dur. D, FR itp.)



Oress - Pią 08.02.2008, 09:43:33
" />Baldur's Gate 2

Edit: (21-12-2008)
- tekst o modach - wystarczy jakiś jeden, ale solidnie obejmujący temat i opisujący co ciekawsze pozycje
- uporządkowanie solucji



OsaX Nymloth - Pią 08.02.2008, 09:46:12
" />Fallout

Solucja
Tutaj jest problem, ponieważ początek solki pisał KoZa. On to tworzył w dość ciekawym stylu, a wątpię aby ktoś mógł jego pracę odpowiednio kontynuować. Być może KoZa znajdzie po lutym trochę czasu i mógłby dalej pisać tę solucję.

Perki/Profity
Można wykorzystać opisy i grafiki z tego tekstu dotyczącego Fallout 2, ale trzeba wywalić te perki, które w jedynce nie występują.

Gadające Głowy/Talking Heads
Opis wszystkich "gadających głów" z jedynki. Grafiki chyba leżą na mailu, zaś same opisy nie muszą być super-uber wyczerpujące.

NPC
Lista NPCów, których można wcielić do drużyny. Opis postaci, jej krótka charakterystyka oraz statystyki i umiejętności. Do tego można dodać komentarz od autora, w którym polecałoby się np. zabranie spluwy Ianowi.

Postacie twórców
Krótki i niezbyt wymagający tekst o tym, jakie to postacie stworzyli twórcy. Ich słabe i mocne strony + statystyki.

Spotkania losowe
Tak samo jak w tekście z Fallout 2. Opis + zdjęcie danego spotkania mile widziany. Do tego tekstu można dołączyć różne ciekawostki i easter eggs ze świata gry, nawiązania do filmów etc.




OsaX Nymloth - Pią 08.02.2008, 09:46:44
" />Fallout 2

Solucja
Wiadomo, trzeba solidnie opisać wszystkie zadania w grze, różne możliwe warianty ich wykonania itp. Lista lokacji do zrobienia:
- New Reno/Nowe Reno wraz ze Stajniami i Golgotą
- Broken Hills
- NCR/RNK
- Krypta 15
- Krypta 13
- San Francisco
- Navarro
- Enklawa

NPC
Tak samo jak w przypadku F1, czyli "Lista NPCów, których można wcielić do drużyny. Opis postaci, jej krótka charakterystyka oraz statystyki i umiejętności. Do tego można dodać komentarz od autora, w którym polecałoby się np. wyposażenie Marcusa w Plasma Rifle."

Postacie twórców
Krótki i niezbyt wymagający tekst o tym, jakie to postacie stworzyli twórcy. Ich słabe i mocne strony + statystyki.

Samochód
Wszystko o nim. Quest z jego zdobyciem, potem jego miejsca "znikań" (New Reno oraz bugi jak np. u raidersów). Możliwe usprawnienia, napisanie o bagażniku oraz paliwie.



Orish - Pią 08.02.2008, 09:54:30
" />Icewind Dale 2

Czary Maga - jeżeli o to chodzi to potrzebujemy czarów z poziomów 1-4.

Recenzja - tekst priorytet że tak powiem, dział IWD2 jest prawie doskonały i głównie brakuje nam tego tekstu- chętny poszukiwany na gwałt!

IWD vs IWD II - czyli tekst kóry byłby jakby konfrontacją obu części gier, chodzi tu o porównanie oby części i napisanie najważniejszych różnicy.

Tabele i Mechanika - wiadomo

Mody - opis ważniejszych modów, tzn głównie chodzi to o jakiś łądny takścik o Icewind Gate przede wszystkim.

Multiplayer - wiadomo

Świat gry - opis świata w którym obsadzona jest gra



Cannabis - Pią 08.02.2008, 09:56:19
" />Lionheart

Ważne walki - wliczamy w to zarówno ważne walki jak i trudne. Powinny być tu zawarte rzetelne opisy następujących walk: Raylark, Relikan, Enrique Garcia, Juanita Suarez, Rzeczna Driada, Gumdżum, Zaklinacz, Mroczni Inkwizytorzy, Starszyzna plemienia, posiadłość Nostradamusa, dowódca Asasynów, Duchy Piasku, finałowa walka

Gra On-Line - krótki i zrozumiały poradnik o tym jak rozpocząć przygodę przez internet. Powinien być zrobiony podobnie jak ten: link

Prefiksy - tekst o tym co oznaczają dopiski (Rzezi, Zamrażania itd.)

Zbrojownia - opisy wszystkich przedmiotów z gry ze statystykami i opinią autora:
Bronie dystansowe
Amunicja
Broń biała
Zbroje
Pasy
Buty
Pierścienie
Amulety
Rękawice/karawasze
Tarcze
Hełmy
Przedmioty misyjne
Kamienie szlachetne
Inne

Wywiady - do przetłumaczenia są 3 wywiady z języka ang. na nasz (po linki zgłaszać się do Cannabisa)

Błędy w grze - opis wszystkich bugów i sposób na ich naprawienie (jeśli istnieje)

Rangi - opisy wszystkich rang jakie można uzyska w grze



Sinthael - Pią 08.02.2008, 09:57:16
" />Neverwinter Nights

Profesje: Spis na stronie jest niekompletny. Trzeba go uzupełnić o klasy prestiżowe z HotU.

Umiejętności: Tak jak w przypadku profesji - tekst jest niekompletny. Trzeba go uzupełnić o umiejki z HotU.

Buildy: Opisujemy jakiś build mniej więcej tak jak tu.

Czary: Standardowy opis czarów wyciągnięty z Toolseta + komentarz do każdego czaru.

    Czarownika / Czarodzieja:
    lPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4llPoziom 5llPoziom 6llPoziom 7llPoziom 8llPoziom 9

    Kapłana:l
    lPoziom 0llPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4llPoziom 5llPoziom 6llPoziom 7llPoziom 8llPoziom 9

    Barda:l
    lPoziom 0llPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4llPoziom 5llPoziom 6

    Druida:l
    lPoziom 0llPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4llPoziom 5llPoziom 6llPoziom 7llPoziom 8llPoziom 9

    Paladyna:l
    lPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4

    Łowcy:l
    lPoziom 1llPoziom 2llPoziom 3llPoziom 4l

Poradniki do profesji: Poradniki do profesji piszemy podobnie jak poradniki w innych działach, czyli opis klasy, w jakie umiejętności i atuty najlepiej zainwestować, kilka przykładowych buildów itd.

    lPoradnik gry BarbarzyńcąllPoradnik gry BardemllPoradnik gry KapłanemllPoradnik gry DruidemllPoradnik gry WojownikiemllPoradnik gry MnichemllPoradnik gry PaladynemllPoradnik gry ŁowcąllPoradnik gry CzarownikiemllPoradnik gry CzarodziejemllPoradnik gry klasami prestiżowymi (z czym łączyć itd.)l

Zbrojownia: Parametry broni wyciągnięte z Toolseta + komentarz.

    Bronie Obuchowe:
    lKorbaczellMaczugillMorgenszterny

    Bronie Podwójne:l
    lKosturyllPodwójne ToporyllMonstrualne BuławyllPodwójne Miecze

    Biżuteria:l
    lAmulety

    Różne:l
    lKamieniellKamienie IounllWszystkie Przedmioty z kategorii "Inne" w Toolsecie. Tekst trzeba podzielić na dwie lub trzy części.llKsiążkillMiksturyllZestawy (pułapki, apteczki)

    Ubranie:l
    lButyllKarawaszellPasyllPłaszczellRękawice

    Uzbrojenie:
    Zbroje Ciężkie:l
    lZbroja Paskowa (KP 6, dex. mod. 1)llZbroje Półpłytowe (KP 7, dex. mod. 1)llZbroje Płytowe (KP 8, dex. mod. 1)
    Zbroje Średnie:l
    lPancerze Skórzane (KP 3, dex. mod. 4)llZbroje Łuskowe (KP 4, dex. mod. 4)llNapierśniki (KP 5, dex. mod. 2)llKolczugi (KP 5, dex. mod. 2)
    Zbroje Lekkie:l
    lPrzeszywanice (KP 1, dex. mod. 8)llZbroje Skórzane (KP 2, dex. mod. 6)llZbroje Skórzane Ćwiekowane (KP 3, dex. mod. 4)llKoszulki Kolcze (KP 4, dex. mod. 4)
    Szaty:l
    lTogi MnichallPozostałe Ubrania
    Tarcze:l
    lMałe TarczellDuże TarczellPawęże
    Inne:l
    lHełmyl

Atuty: Opis atutu + komentarz.

    lAtuty OgólnellAtuty Metamagicznel

Szkoły Magii: Opis szkoły + komentarz.

Sfery Kapłańskie: Opis sfery + komentarz.

Bestiariusz: Oprócz solucji powinien to być najobszerniejszy tekst. Każdy gatunek potwora powinien mieć własny "profil" w skład którego wejdą portret, opis potwora i komentarz autora.

    Humanoidy:
    lGoblinyllJaszczuroczłekillMinotauryllOrkillOrklinyllInne

    Konstrukty:

    Magiczne Bestie:

    Nieumarli:l
    lCieniellGhulellMumiellSzkieletyllUpioryllZombiellInne

    Olbrzymy:l
    lOgryllSzlachetnellZwykłellTrolle

    Owady:l
    lPająkillŻuki

    Różne:

    Sferowcy:l
    lBiesyllImpyllNiebianiellSlaadyllInne

    Smoki:l
    lBaśniowellBiałellBłękitnellBrązowellCzarnellCzerwonellMiedzianellMosiężnellSrebrnellZielonellZłote

    Wynaturzenia:

    Zmiennokształtni:

    Zwierzęta:l
    lKotyllNiedźwiedziellPsyllPtakillInne

    Żywiołaki:l

Sprawy Techniczne: Artykuły, w których można opisać konfiguracje jakiegoś pliku itd.

Opis mechaniki gry:
    lKlasa PancerzallPremia do atakullRzuty ObronnellWieloklasowośćllInne opisyl

Solucja:

Spis zadań: Spisujemy wszystkie zadania z każdego rozdziału. Albo grzebiemy w Toolsecie, w modułach kampanii, albo spisujemy z oficjalnego poradnika.
    lPrologllRozdział 1llRozdział 2llRozdział 3llRozdział 4l

Solucja właściwa: czyli opis każdego zakątka jaki dane nam będzie zwiedzić w grze. Mapa z numerkami i ich opisy pod spodem. Przykładem może być opis Centrum Miasta autorstwa Joneletha.

    Prolog:
    lAkademia Neverwinter

    Rozdział 1:l
    lCzarnystawllDokillPółwysepllŻebracze GniazdollTwierdza Helma

    Rozdział 2:l
    lPort LlastllPółnocny TraktllGospoda pod Zielonym GryfemllWschodni TraktllKnieja NeverwinterllPołudniowy TraktllCzarnydrzewllLuskanllWieża Tajemnego Bractwa

    Rozdział 3:l
    lStudnia BeorunnyllMroźna KniejallFort IllkardllKsiężycowa Knieja

    Rozdział 4:l
    lNeverwinterl

Solucja SoU:

Spis zadań:
    lRozdział 1llPrzerywnikllRozdział 2l

Solucja właściwa:

    Rozdział 1:
    lWysoczysko - ZachódllWysoczysko - WschódllWysoczysko - PogórzellBlumbergllGóry NetherllWysoki Las

    Przerywnik:l
    lNocny ObózllOaza Zielonej PalmyllObozowisko Ao

    Rozdział 2:l
    lObóz AsabillWieża MistykówllWieża KryptllWielka BibliotekallŚwiątynia Wichrówl

Solucja HotU

Spis Zadań:
    lRozdział 1llRozdział 2llRozdział 3l

Solucja właściwa:

    Rozdział 1:
    lWaterdeepllPodgórze, Poziom 1llPodgórze, Poziom 2llPodgórze, Poziom 3

    Rozdział 2:l
    lLith My'atharllSzczyt ShaorillWyspa TwórcyllNa zachód od Lith My'atharllZorvak'MurllJaskinie ObserwatorówllPonura OtchłańllBitwa

    Rozdział 3:l
    lMiasto Zaginionych DuszllPustkowia CaniillGrób Mistrza ZagadekllNajgłębsze Pustkowia CaniillSmagane Wiatrem PobojowiskollWaterdeepl

Sylwetki NPC: Opis ważniejszych postaci jakie spotkamy w kampanii.



Loviatar - Pią 08.02.2008, 09:58:05
" />Neverwinter Nights 2

Solucja

Chyba każdy z WR zna naszą solucję BG1. Ta z NWN2 ma wyglądać podobnie, czyli lokacja po lokacji. A ponieważ lokacji jest sporo przyjmujemy także opisy pojedynczych, a nie całych rozdziałów.

• Rozdział 1.
• Rozdział 2.
• Rozdział 3.

---

Poziomy czarów

Każdy czar wypisany z gry wraz z jego wszystkimi właściwościami, opisem i komentarzem/oceną. Robimy po kolei kolejne poziomy.

- Czary Maga/Zaklinacza/Barda

- Czary Kapłana/Druida

- Inkantacje Czarnoksiężnika

---

Tworzenie i rozwój postaci

Chowańce - chowańce maga / zaklinacza, zwierzęcy towarzysze druida / łowcy.

Domeny Kapłana - każdy kleryk może sobie wybrać domeny, tutaj czas je przytoczyć.

Poradnik gry daną klasą - Do rozpisania wszystkie klasy podstawowe. Jakie wybrać cechy, atuty, umiejętności, jak postać rozwijać. Wreszcie podać kilka alternatywnych buildów... nie muszą to być wymiksowane postacie PvP, ale sympatyczne "budowle" jak wojownik 10/rozszalały besrerker 10.
Czarownik

---

Moduły

Niby na sam koniec, co nie znaczy, że najmniej ważne. Modułów powstaje sporo i można by porobić jakieś testy. Tzn. grałem w takiego moda, jakieś przybliżenie fabuły i oczywiście opinia czy ściągać warto. Od razu powiem, że samemu przymierzam się do tych trzech w realiach Planescape.

---

Pozostałe

Towarzysze - poza zwyczajowymi statystykami przyda się także jakaś opinia + ocena.

Tworzenie przedmiotów - jak stworzyć broń, pancerze, pułapki czy zwoje z zaklęciami.

Ważne walki - największe i najtrudniejsze ze starć wraz ze skuteczną taktyką na zwycięstwo.

---

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Solucja: wszystkie lokacje, nie jest ich dużo. W kolejności:
- Kurhan Okku (poziom dolny, poziom środkowy + kuźnia Imaskari + biblioteka Imaskari, poziom górny)
- Przed Mulsantirem
- W Mulsantirze:
• Teatr Welon
• Teatr w sferze cieni
• Więzienie
• Mulsantir w sferze cieni (otwarte domostwo, krypta Myrkula, ołtarz Malarytów, skrytki, niedostępne w zwykłym Mulsantirze)
• Tawerna Łajba, targowisko, Loża Trolli Lodu, świątynia Kelemvora
- Studnie Lurue (Farma Janiika, Plemię Wzgórz, przodkowie Okku)
- Garnizon Jeziora Łez
- Szara Knieja
- Płonący Gaj
- Dolina Immil
- Opuszczona Kopalnia + Jeziorzany
- Cienisty Brzeg
- Coveya Curg'annis
- Skein
- Góra Thay
- Akademia + Wieża Rektorki + Kwatery Wykładowców
- Cmentarz + Sanktuarium
- Krypta Myrkula w cienistym Mulsantirze (dolny poziom)
- Miasto Sądu + Brama Błagających
- Krainy Snów (Warownia na Rozstajach i Zachodni Port)

Nowe rasy i podrasy: razem sześć, 4 gatunki genasi, dzikie elfy i półdrowy.

Nowe klasy podstawowe: Szaman Dusz i Wybraniec Bogów.

Nowe klasy prestiżowe: Czerwony Czarodziej, Mistyczny Mędrzec z Candlekeep, Władca Burz, Święta Pięść, Niewidzialne Ostrze.

Towarzysze: Safiya, Okku, Gannayev, Kaelyn, Jeden z Wielu. (opis + statystyki, gdzie się znajdują, jak pozyskać na nich wpływ i romanse oczywiście.)

Klątwa Pożeracza Dusz: opis działania i kolejnych stadiów, jak ją dobrze wykorzystywać, jakie ma wady i zalety, jak nie dopuścić do uśmiercenia postaci z jej powodu.

Crafting aka tworzenie przedmiotów: jakie nowości i uproszczenia, jak postępować z esencjami.

Nowe domeny Kleryków (9): Chaos, Zimno, Wojna, Ciemność, Czas, Sen, Prawo, Nekromancja, Szczęście.

Epickie poziomy (21-30, do rozpisania dla wszystkich klas podstawowych), atuty (60+) i zaklęcia (6).

Świat: fabuła Maski jest osadzona w Rashemenie, małej krainie na północnym wschodzie Faerunu. Zwykle wszystko kręci się do znudzenia wokół Wybrzeża Mieczy, więc jeśli ktoś nie słuchał opowiastek Minsca w BG2, to nie ma pojęcia o tym miejscu. Przydałby się opis (charakterystyczne cechy, np. system religijny - Rashemi raczej nie czczą bogów, w ich roli funkcjonują potężnie duchy natury, vide Okku; loże berserkerów; konflikt z Thay; wiedźmy Rashemi). Ewentualnie mapa



Tallos - Pią 08.02.2008, 10:01:03
" />SpellForce

Oddech zimy

Bestariusz

Cień feniksa

Solucja (nie podaje dokładnych lokacji, bo ich nie znam)

Bohaterowie - wojownicy
Bohaterowie - magowie
Bohaterowie - inne rasy
Bestariusz
Nowe czary
Nowe zdolności bojowe
Nowe jednostki i budynki

Bronie jednoręczne
Bronie dwuręczne
Bronie dystansowe
Hełmy
Kule
Pierścienie
Spodnie
Szaty
Tarcze
Zbroje



N. T. van der Hert - Pią 08.02.2008, 10:01:48
" />Świątynia Pierwotnego Zła

OPISY
-świat - opis świata grayhawk
-rasy - opisy wszystkich ras dostępnych do wybory dla graczy tworzących postacie
-klasy - opisy wszystkich klas dostępnych do wybory dla graczy tworzących postacie
-charaktery - opisy wszystkich dziewięciu charakterów dostępnych do wybory dla graczy tworzących postacie
-atuty/zdolności - opisy wszystkich atutów dostępnych do wybory dla graczy tworzących postacie
-umiejętności - opisy wszystkich umiejętności dostępnych do wybory dla graczy tworzących postacie
-przedmioty - opisy wszystkich przedmiotów w grze:
+amulety i pierścienie
+zbroje (lekkie, średnie i ciężkie), szaty i płaszcze
+hełmy
+buty
+tarcze
+rękawice i bransolety
+zbrojownia (wszystkie bronie. Rozbicie tego na mniejsze części sprawi, że powstaną teksty na pół strony - raczej bez sensu)
+mikstury, różdżki i inne
-czary - opisy czarów.
+czarownik - poziomy 1-5
+czarodziej - poziomu 1-5
+kapłan - poziomy 1-5
+bard - poziomy 1-5
+druid - poziomy 1-5
-bestiariusz - opisy wszystkich potworów i przeciwników w grze.
-NPC - opis bohaterów niezależnych.

MĘDRZEC

-solucja:
+alternatywne rozpoczęcia (w tym: zadania z prologów i jak je wykonać!)[nowy tekst, lub uzupełnienie starego]
+Hommlet
+Twierdza na bagnach
+Pola Emridy
+Nulb
+Świątynia Pierwotnego Zła
>>parter
>>poziom pierwszy
>>poziom drugi
>>poziom trzeci
>>poziom czwarty i zakończenia
-tworzenie i prowadzenie poszczególnych klas - poradniki.
-ciekawostki - najszybszy sposób na przejście gry, najłatwiejszy, etc.



Frost - Pią 08.02.2008, 10:03:01
" />TES III: Morrowind

ZADANIA

Zadania - Ród Hlaalu
Zadania - Ród Reodran
Zadania - Ród Telvani

Zadania - Gildia Magów (tutaj nie wiem jak jest z zadaniami, czy mamy wszystkie czy nie)
Zadania - Morang Tong
Zadania - Strażnicy Świątynni

Gildia wojowników i Legion Cesarski - mapki siedzib
Zadania Poboczne

Wampiry - opis dostępnych wampirzych gildii, dokładniej opisane zalety oraz wady (to, co mamy na stronie to zdecydowanie za mało). Jak się dołączyć, jakie są zadania itp

ŚWIAT GRY

Ważne postaci z poszczególnych rodów/gildii (krótka charakterystyka wystarczy)

Nauczyciele

Opis świata przedstawionego

Ciekawe przygody (jak na przykład mag spadający z nieba).

Cammona Tong - dlaczego nie można się do nich przyłączyć?
- członkowie Cammona Tong
- zadania związane z gildią
- Cammona Tong vs Gildia Złodzieji - konflikt w Balmorze

Bohater uniwersalny - czyli od czego zacząć? (opis bohatera uniwersalnego, dobrego dla początkujących graczy)

EKWIPUNEK

Bronie:
- Topory
- Długie Miecze
- Krótkie Miecze
- Włócznie
- Młoty
- Kusze
- Łuki

Zbroje:
- Lekkie
- Ciężkie
- Średnie
* Szaty (wystarczy tylko wzmianka o różnorodności itp)

Amulety, pierścienie, buty (te magiczne) oraz reszta magicznych przedmiotów - osobno.

Gdzie zdobyć powyższe, jakie mają właściwości czy też cechy. Proponowałbym się ograniczyć w broniach tylko do magicznych, chyba, że ktoś będzie chciał opisać wszystkie. Tutaj standardowo - gdzie znaleźć, obrażenia, wartość itp. Mile widziany krótki komentarz o przydatności.

INNE

Łapanie dusz - jak łapać, które są najdroższe oraz jakie dają możliwości klejnoty dusz.

Zaklinanie - jakie daje możliwości zaklinanie przedmiotów, którzy zaklinacze są najlepsi itd.

Dowolnie wymyślone artykuły.



Fenris - Pią 08.02.2008, 10:05:48
" />Wiedźmin

1. Odrębna recenzja ścieżki dźwiękowej gry

4. Opis świata:
a. Geralt;
b. Rasy;
c. Strony konfliktu;
d. Ważniejsze postaci napotkane podczas gry;

5. Solucja do gry:
a. Prolog:
i. Mapa lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;

b. Akt I:
i. Mapy lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;
iii. Zadania poboczne;

c. Akt II:
i. Mapy lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;
iii. Zadania poboczne;

d. Akt III:
i. Mapy lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;
iii. Zadania poboczne;

e. Akt IV:
i. Mapy lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;
iii. Zadania poboczne;

f. Akt V:
i. Mapy lokacji z legendą;
ii. Zadania główne;
iii. Zadania poboczne;

g. Epilog:
i. Zadania główne;

h. Poradnik musi obejmować różne drogi poprowadzenia akcji - ze szczególnym uwzględnieniem skutków opowiadania się po jednej ze stron konfliktu, oraz w jednym momencie gry - o nieuchronnej decyzji, co do opowiedzenia się za Zakonem, Wiewiórkami czy też pozostania neutralnym;

6. Rozwój postaci:
a. Autorskie rady w sprawie rozwoju postaci (związane jest to z tym, że w instrukcji Wiedźmina już jest dział objaśniający know-how rozwoju postaci);
b. Autorskie rady dotyczące technik walki;

7. Bestiariusz:
a. Opis plus zrzut ekranu z gry wszystkich napotykanych podczas rozgrywki bestii, potworów, itp. wraz z opisem najefektowniejszych sposobów walki z nimi, składników, które Geralt może pozyskać z trupów (ze szczególnym uwzględnieniem unikatowych komponentów potrzebnych do sporządzenia eliksirów);

8. Minigry:
a. Opis mini gier;
b. Autorskie rady dotyczące efektywnego grania w minigry;

9. Dokładny opis możliwych do zdobycia podczas gry broni (wraz ze zrzutami ekranu).

To byłoby jak na razie tyle - jeśli wpadnę na jeszcze jakiś temat, to nie omieszkam go dodać.



Tallos - Pią 08.02.2008, 10:06:50
" />Wizardry 8

Instrumenty
Gadżety
Alchemia
NPG (Najemne Postaci Gracza)
Sklepy
Bestariusz
Bronie na zamówienie

Sztylety
Miecze
Topory
Buławy i korbacze
Laski i różdżki
Broń drzewcowa
Proce
Łuki i kusze
Nowoczesna broń
Amunicja

Zbroje
Spodnie
Hełmy
Buty
Rękawice
Płaszcze
Amulety i pierścienie

Eliksiry
Proszki
Zwoje
Bomby
Stixy



Orish - Sob 16.02.2008, 11:10:44
" />Katalog cRPG

l ARX Fatalisll Afterfallll Age of Wonders: Shadow Magicll Akalabeth: World of Doomll Al-Quadim: The Genie's Cursell Albionll Alexander: The Heroes Hourll Amberstarll An Elder Scrolls Legend: Battlespirell Anachronoxll Ancient Evil: The Curse of the Snake Cultll Angels vs Devilsll Anito: Defend a Land Enragedll Another Warll Arcane Legions: A Rising Shadowll Arcatera: The Dark Brotherhoodll Arkadian Warriorsll Armalionll Arthur's Knights II: The Secret of Merlinll Arthur's Knights: Origins of Excaliburll Avencast: Rise of the Magell Avernum 2ll Avernum 3ll Avernum 4ll Avernum 5ll Avernumll Bad Bloodll Battle Magesll Battle Mages: Sign of Darknessll Beltion: Beyond Ritualll Betrayal at Krondorll Betrayal in Antarall Beyond Divinityll Bioshockll Black & Whitell Blade and Swordll Bonez Adventures: Tomb of Fulaosll BorderZonell Breath of Fire IVll Burntimell COPS 2170: The Power of Lawll Call for Heroes: Pompolic Warsll Celtic Kings: Rage of Warll Celtic Kings: The Punic Wars (Nemesis of the Roman Empire)ll Champions of Krynnll Charm of Warll City of Abandoned Shipsll Curse of the Azure Bonds: Fantasy Role-Playing Epic Vol. IIll D.I.R.T.: Origin of the Speciesll Daemon Vectorll Darklandsll Dawn of Magic: Blood Magicll Day Watchll Deamonethll Death Knights of Krynnll Demigodll Demise: Rise of the Ku'tanll Depths of Perilll Desert Lawll Deus Ex 3ll Deus Exll Deus Ex: Invisible Warll Dimensityll Dink Smallwoodll Dragon Knight III (Knights of Xentar)ll Dragonshardll Drakensang: The Dark Eyell Dungeon Cleanersll Dungeon Hackll Dungeon Heroll Dungeon Lordsll Dungeon Masterll Dungeon Siege II: Broken Worldll ETROM: The Astral Essencell Elvira II: The Jaws of Cerberusll Enclavell End of Twilightll Escape from Paradise Cityll Evil Islands: Forgotten in Astralell Ex Machina (Hard Truck: Apocalypse)ll Eye of the Beholder II: The Legend of Darkmoonll Eye of the Beholder III: Assault on Myth Drannorll Eye of the Beholderll FATE (2005)ll Fable: The Lost Chaptersll Fantasy Warsll Fatherdale: The Guardians of Asgardll Final Fantasy VIIll Final Fantasy VIIIll Forgotten Realms: Demon Stonell Frater (The Chosen: Well of Souls)ll Freedom Force vs the 3rd Reichll Future Tactics: The Uprisingll Geneforgell Global Conflicts: Palestinell Gods: Lands of Infinityll Golden Landll Golden Land: Cold Skies (Golden Land: Cold Heaven)ll Gothic 4: Genesisll Grandia IIll Grotesque: Heroes Huntedll Ground Zero: Genesis of a New Worldll Hannibal: Vengeance of Carthagell Hard Truck Apocalypse: Rise of Clansll Hard to Be a Godll Heath: The Unchosen Pathll Heretic Kingdoms: Reluctant Heroll Heretic Kingdoms: The Inquisitionll Hexen II: Portal of Praevusll Hired Gunsll Inquisitorll Ishar 2: Messengers of Doomll Ishar 3: The Seven Gates of Infinityll Ishar: Legend of the Fortressll J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. Ill J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. II: The Two Towersll Jade Empire: Special Editionll Journey's Endll King's Bounty: The Legendll Kingdom Under Firell Konung 2: Blood of the Titansll Kudos-Rock Legendll Lamentation Sword (Akuma: Demon Spawn)ll Lands of Lore IIIll Lands of Lore: Guardians of Destinyll Lands of Lore: The Throne of Chaosll Legend: Hand of Godll Lethal Dreams: The Circle of Fatell Lokill Mage Knight Apocalypsell Magic & Mayhem: The Art of Magicll Magic: The Gathering Battlegroundsll Marvel: Ultimate Alliancell Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenaryll Metalheart: Replicants Rampagell Might & Magic IX: Writ of Fatell Might & Magic VI: Mandate of Heavenll Might & Magic VII: For Blood and Honorll Might & Magic VIII: Day of the Destroyerll Might & Magic: Book I - Secret of the Inner Sanctumll Mistmarell Mount&Bladell Necromania: Trap of Darknessll Neuro Hunterll Neverendll New Dawnll Night Watchll Nightstonell Not the Time for Dragonsll Noxll Numen: Contest of Heroesll Paradise Crackedll Partisanll Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness: Episode Onell Phantasiell Phantasy Star Universell Pirates of the Caribbeanll Pool of Radiance: Fantasy Role-Playing Epic Vol. Ill Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannorll Pools of Darkness: Fantasy Role-Playing Epic Vol. IVll Prince of Qinll Purgell Quest for Glory II: Trial by Firell Quest for Glory III: Wages of Warll Quest for Glory IV: Shadows of Darknessll Quest for Glory V: Dragon Firell Quest for Glory: So You Want to Be a Heroll Rage of Magesll Requitalll Restricted Areall Return to Krondorll Rise & Ruinll Rise of the Argonautsll Rising Kingdomsll Robinson's Requiemll Rogue: The Adventure Gamell RuneSword IIll Sacred 2: Fallen Angelll Sacred Plusll Scallywag: In the Lair of the Medusall Sea Dogsll Seal of Evilll Secret of the Silver Blades: Fantasy Role-Playing Epic Vol. IIIll Septerra Core: Legacy of the Creatorll Severance: Blade of Darknessll ShadowCasterll ShadowFlarell Shadowlandsll Shady O'Grady's Rising Starll Siege of Avalonll Silverll Silverfallll Silverfall: Earth Awakeningll Soulbringerll Sovereign Symphonyll Space Hulkll Space Siegell Spaceforce: Rogue Universell SpellForce 2: Dragon Stormll Spellforce 2: Shadow Warsll Spellforce: Shadow of the Phoenixll Spellforce: The Breath of Winterll Spells of Goldll Spirit of Adventurell Star Heritage 0: Ship of Agesll Star Wolvesll Stonekeepll Sudekill Superhero League of Hobokenll System Shock 2ll Talismanll Techno Magell The Banishedll The Bard's Legacy: Devil Whiskeyll The Bard's Tale (1987)ll The Bard's Tale II: The Destiny Knightll The Bard's Tale III: Thief of Fatell The Broken Hourglassll The Dark Heart of Uukrulll The Elder Scrolls IV: Oblivion - Knights of the Ninell The Elder Scrolls: Arenall The Fall: Last Days of Gaiall The Fall: Mutant Cityll The Fatell The Fifth Disciplell The Legacy: Realm of Terrorll The Summoningll The Tales of Walenirll The Villager's Talell The Wallll Titan Questll Titan Quest: Immortal Thronell Two Worlds: The Temptationll Ultima I: The First Age of Darknessll Ultima II: Revenge of the Enchantressll Ultima III: Exodusll Ultima IV: Quest of the Avatarll Ultima IX: Ascensionll Ultima Underworld II: Labyrinth of Worldsll Ultima Underworld: The Stygian Abyssll Ultima V: Warriors of Destinyll Ultima VI: The False Prophetll Ultima VII part two: Serpent Isle - The Silver Seedll Ultima VII part two: Serpent Islell Ultima VII: Forge of Virtuell Ultima VII: The Black Gatell Ultima VIII: Paganll Utopia Cityll Valhalla Chroniclesll Vampire The Masquerade: Bloodlinesll Vampire The Masquerade: Redemptionll Vampire Worldll Warlords: Battlecry IIIll Weird War: The Unknown Episode of World War IIll Winterheart's Guildll Witchavenll Wizardry 2: The Knight of Diamondsll Wizardry 7: Crusaders Of The Dark Savantll Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlordll Wizards & Warriorsll World of Chaosll X-Men Legends II: Rise of Apocalypsell Zenfarl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.