ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Wiedźmin] Ważniejsze postaci spotykane podczas gry (k-siorzysko)



k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 18:59:23
" />Imię: Abigail images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/abigail.png
Zawód/Ranga: kapłanka Coram Agh Tera, wiedźma
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Lokacje: I Rozdział i IV Rozdział (pod warunkiem, że w akcie I pozostawiliśmy ją przy życiu.)
Zadania z nią związane:
Drobne utrapienia
Ludzie i potwory
W pełnym słońcu
Zlecenie na zjadarki
Opis: czarownica mieszkająca na Podgrodziu, w ustronnym, oddalonym od reszty chat miejscu. Powód jest oczywisty - wieśniacy, mimo że potrzebują jej pomocy w postaci magicznych mikstur czy leczniczych ziół, nie darzą Abigail zbytnią sympatią i wolą trzymać się z daleka.
Widzą w osobie powabnej wiedźmy wcielenie wszelkiego zła - w tym przekonaniu utwierdza ich Wielebny - dlatego kiedy pojawia się Bestia, z góry wiadomo, kogo oskarżyć o rzucenie klątwy.
W jej domu możemy zakupić ciekawe książki dotyczące zielarstwa i potworów. Takie ‼sprawunki" - przy odpowiednim poprowadzeniu rozmowy - będą początkiem bliższej znajomości. Na to mają wpływ także późniejsze wybory, jakich dokonamy.
Zajmuje się Alvinem po śmierci jego opiekunki. Główne zadanie I aktu jest ściśle związane właśnie z jej osobą - zakończenie misji uzależnione od osądu, jakiego dokonamy nad rudą pięknością rozegra się w jaskini, przed którą czyhać będą chłopi, chcący spalić kapłankę. Jeśli gracz uwierzy w jej wersję, wiedźmin będzie miał okazję zbliżyć się do niej w oczywisty sposób, po czym obronić ją przed rozwścieczoną tłuszczą. W odwrotnym wypadku pozwoli zabić kobietę, tym samym dając wiarę opowieści religijnego przywódcy i wieśniaków.

Imię: Adda images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/adda.png
Zawód/Ranga: księżniczka Temerii
Rasa: człowiek/strzyga
Płeć: kobieta
Lokacje: Akt III i Akt V
Zadania z nią związane:
Eleganckie przyjęcie
Bez przebaczenia
Jej Wysokość Strzyga
Opis:"Była raczej brzydka. Szczuplutka, z małymi szpiczastymi piersiami, brudna. Włosy - płoworude - sięgały jej prawie do pasa. Stawiając kaganek na płycie ukląkł przy niej, pochylił się. Usta miała blade, na kości policzkowej duży krwiak od jego uderzenia."
Królewna Adda jest córką władcy Temerii - Foltesta, a co za tym idzie, jedyną następczynią tronu (król nie miał męskiego potomka). To jedna z tych postaci, które poznajemy w książkowym pierwowzorze - Sadze o Wiedźminie. Trudno uwierzyć, ale Strzyga, bohaterka widowiskowej walki otwierającej całą historię, to nie kto inny, jak właśnie ruda piękność, spotykana przy okazji wykonywania późniejszych zadań.
Złośliwi twierdzili, że córka króla zamieniła się w potwora, ponieważ na kogoś musiała spaść kara za kazirodczy związek jej rodziców - Adda było bowiem owocem miłości Foltesta i jego rodzonej siostry. Wbrew temu, co sugeruje fabuła Wiedźmina, temerska następczyni tronu obecna w grze to kobieta piękna i inteligentna, o czym nasza postać szybko się przekonuje. Szkoda tylko, że swój wpływ na mężczyzn wykorzystuje w tak niecny sposób - niewiele zabraknie, by odczarowanej pannie udało się pozbawić życia Geralta. Pozostaje ona bowiem w zmowie z grupą przestępczą o nazwie Salamandra. Brzmi znajomo?

Imię: Alvin images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/alvin.png
Zawód/Ranga: Źródło
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt I, Akt III, Akt IV.
Zadania z nim związane:
Ludzie i potwory
Ogon Salamandry
Źródło
Alvin
Wolne elfy
Opis: jeden z głównych bohaterów gry. Po raz pierwszy spotykamy go, kiedy zostaje uratowany przez wiedźmina od niechybnej śmierci. Chłopiec i jego opiekunka zostali zaatakowani przez barghesty - niestety - tylko jemu udało się ujść z życiem. Niedługo po wyeliminowaniu przeciwników przez Geralta objawiają się specyficzne zdolności dziecka - w magicznym transie, wywołanym prawdopodobnie szokiem, malec wygłasza dobrze znaną z Sagi przepowiednię Ithliny. W trakcie trwania rozgrywki szkrab przechodzi z rąk do rąk, kilkakrotnie trafia w ręce Salamandry, zostaje też porwany przez elfie komando i staje się kartą przetargową w starciu zwaśnionych stron. W międzyczasie pozostaje pod opieką wybranej przez nas kobiety. Taki obrót wydarzeń sprawi, że losy Geralta i Alvina przez całą historię będą przeplatały się ze sobą.

Imię: Azar Javed images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/azar-javed.png
Zawód/Ranga: czarodziej, Mag Ognia
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Prolog, Akt I, Akt II, Akt III, Akt V
Zadania z nim związane:
Obrona Kaer Morhen
Podejrzany: Vincent
Podejrzany: Baranina
Podejrzany: Talar
Podejrzany: Vivaldi
Podejrzany: Kalkstein
Podejrzany: Leeuvarden
Anatomia zbrodni
Wdzięczność grabarza
Tajemnice Wyzimy
Co kryje prawda
Bez przebaczenia
Smak zemsty
Opis: zerrikański mag ognia. Pierwsze spotkanie z nim ma miejsce w twierdzy Kaer Morhen - rozpoznaje go Triss Merigold, z której opowieści wynika, że rzeczony napastnik przed laty został wydalony z uczelni za uprawianie czarnej magii.
Członek grupy przestępczej o nazwie Salamandra, która stoi za napadem na Wiedźmińskie Siedliszcze, a co więcej, jeden z jego pomysłodawców. Organizacja zdobywa coraz szersze wpływy na terenie Temerii, co zagraża staremu porządkowi świata. Pojedynek wiedźmina z amoralnym czarodziejem jest nieunikniony - niestety - niełatwo jest do niego doprowadzić i zakończyć go zwycięstwem. Azar kilka razy będzie wymykał się spod ostatecznego ciosu miecza.

Imię: Berengar images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/berengar.png
Zawód/Ranga: wiedźmin
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt IV
Zadania z nim związane:
Ludzie i potwory
Ścieżki przeznaczenia
Ogon Salamandry
Zbroja
Smak zemsty
Opis: podobnie jak nasza postać, należy do cechu wiedźmińskiego. Typ odludka, który chodził własnymi ścieżkami. Nie do końca zadowolony z tego, że na potrzeby fachu zabójcy potworów zrobiono z niego mutanta. Jego zaginięcie wzbudziło spory niepokój wśród innych mieszkańców Kear Morhen. Poszukiwania i próba wyjaśnienia, co tak naprawdę się stało, zajmą graczowi wiele czasu w trakcie rozgrywki. Dodatkowo, ze strzępów posiadanych informacji wynika, że zguba mogła mieć konszachty z napastnikami, którzy obrabowali podziemne laboratorium. Odnalezienie Berengara nie jest łatwe, dlatego Biały Wilk będzie musiał złożyć w całość misterną układankę, aby dostać odpowiedzi na nurtujące go pytania.

Imię: Biała Rayla images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/biala-rayla.png
Zawód: żołnierz/dowódca
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Lokacje: Akt IV, Akt V
Zadania z nią związane:
Wolne Elfy
Płomień, który oczyszcza
Pod płonącym niebem
Płonąca nadzieja
Smak zemsty
Zbroja
Opis:
"Dowodziła nimi kobieta o zupełnie białych, krótko ostrzyżonych włosach, o złej, zaciętej twarzy zeszpeconej szramami, z których jedna przekreślała policzek od skroni po kącik ust, a potem druga podkówką obejmowała oczodół. Kobieta nie miała też dużej części prawej małżowiny usznej, a jej lewa ręka poniżej łokcia kończyła się skórzaną tuleją i mosiężnym hakiem, o który zaczepione były wodze. Kobieta, mierząc ich złym okiem, pełnym zapiekłej mściwości spojrzeniem, pytała o elfy. O Scoia'tael. O terrorystów. O zbiegów, niedobitków komanda rozniesionego dwa dni temu nazad."
Wzór idealnego dowódcy i wojownika. Niestety, poglądy, jakie reprezentuje, są dość kontrowersyjne, szczególnie, kiedy jesteśmy złączeni ‼sojuszem" z elfami. Rayla jest bowiem fanatyczną członkinią Zakonu Płonącej Róży, która za cel obrała sobie eksterminację nieludzi. W przypadku opowiedzenia się po stronie rycerzy, będzie okazja do nawiązania z nią bliższej znajomości. Wiąże się to jednak z walką u jej boku przeciwko Wiewiórkom.

Imię: Declan Leeuvarden images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/declan-leeuvarden.png
Zawód/Ranga: kupiec
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt I, Akt II, Akt III.
Zadania z nim związane:
Brzemię przeszłości
Podejrzany: Leeuvarden
Tajemnicza wieża
Bezpieczna przystań
Eleganckie przyjęcie
Zamek i klucz
Bez przebaczenia
Opis: jeden z podejrzanych w śledztwie mającym doprowadzić wiedźmina do przywódców Salamandry. Nilfgaardzki kupiec, którego spotkacie już w I Akcie. Trudno jest powiedzieć o nim coś więcej bez zdradzania szczegółów fabuły, więc pozwólcie, że na tym opis się zakończy.

Imię: Eskel images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/eskel.png
Zawód/Ranga: wiedźmin
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Prolog, Cena neutralności
Zadania z nim związane:
Obrona Kaer Morhen
Walka na pięści
Wątek główny
Opis: Ciri spojrzała w górę na jego twarz i z trudem stłumiła krzyk przestrachu. To nie był człowiek. Chociaż stał na dwóch nogach, chociaż pachniał potem i dymem, chociaż nosił normalne ludzkie odzienie, to nie był człowiek. Żaden człowiek, pomyślała, nie może mieć takiej twarzy.
(...)
Zobaczyła, że to jednak człowiek, że ma całkiem normalną ludzką twarz, tyle że zniekształconą długą, brzydką, półokrągłą blizną biegnącą od kącika ust przez cały policzek, aż do ucha.
Bardzo doświadczony wiedźmin, zamieszkujący twierdzę Kaer Morhen, wraz z garstką pozostałych przy życiu przedstawicieli tego niebezpiecznego fachu. Przyjaciel Geralta jeszcze z czasów, kiedy obaj byli uczniami. Pomimo niezbyt atrakcyjnego wyglądu, jest to jedna z milszych postaci, jakie Wilk napotka na swojej drodze.

Imię: Foltest images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/foltest.png
Zawód/Ranga: król
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt V, Epilog
Zadania z nią związane:
Jej Wysokość Strzyga
Kościany poker: finał
Popioły Wyzimy
Opis: władca Temerii, ojciec królewny Addy.

Imię: Król Gonu
Zawód/Ranga: ktoś ma pomysł?
Rasa: upiór?
Płeć: ?
Lokacje: Akt I, Akt IV, Epilog
Zadania z nim związane:
Brzemię przeszłości
Polowanie na Gon
Zwierciadło lodu
Opis: upiór pędzący na czele armii umarłych, która cwałuje na widmowych koniach po nocnym niebie, zwiastując wojnę i nieszczęście. U wszystkiego, co żyje, wywołuje paniczny strach i niepokój. Jednak wiedźminowi nieznane są te uczucia - dlatego stanie z Królem Gonu twarzą w twarz.

Imię: Lambert images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/lambert.png
Zawód/Ranga: wiedźmin
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Prolog
Zadania z nim związane:
Obrona Kaer Morhen
Eliksir dla Triss
Opis: "I najmłodszy z wiedźminów z Kaer Morhen, Lambert, jak zwykle z nieładnym, kpiącym grymasem na twarzy. Vesemira nie było."
Jeden w wiedźminów stacjonujących w Kaer Morhen, zarazem najmłodszy z nich. Najbardziej szorstka i nieprzyjemna z "zielonych" postaci, która szczególną niechęcią darzy Triss Merigold. Swój negatywny stosunek do niej okazuje poprzez ironiczne uwagi na temat jej profesji i pomysłów.

Imię: Magister images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/magister.png
Zawód/Ranga: płatny morderca
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Prolog, Akt I, Akt II, Akt III
Zadania z nim związane:
Obrona Kaer Morhen
Poszukiwany
Tajemnice Wyzimy
Bez przebaczenia
Opis: członek ugrupowania o nazwie Salamandra, odpowiedzialnego za napad na wiedźmińskie siedliszcze. Ścigany listami gończymi w Kaedwen, Redanii i Temerii, jednak członkostwo w wyżej wymienionej organizacji zapewnia mu nietykalność. Walka z nim jest wyzwaniem nawet dla wiedźmina - magister to bowiem świetny szermierz.

Imię: Pani Jeziora
Zawód/Ranga: bogini, czarodziejka
Rasa: bóstwo ?
Płeć: kobieta
Lokacje: Akt IV
Zadania z nią związane:
Kręgi na wodzie
Ścieżki przeznaczenia
W pełnym słońcu
Opis: legendarna królowa wód, czczona zarówno przez ludzi zamieszkujących okoliczne tereny, jak i przez vodyanoi. Jako bogini miłująca harmonię i porządek dba, by pomiędzy wyżej wymienionymi rasami nie rodziły się waśnie i konflikty. Zamieszkuje Wyspę Rybitw. Postać zainspirowana Sagą Andrzeja Sapkowskiego, jednak w grze bardzo odmieniona i przedstawiona na tle zupełnie innej historii.

Imię: Raymond Maarloeve images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/raymond-maarloeve.png
Zawód/Ranga: prywatny detektyw
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt II
Zadania z nim związane:
Tajemnice Wyzimy
Świadek koronny
Anatomia zbrodni
Wdzięczność grabarza
Co kryje prawda
Opis: jeden z najlepszych prywatnych detektywów w Temerii. Inteligentne kwestie, jakie wypowiada, powinny być wystarczającym dowodem na to, że by skorzystać z jego usług, trzeba pozbyć się całkiem pokaźnej sumki. Geralt decyduje się poprosić go o pomoc w sprawie rozpracowania Salamandry. Najbardziej zaskakujących faktów na jego temat nie mogę zdradzić, żeby czegoś więcej dowiedzieć się o tej postaci należy zapoznać się z grą.

Imię: Roderick de Wett
Zawód/Ranga: rycerz
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt III, Akt V
Zadania z nim związane:
Eleganckie przyjęcie
Wszyscy ludzie Foltesta
Bez przebaczenia
Kościany poker: zawodowiec
Jej Wysokość Strzyga
Smak zemsty
Opis: jeden z najbardziej zasłużonych i znaczących rycerzy Zakonu Płonącej Róży. Nie darzy wiedźmina większą sympatią, nie da się ukryć, że z wzajemnością. Zaszczyty i wpływy polityczne to coś, co jest jego nadrzędnym celem, dlatego też zaleca się do królewny Addy.

Imię: Shani images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/shani.png
Zawód/Ranga: medyczka
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Zadania z nią związane:
Ludzie i potwory
Ogon Salamandry
Anatomia zbrodni
Pamięć ostrza
Przyjaciółka z dawnych lat
Pod płonącym niebem
Płonąca nadzieja
Płomień, który oczyszcza
Lokacje: Akt I, Akt II, Akt III, Akt V (jeśli nasz wybór padnie na nią)
Opis: Młodziutka medyczka o ciemnorudych, przystrzyżonych tuż poniżej uszu włosach podniosła głowę znad atlasu anatomii, wstała z ławeczki.
Stara znajoma Geralta jeszcze z czasów, gdy studiowała na Akademii Oxenfordzkiej. Poznali się za pośrednictwem Jaskra, jednak ich drogi szybko się rozeszły. Kolejne zetknięcie z nią nie będzie już tak niestałe, szczególnie, jeśli to ona zostanie kobietą wiedźmina. Pomaga w leczeniu chorych w szpitalu imienia proroka Lebiody. Jak wiele kobiet, ma wyjątkową słabość do Geralta.

Imię: Talar images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/talar.png
Zawód/Ranga: paser
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt II, Akt III
Zadania z nim związane:
Podejrzany: Talar
Wdzięczność grabarza
Kościany poker: zawodowiec
Pamięć ostrza
Przyjaciółka z dawnych lat
Eleganckie przyjęcie
Wszyscy ludzie Foltesta
Opis: stary, wulgarny paser, zamieszkujący ponury dom w Wyzimie Klasztornej. Człowiek bardzo wpływowy, zna większość typów spod ciemnej gwiazdy, jakich można spotkać na terenie miasta. Sprawy "nie do załatwienia" to dla niego pestka, oczywiście za odpowiednią opłatą. Jak się później okazuje - sprytnie maskujący się szpieg.

Imię: Toruviel
Zawód/Ranga: dowódca komanda Wiewiórek
Rasa: elf
Płeć: kobieta
Lokacje: Akt IV, Akt V
Zadania z nią związane:
Wolne elfy
Chleb powszedni
Płonąca nadzieja
Opis: przywódczyni jednego z komand Scoia'tael, dawna znajoma Geralta. Osoba dumna, pyszna i fanatycznie nienawidząca ludzi, głosząca wolnościowe, idealistyczne hasła. Prowadzi młodych przedstawicieli swojej rasy na pewną śmierć przekonana, że w ten sposób jest w stanie obalić hegemonię D'hoine.

Imię: Triss Merigold images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/triss-merigold.png
Zawód/Ranga: czarodziejka
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Lokacje: Prolog, Akt III, Akt V
Zadania z nią związane:
Obrona Kaer Morhen
Eliksir dla Triss
Eleganckie przyjęcie
Źródło
Zamek i klucz
Bez przebaczenia
Jej Wysokość Strzyga
Smak zemsty
Popioły Wyzimy
Zwierciadło lodu
Opis: Zsunęła z ramion futrzaną pelerynę, zdjęła lisią czapkę, szybkim ruchem głowy rozrzuciła włosy - swoją dumę i swój znak rozpoznawczy - długie, połyskujące złotem, puszyste pukle o kolorze świeżego kasztana.(...)Piękne, długie i rozpuszczone włosy były rzadkością, wyznacznikiem pozycji, statusu, znakiem kobiety wolnej, pani samej siebie.
Magiczka, członkini elitarnej 'Loży czarodziejek". Zakochana w Geralcie od dłuższego czasu - jednak jak wiadomo władza i wpływy nie są najlepszym towarzystwem dla miłości - z tego powodu staje przez trudnymi wyborami. Rudowłosa piękność jest rywalką medyczki Shani w walce o względy wiedźmina.

Imię: Vesemir
Zawód/Ranga: wiedźmin
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Prolog, Akt I
Opis: najstarszy z wiedźminów przebywających w Kaer Morhen. Mentor i nauczyciel nowych adeptów, których, jak twierdzi, jest coraz mniej. Z racji swojego sędziwego wieku nie wyjeżdża już na szlak, pełni rolę gospodarza twierdzy i rozsądnego doradcy, studzącego młodzieńcze zapały i wybryki swoich podopiecznych (np. Lamberta).

Imię: Vincent Meis images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/vincent-meis.png
Zawód/Ranga: kapitan straży miejskiej
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt II, Akt III
Zadania z nim związane:
Wielka ucieczka
Podejrzany: Vincent
Wdzięczność grabarza
Szczur
Na wagę złota
Bestia z kanałów
Krwiożercza roślina
Zamek i klucz
Bez przebaczenia
Piękna i bestia
Opis: kapitan wyzimskiej straży miejskiej jest osobą, mogącą okazać wiedźminowi znaczącą pomoc w rozwiązaniu zagadki Salamandry. Ma bowiem spore znajomości wśród ludzi, którzy mogliby coś wiedzieć na temat poszukiwanych przez Geralta osobników. Związane z nim jest bardzo ciekawe zadanie, które wymaga nie tylko umiejętności walki, ale także inteligencji i empatii.
Od wyboru, jakiego dokona gracz, zależy życie lub śmierć nie/winnej istoty.

Imię: Wielebny images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/wielebny.png
Zawód/Ranga: kapłan
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt I
Zadania z nim związane:
Ludzie i potwory
Ogon Salamandry
Brzemię przeszłości
Zlecenie na utopce
Opis: duchowy przywódca społeczności żyjącej na Podgrodziu Wyzimy, tym samym najbardziej wpływowa z osób, które spotykamy w tamtym regionie. Starzec głoszący fanatycznie brzmiące kazania. Szuka przyczyn pojawienia się Bestii, nie przypuszcza jednak, że powód jest bliżej, niż sądzi.

Imię: Yaevinn images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/yaevinn.png
Zawód/Ranga: głównodowodzący Wiewiórek
Rasa: elf
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt II, Akt III, Akt V, Epilog
Zadania z nim związane:
Podejrzany: Vivaldi
Na wagę złota
Rozpoznanie bojem
Echa przeszłości
Złoto dla zuchwałych
Bez przebaczenia
Pod płonącym niebem
Płonąca nadzieja
Płomień, który oczyszcza
Smak zemsty
Popioły Wyzimy
Zwierciadło lodu
Opis: najważniejszy z przywódców Scoia’tael, który pomimo świadomości pewnej klęski nadal namawia swoich podkomendnych do dywersyjnych działań, mających zaszkodzić Zakonowi Płonącej Róży. Dumny, bezwzględny i uparty, nieznający litości – najbardziej znienawidzona przeze mnie postać.

Imię: Zoltan Chivay images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/zoltan-chivay.png
Zawód/Ranga: ?
Rasa: krasnolud
Płeć: mężczyzna
Lokacje: Akt I, Akt II, Akt V
Zadania z nim związane:
Rasiści
Gra w kości
Kościany poker: nowicjusz
Podejrzany: Vivaldi
Pamięć ostrza
Przyjaciółka z dawnych lat
Bezpieczna przystań
Pod płonącym niebem
Płonąca nadzieja
Płomień, który oczyszcza
Zbroja
Opis: Stary druh Geralta, jego postać zaczerpnięta została z Sagi o wiedźminie. Jak każdy przedstawiciel swojej rasy skory jest do dobrej zabawy przy kuflu piwa lub czegoś mocniejszego, dlatego zadania z nim związane będą ograniczały się głównie do przesiadywania w karczmie oraz gry w kości.




Orish - Pią 09.04.2010, 19:20:20
" />Według mnie te opisy mogłyby być trochę szersze. Właściwie o każdym z tych bohaterów da się napisać cały osobny artykuł.



k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 19:22:26
" />Ciekawe jak mam to zrobić bez zdradzania fabuły. Podziel się ze mną tą wiedzą, jeśli ją masz.



Orish - Pią 09.04.2010, 19:31:33
" />A czemu masz nie zdradzać fabuły?




Eryr-rhydd - Pią 09.04.2010, 19:32:43
" /> Cytuj:



k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 19:33:42
" />Nie rozkręcaj, bo wygląda na to, że to wersja robocza...



Polinick - Pią 09.04.2010, 19:34:46
" /> Orish napisał(a):



Orish - Pią 09.04.2010, 19:40:47
" />To może inaczej:
Dlaczego ten tekst miałaby czytać osoba, która gry nie ukończyła?



Polinick - Pią 09.04.2010, 19:41:50
" />A dlaczego miałaby czytać osoba, która ukończyła i wie to wszystko, co jest napisane?



Tallos - Pią 09.04.2010, 21:05:29
" />Ja bym opisy zaczął od wielkiej litery. Tak to jakoś lepiej będzie wyglądać.



k-siorzysko - Wto 27.04.2010, 20:41:01
" />Niektóre przedłużyłam, o reszcie nie mogę raczej nic więcej powiedzieć, co mogłoby być ciekawe.



Oceansoul - Pon 03.05.2010, 20:42:30
" /> Cytuj:



k-siorzysko - Wto 04.05.2010, 10:58:13
" />Poprawione.



wojjoo - Śro 05.05.2010, 17:30:31
" />na początku tekstu wrzuciłbym ostrzeżenie o spojlerach.

Cytuj:



k-siorzysko - Czw 06.05.2010, 19:29:30
" />Poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.