ďťż
Wštki |
[Fable]Solucja - Srebrne zadania (wojjoo)
wojjoo - Nie 11.01.2009, 22:50:34 " />[obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Jaskinia Hobbesów Miejsce: Jaskinie Hobbesów Podsumowanie misji: Stara kobieta w Wielkim Lesie mówi ci, że jej wnuk zaginął. Przebieg misji: Po zdecydowaniu się na tę misję, należy wyruszyć do Różanego domku. Mieszkająca tam starsza pani powie nam, że jej wnuk, James, ponownie zapuścił się w Jaskinie Hobbesów w nadziei na zdobycie skarbów. Idziemy zatem ratować niesfornego chłopaka (warto wcześniej zaopatrzyć się w Eliksiry Zdrowia i Woli). W Jaskiniach w Wielkim Lesie przebijamy się przez gąszcz roślin, za którymi znajduje się wejście do poszukiwanych przez nas podziemi. W środku czekają na nas hordy Hobbesów. Warto skorzystać w tym miejscu z czaru Fizyczna tarcza, który znacznie ułatwi przeżycie naszemu bohaterowi. W jednej z odnóg Jaskiń natkniemy się na uwięzionego bandytę, który zaproponuje wspólne poszukiwanie skarbów i podział łupów. Jeżeli gramy złą postacią, powinniśmy przystać na propozycję zbója (przyda się on później), w przeciwnym wypadku odradzam. Przebijamy się przez kolejne pomieszczenia i ostatecznie osiągamy Komnatę Skupienia Mocy. Znajdziemy w niej Nimfę, która uwięziła chłopca w magicznej klatce. Obiecuje go uwolnić, jeżeli znajdziemy na jego miejsce innego człowieka â złe postacie mogą oddać jej bandytę, dobre po prostu przejdą do walki. Bez względu na to, którą drogę obierzemy, rozpocznie się dość trudna potyczka. Nimfa przywołuje niewielkie grupki Hobbesów, dodatkowo z mijanych przez nas wcześniej pomieszczeń nadbiegają kolejni wrogowie. Należy jak najszybciej wyeliminować złego duszka i opuścić salę, pilnując, żeby Jamesowi nic się nie stało. Przebijamy się przez znane nam już jaskinie, cały czas dbając o chłopca, i wracamy do Różanego domku po nagrodę. Nagroda pieniężna: 5500 Nagroda w postaci sławy: 400 Maksymalna liczba przechwałek: 6 Inne: W srebrnej skrzyni w Spiżarni znaleźć można Eliksir mistrza woli (wymaganych jest pięć Srebrnych kluczy), a w kolejnym pomieszczeniu Zwiększenie mocy płomieni. Po wykonaniu zadania otrzymamy także trofeum â Łeb Hobbesa. [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Eskorta do sadów Miejsce: Punkt obserwacyjny Podsumowanie misji: Kupiec prosi cię, byś zabrał go z Punktu obserwacyjnego do Sadów. Przebieg misji: Kolejne proste zadanie, jak większość, które przyjdzie nam wykonywać. Mamy eskortować kupca z Punktu obserwacyjnego do Sadów, przechodząc przez Wejście do Wielkiego Lasu. I w tej właśnie lokacji natkniemy się na wrogów, przed którymi trzeba będzie ustrzec handlarza. Korzystając z wyrażeń 'Idź za mną' i 'Czekaj' z łatwością utrzymamy go z dala od zagrożenia i wyeliminujemy przeciwników. Jeżeli uda nam się przeprowadzić kupca bez draśnięcia, jako dodatkową nagrodę otrzymamy losowy cenny przedmiot (np. Czarny materiał albo Rubin). Nagroda pieniężna: 500 Nagroda w postaci sławy: 0 Maksymalna liczba przechwałek: 0 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Zawody w zabijaniu Hobbesów Miejsce: Sady Podsumowanie misji: Oczyść Sady z Hobbesów Przebieg misji: Po wybraniu tej misji należy udać się do Sadów, ich właściciel ma bowiem problemy z Hobbesami. Na miejscu spotkamy Szept, która również została wynajęta do tego zadania. A ponieważ jest już dwoje bohaterów, zwykła misja zmienia się w zawody â wygrywa ten, kto zabije więcej Hobbesów w przeciągu 3,5 minuty. Dobrym pomysłem jest atakowanie magów (posiadają mniej punktów życia niż wojownicy) i dobijanie przeciwników ranionych już przez naszą rywalkę. Zwycięstwo nie powinno stanowić problemu. Nagroda pieniężna: 900 Nagroda w postaci sławy: 200 Maksymalna liczba przechwałek: 4 Inne: Gdy pokonamy Szept, zdobędziemy Trofeum zęba Hobbesa. [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Masakra kupców Miejsce: Kurhany Podsumowanie misji: Zabij strażników i kupców w Kurhanach Przebieg misji: Szybka i łatwa misja, przeznaczona raczej dla złych postaci. Po jej wybraniu należy teleportować się do Kurhanów. Czeka tam na nas 25 kupców i strażników, których mamy zabić wspólnie z trzema bandytami. Gdy już to zrobimy, bandyci przyprowadzą jeszcze jednego kupca, który próbował przemknąć się do Dębowej Doliny. Możemy go zabić, ale możemy też darować mu życie. Bez względu na nasz wybór, misja będzie wykonana. Nagroda pieniężna: 5000 Nagroda w postaci sławy: 400 Maksymalna liczba przechwałek: 5 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Akcja wyzwolenia kupców Miejsce: Obóz Dwóch Ostrzy Podsumowanie misji: Uwolnij trzech kupców przetrzymywanych w obozie bandytów. Przebieg misji: Kolejne łatwe zadanie. Po jego wybraniu najlepiej teleportować się od razu do Obozu Dwóch Ostrzy. Naszym zadaniem jest wyprowadzenie trzech kupców w bezpieczne miejsce â jednego znajdziemy w miejscu rozpoczęcia misji, dwóch pozostałych zaś w Kwaterach elity Dwóch Ostrzy. Pokonujemy kolejne grupy bandytów i wyprowadzamy kupców pojedynczo do teleportu. Pestka. Gdy ostatni handlarz będzie już bezpieczny, otrzymamy należną nagrodę. Nagroda pieniężna: 5000 Nagroda w postaci sławy: 400 Maksymalna liczba przechwałek: 5 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG] Przełam oblężenie Miejsce: Sękowa Polana Podsumowanie misji: Przełam oblężenie Sękowej Polany. Przebieg misji: Sękowa Polana znalazła się pod oblężeniem bandytów, którzy chcą odbić swego uwięzionego herszta. Będziemy musieli pokazać im, że ze zbójami się nie pertraktuje. Nasze zadanie jest proste â po otworzeniu wrót, musimy wybić ich wszystkich, zanim zdołają uwolnić swojego przywódcę. Najlepiej zrobić to jeszcze przed bramami miasta, a jeżeli kilku z nich uda się przemknąć do środka, należy czym prędzej ruszyć za nimi. Podczas walki przydać się mogą zaklęcia obszarowe. Gdy ostatni bandyta padnie, zadanie będzie wykonane. Nagroda pieniężna: 5000 Nagroda w postaci sławy: 450 Maksymalna liczba przechwałek: 0 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Zaginiony kupiec Miejsce: Opuszczona droga Podsumowanie misji: Znajdź zaginionego brata kupca i przyprowadź go bezpiecznie do domu. Przebieg misji: Po wybraniu tego zadania należy udać się do Opuszczonej drogi. Ponieważ od strony Obozu Dwóch Ostrzy postawiono ostrokół, będziemy musieli teleportować się do Dębowej Doliny i dotrzeć do celu okrężną drogą. Na miejscu spotkamy kupca, który powie nam, że jego brat zgubił się gdzieś z przodu. Ruszamy zatem po niego, po drodze zabijając kilkunastu bandytów, a następnie wracamy do zleceniodawcy, również pozbawiając życia wielu zbójów, którzy zdążyli się odrodzić. W nagrodę otrzymamy Wskazówkę â skarbu nr 2. Nagroda pieniężna: 2600 Nagroda w postaci sławy: 150 Maksymalna liczba przechwałek: 0 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Ratunek spod Drzewa Wisielców Miejsce: Więzienie w Kamiennej Altanie Podsumowanie misji: Bandyci wynajęli cię, byś wyzwolił kogoś, gdy będzie on prowadzony z więzienia do Drzewa Wisielców. Przebieg misji: Kolejna łatwa, niewymagająca myślenia misja. Ruszamy do Więzienia w Kamiennej Altanie, gdzie spotkamy czterech bandytów. Naszym zadaniem będzie dotrzeć w wyznaczonym czasie do Wzgórza Kata, na którym na egzekucję czeka poszukiwany przez nas więzień. Po drodze spotkamy kilka oddziałów strażników, które trzeba będzie pokonać, jednocześnie pilnując, żeby towarzyszący nam bandyci nie odnieśli poważniejszych ran. Gdy zabijemy kata, misja zostanie wykonana. Nagroda pieniężna: 4600 Nagroda w postaci sławy: 200 Maksymalna liczba przechwałek: 4 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Drzewo wisielców Miejsce: Więzienie w Kamiennej Altanie Podsumowanie misji: Bandyci planują zasadzkę na strażników prowadzących przestępcę z więzienia do Drzewa Wisielców. Zabij wszystkich bandytów, by uniemożliwić im odbicie przestępcy. Przebieg misji: Zadanie przeciwne do powyższego, nieco łatwiejsze, gdyż nie ciąży nad nami limit czasowy. Tym razem mamy eskortować więźnia od Więzienia w Kamiennej Altanie aż do Wzgórza Kata. Po drodze kilkakrotnie będziemy atakowani przez bandytów, którzy nie powinni sprawić naszemu bohaterowi większych problemów. Cały czas należy dbać o strażników â nie mogą oni odnieść zbyt poważnych ran. Gdy kat zetnie więźnia, misja będzie wykonana. Nagroda pieniężna: 4500 Nagroda w postaci sławy: 200 Maksymalna liczba przechwałek: 4 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Wydarzenie w Mrocznym Lesie Miejsce: Jezioro w Mrocznym Lesie Podsumowanie misji: Zbadaj sprawę tajemniczych wydarzeń w okolicy jeziora w Mrocznym Lesie. Przebieg misji: Po wybraniu tego zadania należy udać się do Jeziora w Mrocznym Lesie. Gdy dotrzemy na miejsce, spotkamy Briar Rose, która pokrótce przedstawi nam stan rzeczy â w okolicy roi się od minionów, próbujących przywołać jakąś istotę przez magiczny portal. Gdy pokonamy pierwszą grupę przeciwników, nasza towarzyszka zacznie recytować inkantację, która zamknie portal. Naszym zadaniem będzie jej ochrona, dopóki nie skończy rzucać czaru. Kiedy pasek czasu znajdujący się u góry ekranu dojdzie do końca, Briar podziękuje nam za pomoc i zadanie będzie wykonane. Nagroda pieniężna: 3500 Nagroda w postaci sławy: 100 Maksymalna liczba przechwałek: 4 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Akcja odbijania zakładników Miejsce: Wielki Las Podsumowanie misji: Bandyci uprowadzili mieszkańców Kamiennej Altany. Dopadnij szajkę i uwolnij zakładników. Przebieg misji: Gdy ruszymy z Punktu Obserwacyjnego do Wejścia do Wielkiego Lasu, spotkamy po drodze przerażoną kobietę. Dowiemy się od niej, że bandyci porwali zakładników. Czym prędzej ruszamy dalej, gdzie czeka nas kolejny przerywnik. Złoczyńcy wiedzą, że wielki bohater jest na ich tropie i postanawiają się rozdzielić â część udaje się do Przełęczy rybaka, a część do Jeziora w Wielkim Lesie. Proponuję najpierw udać się do Przełęczy rybaka. Na końcu niewielkiego mola znajdziemy klęczącego zakładnika i jednego z przywódców bandytów stojącego obok. Warto skorzystać w tym miejscu z broni dystansowej i po prostu odstrzelić zbójowi głowę. Gdy padnie, zza domku wybiegnie kilku jego towarzyszy, których trzeba unieszkodliwić. Wdzięczny zakładnik powie nam, że bandyci zabrali jego siostrę do Jeziora w Wielkim Lesie (wielka nowina) i że on sam wraca do Kamiennej Altany. Ruszamy zatem we wskazane miejsce, po drodze zabijając kilku kolejnych bandytów. Drugi herszt stoi z zakładniczką obok zerwanego drewnianego mostku. Gdy podejdziemy zbyt blisko, otrzymamy ostrzeżenie â jeszcze jeden krok i kobieta zginie. Najlepiej powtórzyć tutaj akcję z Przełęczy rybaka â celny strzał w głowę i po kłopocie. Kobieta wręczy nam w nagrodę Wskazówkę â skarbu nr 1 i zadanie będzie wykonane. Nagroda pieniężna: 5400 Nagroda w postaci sławy: 400 Maksymalna liczba przechwałek: 4 [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Odbicie bandyckiego szpiega Miejsce: Północna Kamienna Altana Podsumowanie misji: Szajka bandytów prosi cię, byś wydostał jednego z ich szpiegów z konwoju kupieckiego. Czeka na niego zasadzka, o czym jednak szpieg nie wie. Przebieg misji: Jeszcze jedno łatwe zadanie. Ruszamy do Północnej Kamiennej Altany, gdzie czeka na nas łącznik bandytów, Tanya. Dowiemy się od niej, że konwój ruszył już na północ, a poszukiwany przez nas szpieg to Otto, mężczyzna z olbrzymimi wąsami. W Więzieniu Kamiennej Altany możemy wynająć do pomocy czterech bandytów, ale nie polecam tego robić. Doskonale damy sobie radę sami. Biegniemy za konwojem, zabijamy wszystkich strażników i używamy na Ottonie wyrażenia 'Podążaj'. Wracamy z nim do Tanyi, eliminując po drodze nowe grupy przeciwników i uważając na szpiega (przydatne mogą być czary: Spowolniony czas, Uzdrowienie życia, Boska furia/Piekielny gniew) i kończymy zadanie. W nagrodę otrzymujemy Zwiększenie ostrości. Nagroda pieniężna: 5800 Nagroda w postaci sławy: 400 Maksymalna liczba przechwałek: 0 Inne: Po wykonaniu tego zadania otrzymamy kolejne trofeum â Głowę kupca. [obrazek â crpg/fable/solucja/srebrne.JPG]Ofiara porwania Miejsce: Sękowa Polana Podsumowanie misji: Odprowadź syna wodza z Sękowej Polany, który przetrzymywany jest przez porywaczy. Przebieg misji: Ruszamy do Sękowej Polany. Od wodza dowiemy się, że jego syn został porwany przez bandytów i uwięziony w pieczarze w Kamieniach w Lesie Wiedźm. Gdy skończymy rozmawiać z wodzem, podejdzie do nas jego dugi syn. Proponuje nam pieniądze, jeżeli przyprowadzimy jego brata do niego, a nie do ojca. Ruszamy zatem na ratunek. Na miejscu znajdziemy trzech bandytów i chłopca. Możemy zapłacić okup (7500 sztuk złota), ale możemy też po prostu zabić zbójów (polecam). Jeżeli wybierzemy drugie rozwiązanie, to w drodze powrotnej będziemy musieli pokonać wiele grup bandytów. Gdy zdecydujemy się zapłacić okup, to sytuacja nie zmieni się zbytnio â zamiast zbójów spotkamy wilkołaki, nimfy i trolle. Przez cały czas należy pilnować, żeby synowi wodza nic się nie stało. Przydatne może być zaklęcie Spowolniony czas, a także różne czary obszarowe. Gdy nareszcie dotrzemy do Sękowej Polany, oddajemy chłopca bratu (złe postacie) lub ojcu (dobre postacie) i inkasujemy nagrodę. Ostatnie srebrne zadanie wykonane. Nagroda pieniężna: 3000 Nagroda w postaci sławy: 500 Maksymalna liczba przechwałek: 0 Oceansoul - Pią 30.01.2009, 15:37:40 " /> Cytuj: wojjoo - Nie 01.02.2009, 07:14:32 " />james poprawiony, dlaczego 'zarwany'? Oceansoul - Nie 01.02.2009, 10:43:14 " />Hmm, wydawało mi się, że coś może zarwać most. No bo zerwać kojarzy mi się z zerwać kwiatki, nie zerwać most ^^. wojjoo - Nie 01.02.2009, 19:06:37 " />byłbym za zerwanym jednak (gugle znajdują więcej zerwanych niż zarwanych mostów ) Oceansoul - Nie 01.02.2009, 19:09:56 " />Okay, jak wolisz ^^. To przerzucam do Gotowych. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |