ďťż
Wštki |
Zagadkowa komnata.
Xan - Wto 18.05.2010, 00:08:55 " />Witam po raz pierwszy i od razu do meritum. Ogołociwszy małą ruinkę z trzech ogrów - tuż przy szlaku na Isztar (na mapie zaznaczona jako kwadracik nad moimi kółkami) - postanowiłem kierować się na wprost ku Mora Sul. Kółka, jakie tu naniosłem mają wskazać przybliżoną lokalizację miejsca, którego przeznaczenia nie rozumiem. Obstawione jest przez czterech ogrów, po czym schodzi się po schodkach w dół i mamy... pustą komnatę?! O co tu chodzi? Czy to jakiś błąd w grze, czy może jednak - tak jak w przypadku zawartości skrzyń, czy koszy - jest to generowane randomalnie? Tak czy owak - wróciłem tam raz jeszcze - ogrów oczywiście już nie było, ale komnata nadal świeci pustką. Spotkał się ktoś z was z podobną sytuacją? Dygresja mała na deser. Z generacją save'ów też jest czasem dziwnie. Kiedyś, czyhając na Alego między przełęczą, a Farning, zapisałem stan gry, gdy Ali wspinał się pod górę. Po ponownym uruchomieniu gry i wczytaniu zapisu - Ali zasuwał w dół Ale rozumiem w sumie ten drobiazg, bo gram na podstawce bez żadnych patchy (nie chcę stracić zapisów i zaczynać od zera). Orish - Wto 18.05.2010, 11:13:25 " />A co jest dziwnego w tej pustej komnacie? Silmoren - Wto 18.05.2010, 11:52:29 " />Jeżeli w tak małym świecie, jakim dysponowała pierwsza część, tego typu pustych komnat/miejsc było na pęczki, to pomyśl, ile ich musi być w trójce z tym jej ogromnym kontynentem Nic dziwnego, po prostu zaczęli robić lokację i w międzyczasie zapomnieli po co. Xan - Wto 18.05.2010, 18:51:28 " />W międzyczasie znalazłem ich jescze ze trzy, z tego jedna trafiła mi się niejako z musu, kończąc questa z szukaniem Ramireza... tudzież jego resztek. Orish, zwykle jakiekolwiek lokacje mają w sobie choćby marny kuferek-nagrodę za walkę z potworkami. Polinick - Wto 18.05.2010, 18:53:28 " />Chyba nie ma co się dziwić, Varrant jest cały upstrzony ruinami. Jest masa takich nadziemnych i podziemnych, raczej bym się w tym żadnej głębi nie dopatrywał. Tak samo jak w Myrtanie jest wiele nic nie znaczących jaskiń. Orish - Wto 18.05.2010, 18:54:10 " />Może level designer miał zły dzień |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |