ďťż
Wštki |
Wieloklasowcy
Tallos - Wto 31.05.2005, 11:10:40 " />jaki jest wg was najlepszy a jaki najgorszy wieloklasowiec i czy oplaca sie nimi wogole grac? ja raczej nimi nie gram ale z wieloklasowcow wlasciwie wszyscy sa dobrzy uwarzam rowniez ze na wieloklasowosci (lub dwuklasowosci) najbardziej korzysta druid) gdyz moze wtedy walczyc wrecz Quarmug - Wto 31.05.2005, 12:17:49 " />Najlepszy W/M/Z na zniesionej blokadzie poziomów, bo może uzywać wszystkich broni i zaklęć, a najgorszy to W/M masz wybór siła lub magia. Kinski - Pią 03.06.2005, 17:16:32 " />Dziwne, Wojownik/Mag należy do jednego z najlepszych połączeń... Styl walki 2 broniami, czary – cholernie silna postać do pierwszego szyku. Wg mnie zresztą trudo mówić o tym, że któreś połączenie jest lepsze, w któreś gorsze, istota tkwi w jego wykorzystaniu. Cytuj: michał z wrocka - Sob 17.09.2005, 21:53:42 " />Ja najbardziej z wieloklasowców lubię: 1. złodziej/mag lub złodziej/wojownik Złodziej przydaje się w każdej drużynie, choć niekoniecznie musi mieć bardzo wysoki poziom, byle mógł korzystać z ulepszonych pułapek i użycia dowolnego przedmiotu, warto więc dać złodziejowi drugą profesję, w zależności od potrzeb. Złodzej/mag świetnie zastąpi Imoen, Nalię, czy Jana. Czaruje nie najgorzej, choć pewnie nie będzie w SoA rzucać czarów 8 poziomu. Wojownik/złodziej będzie świetnym wsparciem dla wojów, lepszym niż Anomen, Jaheira, czy Hardealis. Może łatwo uzyskać dobre KP (dużo da mu wysoka zręczność i łuski smoka cienia, albo dostępne u Ribalda skóra Aegera, dająca dodatkowe odporności). U mnie zazwyczaj szyje z łuku lub kuszy. 2. wojownik/kapłan Świetne połączenie dwóch bardzo przydatnych klas. Zapewnia wystaczającą liczbę czarów uzdrawiających, może korzystać z jacięższych zbroi, walczy nieźle, np. dwoma cepami Karry - Nie 18.09.2005, 10:51:45 " />WMZ najpopularniejszy do gry solo - i nic dziwnego bo ma wiele zalet. WM jest dobry, dwie bronie i czary... hm... czego chcieć wiecej? NAtomiast zastanawiam sie nad WMK - grał ktoś tym kiedy? Kinski? Taschon - Nie 18.09.2005, 11:03:20 " />Nie grałem - a szkoda. już w teorii robi sie ciekawie: Bariera ostrzy, Zbroje wiary, Ochrona przed Bronią/Energią/Żywiołami, trafienia Krytyczne, Skóry i kilka innych... Crom i CBW Ale założę się, że w praktyce i tak jest jeszcze lepiej. Jest chyba tylko jedna wada: gra staje się za łatwa Cytuj: Cannabis - Nie 18.09.2005, 12:19:21 " />Według mnie najlepszym wielklasowcem jest wojownik/mag/złodziej wszystko w jednym W IWD grałem drużyną samych wielkolasowców: wojownik/mag/złodziej łowca/kapłan kapłan/wojownik Trzema ludkami grało si,ę bardzo dobrze i łatwo, gdy któryś odstawał to się sam leczył i rzucał na siebie czary ochronne. W BG też tak grałem, ale dwoma: wojownik/mag/złodziej kapłan/wojownik i przeszedłme całego baldura II dwoma postaciami. Chociaż da się też jedną postacią-ale to nie ja przeszedłem-ale kiedyś spróbuje Illidan - Nie 18.09.2005, 19:15:39 " /> Taschon napisał(a): Karry - Śro 21.09.2005, 17:57:13 " /> Cytuj: Kinski - Czw 29.09.2005, 16:30:58 " />Nawet lepszy od w/z/m. Tyle czarów i mnóstwo kombinacji, w pojedynku z w/z/m chyba bardziej skuteczny (choć to zależy od graczy). Jednym z problemów jest brak kasy, bo w/m/k nie ma kradzieży kieszonkowej, a dzięki niej w/z/m już po wyjściu z lochów staje się przepakowanym gościem (zwoje, przedmioty, mikstury...). W/m/k walczy oczywyście 2 broniami – Młot runów/Crom, CBW/Obrońca, jeśli dochodzą zdolności wysokiego pzoiomu staje się niemal niewrażliwy na obrażenia fizyczne (Wytrzymałość + Obrońca + Zbroja wiary + czary maga). Z TraK0 nie ma problemu – Słuszna magia zapewnia premie lepsze niż Kai kensaia. Bronie +3 dostępne są już prawie na początku (Obrońca i CBW). Podczas gry najczęściej stosowałem Ulepszone przyspieszenie, Kamienną, Ochrony przed magicznymi/zwykłymi broniami, Zbroję wiary, Lustrzane, Przywołanie, Rozmycie i kilka ofensywnych. Do tego sekwencery (Przywołanie + Rozmycie/Lustrzane czy Tarcz ogniste + Ulepszonea niewidzialność), do tego Niepodatność na czary i Warunkowanie, jak widać większość to czary ochronne. Z magami większych problemów nie ma – Niepodatność na czary/Poznanie + Ulepszona niewidzialność, z liszami też (Osłona przed śmiercią). Problemem było to, że miałem tylko 3 ataki, dopiero po zdobyciu Rękawic niezwykłej specjalizacji i 13. poziomu woja miałem 4 i 1/2 ataku, co na UPR dawało 9, Młyńców prawie nie brałem, bo z Szatą Vekny czar rzuca się natychmiast. Fajne jest to, że można wziąć np. do Warunkowania Uzdrowienie. Nieumarłych dość szybko się eliminuje – 3 Święte uderzenie do Sekwencera i po bólu. Na bossów – Słuszna magia + Krzywdzenie. Zabijanie żyjących też jest dobre na niektórych. Przy tworzeniu jest pewein problem, bo miło jest mieć 4-5 osiemnastek, ale za długo się losuje – można zreygnować z siły lub zręczności – i tak Przywołanie boskiej mocy załatwi za nas sprawę. Bardzo podobnym wieloklasowcem jest Łowca/Kapłan – niemal taka sama taktyka, ale dochodzą druidyczne czary (Plagi, Piękno), walczy też 2 broniami. Illidan - Czw 29.09.2005, 17:21:56 " /> Kinski napisał(a): Kinski - Pią 30.09.2005, 13:47:36 " />W przypadku dwuklasowania druida wymagane są dwie cechy, które muszą mieć minimum 17 punktów – mądrość i charyzma. Odnośnie charyzmy, to chyba błąd autorów, bo minimum druida, to przecież 15 punktów, ale nałożyła się ta zasada dwuklasowości i wymóg 17 punktów. Próby w Piekle nie mają większego znaczenia, to zależy od statystyk, przedmiotów i cech. One zawsze będą korzystne, mniej lub bardziej... Na ogół biorę +2 do siły, +2 do kondycji, +10 do magii, +20 na żywioły i +2 do rzutów (bo po kiego mi Brzytwa?). Zamiast premi +2 do siły (brak Croma lub jego nieużywanie, warto pamiętać o Prywołąniu boskiej mocy i Słusznej wierze) można wziąć +1 do Mądrości i Charyzmy (nowye sloty na czary kapłana), a zamiast +2 do kondycji bodajże, odporność na bronie. Ogólnie w W/M/K jedną z najbardziej fajnych rzeczy są kombinacje czarów, do Łańcucha spokojnie można włożyć czary 7 poziomu kapłana, zaś w Wyzwalacz 6. poziomu. Wracając do kensai/druida – też świetne połączenie, trochę może być trudno na początku, choć to zależy od tego czy gra się z drużyną czy solo. Raz jest łatwiej, raz trudniej. Warto przemyśleć, kiedy się dwuklasować, dobrze jest poczekać do minimum 12. poziomu (premie w sumie wyniosą +3), optymalnie jest dual w okolicach 20 poziomu, kiedy TraK0 przyjmuje stałą wartość. Jeśli zamierza się grać z drużyną spokojnie można zrezygnować ze zręczności, która niewiele daje, bo tylko premie do KP i broni dystansowej. Do tego złodziej może ukraść dość znaczną ilość mikstur skupienia, którymi można spokojnie podnieść sobie zręczność do 25 pkt. (na okres 12 godzin!). Inteligencja jest przydatna – pozwala na używanie zielonych zwojów i różdżek, ale ją też można podnieść, choć lepiej zostawić. Głupio miec trochę jakąś cechę poniżej 10 punktów... Połączenie jest interesujące: premie kensaia są dość znaczne, do tego dochodzą odporności druida (na żywioły i trucizny). Brak zbroi można przeboleć – od czego są czary. Po odblokowaniu klasy kensaia można już zacząć na poważnie eliminować przeciwników, choć najczęściej składa się na to Zbroja wiary x4 i Krzywdzenie (z TraK0 kensaia to bajka). Dzięki zbrojom wiary jest się niemal niewrażliwym na obrażenia, a dzięki Krzywdzeniu przeciwnikowi zostaje 1 PŻ... Standardowo walka 2 broniami (sejmitary, maczugi), jeśli ktoś chce maczugi, to warto pomyśleć o Item Upgrade (ta, co daje arcymistrzostwo). Pewnym problemem kensaia/druida jest to, że zanim dojdzie do Żelaznej skóry, to często przerywane mu są zaklęcia, potem jest trochę lepiej, choć i tak główną ochgroną zostaje Zbroja wiary (+ Osłona przed śmiercią/Swoboda ruchów/Chaotyczne). Dragonit - Czw 13.10.2005, 11:10:55 " />Moim zdaniem zdecydowanie najlepszy jest w\m\z to po prostu wymiatacz!A najsłabszy jest złodziej\kapłan.Dlaczego?No bo normalnie rzucił by na siebie słuszną magię i sztyletowaniem załatwiał by każdego.Ale kapłan\złodziej może używać tylko broni obuchowych(oprócz proc)więc jest cienki. Kinski - Czw 13.10.2005, 15:08:55 " />Złodziej/kapłan może sztyletować wszystkimi broniami, kórymi można sztyletować + dodatkowo niektórymi broniami z czarów —> Użycie dowolnego przedmiotu. Przed UDP można sztyletować kijami (np. Kijem Tarana waliłem po ok. 150 pkt.), maczugami i pięściami. Po UDP może używać np. katan (niestety bez biegłości) czy Czarnego Ostrza Klęski (dodaj Słuszną magię). Dragonit - Czw 13.10.2005, 16:14:32 " />Skoro tak,to jest niezły,patrzac ile kapłan ma zaklęć wzmacniających(Przywołanie boskiej mocy,słuszna magia,siła czempiona itd.). Hogg tne Umbrio - Pią 14.10.2005, 11:44:20 " /> Dragonit napisał(a): Dragonit - Pią 14.10.2005, 13:19:16 " />Łatwo bu było jakby zamiast maga był czarownik-to byłby czołg! Hogg tne Umbrio - Sob 15.10.2005, 09:09:06 " /> Dragonit napisał(a): KUZDER - Śro 21.12.2005, 01:09:44 " />Ja przeszedłem W/M/K bg2 z jakieś 10 razy bg1 z jakieś 4 razy (jak grałem 1 raz w bg1 nie mogłem się zdecydować w jakiej klasie mam grać wojownik czy mag myślałem tak cały dzień i wybrałem W/M/K i gram tą klasą do tej pory) wymiatam cepem wieków +5 że o sekwenerach nie wspomnę a jak coś mi się nie podoba to włączam Młyńca ale rzeczywiście miałem problemy żeby przejść tą postacią bg1. dobry jest jeszcze mag/złodziej (ach przemogłem się do złodziei wcześniej ich nie lubiłem) Tak więc wojownik/mag/kapłan wymiata. Cromwel - Czw 29.12.2005, 18:54:24 " />Kaplan wojownik - Po prostu wojownik ktory wspomaga sie roznymi Slusznymi magiami i tak dalej ;> Mag wojownik - To samo, oponcza, ochrona przed magicznymi broniami, dwie katanki i zamiatamy. ToxicMarine - Pon 30.01.2006, 18:48:06 " />Mam pytanko co do dwuklasowców (jeśli takie już było to z góry przepraszam). Jeśli jestem człowiekiem złodziejem na maxymalnym pozionie i chce wziaść druga klase (woja) to znika mi np. krycie się w cieniu. Czy da się je potem odzyskać? Bortasz - Pon 30.01.2006, 18:49:56 " />Tracisz wszystkie umiejetności pierwszej klasy do chwili uzyskania poziomuw nowej klasie równego poziomowi starej plus jeden. ToxicMarine - Pon 30.01.2006, 20:48:03 " />hehe..tylko złodziej ma poziom max 40 a mag 31 O.o .....hmmm bez ściagniecia blkokady poziomów chyba nie przejdzie.... Loki Lyesmyth - Pon 06.02.2006, 18:02:41 " />ja tam uważa że wieloklasami Z BLOKADĄ POZIOMÓW nie ma sie co babrać dwuklasy żadzą szerzej ta kwestia została zreszta opisna w innym topicu... Realm - Wto 07.02.2006, 09:08:34 " />w/m/z <-- no wlasnie zaczołem sobie nim grać ale troche sie zdziwilem o mialem tylko 46 PZ.. to normalne? Wkoncu mam tez woja! a czary maga mam tylko do 4 poziomu, potem to sie rozwinie? i czy tak zawsze jest na początku? pozatym w jakie bronie ładować punkty biegłości? aha no i co z zbroją? bo jak załoze jakas lepsza to pokaze mi sie ze moje wlasciwosci magiczne zostały ograniczone. Kinski - Wto 07.02.2006, 09:48:07 " /> Cytuj: Riddick - Śro 05.03.2008, 14:11:33 " />Wcześniej byłem uprzedzony do postaci wieloklasowych i do gry w BG nigdy nie tworzyłem takiej postaci. Ale po grze w IWD + HOW + TOTL zmieniłem zdanie, tam tworząc swoja drużynę lubiłem kombinować z klasami najczęściej używałem połączeń Wojownik/Złodziej , Wojownik/Mag po wielokrotnym przejściu gry i rożnymi konfiguracjami drużyny najbardziej przypadła mi do gustu postać -> Kapłan/Łowca. Jest genialna jak dla mnie! walczy tak jak zwykły łowca mimo że tyko obuchy, kolce i proce wszystkie czary kapłana i druida coś wspaniałego gram nim teraz w BG a później przerzucę do BG2 z CBW i Corm Faeyerem będzie co najmniej dobra z innych potężnych polubiłem Kapłana/Maga (masa czarów) i Złodzieja/Maga (świetne umiejętności) Alla'ya - Pon 05.05.2008, 22:41:05 " />Ja w ogóle nie lubię wieloklasowców. Jakkolwiek w bg2 mogą być jeszcze przydatni(np jak się gra solo) to w bg1 są w ogóle bezużyteczni, bardzo powoli awansują. wojjoo - Wto 06.05.2008, 07:58:08 " />A mnie wieloklasowcy bardzo cieszą, zarówno w BG1 (Coran) jak i w BG2 (Aerie, Jan, Anomen). Oczywiście W/M/Z jest idealny do gry solo, wesoła maszynka do zabijania. Gra nim jest nawet łatwiejsza od gry pełną drużyną. Kolejną zabójczą mieszanką jest W/M/K - wspomagacze maga i kapłana + młoty i cepy, i przed nim też nic nie ucieknie. I ja osobiście wolę grać drużyną mniej liczną (do 4 osób), za to z wieloklasowcami właśnie. Wtedy rozwijają się w przyzwoitym tempie i w pełni mogą się wykazać. Z pozostałych moich gier - fajny (słodki?) jest gnom iluzjonista/złodziej oraz iluzjonista/wojownik. edit Cytuj: Cannabis - Wto 06.05.2008, 10:44:41 " /> Cytuj: Alla'ya - Wto 06.05.2008, 20:12:00 " />To jest mój punkt widzenia, dla mnie sa bezuzyteczni, po prostu nie lubię nimi grac. Tak juz mam, moze to błąd, że jak perzyzwyczaję sę do jakiegoś NPC-a to cały czas z nim łażę, a przyzwyczaiłam sie do jednoklasowców. caGe - Czw 08.05.2008, 11:40:32 " />Moim zdaniem wieloklasowcy to bardzo dobre postaci. W BG być może nie można wykorzystać ich umiejętności na tyle, co w BG 2, aczkolwiek tutaj W/M/Z jest naprawdę wysokiej klasy Wystarczy dobrze rozłożyć statystyki i mamy maszynkę do zabijania. W/Z też jest całkiem przyzwoity. W sumie chyba zacznę solo w BG - właśnie W/M/Z, bo nigdy nie grałem takim w pierwszą część. Warto wspomnieć o dwuklasowcu - iluzjonista/złodziej. W wypadku BG, jeden z najlepszych. Yeslick - Sob 25.04.2009, 08:09:10 " />Mój ulubiony wieloklasowiec to wojownik/złodziej, a najgorszy... hmm nie wiem szczerze mówiąc - wszystkie opcje są dobre... Ranil - Sob 25.04.2009, 09:28:11 " />Mój ulubiony wieloklasowiec to Wojownik/Kapłan. Całkiem niezła mieszanka. Wysokopoziomowe czary i umiejętności wojownika. Szkoda, że może mieć tylko dwie * w broniach, ale coś za coś. Iselor - Sob 25.04.2009, 10:19:04 " /> Valen napisał(a): coran - Pon 27.04.2009, 20:15:25 " />A powiedzmy taka postać: zabójca magów (13) - mag Przedmioty: Hełm baldurana, elfia kolczuga+1(aran linvail)->adamantowa/pieśniarza klingi, czarna brzytwa + czarne ostrze klęski buty szybkości Jedyny minus to że nie ma kamiennej skóry i szaty vekny... Z zaklęć wystarczą mu zaklęcia ochronne... magów i wieloklasowców (w tym takiego kenseia/maga) rozwali swoją zdolnością. lustrzane odbicie+ rozmycie+ ulepszona niewidzialność+ niepodatność na czary:poznanie+ ulepszone przyśpieszenie+ przemiana tensera + uderzenie krytyczne lub wytrzymałość (zsumowana do ponad 100%) 300 punktów życia, 7 ataków, 60/120 obrażeń każdym trafieniem, trako ok -30... 40% na heal, 40% na wyssanie poziomów, dezintegracja... Mam wrażenie że to najlepsza postać w grze. Yeslick - Wto 28.04.2009, 20:07:03 " />zamierzam zacząć BG1 gnomem - wojownikiem/iluzjonistą i przejść tak całą serię samemu - co o tym myślicie? Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:09:45 " />Bez złodzieja to trochę utrudnione. Nawet po instalacji dla BG II komponentu no-trap/no-locks mogą być problemy np. z wykrywaniem tajemnych przejść Masz dwuklasowca więc nawet mając 2 osoby w drużynie będzie awansował szybko. Na drugą postać możesz np. poprzez multiplayer coś sobie stworzyć... kapłan/złodziej ? woj/iluzjonista jest bardzo dobrą wieloklasą, z tym że plugawców rzucać nie może (ale walka 2 broniami i ulepszone przyśpieszenie ruchów swoje zrobią). ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Iselor napisał(a): caGe - Wto 28.04.2009, 21:12:17 " /> Cytuj: Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:13:50 " />To że zamiast Wojownik/Kapłan możesz wybrać Łowcę/Kapłana i dostać czary druida gratis caGe - Wto 28.04.2009, 21:16:49 " />Do 3. poziomu chyba tylko, a to niewiele Ci pomoże. Prawdziwa moc jest na 5. Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:21:14 " />W Baldurze masz wszystkie poziomy czarów druida. W IWD to tak nie działa, ale w Baldurze masz wszystko kapłan daje sloty, a łowca czary. caGe - Wto 28.04.2009, 21:32:36 " />A jeśli tak, to może być niezły. W ogóle co innego miałem na myśli ^^. Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:37:09 " />ma jedną wadę - jak masz czary z TDD to się wszystkie nie mieszczą :] coran - Wto 28.04.2009, 22:32:56 " />Yeslick - grałem w bg1 gnomem wojownikiem-iluzjonistą... i jest to chyba najlepsza postać do bg1 (pomijając wojownika-maga przywołań, ale zanim zdwuklasujemy sporo czasu minie, no i tracimy +5 do rzutów obronnych) Krótko- Pierścień czarów + miecz berserkera+3 + szata arcymaga + pierścień swobody, na 3 poziomie możesz iść na Wieżę Durlaga... A po powrocie solo z Drizztem. Z zaklęć, ok. 16 ochron przed złem + parę magicznych pocisków, 2 lustrzane + 2 pajęczyny + rozmycie, (otwarcie zapamiętane koniecznie) przyśpieszenia + duchowy pancerz, (+ew kula ognia) ulepszona niewidzialność x2, (+ew z różdżką przywołań, sfera otiluke'a) A w dwójce 10 ataków z uderzeniem krytycznym. Fajnie się biega z czarnym ostrzem klęski. Yeslick - Śro 29.04.2009, 20:15:11 " />Czyli, krótko mówiąc, opłaca się xD Dobra to trzeba tak zagrać... Zastanawiam się tylko, jak poradzę sobie bez złodzieja - chyba po prostu będę używał zaklęcia "szczęście" z 2 poziomu, otwierające zamki:D... coran - Śro 29.04.2009, 20:31:41 " />Złodziej niepotrzebny... Okraść opłaca się tylko parę postaci w grze, wystarczy na chwilę zwerbować imoen, czy kogo tam. Zaklęcie 'Otwarcie' rozwiąże problem drzwi i skrzyń... (jakie szczęście? xd btw działanie 'szczęścia' jest inne niż w opisie... Wiem na pewno że zwiększa wszystkie rzuty, w tym trako i obronne) A w pułapki wystarczy wbiec na odpowiednim zaklęciu- klosz niewrażliwości albo lustrzane. Zresztą z reguły same rzuty obronne załatwią sprawę. Zupełnie inaczej się przechodzi Wieżę Durlaga na 3 poziomie, samemu. I zupełnie inaczej się z niej wychodzi. Rey - Śro 29.04.2009, 20:38:03 " /> Cytuj: coran - Śro 29.04.2009, 21:03:01 " />Miałem na myśli różnicę poziomów, kiedy zwycięsko z niej wychodzisz. I przedmiotów. I zaklęć. W ogóle, jakoś większa satysfakcja z tego jest. Do twojego znaczenia jest blisko, na bardzo trudnym poziomie radzę robić DUŻO save'ów. Aha- parę zwojów ochronnych i mikstur też się przyda. Na ghasty i bazyliszki. Rodzinkę Durlaga (Duma, Pycha itd) też trzeba jakoś taktycznie rozwalić. Większe Sobowtórniaki też mogą sprawić kłopoty. I dlatego bez pajęczyny (w bg1 bardzo potężne zaklęcie...) ani rusz... Z mieczem berserkera nie możemy odnowić lustrzanych odbić... Zdjęcie klątwy jest w Brodzie Ulgotha... I tak warto tam pójść po pierścień swobody. A zaklęcie się przyda jak dojdziemy do szachownicy. Jakiś łuk i strzały 'na potem' ewentualnie. Rey - Śro 29.04.2009, 21:07:14 " /> Cytuj: Riklaunim - Śro 29.04.2009, 21:14:55 " />W BG 1 mamy Tiaxa - kapłana/złodzieja. W BG II trzeba moda żeby go mieć ponownie. W porównaniu do mag/złodziej typu jansen K/Z oferuje raczej możliwość zakładania cięższego sprzętu, lecz z utratą silnych czarów ochronnych (kamienna, odp. na mag. bronie). Może nie jest to wieloklasa na główną postać, lecz jako alternatywny jansen może być ciekawe... Trzeba by zrobić one-day NPC w promenadzie waukeen Ktoś może bawił się K/Z dłużej? coran - Śro 29.04.2009, 21:30:36 " />No wiem. Tak sobie powiedziałem. Ja trochę... Z ochronek ma zbroje wiary, które są lepsze od kamiennej. No i może sobie podbić siłę do 25, i na max damage, to cios w plecy ma dość ciekawy. Krzywdzenie z ciosu w plecy może... Sanktuarium+bariera ostrzy/kula ostrzy. Ostrza energii, przywołanie devy też ma. A dać mu hełm vhailora i 3 zwoje maga w podręcznych przedmiotach. Trzeba by trochę pomyśleć nad tą postacią. W bg1 nie jest taka zła. Cios w plecy na buffach, przywołanie nieumarłych, ochrony przed złem, daje radę. Riklaunim - Śro 29.04.2009, 21:36:55 " />Też warto uwzględnić różne Tacticsy, które stosują różne fajne zagrania typu rozpraszają wszystkie czary na starcie, czy też smoczek zatrzymujący czas i nawalający na ulepszonym przyśpieszeniu Krzywdzenie to z potężnym atakiem. Krytyk zawsze trafi... a o to czarowi chodzi KlekoT - Nie 03.05.2009, 06:27:12 " />Mi najbardziej do gustu przypadl Warrior/Druid ale lubie tez Kensai/Mage ; ] corvus_corax - Pon 24.08.2009, 17:47:06 " />spytam sie tu, lecz nie wiem, czy to do konca odpowiednie miejsce. gram sobie wlasnie w baldura z dodatkiem + patch po bardzo dlugiej przerwie. jedno mnie tylko zastanawia: W/M/Z poziomy 11/12/14 i juz moge 2 dodatkowa umiejetnosc dobrac. czy tak powinno byc? w podreczniku pisze tylko o wysokich poziomach... Erador - Pon 24.08.2009, 17:56:22 " />Dobrze jest - zdolności są od 2mln doświadczenia, a Ty masz ponad 2mln. - każda z klas ma jakieś 700-900 tysięcy co daje prawie 3 miliony. corvus_corax - Pon 24.08.2009, 17:59:13 " />a ok taki system dzieki VORADOR - Pią 06.11.2009, 10:12:12 " />Ja gram kapłan/łowca fajną zaletą postaci jest to, że mogę wybrać pomiędzy najlepszymi czarami kapłana i druida, tam gdzie kapłan ma nieciekawe czary biore druidowe i na odwrót. Fajna sprawa, że mogę ukrywać się w cieniu jak łowca. Moim zdaniem połączenie łowca/kapłan zdecydowanie lepsze od wojownik/kapłan. Gram w BGT i towarzyszy mi jedna postać imoen którą na 7 lvlu z złodzieja zrobiłem magiem. 2 postacie i wszystko co trzeba, nie lubię grać solo bo to nuda więc jakiś npc się przyda. W BG2 pewnie wezma janka bo to też mag/złodziej a imoen znika na długo tam. maciek0087 - Sob 13.02.2010, 12:48:01 " />Chyba nikt się nie obrazi że odświeżyłem temat Karry napisał(a): |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |