ďťż
 
 
 
 

Wštki


[BG1] Ważne walki - Drizzt (wojjoo)



Orish - Nie 06.04.2008, 04:55:29
" />Informacje o przeciwniku:
Drizzt Do'Urden jest mrocznym elfem (drowem), łowcą, który opuścił swoją ojczyznę.
Spotykamy go w lokacji na północny zachód od Nashkel (AR4200), gdzie walczy z grupą gnolli. Możemy mu pomóc, ale możemy też sprowokować go do walki - okaże się on wtedy być najsilniejszym przeciwnikiem w grze.
Bardzo dobra KP (-10), prawie całkowita odporność na magię (98%), częściowa na obrażenia fizyczne (30%) i spora ilość punktów życia sprawiają, że walka z nim jest arcytrudna. Dodatkowo atakuje on 10 razy w ciągu rundy, co oznacza, że w starciu wręcz dosłownie szatkuje naszych bohaterów.
Istnieje jednak kilka sposobów na pokonanie go. Poniżej przedstawiam dwa z nich.

SPOSÓB I

Przygotowanie do walki:
Ekwipunek - obowiązkowo buty szybkości i różdżka przywołania potwora (najlepiej kilka sztuk) oraz jak najlepsze bronie dystansowe.
Dodatkowo przedmioty, które zwiększają TraK0 w walce bronią dystansową ( rękawice zręczności, bransolety łucznictwa, rękawice biegłości) i mikstury (zręczności, skupienia).
Zaklęcia - psalm, przyspieszenie, przywołanie boskiej mocy.
Gdy Drizzt jest jeszcze neutralny, otaczamy go stadem przyzywańców. Uzbrajamy postacie w bronie dystansowe, wypijamy odpowiednie mikstury i rzucamy odpowiednie zaklęcia. Zapisujemy grę i ruszamy do ataku.

Przebieg walki:
Walka sama w sobie nie jest zbyt skomplikowana, wymaga tylko odrobiny cierpliwości. Przyzwane stworzenia absorbują uwagę Drizzta, nasi bohaterowie strzelają z bezpiecznej odległości. I tak to trwa i trwa. Przypominam, że klasa pancerza drowa jest bardzo niska, co sprawia, że trafiać go będziemy niezwykle rzadko.
Gdy ilość przyzywańców spada do jednego lub dwóch, przyzywamy kolejną ich porcję i kontynuujemy ostrzał. I tak w kółko.
Jeżeli zaś skończą nam się ładunki w różdżce, posyłamy w stronę Drizzta postać z butami szybkości i zaczynamy zabawę w kotka i myszkę. Biedny łowca goni naszego bohatera (który pod żadnym pozorem nie pozwala mu się zbliżyć - czasem jeden cios drowa wystarczy, żeby powalić naszą postać), a reszta drużyny w dalszym ciągu strzela.
I bawimy się w ten sposób dopóki nasz przeciwnik nie padnie (co może potrwać całkiem sporo).
Cierpliwość nasza będzie jednak sowicie wynagrodzona - zdobędziemy dwa wspaniałe miecze Drizzta [Pałasz +3, Żagiew Mrozu oraz Pałasz +5, Obrońca (tylko dla postaci o dobrym charakterze)], Mitrylową zbroję +4 oraz 12 000 punktów doświadczenia. Minusem może być spadek reputacji (nawet o 10, jeżeli mieliśmy wysoką).

SPOSÓB II (szybszy)

Przygotowanie do walki:
Potrzebny będzie złodziej, a najlepiej wojownik/złodziej i 4-5 mikstur niewidzialności. Dodatkowo przydać się może jakaś mikstura siły i psalm.

Przebieg walki:
Nietrudno się chyba domyślić co zaproponuję (tak jest, cios w plecy). Złodziej wypija miksturę siły (lub siły któregoś olbrzyma, jeżeli to wojownik/złodziej) i chowa się w cieniu, kapłan rzuca psalm. Usuwamy drużynę poza zasięg widzenia Drizzta.
Zapisujemy grę. Złodziej podchodzi do drowa od tyłu, atakuje i szybko aplikuje miksturę niewidzialności. Jeżeli cios był udany, odchodzimy od przeciwnika i ponownie zapisujemy grę.
Wracamy, atakujemy, pijemy. Po każdym trafieniu odsuwamy się, żeby zapisać grę. Po około czterech - pięciu ciosach (zależy od zdolności naszego złodzieja) Drizzt powinien paść.




matiz123 - Nie 06.04.2008, 07:53:36
" /> Cytuj:



wojjoo - Nie 06.04.2008, 08:34:25
" />Informacje o przeciwniku:
Drizzt Do'Urden jest mrocznym elfem (drowem), łowcą, który opuścił swoją ojczyznę.
Spotykamy go w lokacji na północny zachód od Nashkel (AR4200), gdzie walczy z grupą gnolli. Możemy mu pomóc, ale możemy też sprowokować go do walki - okaże się on wtedy być najsilniejszym przeciwnikiem w grze.
Bardzo dobra KP (-10), prawie całkowita odporność na magię (98%), częściowa na obrażenia fizyczne (30%) i spora ilość punktów życia sprawiają, że walka z nim jest arcytrudna. Dodatkowo atakuje on 10 razy w ciągu rundy, co oznacza, że w starciu wręcz dosłownie szatkuje naszych bohaterów.
Istnieje jednak kilka sposobów na pokonanie go. Poniżej przedstawiam dwa z nich.

SPOSÓB I

Przygotowanie do walki:
Ekwipunek - obowiązkowo buty szybkości i różdżka przywołania potwora (najlepiej kilka sztuk) oraz jak najlepsze bronie dystansowe.
Dodatkowo przedmioty, które zwiększają TraK0 w walce bronią dystansową (rękawice zręczności, bransolety łucznictwa, rękawice biegłości) i mikstury (zręczności, skupienia).
Zaklęcia - psalm, przyspieszenie, przywołanie boskiej mocy.
Gdy Drizzt jest jeszcze neutralny, otaczamy go stadem przyzywańców. Uzbrajamy postacie w bronie dystansowe, wypijamy odpowiednie mikstury i rzucamy odpowiednie zaklęcia. Zapisujemy grę i ruszamy do ataku.

Przebieg walki:
Walka sama w sobie nie jest zbyt skomplikowana, wymaga tylko odrobiny cierpliwości. Przyzwane stworzenia absorbują uwagę Drizzta, nasi bohaterowie strzelają z bezpiecznej odległości. I tak to trwa i trwa. Przypominam, że klasa pancerza drowa jest bardzo niska, co sprawia, że trafiać go będziemy niezwykle rzadko.
Gdy ilość przyzywańców spada do jednego lub dwóch, przyzywamy kolejną ich porcję i kontynuujemy ostrzał. I tak w kółko.
Jeżeli zaś skończą nam się ładunki w różdżce, posyłamy w stronę Drizzta postać z butami szybkości i zaczynamy zabawę w kotka i myszkę. Biedny łowca goni naszego bohatera (który pod żadnym pozorem nie pozwala mu się zbliżyć - czasem jeden cios drowa wystarczy, żeby powalić naszą postać), a reszta drużyny w dalszym ciągu strzela.
I bawimy się w ten sposób dopóki nasz przeciwnik nie padnie (co może potrwać całkiem długo).
Cierpliwość nasza będzie jednak sowicie wynagrodzona - zdobędziemy dwa wspaniałe miecze Drizzta [Pałasz +3, Żagiew Mrozu oraz Pałasz +5, Obrońca (tylko dla postaci o dobrym charakterze)], Mitrylową zbroję +4 oraz 12 000 punktów doświadczenia. Minusem może być spadek reputacji (nawet o 10, jeżeli mieliśmy wysoką).

SPOSÓB II (szybszy)

Przygotowanie do walki:
Potrzebny będzie złodziej, a najlepiej wojownik/złodziej i 4-5 mikstur niewidzialności. Dodatkowo przydać się może jakaś mikstura siły i psalm.

Przebieg walki:
Nietrudno się chyba domyślić co zaproponuję (tak jest, cios w plecy). Złodziej wypija miksturę siły (lub siły któregoś olbrzyma, jeżeli to wojownik/złodziej) i chowa się w cieniu, kapłan rzuca psalm. Usuwamy drużynę poza zasięg widzenia Drizzta.
Zapisujemy grę. Złodziej podchodzi do drowa od tyłu, atakuje i szybko aplikuje miksturę niewidzialności. Jeżeli cios był udany, odchodzimy od przeciwnika i ponownie zapisujemy grę.
Wracamy, atakujemy, pijemy. Po każdym trafieniu odsuwamy się, żeby zapisać grę. Po około czterech - pięciu ciosach (zależy od zdolności naszego złodzieja) Drizzt powinien paść.

północny zachód jest ok



N. T. van der Hert - Pią 16.05.2008, 20:43:40
" /> Cytuj:




Oceansoul - Pią 16.05.2008, 21:07:10
" /> wojjoo napisał(a):



wojjoo - Pią 16.05.2008, 21:21:30
" /> Cytuj:



N. T. van der Hert - Pią 16.05.2008, 21:23:53
" /> Cytuj:



Oceansoul - Pią 16.05.2008, 21:27:41
" /> wojjoo napisał(a):



N. T. van der Hert - Pią 16.05.2008, 21:34:14
" />aaa! "na pierwszy rzut oka zabrzmiało"?!?!



wojjoo - Pią 16.05.2008, 21:42:55
" />cieszę się, że się dogadaliśmy



Oceansoul - Pią 16.05.2008, 22:22:07
" /> van der Hert napisał(a):



wojjoo - Pon 19.05.2008, 22:26:47
" /> Oress napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.