Wątki |
[WiedĽmin 2] Fakty i akty (KoZa)
Ingmar - Wto 20.07.2010, 21:29:06 " />O nowym WiedĽminie mówi i pisze się coraz więcej – niekoniecznie na temat, a jeszcze rzadziej opieraj±c się na faktach. Nic dziwnego, na rok przed premier± sieć kipi od spekulacji, a że Web 2.0 daje możliwo¶ć wypowiedzenia się dosłownie wszystkim – w tym i mi – to i legend wokół WiedĽmina 2 zd±żyło się już trochę namnożyć. Dlatego postanowiłem przysi±¶ć nad tym tematem i zebrać dla Was pierwsz± gar¶ć faktów (aktów, jak się okazuje, w WiedĽminie 2 nadal będzie sporo, ale w innej formie niż dot±d miało to miejsce), opieraj±c się przede wszystkim na wypowiedziach samych twórców. Zachęcam do lektury. 1. Dostępna będzie możliwo¶ć importowania save’ów z jedynki – dzięki temu zachowamy ci±gło¶ć postaci tak w zakresie rozwoju umiejętno¶ci, jak i zagadnień fabularnych oraz… ekwipunku. 2. Twórcy zrezygnowali ze stylów walki – teraz podczas walki będziemy po prostu decydowali, czy chcemy wykonać cios silny czy może jednak szybki. Ponadto, kombinacje będzie można przeplatać znakami i alchemicznymi cudami (maj± pojawić się ‶granaty”). Oczywi¶cie, do dyspozycji zostan± oddane również akrobacje, które mog± się okazać przydatne podczas pojedunku, jak na przykład odskoki czy doskoki. 3. Podczas walk pojawi± się tzw. Quick Time Events – na razie mówi się o nich w kontek¶cie większych przeciwników. 4. Tak, będzie można ucinać czę¶cie ciała! (sady¶ci proszeni s± o aplauz na stoj±co) 5. Nie będzie – znanego z Obliviona i kilku innych cRPG – ‼level scalingu”. Innymi słowy, poziom danego przeciwnika jest odgórnie ustalony i nie dostosowuje się do postaci gracza. 6. Geralt będzie mógł wcielać NPC-y do swojej ‼drużyny”. Liczba osób, które w danej chwili będ± mogły nam towrzyszyć, ma być zależna od rozwi±zań fabularnych, choć na ogół będzie wspierać nas będzie tylko jeden ‶pomocnik”. 7. Wzorem Dragon Age’a – relacje z postaciami niezależnymi mog± wpłyn±ć na zakończenie. 8. Z alchemi± będzie zwi±zana specjalna minigra. 9. Medytować będzie można w każdym miejscu. 10. Dialogi będ± przypominały te znane z Mass Effecta – na ekranie będ± wy¶wietlały się tylko swoiste streszczenia tego, co mamy w repertuarze ciętych ripost. Co więcej, w niektórych przypadkach czas na wybranie odpowiedzi będzie ograniczony – je¶li my się nie zdecydujemy, gra zrobi to za nas. 11. Również podobnie do Mass Effecta postawiono na ‼filmowo¶ć” prowadzenia dialogów – rozmaite ujęcia, kadr amerykański, duży nacisk położony na gestykulację etc. 12. W rozmowie będ± mogłby brać całe grupy postaci – nie tylko Geralt wraz z jednym rozmówc±. 13. Droga sceno moderska – będzie prosty w obsłudze edytor. 14. Wchodzenie do budynków nie będzie wymagało od graczy podziwiania ekranów ładowania. Nie będzie ładowania. 15. Silnikiem użytym w WiedĽminie 2 nie jest już znana z jedynki i serii Neverwinter Nights Aurora. CD Projekt RED na potrzeby gry stworzył własny engine. 16. Geralt będzie mógł skakać przez płotki. Osoby zaznajomione z pierwsz± czę¶ci± zapewne rozumiej± doniosło¶ć tego faktu. 17. Twórcy kład± nacisk na fabułę. Walka ma być ‼tylko dodatkiem”. 18. Nad WiedĽminem 2 pracuje około 50 osób, które maczały swoje palce w jedynce. 19. Anderzej Sapkowski stwierdził, że nie bierze udziału w tworzeniu WiedĽmina 2 i ‼nic na jego temat nie wie”. 20. Wydawc± WiedĽmina 2 nadal jest firma CD Projekt. Natomiast w ko-produkcję została zaangażowana Agora (wydawca m.in. Gazety Wyborczej). 21. Zapowiedziano trzy drogi rozwoju, nazwane odpowiednio: wojownik, mag oraz alchemik. 22. Będzie seks, lecz nie będzie seks-kart. Zgodnie ze słowami twórców – nie pasuj± do koncepcji gry. 23. Last but no least – będzie kucyk! W sensie, Geralt będzie miał go na głowie. Nie to, żeby pojawiły się wierzchowce. A przynajmniej nic o nich na razie nie wiadomo. Gdy tylko pojawi się wystarczaj±co dużo nowych informacji, możecie spodziewać się kolejnej takiej listy. - Zajmę się ewentualn± korekt±, jak co¶. Saiya-jin - Wto 20.07.2010, 22:15:44 " /> Cytuj: Ingmar - ¦ro 21.07.2010, 15:05:48 " />Poprawki zastosowane. - O nowym WiedĽminie mówi i pisze się coraz więcej – niekoniecznie na temat, a jeszcze rzadziej opieraj±c się na sprawdzonych informacjach. Nic dziwnego, na rok przed premier± sieć kipi od spekulacji, a że Web 2.0 daje możliwo¶ć wypowiedzenia się dosłownie wszystkim – w tym i mnie – to i legend wokół sequela zd±żyło się już namnożyć. Dlatego postanowiłem zebrać dla Was pierwsz± gar¶ć faktów (aktów, jak się okazuje, w WiedĽminie 2 nadal będzie sporo, ale w innej formie niż dot±d miało to miejsce), opieraj±c się przede wszystkim na wypowiedziach twórców. Zachęcam do lektury. 1. Dostępna będzie możliwo¶ć importowania save’ów z jedynki – dzięki temu zachowamy ci±gło¶ć postaci tak w zakresie rozwoju umiejętno¶ci, jak i zagadnień fabularnych oraz... ekwipunku. 2. Twórcy zrezygnowali ze stylów walki – teraz podczas potyczek będziemy po prostu decydowali, czy chcemy wykonać cios silny czy może jednak szybki. Ponadto, kombinacje będzie można przeplatać znakami i alchemicznymi cudami (maj± pojawić się "granaty"). Oczywi¶cie, do dyspozycji zostan± oddane również akrobacje, które mog± się okazać przydatne podczas pojedynku, jak na przykład odskoki czy doskoki. 3. Podczas walk pojawi± się tzw. Quick Time Events – na razie mówi się o nich w kontek¶cie większych przeciwników. 4. Tak, będzie można ucinać czę¶ci ciała! (Sady¶ci proszeni s± o aplauz na stoj±co.) 5. Nie będzie – znanego z Obliviona i kilku innych cRPG – skalowania poziomów. Innymi słowy, siła danego przeciwnika jest odgórnie ustalona i nie dostosowuje się do postaci gracza. 6. Geralt będzie mógł wcielać bohaterów niezależnych do swojej drużyny. Liczba osób, które w danej chwili wejd± w skład naszej ekipy, ma być zależna od rozwi±zań fabularnych, choć na ogół będzie wspierać nas będzie tylko jeden towarzysz. 7. Wzorem Dragon Age’a – relacje z postaciami niezależnymi mog± wpłyn±ć na zakończenie tytułu. 8. Z alchemi± będzie zwi±zana specjalna minigra. 9. Medytować będzie można w każdym miejscu. 10. Dialogi będ± przypominały te znane z Mass Effect – na ekranie będ± wy¶wietlały się tylko swoiste streszczenia tego, co mamy w repertuarze ciętych ripost. Co więcej, w niektórych przypadkach czas na wybranie odpowiedzi będzie ograniczony – je¶li my się nie zdecydujemy, gra zrobi to za nas. 11. Również podobnie do Mass Effecta postawiono na filmowo¶ć prowadzenia dialogów – rozmaite ujęcia, kadr amerykański, duży nacisk położony na gestykulację etc. 12. W rozmowie będ± mogły brać udział całe grupy – nie tylko Geralt wraz z jednym adwersarzem. 13. Droga sceno moderska – otrzymacie prosty w obsłudze edytor. 14. Koniec z podziwianiem ekranów ładowania podczas wchodzenia do budynków czy kolejnego obszaru. Każdy rozdział to jedna, wielka lokacja! 15. Silnikiem użytym w WiedĽminie 2 nie jest już znana z jedynki i serii Neverwinter Nights Aurora. CD Projekt RED na potrzeby gry stworzył własn±, zaawansowan± technologię. 16. Geralt będzie mógł skakać przez płotki. Osoby zaznajomione z pierwsz± czę¶ci± zapewne rozumiej± doniosło¶ć tego faktu. 17. Twórcy kład± nacisk na fabułę. Walka ma być tylko dodatkiem. 18. Nad WiedĽminem 2 pracuje około 50 osób, które maczały swoje palce w jedynce. 19. Andrzej Sapkowski stwierdził, że nie bierze udziału w tworzeniu WiedĽmina 2 i ‼nic na jego temat nie wie”. 20. Wydawc± WiedĽmina 2 nadal jest firma CD Projekt. Natomiast w ko-produkcję została zaangażowana Agora (wydawca m.in. Gazety Wyborczej). 21. Zapowiedziano trzy drogi rozwoju nazwane odpowiednio: wojownik, mag oraz alchemik. 22. Będzie seks, lecz nie będzie seks-kart. Zgodnie ze słowami twórców – nie pasuj± do koncepcji gry. 23. Last but not least – będzie kucyk! W sensie, Geralt będzie miał go na głowie. Nie to, żeby pojawiły się wierzchowce. A przynajmniej nic o nich na razie nie wiadomo. Gdy tylko ujawnione zostan± nowe, przełomowe informacje, możecie spodziewać się kolejnej takiej listy. Oceansoul - ¦ro 21.07.2010, 15:20:02 " />6. Geralt będzie mógł wcielać bohaterów niezależnych do swojej drużyny. Liczba osób, które w danej chwili wejd± w skład naszej ekipy, ma być zależna od rozwi±zań fabularnych, choć na ogół będzie wspierać nas będzie tylko jeden towarzysz. Cytuj: Ingmar - ¦ro 21.07.2010, 15:32:16 " />O nowym WiedĽminie mówi i pisze się coraz więcej – niekoniecznie na temat, a jeszcze rzadziej opieraj±c się na sprawdzonych informacjach. Nic dziwnego, na rok przed premier± sieć kipi od spekulacji, a że Web 2.0 daje możliwo¶ć wypowiedzenia się dosłownie wszystkim – w tym i mnie – to i legend wokół sequela zd±żyło się już namnożyć. Dlatego postanowiłem zebrać dla Was pierwsz± gar¶ć faktów (aktów, jak się okazuje, w WiedĽminie 2 nadal będzie sporo, ale w innej formie niż dot±d miało to miejsce), opieraj±c się przede wszystkim na wypowiedziach twórców. Zachęcam do lektury. 1. Dostępna będzie możliwo¶ć importowania save’ów z jedynki – dzięki temu zachowamy ci±gło¶ć postaci tak w zakresie rozwoju umiejętno¶ci, jak i zagadnień fabularnych oraz... ekwipunku. 2. Twórcy zrezygnowali ze stylów walki – teraz podczas potyczek będziemy po prostu decydowali, czy chcemy wykonać cios silny czy może jednak szybki. Ponadto, kombinacje będzie można przeplatać znakami i alchemicznymi cudami (maj± pojawić się "granaty"). Oczywi¶cie, do dyspozycji zostan± oddane również akrobacje, które mog± się okazać przydatne podczas pojedynku, jak na przykład odskoki czy doskoki. 3. Podczas walk pojawi± się tzw. Quick Time Events – na razie mówi się o nich w kontek¶cie większych przeciwników. 4. Tak, będzie można ucinać czę¶ci ciała! (Sady¶ci proszeni s± o aplauz na stoj±co.) 5. Nie będzie – znanego z Obliviona i kilku innych cRPG – skalowania poziomów. Innymi słowy, siła danego przeciwnika jest odgórnie ustalona i nie dostosowuje się do postaci gracza. 6. Geralt będzie mógł wcielać bohaterów niezależnych do drużyny. Liczba osób, które w danej chwili wejd± w jej skład, ma zostać uzależniona od rozwi±zań fabularnych, choć na ogół potowarzyszy nam tylko jedna postać. 7. Wzorem Dragon Age’a – relacje z postaciami niezależnymi mog± wpłyn±ć na zakończenie tytułu. 8. Z alchemi± będzie zwi±zana specjalna minigra. 9. Medytować będzie można w każdym miejscu. 10. Dialogi s± wyraĽnie inspirowane Mass Effect – na ekranie wy¶wietlaj± się tylko swoiste streszczenia tego, co mamy w repertuarze ciętych ripost. Co więcej, w niektórych przypadkach czas na wybranie odpowiedzi został ograniczony – je¶li my się nie zdecydujemy, gra zrobi to za nas. 11. Również podobnie do Mass Effect postawiono na filmowo¶ć prowadzenia dialogów – rozmaite ujęcia, kadr amerykański, duży nacisk położony na gestykulację etc. 12. W rozmowie będ± mogły brać udział całe grupy – nie tylko Geralt wraz z jednym adwersarzem. 13. Droga sceno moderska – otrzymacie prosty w obsłudze edytor. 14. Koniec z podziwianiem ekranów ładowania podczas wchodzenia do budynków czy kolejnego obszaru. Każdy rozdział to jedna, wielka lokacja! 15. Silnikiem użytym w WiedĽminie 2 nie jest już znana z jedynki i serii Neverwinter Nights Aurora. CD Projekt RED na potrzeby gry stworzył własn±, zaawansowan± technologię. 16. Geralt będzie mógł skakać przez płotki. Osoby zaznajomione z pierwsz± czę¶ci± zapewne rozumiej± doniosło¶ć tego faktu. 17. Twórcy kład± nacisk na fabułę. Walka ma być tylko dodatkiem. 18. Nad WiedĽminem 2 pracuje około 50 osób, które maczały swoje palce w jedynce. 19. Andrzej Sapkowski stwierdził, że nie bierze udziału w tworzeniu WiedĽmina 2 i ‼nic na jego temat nie wie”. 20. Wydawc± WiedĽmina 2 nadal jest firma CD Projekt. Natomiast w ko-produkcję została zaangażowana Agora (wydawca m.in. Gazety Wyborczej). 21. Zapowiedziano trzy drogi rozwoju nazwane odpowiednio: wojownik, mag oraz alchemik. 22. Będzie seks, lecz nie będzie seks-kart. Zgodnie ze słowami twórców – nie pasuj± do koncepcji gry. 23. Last but not least – będzie kucyk! W sensie, Geralt będzie miał go na głowie. Nie to, żeby pojawiły się wierzchowce. A przynajmniej nic o nich na razie nie wiadomo. Gdy tylko ujawnione zostan± nowe, przełomowe informacje, możecie spodziewać się kolejnej takiej listy. wojjoo - ¦ro 21.07.2010, 16:39:43 " />nie mam uwag. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |