ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Divine Divinity] Bestiariusz - Jaszczury (wojjoo)



wojjoo - Pią 21.05.2010, 21:53:05
" />[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/arcymag.jpg] Jaszczur arcymag

Poziom: 35
Odporność na ogień: -15
Odporność na elektryczność: -15
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 50
Atak: 77
Obrona: 73
Obrażenia: 27-87
Minimalne punkty obrażeń: 197
Maksymalne punkty obrażeń: 295
Pancerz: 148
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Jeden z groźniejszych jaszczurów. Dysponuje przeciętnym czarem ofensywnym (Wyniszczenie), ale jest za to niezwykle skuteczny w walce wręcz – wysoka wartość ataku, solidny pancerz i naprawdę spore zadawane obrażenia czynią z niego twardego przeciwnika. Znajomość zaklęcia Odnowa sił pozwala mu na leczenie ran. W walce z nim polecam atak z dystansu bądź skorzystanie z czarów opartych na ogniu/elektryczności.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/fanatyk.jpg] Jaszczur fanatyk

Poziom: 29
Odporność na ogień: -21
Odporność na elektryczność: -21
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 59
Obrona: 56
Obrażenia: 8-24
Minimalne punkty obrażeń: 227
Maksymalne punkty obrażeń: 340
Pancerz: 123
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Obok Smoka fanatyka najbardziej irytujący przedstawiciel swej rasy. Atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami, których nie da się uniknąć w żaden sposób i przed którymi nie chronią nawet najwyższe wartości obrony. Zadają one spore obrażenia od żywiołów. Jedynym sposobem ułatwiającym przeżycie spotkania z fanatykiem jest skorzystanie z umiejętności Ochrona przed magią.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/grom.jpg] Jaszczur gromu

Poziom: 35
Odporność na ogień: -40
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -40
Atak: 70
Obrona: 66
Obrażenia: 9-29
Minimalne punkty obrażeń: 272
Maksymalne punkty obrażeń: 408
Pancerz: 148
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Ulepszona wersja Porażającego jaszczura. Posiada trochę lepsze od tamtego statystyki i znacznie więcej punktów życia. Gdyby podczas walki wystąpiły jakieś trudności, możemy w ostateczności uciec się do ataków z dystansu bądź skorzystania z pomocy przyzywańców.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/mag.jpg] Jaszczur mag

Poziom: 31
Odporność na ogień: -19
Odporność na elektryczność: -19
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 46
Atak: 62
Obrona: 59
Obrażenia: 8-26
Minimalne punkty obrażeń: 108
Maksymalne punkty obrażeń: 162
Pancerz: 131
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Czarodziej jaszczurów atakuje z dystansu Uderzeniem meteoru, zadając Wybrańcowi obrażenia od ognia, poza tym korzysta z czaru Wyniszczenie (obniża odporności) i Odnowa sił (leczy się). Jest odporny (i podatny) na te same żywioły, co reszta jego pobratymców, można to wykorzystać.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/wojownik.jpg] Jaszczur wojownik

Poziom: 25
Odporność na ogień: -25
Odporność na elektryczność: -25
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -50
Atak: 45
Obrona: 42
Obrażenia: 7-21
Minimalne punkty obrażeń: 142
Maksymalne punkty obrażeń: 213
Pancerz: 106
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Jeden z najczęściej spotykanych przez nas jaszczurów. Nie charakteryzuje się niczym specjalnym. Walczy wręcz, jest podatny na ogień oraz elektryczność, atak, obrona i pancerz stoją na średnim poziomie. Problem może sprawić jedynie wtedy, gdy naszej postaci brak jeszcze doświadczenia. Podobnie jak większość przedstawicieli tej rasy, spotkamy go w kanałach i na południowym zachodzie Mrocznej puszczy.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/zabojca.jpg] Jaszczur zabójca

Poziom: 23
Odporność na ogień: -27
Odporność na elektryczność: -27
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -52
Atak: 48
Obrona: 46
Obrażenia: 6-20
Minimalne punkty obrażeń: 131
Maksymalne punkty obrażeń: 196
Pancerz: 97
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Wróg o przeciętnej sile. Obok Jaszczura wojownika najsłabszy przedstawiciel swej rasy. Jest nieznacznie podatniejszy od tamtego na elektryczność, ogień i obrażenia duchowe. Atakuje z dystansu.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/porazajacy.jpg] Porażający jaszczur

Poziom: 33
Odporność na ogień: -42
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -42
Atak: 66
Obrona: 63
Obrażenia: 9-27
Minimalne punkty obrażeń: 186
Maksymalne punkty obrażeń: 279
Pancerz: 140
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Jaszczur całkowicie odporny na elektryczność i zadający od niej obrażenia. Przed jego atakami obronić nas może czar Ochrona przed magią. Magom doradzam wykorzystanie podatności tego przeciwnika na ogień i obrażenia duchowe.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/fanatyk.jpg] Smok fanatyk

Poziom: 35
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 70
Obrona: 66
Obrażenia: 9-29
Minimalne punkty obrażeń: 272
Maksymalne punkty obrażeń: 408
Pancerz: 148
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Starszy brat Jaszczura fanatyka. Podobnie jak tamten, atakuje z dystansu wybuchającymi strzałami. Spotkanie z grupą tego typu przeciwników może okazać się opłakane w skutkach nawet dla najbardziej doświadczonego bohatera.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/wojownik.jpg] Smok wojownik

Poziom: 34
Odporność na ogień: -41
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -41
Atak: 68
Obrona: 64
Obrażenia: 9-29
Minimalne punkty obrażeń: 264
Maksymalne punkty obrażeń: 396
Pancerz: 144
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Analogicznie do fanatyków, Smok wojownik jest ulepszoną wersją Jaszczura wojownika. Choć posiada więcej punktów obrażeń, wyższe współczynniki ataku i obrony oraz solidniejszy pancerz, jest podatniejszy od tamtego na ogień i obrażenia duchowe, co ułatwi walkę magowi albo łotrowi posługującemu się wybuchającymi strzałami.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/jaszczury/zabojca.jpg] Smok zabójca

Poziom: 33
Odporność na ogień: -42
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -42
Atak: 66
Obrona: 63
Obrażenia: 9-27
Minimalne punkty obrażeń: 257
Maksymalne punkty obrażeń: 385
Pancerz: 140
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Tak jak wszystkie Smoki, zabójca jest bardziej podatny na ogień i obrażenia duchowe niż jego jaszczurzy odpowiednik. Ma sporo punktów życia, atakuje z dystansu. Walka z nim nie różni się zbytnio od walki z innymi przedstawicielami tej rasy.




Oceansoul - Sob 22.05.2010, 08:11:20
" /> Cytuj:



wojjoo - Sob 22.05.2010, 08:42:06
" />poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.