ďťż
Wštki |
[Ustalenia] Sesja 3
Amoen - Nie 05.06.2005, 14:30:46 " />A więc podstawowe dane dotyczące sesji Dostępne rasy: człowiek, elf, krasnolud, halfling, gnom Charakter: wszystkie oprócz chotycznego Profesja: dowolna Teren działań: Imperium Wypełnijcie ten formularzyk na ile możecie: by bielon - wersja zmodyfikowana - Kim jesteś i skąd? (rasa, pochodzenie społeczne, okolica, rodzina, bliscy, przyjaciele, znajomi, wrogowie) - Czym się zajmujesz (z czego żyjesz, jak długo to robisz, co osiągnąłeś) - Jak wyglądasz, Jak się nosisz - Jak się zachowujesz? Jak mówisz jak działasz? Jak reagujesz i na co? - Co o regionie skąd pochodzisz, o ostatnich wydarzeniach w kraju, jaki jest Twój do tego stosunek. - Co sądzisz o magii, czarach, wierze, jeśliś wierzący to jak, jakiego Boga czcisz itp. - Co sprawiło, że ruszyłeś na szlak (motywacja wędrówki, tj bycia BG) - Co masz? (nie tylko ekwipunek, ale i nieruchomości? Przyjaciół) - Co cię wyróżnia? Masz dar niebios? A może skazę? (ślepy ale potężnej mocy mag) - Co sądzisz o pladze chaosu? - Co sądzisz o innych rasach i krajach? Do tego napiszcie chociaż króciutką historie(jak ktoś zna dobrze świat mile widziana obszeniejsza) W wypadku niewielkiej znajomości mechaniki pomoge stworzyć postać w oparciu o formularzyk, historie, i spodziewany efekt. Wczuwanie się w postać będzie nagradzane pd-kami, więc wypełniajcie formularze rzetelnie. Statsy możecie losować sobie sami. Karty postaci na e-maila. Velendil Ma'Arte - Nie 05.06.2005, 14:46:08 " /> Cytuj: Roderick - Nie 05.06.2005, 17:12:09 " />Imię: Aragornek Rasa: Elf Język: staroświatowy, Eltharin(staroelficki) Klasa: Łotr Profesja: Złodziej(kieszonkowiec) Wiara: ateista Charakter: Neutralny Wzrost: 170 Majętność postaci: 15 Kolor oczu: niebieskie kolor włosów: czarne Doświadczenie: 0 Punkty przeznaczenia: 2 Umiejętności: ucieczka,przekupstwo,sekretny język złodzieji,zwinne palce, widzenie w ciemności (30m) Ekwipunek: Zbroja skórzana, Sztylet z czarnym ostrzem i czerwoną rękojeścią,Krótki łuk, 50 strzał Strój: Czarne uranie z narzuconym na wierzch czarnym płaszczem z kapturem. Na płaszczu namalowany jest sztylet taki jak nosze w ręce (Czarne ostrze czerwona rękojeść ). Stosunek do magii: Wrogo nastawiony do magów Stosunek do chaosu: Nie mam zdanian Nie jestem jakimś fanem szatana, ale też nie szerze wszędzie sprawiedliwosci. Stosunek do innych ludzi: Mój stosunek do innych ras prócz ludzi jest bardzo "chłodny". Co do innych krajów to mnie nie interesuje. Historia: Obudziłem sie w lesie. Pamiętam tylko to że podróżowałem do stolicy i dostałem czymś w głowe w plecaku znalazłem broń i akt własności chaty przy stolicy, więc wyruszyłem aby dowiedzieć się czegos o swojej przeszłości. Podczas wedrówki spotkałem Velendila dosyć dobrze go poznałem ale nie wiem czy moge mu ufać wiem że tak jak ja jest łotrzykiem. Razem okradaliśmy wielu kupców i zwykłych ludzi statsy SZ 4 WW : 40 US : 32 S 4 Wt 2 Żw 5 I 67 A : 1 Zr : 45 CP 41 Int 50 Op 50 SW 47 Ogd 47 Amoen - Nie 05.06.2005, 17:52:47 " />Velendil Ma'Arte nawet niezłe. Dobrze by było jakbyś tam dorzucił stosunek do magii, i co ogólnie sądzisz o chaosie (zapomniałem w formularzu umieścić). aragornek do 6 osób przyjme więc będziesz grać, ale mała uwaga zamiast pisać pytanie z formularza przydziel numer, i rozpisz to troche bo na azie zamało tego. Do notki poniżej: Przydałoby się. Do rozpoczęcia sesji zostało troche czasu więc możesz to robić stopniowo. Niechciałbym się rozpisywać, ale tekst w stylu Cytuj: Roderick - Nie 05.06.2005, 18:15:32 " />Ku*de myslisz że mi sie chce rozpisywać. Musze ? Quarmug - Nie 05.06.2005, 18:27:35 " />Imię: Quarmug Przydomek: Wielki Płeć: mężczyzna Rasa: krasnolud Wiek: sam nie pamieta ile ale szacuje, że około 200 Waga: 105kg Wzrost: 156cm Cechy szczególne:łysy z bujną brazową broda Klasa Zawodowa: Wojownik Profesja: Wojownik Podziemny Historia: Quarmug nie pamieta swojego dzieciństwa wie tylko, że dawniej mieszkał u gnomów którzy nadali mu jego przydomek ze wzgledu na jego spora posturę nawet jak na standarty krasnoludów. Mając krasnolud około 100 lat wyruszył w celu poszukiwania zajęcia, raz dostał się do grupy poszukiwaczy przygód która kierowała się na leże czerwonego smoka. Grupa ta złożona w większości z ludzkich chłopców nie miała szans w tej walce, więc Quarmug nie chcąc bezsensownie zginąc opuścił towarzyszy w chwili gdy ci wchodzili do legowiska bestii, odchodza Quarmug słyszał tylko ryk smoka i wrzaski dzieci pożeranych przez bestię, krasnolud nigdy nie wybaczył sobie tego co uczynił, a przez wiele lat prześladowały go wspomnienia towarzyrzyszy. Pewnego dnia Quarmug dotarł do jakiegos miasta gdzie zaczął zatapiać swoje żale w kolejnych kuflach piwa oraz wdając sie w każdą możliwą bójkę, tak żył przez kolejne lata, aż nie znalazł się lepszy od niego, który go upokorzył, gdy krasnolud opuszczał miasto, w celu rozpoczęcia nowej tułaczki po pustkowich, zaprzysiągł jedna rzecz: nie powtórzyć dyshonoru z przeszłości i nie pozwolić nowej drużynie umrzeć samotnie. Quarmug daży szczególną niechecią nizołków, którzy sa dla niego tylko złodziejami, ale ma on tylko jednego prawdziwego wroga-czerwonego smoka, który zabił jego dawnych towarzyszy. Krasnolud jest typowym przedstawicielem swojej rasy: gburowaty, lubiacy wypić, dumny i niespotykanie dzielny, najwiekszym niebezbieczeństwem przy zadawaniu sie z nim jest watpienie w jego odwagę, wiec poszukiwacze przygód strzeżcie sie tego wojownika zarówno jako sojusznika jak i nieprzyjaciela. Statsy: Sz: 4 WW: 34 US: 20 S: 4 Wt: 4 Żw: 7 I: 28 A: 1 Zr: 16 CP: 50 Int: 36 Op: 44 SW: 53 Ogd: 24 Broń i pancerz:2 obusieczne topory z napisami runicznymi "Żal" i "Pokuta", tarcza, kusza i bełty, kaftan kolczy. Umiejetności główne: Wyczucie kierunku, Uniki, Silny cios, Celny cios, Wspinaczka, Ogłuszenie, Kowalstwo Umiejętności poboczne:Oburęcznośc, Czytanie/Pisanie, Uniki Ekwipunek:, sznur z hakiem (10 metrów), flaszka wody, flaszka brandy, torba na rzemieniu, cynowy dzbanek, sztućce, hubka i krzesiewko, koc Ubiór: Czarny skórzany kaftan i czarne bryczesy. Pieniądze:12 zk Stosunek do chaosu: Obojętny Stosunek do innych: Nie lubi magów dowolnej rasy oraz złodzieji niziołków. Zarobki: Co się uda wywalczyć w zakładach w piciu piwa i w ochronie kupców to jego, tak, właśnie zyje ten gburowaty krasnolud. Znaki szczególne: Łysy z lekko poobijaną głową, gęsta brazowa broda przycięta w stożek. Velendil Ma'Arte - Nie 05.06.2005, 20:08:53 " />aragornek ==> to nie MG ma Cię prosić byś grał, tylko Ty jego Quarmug ==> (ale żeś sobie nick'a wymyslił teraz, FS było szybciej ) przecież mozesz dać tą samą kartę co na sesji nr.2 ... Amoen ==> Dadałem stosunek do magii, nie wiem o co w chaosie chodzi... Pozdrawiam! Atendi - Nie 05.06.2005, 20:56:22 " />Na jakim systemie jest ta sesja? bo chetnie bym sobie pogral:P edit: Juz wiem:)...to ja tez prosilbym o pomoc w stworzeniu karty:]...podrecznik mam, lecz sesja niedlugo sie zacznie i nie mam czasu na jego czytanie... Glyph - Nie 05.06.2005, 21:37:25 " />Imię: Glyph Ras: Człowiek Język: staroświatowy Klasa: Uczony Profesja: Druid Profesja wyjściowa: Kapłan druidzki 1 poziomu Charakter: Neutralny Wiara: Dawna wiara (Opiekun: Sowa) Wiek: 32 Wygląd wysoki, szczupły, błękitne oczy, długie włosy. Strój; Długi ciemnozielony płaszcz z kapturem, zwykłe ubranie i sandały. Cechy: SZ-4 Wt- 4 Z-31 SW-46 WW-43 Żw-4 CP-20 Ogd- 27 US- 41 I - 30 Int-40 S - 4 A -1 OP-37 Doświadczenie: 0 Punkty Przeznaczenia: 2 Umiejętności główne: Bystry wzrok, Czytanie/pisanie, Czuły słuch Umiejętności poboczne: Opieka nad zwierzętami, Tropienie Rozpoznawanie roślin, Sekretne znaki druidów. Ekwipunek: Torba z ziołami, kij pokryty znakami runicznymi, srebrny sierp, drewniany łuk + kołczan strzał (20). Majętność: 2 ZK Stosunek do magii: Uważa, że wszystko ma swoje miejsce, także magia. Stosaunek do chaosu: Chaos jako coś przeciwnego do porządku i harmonii natury budzi w nim niechęć. Stosunek do innych ras: Zachowuje dystans do innych osób w szczególności gdy są innej rasy, ale nie jest wobec nich wrogo nastawiony. Zarobki: Poszukiwacz przygód,wędrowiec, utrzymuje się ze złota otrzymywanego za drobne zadania wykonywane podczas podróży po świecie.Leczy ludzi ziołami i czarami. Historia: Glyph był synem bogatego szlachciaca.Fascynował go świat natury. Uwielbiał polowania i wędrówki po lesie. Marzył o przeprowadzce na wieś, jednak jego rodzice mieli wobec niego wielkie plany. Jako szlachcic miał zdobyć solidne wykształcenie, by nie przynieść hańby rodowi. Glyph niechętnie, ale wypełniał wolę rodziców, czując zarazem, że nie robi w życiu tego do czego został powołany. Wkrótce przeznaczenie upomniało się o niego. Wędrując po lesie spotkał wilka złapanego w sidła. Mimo że zwierzę było początkowo nieufne i warczało, podszedł do niego i uwolnił je. Czynności tej przyglądał się pewien druid. Spodobała mu się dobroć Glypha, jaką okazał zwierzęciu. Podszedł do chłopca i długo rozmawiali. Po rozmowie Glyph zdecydował na całkowitą odmianę swojego życia. Przez posłańca powiadomił o tym swoich rodziców i więcej ich już nigdy nie widział. Druid, którego spotkał stał sie jego przyjacielem i nauczycielem. Wędrowali razem, aż pewnej nocy Glyph miał dziwny sen. Rano przypomniał sobie tylko, że we śnie znalazł sie w nocy na środku polany. Na drzewie siedziała wyraźnie oświetlona światłem księżyca biała sowa. Wyrażnie chciała, żeby za nią podążyć. Nie pamiętał jednak zakończenia snu. Jego mistrz wyjaśnił mu, że to bogowie pokazują mu dalszą drogę. Odtąd Glyph samotnie podążał, szukając swojego przeznaczenia. Moja karta postaci Mam nadzieję że dobrze zrobiłem Frost - Pon 06.06.2005, 10:14:03 " />Ja rowniez sie zglaszam (po raz 2 ) do tej sesji. I bylbym bardzo wdzieczny jesli ktos wyslalby mi na mail(adres tlenu) lub umiescil tu model karty postaci. Nie mam zielonego pojecia jak ja wypelnic a nie mam czaasu na czytanie podrecznika bo sesja niedlugo Amoen - Pon 06.06.2005, 11:48:36 " />Chętnych mamy narazie 7 razem z Marcusem, a miejsc jest 6, więc 6 najlepszych postaci będzie grało. Czy jest ktoś chętny żeby razem ze mną pomóc innym w tworzeniu kart postaci? Atendi, Tendril Frost wystarczy że przejrzycie rozdział pierwszy do umiejętności, po drodze tworząc postać. I tyle. Roderick - Pon 06.06.2005, 13:25:28 " />Wiesz co moze nie każdy dobrze potrafi zrobić postać (np Ja :]) więc moze tak jak to (CHYBA) Feanor robił 6 pierwszych ze zrobionymi kartami gra Amoen - Pon 06.06.2005, 13:56:17 " />Szybkość niejest moim ulubionym kryterium... przy podobnym poziomie, będzie decydować czas. Żeby niebyło zbytniego mieszania w tym topicu każdy kto potrzebuje pomocy przy karcie postaci (naprzykład niema podręcznika) niech zawiadomi mnie o tym przez pw. P.S. Pamiętajcie żeby napisać historie. Frost - Pon 06.06.2005, 14:08:31 " />Imię : Tendril Nazwisko : Frost Rasa : Człowiek Język : Staroświatowy Klasa : Wojownik Profesja : Żołnierz Profesja Wyjściowa : Łowca Nagród Charakter : Neutralny Dobry Wiek : 17 Wzrost : 181cm Kolor oczu : Seledynowy Kolor włosów : Kruczoczarne Ekwipunek : Hubka i krzesiwo, koc, dzbanek, sztućce, krótka fajka z drewna, koszulka kolcza, kusza z amunicja, tarcza Majętność Postaci : 12 ZK Cechy szczególne : Na prawej łopatce tatuaż przedstawiający anioła w płomieniach, w uchu kolczyk w kształcie topora. CECHY : SZ-4 Wt-3 Zr-33 SW-26 WW-42 Żyw-9 CP-42 Ogd-32 US-45 I-37 Int-22 S-3 A-2 Op-28 Historia : Tendril urodził się w An-Truil, małym mieście położonym we wschodniej części Imperium. Marzył o byciu rycerzem, lecz jego rodzice nie byli w stanie zapłacić za szkolenie w Akademii Wojskowej. Gdy miał 8 lat jego ojciec zmarł, a matka pogrążona w żałobie nie była w stanie pracować. Wtedy zjawił się Karen, rycerz wielkiej sławy pochodzący z An-Truil i przyjął chłopca do siebie na służbę. Pomógł jego matce otrząść się i zacząć nowe, samotne życie. Gdy chłopak miał 12 lat wyruszył w świat wraz z Karenem, jako jego giermek i sługa. Rycerz nauczył go walki toporem i podarował mu kolczugę oraz lekki topór bojowy. Wraz z upływem czasu Tendril uczył się walki i poznał wiele przydatnych umiejętności. W wieku 15 lat Karen zwolnił go ze służby obdarowując swoim toporem z napisem na trzonku : Duch. Na swoim lekkim toporze Tendril wyrył słowo Mrok. Włóczył się ponad rok po świecie, a po powrocie do rodzinnego miasta miał już spory majątek i reputacje. Większość pieniędzy zostawił matce, a to co mu zostało wziął ze sobą. Teraz szuka kolejnej szansy na zarobek i powiększenie sławy ... Budowa ciała : Dobrze zbudowany i wysoki człowiek, szybki i zwinny jak na swoja masę i wzrost. Zarobki : zarabiał głównie na ochronie innych i wykonywaniu jakichs malych robotek dla kupcow (sciaganie dlugow) Strój : Płaszcz z wilczej skóry z kapturem, wysokie skórzane buty, cienka koszula z krotkimi rekawami, spodnie z gladkiego materialu. Doświadczenie : 0 Pancerz : 1 pp - korpus Uzbrojenie : Dwa lekkie topory bojowe Punkty przeznaczenia : 4 Umiejętności Główne : Śpiew, Powożenie, Szósty Zmysł, Czytanie/Pisanie. Umiejętności poboczne : Uniki, Silny Cios, Jeździectwo - 25% szans, Bijatyka, Stosunek do magii : Stosunek Tendrila do magii jest obojetny, czyli może być ale nie musi. Wedlug niego przydaje się do leczenia innych i do pomocy w razie problemow z wieksza iloscia wrogow. Stosunek do chaosu: Tendril nienawidzi chaosu. Uwaza go za cos anormalnego, co powinno się usunac ze swiata. Stosunek do innych ras : Wedlug Tendrila kazda rasa ma prawo istniec i kierowac się wlasnymi zasadami. Nie dyskryminuje kogos tylko za to ze nie jest czlowiekiem. Nienawidzi jeśli ktos przy nim obraza inna istotę, zawsze staje po stronie slabszego, nawet jeśli może się mylic, a to jego najpowazniejsza wada. Marcus - Pon 06.06.2005, 14:18:09 " />Marcus Charakret:Neutralny Dobry Rasa:Człowiek Ekwipunek:Dwa pałasze,kolczuga kolcza,czarny płaszcz z kapturem,skórzane spodnie,tarcza,kucyk.Nie posiada żadnego majątku prócz 30 sztuk złota Bieżąca profesja:Kapitan najemników Historia:Marcus wywodzi sie z zapomnianej krainy gdzie szkolono wojowników.Owa kraina nie ma nazwy a trafic do niej moga jedynie wojownicy którzy szkolili sie tam.Samych wojowników nazwano "Dragons".Byli to wyrośnieci ludzie o dużej sile i wysokiej inteligencji.Ojciec Marcusa przywiazywał szczególna wage do wyszkolenia bojowego syna.Nie oszczedzał go nigdy na treningach.Dzieki temu Marcus wyrósł na silnego woja.Marcus w przeciwienstwie do pozostałych członków obozu chciał podróżowac po świecie.Uwazał ze ze swoimi zdolnosciami moze pomóc innym poszukiwaczom przygód w zmianie świata na lepsze.Nie spotkało sie to z uznaniem pośród władz plemienia.Sytuacje wykorzystali wrogowie Marcusa którzy uznali ze moze byc w przyszłosci zagrozeniem(moze zostac władca) i wrobili go w morderstwo córki Wodza obozu.Rada postanowiła skazać go na dożywotnia banicje.Marcus poprzysiągł wrogom zemste. sz-4 ww-41 us-43 s-3 wt-4 żw-8 i-44 a-2 zr-30 cp-34 int-33 op-30 sw-33 ogd-40 pp-3 "Umiejętności główne: 1.Bardzo Szybki 2.Szósty Zmysł 3.Szybki Refleks 4.Powożenie Umiejetnosci poboczne -Uniki -Jeździectwo -Silny cios -Etykieta Wygląd: Mężczyzna 19 lat około 186 cm wzrostu o szerokich barkach.Włosy krótkie blond.Twarz stara sie zawsze ukrywac w cieniu kaptura. Znaki szczególne: -Absolutnie białe soczewki w oczach.Jest to jego wrodzona wada jednak nie ma to żadnego wpływu na jakość widzenia. -Duża blizna przechodzaca pionowo przez połowe twarzy Sposób na zarabianie pieniedzy:głownie podróżuje wiec wykonuje zadania od osob spotkanych na drodze.Ma jednak jedną zasade:Żadnego zabijania bez powodu.Najcześciej było to pozbycie sie uciażliwego przybysza. Jak sie zachowuje:Marcus to straszliwy nerwus.Denerwuje go jak jakis mezczyzna patrzy sie na niego dłuższy czas.Jeśli dochodzi do kłótni uderza zawsze pierwszy.Szczególnie denerwuje go zjawisko bicia kobiet(uwaza takich mezczyzzn za niewartych życia tchórzy) Marcus nie przepada za miagia.Uważa że jeśli chce sie kogos powalić to najlepiej mieczem.Magia moze sie jedynie przydac przy uleczaniu. Stosunek do innych:Nie dyskryminuje nikogo ze wzgledu na rase."Osoby mozna oceniac po czynach,a nie po urodzeniu Amoen - Pią 10.06.2005, 06:49:56 " />Chciałbym niedługo zacząć. Ci którzy niemają jeszcze zrobionej warstwy mechanicznej, niech się za to wezmą. Atendi jeśłi nadal jesteś chętny wrzuć szkic swojej postaci. Frost - Sob 11.06.2005, 11:44:21 " />Brakuje tylko 1 karty postaci i mozemy grac, juz nie moge sie doczekac. Ah to bedzie piekne . Atendi jesli mozesz to pospiesz sie troszeczke(jesli wogole masz ochote dalej grac ) Atendi - Wto 14.06.2005, 20:37:32 " />Imię: Atendi Tir'Nesh Rasa: Elf Klasa: Uczony Bieżąca profesja: Uczen maga Charakter: Neutralny Religia: Verana Języki/alfabety: Staroswiatowy i eltharin/lacinski Poziom socjalny: 0 Wiek: 50 Wzrost: 173 Kolor oczu: Zielone Kolor włosów: Długie, blond Cechy szczególne: Znamie w ksztalcie czterolistnej koniczyny na lewym biodrze(ktore to za nic w swiecie nie chce sie opalic:P). Budowa ciała: Średnia Punkty doświadczenia: 0 Punkty pancerza: 0/0 Ekwipunek: Hubka, krzesiwo, sznur, kawałek płachty, bochenek chleba Uzbrojenie: Kostur Opancerzenie: Skórzana zbroja, skórzana kórtka Majętność postaci: 14 zk Punkty przeznaczenia: 2 Poziom mocy: 7 Znane czary: 2: -Kradziez Rozumu - Poziom czaru: 1 Punkty magii: 4 Zasieg: 24m Czas Trwania: K6 rund Skladniki: Fiolka Alkoholu Opis: Ten czar mozna rzucic na kazda osobe znajdujaca sie w odleglosci nie wiekszej niz 24m. Aby odeprzec zaklecie, ofiara musi wykonac udany test Sily Woli. W przeciwnym wypadku staje sie zupelnie bezmyslna, niezdolna do niczego, oprocz siedzenia na ziemi, belkotania i jedzenia trawy. Bezmyslna istota nie moze sie bronic i traktowana jest jako cel nieruchomy dla tych ktorzy ja wlasnie atakuja. Nie moze sie rowniez ruszac z wlasnej woli, ale moze byc ciagnieta przez druzyne z polowa normalnej szybkosci. Choroby i nałogi: Nałóg: Slabosc do alkoholu Inne informacje: Cichy i nieufny Umiejętości: Ubiór: Spodnie i koszula, wygodne sandaly, a na tym lekko podniszczona szata. Historia postaci:Atendi był zwykłym wieśniakiem, potwory przyzwane przez pewnego maga zniszczyły doszczętnie jego rodzinną wioskę, postanowił się zemścić, lecz był zbyt słaby, wiec zaczął służyć temu magowi. Przez wiele lat był jego najbardziej oddanym Kompanem, otrzymał od niego swoj kostur z czerwonego drewna. Gdy już poznał jego słabości zabił go w czasie snu a następnie odszedł. Jego życie straciło sens gdy dokonał zemsty. Dlatego znalazł następny cel: pomoc tym którzy potrzebują jego umiejętności. Podróżuje on po całym świecie i poluje na potwory zagrażające zwykłym ludziom. Frost - Sob 18.06.2005, 12:26:23 " />Kiedy zaczynamy ??!! Pospieszcie sie troszke Quarmug - Sob 18.06.2005, 12:38:19 " />Może mi ktoś powiedzieć czy moja karta jest dobra, ew. co mam jeszcze poprawić? Druga rzecz co tą są te pkt. przeznacenia, czy mogę sobie dac dowolny ekwipunek?? Glyph - Sob 18.06.2005, 16:07:09 " />No właśnie przedałoby się pozatwierdzać te karty. Wtedy od razu można wprowadzić poprawki i szybciej zacznie się sesja. Quarmug==> Wg podręcznika to: "punkty(...) które mogą uchronić bohatera przed poważnytmi ranami, a nawet śmiercią" Czyli to chyba jest takie zabezpieczenie na wypadek zrobienia przez gracza jakiejs glupoty, która doprowadzi go do smierci Wtedy MG chyba ratuje gracza i odejmuje mu punkt. Tak ja to rozumiem ale najlepiej spytać się Amoena. A liczy się je tak: Ludzie: k3+1 Elfy: k3-1 Krasnoludy: k3 Halfingi: k4 Amoen - Sob 18.06.2005, 17:41:54 " />Dobra sprawdze je dokładnie. Jutro chciałbym zacząć więc niech Atendi uzupełni karte postaci i wrzuci historię, a Marcus i Roderick wrzucą mechanike. Co do PP to jest mniej więcej jak napisał Glyph. Ale choć uznaje PP nieznaczy to że możecie sobie pozwalać na głupoty, bo zalegające od zimy sople lodu mogą skutecznie zredukować ilość tych punktów. Velendil Ma'Arte - Sob 18.06.2005, 20:26:55 " />ja nie wiem, czy nie lepiej żeby Amoen kontynułował sesje założona prez Bonkusa, bo tak to ona leży martwa... Pozdrawiam! Quarmug - Nie 19.06.2005, 04:28:36 " />Hmm ja tez nie wiem, ta napewno niech się odbędzie, a Amoen jeśli zechce to niech prowadzi sesję Bonkusa. VEGMIR GRA Z NAMI?? Vegimir - Nie 19.06.2005, 05:49:23 " />Imie: Vegimir wiek:28 lat Rasa: Człowiek Profesja: Wojownik Obieżyświat, bardziej. Zajmyje sie ty,m od dzieciństwa wiec ma wprawe (jakies 10 lat). Zyje z pomoy potrzebujacym. W nagrode wystarczy mu strawa i miejsce do snu, ale pieniędzmi nie pogardzi. A osiągnał niewiele- Torbe podróżna z przeróżnościami z róznych zakądków kraju. Wyglad: Wysoki, dobrze zbudowany, czarne włosy do ramion, kilka zmarszczek od ciężkiej pracy, jasnoniebieskie oczy, postura wyprostowana, dumna i odważna. Zwykłe, skórzane ubranie, koszula, spodnie itp. nabyte w podróży wysokie buty ze skóry jednorożca(bardzo wygodne, nieocierające stóp). Zachowanie: "Każdy krok jest sprawdzianem. Staram sie wypełniać wolę bogów jak tylko umiem najlepiej. Nie ma litości dla zła!" A poza tym jest uprzejmy, chociaż mało cywilizowany. Dumnie kroczy z lekkim uśmiechem. Optymista. Pochodzi z biednego hrabstwa wyzyskiwanego przez złego hrabiego.Postanowił zmienić swoje życie. W wieku 17 lat przystapil do wedrownej trupy artystów, potem zaciągnał sie do armii. Zdobył doświadczenie i wyruszył w świat po przygody. Rodzinę porzucił. Nie ma wielu przyjaciół, poza tymi z koszar, ale z nimi nie widział sie od kilku lat. Wrogami dla niego są wszyscy biurokraci , tani agenci, wyzyskiwacze czy żli wladcy. Stosunek do magii: "Widziałem wiele magicznych trików, budzacych groze i radość. Gdymym umiał czarowac zmiótłbym zło z Ziemi" Motywacja: Ma powolanie czynić dobro i likwidować zło. Co ma: Długi miecz, stary ale jary,plecak, a w nim: line, kastet, drewniany kubek, sztylet, nóż, opaske, prosty wytrych, hudke, lampe z kompresowaną oliwą, krzesiwo, 2 świece, symbol Heroineuxa- boga męstwa, kryształ przyzwania małego stworzonka, zestaw medyczny pierwszej pomocybuty ze skóry jednorożca, skórzane spodnie, rękawica ze skóry ogara, koszula, pas. Znaki szczególne: "Jestem normalnym człowiekiem kroczącym drogą prawdy" Eee..., plaga chaosu?: "Brzmi źle i nie chce miec z tym nic wspólego!" Tolerancja: "Inne rasy nie są złe, póki nie są złe, a kraje? każdy taki sam, żadzony przez ogarniętych rządzą zysku skór.......!" Historyjka: Roderick - Nie 19.06.2005, 06:34:53 " />Ej no , kto by mógł mi mechanike zrobić ?? Bo Anomen mi wysłał podręcznik gracza ale nie moge w nim nic przeczytać , jest wszystko rozmazane . Amoen - Nie 19.06.2005, 06:46:37 " />1. Z tym prowadzeniem sesji Bonkusa to trzeba odrazu było pomyśleć. Teraz jest wszystko ustalone, więc poprostu będe prowadził tą sesje. Nawet ewentalnie mógłbym poprowadzić obie sesje, ale zbyt duża ilośc Starego Świata jest dla mnie szkodliwa 2. Vegimirze w zasadzie rekrutacja jest właściwie zakończona i niespodziewałem się zgłoszeń, więc możesz zostać pierwszym w kolejce rezerwowym. Siódemke poprowadze, ósemke raczej nie. 3. Roderick zrobie ci tą karte na podstwie histori i po konsultacjach z tobą, dzisiaj mnie niebędzie, więc zrobiłbym ją jutro, chyba że ktoś inny zaoferuje pomoc. Być może dzisiaj wieczorem chciałbym rozpocząć sesje, ale dobrze by było gdyby Atendi dał historie postaci. Mechanike doszlifuje się później. Pozdrawiam Frost - Nie 19.06.2005, 11:28:32 " />Rod ja ci moge pomoc, napisz do mnie na gg co chcesz i wogole. Moj numer to 7603923 (zreszta jest w profilu) Marcus - Nie 19.06.2005, 13:03:14 " />Ja tez by, prosił o jakas pomoc w mechanice.W prawdzie Amoen wysłal mi podrecznik w pdfie ale sami wiecie.. Frost - Nie 19.06.2005, 13:08:24 " />Tobie tez moge pomoc .... napisz do mnie na gg Amoen - Wto 21.06.2005, 15:41:03 " />Sesja się zaczeła. Cały czas czekam na uzupełnienia postaci Atendiego i Marcusa, ale mam pytanko. Czy na przyszłośc mam wrzucać plan budynków takich jak Zajazd/Karczma/Tawerna/różne takie? Bo tych ważniejsze\ych będe umieszczał. Marcus - Wto 21.06.2005, 15:57:10 " />ja juz uzupełniłem swoja karte. z duuuza pomoca Frosta Velendil Ma'Arte - Wto 21.06.2005, 20:30:45 " /> Amoen napisał(a): Frost - Śro 22.06.2005, 00:01:20 " />Amoen ja bylbym ci rowniez bbbb wdzieczny. Bedziemy mogli dzieki temu w pelni wykorzystywac kazde zakamarki i wszystko co jest wogole przydatne(a zwlaszcza Vel ) Amoen - Śro 22.06.2005, 05:06:03 " />Tego zajazdu wam niedam bo specjalnie długo siedzieć tutaj niebędziecie, poza tym niebardzo chce mnie się robić. Ale na przyszłość będe pamiętał. Co do tego pogrubionego imienia, to ten element wprowadza pożądek i hmmm... elegancki wygląd jeśli wam to przeszkadza to zróbmy ankietke Wszyscy albo żaden. Sesje fRPG mają dużą skłonność do bałaganiarstwa, a ja staram sięto uporządkować. Velendil Ma'Arte - Śro 22.06.2005, 06:57:48 " />No to wszyscy piszą imiona i tyle... Pozdrawiam! Amoen - Czw 23.06.2005, 18:22:52 " />Przepraszam wszystkich ale dzisiaj nieumieszcze posta Za to jutro sesja ruszy z kopyta! Niezaczynajcie jeszcze konkursu, barman poszedł do składziku bo nagrode Narazie macie chwile żeby się poznać i pogadać. Więc do jutra! Pozdrawiam Roderick - Czw 23.06.2005, 18:55:44 " /> Tendril Frost napisał(a): Velendil Ma'Arte - Czw 23.06.2005, 21:03:25 " />Wiesz aragornek....trzeba umieć wykorzystywac otoczenie to nie zależy od klasy postaci, tylko od ciebie Pozdrawiam! Atendi - Pią 24.06.2005, 05:51:59 " />Dodalem historie do karty... Amoen - Nie 26.06.2005, 10:58:09 " />Wrzuciłem na zapasowy serwer mapke imperium. Niemogłem znaleźć mojej żeby ją zeskanować, więc macie to co wyszperałem w necie. Czerwoną kropką zaznaczyłem zajazd. Mniej więcej dwa dni drogi od Altorfu. Jeśli chcecie jechać dyliżansem to zapłaćcie woźnicom już teraz bo później to mogą być z nimi kłopoty po takim chlańsku Co do gór szarych to przeszukam jeszcze materiały. Narazie poznajcie się bo wiele wskazuje że spędzicie ze sobą troche czasu Mapka: http://amoen.w.interia.pl/EMPIRE2.JPG Velendil Ma'Arte - Nie 26.06.2005, 14:48:04 " />Mam prośbę, abyś umieścił w 1 poscie na sesji imiona graczy oraz ich rasę i klasę bo się trochę gubię... Pozdrawiam! Amoen - Pon 27.06.2005, 11:23:08 " />Zrobione. Czekam na ostateczną decyzje i wtedy za postuje. To już druga sesja w której zapomniałem zapostować Już jesteście na zewnątrz Frost - Wto 05.07.2005, 21:58:24 " />Atendi dodaj czary do kartuy postaci jesli mozesz i daj ich opis. Bede ci bardzo wdzieczny Glyph - Śro 06.07.2005, 13:21:23 " />Jedno pytanie. W którym miejscu sesji jesteśmy? Tzn. czy posty po wstrzymaniu gry przez Atedniego będą usunięte czy wznawiamy od nich właśnie? Moim zdaniem powinniśmy poczekać jeszcze trochę z pisaniem, aż Amoen wyczyści sesję ze zbędnych postów. Velendil Ma'Arte - Pią 08.07.2005, 07:05:22 " />Oczyscilem juz wczoraj... Pozdrawiam! Quarmug - Pią 08.07.2005, 11:14:56 " />Poczekajmy na Amoena, aż zapostuje, bo może ja trafłiem tamtego gościa, albo po czarze Atendiego on już nas nie goni. Atendi - Pią 08.07.2005, 16:13:09 " />Ile czasu regeneruje sie pkt magii? Glyph - Pią 08.07.2005, 18:33:35 " />Atendi=> punkty magii regeneruje się podczas snu w tempie 10%/h lub podczas medytacji jeśli posiadasz taką umijętnośc. Amoen - Pią 08.07.2005, 19:22:32 " />A ja dodam że kradziesz rozumu jest czarem magii wojennej pierwszego stopnia i Atendi normalnie by niemógł z niego korzystać, ale jestem litościwy. Zapomniałem o tym i puściłem edita. Atendi poczekasz sobie jedną ture. Atendi - Pią 08.07.2005, 20:59:22 " />Co? Mowcie do mnie po ludzku... Glyph - Sob 09.07.2005, 07:26:39 " />Mi chodziło tylko o to że punkty możesz odzyskać podczas snu. Co do tempa to myślę że w czasie normalnego nocnego snu odzyskasz wszystkie punkty. A dokładniej skoro masz na razie 4 punkty to za każde 2,5 godziny snu dodajesz sobie z powrotem 1 punkt. A z medytacją to mój błąd bo to umiejętność klasowa czarodzieja 2 albo 3 poziomu więc na razie raczej z niej nie skorzystasz. Do tego co napisał Amoen. Jako że jesteś dopiero uczniem czarodzieja możesz posługiwać sie tylko magią prostą. Oprócz niej istnieją jeszcze inne szkoły magii: wojenna, elementalna, demoniczna, nakromancka, ale dostęp do nich uzyskasz dopieropo awansie na następny poziom. BTW Atendi mógł przecież użyć czaru uśpienia z magii prostej. Efekt byłby podobny a strata punktów mniejsza Mam nadziję że o to chodziło i że jest to czytelne(nie mam daru tłumaczenia ) Atendi - Sob 09.07.2005, 07:53:41 " />Juz qmam:P...to zmienmy moze ta kradziez rozumu na uspienie i wszystko bedzie w porzadku:P Quarmug - Nie 10.07.2005, 16:53:31 " />Można prosić o wsyrzymanie sesji ponieważ wyjeżdżam na obóz i nie chciałbym stracić takiej świetnej gry. Velendil Ma'Arte - Nie 10.07.2005, 17:05:06 " />Ech...to jest wlasnie najgorsze...ja tez wyjezdzam - 19stego - i tez bym nie chcial stracic niezapomnianych przezyc w swiecie mlotka... Quarmug - kiedy wyjezdzasz ?? Pozdrawiam! Quarmug - Nie 10.07.2005, 17:56:03 " />Wyjeżdżam we wtorek (12) a wracam 23, proponuję wstrzymac sesję do końca wakacji, bo jeszcze prawdopodobnie jadę pod koniec wakacji w góry. Velendil Ma'Arte - Nie 10.07.2005, 18:20:31 " />niech kazdy napisze kiedy wyjezdza i tyle, bedziemy grali w te dni, kiedy kazdy bedzie Ja 19- 02 Pozdrawiam! Roderick - Nie 10.07.2005, 18:40:51 " />Ja wyjeżdzam 13 - 23 jak by kogos to obchodziło =P Frost - Nie 10.07.2005, 20:24:27 " />Mnie nie będzie od 21.07 do 4.08 ... Atendi - Nie 10.07.2005, 21:02:48 " />A mnie od za okolo 2 tygodnie, przez tydzien:P moze pare dni wiecej Glyph - Nie 10.07.2005, 21:05:36 " />Ja również wyjeżdzam w przyszłym tygodniu... a powrót dopiero pod koniec sierpnia Popieram żeby wstrzymać sesję do końca wakacji. Frost - Nie 10.07.2005, 21:15:02 " />No to amoenie wstrzymujemy sesje. Bedziesz miał mnóstwo czasu na robienie planów i takich tam misji dla nas Amoen - Pon 11.07.2005, 07:59:20 " />W tym czasie dopracuje kampanię. Jak wrócicie to piszcie w tym temacie. Amoen - Wto 09.08.2005, 13:42:41 " />Jakiekolwiek, komentarze i uwagi prosze, zgłaszać w tym temacie. Niezapomnijcie się wpisać gdy już wrócicie. (Kilka osób jest obecnych, a nikt się niewpisał ) O ile niemacie nic przeciwko, sesja ruszy jak wszyscy oprócz Tendrila będą, a Tendril dołączy później. Co wy na to? Pozdrawiam Amoen Marcus - Wto 09.08.2005, 14:23:11 " />No pograłbym.O ile Tendrill sie nie obrazi Amoen - Wto 09.08.2005, 15:43:36 " />Żeby było uczciwie, Tendril niebędzie do tyłu z PD-kami Pozdrawiam Marcus - Wto 09.08.2005, 16:28:13 " />Amoen a przeczytałeś ostatni post Tendrilla w sesji??Nie bedzie go do polowy pazdziernika.Przynajmniej ja uwazam ze tak dluga zwlokanie ma sensu.Do pazdziernika potworza sie inne sesje.... Co reszta o tym myśli?? Quarmug - Wto 09.08.2005, 17:03:57 " />Tendril chyba nie obrazisz się jak twoją postac spotka teraz coś złego i powiedzmy spotkamy ja dopiero za kilka miesięcy (prawdobodobnie zostanie ona lekko wzmocniona Expem itp.). Atendi - Wto 09.08.2005, 18:41:22 " />Ja juz jestem i mozemy grac:) Velendil Ma'Arte - Wto 09.08.2005, 19:26:54 " />przieciez sesja miala pojsc po wakacjach dopiero... Pozdrawiam! Marcus - Wto 09.08.2005, 19:52:47 " />Ale po co po wakacjach skoro teraz sa wszyscy... ?? Co do Tendrilla to mozna tak jak to jz ktos wczesniej pisal wymyslic jakies losowe zdarzenie a w pazdzierniku do nas dolaczy... Amoen - Wto 09.08.2005, 20:01:02 " />Glypha jeszcze niema. Jak będzie przed końcem wakacji, to się zobaczy czy zaczynamy, czy czekamy do ich końca. Jeśli Tendril nam ppozwoli. Pozdrawiam Amoen Velendil Ma'Arte - Wto 09.08.2005, 20:58:58 " />ja to bym był za poczekanie na cala ekipe, abysmy zaczeli w komplecie... Pozdrawiam! Quarmug - Śro 10.08.2005, 06:19:15 " />No ja myslę, ze poczekacie ja niedługow wyjeżdżam aż do ostatniego dnia wakacji. Glyph - Czw 25.08.2005, 07:12:38 " />Jestem wreszcie...zwarty i gotowy do gry ...szkoda tylko że Tendrill ma kłopoty z kompem i sesja przesunięta do października Ja jakby co to mam jeszcze miesiąc studenckich wakacji i brak funduszy na dalsze wyjazdy , więc jakbyśmy jednak grali od września to byłoby miło. Marcus - Czw 25.08.2005, 14:53:20 " />yyyy.Ale właśnie o ile mi wiadomo to gramy od września.Tendrill dojdzie do nas w październiku... Quarmug - Pią 26.08.2005, 08:51:15 " />Jestem, możemy grac od początku roku Atendi - Pią 26.08.2005, 22:06:58 " />Mam nadzieje ze masz na mysli szkolny rok:P Amoen - Sob 27.08.2005, 10:01:02 " />Hmmm.... Spamik. Mamy już 1000 wyświetleń : Osobiście wolałbym zacząć 31. Myśle, że Tendril wróci akurat na końcówke wstępu do kampanii. Pozdrawiam Glyph - Nie 04.09.2005, 07:47:55 " />To kiedy w końcu zaczynamy? Od września czy czekamy na Thendrila do października... bo się pogubiłem Do notki poniżej=> Mi jest obojętnie. Chciałem tylko wiedzieć czy zaczynamy teraz czy czekamy. Velendil Ma'Arte - Nie 04.09.2005, 13:38:33 " />Ja bym wolał poczekać... Pozdrawiam! Marcus - Nie 04.09.2005, 18:19:58 " />Na co wy chcecie czekac??Do polowy pazdziernika?? Quarmug - Czw 22.09.2005, 05:16:15 " />W końcu co z ta sesją? Amoen - Czw 22.09.2005, 13:05:00 " />Albo czekamy na Tendrila... albo gramy... niech każdy napisze mi na gg 5251539 czy chce grać teraz, czy woli poczekać. W ten sposób niebędziemy zaśmiecać forum. Sesja w każdym razie nieumarła. Pozdrawiam Amoen Frost - Pią 30.09.2005, 08:03:26 " />panowie nuie bedziecie dlugo czekac na mnie...gora 3 dni ::) w koncu bede mial kompa, wiec jesli chcecie zaczynajcie Amoen - Pią 30.09.2005, 10:04:29 " />Planowałem zacząc 2/3 października, czyli jak się okazuje idealnie trafiłem Panowie przygotujcie się na wznowienie sesji. Pzdr. Frost - Pią 14.10.2005, 14:52:49 " />Panowie kiedy w koncu zaczniemy gre ... Amoen mielismy rozpoczac kilka dni temu a dalej nic jesli czekales na mnie to jestem ci wdzieczny ale pora do roboty Velendil Ma'Arte - Wto 18.10.2005, 16:11:25 " />No ja jestem za... Pozdrawiam! Atendi - Śro 19.10.2005, 15:28:30 " />Ja tez! grajmy:D Marcus - Śro 19.10.2005, 18:37:21 " />Jazda Amoen.Bo czekamy i czekamy.Pora zaczac gre!!!! Amoen - Nie 06.11.2005, 10:00:41 " />Przez ostatni miesiąc (szczególnie przez opsatnie dwa tygodnie) miałem naprawde mało czasu, przez następne dwa miechy też ale zrezygnowałem z paru zajęć i jakoś uda mi się poprowadzić tą sesje. Właściwie moment w którym skończyliśmy, jest momentem dla was więc wy też bierzcie się do roboty. Edit: Uwaga Glypha, przypomniała mi o jednej rzeczy. Gramy na WH1, ale jakbyście bardzo chcieli można przejść na 2 edycje, ale dopiero koło świąt kiedy będzie na to czas, bo nieprzypuszczam żeby wszyscy gracze mieli dostęp do podręcznika. Atendi jak chcesz, możesz używać systemu magii z drógiej edycji, bo jest znacznie lepszy. Pzdr. Atendi - Nie 06.11.2005, 19:46:45 " />Hmmm...ja nie znam ani tej ani tej:P jakby ktos przyblizyl to zdecyduje:P Glyph - Nie 06.11.2005, 19:59:11 " />2 edycja opiera się (jeżeli źle mówię nich ktoś poprawia ) na wiatrach magii. Czarodziej splata energię danego wiatru i ogniskuje ją w czar. Czyli mówiąc krótko nie ma punktów magii jako takich. Czary mają określony pewien poziom, który musisz osiągnąć na kostkach, by zaklęcie się udało. O ilości kostek decyduje poziom magii czarodzieja, im wyższy tym więcej kostek może użyć i większe prawdopodobieństwo że czar się uda. Amoen - Nie 06.11.2005, 20:16:28 " />Jest tak jak mówi Glyph, musisz uzyskać na wszystkich twoich kostkach, musisz mieć conajmniej tyle oczek ile wynosi stopień trudności czaru. Największym problemem jest jenak Przekleństwo Tzeentcha. Jeśli będziesz miał taką samą ilość oczek, na wóch lub więcej kościach, doznajesz manifestacji chaosu. Atendi - Nie 06.11.2005, 21:43:34 " />Hmm..nie jest zla ta druga edycja...tylko wyjasnij dokladniej co to to przeklenstwo jest:P czar jakis? czy co? Amoen - Śro 09.11.2005, 06:28:02 " />Póki co będziemy musieli grać bez Marcusa, bo coś niedaje oznak życia. To przeklęństwo to dośćnieprzyjemny efekt. Im więcej masz kostek z tym samym wynikiem, tym jest potężniejszy. Atendi - Śro 09.11.2005, 21:30:15 " />Ale co ono robi:P Frost - Sob 12.11.2005, 13:28:56 " />Sory Amoenie ze troche zakręciłem. To mniej wiecej znaczy tyle, ze najpierw chcialem się zatrzymać, ale potem zrezygnowałem i z lasu wyjechałem szybko na drogę, próbując ustrzelić kogoś. Sam powiedziałeś ze za kazdym razem jak Quar strzela to oni się rozjerzdzają, a ja chciałem traić w te miejsca w których się zjezdzali to tez jest lekko zakręcone ale mam nadzieje ze zrozumiesz Velendil Ma'Arte - Nie 13.11.2005, 09:52:44 " />Tendril - spoxik, damy rade, zabijemy skur**synów Pozdrawiam! Velendil Ma'Arte - Śro 23.11.2005, 09:16:44 " />Kiedy gramy ?? Pozdrawiam! |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |