ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G2+NK] Solucja - rozdział III (Polinick)



Polinick - Nie 12.10.2008, 18:08:17
" />Pierwszą rzeczą, jaką zobaczysz po wyjściu z Kolonii będzie plansza, informująca o rozpoczęciu trzeciego rozdziału. Głównym zadaniem wciąż pozostaje zdobycie Oka Innosa, jednak okaże się to być dość skomplikowaną misją. Ale po kolei.
Swoje pierwsze kroki skieruj do wieży Xardasa, żeby przekazać mu informacje o smokach. Nie będzie Ci, niestety (albo i stety), dane odbyć podróży w spokoju i już przed bramą, wyznaczającą granice przełęczy, zaczepi Cię postać w czarnej szacie. Pobełkocze o rozkazach swego pana i oznajmi, że musi Cię zabić, co po chwili postanowi uczynić. Spotkasz takich cudaków mnóstwo na całej Khorinis, a najlepszą wiadomością jest, że wszystkie szukają właśnie Ciebie, stąd też ich przydomek - Poszukiwacze. Chodzą plotki, że są to byli członkowie Bractwa Śniącego, którzy, po wygnaniu ich bożka, oddali się służbie Beliarowi. Kim by nie byli, jedno jest pewne, to trudni przeciwnicy. Jednak taktyka, która pomoże Ci się z nimi uporać już taka trudna nie jest; zabij drania, zanim Cię zauważy. Cały problem polega na tym, że używają zaklęć, więc najlepiej przeprowadzić atak z dystansu. Jeśli jednak chcesz posłuchać, co mają Ci do powiedzenia (bo większość czarnuchów będzie chciała uciąć z Tobą pogawędkę) musisz liczyć się z nabyciem pewnej nieciekawej choroby, która nie pozwala regenerować życia i many podczas snu. Oczywiście jest lekarstwo, ale posiada je tylko Pyrokar a buteleczka tego cuda kosztuje całe 300 sztuk złota. Rachunek jest prosty: nie opłaca się chorować.
Ale wróćmy do Twojego zadania. Okaże się, że czarna paskuda zabiła dwóch paladynów, którzy pilnowali wejścia na przełęcz. Ma to swoje dobre strony; przy jednym z nich znajdziesz runę teleportacyjną, za pomocą której będziesz mógł teleportować się w to miejsce. Dwa kroki dalej spotkasz Lestera, który wręczy Ci kolejny magiczny kamień. Ten egzemplarz przeniesie Cię pod wieżę Xardasa. Użyj go i udaj się na pogawędkę z magiem, podczas której nie dowiesz się nic odkrywczego; Xardas wyśle Cię do Lorda Hagena.
Dowódca miasta wywiąże się z umowy i udzieli pozwolenia na wejście do klasztoru. Dostaniesz też następną runę teleportacyjną, która przeniesie Cię do miasta.
Po drodze do siedziby Magów Ognia możesz zahaczyć o gospodę Orlana, by zakupić następny kamień do Twojej kolekcji. Nie muszę mówić, gdzie Cię teleportuje.
Przed wejściem do klasztoru spotkasz Miltena, od którego dostaniesz zezwolenie na wejście do środka. Najwyższy z magów, Pyrokar, siedzi na tronie pod pomnikiem Innosa w głównym budynku klasztornym. Oczywiście oddałby Ci największy skarb zakonu, jakim jest Oko Innosa, bez wahania, ale zostało skradzione przez jednego z nowicjuszy, niejakiego Pedra, który działa z polecenia sił zła. Nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się w pogoń. Trzeba przyznać, że ten moment gry jest bardzo emocjonujący, ale nie stresuj się; możesz pozwiedzać świat, zapolować na ścierwojady, czy ponurkować w poszukiwaniu wodnych odmian kalarepy, jeśli chcesz; rezultat pościgu i tak jest z góry przesądzony.
Z ustaleniem drogi ucieczki Pedra nie powinieneś mieć problemu, bo napotkani ludzie chętnie udzielą pomocnych informacji.
Amulet znajdziesz na zachód od czarnego trolla (figurka trolla na mapie), na ołtarzu w centrum kamiennego kręgu. Oczywiście spóźniłeś się i grupka Poszukiwaczy zniszczyła artefakt. Zabij ich i zabierz zbezczeszczone Oko. Pyrokar będzie niepocieszony i bezradny, ale i tak dostaniesz runę teleportacji do klasztoru. Wyśle Cię też do Vatrasa, bo jeśli ktokolwiek może wiedzieć, co robić, to właśnie ten Mag Wody.
Do przywrócenia mocy amuletu potrzebne jest odbycie rytuału, w którym weźmie udział trzech magów, służących innym bogom. Adanosa może reprezentować sam Vatras. Wyznawcę Innosa szukaj w klasztorze Magów Ognia; odpowiednim kandydatem wydaje się być Pyrokar, jednak nie zgodzi się wziąć udziału w rytuale razem z Xardasem, który reprezentuje Beliara.
Idź do mrocznego maga i przedstaw sytuację. Po krótkiej wiązance na temat arcymaga kręgu ognia dostaniesz za zadanie podarowanie Pyrokarowi zaginionej wiele lat temu księgi o Dworze Irdorath, jednej z głównych świątyń Beliara. Wolumin znajdziesz w skrzyni na farmie Sekoba. Po wręczeniu cudownie odnalezionej książki Pyrokarowi zgodzi się on na uczestnictwo w rytuale.
Teraz czas na naprawę oprawy amuletu. Udaj się na farmę Onara, do kowala Benneta. Niestety, okaże się, że jedyna osoba, mogąca naprawić fizyczną część Oka została aresztowana, oskarżona o zabójstwo paladyna i skazana na śmierć.
Porozmawiaj z Hagenem o uniewinnieniu więźnia. Rycerz Innosa okaże się być równie praworządny, co nieustępliwy, więc nie pozostaje Ci nic innego, jak zdobyć dowody, obciążające kogoś innego. Hagen powie Ci tylko, że to Cornelius widział zabójstwo. Znajdziesz go w tym samym budynku, na pierwszym piętrze. Będziesz musiał przekonać urzędnika, żeby przyznał się do kłamstwa. Poziom trudności tego zadania zależy od tego, do której gildii dołączyłeś. Jeśli jesteś Strażnikiem Miejskim, będziesz musiał przekupić go dwoma tysiącami sztuk złota. Natomiast, będąc Magiem Ognia, lub Najemnikiem wystarczy, że go nastraszysz. Cornelius wręczy Ci swój pamiętnik i ucieknie, gdzie pieprz rośnie. Nie musisz go gonić, wystarczy, że oddasz dziennik Hagenowi, który ułaskawi Benneta.
Kowala znajdziesz na farmie Onara. W podzięce za ocalenie życia zgodzi się naprawić oprawę Oka za darmo, ale potrzebuje do tego całego dnia. Wróć nazajutrz i odbierz amulet.
Jeszcze tylko jedno drobne zadanie i rytuał zostanie przeprowadzony. Musisz zdobyć trzy krzaczki (nie łodygi) bagiennego ziela. Sporo tej rośliny rośnie na brzegu jeziora, leżącego pomiędzy farmą Onara, a gospodą Orlana.
Po skompletowaniu zielska oddaj wszystko Vatrasowi, czekającemu przy Słonecznym Kręgu wraz z pozostałymi magami. Pooglądaj chwilę spektakularne efekty wizualne i zagadaj do Vatrasa. Oko Innosa zostało naprawione! Instrukcję obsługi przekaże Ci Pyrokar. Uzyskasz też awans od swojego przełożonego. Najemnik zostanie mianowany Łowcą Smoków, Mag Ognia Arcymagiem a Strażnik Miejski Paladynem.
Po wykonaniu zadań pobocznych nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się do Xardasa, który zleci Ci kolejne zadanie - Polowanie na smoki.




Oceansoul - Nie 12.10.2008, 19:03:50
" /> Cytuj:



Orish - Nie 12.10.2008, 19:05:32
" />Khem



Oceansoul - Nie 12.10.2008, 19:12:18
" /> Cytuj:




Polinick - Nie 12.10.2008, 20:03:20
" /> Orish napisał(a):



Silmoren - Nie 12.10.2008, 20:31:19
" />Już widzę, że Orisha chrypka zaczyna łapać, więc zabieram sie do oceny treści merytorycznej

Cytuj:



Polinick - Nie 12.10.2008, 20:36:04
" /> Cytuj:



Silmoren - Nie 12.10.2008, 20:46:59
" /> Polinick napisał(a):



Drzejzi - Pon 13.10.2008, 14:34:58
" />Dobry artykuł, choć dodałbym chociaż wzmianki o pobocznych questach dochodzących w trzecim rozdziale. Jest ich dość sporo i można je łatwo przeoczyć:
1. Bengar prosi o sprowadzenie najemnika do obrony farmy (zgodzi się Wilk) oraz Malaka, który uciekł w pobliże obozu bandytów;
2. Sekob prosi o usunięcie zakapturzonych postaci z jego domu;
3. Torlof chce, żeby gracz pozbył się Poszukiwaczy z obozu bandytów;
4. Hyglas prosi o zakupienie w mieście księgi pt. "Boska moc gwiazd" (która po przeczytaniu dodaje +2 do maksymelnej many);
5. Hilda, żona Lobarta, potrzebuje leku, który może dać nam Vatras;
6. Diego prosi o przyniesienie jego torby ze złotem z Górniczej Doliny (niedaleko miejsca wymian), a potem o dostarczenie listu Gerbrandtowi w Górnym Mieście;
7. Hanna, która pracuje w gospodzie w Khorinis, poprosi nas o znalezienie starej mapy, którą zgubiła. Można ją odkupić od handlarza mapami, Brahima. Misję otrzymamy tylko wtedy, gdy przekonamy Hannę, że zależy nam na losie innych (przy czym warto wspomnieć, że ten dialog jest chyba źle przetłumaczony, bo wcale nie przekonujemy jej wprost);
8. Bandyci ukradli Akilowi owcę, którą musimy odzyskać, jest w jaskini za jego farmą;
9. Jeśli gra się Paladynem, Ulthar każe oczyścić zbezczeszczone kapliczki;
10. Mag Ognia będzie musiał odnaleźć i pokonać opętane przez Poszukiwaczy osoby oraz odzyskać fałszywe udziały w kopalni.

Można jeszcze wspomnieć, że jeśli gra się Strażnikiem Miejskim, to po przekupieniu świadka morderstwa Lothara można go znaleźć w jaskini, w której stoczyliśmy pierwszą walkę z bandytami, niedaleko wierzy Xardasa. Po zadaniu najwyżej dwóch ciosów można mu odebrać złoto



Polinick - Pon 13.10.2008, 17:22:40
" />No nie wiem, czy taki dobry, ale dzięki :)
Z misjami pobocznymi będzie osobny tekst ;) W tym miał być tylko główny wątek.
A propozycję wprowadzę.

__________________

Pierwszą rzeczą, jaką zobaczysz po wyjściu z Kolonii, będzie plansza, informująca o rozpoczęciu trzeciego rozdziału. Głównym zadaniem wciąż pozostaje zdobycie Oka Innosa, jednak okaże się to być dość skomplikowaną misją. Ale po kolei.
Swoje pierwsze kroki skieruj do wieży Xardasa, żeby przekazać mu informacje o smokach. Nie będzie Ci, niestety (albo i stety), dane odbyć podróży w spokoju i już przed bramą, wyznaczającą granice przełęczy, zaczepi Cię postać w czarnej szacie. Wspomni o rozkazach swego pana i oznajmi, że musi Cię zabić, co po chwili postanowi uczynić. Spotkasz takich cudaków mnóstwo na całej Khorinis, a najlepszą wiadomością jest, że wszystkie szukają właśnie Ciebie, stąd też ich przydomek - Poszukiwacze. Chodzą plotki, że są to byli członkowie Bractwa Śniącego, którzy po wygnaniu ich bożka oddali się służbie Beliarowi. Kim by nie byli, jedno jest pewne - to trudni przeciwnicy. Jednak taktyka, która pomoże Ci się z nimi uporać, już taka trudna nie jest; zabij drania, zanim Cię zauważy. Cały problem polega na tym, że używają zaklęć, więc najlepiej przeprowadzić atak z dystansu. Jeśli jednak chcesz posłuchać, co mają Ci do powiedzenia (bo większość czarnuchów będzie chciała uciąć z Tobą pogawędkę), musisz liczyć się z nabyciem pewnej nieciekawej choroby, która nie pozwala regenerować życia i many podczas snu. Oczywiście jest lekarstwo, ale posiada je tylko Pyrokar, a buteleczka tego cuda kosztuje całe 300 sztuk złota. Rachunek jest prosty: nie opłaca się chorować.
Ale wróćmy do Twojego zadania. Okaże się, że czarna paskuda zabiła dwóch paladynów, którzy pilnowali wejścia na przełęcz. Ma to swoje dobre strony; przy jednym z nich znajdziesz runę teleportacyjną, za pomocą której będziesz mógł przenieść się w to miejsce. Dwa kroki dalej spotkasz Lestera, który wręczy Ci kolejny magiczny kamień. Ten egzemplarz przeniesie Cię pod wieżę Xardasa. Użyj go i udaj się na pogawędkę z magiem, podczas której nie dowiesz się nic odkrywczego; Xardas wyśle Cię do Lorda Hagena.
Dowódca miasta wywiąże się z umowy i udzieli pozwolenia na wejście do klasztoru. Dostaniesz też następną runę teleportacyjną, która przeniesie Cię do miasta.
Po drodze do siedziby Magów Ognia możesz zahaczyć o gospodę Orlana, by zakupić następny kamień do Twojej kolekcji. Nie muszę mówić, gdzie Cię teleportuje.
Przed wejściem do klasztoru spotkasz Miltena, od którego dostaniesz zezwolenie na wejście do środka. Najwyższy z magów, Pyrokar, siedzi na tronie pod pomnikiem Innosa w głównym budynku klasztornym. Oczywiście bez wahania oddałby Ci największy skarb zakonu, jakim jest Oko Innosa, ale zostało skradzione przez jednego z nowicjuszy, niejakiego Pedra, który działa z polecenia sił zła. Nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się w pogoń. Trzeba przyznać, że ten moment gry jest bardzo emocjonujący, ale nie stresuj się; możesz pozwiedzać świat, zapolować na ścierwojady czy ponurkować w poszukiwaniu wodnych odmian kalarepy, jeśli chcesz; rezultat pościgu i tak jest z góry przesądzony.
Z ustaleniem drogi ucieczki Pedra nie powinieneś mieć problemu, bo napotkani ludzie chętnie udzielą pomocnych informacji.
Amulet znajdziesz na zachód od czarnego trolla (figurka trolla na mapie), na ołtarzu w centrum kamiennego kręgu. Niedaleko legowiska spotkasz dwóch bandytów, którzy zaatakuję Cię po rozmowie. Krąg znajduje się za ich plecami, wśród leśnej gęstwiny. Oczywiście spóźniłeś się i grupka Poszukiwaczy zniszczyła artefakt. Zabij ich i zabierz zbezczeszczone Oko. Pyrokar będzie niepocieszony i bezradny, ale i tak dostaniesz runę teleportacji do klasztoru. Wyśle Cię też do Vatrasa, bo jeśli ktokolwiek może wiedzieć, co robić, to właśnie ten Mag Wody.
Do przywrócenia mocy amuletu potrzebne jest odbycie rytuału, w którym weźmie udział trzech magów, służących innym bogom. Adanosa może reprezentować sam Vatras (jednak musisz najpierw zakończyć wątek z Nocy Kruka). Wyznawcy Innosa szukaj w klasztorze Magów Ognia; odpowiednim kandydatem wydaje się być Pyrokar, jednak nie zgodzi się wziąć udziału w rytuale razem z Xardasem, który reprezentuje Beliara.
Idź do mrocznego maga i przedstaw sytuację. Po krótkiej wiązance na temat arcymaga kręgu ognia dostaniesz za zadanie podarowanie Pyrokarowi zaginionej wiele lat temu księgi o Dworze Irdorath, jednej z głównych świątyń Beliara. Wolumin znajdziesz w skrzyni na farmie Sekoba. Jedyną trudność, jaką napotkasz podczas wykonywania tego zadania są Poszukiwacze, okupujący farmę. Zabij wszystkie poczwary, odbierz pieniężne podziękowanie od właściciela przybytku i zabierz "Dwór Irdorath" ze skrzyni. Po wręczeniu cudownie odnalezionej książki Pyrokarowi zgodzi się on na uczestnictwo w rytuale.
Teraz czas na naprawę oprawy amuletu. Udaj się na farmę Onara, do kowala Benneta. Niestety, okaże się, że jedyna osoba, mogąca naprawić fizyczną część Oka została aresztowana, oskarżona o zabójstwo paladyna i skazana na śmierć.
Porozmawiaj z Hagenem o uniewinnieniu więźnia. Rycerz Innosa okaże się być równie praworządny, co nieustępliwy, więc nie pozostaje Ci nic innego, jak zdobyć dowody, obciążające kogoś innego. Hagen powie Ci tylko, że to Cornelius widział zabójstwo. Znajdziesz go w tym samym budynku, na pierwszym piętrze. Będziesz musiał przekonać urzędnika, żeby przyznał się do kłamstwa. Poziom trudności tego zadania zależy od tego, do której gildii dołączyłeś. Jeśli jesteś Strażnikiem Miejskim, będziesz musiał przekupić go dwoma tysiącami sztuk złota. Natomiast będąc Magiem Ognia lub Najemnikiem wystarczy, że go nastraszysz. Cornelius wręczy Ci swój pamiętnik i ucieknie, gdzie pieprz rośnie. Nie musisz go gonić, wystarczy, że oddasz dziennik Hagenowi, który ułaskawi Benneta. Jeśli jednak chcesz go złapać i odebrać swoje złoto, jego kryjówką jest jaskinia bandytów, których zabiłeś z Cavalornem na początku gry.
Kowala znajdziesz na farmie Onara. W podzięce za ocalenie życia zgodzi się naprawić oprawę Oka za darmo, ale potrzebuje do tego całego dnia. Wróć nazajutrz i odbierz amulet.
Jeszcze tylko jedno drobne zadanie i rytuał zostanie przeprowadzony. Musisz zdobyć trzy krzaczki (nie łodygi) bagiennego ziela. Sporo tej rośliny rośnie na brzegu jeziora, leżącego pomiędzy farmą Onara a gospodą Orlana.
Po skompletowaniu zielska oddaj wszystko Vatrasowi, czekającemu przy Słonecznym Kręgu wraz z pozostałymi magami. Pooglądaj chwilę spektakularne efekty wizualne i zagadaj do Vatrasa. Oko Innosa zostało naprawione! Instrukcję obsługi przekaże Ci Pyrokar. Uzyskasz też awans od swojego przełożonego, jeśli jesteś Strażnikiem Miejskim lub Magiem Ognia; Najemnik awansuje automatycznie po odebraniu zbroi od Benneta.
Po wykonaniu zadań pobocznych nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się do Xardasa, który zleci Ci kolejne zadanie - Polowanie na smoki.



Silmoren - Pon 13.10.2008, 18:19:42
" />Okej treść merytoryczna wygląda już okej, wiec od razu przystąpię do oceny treści językowej:

Cytuj:



Polinick - Pon 13.10.2008, 18:29:28
" /> Silmoren napisał(a):



Oceansoul - Wto 14.10.2008, 20:35:23
" /> Cytuj:



Polinick - Czw 16.10.2008, 19:00:08
" />Jestem gupi :(

______________________

Pierwszą rzeczą, jaką zobaczysz po wyjściu z Kolonii, będzie plansza, informująca o rozpoczęciu trzeciego rozdziału. Głównym zadaniem wciąż pozostaje zdobycie Oka Innosa, jednak okaże się to być dość skomplikowaną misją. Ale po kolei.
Swoje pierwsze kroki skieruj do wieży Xardasa, żeby przekazać mu informacje o smokach. Niestety (albo i stety), nie będzie Ci dane odbyć podróży w spokoju i już przed bramą, wyznaczającą granice przełęczy, zostaniesz zaczepiony przez postać w czarnej szacie. Wspomni o rozkazach swego pana i oznajmi, że musi Cię zabić, co po chwili postanowi uczynić. Spotkasz mnóstwo takich cudaków na całej Khorinis, a najlepszą wiadomością jest, że wszyscy szukają właśnie Ciebie, stąd też ich przydomek - Poszukiwacze. Chodzą plotki, że są to byli członkowie Bractwa Śniącego, którzy po wygnaniu ich bożka oddali się służbie Beliarowi. Kim by nie byli, jedno jest pewne - to trudni przeciwnicy. Jednak taktyka, która pomoże Ci się z nimi uporać, już taka trudna nie jest; zabij drania, zanim zostaniesz zauważony. Cały problem polega na tym, że używają zaklęć, więc najlepiej przeprowadzić atak z dystansu. Jeśli jednak chcesz posłuchać, co mają Ci do powiedzenia (bo większość czarnuchów będzie chciała uciąć z Tobą pogawędkę), musisz liczyć się z nabyciem pewnej nieciekawej choroby, która nie pozwala regenerować życia i many podczas snu. Oczywiście jest lekarstwo, ale posiada je tylko Pyrokar, a buteleczka tego cuda kosztuje całe 300 sztuk złota. Rachunek jest prosty: nie opłaca się chorować.
Ale wróćmy do Twojego zadania. Okaże się, że czarna paskuda zabiła dwóch paladynów, którzy pilnowali wejścia na przełęcz. Ma to swoje dobre strony; przy jednym z nich znajdziesz runę teleportacyjną, za pomocą której będziesz mógł przenieść się w to miejsce. Dwa kroki dalej spotkasz Lestera, który wręczy Ci kolejny magiczny kamień. Ten egzemplarz przeniesie Cię pod wieżę Xardasa. Użyj go i udaj się na pogawędkę z magiem, podczas której nie dowiesz się nic odkrywczego; Nekromanta wyśle Cię do Lorda Hagena.
Dowódca miasta wywiąże się z umowy i udzieli pozwolenia na wejście do klasztoru. Dostaniesz też następną runę teleportacyjną, która przeniesie Cię do portu.
Po drodze do siedziby Magów Ognia możesz zahaczyć o gospodę Orlana, by zakupić następny kamień do Twojej kolekcji. Nie muszę mówić, gdzie Cię teleportuje.
Przed bramą klasztoru spotkasz Miltena, od którego dostaniesz zezwolenie na wejście do środka. Najwyższy z magów, Pyrokar, siedzi na tronie pod pomnikiem Innosa w głównym budynku klasztornym. Oczywiście bez wahania oddałby Ci największy skarb zakonu, jakim jest Oko Innosa, ale zostało ono skradzione przez jednego z nowicjuszy, niejakiego Pedra, który działa z polecenia sił zła. Nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się w pogoń. Trzeba przyznać, że ten moment gry jest bardzo emocjonujący, ale nie stresuj się; możesz pozwiedzać świat, zapolować na ścierwojady czy ponurkować w poszukiwaniu wodnych odmian kalarepy, jeśli chcesz; rezultat pościgu i tak jest z góry przesądzony.
Z ustaleniem drogi ucieczki Pedra nie powinieneś mieć problemu, bo napotkani ludzie chętnie udzielą pomocnych informacji.
Amulet znajdziesz na zachód od czarnego trolla (figurka trolla na mapie), na ołtarzu w centrum kamiennego kręgu. Niedaleko legowiska spotkasz dwóch bandytów, którzy zaatakują Cię po rozmowie. Krąg znajduje się za ich plecami, wśród leśnej gęstwiny. Oczywiście spóźniłeś się i grupka Poszukiwaczy zniszczyła artefakt. Zabij ich i zabierz zbezczeszczone Oko. Pyrokar będzie niepocieszony i bezradny, ale i tak dostaniesz runę teleportacji do klasztoru. Wyśle Cię też do Vatrasa, bo jeśli ktokolwiek może wiedzieć, co robić, to właśnie ten Mag Wody.
Do przywrócenia mocy amuletu konieczne jest odbycie rytuału, w którym weźmie udział trzech magów, służących innym bogom. Adanosa może reprezentować sam Vatras (jednak musisz najpierw zakończyć wątek z Nocy Kruka). Wyznawcy Innosa szukaj w klasztorze Magów Ognia; odpowiednim kandydatem wydaje się być Pyrokar, jednak nie zgodzi się wziąć udziału w rytuale razem z Xardasem, który reprezentuje Beliara.
Idź do mrocznego maga i przedstaw sytuację. Po krótkiej wiązance na temat arcymaga kręgu ognia dostaniesz za zadanie podarowanie Pyrokarowi zaginionej wiele lat temu księgi o Dworze Irdorath, jednej z głównych świątyń Beliara. Wolumin znajdziesz w skrzyni na farmie Sekoba. Jedyną trudność, którą napotkasz podczas wykonywania tego zadania, są Poszukiwacze, okupujący farmę. Zabij wszystkie poczwary, odbierz pieniężne podziękowanie od właściciela przybytku i zabierz "Dwór Irdorath" ze skrzyni. Po wręczeniu cudownie odnalezionej książki Pyrokarowi zgodzi się on na uczestnictwo w rytuale.
Teraz czas na naprawę oprawy amuletu. Udaj się na farmę Onara, do kowala Benneta. Niestety, okaże się, że jedyna osoba, mogąca naprawić fizyczną część Oka, została aresztowana, oskarżona o zabójstwo paladyna i skazana na śmierć.
Porozmawiaj z Hagenem o uniewinnieniu więźnia. Rycerz Innosa okaże się być równie praworządny, co nieustępliwy, więc nie pozostaje Ci nic innego, jak zdobyć dowody, obciążające kogoś innego. Hagen powie Ci tylko, że to Cornelius widział zabójstwo. Znajdziesz go w tym samym budynku, na pierwszym piętrze. Będziesz musiał przekonać urzędnika, żeby przyznał się do kłamstwa. Poziom trudności tego zadania zależy od tego, do której gildii dołączyłeś. Jeśli jesteś Strażnikiem Miejskim, konieczne będzie przekupienie oszusta dwoma tysiącami sztuk złota. Natomiast będąc Magiem Ognia lub Najemnikiem wystarczy, że go nastraszysz. Cornelius wręczy Ci swój pamiętnik i ucieknie, gdzie pieprz rośnie. Nie musisz go gonić, wystarczy, że oddasz dziennik Hagenowi, który ułaskawi Benneta. Jeśli jednak chcesz go złapać i odebrać swoje złoto, ukrył się w jaskini bandytów, którą mijałeś po drodze z wieży Xardasa do Khorinis.
Kowala znajdziesz na farmie Onara. W podzięce za ocalenie życia zgodzi się naprawić oprawę Oka za darmo, ale potrzebuje na to całego dnia. Wróć nazajutrz i odbierz amulet.
Jeszcze tylko jedno drobne zadanie i rytuał zostanie przeprowadzony. Musisz zdobyć trzy krzaczki (nie łodygi) bagiennego ziela. Sporo tej rośliny rośnie na brzegu jeziora, leżącego pomiędzy farmą Onara a gospodą Orlana.
Po skompletowaniu zielska oddaj wszystko Vatrasowi, czekającemu przy Słonecznym Kręgu wraz z pozostałymi magami. Pooglądaj chwilę spektakularne efekty wizualne i zagadaj do Vatrasa. Oko Innosa zostało naprawione! Instrukcję obsługi przekaże Ci Pyrokar. Uzyskasz też promocję od swojego przełożonego, jeśli jesteś Strażnikiem Miejskim lub Magiem Ognia; Najemnik awansuje automatycznie po odebraniu zbroi od Benneta.
Po wykonaniu misji pobocznych nie pozostaje Ci nic innego, jak udać się do Xardasa, który zleci Ci kolejne zadanie - Polowanie na smoki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.