ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Ustalenia] Polowanie na ...



Orick - Sob 26.06.2010, 10:20:33
" />Każdy z was chyba grał kiedyś w grę Mafia? Taka gra towarzyska, gdzie zebranych ludzi (im więcej tym lepiej) dzieli się na Mafię, Policjantów i zwykłych ludzi. Podział wynika z losowania, nikt nie wie, kim jest inna osoba. Gra dzieli się na Fazę Dnia i Fazę Nocy. W fazie nocy Mafia budzi się (wszyscy inni gracze mają zamknięte oczy, nie mogą podglądać) i wskazuje, który z graczy ma umrzeć. Potem Mafia zasypia i budzi się policja, która wskazuje osobę, która ma pójść za kratki - podejrzewając, że jest to mafia. Potem następuje faza dnia, w trakcie której Prowadzący Grę oznajmia, kto został zamordowany, kto poszedł do więzienia (osoby te zostają wykluczone z gry). Następnie gracze konsultują ze sobą, kto ich zdaniem jest z mafii, osoba wskazywana najczęściej zostaje wyeliminowana z gry. Potem następuje kolejna faza nocy, podczas której powtarza się schemat. Gra toczy się, aż mafia albo policjanci wykończą się nawzajem.

Na forum też się to da zrobić, teoretycznie nawet trochę łatwiej z "tajnością", bo każdy z nas jest gdzie indziej ^^ Co więcej, gra ta nie jest zbyt skomplikowana dla prowadzącego i jedyne, co trzeba, to chętnych.

FABUŁA:

Edycja pierwsza
Miasto Happyville to kilkudziesięciotysięczna miejscowość, żyjąca oczywiście na co dzień swoimi zwykłymi, prostymi sprawami. To niemalże utopia - przestępczość sięga zera, policjanci są dokładni i sumienni, lekarze nie biorą łapówek, a sprzedawcy dbają o konsumentów. Zmienia się to, gdy do miasteczka przybywa Demon, który pragnie wprowadzić nieco chaosu i zniszczenia. Zostaje on przywołany przez szalonego maga (tak, oni istnieją!), co powoduje oczywiście spore zamieszanie. Do miasta przybywają Łowcy Demonów, którzy mają zamiar złapać niegodziwca. I tak oto zaczyna się nocna wojna pomiędzy dwoma stronami. Wojna, która szybko wychodzi na jaw - uruchomiona zostaje specjalna audycja radiowa, w trakcie której zaniepokojeni słuchacze mogą zgłaszać swoje podejrzenia o to, że ich sąsiad jest demonem! Kto wygra wojnę i czy Happysville pogrąży się w chaosie, czy powróci do sielankowej rutyny?

Edycja druga

Happysville opanowane przez Łowców przestało być tym samym miejscem. Stało się ponure - ludzie na ulicach nie mówią sobie dzień dobry, bojąc się doniesienia o ich dziwnym zachowaniu do Łowców. Nikt nie śmie w kawiarni opowiedzieć głośno dowcipu - od razu wszyscy spoglądają na niego krzywo, a właściciel dzwoni do Łowców, sugerując, że w jego lokalu znajduje się obłąkany. Zakazano nawet grania w gry cRPG! Oczywiście to rozzłościło miejscowy klub fantastyki - nikt jednak nie wiedział, co uczynić.
Nadchodzi jednak szansa na zmianę. Po dwóch miesiącach względnego spokoju i panowania Łowców, w mieście dochodzi do nowych wypadków. W nocy porywani są ludzie, często znajduje się ich zamordowanych. Wreszcie, po tygodniu tajemniczych wypadków i anomalii, Łowcy ogłosili:
do miasta przybyły wampiry.

Wszyscy wpadli w panikę i chyba pierwszy raz dziękowali, że Łowcy stacjonują ich w mieście. No i jeszcze członkowie z klubu fantastyki nocami wychodzą z domów i do przypadkowo napotkanych ludzi wołają "PRZENIEŚ MNIE NA DRUGĄ STRONĘ!" lub "Spokojnie, wesprę Camarillę w walce z Łowcami!". Polowanie na demona przerodziło się w "Polowanie na Wampiry".

Gra dzieli się na:
FAZĘ POCZĄTKOWĄ: Przygotowanie do gry. Każdy z uczestników otrzymuje PM z rolą, jaka została dla niego wylosowana i czeka na rozpoczęcie zabawy.

FAZĘ NOCY:
W jej trakcie gracze, którzy pełnią rolę Wampira, Sługi, Członka klubu fantastyki, Łowcy Demonów, Inkwizytora, Policjanta, Lekarza wysyłają mi PMki, w których piszą, jakich akcji się podejmują (więcej w opisie ich ról).

FAZĘ DNIA:
Na początek Prowadzący Grę informuje, co wydarzyło się tej nocy - kto został zamordowany przez wampira i kto został porwany przez Łowcę Demonów. Następnie rozpoczyna się audycja radiowa "By żyło się lepiej! (audycja sponsorowana przez Łowców)".
Wszyscy gracze mogą (a właściwie muszą, mają na to 24 godziny, w przeciwnym wypadku ich kolej zostaje pominięta i zaczynamy fazę nocy) zadzwonić do radia i przedstawić swoje podejrzenie demona. Osoba, która zostaje wytypowana najczęściej, zostaje oddana amerykańskim naukowcom do celów badawczych (zostaje wyeliminowana z gry. Dla wampira oznacza to rychłą śmierć, dla innych graczy - szaleństwo lub śmierć w wyniku badań). W trakcie tej audycji oddajemy także głos na jednego z graczy, broniąc go, co może uratować mu skórę. Możemy oczywiście wstrzymać się od bronienia kogoś. Nie da się jednak głosować na siebie.

Cel gry:
Grę wygrywa grupaWampirów (Wampir, Sługa, Członek klubu Fantastyki) jeżeli uda im się wyeliminować Łowcę Demonów, Inkwizytora i Policjanta. (zabić lub wygrać głosowanie i skazać ich na zesłanie do badań).

Grę wygrywa grupa Łowców (Łowca Demonów, Inkwizytor, Policjant) jeżeli uda im się wyeliminować Wampira, Sługę i Członka klubu Fantastyki. (zabić lub wygrać głosowanie i skazać ich na zesłanie do badań).

Grę wygrywa grupa Mieszkańców (Lekarz, Natrętna Sąsiadka, Dziennikarz, Zwykły Obywatel) jeżeli uda im się wyeliminować Wampira, Sługę, Łowcę Demonów i Inkwizytora (jeżeli te postaci zostaną zabite, lub przegrają głosowanie i zostaną skazane na zesłanie do badań).

Role, które można w trakcie gry pełnić:

Wampir - Do Happysville przybył w ramach misji, mającej na celu wyeliminowanie Łowców i przedstawienie ich fanaberii w złym świetle. Odkąd wyszli z cienia, cały świat dowiedział się, że mogą istnieć stworzenia nadnaturalne. Oczywiście nie wszyscy w to wierzą, ale lepiej chuchać na zimne. Wampiry boją się światła słonecznego, ale nie czosnku i świętych krzyży, mogą wchodzić do cudzych domów bez zaproszenia. Boją się także śpiewu Nataszy Urbańskiej - w Warszawie zniszczyło to całą populację Wampirów. Podczas picia krwi nie mogą się powstrzymać i zabijają ofiarę, dlatego też, by uniknąć wykrycia, wampiry podróżują z miejsca na miejsce. W trakcie FAZY NOCY wybiera on jedną osobę, którą zabija i zostaje wyeliminowana z gry. Zna tożsamość SŁUGI.

Sługa - Zaufany kompan wampira, pilnujący go w dzień. Obdarzony nieśmiertelnością, wskutek jakiegoś mistycznego rytuału, jest jednak przywiązany do pana. Zna wiele czarów, których używa, by rozpoznać wrogów wampira. W trakcie FAZY NOCY może ODKRYĆ TOŻSAMOŚĆ wybranego gracza (zostaje ona mu przekazana na początku fazy dnia przez PM). Zna tożsamość Wampira.

Członek klubu fantastyki - Początkowo przybycie Łowców do Happysville uradowało fanów RPG w mieście, którzy nawet zapraszali Łowców do wspólnej partyjki. Ci jednak nie tylko zignorowali zaproszenie, co więcej, zakazali grania w gry cRPG, RPG i czytania fantastyki! To przelało falę goryczy. Wszyscy RPGowcy wzięli swoje ciężkie podręczniki do DnD (k6 obrażeń), LARPowcy do łap swoje otulinowe miecze, a wyznawcy Cthulu stali się jeszcze aktywniejsi niż zwykle. To oznaczało WOJNĘ! W niej zaś poparli Wampiry... licząc po cichu na przemianę. Członek klubu fantastyki w trakcie FAZY NOCY może ALBO odkryć tożsamość wybranego gracza, ALBO obronić wybranego gracza - oznacza to, że dany gracz nie może zostać w trakcie tej FAZY NOCY zostać porwanym lub zabitym przez wampira czy Łowcę.

Łowca Demonów - Przybycie istotny nadnaturalnej do Happyville bardzo zaniepokoiło stowarzyszenie Łowców - tajnej organizacji, która stoi na straży ładu na całym świecie. Zwłaszcza, że zajście ma miejsce na ICH terenie. Musi wytropić bestię. Niestety, musi się ukrywać, by nie zdradzić swojej tożsamości (znacznie ułatwia to polowania). Dlatego też może zostać omylnie uznany za przybysza i wysłany do badań. W trakcie FAZY NOCY wybiera jednego gracza, który jego zdaniem jest demonem i może go porwać. Zna tożsamość INKWIZYTORA

Inkwizytor - Pomocnik Łowcy, który dzięki swoim parapsychicznym zdolnościom, potrafi odkryć aurę danej osoby. w trakcie FAZY NOCY może ODKRYĆ TOŻSAMOŚĆ wybranego gracza (zostaje ona mu przekazana na początku fazy dnia przez PM). Zna tożsamość ŁOWCY DEMONÓW.

Policjant - Stróż prawa, który bardzo zaangażował się w polowanie na istotę nadnaturalną. Dzięki nakazowi przeszukania domu, może znaleźć dowód winy danej osoby, może także zdecydować się chronić któregoś gracza. W trakcie FAZY NOCY może ALBO odkryć tożsamość wybranego gracza, ALBO obronić wybranego gracza - oznacza to, że dany gracz nie może zostać w trakcie tej FAZY NOCY zostać porwanym lub zabitym przez przybysza.

Lekarz - Jego rola jest oczywista - leczyć rannych i chorych. W trakcie FAZY NOCY wybiera jedną postać, którą będzie chronił - oznacza to, że dany gracz nie może zostać w trakcie tej FAZY NOCY zostać porwanym lub zabitym.

Natrętna sąsiadka - Nie ma nic gorszego, niż sąsiadka, interesująca się wszystkim, tylko nie tym, co trzeba. Przyjdzie taka do domu, będzie siedzieć całą noc i oglądać zdjęcia rodzinne. Albo zaprosi Ciebie do siebie, żeby oglądać JEJ zdjęcia rodzinne. Śmierdzi kapustą, starymi kapciami i wszędzie za nią łazi kurduplowaty pies. Jak tu jej nie kochać? W trakcie FAZY DNIA gracz wybiera jedną postać, z którą spędzi noc - dany gracz utraci możliwość działania w trakcie FAZY NOCY.

Dziennikarz - polowanie na wampira to także świetna zabawa dla mediów, które mają nadzieję na podskoczenie wskaźników oglądalności. Podczas FAZY DNIA dziennikarz, typując daną osobę, znacznie zwiększa szansę na jej wysłanie na badania lub ochronę przed nimi - jego głos liczony jest podwójnie!

Obywatel - Zwykły mieszkaniec, który, ogarnięty paranoją polowania na demona w Happysville, codziennie dzwoni do radia, podejrzewając, że jego sąsiad/listonosz/pokojówka/sprzątaczka/pies to demon. Dzięki takim jak on, codziennie ktoś zostaje wysłany z miasta na badania.

Przedmioty

Nagrania Nataszy Urbańskiej - jedna z niewielu rzeczy, która może odstraszyć Wampira. Jeżeli pogłoski są prawdziwe, to te okropne nagrania przyczyniły się do śmierci populacji krwiopijców w Warszawie.
Chronią jednorazowo przed atakiem wampira. Pasywne - działa cały czas, aż gracz padnie ofiarą Wampira.

Gaz pieprzowy - mały, ale skuteczny. Pozwala bronić się w razie ataku, ale nie licz na niego za bardzo.
Jednorazowo chroni przed atakiem Łowcy. Pasywne - działa cały czas, aż gracz padnie ofiarą Łowcy.

Przebranie - całe te polowania sprawiły, że nie ufasz nikomu. Za każdym razem, gdy wychodzisz z domu, przebierasz się, w samochodzie trzymasz komplet zapasowych ubrań. Niezwykle trudno Cię wytropić i często Ci, którzy Cię śledzą, zdobywają błędne informacje.
Za każdym razem, gdy ktoś chce poznać rolę postaci, otrzymuje losowe informacje.

Zestaw małego detektywa - chciałeś kiedykolwiek poczuć się jak Herlock Sholmes? Albo Sherlock Holmes? Oto Twoja okazja! Poznaj swoich sąsiadów lepiej! W zestawie: komplet przebrań, lupa, aparat, pluskwa i batonik Mars.
Jednorazowo pozwala w trakcie "fazy nocy" poznać rolę innego gracza.

Lornetka - Nie ufasz sąsiadom? Masz w sobie żyłkę podglądacza? Dzięki lornetce wraz z zestawem filtrów dowiesz się, co porabiają Twoi znajomi w nocy!
Przedmiot jednorazowego użytku. Pozwala "śledzić" trzech wybranych graczy w trakcie fazy nocy, Dowiadujemy się wówczas, co robili podczas Fazy Nocy, ale nie poznajemy ich ról (np. wiemy, że Heniek poznawał rolę Kaśki, ale nie wiemy, kim jest dokładnie). Jeżeli śledzona postać posiada przedmiot "Przebranie", otrzymujemy mylne informacje.

Bilet na imprezę - w Happysville zawsze jest co robić. A to koncert, a to mecz, a to walki w kisielu. Bilet pozwoli Ci spełnić marzenia Twoje i drugiej połówki/przyjaciela!
W trakcie fazy dnia wybieramy gracza, z którym wybierzemy się na imprezę. "Ofiara" nie może w trakcie Fazy Nocy wykonywać żadnych akcji. Jednorazowego użytku.

Dowód niewinności - Jestem niewinny! Patrzcie, czy gdybym był wampirem, miałbym zaświadczenie z "honorowego krwiodastwa"? A gdybym był Łowcą, to trzymałbym w domu ksiązkę "Wrota Baldura"?!
Jednorazowo chroni przed "wygnaniem" z miasta wskutek głosowania.

Wsparcie mediów - to raczej status, niż przedmiot. Kiedyś uratowałeś jakiegoś kotka w trakcie pożaru, albo uratowałeś sto fok przed przerobieniem je na dżem. Zasłużyłeś się czymś w Happysville i wszyscy Cię cenią.
Każde głosowanie zaczynasz z jednym głosem "ochrony" (tak, jak gdyby któryś z graczy zapewniał w audycji, że jesteś niewinny).

Groźny pies "Dobiegam do furtki w 5 sekund - a Ty?" taki napis odstraszy najbardziej natrętnych gości.
Zapewnia jednorazową ochronę przed odkryciem roli (pasywne).

Rewolwer o broń w Happysville wyjątkowo trudno. Zresztą i tak to głównie atrapy. Mało kto jest w stanie zabić taką bronią bez odpowiedniego przeszkolenia, ale zawsze budzi ona respekt i strach agresorów.
Jednorazowo pozwala chronić wybranego gracza.

Postacie nie mogą wylosować przedmiotów, które dają im zdolność, którą już posiadają (np. policjant nie może wylosować rewolwerum gdyż sam posiada zdolność chronienia innego gracza, a Inkwizytor nie wylosuje zestawu małego detektywa).

Cóż, to chyba tyle. Potrzeba mi co najmniej 10 graczy (sporo, ale gra nie wymaga wiele ^^). Ewentualnych graczy prosiłbym także o nie komunikowanie się poza grą - chyba że znają swoją tożsamość.

PRZYKŁADOWA GRA:
gra 11 graczy:
Mikołaj (Demon)
Tomasz (Przywoływacz)
Heniek (Obłąkany)
Kasia (Łowca Demonów)
Grzesiek (Inkwizytor)
Łukasz (Policjant)
Marta (Lekarz)
Hieronim (Alfons)
Joasia (Dziennikarz)
Ania (Zwykły obywatel)
Patryk (Zwykły obywatel).

Grę zaczynamy od FAZY NOCY.
Na PMkę Prowadzącego Grę przybywają PMki z ruchami.
Mikołaj (Demon) chce zabić Hieronima, podejrzewając, że może być on Łowcą Demonów. Tomasz (przywoływacz) pragnie poznać tożsamość Ani. Heniek zaś decyduje się odnaleźć swojego demona (musi przecież wiedzieć, z kim jest w drużynie) i poznaje tożsamość Grześka. Kasia, jako Łowczyni Demonów, decyduje się porwać Patryka, Grzesiek zaś poznać tożsamość Joasi. Łukasz, jako policjant, postanawia grę zacząć altruistycznie i decyduje się tej nocy ochraniać Joasię. Wreszcie Marta, jako lekarz, decyduje się pomóc Tomaszowi. Koniec fazy Nocy, Prowadzący Grę analizuje wiadomości i pisze nowego posta:

Cytuj:




Gorin - Sob 26.06.2010, 10:34:43
" />Hm... W sumie fajne. Zapisz mnie.
Nie wiem czy się spiszę, ale powinienem dać radę



Aerie - Sob 26.06.2010, 10:39:00
" />Ja też chcę, o rany, Mafia jest świetna. ^^



Polinick - Sob 26.06.2010, 10:40:52
" />Ja też chcę, ale nic nie rozumiem. Kto o czym wie, a o czym nie? Dlaczego jedni chcą kogoś bronić, skoro nie wiedzą kim ten ktoś jest, a dlaczego niektórzy nie chcą?




Orick - Sob 26.06.2010, 11:12:54
" />Pol - grałeś kiedy w Mafię może? Jeżeli tak, to będzie Ci dużo łatwiej zrozumieć, jeżeli nie, to echh, wiesz, że ja jestem beznadziejny w tłumaczeniu

Gracze NIE ZNAJĄ swojej tożsamości (wyjątkiem jest Demon i Przywoływacz, który wiedzą o sobie wzajemnie oraz Łowca i Inkwizytor), dopóki dana postać nie zostanie wyeliminowana (wtedy Prowadzący Grę w poście zdradza jej tożsamość i znają ją wszyscy gracze). Tożsamość odkryć mogą także inne postaci (Przywoływacz, Obłąkany, Inkwizytor, Policjant), którzy jednak otrzymują tę wiadomość tylko dla siebie.

A dlaczego chcą bronić czy nie... Tak wymaga gra Jeżeli szukasz racjonalnego wyjaśnienia, to wyobraź sobie, że jest sobie miasto, gdzie wybucha nagle powszechna plaga nieufności, ludzie donoszą na siebie itd. itp. licząc, że złapie się winnych chaosowi. Jednocześnie chce się uchronić swoich bliskich oraz tych, którzy wydają nam się przydatni społeczeństwu (w przypadku gry policjanci i lekarze np.), choć nie wiemy, kim naprawdę są.



Jaquan - Sob 26.06.2010, 11:15:56
" />Wpisuję się.



Loki Lyesmyth - Sob 26.06.2010, 12:30:31
" />wpisuje się



Suiseiseki - Sob 26.06.2010, 12:50:53
" />ojezujachceee



Skowron - Sob 26.06.2010, 17:41:40
" />W mafię grałem, podobało mnie się, więc myślę, że spróbowałbym. Signed in.



Polinick - Nie 27.06.2010, 10:36:34
" />Nie mam pojęcia o co chodzi, ale spróbuję, jeśli nie macie nic przeciwko.



Shadow - Pon 28.06.2010, 23:12:37
" />...O/ Jak Orick to trzeba się zgłosić. Jeszcze raz O/.



Aderon - Wto 29.06.2010, 06:34:53
" />To ja też poproszę. W ciemno, z zasadami zapoznam się po południu



Risen - Czw 08.07.2010, 12:01:08
" />Mogę też? Jestem nowy, dopiero się zarejestrowałem, ale będę chyba dobrym graczem. Oczywiście jeśli jest jeszcze miejsce.



Orick - Czw 08.07.2010, 12:20:15
" />Cóż, wolałbym raczej userów z dłuższym stażem, mniejsze ryzyko opuszczenia gry... Mają inni gracze coś przeciwko?

No i musimy jeszcze poczekać na powrót Aerie z wakacji.



Vrenth - Czw 08.07.2010, 13:09:46
" />Ja też mogę?



Orick - Czw 08.07.2010, 13:12:43
" />Pewnie, pewnie, im nas więcej, tym weselej.



Vrenth - Czw 08.07.2010, 13:15:09
" />To mnie dopisz, proszę.



Skowron - Czw 08.07.2010, 14:23:32
" />Ja nic nie mam przeciw, żeby ktoś nowy grał, o ile się wywiąże.

To zaczynamy po powrocie Marty?



Orick - Czw 08.07.2010, 14:24:01
" />Owszem.



Aderon - Czw 08.07.2010, 19:07:34
" />Jeśli Risen da uczciwe słowo, że nie rozmyśli się po paru dniach, to nie widzę problemu, by blokować nowej krwi dostępu do gry



Alan Wolf - Czw 08.07.2010, 19:19:55
" />A co mi tam. Zapisz i mnie ^^



Jaquan - Czw 08.07.2010, 21:07:07
" />Ja nie mam nic przeciw. Najwyżej szybko wyleci



Risen - Czw 08.07.2010, 22:11:40
" />No jak na razie bardzo dziękuje. Obiecuję, że szybko z tego forum nie odejdę. A kiedy gra się zaczyna dokładniej? Bo chaciałbym wiedzieć jeśli dołączę.



Shadow - Czw 08.07.2010, 23:23:51
" /> Cytuj:



Eryr-rhydd - Czw 08.07.2010, 23:44:47
" />Ani Marta ani Aerie ani jej powrót nic mu nie mówią. Gra rozpocznie się pewnie po 16 lipca, prawda?



Orick - Pią 09.07.2010, 05:20:50
" />Aerie chyba w tym tygodniu wraca? Czy w przyszłym? Ade, kiedy?



Aderon - Pią 09.07.2010, 13:15:54
" />W tym. O cholera, szybko zleciało, trzeba wyganiać dziwki, Orick



Orick - Nie 11.07.2010, 21:09:24
" />Uwaga, zatem dzisiaj na PW każdy otrzyma rolę, którą my wylosowałem Grają:

1. Gorin
2. Aerie
3. Pol
4. Jaquan
5. Loki
6. Sui
7. Skowron
8. Shadow
9. Aderon
10. Risen
11. Vrenth
12. Alan

Po otrzymaniu PW bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości. Po prostu chcę wiedzieć, że wszyscy są aktywni.

Ktoś wie, co z Suim? Tylko od niego nie otrzymałem potwierdzenia.



Oceansoul - Nie 11.07.2010, 22:05:23
" /> Cytuj:



Orick - Pon 12.07.2010, 05:46:33
" />Ech, to nie wiem, gracze, czekamy na niego?



Gorin - Pon 12.07.2010, 06:36:53
" />I tak pare osób na zlot wyjechało, nie?



Polinick - Pon 12.07.2010, 09:45:16
" />Tylko Sui. Myślę, że możemy pierwszą edycję zagrać bez niego, bo pewnie szybko pójdzie. A potem zrobi się kolejną z Suiem.



Orick - Pon 12.07.2010, 09:50:12
" />Tylko że to może poniekąd zdradzić jego rolę, jeżeli rozegramy którąś turę bez niego. Wiadome, że jak tej nocy zginą 2 osoby, to znaczy, ze Sui nie jest ani łowcą, ani demonem, a jeżeli 1, to będzie wiadome, że musi być którymś z nich
Co na to inni?



Polinick - Pon 12.07.2010, 09:56:30
" />Nowe losowanie :P



Mith - Pon 12.07.2010, 10:04:29
" />Mogę go zastąpić



Aderon - Pon 12.07.2010, 10:07:58
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Pon 12.07.2010, 10:53:29
" />a może to oznaczać że ktoś dobrze wybronił swojego pana :p



Aerie - Pon 12.07.2010, 11:25:36
" />Niech Ade go zastąpi, szybko rozegramy tę partię, a następnym razem (o ile Orickowi będzie się chciało prowadzić) zagra też Sui.



Alan Wolf - Pon 12.07.2010, 11:28:50
" />Jestem za, a nawet przeciw! Im szybciej zagramy tym szybciej skończymy i Sui będzie mógł zagrać w 2 partii ^^



Aderon - Pon 12.07.2010, 11:34:21
" />Cytowałem Mith, Aerko



Aerie - Pon 12.07.2010, 11:35:42
" />Ja, ja... Ja dopiero wstałam! :<



Jaquan - Pon 12.07.2010, 13:05:49
" />Mith zastąpi Sui'a i jedziemy z tym koksem.



Orick - Śro 14.07.2010, 19:39:46
" />Trochę szkoda, że tak za jego plecami... ale trudno. Mith, zaraz Ci na PW wyślę rolę, jaką dostałaś.

UWAGA!

Zwycięzcy tej edycji otrzymają bonus do wybrania w następnej (jeżeli dojdzie do skutku). Zapowiada się także kilka kosmetycznych zmian. Wszystko oczywiście będzie zależeć od waszego ewentualnego zainteresowania.



Skowron - Śro 14.07.2010, 19:53:47
" />Ja będę chętny, wygram, czy przegram. Spodobało mi się



Alan Wolf - Śro 14.07.2010, 19:54:44
" />Ja też! Ja też! W końcu ktoś musi zginąć w 3 turze!



Skowron - Śro 14.07.2010, 19:57:30
" />Nie zginąłeś, wysłali Cię do nasa, ale nie zabili xd



Alan Wolf - Śro 14.07.2010, 19:59:43
" /> Cytuj:



Gorin - Śro 14.07.2010, 20:08:44
" />btw. kto wygrywa? i kedy?



Aerie - Śro 14.07.2010, 22:11:38
" /> Cytuj:



Shadow - Czw 15.07.2010, 12:51:47
" />"Bonus"? To teraz mnie zaciekawiłeś Oricku . A co jak będzie jeszcze więcej chętnych do zabawy? Będą nowe jakieś "klasy"?



Orick - Czw 15.07.2010, 14:23:35
" />Nie sądzę, wolę, gdy jest więcej "Szaraczków". Dojdzie jednak małe urozmaicenie, które nawet szaraczkom da więcej zabawy.



Mith - Wto 20.07.2010, 19:13:13
" />Coo się dzieje, że stoimy z sesją od soboty?



Orick - Wto 20.07.2010, 19:31:08
" />Moja wina, na starym kompie mam logi i myślałem, że na kogoś czekamy ^^ Jeszcze dziś powinien być odpis.



Alan Wolf - Pią 23.07.2010, 19:27:53
" />No to teraz tylko czekać na 2 edycję ^^ Poszło nawet sprawnie, prawda Orcik?



Aerie - Pią 23.07.2010, 19:29:55
" />To było fantastyczne, dzięki Orick!! ^^ I wszystkim graczom też dzięki za wspólną grę. ;)



Skowron - Pią 23.07.2010, 19:34:31
" />No, fajnie było. Chociaż wiadomo było, że przegram w momencie jak vrenth nikt nie pilnował xP
Ale i tak długo się utrzymałem
Czekam na 2 ed.



Mith - Pią 23.07.2010, 19:37:48
" />Nie chcieliście mnie słuchać, gdy mówiłam, że Vrenth jest tą złą ;<



Alan Wolf - Pią 23.07.2010, 19:39:54
" />Za to posłuchali cię jak mnie udupiałaś xD
Ale zostawmy to. Orcik, kiedy druga edycja? ^^



Mith - Pią 23.07.2010, 19:42:59
" />Tutaj akurat ja posłuchałam innych A specjalnie pisałam pierwsza, zamiast czekać! ;<

No, ale fakt, zostawmy. Kiedy następna? ^^



Orick - Pią 23.07.2010, 19:45:12
" />No, Mith, mieliście to wygrać Zajęłabyś Vrenth i w końcu byście ją dopadli

Następna jakoś na przyszły tydzień, może.



Polinick - Pią 23.07.2010, 19:53:41
" />O matko! Udało się :D A już się bałem, że wykończycie Vrenth. Było nieźle, tylko trochę za proste jest odgadnięcie tożsamości innych graczy. Czekam na drugą edycję, dzięki wszystkim.



Skowron - Pią 23.07.2010, 19:54:58
" />Ja wiedziałem bo ją odkryłem. A nie napisałem, bo akurat mnie nie było jak mr. O zrobił odpis. :< :>



Aerie - Pią 23.07.2010, 19:57:43
" />Serio odgadliście? ^^ To ja jakaś tępa jestem, nikogo nie byłam pewna. :D



Skowron - Pią 23.07.2010, 19:59:34
" />Ja wiedziałem, że Alan jest niegroźny, ale po tym jak go typowałem. Polinick od razu wiedziałem że jest inkwizytorem, jak mnie wytypował. A Vrenth podejrzewałem i po spr. okazało się, że mam rację. Jeszcze Aerie myślałem, że kimś ważnym jest, a to tylko dziennikarka. :>



Alan Wolf - Pią 23.07.2010, 20:05:54
" />Odgadnąć nie było wcale trudno. Od początku wiedziałem że Aerka nic nikomu nie zrobi, a Pol jest kimś na kogo trzeba uważać. Podejrzewałem też Vrenth i cholera miałem raję! ^^



Polinick - Pią 23.07.2010, 20:06:30
" />To że jest dziennikarką, było wiadomo od podsumowania pierwszego dnia. My z Vrenth po pierwszym dniu mieliśmy wątpliwości co do 3 osób.



Gorin - Pią 23.07.2010, 20:17:29
" />Ja po raz kolejny na tym forum czuję się szary i niewartościowy :<
Nie mniej, świetnie się w to grało. Ja chcę jeszcze! ^^



Aderon - Pią 23.07.2010, 20:22:54
" />Mnie również świetnie się grało Tuż przed tym, jak mnie wytypowano, miałem pewne wątpliwości czy nie ściągam na siebie zbyt dużo uwagi, no i cóż, faktycznie tak było. Na następny raz będę pamiętał, by nie grać aż tak agresywnie.



Vrenth - Pią 23.07.2010, 21:35:15
" />Bałam się, że z Mith będzie problem jak odgadła kim jestem. Gdyby przyszła do mnie tej nocy też, to już by Was przekonała, żeby mnie wyrzucić

Grało się świetnie. Dzięki wszystkim i czekam na następną turę.



Jaquan - Pią 23.07.2010, 21:56:00
" />Pech, Ja o bycie Łowcą podejrzewałem Shadowa bo Pol go wiecznie bronił. Ale sprawa Mith mnie przekonała. Szkoda tylko, że załatwiliście mnie na wstępie... Pal licho czekam na drugą edycję. I to jak najszybciej ^^



Loki Lyesmyth - Sob 24.07.2010, 00:10:26
" />widziałeś kto jest po stronie dobrych, szkoda ż tak późno i nie zdążyliśmy użyć naszych wpływów



Orick - Sob 24.07.2010, 07:21:58
" />Pierwszy post został aktualizowany - fabuła, role (nie ma już dziwki - zamiast niej jest Natrętna Sąsiadka). Jeden dział jeszcze w przygotowaniu.



Aerie - Sob 24.07.2010, 08:13:22
" />Oricku, uwielbiam cię. Nie mogę się już doczekać drugiej edycji! ^^



Gorin - Sob 24.07.2010, 08:31:53
" />Motyla noga, jaka szkoda, że wyjeżdżam :<
Oricku, będzie 3 edycja? :<



Polinick - Sob 24.07.2010, 09:05:13
" />Ja jestem chętny, ale mam dwa pytania.
1. Zwycięska drużyna z pierwszej edycji otrzyma jakieś-tam bonusy, ale to nie znaczy, że będą i teraz razem w drużynie, prawda?
2. Rozmawialiśmy trochę jak można by utrudnić grę i mówiliśmy o komunikacji demona z przywoływaczem i łowcy z inkwizytorem. Jednak dalej mogą się kontaktować?



Vrenth - Sob 24.07.2010, 09:17:00
" />Ja też jestem chętna!



Jaquan - Sob 24.07.2010, 10:15:02
" />Jak mówiłem bardzo chętny do ponownej gry ^^



Orick - Sob 24.07.2010, 10:53:30
" />Tak, dostaniecie bonusy (niewielkie, nie chcę zaburzać równowagi w grze) i BYĆ MOŻE znów będziecie razem w teamie, bo oczywiście role będą losowane.

Nie, komunikację zostawiam. Ale spokojnie, system przedmiotów, które pojawią się w II edycji, wprowadzi nieco zamieszania. Będą mogły np. podawać fałszywe dane o roli gracza, chronić przed Łowcami/Wampirami, zapewnić nietykalność na jedną noc itp. itd. Zobaczycie na dniach.



Aderon - Sob 24.07.2010, 12:34:18
" />Ja, naturalnie, też w to wchodzę



Mith - Sob 24.07.2010, 12:45:38
" />Ja chcęęę :<
Ale pewnie mnie nie będzie, bo wood.
Oricku, będzie trzecia edycja, prawda? :<



Alan Wolf - Sob 24.07.2010, 13:01:16
" />Ja też chętnie jeszcze się pomęczę ^^



Skowron - Sob 24.07.2010, 16:01:15
" />@ Jaq No, trzeba przyznać, że najbiedniejszy byłeś.

Ja oczywiście też się zgłaszam, już nie mogę się doczekać jaką bd miał rolę. ^_______^ Przedmioty? Hmm... W sumie zaczyna mi to przypominać pewne mapy do w3 xd



Shadow - Sob 24.07.2010, 20:29:17
" />Też jestem chętny na drugą edycję!. Swoją drogą e-piąteczka dla Polla i Vrenth ;>.



Loki Lyesmyth - Sob 24.07.2010, 20:47:13
" />chce pograć



Orick - Nie 25.07.2010, 21:25:45
" />Pojawiły się opisy przedmiotów, jest ich tylko 10.

Zwycięzcy poprzedniej edycji otrzymują możliwość wyboru przedmiotu po tym, gdy poznają swoją rolę. Reszta oczywiście otrzyma losowo jeden z nich.

Do tej pory na listę chętnych - pewniaków mam wpisanych:

1. Aerie
2. Pol
3. Vrenth
4. Jaquan
5. Ade
6. Skowron
7. Shadow
8. Scream
9. ALAN KUFFA!
10. Sui
11. Mith
12. Gorin
13. Cann
14. Avis
Kolejne osoby - miejsca nieograniczone. Min 10.



Alan Wolf - Nie 25.07.2010, 21:29:41
" />A ja?
Danke ^^



Skowron - Nie 25.07.2010, 21:42:53
" />"Zakazano nawet grania w gry cRPG! "
This can't be! Widły w dłoń! Teraz łowcy nie mają prawa wygrać xd

No zgłaszajcie się!



Shadow - Pon 26.07.2010, 13:50:59
" />Gorina chyba nie zapisałeś w swojej liście ^^, no chyba że nie chce On.



Orick - Pon 26.07.2010, 14:15:43
" />Gorin i Mith pisali, że ich może nie być.



Gorin - Pon 26.07.2010, 22:09:50
" />Tak, mnie być nie moze ibo ja do wuja wracam za bardzon pijany żeby odpisiuyyyy rpbić



Skowron - Pon 02.08.2010, 15:24:17
" />No ludzie, zgłaszać się!



Mith - Pon 02.08.2010, 16:10:29
" />To się jeszcze nie zaczęło? Więc chcę! ^^



Suiseiseki - Pon 02.08.2010, 16:14:06
" />Jaa



Gorin - Pon 02.08.2010, 18:14:21
" />Eeejj... Wexcie od soboty zacznijcie. Proszęęęę. :<



Orick - Pon 02.08.2010, 19:11:23
" />A jeżeli zaczniemy w sobotę, to będziesz jako 12 gracz?



Cannabis - Pon 02.08.2010, 19:58:21
" />Jeśli są jeszcze miejsca, to też bym się zabawił Tylko jaki jest termin, bo nie rzucił mi się w oczy w żadnym z postów? Jeśli sobota to pasi.



Orick - Pon 02.08.2010, 20:08:15
" />No to 13 graczy, sobota. Jeszcze jacyś chętni?



Avis - Pon 02.08.2010, 21:00:23
" />14-ty nie zaszkodzi, mam nadzieje?



Skowron - Pon 02.08.2010, 21:23:40
" />Yeah, ale frekwencja!



Cannabis - Pon 02.08.2010, 22:08:18
" /> Skowron napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.