ďťż
 
 
 
 

Wštki


[D II]Ulubiona taktyka gry



Silmoren - Śro 09.01.2008, 22:30:10
" />Piszcie swoje ulubione taktyki gry ulubioną postacią z D II.

Ja zwykle grając Druidem ide standardowo na Wilkołaka i Likantropie, do tego dodaje Furie (szybkość ataku) i zależnie od humoru Wścieklizne albo Ogniste Szpony (żeby rozwalać monstra z odpornością na ataki fizyczne). Jak zostają jakieś punkty (bo już szczerze nie pamiętam) to ładuje w zbroje cyklonu i w Tornado żeby wspomniana wyżej zbroja była lepsza.

Wiem brzmi standardowo i oklepanie, ale jest skuteczne i fajnie się eksterminuje wrogów




Orish - Śro 09.01.2008, 22:36:01
" />Ja przeważnie paladynem zapał + fanatyzm, ale najczęściej kończę grę na 20-którymś poziomie. Nudzi się, co tu dużo mówić



Cannabis - Śro 09.01.2008, 22:45:10
" />Moją ukochaną postacią jest paladyn hammer. Najbardziej uniwersalna postać, dobra do wszystkiego. Skille ładowałem w niego tak:
wigor - max
błogosławiona celność - max
błogosławiony młot - max.
koncentracja - max
święta tarcza - max
śmiałość - wszystko co zostanie

Do tego dochodzą skille "na dojście" w które pakuję 1 punkt no i zbawienie (+ all res).

Atrybuty:
siła -> nic ;]
energia -> nic ;]
życie -> wszystko
zręczność -> pod max blok

Itemy jakie używam to:
shako jahed -> ładny kop do życia
enigma -> podstawa ;]
hoto -> niektórzy preferują wizzy, ale 3 do skilla, resy i niezgorszy fcr też niczego sobie
zaka umed -> koniecznie upgrade, ładny blok no i skill ;]
wodołazy -> koniecznie perfect, life
mage fisty -> 25 fcr piechotą nie chodzi, regeneracja many
2 x soj -> skill i mana
hymn serafina -> 2 do skilla i 2 do aur, mara daje resy, ale z tymi itemami wyciągam bez problemu max
arach -> cóż skill i fcr, najlepszy pas ;]
cta + duch (na switchu) -> trzeba poprawic gospodarkę życia ;>
anni 20/xx/xx -> 20 stats to podstawa
torch 20/xx -> jw.
skillery -> jakie mam defensywne, ofensywne i pc, każdy się przyda ;]

Merc wyposażony w infi żeby mieć zawsze dużo many ;] Na głowie andy raled, ewentualnie czaszka olbrzyma, a zbroja eth forti.

Jednym słowem podstawowa taktyka, z minimalnymi zmianami ;]



Silmoren - Śro 09.01.2008, 22:50:41
" />Grałem hammerem kilka razy i za skarby nie potrafie tymi młotkami atakować, zawsze lecą tam gdzie nie trzeba.

Nadmienię że do pala dobrą tarczą (jeśli nie najlepszą) jest słówko "Wygnanie", moc profitow i dodaje Śmiałość na bodajże 18 poziomie (włączoną oczywiście).

A jak robie pala to tak jak Orish - Fana Zealota. Żeby nie był słaby na anty-fizyczne monstra, to mu do zemsty ładuje, i jest gites.

Innym skillem który mnie nieraz intrygował jest szarża, zadaję przeogromne obrażenia, ale trudno się jej używa (w zwarciu praktycznie się nie da).




Cannabis - Śro 09.01.2008, 22:57:10
" />Wygnanie czyli Exile, lub Vortex jak kto woli jest dobrą tarczą, ale dla smita, lub zealota - ewentualnie hybryda hammer/smit, foh/smit.

Ważne w niej nie jest aura, ponieważ pala osiąga bardzo duże współczynniki obrony bez śmiałości, wystarczy mu święta tarcza. Tarcza ta jest tak pożądana za life tap, czyli wykradanie życia - rządzi jeśli chodzi o ubery. Natomiast w duelach jest to nie oszukujmy się lamerskie, ponieważ nie masz wpływu na to czy wykradniesz życie czy nie i możesz wygrać tylko dzięki szczęściu. Dlatego na duele preferuję herolda zakarum.



N. T. van der Hert - Śro 09.01.2008, 23:08:22
" />a ja też zawsze drutem-likantropem jadę. ale do dueli to to si nie nadaje. zwłaszcza z naekrosami.

w każdym razie: głód i furia na maksa, to, co zostanie (mam tylko 4 sille do wypakowania - wilkołaka, likantropię, głód i furię) pakuję w przyzwanie czegoś tam, ale nigdy tego nie robię, bo to i tak jest na najwyżej szóstym poziomie chyba.
z pałą aldurana to np. duriel mnie nie rusza...

aha, i ten zestaw się nie nadaje na hella - tam trzeba zmienić klamkę, bo (jak nadmieniał sil) wszystko jest odporne na ataki fizyczne.



Silmoren - Śro 09.01.2008, 23:21:24
" /> van der Hert napisał(a):



Frost - Czw 10.01.2008, 00:03:45
" />Widzę, że wszyscy rozkochani w ssaczu xD lolki nieziemskie...

Necrusek

Umiejętności:
Duch - max
Włócznia - max
Ściana - zależnie od humoru
Więzienie - max
Zęby - zależnie od humoru

Do tego:
Gliniany Golem - 1 pkt, jak ktoś nie wie czemu, to niech się nawet nie pyta...
No i zależy, czy gram z myślą tylko o duelach czy o samotnych CS'ach.
Jeśli o pierwszym - tylko golem. Jeśli o drugim to: 1 w szkielety, 1 w magów i 1 w przywołanie potwora (oraz 1 w krwawego i 1 w żelaznego golema).

Cechy:
Siła - max do 47
Życie - reszta

Sprzęt:
No ja świrem zupełnym jestem, możecie zapytać Canna, bo miałem tarcze porobione z gemami typu "ANTY SOSO ICE" (z biedą mi odradził anty-FoH'a), ale tak poza moimi małymi zboczeniami do kolekcjonowania klejnotów i robienia z nich użytku oraz uwielbienia do pieniędzy to nie ma ich więcej.

Mroczna Poświata - podstawa na duele z każdą soso poza Ice, oraz dobra do chodzenia.

Ward - jeśli mam siłe.

Tarcze z klejnotami - o tym pisałem wyżej, oraz diamentowa jeśli nie mam Warda lub odpowiedniej siły.

Buty - najchętniej widziane +30fw/r, które posiadają jakiś lr i fr oraz fhr, może znikomy mf ?

Rękawice - podobne do butów, z wiadomych przyczyn bez fw/r, ale z fhr i mf, bonus do zręczności/siły

Sokół - na ice soso

Pas - z resami, z bonusem do życia

Na czerep - +1 dla N

Amu - albo all res i dużo do siły (miałem taki... oskubali z niego :/) albo
+2 z jakimś resem i fc

Ringi - fc + po 2 resy oraz jakieś tam dodatki do czegoś tam

To chyba tyle z informacji, które mogłem zawrzeć w czymkolwiek i gdziekolwiek xD Gra się nim dobrze (przynajmniej mi), chociaż amu i ringi mogą stanowić spory problem na początek, dlatego nie polecam gry owym necrusem na samym poczatku bez odpowiedniego osprzetu (bo mowa o bnet co nie? ).



Loki Lyesmyth - Czw 10.01.2008, 07:20:42
" />paladyn
zapał 5
mróz 20
fanatyzm 20
szarża 20
a reszta nie pamiętam



Mac70 - Czw 10.01.2008, 19:21:55
" />Ja za to jestem nekromantą- przyzywam małą armię szkieletów zwykłym i magicznych, skalnego tytana i wspomagam tą małą armię zaklęciami ofensywnymi.



Frost - Czw 10.01.2008, 19:24:15
" />Eee... co to jest 'skalny tytan'?



Mac70 - Czw 10.01.2008, 19:32:26
" />Tak nazywam tego kamiennego stwora (golema), którego można przywołać i ulepszać. Lubię z niego korzystać, bo jest wytrzymały.



Frost - Czw 10.01.2008, 19:34:28
" />Ja bym rzekł, że jest jednostrzałowcem O wiele lepsze jest przywołanie potwora, albo chociaż Ognisty Golem



Mac70 - Czw 10.01.2008, 19:38:00
" />Ognisty też dobry, ale moją "maskotką" jest właśnie ten golem.



Badrock - Pią 11.01.2008, 05:32:10
" />Nekro... grałem w nim w DII bez dodatku, i był niezły [ach, moja Armia szkieletów-Magów ]... żelazny też dobry [zależy z czego się zrobi] - fajne, że się "zapisuje", i nie znika po wył. gry

Ja nie grałem tylko Amazonką, i nie mam ulubionej techniki, zaś nj. postacią jest Zabójczyni



Silmoren - Pią 11.01.2008, 19:37:03
" />Też lubie zabójczynie, Szpon Smoka przy obu broniach, do tego Cios Fenixa i bodajże Uderzenie Tygrysa dla wzmocnienia (dawno nie grałem dlatego to moze być masło maślane). I tu taki mój głupi nałóg, wiadomo że sama Furia Ostrzy nie jest taka mocna i nie opłaca się tylko w nią pakować, a ja zawsze w to pakowałem, wysyłałem cień i najemnika do przodu, a ja od tyłu ostrzami. Jak już nadmieniłem mało to było skuteczne ale dawał o mi taką specyficzną frajde A poza tym zawsze max punktów szedł do Jadu, bo ładnie obrażenia zwiększał. Czasem zależnie od taktyki troche w trapki szło, ale nigdy ich nie preferowałem ponad wszystko.



Aoxic - Sob 24.05.2008, 23:09:12
" />Moja ulubioną taktyką jest czarodziejka na zamieć to tak:

Umiejętności:

Ciepło - 1 pkt.

Telekineza - 1 pkt.
Teleport - 1 pkt.

Lodowy Pocisk - 20 pkt.
Nova Mrozu - 1 pkt.
Lodowe Uderzenie - 20 pkt.
Lodowcowy Grot - 20 pkt.
Zamieć - 20 pkt.
Mistrzostwo we władaniu Zimnem - 20 pkt.

Statystyki:

Siła - Pod ducha w monarszy (156) (Trzeba policzyć siłę z przedmoiotów i dopiero pakować)
Zręczność - 0 pkt.
Życie - Reszta.
Energia - Nie jest to czarodziejka z Tarcza Energetyczna więc zero.

Ekwipunek:

Hełm - Woal Skrzydeł Nocy - Najlepszy hełm dla takiej czarodziejki 15% do umiejętności zimna i +2 do umiejętności robimy w nim dziurę i wkładamy Widok Tęczy 5/5 do zimna.

Amulet - +3 do zaklęć zimna z siła ja mam 29 do siły - siła nam potrzebna a +3 do umiejętności to już coś. (Myślę że istnieje taki co daje 30 do siły.)

Broń - Fantom Śmierci - najlepsza jak dla niej 30% do umiejętności zimna 3 do umiejętności 20% szybsze rzucanie czarów oraz 40% odporność na błyskawice! Robimy w niej dziurę i wkładamy Widok Tęczy 5/5 do zimna.

Zbroja - Szaty Ormusa - koniecznie +3 do zamieci oraz 15% do umiejętności zimna. Ormus daje także 20% szybsze rzucanie czarów.
Robimy w niej dziurę i wkładamy Widok Tęczy 5/5 do zimna.

Tarcza - Duch w monarszy - +2 do umiejętności, 35% szybsze rzucanie czarów, 55% szybsze odzyskiwanie równowagi, 35% odporność na zimno, błyskawice i ogień. Same zalety tylko szkoda że trzeba wpakować w siłę. Jak ktoś nie chce pakować wsiłe wystarczy Bezoki Mur ale to nie to samo.

Rękawice - Pięści Maga - regeneruje Manę 25% no i te 20% szybsze rzucanie czarów.

Pierścienie - 2x Kamień Jordana - 1 do umiejętności i 25% zwiększenie maximum many.

Pas - Uderzenie Śniegu - +2 do zamieć, +2 do zmrażająca zbroja i +3 do lodowcowy grot.

Buty - Piaskowy Kształt - 20% szybsze odzyskiwanie równowagi, 15 do siły oraz 70% odporność na truciznę.

A pod rzeczami:

Torch dla czarodziejki - najlepiej 20 do statystyk 20 do odporności też by się przydało oraz +3 do umiejętności.

Annichilus - tak jak wyżej a % otrzymywanego doświadczenia mało ważna ale dobrze mieć.

Oraz 9x Skilerów do zimna najlepiej z życiem.

A po zatym jakieś taliki na 1 kratkę moga być do siły według uznania.

Moja czarodziejka wyciąga 15k z zamieci z perfekt ekwipunkiem podejrzewam że było by to około 18k.

Czarodziejkę te tworzyłem z myślą o potworach ale na duelach też sobie radzi.

Strategię sam napisałem



VORADOR - Wto 26.08.2008, 15:14:38
" />Moja ulubiona taktyka gry to barb na trąbke i koncentracje. Przedmioty cóż

Zbroja: Stone w Mrocznym całunie 1880 def.
Broń: Balrogowe ostrze azura
tarcza: duch w monarszy
pierscienie: kruczy lód oraz Mandal +7%
helm: Twarz Arreatu
amulet: Hi lord to chyba po Polsku możnowładca (mam wersje eng)
buty: Toe
inne: annihilus skiler +1 do combatu, zapasowe amulety +3 do okrzyków

Postać ma na celu zabijanie Nithatlaka i robi to szybko i oto chodzi.



Arry - Wto 26.08.2008, 17:34:12
" />Cóż nie grałem już chwilę w d2, ale lubię Hammera. Coi prawda nie udało mi się dorwać Zaki, ale i tah Hammer jest dobry. NIe lubię Czarodziejki, bo po pierwsze na Piekle wiele potworów jest odpornych na twoje ataki, a po drugie, trzeba latać z teleportem na Baalruny, a to mnie irytuje XD
Obecnie tworzę Paladyna Smitha na Ubery.
Pamietam jak pierwszy raz grałem w D2 (wtedy jkeszcze na Singlu) i gdy wraz z moim Barbarianen po ponad godzinnej bitwie utłukłem wreszczi Diablo... Byłem wniebowięty



Badrock - Wto 26.08.2008, 18:03:53
" />Ja Paladynów nie lubię xD
Mam jednego, Złomiarzystę, który jest Mullem...

Aktualnie gram po raz pierwszy Druidem, i oczywiście poszedłem w.. Wilkołaczka ^^

Mam jeszcze 2 Czarodziejki, ale ich na razie nie rozwijam mocno... One będą tylko by Taxi robić ^^

Potem może zrobię sobie... A nie wiem kogo ^^' Może Zabójczyni... Dwa razy poszedłem nią w Pułapki, więc może teraz w Walkę Wręcz



VORADOR - Śro 27.08.2008, 20:22:34
" />wilkolak jest dobry jako 2,3 postac do zabawy, ja zaczynalem gre czarka i jak znalazlem nia itemy to zrobilem barba. Oczywiscie barba w celu zabijania nithatlaka, czarka nie przezywala wybuchu zwlok. A na Nithatlaka mam sposob taki traba powietrzna przenikam przez wrogow i jak jestem obok nithatlaka atak z koncentracji 3-4 uderzenia i koniec z nim. Dobry sposob na klucze Dest.

Aprop wilkolaka, na potwory uzywaj broni drzewcowych 2 recznych takich jak kosciolam, Tomb Reaver, i różne runiczne w drzewcu. Dobrze mieć tak w broni +50% do szybkosci uderzeń. Furia jest przyrywalna jak sie uzywa tarczy. A z tego co widzialem to na pvp narazie nie masz nim szans zadnych. Wiec tylko mowa o pvm.



Al Funcoot - Nie 05.10.2008, 08:37:15
" />Poison necro:
Klątwy:
Lower resist: max ofc

P&B:
Zatruty sztylet: max
Exp trucizny: max
Nova: max

+ po 1 na dojście

Resztę pkt można zapakowac w ożywienie.

eq:
Head: Czako
Armor: Bramble / ew. Viper
Weap: DW / ew. Blackbog's Sharp
Shield: Trang, Homek lub soxed 5/5 psn die Chwała Łowcy Głów
Belt: Arach / Trang
Gloves: tylko TO
Boots: Najlepiej Aldury, nie polecam crapnych Marrow'ów
Ring: 2x SoJ / SoJ, Raven
Amu: Mara / +3 P&B sk

Dodatkowo skillery P&B najlepiej life, nec torch, anni.

P.S.: Aoxic, taktę może i napisałeś, ale pomysł nie był Twój, typowa soso Blizz nie-mf. Setki przed tobą "wymyśliło" taką soso i setki "wymyśli".



Cannabis - Pon 06.10.2008, 15:01:04
" />Widzę, żę stawiasz na pvm, więc dlaczego dajesz zamienniki pasa i tarczy? Jak wiadomo, 3 itemy z setu tranga podnoszą znacznie -res dla przeciwnika.

Cytuj:



Al Funcoot - Pon 06.10.2008, 15:10:07
" />Zamienniki daję tylko dla tego, że nie wszystkich stać na niektóre przedmioty. Chciałem tylko zaznaczyć, że np. gdy nie stać nas na Aracha, możemy założyć pas Tranga, który między innymi daje miły bonus jakim jest cbf.
Co do Marrowów, mam już do nich pewien uraz. Może i dają połowę czasu zamrożenia, ale nie jest to jednak cbf... Najlepiej nosić Ravena, który daje cbf i tyle.
Tutaj przedstawiłem chara PvM, jeśli chodzi o PvP, najlepiej gra mi się Necro Bone, Sorc Fb i Werewolfem.



VORADOR - Śro 22.10.2008, 13:29:44
" />czako też był rainbownował tak jak i różdżke. Przypomina on bulidem wilkołaka psn. Pozatym dlaczego czako? Dobra tiara jest zdecydowanie lepsza +2 skille resy i fcr + zycie taka tiara tania nie jest ale jak kogos stac na bramble to i poradzi sobie z tym. Pozatym dodac trzeba że zapomniałeś o ekwipunku takim jak torch annihillus i skillery z zyciem

Oto moja taktyka:"tak naprawdę nie do końca sporo zerżnołem od innych ale przedstawię ją jako moją"

Druid ogniowy:
Głowa: Raven Lore (mądrość kruka) -soxetowana rainbowen ognia 5/5
Ręka: Dębowy mędrzec. -tańsza wersja spirit sword
tarcza:duch w monarszy.
pas:arachnid mesh
Zbroja: Enigma w dusk lub archeon plate
biżuteria: craftowany amulet +2skille dru +20 fcr
pierścienie:dobre żółte pierscienie z fcr resami i zyciem
rekawice: mage fisty(piesci maga) jedynie.
bagażnik: torch, ani, skillery fire dru małe taliki z życiem
progi fcr: przedostatni 86 i ostatni 125
Dobieramy sprzęt aby wycisnąć jak najlepiej dębowy mędrzec +30 monarcha +35 +20 arachnid+20 amu (105 razem)+20 z ringów(125).

swith: (Wezwanie do broni + monarcha)
Najemnik: z 2 aktu najemnik z aurą obrona ekwipunek : głowa andariel, forty w dusku, dym w dusku, duriel, olśnienie w wielkiej gizarmie, ogrzym toporze, tresherze.

Skille: Burza ognia-20, kula magmy-20, szczelina-20, wulkan-20, duch dębu-20, armaggedon-reszta o ile cos zostanie .

Dlaczego tak?, armaggedon nie jest synergią do skilli lepiej miec wiecej zycia.



Al Funcoot - Sob 25.10.2008, 08:15:52
" /> Cytuj:



VORADOR - Sob 25.10.2008, 14:57:02
" />Chciałeś powiedzieć najtańsze, no i nie mówi mi tylko że casterowi nie jest potrzebny fcr bo się osmieszasz. Te minimum jest potrzebne. Dla jest różnicą czy puszcze 2 czy 3 nowe na klatke. Pozatym PSN to nie Java której prędkośc błyskawic zależy od IASu. Więc różnica jest i nie wmówisz tu nikomu że fcr nie ważny. A tiary >>> shako, świadczy o tym że naprawde dobre kosztują po 30 soji.



Al Funcoot - Śro 29.10.2008, 17:12:48
" />Poisonowi NIE JEST potrzebny fcr! Nie jest mu tak potrzebny jak bonusy od czako, sam się ośmieszasz! Co z tego że jest casterem, w jego przypadku liczy się jakość novy a nie jej prędkość do diabła. Nie wykłucaj się z kimś, kto ma wieloletnie doświadczenie gry psnem, zapytaj się na Imperium Diablo, kto ma rację.

E: Sam się pogrążasz Cannabis. d2jsp... żal po prostu. no comments.



Cannabis - Śro 29.10.2008, 20:53:35
" /> Cytuj:



Al Funcoot - Czw 30.10.2008, 14:41:33
" />Moja wiedza to moja wiedza, co do tego ma ID?

Wiesz co, jeśli już mówimy o pogrążaniu się... Cytuj:



Varanthan - Czw 30.10.2008, 15:13:13
" /> Al Funcoot napisał(a):



Cannabis - Czw 30.10.2008, 20:09:54
" /> Al Funcoot napisał(a):



VORADOR - Sob 01.11.2008, 08:49:27
" />Najwiekszy chłam to pol-1 reszta jest w tle . Najwiecej wyzwisk gorszących spamów.



Al Funcoot - Wto 04.11.2008, 16:10:08
" />Heheh, to się fachowo nazywa lol-x. Istne siedlisko zła.



Balduran - Czw 19.02.2009, 15:56:39
" />Trapsin - tą postać ubrałem chyba za MALa i radziła sobie na piekle, i to prawie że na początku laddera (może nie całkiem, ale była to moja pierwsza postać na tym ladderze). Itemy nosiłem m/w takie:
2 x low Bartuc - jego premie, które są zmienne i tak nie wpływają na trapy
Treachery - LEM + crap runki + zbroja 3 sox, jak chcemy np. mp to więcej damy za zbroję, niż za same runy ^^
Treki - PUL chyba
Dungo (za taką kasę pewnie bardzo low) - PUL-UM, choć na prawdę nie pamiętam
Bloodfist - PGMy
Shako
Do dziur nie pamiętam już co pakowałem.
Jak ktoś nie wie jak rozdać pkt. to niech zapyta, mi się nie chce bo i tak jest to jedna z lepiej znanych strategii (wiele osób jednakze nie wie jak zrobić by z tanim sprzętem i bez infi śmigała na hellu). Wada tego builda, to niski fcr = słaby mind blast = słabe pvp.

Hammerdin - nie pamiętam kto psioczył, że ciężko wcelować młotkiem, ale jest na to podstawowa rada, tzn.:
Enigma
Shako
Magefist
Zaka UMed
Mara (resy SĄ potrzebne jak najwyższe, bo ktoś może je nam obniżać)
HotO
WW
Ten pasek z fcrem, nie pamiętam nazwy
Magefisty
2 SoJ/SoJ+Raven, SoJe można zamieniać na BK 3

Próg fcr - 75 bodajże, nie pamiętam dokładnie, 125 nie warto na hammie wyciągać chyba że mamy pro gozu ultra 20 fcr 2 sox xx life - bóg wie co jeszcze - tiarę i jakieś ringi/amu.

Cannabis - RW dla merca odnawiające manę, to INSI, INFI zdejmuje aury

Poza tym zawsze podobają mi się postacie, jak Soso melee, niestety bug z dreamem już nie istnieje ale JAKĄŚ soskę zawsze da się zrobić, tylko na piekle problem.



VORADOR - Pon 27.04.2009, 20:08:30
" />ja mam do dzis hammera ubranego bardzo drogo ale nie jest specjalnie lepszy od sosy do szukania.



mks_piotrek - Pią 26.06.2009, 16:12:44
" />Ja bardzo lubie uber babe

items:
-helm: arreat/willhelm face
-zbroja: forty ap, dusk, i takie tam inne zbroji z hela/prudence w eth bugged armorze
-bronie: 2 x botd w cb lub w ba/botd + beast w ba/botd + lw w ba/beast + lw w ba/botd + death w ba lub w cb/botd + lw w cb i pb
-ringi: angel + raven
-amu: aniola
-buty: gore
-pas: dungo/wigor/nosferat
-rekawice: draki/steelrendy(w zaleznosci czy ktos uzywa lw)
-switch: hoto + cta(minimum 3)
plecak:
-baba T 20-19//xx
-anni 20-19//xx
-9 x boo sk/9 x gc z ar
-10 x sc 20 life/10 x sc 3//20//20 <- wersja dla ultra bogaczy

skille:
-szał: - 20(nasz glowny atak)
-ww: - 1(przydatne do wyjscia z trudnej opresji)
-berserker: - 1(do bicia kiedy dostaniemy dziewice w piecu bolu)
-okrzyk: - 20
-rozkazy: - 20
-dowodzenie: - 1
-zawolanie bitewne: - 1(przydatne gdy na ut jest duzo mobow przy bosie)
-mistrzostwo w ...: - 20
-kamienna skora/zw wytrzymalosc/zw szybkosc: - 1
-wrodzona odp: - na koncu dajemy tyle ile zostanie pkt
-reszta na dojscie

sposob bicia ut cza sie tu zucic na chama gdyz jak wyjdzie zbyt duzo mobow to bedzie kicha najlepiej zeby mef nam sam wyskoczyl wtedy go mozna tak powiedziec polkniemy na sniadanie z reszta nie powinno byc problemow chociaz gdy walczymy z uber baalem cza miec w prawym ten okrzyk co odstrasza wrogow bo zjawy beda nam ostro truc dupsko a u dia no to zawolanie bitewne zeby tych panow jadu troche ogluszyc wsumie bedziemy ogluszac na jakies 10 sec ?? ale nie dam glowy bo nie pamietam dziekuje i zycze milego ut



Rey - Pią 26.06.2009, 18:03:07
" />Wymieniłeś wszystko co się da zrobić sensownego barbem. Nazywa się toto barb frenzy, a najlepszą taktykę dla niego napisał pewien gość lata temu. Zrobiłem coś takiego - wspomagając się znajomymi i rpgshopem - dwa laddery temu. Gra daje mi największą przyjemność - hammerki i necra niech idą do piachu. Jedyne co go rusza to dziewica, a jedyną wadą są jego broni - dokładniej koszt ich naprawiania i szybkość psucia się przy kilku atakach na sekundę.

Co do ubranka mój miał prawie najlepszy z możliwych:
Deli w hełmie z +2 frenzy i +3 boo.
Beast+lw w ba
Forti, niestety w ap
raven+bk
nie pamiętam skrótu, w polskiej wersji "gniew lorda" się amulecik nazywał (za długo nie grałem w d2, pozapominałem już wszystko...)
gore
draki
na switchu dwa piękne cta (max bo)
Ani, torch - statów nie pamiętam, ale torch coś koło 37-38 miał.
Do tego mieszanka amuletów, ale cały eq zapchany.

I czymś takim się grało wyśmienicie. Polecam zrobienie na solo rakiej postaci i grę na playersie. Tak dla wypróbowania.



KirsDark - Pią 26.06.2009, 18:11:14
" />Ja mam 3 typy:
1. Blizz Soso MF --> żeby mieć za co ubrać resztę.
2. Nekro (summoner) --> łatwo, tanio i przyjemnie.
3. Zealot --> sentyment, pierwsza postać, którą przeszedłem Diablo (jeszcze na singlu :p)

Nie wyobrażam sobie laddera bez tych trzech postaci na koncie, choć przy najbliższym restarcie planuje poeksperymentować z soso light albo javazonka, bo nigdy nie chciało mi się ciągnąć tych postaci wyżej niż ~85 lv.



VORADOR - Wto 03.11.2009, 10:45:13
" />Już jak po raz któryś straciłem postać na hardcorze dotarło do mojej twardej z wściekłości głowy, że i tak zginę prędzej czy później. Zwłaszcza jak mi summonera zabił Diablo ziejąc przez summony na piekle .

Najlepsze moje typy:
Necro Kości: szybko fajnie i na temat
Druid Ele: twardy odporny i skuteczny
Hammerdin: Niszczycielski.

Te 3 postacie to wg. mnie 3 najlepsze postacie korzystające z czarów w grze. Taktyka sprawdzona na Hardcorze.

Najlepsza postać którą najdalej dotarłem na Hardcorze to Barbarzyńca.
89 lvl. Barb na Wir twarda sztuka.



Cannabis - Pon 09.11.2009, 17:45:00
" /> Cytuj:



VORADOR - Czw 19.11.2009, 22:21:59
" />Akurat u Baala Barb ma łatwiej od wielu postaci, na pewno od czarodziejki. Jak nim grałem to prawie nigdy tam nie zginąłem mowa o poziomie piekło.

Co do sanktuarium tyczy się to, każdej postaci walczącej wręcz. Na ten etap gry są specjalne postacie robiące tylko to. Nawet robiąc hammerdina na Diablo robisz innego najemnika niż normalnie więc ten etap uważam za inny od wszystkich pozostałych.

Barb też sobie poradzi z sanktuarium, pamiętam miałem 2 miecze które dawały mi aurę na trupy i sporo obrażeń od elementów. Przez co nie umierałem od żelaznej dziewicy.



mike_89 - Śro 02.12.2009, 08:09:37
" />No to ja podziele sie swoimi pomysłami na barba:)troche akurat znam sie na nich kilku 90+koksow bylo wiec:)

1.Str głownie z itemow tylko dochodzimy do drakow lub max dajemy 80-90 sily reszte itemy daja;). Dex tak okolo z 100 reszte itemy dadza;). Reszta w hp ma sie rozumiec;)
2. SKille to takie jak zwykle- boo x 2 (20 dex/20 life/1skill),ww 20, mastery w broni dowolnej 20, 20 skora z zelaza, 1 w resy, szybsze chodzenie i wzrost staminy:Dczy jakos tak nie pamietam za dobrze;)
3. Itemy do wyboru do koloru zalezy kto ile ma kasy/jakich kolegow/ile hrow (mowiac o nld na ktorym tylko gralem):D

Face- only arreat +jewel 40ed/inne bonusy jak taki trafisz:D
Body- albo stone/albo dla bogatszych forty
Amu- highlord/albo angel
Pierscienie- na duele tylko angelx2 z amu niezle kosza, poza duelami ravenx2
Boots- gore nic innego:)
Pas- dungo/bugged belt:P
Weapon- no tutaj mamy kilka opcji;)zawsze w toporach gustuje nie wiem czemu ale juz podaje:Dmixow jest naprawde kilka i kazdy gracz po swojemu daje itemy;0
beast+doom/beast+botd/botd+botd/botd+doom/botd+beast/ czyli wszystkie mozliwe opcje:D
sam uzywam beast+doom i efekt jest taki jakiego oczekuje;)

Co do tego?:0 merc- forty/eth kosciolam lub eth hoj lub eth pride:)/gaza na face/korona zlodziei lub dream w koronie:D

Co nam powstaje?:)machina do mielenia miesa mowiac w skrocie:D dodajac do tego anniego/torcha/sc/gc/mc life+psn na spokojnie wyciagamy 4-6k z ww wiec lets have fun;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.