ďťż
 
 
 
 

Wštki


Leandor



Libiana - Śro 11.08.2010, 15:46:23
" />Na sam początek chciałabym się przywitać, jako że jestem nowa. Miło by było, gdybym nie została olana, ale to wyjdzie w praktyce

Chciałabym przedstawić Wam projekt gry - Leandor.

Leandor to projekt przeglądarkowego RPG, oparty na znacznie zmodyfikowanym silniku Vallheru. Królestwo Leandoru to kraina miecza i magii w klimacie dark/epic, osadzona w czasach wczesnego średniowiecza. Świat jest rozbudowany, kraina jest podzielona i każdy znajdzie zakątek dla siebie. Fabularnie, główny wątek obraca się wokół znienawidzonych magów, jednak ten wątek nie jest najważniejszy. Każdy, bez względu na wszystko, będzie mógł rozwijać swoją postać pod względem mechanicznym i fabularnym (dla ciekawostki powiem, że będzie to jedna z nielicznych gier, która pokusiła się o zmianę silnika walki), a także koordynować z innymi graczami w walkach i innych eventach. Projekt przeznaczony jest głównie dla graczy fabularnych, aczkolwiek chcemy wnieść zmiany również w mechanikę. Każdy z nas będzie mógł wpłynąć na ten świat.
W związku z faktem powstawania takiej gry, poszukujemy osób zainteresowanych współpracą i pomocą przy tworzeniu. Poszukiwane są osoby:
- Kreator Świata - osoby te odpowiedzialne byłyby za rozwój fabularny krainy, tworzenie opisów i projektów fabularnych bazujących na własnej wyobraźni i istniejących materiałach. Jedynym wymaganiem jest umiejętność pisania i dobra wyobraźnia.
- Kreator Mechaniki - osoby te niezbędne są do wprowadzenia innowacji do silnika mechanicznego (gdyż, jak większość wie, czysty silnik Vallheru już od wielu lat nie przyciąga uwagi nikogo). Do obowiązków takiej osoby należy publikowanie na forum swoich pomysłów oraz przygotowywanie projektów gotowych do wcielenia w silnik. Mile widziany byłby ogromny zasób pomysłów.
- Pomocnik techniczny - znalezienie pomocy technicznej nie jest obecnie kwestią priorytetową, lecz prosimy także osoby znające silnik Vallheru oraz PHP będące chętne do współpracy o zgłaszanie się.

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
mail: pixiaczek16@gmail.com
gadu-gadu: 2701706
jabber: Libi@jid.pl

Na wszelakie pytania chętnie odpowiem również tutaj.




Orish - Śro 11.08.2010, 15:51:58
" /> Cytuj:



Libiana - Śro 11.08.2010, 16:02:30
" />Pisząc dark/epic wzorowałam się bardziej na książkach niż na grach, cenię sobie dobrą literaturę, stąd nie sklasyfikowałam tego w ten sposób.

Przerabianie Vallheru faktycznie jest żmudną pracą i dość bezsensowną, ale nie jest niemożliwe. Do tego dążymy. Najważniejszy jest efekt końcowy.



Orish - Śro 11.08.2010, 16:13:32
" />Miałem na myśli, że dark/epic, pomijając sam absurd tego określenia, jest nieosiągalny w tego typu grze - ZAWSZE wyjdzie heroic.




Libiana - Śro 11.08.2010, 16:26:00
" />Czy ja wiem... kwestia tego, co zrobią ludzie i podpowie wyobraźnia. Szczególnie, jeśli ważniejsza rolę będzie odgrywała ta część dark. Do tego klasyfikacja tego typu gier zawsze kończy się czymś innym, czym z założenia miało być i niekoniecznie musi to być heroic, kwestia wykorzystania dostępnych narzędzi i pomysłów. Jak już napisałam, kwestia działania ludzkiego. Stwierdzenie to opieram na przykładach gier, które po latach wciąż utrzymywały się z daleka od heroic.
A to, że samo stwierdzenie dark/epic brzmi absurdalnie, to inna sprawa. Sama doszłam do tego wniosku, gdy pokazano mi ten pomysł po raz pierwszy, jednak szybko doszłam do wniosku, że to się może udać, choć nie będzie lekko.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.