ďťż
 
 
 
 

Wštki


Wasz ulubiony czar



Arthas - Sob 18.03.2006, 08:52:55
" />Witajcie jaki jest Wasz ulubiony czar? i dlaczego? chialbym sie spytać jeśli można wiedziec
moj ulubiony czar to oczywiście Ognista Kula (wymiata )
fajne też są Chaos i wezwania demonów




Oress - Sob 18.03.2006, 16:44:56
" />a moje ulubione to zatrzymanie czasu, akceleracja, oddech smoka i plugawy uwiąd- chyba nie musze tłumaczyc dla czego... , jeżeli chodzi o mniej potężne czary to na początku gry b. często używam przysp. ruchu, i magicznego pocisku...no i oczywiście kuli ognia.



Illidan - Sob 18.03.2006, 16:50:18
" />Przy moim założeniu maga.......

Wiwat plugay Uwiąd !!! Wiwat Zaklęcie Śmierci !!!! Wiwat Oddech Smoka !!
Niech Żyje Kometa !!!!Czyli jak rozwalić dużą grupę za jednym zamachem albo jak jednym ściecięm zjechac bossowi duzo HP.

Z kapłańskich oczywiście Wskrzeszenie . Poaza tym uwielbiam Słup Ognia, Pocisk Chwały, i Burze Zemsty. Fajna jest też Implozja. A jak muszę wysłać kapłana na bój, to walę Przywołanie BoskieMocy + Święta Siła czy jakoś tak +Boska Potęga, do tego Aura Płomiennej Śmeirxi albo Kula Ostrzy i kapłan robi rzeź większa niż woj .

Z niskopoziomowych lubię Magiczny Pocisk, obie Strzały, Uleczanie Ran, no i Kula Ognia, czyli przepis na te durne orki.



Orick - Sob 18.03.2006, 17:12:16
" />Oddech Smoka + Szata Akcelreacji + CZarownik = Super łatwa gra Do tego jeszcze Time Stop i w TS Oddechy Smoka. I wrogów nie ma. No i przyspieszenie, ale w ToBie się nie przydaje - W końcu zapewne cała drużyna ma już buciory przyspieszenia. Ale one chyba do ataków nie dają, ale nie jestem pewien?
Poza tym w ToBie, dopóki nie gramy na jakimś trudniejszym poziomnie trudności, nawet nie trzeba rzucać zaklęć wspomagających :/
A z kapłańskich, to bardzo dobre jest przywołanie planetara.




Ingmar - Sob 18.03.2006, 17:27:41
" />Magiczny Pocisk, Dezintegracja, Plugawy Uwiąd, Kula Ognia, Oddech Czerwonego Smoka, Kometa- najlepsze czary ofenzywne na każdy stopeń trudnosci gry, cholernie je lubie. No oczywiscie jeszcze przyśpieszenie i parę innych czarów obszarowych na całą drużynkę. Z kapłana to przede wszystkim leczenia ran, wskrzeszenia i takie tam grupowe siły, psalmy i inne wzmacniające cały team. Z ofensywy (żadziej używam) Słup Ognia, Ogień Słońca, Burza Zamsty i Implozja. No i jeszcze takie "zabawne" czary jak Boska Potęga, Bariera/Kula Ostrzy i Aura Płomiennej Śmierci. Z reszty wszystkiego po trochu.



Illidan - Sob 18.03.2006, 17:35:38
" /> Ingmar napisał(a):



wiegul - Sob 18.03.2006, 18:21:58
" />ulubiony, to byłby ognisty pocisk, ale z tych co największe wrażenie na mnie zrobiły, to burza zemsty, jednym rzutem powaliła chordę złożoną z kilkudziesięciu kurdupli, ich negatywny charakter miał chyba duże znaczenie, bidule nie miały siły dojśc do mojej dróżyny, a co do piero przeżyć
dodam, że wcześniej nie używałem go, a te kurduple prawie ubiły mi dróżynę, to był rzut na taśmę



Verxan - Sob 18.03.2006, 19:40:37
" />Ja najbardziej lubię: Pludawy Uwiąd, Palec Śmierci, wszelkie zaklęcia przywołujące jakąś potężną itotę (a najbardziej dewę lub planetara), zatrzymanie czasu, kometki, a z niskopoziomowych magiczny pocisk, kwasową strzałę melfa, ognistą strzałę, płomienie Aganzzara, przyspieszenie ruchów. Może jestem dziwny, ale ognitej kuli nie lubię, bo muszę być daleko wroga, a ja preferuję walkę wręcz.



MoszaR - Sob 18.03.2006, 19:48:32
" />Siema arthas Najlepsze czary to ognista kula i magiczny pocisk i zmiennobarwna kula



Arthas - Sob 18.03.2006, 20:36:56
" />wiecie ja wymieniłem niskopoziomowe bo gram w Baldursa pierwszy raz i narazie jestem w 1 rozdziale wiec nie znma jeszcze czarów wysokopoziomowych z baldura ale z icewindów znam przeszedlem obie czesci



Loki Lyesmyth - Sob 18.03.2006, 23:20:24
" />ja tmaszalejodporności na bronie i mieczem mordakeina. po przemiani tensera.
mój mag ma na 16 lvl około 100 HP więc można poszaleć hehe)

kule ognia i nawałnice lodu używałem niemal do końca.
oślepienie(słowo) to biczn magów (z pominieciem liczy których pierwij zmiękczyć trza)

magiczny pocisk zmiennobarwna kula grozalustrzana odbicia oraz oba przyśpieszenia oraz kammiena skóra to najczęsciej używane przez mnie czary



Skrzych Shadowblade - Wto 21.03.2006, 12:35:22
" />Jasne, ze fireball, jesli ktos nie wie dlaczego, to prosze sie pytac.



Elyan:or - Sob 25.03.2006, 21:44:14
" />Wczoraj, dziś, jutro, na zawsze - "Życzenie".
Jedyny czar, który pozwala nam "dyskutować" z twórcami gry serio.

Reszta to ozdóbki.
Tego czaru (znaczy: "Życzenia") nadużywam z prawdziwą przyjemnością.
Pozwala też na miękkie obcowanie z testami, co dla wielu userów może okazać się zbawienne:
jeśli są "praktykującymi" gimnazjalistami, licealistami itd...



Harbull - Nie 02.04.2006, 08:01:24
" />Wskrzeszenie i Leczenie Krytycznych ran, te dwa czary są chyba najprzydatniejsze w całym BG :]



Oress - Nie 02.04.2006, 08:20:18
" /> Harbull napisał(a):



Arthas - Nie 02.04.2006, 12:05:22
" />no według mnie wskrzeszenie to taki trochę shit. W czasie walki tego nie użyję, bo kolo z 1hp od razu padnie. Nie działa na elfy. Potem trzeba wskrzeszonego wyleczyć. Już wolę albo leczenie krytycznych sobie wziąć, albo po prostu zrobić loada jak mi pójdzie członek drużyny(chociaż wiem że trochę to psuje klimat)



Elyan:or - Nie 02.04.2006, 20:20:40
" />Nie bardzo wiem po co komu wskrzeszenie czy zmartwychwstanie (razem z tym całym berłem, które niepotrzebnie też zwykłem nosić), skoro mamy loada ..
Save & Load - to b. potężne czary!
Ale - porzucając przekąs - zwłaszcza w obliczu tego, co mianowicie
Arthas napisał(a):



Sarevok - Nie 02.04.2006, 20:32:46
" />Moje ulubione czary to :

Kula Ognia
Wyłom
Calkowita Niewrażliwość
Klosz Niewrażliwości
Uwięzienie



Unthralion - Śro 12.04.2006, 14:39:54
" />I poziom : Zmiennobarwna kula (dobre na wyższych poziomach)
II poziom : Pajęczyna (na początek niezłe)
III poziom : Ognista Kula (podstawowe)
IV poziom : Wielkie Osłabienie (obniża rzuty obronne)
V poziom : Obniżenie Odporności (niezłe na smoki)
VI poziom : Niewidzialny Myśliwy (dobre na Illihidów)
VII poziom : Palec Śmierci (szybka śmierć)
VIII poziom : Plugawy Uwiąd (duże obrażenia i to na obszar)
IX poziom : Meteoryty (całkiem fajne)
X poziom : Planetar , Oddech Smoka (te zaklęcia potrafią wymiatać)



Folmi - Sob 22.04.2006, 15:21:22
" />a jakie są Wasze ulubione czary kapłańskie(w bg1)? Moim jest Sanktuarium. Jest lepsze od krycia się w cieniu i niewidzialności, bo można wchodzić/wychodzić z pomieszczeń, otwierać drzwi, pojemniki, podnosić rzeczy.. w przeciwieństwie do krycia, które jest zależne od naszych umiejętności & szczęścia i kończy się w momencie wejścia na nowy teren.. tak samo jak niewidka, z tym że ta o wiele dłużej trwa.. krótkość czaru rekompensuje to, że jest to czar 1 poziomu więc można mieć ich naprawdę sporo. BARDZO ułatwia przechodzenie gry solo na czas.. o czym ostatnio się przekonałem.



Arthas - Nie 23.04.2006, 11:32:01
" />Kapłańskie, to Przywołanie boskiej mocy- na wyższych poziomach robi mi siłę 23
potem chyba Uzdrowienie- uniwersalne, i zawsze leczy max życia, jeszcze lubię Słup Ognia, zadaje dużo obrażeń

No to teraz dawajcie Wasze ulubione i maga, i kapłańskie...



Oress - Nie 23.04.2006, 11:54:06
" />jeżeli chodzi o kapłańskie, to najlepszym czarem bez wątpienia jest większe przywrócenie, a poza tym to uzdrowienie, brama, przywołanie martwego(na wyższych poziomach przywołuje dosc silnych martwiaków, a to jest b.dobra taktyka na łupieżców umysłu), przełamanie strachu- jeden z najczęściej uzywanych przeze mnie czaów, wskrzeszenie- nie musze tłumaczyc dla czego , no i oczywiście rozproszenie magii...i chyba to wszystko

a jeżeli chodzi o czary maga, to napisałem wcześniej, ale nie dokładnie, więc sie poprawie:
I poziom : magiczny pocisk
II poziom : kwasowe strzały(tylko dla tego że są dobre na Trolle)
III poziom : ognista kula i przysp. ruchu
IV poziom : kamienna skóra
V poziom : wyłom
VI poziom : dezintegracja
VII poziom : palec śmierci
VIII poziom : plugawy uwiąd
IX poziom : łańcuch czarów i zmiana kształtu
X poziom : oddech smoka



Unthralion - Wto 25.04.2006, 12:38:26
" />Z kapłańskich lubię:

I poziom: Sanktuarium
II poziom: Odpornosć na ogień/zimno{można nieźle podpakować odporności}
III poziom: Święte Uderzenie
IV poziom: Święta Moc
V poziom: Słup Ognia
VI poziom: Pocisk Chwały
VII poziom: Promień Słońca {przeciwko nieumarłym}
VIII poziom: Kula Ostrzy, Deva i IMPLOZJA



Azaran - Pią 05.05.2006, 07:58:56
" />moje ulupione:
-uwiezienie

-zmiennobartwna kula

-Kula ognia

-meteoryt



Jerzyk - Nie 07.05.2006, 23:07:16
" />Ja wegług poziomów:
I - Magiczny Pocisk, to jest dopiero moc
II - Lustrzane Odbicia, aż dziwne że na tak niskim poziomie
III - Ognista Kula, orginalne nie , ale Mini Meteoryty Melfa też świetne
IV - Kamienna Skóra, szczególnie jak jeszcze się używa tarcz ogniowych
V - Niepodatność na Czary, coś cudownego , Ogień Słońca i Chaos next
VI - Wyładowanie Łańcuchowe, mam sentyment to tego zaklęcia
VII - Ograniczone Życzenie, już nie będe wychwalał , paluszka śmierci też
VIII - Plugawy Uwiąd Abu-Dabi czy jak mu tam , ale Słowo Mocy: Oślepienie i Zapalająca Chmura też mi się spodobały
IX - zabardzo to ich nie używałem raczej obserwowałem je w wykonaniu przeciwników , ale stawiam na Zatrzymanie Czasu (time stop team ).



Orick - Pon 08.05.2006, 04:24:02
" />Dla mnie życzenia to marnotrawienie miejsca na zaklęcia ;/ Nic tam specjalnego nie ma... A ograniczone to dopiero szajs



Oress - Pon 08.05.2006, 07:25:35
" /> Orick Raven napisał(a):



Orick - Pon 08.05.2006, 12:39:29
" /> Saevel napisał(a):



Arithon - Pon 08.05.2006, 13:04:40
" />Zależy kto co lubi. Ja bardzo lubię Życzenie i Ograniczone Życzenie, dzięki niemu można np. odnowić zaklęcia w końcowej walce, co jest niezwykle przydatne.



Atharius - Pon 08.05.2006, 13:10:14
" />Ja tam z zyczen nie korzystalem raczej... (chyba tylko, zeby questa wykonac ^^). I tez uwazam, ze nie sa zbytnio przydatne



Jerzyk - Pon 08.05.2006, 13:46:18
" />Życzenie to bardzo pikny czar . Jednorazowym można rzucać czary z najwyższego poziomu np. Zatrzymanie Czasu, wielokrotnym też można wywołać ciekawe efekty jak Ochrona przed Negetywną Energią, Klosz Niewrażliwości, czy Uzdrowienie na cały team. Teraz eksperymentuje z jego 9-poziomową wersją .



Verxan - Pon 08.05.2006, 16:27:32
" />Ja życzenia nie używałem, bo szkoda mi było na nie miejsca w księdze czarów, a u mnie się nie sprawdziło.



Jemiel - Pon 08.05.2006, 20:02:30
" />Mój ulubiony czar to przywanie szkieletu. Głównie przez jego skuteczność, gdyż na poziomie 15 przyzywamy Szkielety Wojowników, chyba najlepsze stwory w BG2 (bez dodatku). Całkowita niewrażliwość na czary, niezła siła, wchodzą do akcji błyskawicznie i bezwarunkowo (nie to co żywiołak), może to mieć mag/kapłan/paladyn i w dodatku wytrzymują aż 4 ataki Illithidów.

A jeśli wyślemy go na spotkanie czarodziejowi, to ile ten nie ma pod ręką "Death Spell", to możemy go już uważać z martwego.



Valygar - Pon 08.05.2006, 20:18:17
" />Z tych czarów co ja używam to moim zdaniem najlepsze jest Zaklęcie Śmierci.
Czemu: Co tu się rozpisywać, chyba każdy wie jak działa.



Oress - Pon 08.05.2006, 20:38:02
" /> Valygar napisał(a):



Valygar - Pon 08.05.2006, 21:49:44
" />Teorytycznie się zgadzam, ale jak już to masz, jesteś w małym pomieszczeniu, atakuje cię z 50 orków to wtedy jest pożyteczne. Bo chyba wtedy nie użyjesz Kuli Ognia, która usmaży połowę twoich?



Atharius - Wto 09.05.2006, 12:54:19
" />Nie, bo uzyje wtedy Plugawca ^^'

Ale Zaklecie Smierci...hmm..mam na nie poswiecony 1 slot, ale rzadko sie juz przydaje



Orick - Wto 09.05.2006, 12:54:46
" /> Valygar napisał(a):



Oress - Wto 09.05.2006, 13:00:40
" /> Orick Raven napisał(a):



Atharius - Wto 09.05.2006, 13:00:51
" />Ale to jest 9 lvl



Orick - Wto 09.05.2006, 13:06:56
" />Tia, ale myslisz, że mi się chce czekać, aż ich wykończą? Zawsze lepiej magiem sobie jakąś niewidzialność rzucić na siebie i wytropić potencjalnych słabeuszy, a następnie potraktować tymi cudownymi czarami ^^
A oddech Smoka jest jak czar na 10 lvl



Elyan:or - Wto 09.05.2006, 17:51:41
" /> Saevel napisał(a):



Unthralion - Wto 09.05.2006, 18:15:35
" />Zamiast dezintegracji lepiej jest stosować palec śmierci, efekt ten sam, tylko ,że przedmiotów nie niszczy.



Verxan - Śro 10.05.2006, 12:35:42
" />Palec śmierci to w końcu jeden z lepszych czarów. Ale dezintegracja jest o jeden poziom niżej, więc więcej razy można ją rzucić. Ale i tak wolę Palec, bo nawet przy udanym rzucie obronnym zadaje obrażenia.



Orick - Śro 10.05.2006, 16:12:36
" />Aha - Bardzo przydatna jest też ochrona przed strachem - Jak dla mnie wymagana do większości walk z magami [Szczególnie na początku]



Kapitan Sowa - Pią 02.03.2007, 20:05:32
" />Niech się inni rozpływają w pochwałach Plugawych uwiądów i Oddechów smoka, a ja będę i tak najzagorzalej wychwalał Magiczny pocisk . Zadawane obrażenia rosną wraz z kolejnymi levelami, mamy go dostępnego już na 1 poziomie księgi zaklęć no i omija KP wrogów .



Arkanis - Pią 02.03.2007, 20:50:14
" /> Cytuj:



Ardeth - Pią 02.03.2007, 21:45:04
" />E tam nie znacie się, ja zawsze pakuje co mam pod ręką i pozamiatane. Problem jedynie potem odnaleźć drużynę na polu walki wśród tych wszystkich czarów, zwłaszcza gdy mam zestaw opisany poniżej

A tak apropo to Oddech Smoka + Szata Vekny + Akceleracja + Ulepszone Przyspieszenie i Edwin nie zdąży wymówić zaklęcia, a głowa już zieje ogniem Fajnie sie tak sprząta pół-lisza

A moje ulubione czary to:

Oddech Smoka
Kometa
Miecz Mordenkaina
Magiczny Pocisk
Przyspieszenie Ruchów

Kapłańskie

Przyzwanie Devy
Grupowe Zamrtwychwstanie
Burza Zemsty



Mikel - Pią 02.03.2007, 23:31:32
" />Co do Tronu Bhaala to uwielbaim kombinację - Zatrzymanie czasu + plugawy uwiąd + oddech smoka + ewent, jak na coś starczy czasu (zależy od sytuacji) załatwia wszystkich pomniejszych wrogów a i bossów też osłabi.

Wysłany Sob 03.3.2007 00:33:24:

Valygar napisał(a):



Valygar - Nie 04.03.2007, 10:37:35
" />W Tronie Bhaala jest taki budynek co się zwie Twierdza Strażnika. Tam na przedostatnim poziomie jest taki duszek. Jedna z prób to jest wybicie masy orków ciągle się pojawiających.

Ja w BG I to najczęściej korzystałem z Magicznego Pocisku. Czasem z Kuli Ognia ale to rzadko. Za to w BG II to jest różnie. Pierwszy poziom to tylko Magiczne Pociski, drugi kwasowe strzały i z jedno lustrzane odbicie, trzeci połowa miejsca na kulę ognia, druga połowa na ogniste strzały, czwarty kamienna skóra, piąty zaklęcie śmierci i dziewiąty zatrzymanie czasu, akceleracja, oddech smoka. I tyle mi wystarzy. A i tak z tych czarów prawie że nie korzystałem. Mag w mojej drużynie jest prawei zbędny.



Ingmar - Nie 04.03.2007, 11:54:19
" /> Valygar napisał(a):



Valygar - Nie 04.03.2007, 12:19:35
" />A no tak, sorki. Zaklęcie śmierci jest na szóstym poziomie. Ale ja z tych czarów i tak nie korzystam, więc nie ważne co tam mam. Kwasowe strzały to ja mam na trolle. Ale ich też nie używam. Ja wogóle mało czarów używam.



Balzac - Nie 04.03.2007, 13:45:06
" /> Valygar napisał(a):



Valygar - Nie 04.03.2007, 14:37:48
" />Mało jak mało. Potrqafię sobie poraedzić bez nich. Jak już używam to: Akceleracja, Zatrzymanie czasu, Oddech smoka, Plugawe uwiądy, aha, wcześniej biorę do sekwencera Kule ognia. A to walę tylko w mocniejsze grupki. Przecież nie będę walił Magicznymi pociskami czarami w gobliny



Arkanis - Nie 04.03.2007, 15:07:20
" />Valygar grałeś na szaleńczym z jakimiś modami? To uczy używać czarów



Luena - Nie 04.03.2007, 15:16:23
" />grał. nie wiedząc o tym



RychuMaster - Wto 15.05.2007, 18:00:14
" />plugawy uwiad akceleracja zatrzymanie czasu wezwanie planetera

I uwaga

MAGICZNY POCISK!!!

po prostu miecie w przerywaniu magii przeciwnika a wraz z akceleracja

M I O D Z I O



Oress - Wto 15.05.2007, 18:02:31
" />niby wg wszystkich sa to najpotężniejsze czary, ale taka prawda że w ToB są mało użyteczne, a jak się gra np. na tacticsie to plugawca sobie można do d*** schować



Icestalker - Wto 15.05.2007, 23:21:22
" />Wiesz Oress niekoniecznie, grałem w ToB z Tacticsem na Szalonym, lub Trudnym i Plugawiec mimo wszystko okazywał się bardzo przydatny. Ale i tak dużo przeciwników trzeba było zwykłej dobrej stali.



Alaundo - Śro 16.05.2007, 16:10:42
" />Z czarów maga to lubie wszelkie czary nekromantyczne: groza, eksplodująca czaszka, animacja szkieletu, palec śmierci, plugawy uwiąd, zawodzenie banshee; oraz czary ze szkóły odrzucania: rozproszenie magii, wyłom, obnizenie odporności, niepodatnośćna czary (fajne na Kangaxxa), odbicie czaru, pułapka na czary, i najlepszy - uderzenie czaru.
Z kapłańskich/druidycznych najbardziej lubię: przełamanie strachu, cisza, przywołanie boskiej mocy, rozproszenie magii, święte uderzenie, ochrona przed złem promień 3 metry, plaga owadów, słup ognia, słuszna magia, żelazna skóra, pocisk chwały, sprowadzenie zwierząt (miski polarne rulez!), pełzająca zagłada, piękno natury, burza ognia i z poziomu misji: implozja, aura płomiennej śmierci, przywołanie żywiołaków, burza zemsty. Czarów kapłańskich używam bardzo często zwłaszcza, że jest sporo użytecznych czarów na niskich poziomach.
Specjalnie nie pisałem o zatrzymaniu czasu, akceleracji, oddechach i kometach itp. gdyż to zbyt oczywiste.



Oress - Śro 16.05.2007, 16:43:43
" /> Icestalker napisał(a):



Loki Lyesmyth - Śro 16.05.2007, 16:52:09
" />nie ma to jak śliskośc co nie orrresss ??



Oress - Śro 16.05.2007, 16:55:40
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



Loki Lyesmyth - Śro 16.05.2007, 16:59:24
" />co ty chcesz
tylko płomieniam angazaa ci sie udaja bardzij nam utrrudniać zyće
sliskośc ma honorwoe drógie meijsce ;]

to zemsta za Suoper Pig i bekon
teraz ma miskai cie zmiote



Icestalker - Śro 16.05.2007, 22:30:57
" /> Oress napisał(a):



Fionn Dragonsbreath - Nie 20.05.2007, 20:11:31
" />Moje ulubione czary to:
-Wyłom
-Obniżenie odporności
-i jakże wspaniały i nieśmiertelny Magiczny Pocisk



Icestalker - Śro 23.05.2007, 14:12:52
" />Wiesz, ja cenię Przebicie Tarczy bardziej, bo pomimo jednego poziomu wyżej łączy Wyłom, Obniżenie Odporności i do tego ma krótszy czas rzucania.



Oress - Śro 23.05.2007, 14:28:41
" /> Icestalker napisał(a):



Daevorn - Sob 26.05.2007, 20:44:46
" />Moim ulubionym czarem jest Magiczny Pocisk of kors ^^ musze przyznać że tego czaru używam najczęściej... A no jeszcze Kula Ognia i Przyspieszenie



Icestalker - Pon 28.05.2007, 14:07:21
" /> Oress napisał(a):



Luena - Pon 28.05.2007, 14:12:20
" />12 sekund chyba.



Arkanis - Pon 28.05.2007, 15:06:09
" />2/10 rundy (runda trwa 7 sec) czyli jakieś 1,4 sec.



Balzac - Pon 28.05.2007, 15:25:40
" />Runda trwa 6 sekund...



Arkanis - Pon 28.05.2007, 15:40:48
" />Niezbyt... to, że wszędzie tak napisali to nie znaczy że tak jest



Luena - Pon 28.05.2007, 20:00:00
" />6 sekund.
ZAWSZE. Nie mniej, nie więcej, tylko 6.



Loki Lyesmyth - Pon 28.05.2007, 20:04:42
" />śmiem twierdzić że to arkanis ma racje.
śmiem myślec że tylko kinski i ores maja doświadczenei na tyel wielki by zaprzeczyć jego słowom



Oress - Pon 28.05.2007, 20:51:49
" /> Luena napisał(a):



asthariel - Wto 29.05.2007, 15:01:36
" />Jesli chodzi o najlepsze czary to [ zarowno w pierwszej jak i drugiej czesci gry ] ...

Czary maga

uspienie, horror, strach, pajeczyna, unieruchomienia wszelkiego rodzaju, spowolnienie ruchow, zamet, chaos, wylom, wielkie oslabienie ...

Czary kaplana

rozkaz, oplatanie, cisza ...

Wiecej grzechow nie pamietam. Ogolnie dobre jest wszystko co wprowadza zamet wsrod wrogow a jak jeszcze ich unieruchomi/ogluszy to juz miodzio. I oczywiscie buffy wszelkiego rodzaju [ przyspieszenie ruchow, ochrona przed zlem, odpornosci na bronie magiczne etc. ]

Nienawidze kiedy ktos zalatwia sprawe oddechem smoka i innymi tego typu czarami. Trza sie postarac o wygrana ... ;]



Arkanis - Śro 30.05.2007, 11:54:34
" /> Cytuj:



Eleonora - Sob 30.06.2007, 16:56:32
" />Moje ulubione czary to: Przywołanie Potwora III,Horror,pajęczyna,Kwasowa strzała Melfa,zabójcza chmura no i wampiryczne dotknięcie



@di - Wto 03.07.2007, 18:26:06
" />Plugawy Uwiąd, Oddech Smoka dwa najlepsze czary obszarowe w grze
Magiczny Pociski szybko się rzuca dobre na magów. Kamienna Skóra żeby magowie nie poumierali od razu.Do tego Zatrzymanie Czasu Akceleracja zabójcze z Plugawym Uwiądem i Oddechem Smoka.Przyzwanie Mrocznego Planetara dla wsparcia drużyny.No i to chyba wszystko.



Oress - Wto 03.07.2007, 18:32:30
" />a ja dalej utrzymuje ze najlepsze sa czary niewidzialnosci, TS, Ostrza Energii, i podejrzewam najlepszy czar oprocz TS'a -zamiana ksztaltu, aaa jeszcze pajeczyna jest dobra
Oddech Smoka czy Plugawiec to dobre czary, ale takie...hmm chamskie - rzucach TS potem OS OS OS i po zabawie ;(
swoja droga na magow swietna jest ognista strzala- rzucona przez wysokopoziomowego maga w 90% przypadkow nie da szans na przezycie przeciwnikowi - pod warunkiem ze on takze jest magiem/czarownikiem

Wysłany Wto 03.7.2007 19:43:30:

Cytuj:



Orish - Wto 03.07.2007, 18:55:56
" />Moim ulubionym czarem jest zdecydowanie Miecz Mordenkainena, pamiętam jak kiedyś skakałem z radości, kiedy udało mi się zdobyć jego zwój, bo nie jest to łatwe (przez Czarowięzami). Poza tym Magiczny pocisk, Przyspieszenie ruchów, Ognista kula. W BG1 do tych trzech dochodzi Zauroczenie.



Balzac - Wto 03.07.2007, 19:10:44
" />Moja ulubiona seria to: Akceleracja, Zatrzymanie Czasu, Oddech Smoka i Plugawy Uwiąd.
Poczciwy Magiczny Pocisk jest bardzo dobry, niedawno zacząłem stosować Pajęczynę, też całkiem ciekawy czar, szczególnie w połączeniu np. z Zabójczą Chmurą. Ulepszona Niewidzialność jest czasami pożyteczna, również Kamienna Skóra to zbawienie dla maga.
No i jeszcze kilka innych...



Ardeth - Wto 03.07.2007, 21:53:05
" />Jeden z moich ulubionych to Lustro materii (kapłański), odbija strzały do strzelającego (jak mi wyskoczyło 30 duergarów z kuszami to było śmiesznie). Lubie też bardzo Magiczny pocisk i Miniaturowe meteory melfa, Miecz Mordenkainena (zdobyłem dość wcześnie ostatnio, wypadł z podrzędnego ludka) i Przyspieszenie ruchów no i Kwasowa strzała oraz Ognista strzała



Vergil - Pią 13.07.2007, 10:57:40
" />oczywiscie - magiczny pocisk i zaklecia smierci (dezintegracja, palec smierci, slowo mocy: gin, symbol, itp)



Saiya-jin - Pią 13.07.2007, 11:38:32
" />W/M/Z nie może korzystać z dziesięciopoziomowych zaklęć.
Pełzająca zagłada to fajny czar, można bez wysiłku pokonać Zakapturzonych.



Rhey - Pią 13.07.2007, 11:47:40
" />Ja lubię wszystkie obszarówki: Oddech Smoka, Plugawy Uwiąd, Kula Ognia, Lodowa nawałnica, zabójcza chmura...



Nirel - Sob 14.07.2007, 20:43:25
" />Ognista kula i magiczny pocisk.



Drazen - Sob 14.07.2007, 21:05:29
" />Zdecydowanie Magiczny Pocisk.



Al-Tair - Sob 14.07.2007, 21:07:06
" />Zdecydowanie ognista kula. Jak ja uwielbiam to zaklęcie...



Pizza Pie - Nie 15.07.2007, 20:18:41
" />Hymm, Magiczny Pocisk, Rozmycie, Klosz niewrażliwości, Ognista tarcza, Lustrzane Odbicie (3 ostatnie w sekwencerze ;]), Meteoryty Melfa (a potem haziaaa solo na gobliny/koboldy etc ), Ulepszone przyspieszenie, plugawy uwiąd... dużo tego ;] Jak się gra magiem jako główną postacią i na poziomie trudny to naprawdę duuużo czarów jest przydatnych. Np. Pozbawienie magii (gram w ang wersje, nie wiem czy tak jest w PL) - idealne do zniwelowania efektów mikstur, przyspieszenia na wrogach (w jakimś modzie dodane były okrzyki mobów + mikstury, niestety nie pamiętam w jakim).



korowiow - Pią 03.08.2007, 00:07:48
" />Całkiem niedawno odkryłem zbawienne działanie "Zabójczej Chmury" . Działa to niemal na każdą istotę, w tym smoki i na dłuższą metę zadaje pokaźne obrażenia. Co więcej, słabeusze giną w obłoczku od razu. Drugi ulubiony to "Miniaturowe Meteory Melfa". Niby czar III poziomu, a w rękach maga staje się niesamowicie celną i zabójczą bronią, ignorującą niemal wszystkie odporności i zaklęcia ochronne.



Balzac - Wto 07.08.2007, 08:46:30
" /> Cytuj:



Mhadboss - Wto 07.08.2007, 11:05:32
" />Dla zapalnonych magów oczywiscie ognista kula plus promień slońca i skkladnik wmieszany w zupe daje wybuchowa konsystencje.... oczywiście nie obejdzie sie jak ogólno swiatowy sajgon z breaketime plus akceleracja wtedy mozna poszalec powrzucac ognistych kul troche oddechów jakies plugawki i zakonczyc promieniami slonca efekt... lepiej tutaj nie przeklinac z podniecenia xDDD



Wojcirej - Wto 07.08.2007, 11:08:51
" />Meteofry Melfa, całkiem niezły czar jednakże używam go tylko wtedy gdy broń maga zawodzi

jednakże nic nie przebije komba na zatrzymaniu czasu typu akcelerka, oddechy i uwiaby=total rozbróba i nie ma sobie równych szkoda tylko że mozna sobie dopiero na to pozwolić na wyższym lvlu, ale mawia się "coś za coś"

z niższych półek to oczywiście magiczny pocisk, lustrzany odbcie by sie cholernie przydało (gram z reguły nekromantą) ale nadrabiam sobie pajęczyną, ewentualnie jakieś kule ognia i ognie slońca

podsumowując: uwielbiam wszystkie obszarówki



Valygar - Wto 07.08.2007, 11:14:49
" />Ale niestety właśnie żeby zrobić taką kombinację trzeba mieć przynajmniej ze dwa sloty na 9 lvl. Ale ja wolę zatrzymanie czasu, zmiana kształtu i pożreć mózg. Ale to jest lamerstwo stosować taką taktykę bo kto ci z tego wyjdzie żywy.



Wojcirej - Wto 07.08.2007, 11:19:39
" />Jak dla mnie to żadne lamerstwo kożystać z tego co daje gra No ale o gustach podobno się nie dyskutuje



Valygar - Wto 07.08.2007, 11:21:51
" />Ale co to za gra. Rzucisz zatrzymanie czasu jak jeszcze nie widzisz przeciwnika, zmieniasz się w łupieżcę i podchodzisz do przeciwnika i nie ma szans zginąć. Teoretycznie możesz tak zabić prawie każdego. Nie udało smi się jeszcze Cyrica zabić ale kto wie. xP



Mhadboss - Wto 07.08.2007, 11:27:08
" />no niezle xD o tym nie slyszalem ..... ciekawe jak to wpraniu wyglada xD
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.