ďťż
Wštki |
Dark Messiah Of Might & Magic
Ivan - Sob 12.08.2006, 09:36:58 " />Dziwi mnie, że nie znalazłem tematu poświęconego tej grze o_O W końcuwe wtorek było już demko na kilku stronach i można było sobie elegancko zassać. Do tego premiera 28 września (pochwalę się, że w moje urodziny, a co!)! Gierka jest naprawdę dobrą sieką. Jakby ktoś nie wiedział: jest to TYPOWA sieka, nie ma tutaj poziomów, ani expa, co mapke dostajesz skill pointsy i wydajesz je na umiejętności. Można grać magiem, wojem lub skrytobójcą. Najprzyjemniej grało mi się raczej wojownikiem (magiem, nie grałem, o tym później). Te dynamiczne pojedynki, kopanie orkówm nabijanie ich na kolce, po prostu miodzio ^^ Można łądnie rzucić w przeciwnika skrzyneczką, ten się przwróci i wbić mu miecz w brzusio. Wtej grze nie ma formuł na liczenie, ani nic. Dana broń zadaje tyle i tyle obrażeń i jak trafisz kolesia, to on dostaje. Jednakże trafić też trzeba gdzieś. Atakując jego tarcze i zbroję po prostu nie zrobimu mu nic. Najlepiej jest celować w nieodsłonięte części ciała. A propo walki, to nareszcie twórcy uraczyli nas elementem krwawego ostrza, że to tak nazwę. Broń po siekaniu w przeciwnika zaczyna brudzić się w jego krwi, naprawdę świetny efekt ;] Jednakże jeśli ktokolwiek ma ochotę ściągać te 1.4gb (!) i obraćto jako priorytet to nie warto. Ściąga się to jednak całkiem długo, a zabawy w demku starczy na niewiele (w pierwszej planszy 2 nieumarli i kilka żołnieży, a w drugiej goblin i kilka orków), zatem lepiej poczekać na Clicka, albo inną gazetkę, gdzie można znaleźć demko. A teraz dodam, że podczas gry miałem dziwnego buga. Jak rzucam czar to się pojawiają białe kwadraty, a jak oberwę to zamiast jakiegoś fajnego efektu to pojawiają się 3 białe kreski na ekranie (coś na kształt koperty). Ten sam efekt jest podczas włączania gry, kiedy teoretycznie pojawiają się filmiki reklamowe (nvidia etc.). Ktoświe dlaczego tak się dzieje? Seldon - Sob 12.08.2006, 11:28:36 " />No cóż ...demko bardzo przyjemne, choć krótkie. Faktycznie gra wojownikiem jest chyba najciekawsza, choć skrytobójcą też jest śmiesznie Jedno co mnie martwi to to ,że gierka jest chyba ciut za łatwa, no ale to zweryfikujemy otrzymawszy pełną wersję. Mam nadzieję ,że później napotyka się znacznie bardziej wymagających przeciwników. Pozytywnie zaskoczyły mnie wymagania sprzętowe gry. Gra wygląda znakomicie, ma rozbudowaną fizykę itd. ,a chodzi płynnie nawet przy trochę słabszych kartach graficznych. Swoją drogą Dark Messiah, pozwala się zastanawiać co tak zżera zasoby sprzętowe np. w Oblivionie ? Ivan - Sob 12.08.2006, 13:42:04 " />Faktycznie poziom trudności, trochę zastanawia, aczkolwiek zawsze można owy wybrać :] Grałem na łatwym i miejscami orki nieźle mnie poszatkowały. Demko ciekawie się kończy. Z tego co widzę, może być ciekawie ^^ Jednak,jeśli nie rozwiążę problemu z "kopertą" (patrz, pierwszy post), to raczejnie ma sensu kupować gry :/ Seldon - Sob 12.08.2006, 13:54:05 " />Wiesz, jak się trochę poćwiczy i poświęci temu demu kilka godzin, to wojownikiem przechodzi się jest na hard bez zerwania jednego ciosu. Przyznaję jednak ,że jest to zapewne spowodowane bardzo korzystną pod tym względem lokacją (chodzi mi o tą drugą lokację , nie o prolog). Dużo pułapek, przepaści , przejść , idealne miejsce do zdejmowania orków "po jednym". Zobaczymy jak to będzie wyglądało gdzie indziej. Co mnie natomiast zmartwiło, to zauważony ubytek w AI. Mianowicie wystarczy skoczyć na łańcuch i zawisnąć na nim żeby przeciwnicy pozostali bezradni. Liczyłem ,że będą obstawiali możliwe przejścia i rzucali beczkami, skrzynkami itd. , heh, no ale nie można mieć wszystkiego. Co do kupowania ,to muszę się najpierw zorientować jak wygląda sprawa z premierą NWN2 (data, cena itd.) i wtedy dopiero pomyślę na Dark Messiah. Ivan - Sob 12.08.2006, 14:22:53 " />NWN2 ach... Niestety nie wiem, czy pójdzie na moim athlonie 2200, 512 ramu i GF5700, więc boję się ryzykować Co do AI. Ano patrz. Po zepchnięciu pierwszego orka, są schodki na dół. I jest kładka. Skoczyłem na nią, a orki weszły tam gdzie byłem wcześniej i skakały w moją stronę ;] No to ja kopniaka, kiedy był w powietrzu i farewell ;p I jeszcze jeden przykład. Jak zabiłem wszystkie orki to badałem lokację i znalazłęm drewniany pomost, który można zniszczyć, uderzając w linę. Następnym razem chciałem tak zrobić, ale jak wszedlem na kładkę, to ork sam przeciął linę. Ledwo uszedłem z życiem Co do lokacji - no ten level da się przejść nie używając żadnej broni, tylko kopniaków ;f Jednakże większa przyjemność jest z siekania orków mieczem Seldon - Sob 12.08.2006, 14:37:41 " /> Pitrek napisał(a): Ivan - Sob 12.08.2006, 15:16:51 " />Ja coś chyba wątpię, bo w drzewku rozwoju nie ma nic o tym. Jedyna broń dalekosiężna to łuk i drzewko dotyczy właśnie niego, zatem marne szanse :/ Zresztą samo drzewko rozwoju wygląda trochę biednie, liczyłem na coś bardziej skomplikowanego, ale zresztą w tej grze trzeba siekać, a nie użalać się nad drzewkami :} Ps. Lol, ten temat zamienia się powoli w czat, nieprawdaż Seldon? Seldon - Sob 12.08.2006, 15:31:47 " /> Pitrek napisał(a): Ivan - Sob 12.08.2006, 16:27:56 " />Nie ma sensu tego przechodzić, bo się od nowa dłużej ładuje Wystarczy rozwalić wszystkich kolesi i zrobić quicksave ;] EDIT. http://darkmessiah.gram.pl/ - stronka o grze, warto oblookać. http://www.gry-online.pl/s016.asp?id=5810 - wg galerii wojownik nie będzie miał łatwego życia. Czarodzieje, żaołnierze zakuci w zbroje. Huhu, może nie być lekko ^_^ http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/ ... 5191017074 - niach niach niach Amoen - Wto 15.08.2006, 18:54:11 " />Oj, ale z tym demkiem się namęczyłem. Najpierw musiałem zrobić miejsce na download, a jak to zrobiłem to demko przeleżało sporo czasu czekając aż je wypakuje i zainstaluje. Jak w końcu zainstalowałem to niemogłem odpalić, bo brakowało czegoś w blinkw32.dll. Jak zamieniłem ten plik w katalogu gry na systemowy, to wreszcie poszła. I pierwsze wrażenie: gulp Kopertka, a właściwie Z zamiast tych filmków poczatkowych. Drugie wrażenie... Yeah Gra działa na full detalach przy 30 klatkach. Ogólnie wrażenia podobne do waszych. Gierka zapowiada się świetnie... tylko kilka rzeczy mnie lekko denerwowało. 1. AI 2. Strasznie lekkie beczki i skrzynie. Niespecjalnie da się je ułożyć i wejść po nich, bo się same przesuwają. A patrząc na drugą lokacje i możliwości engine'u żałuje, że w grze nieznalazło się trybu skoku, którego wyczekuje od kilku lat, a w kliku tytułach coś podobnego zapowiadano. Na co miałby pozwalać ten tryb? Na Wygodniejsze, kontolowane skakanie, bajery takie jak przeskakiwanie z np. łańcucha na łańcuch, czy samoczynne łapanie się możliwych uchwytów. Może jeszcze jacyś developerzy wykorzystają ten pomysł. Tak czy inaczej, duże wydatki czekają Seldon - Czw 21.09.2006, 15:46:15 " />Demko jest już dość długo na rynku,a w dodatku wyszedł do niego rozwijający mod. Przyznaję bez bicia, że przez godzinę bawiłem się zabijając orków samą telekinezą. Poza tym codziennie ćwiczę na arenie w nadziei na rozwinięty tryb multiplayer. Dodatkowo powoli opanowuję sztukę dekapitacji przeciwników, 15 na 20 orków kończy bez głowy. Ecko09 - Wto 23.01.2007, 07:08:59 " />Hej, mam pytanie. Czy na moim sprzęcie pójdzie na najwyższych ustawieniach? A jak nie to czy pójdzie na średnich? 1024MB RAM GeForce 7600GT Intel Pentium 4 3.0GHz Seldon - Wto 23.01.2007, 10:59:57 " />nie widzę powodu dla którego miałoby nie pójść. Z resztą sprawdź sobie. KoZa - Sob 30.06.2007, 10:32:35 " />Wczoraj zainstalowałem i trochę pograłem z kumplem w ramach zobaczenia, z czym to się je. I powiem szczerze, że trochę czego innego się spodziewałem. Miałem nadzieję na grę akcji w stylu "Jest was stu? Ha, mam nad wami przewagę liczebną! Drżyjcie pomioty piekielne! Buahahaha!" A tymczasem się okazuje, że w sumie poziom trudności jest dość konkretny (przynajmniej na początku) i nie jest to typowy odstresowywacz. Przynajmniej takie wrażenie mam w tej chwili. Zdecydowanie dobre wrażenie robi grafika. Choć jestem trochę zaskoczony, gdyż odpalenie gry na maksa nawet na moim kompie po prostu nie wchodzi w rachubę. Nie wiem, ile trzeba w kompa wsadzić, by odpalić wszystkie filtry, ale bez GeForce'a 8800GTX z 768MB pamięci po prostu nie ma bata... Co nie zmienia faktu, że i tak grafika jest świetna. Silmoren - Wto 14.07.2009, 20:42:10 " />Nie widziałem wcześniej tego tematu, dziwne Cytuj: Bethezer - Czw 03.09.2009, 14:27:44 " />Ooo tak... IK(Instant Kill, przynajmniej ja to tak określam ) daje mnóstwo radości sadystom... Szczególnie "nadziewanie". Tak się zastanawiałem czy DMoM&M zalicza się do cRPG, ale skoro mamy recenzję, nie mam się już nad czym zastanawiać Przydało by się teraz zrobić Solucję, Bestiariusz, spisy Zaklęć, broni i umiejętności itd... Silmoren - Czw 03.09.2009, 15:08:59 " />DM to czysty action RPG, mało w nim cRPGa A Solucja już po części jest na stronie, w dziale Solucje Bethezer - Czw 03.09.2009, 16:05:10 " />Jednakże jego recenzja znalazła się w Twierdzy, mamy także Solucję, więc... można by stworzyć pozostałe teksty? Silmoren - Czw 03.09.2009, 16:15:43 " />Można by...powiem więcej, dopóki mi DM nie odmówił posłuszeństwa to sprawa była w toku (stąd rozpoczęta Solucja). Mam też rozpiskę tematów, którą mogę umieścić gdzie trzeba Bethezer - Czw 03.09.2009, 16:40:42 " />Cóż, sam obecnie jestem zajęty, ale mógłbym się zając w przyszłości spisem umiejętności/czarów i komentarzem do nich, ew. poradnik gry i tworzenia postaci. W sumie trzeba tylko zarezerwować kolejkę. Ingmar - Nie 06.09.2009, 20:45:39 " />Dark Messiah? Naprawdę przyjemny tytuł. Jako przedstawiciel erpegów jest marny - systemu rozwoju tu nie uświadczymy prawie w ogóle, dialogi prowadzą się same, ekwipunek ograniczony jak tylko się da. Jako przedstawiciel gier akcji - świetny. System walki daje masę czystej radości. Kopanie, odcinanie głów i rąk, nabijanie na kolce, wrzucanie do przepaści - jest ekstra. System skradania się? Zabawny, choć nieco niedopracowany. Przede wszystkim boli AI wrogów. Wydaje mi się, że byłbym bardziej przejęty, gdybym zobaczył kolegę strażnika z poderżniętym gardłem. A oni sobie wyciągają broń i zaczynają nieco szybciej chodzić. I jeszcze odwracają się plecami do cienia. Jak to niby ma pomóc? ;] Ponadto gra skrytobójcą jest naprawdę dużym ułatwieniem - każdego zdejmujemy jednym ciosem. Magia, cóż, magia jest przyjemna. Wrogowie ślizgają się na lodzie, krzyczą po podpaleniu i tak dalej. Całkiem fajne urozmaicenie, choć po pewnym czasie nieco powszednieje. No i zostaje eksploracja terenu. System skakania jest w porządku, ale Łuk + nieograniczona ilość strzał-lin - ekstra! Nie przypominam sobie innej gry, nad którą siedziałem pół godziny tylko po to, by wgramolić się pod sam sufit / zobaczyć co jest na górze. Bethezer - Nie 06.09.2009, 20:51:50 " />Znam to uczucie . Ale nie wiem, czy tak gra zabójcą jest łatwiejsza. To prawda, że zabijasz jednym uderzeniem, ale na wyższych poziomach trudności nie tak łatwo jest wszystkich zajść po cichu. Najlepiej jest mieć mieszane umiejętności - wtedy jesteśmy gotowi na wszystko . Silmoren - Nie 06.09.2009, 21:22:40 " />Przy zabójcy zawsze lubiłem jego adrenaline kill, gdy rzuca tym swoim sztyletem we wroga ^^ Tylko też zawsze się zastanawiałem, skąd on wyciąga kolejny sztylet, ma ich w rękawie sto? Ingmar - Nie 06.09.2009, 21:43:12 " /> Cytuj: Bethezer - Pon 07.09.2009, 12:04:07 " />Działają na zasadzie bumerangu - wracają same do łapki, które je rzuciła . I nie trzeba mieć wszystkich zdolności wojownika, żeby nim grać (choć na pewno będą pomocne). Silmoren - Pon 07.09.2009, 14:14:51 " />Przydatnym skillem...hmm albo nie tyle co przydatnym, a ciekawym jest podwójna adrenalina, dwa instant kille są miłym widokiem ^^ Bethezer - Pon 07.09.2009, 15:53:14 " />Tak, tylko dość ciężko do niego dojść (tzn. trzeba wydać sporo punktów żeby w ogóle dojść do tej umiejętności). To jak - zakładamy ten temat o DMoM&M? Można by zrobić, chociaż to nie rasy cRPG. Ingmar - Pon 07.09.2009, 18:20:16 " /> Cytuj: Bethezer - Pon 07.09.2009, 18:27:46 " />Temat już jest, teraz tylko robotą się podzielić ... I taki może mały offtop - czy Deus Ex: IW też pod "nas" podchodzi? Sauron - Śro 18.11.2009, 21:01:41 " />Najlepiej dla mnie było grać magiem. Wojownik na koniec gry był aż za mocny. Brał wrogów na jeden cios, a Arantira usiekłem błyskawicznie. Za to gra magiem... Emocje, czary, błyski, kule ognia. No i finał był lepszy. Pojedynek magów. Fajerwerki takie, że by na wszystkie sylwestry przez 30 lat wystarczyło. :p Bethezer - Pon 30.11.2009, 19:24:04 " />xD... Tak samo można by mówić o skrytobójcy, tyle że on w cieniu się kryje i z łuku szyje... A jeszcze lepiej zostać "wieloklasowcem", posiadając różne umiejętności z różnych dziedzin (a więc moje ulubione skradanie + walka + ew. kilka zaklęć). Nie ma specjalizacji... cóż, nie ma rzeczy idealnych. Soanseth - Wto 01.12.2009, 05:17:37 " />Ale wtedy nie możesz w pełni skorzystać z klasowego uzbrojenia, bo masz za niskie staty nie niektóre kosy i ubranka. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |