Wątki


[WiedĽmin] Oręż - Topory (k-siorzysko)



k-siorzysko - Wto 06.04.2010, 12:47:56
" />Krasnoludzki topór z Góry Carbon

• Obrażenia: 7-15%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie + 45%

Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Pomimo swojego imponuj±cego wygl±du nie zadaje wcale dużych Obrażeń, parametry mówi± same za siebie. Choćby z tego powodu nie jest to oręż godny uwagi.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w kryjówce króla Radowida (Wyzima Handlowa) lub, w przypadku, kiedy zawi±zany został sojusz z Wiewiórkami, kupić u zbrojmistrza w Wyzimie Handlowej.

Krasnoludzki topór z Mahakamu

• Obrażenia: 8-16%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +45%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Mimo że krasnoludzkie dzieło prezentuje się wizualnie lepiej niż wyżej opisana broń, to niestety jego parametry nie s± już tak zachwycaj±ce. Punkt "Obrażenia" może potwierdzić moje słowa.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: w jego posiadanie można wej¶ć albo poprzez pozbawienie życia jego poprzednich wła¶cicieli (krasnoludzkich żołnieży Wiewiórek) lub kupuj±c go u zakonnego płatnerza (tylko w przypadku sojuszu z Zakonem).

Mahakamski topór dwuręczny

• Obrażenia: 9-27
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +60%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Ogromny i nieporęczny oręż nie jest wymarzon± broni±, jak± chciałby posługiwać się wiedĽmin. Mimo że efekty, które wywołuje s± całkiem zadowalaj±ce, to nie wydaje mi się, by komukolwiek mógł się przydać.
Kupno: 300 orenów.
Sprzedaż: 60 orenów
Uwagi: Można go znaleĽć w sarkofagu, znajduj±cym się w lokacji Brzeg, kupić u płatnerza w Wyzimie Handlowej lub we Wsi Odmęty, b±dĽ u zbrojmistrza Scoia'tael.

Mały topór

• Obrażenia: 6-12%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie + 20%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Ten topór nie oferuje nic, co mogłoby w walce uratować życie jego posiadaczowi. Nie zachęca do posługiwania się nim ani jego wygl±d, ani parametry. I całe szczę¶cie. Odradzam!
Kupno: 100 orenów.
Sprzedaż: 20 orenów.
Uwagi: do kupienia u Harena Brogga lub u krasnoludzkiego kupca w domu Malcolma Steina w Wyzimie Kalsztornej.

Runiczny topór z Góry Carbon

• Obrażenia: 10-20%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +65%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Pretendent do tytułu najlepszego topora w grze. Mimo że ma całkiem niezłe parametry, to jednak nie wyobrażam sobie używać go w walce jako podstawowego oręża.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w kryjówce króla Radowida (Wyzima Handlowa) lub, w przypadku, kiedy zawi±zany został sojusz z Wiewiórkami, kupić u zbrojmistrza w Wyzimie Handlowej.

Siekiera

• Obrażenia: 5-15%
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +40%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie, nie myli was wzrok - to nic innego, jak narzędzie pracy każdego drwala. Siekiera, jak większo¶ć tego typu przedmiotów, teoretycznie może posłużyć do odebrania komu¶ życia, jednak nie polecam sprawdzać, jak będzie się sprawowała w rękach wiedĽmina.
Kupno: 200 orenów.
Sprzedaż: 40 orenów.
Uwagi: do kupienia u: Harena Brogga, Płatnerza i Kupca Zakonu, u krasnoludzkiego kupca w Wyzimie Klasztornej. Można j± także znaleĽć w wielu schowkach i skrzyniach.

Stalowy topór dwuręczny

• Obrażenia: 8-22%
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +50%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie okłamujmy się - ciężki i nieporęczny topór to nie jest broń, która nadaje się dla wiedĽmina. Nie przekonuje mnie do niego nawet +50% do Krwawienia. Odradzam.
Kupno: 280 orenów.
Sprzedaż: 56 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w sarkofagu we wsi na bagnach, kupić u Talara lub u syna kowala we wsi Odmęty.

¦więty topór Zakonu

• Obrażenia: 8-17%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +50%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie jest to może najgorszy topór, z jakim miałam do czynienia, nie znaczy jednak, że kiedykolwiek przyjdzie mi do głowy namawiać kogo¶ na używanie go. Chociaż Obrażenia i Szansa na efekt krytyczny nie wygl±daj± aż tak fatalnie, wci±ż nie jest to oręż godny wiedĽmińskich r±k.
Kupno: 500 orenów.
Sprzedaż: 100 orenów.
Uwagi: do kupienia u płatnerza w Starej Wyzimie. Zdobyć go można także po zabiciu jego pierwotnych posiadaczy - Rycerzy Zakonnych.

Temerski topór stalowy

• Obrażenia: 5-10%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +30%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Fatalny oręż, ale tego chyba nie muszę podkre¶lać - każdy, kto umie czytać, widzi, jakie ma wskaĽniki.
Kupno: 300 orenów.
Sprzedaż: 60 orenów.
Uwagi: do kupienia u krasnoludzkiego i zakonnego płatnerza w Wyzimie Klasztornej, u harena Brogga, u syna płatnerza we Wsi Odmęty lub u płatnerza w Wyzimie Handlowej.

Temerski topór żelazny

• Obrażenia: 5-10%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +30%
Opis: jeden z najsłabszych toporów, z jakimi można się zetkn±ć w trakcie rozgrywki. Mam nadzieję, że to wystarczy, by¶cie odpu¶cili sobie próby posługiwania się nim.
Kupno: 200 orenów.
Sprzedaż: 40 orenów.
Uwagi: jak w przypadku stalowego.




Oceansoul - Czw 08.04.2010, 18:15:14
" /> Cytuj:



Polinick - Czw 08.04.2010, 18:28:58
" /> O napisał(a):



Orish - Czw 08.04.2010, 18:39:03
" />Bardziej powinno być "... albo ..., albo...", ale je¶li "lub", to też przecinek.




Suiseiseki - Czw 08.04.2010, 18:43:30
" /> Cytuj:



Polinick - Czw 08.04.2010, 18:58:58
" /> Orish napisał(a):



Oceansoul - Czw 08.04.2010, 18:59:49
" /> Cytuj:



Polinick - Czw 08.04.2010, 19:01:34
" />"Albo" to "albo", "lub" to "lub", zupełnie inne spójniki. Je¶li już, to tak jak pisał Orish, dwa razy "albo", ale "lub" w takim wypadku stać tam nie może i na tym bł±d polega.



Orish - Czw 08.04.2010, 19:26:54
" />Tu nie chodzi o spójnik, a o konstrukcję. Je¶li bez przecinka, to wtedy bez "albo".



k-siorzysko - Wto 20.04.2010, 11:50:05
" />Krasnoludzki topór z Góry Carbon images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/krasnoludzki-topor-z-gory-carbon.png

• Obrażenia: 7-15%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie + 45%

Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Pomimo swojego imponuj±cego wygl±du nie zadaje wcale dużych Obrażeń, parametry mówi± same za siebie. Choćby z tego powodu nie jest to oręż godny uwagi.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w kryjówce króla Radowida (Wyzima Handlowa) lub, w przypadku, kiedy zawi±zany został sojusz z Wiewiórkami, kupić u zbrojmistrza w Wyzimie Handlowej.

Krasnoludzki topór z Mahakamu images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/krasnoludzki-topor-z-mahakamu.png

• Obrażenia: 8-16%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +45%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Mimo że krasnoludzkie dzieło prezentuje się wizualnie lepiej niż wyżej opisana broń, to niestety jego parametry nie s± już tak zachwycaj±ce. Punkt "Obrażenia" może potwierdzić moje słowa.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: w jego posiadanie można wej¶ć albo poprzez pozbawienie życia jego poprzednich wła¶cicieli (krasnoludzkich żołnieży Wiewiórek) lub kupuj±c go u zakonnego płatnerza (tylko w przypadku sojuszu z Zakonem).

Mahakamski topór dwuręczny images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/mahakamski-topor-dwureczny.png

• Obrażenia: 9-27
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +60%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Ogromny i nieporęczny oręż nie jest wymarzon± broni±, jak± chciałby posługiwać się wiedĽmin. Mimo że efekty, które wywołuje s± całkiem zadowalaj±ce, to nie wydaje mi się, by komukolwiek mógł się przydać.
Kupno: 300 orenów.
Sprzedaż: 60 orenów
Uwagi: Można go znaleĽć w sarkofagu, znajduj±cym się w lokacji Brzeg, kupić u płatnerza w Wyzimie Handlowej lub we Wsi Odmęty, b±dĽ u zbrojmistrza Scoia'tael.

Mały topór images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/maly-topor.png

• Obrażenia: 6-12%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie + 20%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Ten topór nie oferuje nic, co mogłoby w walce uratować życie jego posiadaczowi. Nie zachęca do posługiwania się nim ani jego wygl±d, ani parametry. I całe szczę¶cie. Odradzam!
Kupno: 100 orenów.
Sprzedaż: 20 orenów.
Uwagi: do kupienia u Harena Brogga lub u krasnoludzkiego kupca w domu Malcolma Steina w Wyzimie Kalsztornej.

Runiczny topór z Góry Carbon images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/runiczny-topor-z-g-ry-carbon.png

• Obrażenia: 10-20%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +65%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Pretendent do tytułu najlepszego topora w grze. Mimo że ma całkiem niezłe parametry, to jednak nie wyobrażam sobie używać go w walce jako podstawowego oręża.
Kupno: 400 orenów.
Sprzedaż: 80 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w kryjówce króla Radowida (Wyzima Handlowa) lub, w przypadku, kiedy zawi±zany został sojusz z Wiewiórkami, kupić u zbrojmistrza w Wyzimie Handlowej.

Siekiera images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/siekiera.png

• Obrażenia: 5-15%
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +40%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie, nie myli was wzrok - to nic innego, jak narzędzie pracy każdego drwala. Siekiera, jak większo¶ć tego typu przedmiotów, teoretycznie może posłużyć do odebrania komu¶ życia, jednak nie polecam sprawdzać, jak będzie się sprawowała w rękach wiedĽmina.
Kupno: 200 orenów.
Sprzedaż: 40 orenów.
Uwagi: do kupienia u: Harena Brogga, Płatnerza i Kupca Zakonu, u krasnoludzkiego kupca w Wyzimie Klasztornej. Można j± także znaleĽć w wielu schowkach i skrzyniach.

Stalowy topór dwuręczny images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/stalowy-topor-dwureczny.png

• Obrażenia: 8-22%
• Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +50%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie okłamujmy się - ciężki i nieporęczny topór to nie jest broń, która nadaje się dla wiedĽmina. Nie przekonuje mnie do niego nawet +50% do Krwawienia. Odradzam.
Kupno: 280 orenów.
Sprzedaż: 56 orenów.
Uwagi: można go znaleĽć w sarkofagu we wsi na bagnach, kupić u Talara lub u syna kowala we wsi Odmęty.

¦więty topór Zakonu images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/swiety-topor-zakonu.png

• Obrażenia: 8-17%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +50%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Nie jest to może najgorszy topór, z jakim miałam do czynienia, nie znaczy jednak, że kiedykolwiek przyjdzie mi do głowy namawiać kogo¶ na używanie go. Chociaż Obrażenia i Szansa na efekt krytyczny nie wygl±daj± aż tak fatalnie, wci±ż nie jest to oręż godny wiedĽmińskich r±k.
Kupno: 500 orenów.
Sprzedaż: 100 orenów.
Uwagi: do kupienia u płatnerza w Starej Wyzimie. Zdobyć go można także po zabiciu jego pierwotnych posiadaczy - Rycerzy Zakonnych.

Temerski topór stalowy images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/temerski-topor-stalowy.png

• Obrażenia: 5-10%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +30%
Opis: broń nie jest stosowana w wiedĽmińskich stylach walki. Fatalny oręż, ale tego chyba nie muszę podkre¶lać - każdy, kto umie czytać, widzi, jakie ma wskaĽniki.
Kupno: 300 orenów.
Sprzedaż: 60 orenów.
Uwagi: do kupienia u krasnoludzkiego i zakonnego płatnerza w Wyzimie Klasztornej, u harena Brogga, u syna płatnerza we Wsi Odmęty lub u płatnerza w Wyzimie Handlowej.

Temerski topór żelazny images.iml.pl/crpg/wiedzmin/bron/temerski-topor-zelazny.png

• Obrażenia: 5-10%
• Szansa na efekt krytyczny: Rozbrojenie +30%
Opis: jeden z najsłabszych toporów, z jakimi można się zetkn±ć w trakcie rozgrywki. Mam nadzieję, że to wystarczy, by¶cie odpu¶cili sobie próby posługiwania się nim.
Kupno: 200 orenów.
Sprzedaż: 40 orenów.
Uwagi: jak w przypadku stalowego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.