ďťż
Wštki |
[Wiedźmin] Ważniejsze postaci spotykane podczas gry (k-siorzysko)
k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 18:59:23 " />Imię: Abigail images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/abigail.png Zawód/Ranga: kapłanka Coram Agh Tera, wiedźma Rasa: człowiek Płeć: kobieta Lokacje: I Rozdział i IV Rozdział (pod warunkiem, że w akcie I pozostawiliśmy ją przy życiu.) Zadania z nią związane: Drobne utrapienia Ludzie i potwory W pełnym słońcu Zlecenie na zjadarki Opis: czarownica mieszkająca na Podgrodziu, w ustronnym, oddalonym od reszty chat miejscu. Powód jest oczywisty - wieśniacy, mimo że potrzebują jej pomocy w postaci magicznych mikstur czy leczniczych ziół, nie darzą Abigail zbytnią sympatią i wolą trzymać się z daleka. Widzą w osobie powabnej wiedźmy wcielenie wszelkiego zła - w tym przekonaniu utwierdza ich Wielebny - dlatego kiedy pojawia się Bestia, z góry wiadomo, kogo oskarżyć o rzucenie klątwy. W jej domu możemy zakupić ciekawe książki dotyczące zielarstwa i potworów. Takie âźsprawunki" - przy odpowiednim poprowadzeniu rozmowy - będą początkiem bliższej znajomości. Na to mają wpływ także późniejsze wybory, jakich dokonamy. Zajmuje się Alvinem po śmierci jego opiekunki. Główne zadanie I aktu jest ściśle związane właśnie z jej osobą - zakończenie misji uzależnione od osądu, jakiego dokonamy nad rudą pięknością rozegra się w jaskini, przed którą czyhać będą chłopi, chcący spalić kapłankę. Jeśli gracz uwierzy w jej wersję, wiedźmin będzie miał okazję zbliżyć się do niej w oczywisty sposób, po czym obronić ją przed rozwścieczoną tłuszczą. W odwrotnym wypadku pozwoli zabić kobietę, tym samym dając wiarę opowieści religijnego przywódcy i wieśniaków. Imię: Adda images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/adda.png Zawód/Ranga: księżniczka Temerii Rasa: człowiek/strzyga Płeć: kobieta Lokacje: Akt III i Akt V Zadania z nią związane: Eleganckie przyjęcie Bez przebaczenia Jej Wysokość Strzyga Opis:"Była raczej brzydka. Szczuplutka, z małymi szpiczastymi piersiami, brudna. Włosy - płoworude - sięgały jej prawie do pasa. Stawiając kaganek na płycie ukląkł przy niej, pochylił się. Usta miała blade, na kości policzkowej duży krwiak od jego uderzenia." Królewna Adda jest córką władcy Temerii - Foltesta, a co za tym idzie, jedyną następczynią tronu (król nie miał męskiego potomka). To jedna z tych postaci, które poznajemy w książkowym pierwowzorze - Sadze o Wiedźminie. Trudno uwierzyć, ale Strzyga, bohaterka widowiskowej walki otwierającej całą historię, to nie kto inny, jak właśnie ruda piękność, spotykana przy okazji wykonywania późniejszych zadań. Złośliwi twierdzili, że córka króla zamieniła się w potwora, ponieważ na kogoś musiała spaść kara za kazirodczy związek jej rodziców - Adda było bowiem owocem miłości Foltesta i jego rodzonej siostry. Wbrew temu, co sugeruje fabuła Wiedźmina, temerska następczyni tronu obecna w grze to kobieta piękna i inteligentna, o czym nasza postać szybko się przekonuje. Szkoda tylko, że swój wpływ na mężczyzn wykorzystuje w tak niecny sposób - niewiele zabraknie, by odczarowanej pannie udało się pozbawić życia Geralta. Pozostaje ona bowiem w zmowie z grupą przestępczą o nazwie Salamandra. Brzmi znajomo? Imię: Alvin images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/alvin.png Zawód/Ranga: Źródło Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt I, Akt III, Akt IV. Zadania z nim związane: Ludzie i potwory Ogon Salamandry Źródło Alvin Wolne elfy Opis: jeden z głównych bohaterów gry. Po raz pierwszy spotykamy go, kiedy zostaje uratowany przez wiedźmina od niechybnej śmierci. Chłopiec i jego opiekunka zostali zaatakowani przez barghesty - niestety - tylko jemu udało się ujść z życiem. Niedługo po wyeliminowaniu przeciwników przez Geralta objawiają się specyficzne zdolności dziecka - w magicznym transie, wywołanym prawdopodobnie szokiem, malec wygłasza dobrze znaną z Sagi przepowiednię Ithliny. W trakcie trwania rozgrywki szkrab przechodzi z rąk do rąk, kilkakrotnie trafia w ręce Salamandry, zostaje też porwany przez elfie komando i staje się kartą przetargową w starciu zwaśnionych stron. W międzyczasie pozostaje pod opieką wybranej przez nas kobiety. Taki obrót wydarzeń sprawi, że losy Geralta i Alvina przez całą historię będą przeplatały się ze sobą. Imię: Azar Javed images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/azar-javed.png Zawód/Ranga: czarodziej, Mag Ognia Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Prolog, Akt I, Akt II, Akt III, Akt V Zadania z nim związane: Obrona Kaer Morhen Podejrzany: Vincent Podejrzany: Baranina Podejrzany: Talar Podejrzany: Vivaldi Podejrzany: Kalkstein Podejrzany: Leeuvarden Anatomia zbrodni Wdzięczność grabarza Tajemnice Wyzimy Co kryje prawda Bez przebaczenia Smak zemsty Opis: zerrikański mag ognia. Pierwsze spotkanie z nim ma miejsce w twierdzy Kaer Morhen - rozpoznaje go Triss Merigold, z której opowieści wynika, że rzeczony napastnik przed laty został wydalony z uczelni za uprawianie czarnej magii. Członek grupy przestępczej o nazwie Salamandra, która stoi za napadem na Wiedźmińskie Siedliszcze, a co więcej, jeden z jego pomysłodawców. Organizacja zdobywa coraz szersze wpływy na terenie Temerii, co zagraża staremu porządkowi świata. Pojedynek wiedźmina z amoralnym czarodziejem jest nieunikniony - niestety - niełatwo jest do niego doprowadzić i zakończyć go zwycięstwem. Azar kilka razy będzie wymykał się spod ostatecznego ciosu miecza. Imię: Berengar images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/berengar.png Zawód/Ranga: wiedźmin Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt IV Zadania z nim związane: Ludzie i potwory Ścieżki przeznaczenia Ogon Salamandry Zbroja Smak zemsty Opis: podobnie jak nasza postać, należy do cechu wiedźmińskiego. Typ odludka, który chodził własnymi ścieżkami. Nie do końca zadowolony z tego, że na potrzeby fachu zabójcy potworów zrobiono z niego mutanta. Jego zaginięcie wzbudziło spory niepokój wśród innych mieszkańców Kear Morhen. Poszukiwania i próba wyjaśnienia, co tak naprawdę się stało, zajmą graczowi wiele czasu w trakcie rozgrywki. Dodatkowo, ze strzępów posiadanych informacji wynika, że zguba mogła mieć konszachty z napastnikami, którzy obrabowali podziemne laboratorium. Odnalezienie Berengara nie jest łatwe, dlatego Biały Wilk będzie musiał złożyć w całość misterną układankę, aby dostać odpowiedzi na nurtujące go pytania. Imię: Biała Rayla images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/biala-rayla.png Zawód: żołnierz/dowódca Rasa: człowiek Płeć: kobieta Lokacje: Akt IV, Akt V Zadania z nią związane: Wolne Elfy Płomień, który oczyszcza Pod płonącym niebem Płonąca nadzieja Smak zemsty Zbroja Opis: "Dowodziła nimi kobieta o zupełnie białych, krótko ostrzyżonych włosach, o złej, zaciętej twarzy zeszpeconej szramami, z których jedna przekreślała policzek od skroni po kącik ust, a potem druga podkówką obejmowała oczodół. Kobieta nie miała też dużej części prawej małżowiny usznej, a jej lewa ręka poniżej łokcia kończyła się skórzaną tuleją i mosiężnym hakiem, o który zaczepione były wodze. Kobieta, mierząc ich złym okiem, pełnym zapiekłej mściwości spojrzeniem, pytała o elfy. O Scoia'tael. O terrorystów. O zbiegów, niedobitków komanda rozniesionego dwa dni temu nazad." Wzór idealnego dowódcy i wojownika. Niestety, poglądy, jakie reprezentuje, są dość kontrowersyjne, szczególnie, kiedy jesteśmy złączeni âźsojuszem" z elfami. Rayla jest bowiem fanatyczną członkinią Zakonu Płonącej Róży, która za cel obrała sobie eksterminację nieludzi. W przypadku opowiedzenia się po stronie rycerzy, będzie okazja do nawiązania z nią bliższej znajomości. Wiąże się to jednak z walką u jej boku przeciwko Wiewiórkom. Imię: Declan Leeuvarden images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/declan-leeuvarden.png Zawód/Ranga: kupiec Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt I, Akt II, Akt III. Zadania z nim związane: Brzemię przeszłości Podejrzany: Leeuvarden Tajemnicza wieża Bezpieczna przystań Eleganckie przyjęcie Zamek i klucz Bez przebaczenia Opis: jeden z podejrzanych w śledztwie mającym doprowadzić wiedźmina do przywódców Salamandry. Nilfgaardzki kupiec, którego spotkacie już w I Akcie. Trudno jest powiedzieć o nim coś więcej bez zdradzania szczegółów fabuły, więc pozwólcie, że na tym opis się zakończy. Imię: Eskel images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/eskel.png Zawód/Ranga: wiedźmin Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Prolog, Cena neutralności Zadania z nim związane: Obrona Kaer Morhen Walka na pięści Wątek główny Opis: Ciri spojrzała w górę na jego twarz i z trudem stłumiła krzyk przestrachu. To nie był człowiek. Chociaż stał na dwóch nogach, chociaż pachniał potem i dymem, chociaż nosił normalne ludzkie odzienie, to nie był człowiek. Żaden człowiek, pomyślała, nie może mieć takiej twarzy. (...) Zobaczyła, że to jednak człowiek, że ma całkiem normalną ludzką twarz, tyle że zniekształconą długą, brzydką, półokrągłą blizną biegnącą od kącika ust przez cały policzek, aż do ucha. Bardzo doświadczony wiedźmin, zamieszkujący twierdzę Kaer Morhen, wraz z garstką pozostałych przy życiu przedstawicieli tego niebezpiecznego fachu. Przyjaciel Geralta jeszcze z czasów, kiedy obaj byli uczniami. Pomimo niezbyt atrakcyjnego wyglądu, jest to jedna z milszych postaci, jakie Wilk napotka na swojej drodze. Imię: Foltest images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/foltest.png Zawód/Ranga: król Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt V, Epilog Zadania z nią związane: Jej Wysokość Strzyga Kościany poker: finał Popioły Wyzimy Opis: władca Temerii, ojciec królewny Addy. Imię: Król Gonu Zawód/Ranga: ktoś ma pomysł? Rasa: upiór? Płeć: ? Lokacje: Akt I, Akt IV, Epilog Zadania z nim związane: Brzemię przeszłości Polowanie na Gon Zwierciadło lodu Opis: upiór pędzący na czele armii umarłych, która cwałuje na widmowych koniach po nocnym niebie, zwiastując wojnę i nieszczęście. U wszystkiego, co żyje, wywołuje paniczny strach i niepokój. Jednak wiedźminowi nieznane są te uczucia - dlatego stanie z Królem Gonu twarzą w twarz. Imię: Lambert images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/lambert.png Zawód/Ranga: wiedźmin Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Prolog Zadania z nim związane: Obrona Kaer Morhen Eliksir dla Triss Opis: "I najmłodszy z wiedźminów z Kaer Morhen, Lambert, jak zwykle z nieładnym, kpiącym grymasem na twarzy. Vesemira nie było." Jeden w wiedźminów stacjonujących w Kaer Morhen, zarazem najmłodszy z nich. Najbardziej szorstka i nieprzyjemna z "zielonych" postaci, która szczególną niechęcią darzy Triss Merigold. Swój negatywny stosunek do niej okazuje poprzez ironiczne uwagi na temat jej profesji i pomysłów. Imię: Magister images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/magister.png Zawód/Ranga: płatny morderca Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Prolog, Akt I, Akt II, Akt III Zadania z nim związane: Obrona Kaer Morhen Poszukiwany Tajemnice Wyzimy Bez przebaczenia Opis: członek ugrupowania o nazwie Salamandra, odpowiedzialnego za napad na wiedźmińskie siedliszcze. Ścigany listami gończymi w Kaedwen, Redanii i Temerii, jednak członkostwo w wyżej wymienionej organizacji zapewnia mu nietykalność. Walka z nim jest wyzwaniem nawet dla wiedźmina - magister to bowiem świetny szermierz. Imię: Pani Jeziora Zawód/Ranga: bogini, czarodziejka Rasa: bóstwo ? Płeć: kobieta Lokacje: Akt IV Zadania z nią związane: Kręgi na wodzie Ścieżki przeznaczenia W pełnym słońcu Opis: legendarna królowa wód, czczona zarówno przez ludzi zamieszkujących okoliczne tereny, jak i przez vodyanoi. Jako bogini miłująca harmonię i porządek dba, by pomiędzy wyżej wymienionymi rasami nie rodziły się waśnie i konflikty. Zamieszkuje Wyspę Rybitw. Postać zainspirowana Sagą Andrzeja Sapkowskiego, jednak w grze bardzo odmieniona i przedstawiona na tle zupełnie innej historii. Imię: Raymond Maarloeve images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/raymond-maarloeve.png Zawód/Ranga: prywatny detektyw Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt II Zadania z nim związane: Tajemnice Wyzimy Świadek koronny Anatomia zbrodni Wdzięczność grabarza Co kryje prawda Opis: jeden z najlepszych prywatnych detektywów w Temerii. Inteligentne kwestie, jakie wypowiada, powinny być wystarczającym dowodem na to, że by skorzystać z jego usług, trzeba pozbyć się całkiem pokaźnej sumki. Geralt decyduje się poprosić go o pomoc w sprawie rozpracowania Salamandry. Najbardziej zaskakujących faktów na jego temat nie mogę zdradzić, żeby czegoś więcej dowiedzieć się o tej postaci należy zapoznać się z grą. Imię: Roderick de Wett Zawód/Ranga: rycerz Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt III, Akt V Zadania z nim związane: Eleganckie przyjęcie Wszyscy ludzie Foltesta Bez przebaczenia Kościany poker: zawodowiec Jej Wysokość Strzyga Smak zemsty Opis: jeden z najbardziej zasłużonych i znaczących rycerzy Zakonu Płonącej Róży. Nie darzy wiedźmina większą sympatią, nie da się ukryć, że z wzajemnością. Zaszczyty i wpływy polityczne to coś, co jest jego nadrzędnym celem, dlatego też zaleca się do królewny Addy. Imię: Shani images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/shani.png Zawód/Ranga: medyczka Rasa: człowiek Płeć: kobieta Zadania z nią związane: Ludzie i potwory Ogon Salamandry Anatomia zbrodni Pamięć ostrza Przyjaciółka z dawnych lat Pod płonącym niebem Płonąca nadzieja Płomień, który oczyszcza Lokacje: Akt I, Akt II, Akt III, Akt V (jeśli nasz wybór padnie na nią) Opis: Młodziutka medyczka o ciemnorudych, przystrzyżonych tuż poniżej uszu włosach podniosła głowę znad atlasu anatomii, wstała z ławeczki. Stara znajoma Geralta jeszcze z czasów, gdy studiowała na Akademii Oxenfordzkiej. Poznali się za pośrednictwem Jaskra, jednak ich drogi szybko się rozeszły. Kolejne zetknięcie z nią nie będzie już tak niestałe, szczególnie, jeśli to ona zostanie kobietą wiedźmina. Pomaga w leczeniu chorych w szpitalu imienia proroka Lebiody. Jak wiele kobiet, ma wyjątkową słabość do Geralta. Imię: Talar images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/talar.png Zawód/Ranga: paser Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt II, Akt III Zadania z nim związane: Podejrzany: Talar Wdzięczność grabarza Kościany poker: zawodowiec Pamięć ostrza Przyjaciółka z dawnych lat Eleganckie przyjęcie Wszyscy ludzie Foltesta Opis: stary, wulgarny paser, zamieszkujący ponury dom w Wyzimie Klasztornej. Człowiek bardzo wpływowy, zna większość typów spod ciemnej gwiazdy, jakich można spotkać na terenie miasta. Sprawy "nie do załatwienia" to dla niego pestka, oczywiście za odpowiednią opłatą. Jak się później okazuje - sprytnie maskujący się szpieg. Imię: Toruviel Zawód/Ranga: dowódca komanda Wiewiórek Rasa: elf Płeć: kobieta Lokacje: Akt IV, Akt V Zadania z nią związane: Wolne elfy Chleb powszedni Płonąca nadzieja Opis: przywódczyni jednego z komand Scoia'tael, dawna znajoma Geralta. Osoba dumna, pyszna i fanatycznie nienawidząca ludzi, głosząca wolnościowe, idealistyczne hasła. Prowadzi młodych przedstawicieli swojej rasy na pewną śmierć przekonana, że w ten sposób jest w stanie obalić hegemonię D'hoine. Imię: Triss Merigold images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/triss-merigold.png Zawód/Ranga: czarodziejka Rasa: człowiek Płeć: kobieta Lokacje: Prolog, Akt III, Akt V Zadania z nią związane: Obrona Kaer Morhen Eliksir dla Triss Eleganckie przyjęcie Źródło Zamek i klucz Bez przebaczenia Jej Wysokość Strzyga Smak zemsty Popioły Wyzimy Zwierciadło lodu Opis: Zsunęła z ramion futrzaną pelerynę, zdjęła lisią czapkę, szybkim ruchem głowy rozrzuciła włosy - swoją dumę i swój znak rozpoznawczy - długie, połyskujące złotem, puszyste pukle o kolorze świeżego kasztana.(...)Piękne, długie i rozpuszczone włosy były rzadkością, wyznacznikiem pozycji, statusu, znakiem kobiety wolnej, pani samej siebie. Magiczka, członkini elitarnej 'Loży czarodziejek". Zakochana w Geralcie od dłuższego czasu - jednak jak wiadomo władza i wpływy nie są najlepszym towarzystwem dla miłości - z tego powodu staje przez trudnymi wyborami. Rudowłosa piękność jest rywalką medyczki Shani w walce o względy wiedźmina. Imię: Vesemir Zawód/Ranga: wiedźmin Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Prolog, Akt I Opis: najstarszy z wiedźminów przebywających w Kaer Morhen. Mentor i nauczyciel nowych adeptów, których, jak twierdzi, jest coraz mniej. Z racji swojego sędziwego wieku nie wyjeżdża już na szlak, pełni rolę gospodarza twierdzy i rozsądnego doradcy, studzącego młodzieńcze zapały i wybryki swoich podopiecznych (np. Lamberta). Imię: Vincent Meis images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/vincent-meis.png Zawód/Ranga: kapitan straży miejskiej Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt II, Akt III Zadania z nim związane: Wielka ucieczka Podejrzany: Vincent Wdzięczność grabarza Szczur Na wagę złota Bestia z kanałów Krwiożercza roślina Zamek i klucz Bez przebaczenia Piękna i bestia Opis: kapitan wyzimskiej straży miejskiej jest osobą, mogącą okazać wiedźminowi znaczącą pomoc w rozwiązaniu zagadki Salamandry. Ma bowiem spore znajomości wśród ludzi, którzy mogliby coś wiedzieć na temat poszukiwanych przez Geralta osobników. Związane z nim jest bardzo ciekawe zadanie, które wymaga nie tylko umiejętności walki, ale także inteligencji i empatii. Od wyboru, jakiego dokona gracz, zależy życie lub śmierć nie/winnej istoty. Imię: Wielebny images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/wielebny.png Zawód/Ranga: kapłan Rasa: człowiek Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt I Zadania z nim związane: Ludzie i potwory Ogon Salamandry Brzemię przeszłości Zlecenie na utopce Opis: duchowy przywódca społeczności żyjącej na Podgrodziu Wyzimy, tym samym najbardziej wpływowa z osób, które spotykamy w tamtym regionie. Starzec głoszący fanatycznie brzmiące kazania. Szuka przyczyn pojawienia się Bestii, nie przypuszcza jednak, że powód jest bliżej, niż sądzi. Imię: Yaevinn images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/yaevinn.png Zawód/Ranga: głównodowodzący Wiewiórek Rasa: elf Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt II, Akt III, Akt V, Epilog Zadania z nim związane: Podejrzany: Vivaldi Na wagę złota Rozpoznanie bojem Echa przeszłości Złoto dla zuchwałych Bez przebaczenia Pod płonącym niebem Płonąca nadzieja Płomień, który oczyszcza Smak zemsty Popioły Wyzimy Zwierciadło lodu Opis: najważniejszy z przywódców Scoiaâtael, który pomimo świadomości pewnej klęski nadal namawia swoich podkomendnych do dywersyjnych działań, mających zaszkodzić Zakonowi Płonącej Róży. Dumny, bezwzględny i uparty, nieznający litości â najbardziej znienawidzona przeze mnie postać. Imię: Zoltan Chivay images.iml.pl/crpg/wiedzmin/postaci/zoltan-chivay.png Zawód/Ranga: ? Rasa: krasnolud Płeć: mężczyzna Lokacje: Akt I, Akt II, Akt V Zadania z nim związane: Rasiści Gra w kości Kościany poker: nowicjusz Podejrzany: Vivaldi Pamięć ostrza Przyjaciółka z dawnych lat Bezpieczna przystań Pod płonącym niebem Płonąca nadzieja Płomień, który oczyszcza Zbroja Opis: Stary druh Geralta, jego postać zaczerpnięta została z Sagi o wiedźminie. Jak każdy przedstawiciel swojej rasy skory jest do dobrej zabawy przy kuflu piwa lub czegoś mocniejszego, dlatego zadania z nim związane będą ograniczały się głównie do przesiadywania w karczmie oraz gry w kości. Orish - Pią 09.04.2010, 19:20:20 " />Według mnie te opisy mogłyby być trochę szersze. Właściwie o każdym z tych bohaterów da się napisać cały osobny artykuł. k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 19:22:26 " />Ciekawe jak mam to zrobić bez zdradzania fabuły. Podziel się ze mną tą wiedzą, jeśli ją masz. Orish - Pią 09.04.2010, 19:31:33 " />A czemu masz nie zdradzać fabuły? Eryr-rhydd - Pią 09.04.2010, 19:32:43 " /> Cytuj: k-siorzysko - Pią 09.04.2010, 19:33:42 " />Nie rozkręcaj, bo wygląda na to, że to wersja robocza... Polinick - Pią 09.04.2010, 19:34:46 " /> Orish napisał(a): Orish - Pią 09.04.2010, 19:40:47 " />To może inaczej: Dlaczego ten tekst miałaby czytać osoba, która gry nie ukończyła? Polinick - Pią 09.04.2010, 19:41:50 " />A dlaczego miałaby czytać osoba, która ukończyła i wie to wszystko, co jest napisane? Tallos - Pią 09.04.2010, 21:05:29 " />Ja bym opisy zaczął od wielkiej litery. Tak to jakoś lepiej będzie wyglądać. k-siorzysko - Wto 27.04.2010, 20:41:01 " />Niektóre przedłużyłam, o reszcie nie mogę raczej nic więcej powiedzieć, co mogłoby być ciekawe. Oceansoul - Pon 03.05.2010, 20:42:30 " /> Cytuj: k-siorzysko - Wto 04.05.2010, 10:58:13 " />Poprawione. wojjoo - Śro 05.05.2010, 17:30:31 " />na początku tekstu wrzuciłbym ostrzeżenie o spojlerach. Cytuj: k-siorzysko - Czw 06.05.2010, 19:29:30 " />Poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |