ďťż
Wštki |
[Divine Divinity] Bestiariusz - Jaszczury (wojjoo)
wojjoo - Pią 21.05.2010, 21:53:05 " />[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/arcymag.jpg] Jaszczur arcymag Poziom: 35 Odporność na ogień: -15 Odporność na elektryczność: -15 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 50 Atak: 77 Obrona: 73 Obrażenia: 27-87 Minimalne punkty obrażeń: 197 Maksymalne punkty obrażeń: 295 Pancerz: 148 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Jeden z groźniejszych jaszczurów. Dysponuje przeciętnym czarem ofensywnym (Wyniszczenie), ale jest za to niezwykle skuteczny w walce wręcz â wysoka wartość ataku, solidny pancerz i naprawdę spore zadawane obrażenia czynią z niego twardego przeciwnika. Znajomość zaklęcia Odnowa sił pozwala mu na leczenie ran. W walce z nim polecam atak z dystansu bądź skorzystanie z czarów opartych na ogniu/elektryczności. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/fanatyk.jpg] Jaszczur fanatyk Poziom: 29 Odporność na ogień: -21 Odporność na elektryczność: -21 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 59 Obrona: 56 Obrażenia: 8-24 Minimalne punkty obrażeń: 227 Maksymalne punkty obrażeń: 340 Pancerz: 123 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Obok Smoka fanatyka najbardziej irytujący przedstawiciel swej rasy. Atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami, których nie da się uniknąć w żaden sposób i przed którymi nie chronią nawet najwyższe wartości obrony. Zadają one spore obrażenia od żywiołów. Jedynym sposobem ułatwiającym przeżycie spotkania z fanatykiem jest skorzystanie z umiejętności Ochrona przed magią. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/grom.jpg] Jaszczur gromu Poziom: 35 Odporność na ogień: -40 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -40 Atak: 70 Obrona: 66 Obrażenia: 9-29 Minimalne punkty obrażeń: 272 Maksymalne punkty obrażeń: 408 Pancerz: 148 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Ulepszona wersja Porażającego jaszczura. Posiada trochę lepsze od tamtego statystyki i znacznie więcej punktów życia. Gdyby podczas walki wystąpiły jakieś trudności, możemy w ostateczności uciec się do ataków z dystansu bądź skorzystania z pomocy przyzywańców. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/mag.jpg] Jaszczur mag Poziom: 31 Odporność na ogień: -19 Odporność na elektryczność: -19 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 46 Atak: 62 Obrona: 59 Obrażenia: 8-26 Minimalne punkty obrażeń: 108 Maksymalne punkty obrażeń: 162 Pancerz: 131 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Czarodziej jaszczurów atakuje z dystansu Uderzeniem meteoru, zadając Wybrańcowi obrażenia od ognia, poza tym korzysta z czaru Wyniszczenie (obniża odporności) i Odnowa sił (leczy się). Jest odporny (i podatny) na te same żywioły, co reszta jego pobratymców, można to wykorzystać. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/wojownik.jpg] Jaszczur wojownik Poziom: 25 Odporność na ogień: -25 Odporność na elektryczność: -25 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -50 Atak: 45 Obrona: 42 Obrażenia: 7-21 Minimalne punkty obrażeń: 142 Maksymalne punkty obrażeń: 213 Pancerz: 106 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Jeden z najczęściej spotykanych przez nas jaszczurów. Nie charakteryzuje się niczym specjalnym. Walczy wręcz, jest podatny na ogień oraz elektryczność, atak, obrona i pancerz stoją na średnim poziomie. Problem może sprawić jedynie wtedy, gdy naszej postaci brak jeszcze doświadczenia. Podobnie jak większość przedstawicieli tej rasy, spotkamy go w kanałach i na południowym zachodzie Mrocznej puszczy. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/zabojca.jpg] Jaszczur zabójca Poziom: 23 Odporność na ogień: -27 Odporność na elektryczność: -27 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -52 Atak: 48 Obrona: 46 Obrażenia: 6-20 Minimalne punkty obrażeń: 131 Maksymalne punkty obrażeń: 196 Pancerz: 97 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Wróg o przeciętnej sile. Obok Jaszczura wojownika najsłabszy przedstawiciel swej rasy. Jest nieznacznie podatniejszy od tamtego na elektryczność, ogień i obrażenia duchowe. Atakuje z dystansu. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/porazajacy.jpg] Porażający jaszczur Poziom: 33 Odporność na ogień: -42 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -42 Atak: 66 Obrona: 63 Obrażenia: 9-27 Minimalne punkty obrażeń: 186 Maksymalne punkty obrażeń: 279 Pancerz: 140 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Jaszczur całkowicie odporny na elektryczność i zadający od niej obrażenia. Przed jego atakami obronić nas może czar Ochrona przed magią. Magom doradzam wykorzystanie podatności tego przeciwnika na ogień i obrażenia duchowe. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/fanatyk.jpg] Smok fanatyk Poziom: 35 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 70 Obrona: 66 Obrażenia: 9-29 Minimalne punkty obrażeń: 272 Maksymalne punkty obrażeń: 408 Pancerz: 148 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Starszy brat Jaszczura fanatyka. Podobnie jak tamten, atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami. Spotkanie z grupą tego typu przeciwników może okazać się opłakane w skutkach nawet dla najbardziej doświadczonego bohatera. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/wojownik.jpg] Smok wojownik Poziom: 34 Odporność na ogień: -41 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -41 Atak: 68 Obrona: 64 Obrażenia: 9-29 Minimalne punkty obrażeń: 264 Maksymalne punkty obrażeń: 396 Pancerz: 144 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Analogicznie do fanatyków, Smok wojownik jest ulepszoną wersją Jaszczura wojownika. Choć posiada więcej punktów obrażeń, wyższe współczynniki ataku i obrony oraz solidniejszy pancerz, jest podatniejszy od tamtego na ogień i obrażenia duchowe, co ułatwi walkę magowi albo łotrowi posługującemu się wybuchającymi strzałami. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/zabojca.jpg] Smok zabójca Poziom: 33 Odporność na ogień: -42 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -42 Atak: 66 Obrona: 63 Obrażenia: 9-27 Minimalne punkty obrażeń: 257 Maksymalne punkty obrażeń: 385 Pancerz: 140 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Tak jak wszystkie Smoki, zabójca jest bardziej podatny na ogień i obrażenia duchowe niż jego jaszczurzy odpowiednik. Ma sporo punktów życia, atakuje z dystansu. Walka z nim nie różni się zbytnio od walki z innymi przedstawicielami tej rasy. Oceansoul - Sob 22.05.2010, 08:11:20 " /> Cytuj: wojjoo - Sob 22.05.2010, 08:42:06 " />poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |