ďťż
 
 
 
 

Wštki


Wieloklasowcy



Tallos - Wto 31.05.2005, 11:10:40
" />jaki jest wg was najlepszy a jaki najgorszy wieloklasowiec i czy oplaca sie nimi wogole grac?

ja raczej nimi nie gram ale z wieloklasowcow wlasciwie wszyscy sa dobrzy

uwarzam rowniez ze na wieloklasowosci (lub dwuklasowosci) najbardziej korzysta druid) gdyz moze wtedy walczyc wrecz




Quarmug - Wto 31.05.2005, 12:17:49
" />Najlepszy W/M/Z na zniesionej blokadzie poziomów, bo może uzywać wszystkich broni i zaklęć, a najgorszy to W/M masz wybór siła lub magia.



Kinski - Pią 03.06.2005, 17:16:32
" />Dziwne, Wojownik/Mag należy do jednego z najlepszych połączeń... Styl walki 2 broniami, czary – cholernie silna postać do pierwszego szyku.
Wg mnie zresztą trudo mówić o tym, że któreś połączenie jest lepsze, w któreś gorsze, istota tkwi w jego wykorzystaniu.
Cytuj:



michał z wrocka - Sob 17.09.2005, 21:53:42
" />Ja najbardziej z wieloklasowców lubię:
1. złodziej/mag lub złodziej/wojownik
Złodziej przydaje się w każdej drużynie, choć niekoniecznie musi mieć bardzo wysoki poziom, byle mógł korzystać z ulepszonych pułapek i użycia dowolnego przedmiotu, warto więc dać złodziejowi drugą profesję, w zależności od potrzeb. Złodzej/mag świetnie zastąpi Imoen, Nalię, czy Jana. Czaruje nie najgorzej, choć pewnie nie będzie w SoA rzucać czarów 8 poziomu. Wojownik/złodziej będzie świetnym wsparciem dla wojów, lepszym niż Anomen, Jaheira, czy Hardealis. Może łatwo uzyskać dobre KP (dużo da mu wysoka zręczność i łuski smoka cienia, albo dostępne u Ribalda skóra Aegera, dająca dodatkowe odporności). U mnie zazwyczaj szyje z łuku lub kuszy.
2. wojownik/kapłan
Świetne połączenie dwóch bardzo przydatnych klas. Zapewnia wystaczającą liczbę czarów uzdrawiających, może korzystać z jacięższych zbroi, walczy nieźle, np. dwoma cepami




Karry - Nie 18.09.2005, 10:51:45
" />WMZ najpopularniejszy do gry solo - i nic dziwnego bo ma wiele zalet.

WM jest dobry, dwie bronie i czary... hm... czego chcieć wiecej?
NAtomiast zastanawiam sie nad WMK - grał ktoś tym kiedy? Kinski?



Taschon - Nie 18.09.2005, 11:03:20
" />Nie grałem - a szkoda. już w teorii robi sie ciekawie: Bariera ostrzy, Zbroje wiary, Ochrona przed Bronią/Energią/Żywiołami, trafienia Krytyczne, Skóry i kilka innych... Crom i CBW
Ale założę się, że w praktyce i tak jest jeszcze lepiej.
Jest chyba tylko jedna wada: gra staje się za łatwa
Cytuj:



Cannabis - Nie 18.09.2005, 12:19:21
" />Według mnie najlepszym wielklasowcem jest wojownik/mag/złodziej wszystko w jednym W IWD grałem drużyną samych wielkolasowców:
wojownik/mag/złodziej
łowca/kapłan
kapłan/wojownik
Trzema ludkami grało si,ę bardzo dobrze i łatwo, gdy któryś odstawał to się sam leczył i rzucał na siebie czary ochronne. W BG też tak grałem, ale dwoma:
wojownik/mag/złodziej
kapłan/wojownik
i przeszedłme całego baldura II dwoma postaciami. Chociaż da się też jedną postacią-ale to nie ja przeszedłem-ale kiedyś spróbuje




Illidan - Nie 18.09.2005, 19:15:39
" /> Taschon napisał(a):



Karry - Śro 21.09.2005, 17:57:13
" /> Cytuj:



Kinski - Czw 29.09.2005, 16:30:58
" />Nawet lepszy od w/z/m. Tyle czarów i mnóstwo kombinacji, w pojedynku z w/z/m chyba bardziej skuteczny (choć to zależy od graczy). Jednym z problemów jest brak kasy, bo w/m/k nie ma kradzieży kieszonkowej, a dzięki niej w/z/m już po wyjściu z lochów staje się przepakowanym gościem (zwoje, przedmioty, mikstury...).
W/m/k walczy oczywyście 2 broniami – Młot runów/Crom, CBW/Obrońca, jeśli dochodzą zdolności wysokiego pzoiomu staje się niemal niewrażliwy na obrażenia fizyczne (Wytrzymałość + Obrońca + Zbroja wiary + czary maga). Z TraK0 nie ma problemu – Słuszna magia zapewnia premie lepsze niż Kai kensaia. Bronie +3 dostępne są już prawie na początku (Obrońca i CBW).
Podczas gry najczęściej stosowałem Ulepszone przyspieszenie, Kamienną, Ochrony przed magicznymi/zwykłymi broniami, Zbroję wiary, Lustrzane, Przywołanie, Rozmycie i kilka ofensywnych. Do tego sekwencery (Przywołanie + Rozmycie/Lustrzane czy Tarcz ogniste + Ulepszonea niewidzialność), do tego Niepodatność na czary i Warunkowanie, jak widać większość to czary ochronne. Z magami większych problemów nie ma – Niepodatność na czary/Poznanie + Ulepszona niewidzialność, z liszami też (Osłona przed śmiercią). Problemem było to, że miałem tylko 3 ataki, dopiero po zdobyciu Rękawic niezwykłej specjalizacji i 13. poziomu woja miałem 4 i 1/2 ataku, co na UPR dawało 9, Młyńców prawie nie brałem, bo z Szatą Vekny czar rzuca się natychmiast. Fajne jest to, że można wziąć np. do Warunkowania Uzdrowienie.
Nieumarłych dość szybko się eliminuje – 3 Święte uderzenie do Sekwencera i po bólu.
Na bossów – Słuszna magia + Krzywdzenie. Zabijanie żyjących też jest dobre na niektórych.
Przy tworzeniu jest pewein problem, bo miło jest mieć 4-5 osiemnastek, ale za długo się losuje – można zreygnować z siły lub zręczności – i tak Przywołanie boskiej mocy załatwi za nas sprawę.

Bardzo podobnym wieloklasowcem jest Łowca/Kapłan – niemal taka sama taktyka, ale dochodzą druidyczne czary (Plagi, Piękno), walczy też 2 broniami.



Illidan - Czw 29.09.2005, 17:21:56
" /> Kinski napisał(a):



Kinski - Pią 30.09.2005, 13:47:36
" />W przypadku dwuklasowania druida wymagane są dwie cechy, które muszą mieć minimum 17 punktów – mądrość i charyzma. Odnośnie charyzmy, to chyba błąd autorów, bo minimum druida, to przecież 15 punktów, ale nałożyła się ta zasada dwuklasowości i wymóg 17 punktów.

Próby w Piekle nie mają większego znaczenia, to zależy od statystyk, przedmiotów i cech. One zawsze będą korzystne, mniej lub bardziej... Na ogół biorę +2 do siły, +2 do kondycji, +10 do magii, +20 na żywioły i +2 do rzutów (bo po kiego mi Brzytwa?). Zamiast premi +2 do siły (brak Croma lub jego nieużywanie, warto pamiętać o Prywołąniu boskiej mocy i Słusznej wierze) można wziąć +1 do Mądrości i Charyzmy (nowye sloty na czary kapłana), a zamiast +2 do kondycji bodajże, odporność na bronie.
Ogólnie w W/M/K jedną z najbardziej fajnych rzeczy są kombinacje czarów, do Łańcucha spokojnie można włożyć czary 7 poziomu kapłana, zaś w Wyzwalacz 6. poziomu.

Wracając do kensai/druida – też świetne połączenie, trochę może być trudno na początku, choć to zależy od tego czy gra się z drużyną czy solo. Raz jest łatwiej, raz trudniej. Warto przemyśleć, kiedy się dwuklasować, dobrze jest poczekać do minimum 12. poziomu (premie w sumie wyniosą +3), optymalnie jest dual w okolicach 20 poziomu, kiedy TraK0 przyjmuje stałą wartość.
Jeśli zamierza się grać z drużyną spokojnie można zrezygnować ze zręczności, która niewiele daje, bo tylko premie do KP i broni dystansowej. Do tego złodziej może ukraść dość znaczną ilość mikstur skupienia, którymi można spokojnie podnieść sobie zręczność do 25 pkt. (na okres 12 godzin!). Inteligencja jest przydatna – pozwala na używanie zielonych zwojów i różdżek, ale ją też można podnieść, choć lepiej zostawić. Głupio miec trochę jakąś cechę poniżej 10 punktów...
Połączenie jest interesujące: premie kensaia są dość znaczne, do tego dochodzą odporności druida (na żywioły i trucizny). Brak zbroi można przeboleć – od czego są czary. Po odblokowaniu klasy kensaia można już zacząć na poważnie eliminować przeciwników, choć najczęściej składa się na to Zbroja wiary x4 i Krzywdzenie (z TraK0 kensaia to bajka). Dzięki zbrojom wiary jest się niemal niewrażliwym na obrażenia, a dzięki Krzywdzeniu przeciwnikowi zostaje 1 PŻ...
Standardowo walka 2 broniami (sejmitary, maczugi), jeśli ktoś chce maczugi, to warto pomyśleć o Item Upgrade (ta, co daje arcymistrzostwo).
Pewnym problemem kensaia/druida jest to, że zanim dojdzie do Żelaznej skóry, to często przerywane mu są zaklęcia, potem jest trochę lepiej, choć i tak główną ochgroną zostaje Zbroja wiary (+ Osłona przed śmiercią/Swoboda ruchów/Chaotyczne).



Dragonit - Czw 13.10.2005, 11:10:55
" />Moim zdaniem zdecydowanie najlepszy jest w\m\z to po prostu wymiatacz!A najsłabszy jest złodziej\kapłan.Dlaczego?No bo normalnie rzucił by na siebie słuszną magię i sztyletowaniem załatwiał by każdego.Ale kapłan\złodziej może używać tylko broni obuchowych(oprócz proc)więc jest cienki.



Kinski - Czw 13.10.2005, 15:08:55
" />Złodziej/kapłan może sztyletować wszystkimi broniami, kórymi można sztyletować + dodatkowo niektórymi broniami z czarów —> Użycie dowolnego przedmiotu. Przed UDP można sztyletować kijami (np. Kijem Tarana waliłem po ok. 150 pkt.), maczugami i pięściami.
Po UDP może używać np. katan (niestety bez biegłości) czy Czarnego Ostrza Klęski (dodaj Słuszną magię).



Dragonit - Czw 13.10.2005, 16:14:32
" />Skoro tak,to jest niezły,patrzac ile kapłan ma zaklęć wzmacniających(Przywołanie boskiej mocy,słuszna magia,siła czempiona itd.).



Hogg tne Umbrio - Pią 14.10.2005, 11:44:20
" /> Dragonit napisał(a):



Dragonit - Pią 14.10.2005, 13:19:16
" />Łatwo bu było jakby zamiast maga był czarownik-to byłby czołg!



Hogg tne Umbrio - Sob 15.10.2005, 09:09:06
" /> Dragonit napisał(a):



KUZDER - Śro 21.12.2005, 01:09:44
" />Ja przeszedłem W/M/K bg2 z jakieś 10 razy bg1 z jakieś 4 razy (jak grałem 1 raz w bg1 nie mogłem się zdecydować w jakiej klasie mam grać wojownik czy mag myślałem tak cały dzień i wybrałem W/M/K i gram tą klasą do tej pory) wymiatam cepem wieków +5 że o sekwenerach nie wspomnę a jak coś mi się nie podoba to włączam Młyńca ale rzeczywiście miałem problemy żeby przejść tą postacią bg1. dobry jest jeszcze mag/złodziej (ach przemogłem się do złodziei wcześniej ich nie lubiłem)
Tak więc wojownik/mag/kapłan wymiata.



Cromwel - Czw 29.12.2005, 18:54:24
" />Kaplan wojownik - Po prostu wojownik ktory wspomaga sie roznymi Slusznymi magiami i tak dalej ;>
Mag wojownik - To samo, oponcza, ochrona przed magicznymi broniami, dwie katanki i zamiatamy.



ToxicMarine - Pon 30.01.2006, 18:48:06
" />Mam pytanko co do dwuklasowców (jeśli takie już było to z góry przepraszam). Jeśli jestem człowiekiem złodziejem na maxymalnym pozionie i chce wziaść druga klase (woja) to znika mi np. krycie się w cieniu. Czy da się je potem odzyskać?



Bortasz - Pon 30.01.2006, 18:49:56
" />Tracisz wszystkie umiejetności pierwszej klasy do chwili uzyskania poziomuw nowej klasie równego poziomowi starej plus jeden.



ToxicMarine - Pon 30.01.2006, 20:48:03
" />hehe..tylko złodziej ma poziom max 40 a mag 31 O.o .....hmmm bez ściagniecia blkokady poziomów chyba nie przejdzie....



Loki Lyesmyth - Pon 06.02.2006, 18:02:41
" />ja tam uważa że wieloklasami Z BLOKADĄ POZIOMÓW nie ma sie co babrać

dwuklasy żadzą

szerzej ta kwestia została zreszta opisna w innym topicu...



Realm - Wto 07.02.2006, 09:08:34
" />w/m/z <-- no wlasnie zaczołem sobie nim grać ale troche sie zdziwilem o mialem tylko 46 PZ.. to normalne? Wkoncu mam tez woja! a czary maga mam tylko do 4 poziomu, potem to sie rozwinie? i czy tak zawsze jest na początku? pozatym w jakie bronie ładować punkty biegłości? aha no i co z zbroją? bo jak załoze jakas lepsza to pokaze mi sie ze moje wlasciwosci magiczne zostały ograniczone.



Kinski - Wto 07.02.2006, 09:48:07
" /> Cytuj:



Riddick - Śro 05.03.2008, 14:11:33
" />Wcześniej byłem uprzedzony do postaci wieloklasowych i do gry w BG nigdy nie tworzyłem takiej postaci. Ale po grze w IWD + HOW + TOTL zmieniłem zdanie, tam tworząc swoja drużynę lubiłem kombinować z klasami
najczęściej używałem połączeń
Wojownik/Złodziej , Wojownik/Mag

po wielokrotnym przejściu gry i rożnymi konfiguracjami drużyny najbardziej przypadła mi do gustu postać -> Kapłan/Łowca. Jest genialna jak dla mnie! walczy tak jak zwykły łowca mimo że tyko obuchy, kolce i proce wszystkie czary kapłana i druida coś wspaniałego gram nim teraz w BG a później przerzucę do BG2 z CBW i Corm Faeyerem będzie co najmniej dobra

z innych potężnych polubiłem Kapłana/Maga (masa czarów) i Złodzieja/Maga (świetne umiejętności)



Alla'ya - Pon 05.05.2008, 22:41:05
" />Ja w ogóle nie lubię wieloklasowców. Jakkolwiek w bg2 mogą być jeszcze przydatni(np jak się gra solo) to w bg1 są w ogóle bezużyteczni, bardzo powoli awansują.



wojjoo - Wto 06.05.2008, 07:58:08
" />A mnie wieloklasowcy bardzo cieszą, zarówno w BG1 (Coran) jak i w BG2 (Aerie, Jan, Anomen).
Oczywiście W/M/Z jest idealny do gry solo, wesoła maszynka do zabijania. Gra nim jest nawet łatwiejsza od gry pełną drużyną.
Kolejną zabójczą mieszanką jest W/M/K - wspomagacze maga i kapłana + młoty i cepy, i przed nim też nic nie ucieknie.

I ja osobiście wolę grać drużyną mniej liczną (do 4 osób), za to z wieloklasowcami właśnie. Wtedy rozwijają się w przyzwoitym tempie i w pełni mogą się wykazać.

Z pozostałych moich gier - fajny (słodki?) jest gnom iluzjonista/złodziej oraz iluzjonista/wojownik.

edit
Cytuj:



Cannabis - Wto 06.05.2008, 10:44:41
" /> Cytuj:



Alla'ya - Wto 06.05.2008, 20:12:00
" />To jest mój punkt widzenia, dla mnie sa bezuzyteczni, po prostu nie lubię nimi grac. Tak juz mam, moze to błąd, że jak perzyzwyczaję sę do jakiegoś NPC-a to cały czas z nim łażę, a przyzwyczaiłam sie do jednoklasowców.



caGe - Czw 08.05.2008, 11:40:32
" />Moim zdaniem wieloklasowcy to bardzo dobre postaci. W BG być może nie można wykorzystać ich umiejętności na tyle, co w BG 2, aczkolwiek tutaj W/M/Z jest naprawdę wysokiej klasy Wystarczy dobrze rozłożyć statystyki i mamy maszynkę do zabijania. W/Z też jest całkiem przyzwoity. W sumie chyba zacznę solo w BG - właśnie W/M/Z, bo nigdy nie grałem takim w pierwszą część. Warto wspomnieć o dwuklasowcu - iluzjonista/złodziej. W wypadku BG, jeden z najlepszych.



Yeslick - Sob 25.04.2009, 08:09:10
" />Mój ulubiony wieloklasowiec to wojownik/złodziej, a najgorszy... hmm nie wiem szczerze mówiąc - wszystkie opcje są dobre...



Ranil - Sob 25.04.2009, 09:28:11
" />Mój ulubiony wieloklasowiec to Wojownik/Kapłan. Całkiem niezła mieszanka. Wysokopoziomowe czary i umiejętności wojownika. Szkoda, że może mieć tylko dwie * w broniach, ale coś za coś.



Iselor - Sob 25.04.2009, 10:19:04
" /> Valen napisał(a):



coran - Pon 27.04.2009, 20:15:25
" />A powiedzmy taka postać:
zabójca magów (13) - mag

Przedmioty: Hełm baldurana,
elfia kolczuga+1(aran linvail)->adamantowa/pieśniarza klingi,
czarna brzytwa + czarne ostrze klęski
buty szybkości

Jedyny minus to że nie ma kamiennej skóry i szaty vekny...
Z zaklęć wystarczą mu zaklęcia ochronne... magów i wieloklasowców (w tym takiego kenseia/maga) rozwali swoją zdolnością.

lustrzane odbicie+ rozmycie+ ulepszona niewidzialność+ niepodatność na czary:poznanie+ ulepszone przyśpieszenie+ przemiana tensera
+ uderzenie krytyczne lub wytrzymałość (zsumowana do ponad 100%)

300 punktów życia, 7 ataków, 60/120 obrażeń każdym trafieniem,
trako ok -30... 40% na heal, 40% na wyssanie poziomów, dezintegracja...

Mam wrażenie że to najlepsza postać w grze.



Yeslick - Wto 28.04.2009, 20:07:03
" />zamierzam zacząć BG1 gnomem - wojownikiem/iluzjonistą i przejść tak całą serię samemu - co o tym myślicie?



Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:09:45
" />Bez złodzieja to trochę utrudnione. Nawet po instalacji dla BG II komponentu no-trap/no-locks mogą być problemy np. z wykrywaniem tajemnych przejść Masz dwuklasowca więc nawet mając 2 osoby w drużynie będzie awansował szybko. Na drugą postać możesz np. poprzez multiplayer coś sobie stworzyć... kapłan/złodziej ?

woj/iluzjonista jest bardzo dobrą wieloklasą, z tym że plugawców rzucać nie może (ale walka 2 broniami i ulepszone przyśpieszenie ruchów swoje zrobią).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iselor napisał(a):



caGe - Wto 28.04.2009, 21:12:17
" /> Cytuj:



Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:13:50
" />To że zamiast Wojownik/Kapłan możesz wybrać Łowcę/Kapłana i dostać czary druida gratis



caGe - Wto 28.04.2009, 21:16:49
" />Do 3. poziomu chyba tylko, a to niewiele Ci pomoże. Prawdziwa moc jest na 5.



Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:21:14
" />W Baldurze masz wszystkie poziomy czarów druida. W IWD to tak nie działa, ale w Baldurze masz wszystko kapłan daje sloty, a łowca czary.



caGe - Wto 28.04.2009, 21:32:36
" />A jeśli tak, to może być niezły. W ogóle co innego miałem na myśli ^^.



Riklaunim - Wto 28.04.2009, 21:37:09
" />ma jedną wadę - jak masz czary z TDD to się wszystkie nie mieszczą :]



coran - Wto 28.04.2009, 22:32:56
" />Yeslick - grałem w bg1 gnomem wojownikiem-iluzjonistą... i jest to chyba najlepsza postać do bg1 (pomijając wojownika-maga przywołań, ale zanim zdwuklasujemy sporo czasu minie, no i tracimy +5 do rzutów obronnych)

Krótko- Pierścień czarów + miecz berserkera+3 + szata arcymaga + pierścień swobody, na 3 poziomie możesz iść na Wieżę Durlaga... A po powrocie solo z Drizztem.

Z zaklęć, ok. 16 ochron przed złem + parę magicznych pocisków,
2 lustrzane + 2 pajęczyny + rozmycie, (otwarcie zapamiętane koniecznie)
przyśpieszenia + duchowy pancerz, (+ew kula ognia)
ulepszona niewidzialność x2, (+ew z różdżką przywołań, sfera otiluke'a)

A w dwójce 10 ataków z uderzeniem krytycznym.
Fajnie się biega z czarnym ostrzem klęski.



Yeslick - Śro 29.04.2009, 20:15:11
" />Czyli, krótko mówiąc, opłaca się xD Dobra to trzeba tak zagrać... Zastanawiam się tylko, jak poradzę sobie bez złodzieja - chyba po prostu będę używał zaklęcia "szczęście" z 2 poziomu, otwierające zamki:D...



coran - Śro 29.04.2009, 20:31:41
" />Złodziej niepotrzebny... Okraść opłaca się tylko parę postaci w grze, wystarczy na chwilę zwerbować imoen, czy kogo tam.

Zaklęcie 'Otwarcie' rozwiąże problem drzwi i skrzyń... (jakie szczęście? xd btw działanie 'szczęścia' jest inne niż w opisie... Wiem na pewno że zwiększa wszystkie rzuty, w tym trako i obronne)

A w pułapki wystarczy wbiec na odpowiednim zaklęciu- klosz niewrażliwości albo lustrzane. Zresztą z reguły same rzuty obronne załatwią sprawę.

Zupełnie inaczej się przechodzi Wieżę Durlaga na 3 poziomie, samemu.
I zupełnie inaczej się z niej wychodzi.



Rey - Śro 29.04.2009, 20:38:03
" /> Cytuj:



coran - Śro 29.04.2009, 21:03:01
" />Miałem na myśli różnicę poziomów, kiedy zwycięsko z niej wychodzisz.
I przedmiotów. I zaklęć. W ogóle, jakoś większa satysfakcja z tego jest.
Do twojego znaczenia jest blisko, na bardzo trudnym poziomie radzę robić DUŻO save'ów.

Aha- parę zwojów ochronnych i mikstur też się przyda. Na ghasty i bazyliszki. Rodzinkę Durlaga (Duma, Pycha itd) też trzeba jakoś taktycznie rozwalić. Większe Sobowtórniaki też mogą sprawić kłopoty.
I dlatego bez pajęczyny (w bg1 bardzo potężne zaklęcie...) ani rusz... Z mieczem berserkera nie możemy odnowić lustrzanych odbić...

Zdjęcie klątwy jest w Brodzie Ulgotha... I tak warto tam pójść po pierścień swobody. A zaklęcie się przyda jak dojdziemy do szachownicy. Jakiś łuk i strzały 'na potem' ewentualnie.



Rey - Śro 29.04.2009, 21:07:14
" /> Cytuj:



Riklaunim - Śro 29.04.2009, 21:14:55
" />W BG 1 mamy Tiaxa - kapłana/złodzieja. W BG II trzeba moda żeby go mieć ponownie. W porównaniu do mag/złodziej typu jansen K/Z oferuje raczej możliwość zakładania cięższego sprzętu, lecz z utratą silnych czarów ochronnych (kamienna, odp. na mag. bronie). Może nie jest to wieloklasa na główną postać, lecz jako alternatywny jansen może być ciekawe... Trzeba by zrobić one-day NPC w promenadzie waukeen

Ktoś może bawił się K/Z dłużej?



coran - Śro 29.04.2009, 21:30:36
" />No wiem. Tak sobie powiedziałem.

Ja trochę... Z ochronek ma zbroje wiary, które są lepsze od kamiennej.
No i może sobie podbić siłę do 25, i na max damage, to cios w plecy ma dość ciekawy. Krzywdzenie z ciosu w plecy może...
Sanktuarium+bariera ostrzy/kula ostrzy.
Ostrza energii, przywołanie devy też ma.

A dać mu hełm vhailora i 3 zwoje maga w podręcznych przedmiotach.
Trzeba by trochę pomyśleć nad tą postacią.

W bg1 nie jest taka zła. Cios w plecy na buffach, przywołanie nieumarłych, ochrony przed złem, daje radę.



Riklaunim - Śro 29.04.2009, 21:36:55
" />Też warto uwzględnić różne Tacticsy, które stosują różne fajne zagrania typu rozpraszają wszystkie czary na starcie, czy też smoczek zatrzymujący czas i nawalający na ulepszonym przyśpieszeniu

Krzywdzenie to z potężnym atakiem. Krytyk zawsze trafi... a o to czarowi chodzi



KlekoT - Nie 03.05.2009, 06:27:12
" />Mi najbardziej do gustu przypadl Warrior/Druid ale lubie tez Kensai/Mage ; ]



corvus_corax - Pon 24.08.2009, 17:47:06
" />spytam sie tu, lecz nie wiem, czy to do konca odpowiednie miejsce. gram sobie wlasnie w baldura z dodatkiem + patch po bardzo dlugiej przerwie. jedno mnie tylko zastanawia:

W/M/Z poziomy 11/12/14 i juz moge 2 dodatkowa umiejetnosc dobrac. czy tak powinno byc? w podreczniku pisze tylko o wysokich poziomach...



Erador - Pon 24.08.2009, 17:56:22
" />Dobrze jest - zdolności są od 2mln doświadczenia, a Ty masz ponad 2mln. - każda z klas ma jakieś 700-900 tysięcy co daje prawie 3 miliony.



corvus_corax - Pon 24.08.2009, 17:59:13
" />a ok taki system dzieki



VORADOR - Pią 06.11.2009, 10:12:12
" />Ja gram kapłan/łowca fajną zaletą postaci jest to, że mogę wybrać pomiędzy najlepszymi czarami kapłana i druida, tam gdzie kapłan ma nieciekawe czary biore druidowe i na odwrót. Fajna sprawa, że mogę ukrywać się w cieniu jak łowca. Moim zdaniem połączenie łowca/kapłan zdecydowanie lepsze od wojownik/kapłan. Gram w BGT i towarzyszy mi jedna postać imoen którą na 7 lvlu z złodzieja zrobiłem magiem. 2 postacie i wszystko co trzeba, nie lubię grać solo bo to nuda więc jakiś npc się przyda. W BG2 pewnie wezma janka bo to też mag/złodziej a imoen znika na długo tam.



maciek0087 - Sob 13.02.2010, 12:48:01
" />Chyba nikt się nie obrazi że odświeżyłem temat

Karry napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.