ďťż
Wštki |
Twoja postać!
Ivan - Śro 13.07.2005, 18:32:54 " />Witam. Otóż przedstawcie swoje postacie :p Mniej więcej cośtkaiego: Imie: Ivanhow Klasa: Super Wojownik Rasa: Cesarski Znak Zodiaku: Dama Główne atrybuty: Siła i Osobowść Umiejętności główne: Atlety, Długie ostrze, Średnia zbroja, Retoryka (innych nie pamietam, jak wlacze gre to lookne) Poboczne: Akrobatyka, Topór, Cięzka zbroja, (nei pamietam wiecej Teraz wasza kolej :] Glyph - Śro 13.07.2005, 19:03:59 " />Nie gram aktualnie (ostatnio skończyłem) ale moją postać pamiętam Imię: Erin Klasa: Poszukiwacz przygód (zawsze zapominam zmienić jak tworzę własną klasę ) Rasa: Cesarski Znak zodiaku: Dama Główne atrybuty: Siła, zręczność Umiejętności główne: długi miecz, retoryka, skradanie, lekka zbroja, zabezpieczenia, alchemia. Umiejętności poboczne: broń obuchowa, tarcza, ciężki pancerz, łuk, i coś jeswzcze . Głównie był to taki wojownik/złodziej posługujący się długim mieczem i retoryką. Frost - Śro 13.07.2005, 20:25:56 " />Hehe a to mój kolo : Imię : Tendril Klasa : Mistrz Toporu (moja własna) Rasa : Nord Znak zodiaku : Atronach Główne Atrybuty : Siła, Wytrzymałość Umiejętności Główne : Topór, Średni Pancerz, Retoryka, Handel, Atletyka; Umiejętności Poboczne : Ciężki Pancerz, Akrobatyka, Przemiana, Przywołanie, Płatnerstwo Jest on stworzony do walki posługując się toporem, 2 rodzajami pancerza i magią. Dobrze sobie radzi w handlu i retoryce. Bardzo się przydaje, ponieważ mając przemiane nie musimy się martwić o otwieranie zamków (Otwarte Drzwi i tym podobne to przemiana). No i to było na tyle o nim Galahad - Śro 13.07.2005, 20:30:31 " />Moj to: Nocny Łowca Chyba nie trzeba komentowac laze z elementami lekkiej zbroji ale wiekszosc bez pancerza sieka:P Frost - Czw 14.07.2005, 14:42:33 " />A inne rasy mogą mieć wiecej Umiejętności Głównych, bo ja gram tylko i wyłącznie Nordem. Przymierzałem sie do Redgarda, ale jakoś nie umiem się przemóc .... Nord może miec 5 głównych i 5 dodatkowych. Ma 27 pobocznych, a jak mają inni ? Glyph - Pią 15.07.2005, 14:22:13 " />Ekhm...tutaj mnie zaskoczyłeś. Zawsze wydawało mi się że umiejętności nie zależą od rasy i każdy ma po tyle samo umiejętności głównych i pobocznych. Ja zawsze grałem cesarskim i bretonem. I mieli chyba po 5 czy 6 umiejętności. Jakby ktoś to sprawdził nich napisze...sam jestem ciekawy Galahad - Nie 17.07.2005, 22:50:42 " /> Tendril Frost napisał(a): Frost - Czw 21.07.2005, 08:42:19 " />To spójrz sobie na liste Glypha Galahadzie. On ma 6 w głównych... Dltego sie zastanawiałem Hellscream - Wto 04.10.2005, 16:45:51 " />Imie: Drake Rasa: Argonianin Klasa: Mag dalej nie będe się rozpisywał. Fenrir - Wto 04.10.2005, 18:01:09 " />Na razie nie gram ale oto moja postać Name: Ariel Klasa: Poszukiwacz przygód Znak: Wojownik Rasa: Nord PS: Nigdy nie lecze likantropii Medivh - Wto 04.10.2005, 18:36:39 " />Imie: Medivh Klasa: Mag Bitewny Rasa: Elf Wysokiego Rodu Znak Zodiaku: Czeladnik Glówne Atrybuty: Inteligencja, Sila Woli (chyba) Wiecej nie pamiętam Jorun - Pon 19.12.2005, 19:34:43 " />Imie-bla bla bla klasa-Wojownik Rasa-Redgard znak zodiaku-dama Głowne atrybuty-osobowosc sila umiejętnosci głowne-retoryka Handel Dlugi miecz sredni pancerz atletyka celnosc Ingmar - Nie 01.01.2006, 19:43:55 " />Oki, moja kolej. Imię/nazwisko- Ingmar Darkstorm Rasa- Argonianin Klasa- fechmistrz (zdefiniowana przeze mnie) Znak zodiaku- Dama Główne atrybyty- Siła, Zręczność Umiejętności Główne: Długie ostrze, Ciężki pancerz, Zniszczenie, Atletyka, Lekki pancerz Umiejętności Poboczne: Przywrócenie, Akrobatyka, Retoryka, Lekki pancerz, Tarcza Orish - Nie 01.01.2006, 20:28:54 " />Hehe, ja mam trochę podobną do tych Glypha i Ingmara: Imię: Orish Shanlen Klasa: Kensai (własna) Rasa: Cesarski Znak zodiaku: Rumak Główne atrybuty: siła, zręczność Um. główne: długi miecz, tarcza, ciężki pancerz, atletyka, akrobatyka Um. dodatkowe: płatnerstwo, zabezpieczenia, retoryka, alchemia, przywrócenie Vrenth - Nie 01.01.2006, 20:59:03 " />grałam wielokrotnie (raczej zadania gildii niż główny wątek) różnymi postaciami. najczęściej zbrojnym lub złodziejem, bardzo rzadko i nieudolnie prawdziwym magiem. ostatnio gram takim mixem wojownika złodzieja i maga, nastawionym na walkę. nie pamiętam dokładnie, ale chyba tak: imię - Vrenth klasa własna (chyba Wojownik) rasa - Redgard (ze względu na odporność i adrenalinę) znak - dama (duże bonusy do wytrzymałości i osobowości) atrybuty - siła i chyba inteligencja (długo się wahałam i nie pamiętam co dałam ostatecznie - może to była zręczność) um. główne: długi miecz, ciężki pancerz, średni pancerz, akrobatyka, retoryka um. dodatkowe: tarcza, handel, przywrócenie, mistycyzm, zabezpieczenia postać, jak widać, nastawiona na walkę, ale nie tylko. należę do gildii wojowników, legionu cesarskiego, kultu Tamriel i gildii magów. więc jeśli rozwiązania słowne nie działają, atakuję. walczę mieczem jednoręcznym i tarczą (na razie pancerz marny), przywrócenie do czarów uzdrawiających i mistycyzm do oznaczenia, przeniesienia, interwencji bóstw... Orish - Nie 01.01.2006, 21:27:21 " />Takie pytanie (może głupie ): po co średni i ciężki pancerz jednocześnie? Nie lepiej "inwestować" w jeden rodzaj? Vrenth - Nie 01.01.2006, 22:46:07 " />równie łatwo znaleźć dobry pancerz ciężki jak i średni, dlatego oba. mogłam zastąpić drugą bronią, ale nie walczę nigdy inną niż mieczami. Orish - Pon 02.01.2006, 16:14:02 " />No ale nie masz atletyki, która po pierwsze jest bardzo dobrą zdolnością, a po drugie początkowo bardzo łatwo w niej awansować, zresztą później też... Frost - Pon 02.01.2006, 16:26:16 " />Orish ... ty chyba nierozumiesz do końca TES3 : Morrowind. To nie polega na tym aby jak najszybciej awansować, tylko dobrać umiejętności tak jak ci najbardziej pasuje. Może Vrenth nie lubi Atletyki, więc jej nie wybrała! Może woli bardziej złodziejskie umiejętności lub magiczne ... ja lubię Atletyke bo zwiększa szybkość postaci, ale to nie znaczy że szaleńczo chcę w niej awansować.... tyle z mojej strony. Vrenth - Pon 02.01.2006, 19:07:27 " />dużo szybciej awansujesz dzięki akrobatyce, co zresztą podnosi siłę, co podnosi udźwig. po prostu idziesz gdzieś i sobie skaczesz po drodze a atletyka jest fajna, ale nie za szybko się podnosi nawet jeśli cały czas biegam. a na początku znacznie zwiększa szybkość adrenalina - co prawda chwilowo, ale zawsze coś. za to przy moim sposobie gry muszę szybko zwiększać umiejętności złodziejskie. poza tym jeśli cały czas biegnę i skaczę przy tym, to jeden punkt do atletyki przypada mi na czas dwóch-trzech punków do akrobatyki. Galahad - Pon 02.01.2006, 21:51:10 " />Aktualnie gram od nowa w morka;D Klasa: Nocny Lowca Rasa: Breton Poziom cos kolo 20 zrobilem juz wszystkie misje dla gildii zlodzieji, aktualnie robie dla Morag Tong, i caly czas pracuje nad zniszczeniem mam na 65, a musze miec na 70 zeby awansowac w Telvanii aktualnie mam tak potezne artefakty, ze bije duzo mocniejszych przeciwnikow bez problemu bez kiwniecia palcem np: przywoluje sobie naraz 3 zywiolaki ;] Ivan - Czw 05.01.2006, 19:55:02 " />A miszcz powrócił do Morka i zrobił nową postać ;D Level 15, staty nawet te same co poprzednio. Lv 15, 20k na konciei mam zamiar opchnąć kilka rzeczy jeszcze ;] Teraz chcę się zapisać do Legionu w Gnisis i wyoknywać quwesty. Potem questy dla GW i instaluję dodatki xD Khazar - Pią 10.02.2006, 19:00:08 " />Może nie najlepsza, ale gram od niedawna. Imię: Iliendir Rasa: Mroczny Elf ( Dunmer ) Klasa: Władca otchłani ( wymyślona ) Poziom: 24 Znak zodiaku: Dama Główne statystyki: Siła, Inteligencja Główne umiejętności: Zniszczenie, Długie ostrze, Przyzywanie, Ciężki pancerz, Celność. Umiejętności poboczne: Retoryka, Tarcza, Iluzja, Akrobatyka, Handel Rozszerzę trochę temat i dodam itemy: Maska Claviusa Złośliwego, Adamantytowy napierśnik, Szklane rękawice, Orkowe buty ( fajnie wyglądają ), Ebonowe naramienniki, Zabójca Smoków ( mój zaklęty miecz ), Jakaś magiczna szata na wierzch. Medic - Sob 11.02.2006, 03:53:20 " />Imię - Takeda Rasa- człowiek gildia - Morag Tong( bodajże zabójcy) znak zodiaku - rumak główne atrybuty - zręczność , siła Um. główne - lekki pancerz, krótkie ostrze(miecz), akrobatyka,atletyka,zabezpieczenia Um.dodatkowe-celność, płatnerstwo, retoryka, tarcza, Galahad - Sob 11.02.2006, 06:57:56 " /> Medic napisał(a): Medic - Nie 12.02.2006, 05:24:30 " />Do morag tong zawsze chciałem należeć jak tylko wszedłem do ich domu wiedziałem że to moje miejsce. Inne specjalności bohatera traktuje jako poboczne (przynalezność do glildii magów, wojowników, 2 rodów i cos tam jeszcze było) Frost - Nie 12.02.2006, 15:53:21 " />Do Morag Tong wcale nie trzeba mieć reputacji. Wystarczy umieć otwierać zamki Ildrian - Sob 11.03.2006, 17:20:45 " />Ja nie pamiętam swojej klasy ale nie miałem nawet 2 levla Bo ciągle atakował mnie ten zabójca Ivan - Sob 11.03.2006, 18:32:21 " /> scary napisał(a): Khazar - Sob 11.03.2006, 20:42:40 " />Skrytobójca z Mrocznego Bractwa chyba... Ale można łatwo go zabić albo mu nawiać. Ivan - Nie 12.03.2006, 07:15:51 " />Można także zainstalować dodatek, gdy ma się wyższy level... MoszaR - Śro 15.03.2006, 16:08:37 " />imie:Moszar Straszliwy klasa:łucznik Rasa:Nord Umiejętności: takie jak ma klasa Level:chyba na 5 ostatni byłem (już dawno nie grałem) Quarmug - Pią 31.03.2006, 12:03:04 " />Imię: Lady Katrina Rasa: Redgard Klasa: Poszukiwacz Przygód Specjalizacja : Bojowa Główne współczynniki: Siła, Siła Woli Znak zodiaku: Dama Umiejętnosci główne: Ciężki Pancerz, Długie Ostrze, Przywrócenie,Handel, Retoryka Umiejętności poboczne: Zniszczenie, Przemiana, Płatnerstwo, Tarcza, Zabezpieczenia. Organizacje: Morag Tong, Wojownicy, Złodzieje, Magowie, Dom Redoran, Legion Imperium, Kult Imperium, Świątynia, Bal Molager, Ostrza Aktualnie mam coś koło 40 levela i 1/3 świata zwiedzone. Unthralion - Śro 12.04.2006, 10:48:36 " />Imię: Harragoth Klasa: Mściciel (własna) Rasa:Ork Znak:Dama Um główne Długie Ostrze,Ciężki Pancerz,Zaklinanie,Retoryka,Topór. Um poboczne Skradanie,Zabezpieczenia,Płatnerstwo,Alchemia,Miscyzm. Ród: Redoran Organizacje: Gildia Wojowników Legion Gildia Magów Morag Tong Ostrza {obowiązkowo} Popielni {obowiązkowo} Ingmar - Wto 02.05.2006, 15:56:37 " />Cóż sporo się zmieniło, jakiś czas temu zacząłem od nowa, bo tamtym jaszczurem dalej grać się już nie dało (a na dodatek cały czas znajdowałem wypasione buty i hełmy zamknięte ) Imię: Darkstorm Klasa: Templariusz (moja własna) Rasa: Cesarski Znak Zodiaku: Astronach Główne Atrybuty: Siła i Zręczność Umiejętności Główne: Długie Ostrza, Ciężki Pancerz, Przywrócenie, Atletyka, Retoryka Umiejętności Poboczne: Tarcza, Zniszczenie, Średni Pancerz, Akrobatyka, Broń Obuchowa I jak to się je? Staje do walki z Długim Mieczem i Tarczą, niekiedy Dwuręcznym (choć na razie żadnego porządnego nie mam, a po Charyzmer itp. nie będę się wybierał na tym poziomie) oraz podpakowany Ochronkami. Po walce leczę się zaklęciami, dzięki Retoryce mam niskie ceny i znacznie ułatwione zadania. Pancerz Ciężki z Domieszka Średniego sprawdza się znakomicie, Zaklęcia ze szkoły Zniszczenia pustoszą szeregi wrogów. A jak latam na lewitacji to mogę nieźle przyłożyć laską czarodzieja dzięki broniom obuchowym, czyli jest git. Nezehej - Czw 31.08.2006, 13:11:51 " />Jestem paladynem na obecnie 16 poziomie.Rasa to Cesarski.Jestem mistrzem ostrzy.Oczywiście w Oblivionie.A dziś kupuje TES 3 z dodatkami w Extra Klasyka neXt czy jakoś tak.Ale za 20 ZŁ TO SIĘ OPŁACA!!! Aria AlThor - Czw 31.08.2006, 13:21:38 " />JA Przeszedłem gre 3 razy Nord Barbażyńca lv 45 Dalej mi się nie chciało a jeszcze dodatku nie miałem Leśny Elf- Skrytobujca Fajnie się nim grało lv 39 (szczegulnie jak z łuku rozwałałem wszystkich (czar: Dandryczny Łuk [Stale] (w pierścieniu)) Mroczny Elf Czarnoksiężnik lv 43 Tą postacia się grało naj fajniej Szczegulnie na początku Pomagało Sanktuarium:D Arthas - Pią 29.12.2006, 17:51:05 " />Ja teraz gram takim hero: Dodam jeszcze że aktualnie jestem na 8 lvl'u ;] Imię: Arthas Rasa: Nord Klasa: Barbarzyńca Specjalizacja : Walka Główne współczynniki: Siła i chyba Wytrzymałość Znak zodiaku: Wieża Umiejętnosci główne: Średni Pancerz, Topór, Tarcza, Atletyka i to co ma barbarzyńca Umiejętności poboczne: to co ma barbarzyńca, nie pamiętam Rubenos - Sob 30.12.2006, 22:12:50 " />A ja zaliczam drugie podejście do gry. Może tym razem się wciągnę... Zmieniam podejście z tradycyjnej walki gdyż jest po prostu nudna. A więc: Imię: Rubenos Rasa: Leśny elf Klasa: Skrytobójca Znak zodiaku: Cień Jak na razie jestem w fazie "wczówania" się w postać tj. Z zapadnięciem zmroku wyruszam na grabowanie domostw. Lvl 2. VORADOR - Nie 28.01.2007, 11:42:10 " />Najlepsze jest to, że na pewnym etapie magiem stać na na trenerów i możem y stać się normalnym wojownikiem a nawet czymś więcej, to chyba działa też w 2 stronę. To jest paradoks tej gry . Ingmar - Nie 28.01.2007, 11:51:04 " /> VORADOR napisał(a): VORADOR - Nie 28.01.2007, 14:05:42 " />Prawda, ale potem nie miałem z kim walczyć, nie było wrogów odpowiednio mocnyc. Luena - Nie 28.01.2007, 14:11:42 " />możesz spróbować zabić CAŁE vivek... VORADOR - Nie 28.01.2007, 14:19:27 " />wyzwaniem był mistrz gildii wojowników, ork nawiasem mówiąc . Oraz Vivek trochę problemów narobił. Oczywiście najciekawsze momenty są jak jesteśmy łachmaniarzem, lub też łachmaniarką zależy od płci jaką weźmiemy. Pozatym chciałem ukończyć główną wędrówkę dlatego ich nie wybiłem, i tak jej nie ukończyłem utknołem w tych plemionach na dalekiej północy. miałem nawet tą magiczną rękawicę do pokonania jegomościa z wiecznie wiejącej góry . Luena - Nie 28.01.2007, 14:28:52 " />możesz przejść main questa zabijając viveka. VORADOR - Nie 28.01.2007, 18:12:33 " />Wiem, bo on nie jest bogiem tylko kożysta z potężnych artefaktów. Taki w sumie samozwaniec. Jaką wybrałaś gildię na początek?. Luena - Nie 28.01.2007, 19:50:13 " />gildie zlodziei. pamietam swoja pierwsza walke... machanie sztyletem na oslep VORADOR - Nie 28.01.2007, 22:51:11 " />Szkoda, że nie można się przyłączyć do gildi zabójców. W Oblivionie dali taką opcje, z każdym zadaniem maleje reputacja, ale wrażenia są takie jak w mafijnej rodzinie, plus mroczne dary. Generalnie gildia złodzieji jest najciekawsza, druga po tym to oczywiście Ostrza, niewidzialna ręka imperatora. Luena - Pon 29.01.2007, 08:38:48 " />Imię: Luena (a jakże) Rasa: Gnom (mody) Klasa: Poszukiwacz skarbów (wymyślona = szybkość + zręczność - do uciekania przed centurionami) Znak zodiaku: Dama wampiryzm rządzi ^^ Seldon - Pon 29.01.2007, 10:49:13 " /> VORADOR napisał(a): Luena - Pon 29.01.2007, 10:52:27 " />Jemu chyba chodzi o Cammona Tong. Seldon - Pon 29.01.2007, 13:46:59 " /> Luena napisał(a): VORADOR - Pon 29.01.2007, 14:36:31 " />Można się przyłączyć za to do wielkich rodów, tego nie ma w Oblivionie niestety. Khazar - Nie 18.03.2007, 12:11:05 " />Witam was po długiej nieobecności. W tym czasie robiłem różne rzeczy, min. grałem w morrowinda i rozwijałem moją nową postać. Imię: Khazar Klasa: Zabójca ( własna, jakby ktoś nie wiedział ) Poziom 33 Główne umiejętności: Zniszczenie, topór, długie ostrze ( 100 ), ciężki pancerz, akrobatyka ( 100 ), zabezpieczenia Dodatkowe umiejętności: atletyka, retoryka, przemiana, średni pancerz, alchemia oraz walka wręcz Zapomniałem dodać że jestem jak zwykle mrocznym elfem ;] Specjalnie sprawdziłem dokładnie 118 983 sztuki złota mam Gildie to tak: wojowników, magów, złodziei ( mózg ), Morag Tong, Komapnia wschodniocesarska ( Syndyk ), Wielki Ród Telvani, Świątynia, Kult Tamriel, Z ważniejszych cech: Siła 100, Inteligencja 97, Osobowość 108 ( duża zasługa maski Claviusa Złośliwego i Księżyca-i-gwiazdy ), Szybkość 100. Znak zodiaku: Dama Bardzo fajne mam rzeczy. Napierśnik ebonowy, rękawice ( obie ) Jej Dłoni, Naramienniki ( też 2 ) Jej Dłoni, Buty Jej Dłoni, Deadryczne Nagolenniki, Deadryczna Pęweż, miecz o ładnej nazwie Zwiastun Apokalipsy ( Deadryczny długi miecz, zaklęty przeze mnie na ładunek 300, dodający 30 - 50 obrażeń od ognia - razem to daje około 95 ataku ) Acha trochę wstyd bo noszę spódnicę, ażeby charakterystyczne "kolce" Nagolenników deadrycznych nie "przebijały" mi ebonowego napierśnika. Acha hełm Maska Claviusa Złośliwego. Ale się rozpisałem ! Niedługo dorzucę także tutaj link do screena. Fionn Dragonsbreath - Nie 18.03.2007, 19:06:59 " />Dotychczasowo grałem zawsze leśnym elfem, ale pomyślałem aby troche poeksperymentowac i oto co mi wyszło: Imię:Yngoth Rasa:Argonianin Klasa:Poszukiwacz przygód Umiejętności: Atletyka Włocznia Średni pancerz Bez zbroi Zabezpieczenia Skradanie się Lekki pancerz Handel Retoryka Celnośc I tyle:) VORADOR - Pon 19.03.2007, 19:19:15 " />Czekam na mistrza karate . Niech ktoś zawalczy umiejętnościami bez zbroi, walką wręcz, altetyką, akrobatyką, a resztę jakieś czary wzmacniające. Ingmar - Czw 22.03.2007, 10:08:13 " />Hmm, moja kolejna postać i być może już ostatnia, bo gram rekreacyjnie. ;] Imię: Ingmar Darkstorm Rasa: Nord Klasa: Poszukiwacz Przygód... Znak Zodiaku: Mag Umiejętności Główne: - Atletyka - Średni pancerz - Ciężkie Ostrze - Zniszczenie - Retoryka Umiejętności dodatkowe: - Topór - Przemiana - Celność - Ciężki Pancerz - Przywrócenie Gra się bardzo dobrze, tylko sporo kasy idzie na rzutki, shurikeny i sztylety, aby tą celność szkolić. ;] Huh, jeszcze screen: VORADOR napisał(a): Luena - Czw 22.03.2007, 10:46:25 " />w morku można Wystarczy pierścień Hircyna, a ciosy będą zabierać życie. Veronique - Czw 14.06.2007, 18:10:22 " />Właśnie zabieram się po raz pierwszy za Morrowinda. Z pytań wyszła mi klasa: inkwizytor. Jako rasę wybrałam bretona, jako znak maga. Czy da się czymś takim grać? Ingmar - Czw 14.06.2007, 19:02:14 " /> Cytuj: Ecko09 - Nie 17.06.2007, 18:40:27 " />Ja w morku gram orkiem wojownikiem. Znak zodiaku także wojownik. marcelin - Pon 02.07.2007, 21:01:00 " />Moją postać był: Imię: Zygfryd Rasa: Breton Poziom: 81 Klasa: Mroczny rycerz - własna Znak zodiaku: Czeladnik Główne cechy: Siła i inteligencja Um. główne: Długie ostrze ( 100), ciężki pancerz (100), akrobatyka (110), atletyka (84), zniszczenie ( 100) Um. dodatkowe: Przywrócenie, przemiana, iluzja, mistycyzm, obuch. Organizacje: gildie wojowników, magów, złodziei, morag tong, kampania wschodniocesarska, legion, świątynia, kult tamriel, telvianie - we wszystkich mistrz, bal molagner, ostrza, popielni, kult talosa - nie ma misji do tego. Muszę napisać, że moja postać dysponowała siłą i wytrzymałością równą 5000 i to, bez żadnych kodów i modów. Można uzyskać taką wartość, gdy spełnia się główny wątek i zaraża się spaczeniem w Ilunibi. Podczas choroby maleją ci codziennie wszystkie cech o 1, ale siła i wytrzymałość wzrastaja o 1. Musiałem długo czekać aby uzyskac ostateczną wartość. Najpierw idziesz do Domu spaczonych, wyzdrawia cie gość, a po tym udajesz sie do ołtarza kultu tamriel, gdzie po kilku modlitwach masz przywrócone obniżone umiejętności, lecz siła i wytrzymałość nadal są powiększone. Dzięki temu mogłem nosić 25000, zadawałem potężne ciosy, nie kończyła mi się kondycja i miałem większą premię do zdrowia, lecz szybko zużywały mi się bronie i gra mi się zaczęła nudzić. Ivan - Wto 03.07.2007, 08:10:10 " />Mój hero: Imię: Ivan Rasa: Nord Klasa: Norski Wyrzutek Poziom: 30 Znak Zodiaku: Dama Specjalizacja: Walka Główne Współczynniki: Siła i Wytrzymałość Um. główne: Długie Ostrza, Ciężki Pancerz, Tarcza, Zabezpieczenia, Celność Um. poboczne: Retoryka, Topór, Przywrócenie, Atletyka, Akrobatyka Organizacje: Gildia Wojowników, Gildia Magów, Gildia Złodziei, Ród Redoran, Świątynia, Ostrza Sprzęcior: Maska Claviusa Złośliwego, reszta Daedryki przykryte ekstrawagancką szatą (tak dla niepoznaki). Siekam daedrycznym claymorem. Kasa: Ponad 600k Twarz identyczna jak Ingmara kilka postów wyżej. Bliźniaki! How sweet! ;* kurado - Nie 06.07.2008, 09:34:03 " />Imie: nie powiem ci (taki nazwa) Klasa: poszukiwacz przygłup Rasa: nord Znak Zodiaku: wieża Główne atrybuty: Siła i Osobowść Umiejętności główne:atletyka ,długie ostrze ,tarcza ,ciężki pancerz ,przywołanie , Poboczne: i takie głupie handel retoryka itd Hasamit - Sob 06.09.2008, 20:26:28 " />Imie: Bartek Rasa: Szkielet Klasa: Wojownik Stalhrimu Styl walki: Walka Ulubione współczynniki: Wytrzymałość, Inteligencja Um. główne: Długie ostrze, Zniszczenie, Przywrócenie, Miscyzm, Średni pancerz Um. poboczne: Atletyka, Retoretyka, Celność, Handel, Zabezpieczenia Lvl: 35 Tallos - Pią 06.03.2009, 09:26:40 " />Ja postanowiłem jak najlepiej odwzorować swojego barda z gier opartych na D&D. A więc: Rasa: Breton Specjalizacja: Spryt Ulubione współczynniki: Osobowość, Zwinność Umiejętności główne: Broń obuchowa, Iluzje, Lekki pancerz, Celność, Retoryka. Umiejętności poboczne: Tarcza, Przywrócenie, Akrobatyka, Skradanie się, Handel. Znak zodiaku: Dama. Ostatnio stwierdziłem, że najchętniej zagrałbym postacią następującą, ale jestem już za daleko by zacząć od nowa): Rasa: Breton Specjalizacja: Walka Ulubione współczynniki: Siła, Wytrzymałość Umiejętności główne: Atletyka, Celność, Ciężki pancerz, Długie ostrze, Tarcza. Umiejętności poboczne: Handel, Przemiana, Przywrócenie, Retoryka, Zabezpieczenia. Znak zodiaku: Kochanek. Allemon - Czw 27.08.2009, 11:08:42 " />Moja postać to: Rasa: Nord Klasa: Paladyn (własna) Poziom: 47 Ulubione współczynniki: Sila i zręczność Umiejętności główne: Ciężki pancerz, długie ostrze, atletyka, akrobatyka, zabezpieczenia, celność Umiejętności poboczne: Handel, retoryka, bez zbroi, Aderon - Sob 14.11.2009, 14:06:28 " />Zamysłem mojej postaci była gra szybką i precyzyjną postacią a'la skrytobójca, używającą iluzji, mieczy długich i łuków. Postanowiłem jednak nosić ciężką zbroję, bo uwielbiam ebonowy pancerz. Wyszło z tego nijakie byleco, czyli typowy, ciężki wojownik z clyamore'm i znikomą umiejętnością zrobienia się niewidzialnym, gdy robi się gorąco. Postać bez charakteru - około 25 poziomu, dzisiaj, zacząłem grę od nowa taką oto postacią (1 poziom, obecnie Balmora i pierwsze questy dla różnych gildii ) Imię: Aderon Klasa: Mistyk - nazwa miała wyrażać maga, uznałem ją za najlepszą alternatywę dla magów, czarowników i innych zaklinaczy. Rasa: Mroczny Elf - na maga lepiej nadawałby się Breton, ale korzystając z "Better Facies" i "Better Bodies" postanowiłem zrobić właśnie Dunmera. Świetnie pasuje mi jego klimat, po południu zarzucę screena. Specjalizacja: Magia - wiadomo, mag. Ulubione współczynniki: Siła - to moja ulubiona cecha, nie ważne, jaką postacią gram. Cenię sobie udźwig, bo zawsze jest wiele do zabrania, nie ważne, co eksplorujemy Inteligencja - tylko dla many. Siła woli i tak mi błyskawicznie wzrośnie za sprawą używania zaklęć, a inteligencję będzie mi zwiększać tylko "przywołanie", więc szału nie będzie. Umiejętności główne: Długie ostrze - cóż, te mieczyki są po prostu ciekawsze od innych broni, a topór czy młoty mi nie pasują do mojej postaci. Docelowo dai-katana deadryczna lub ebonowy długi miecz (ale bez tarczy). Lekki pancerz - docelowo szklany. Pięknie leży na drowach. Zniszczenie - wiadomo, jestem magiem. Przemiana - grupa naprawdę przydatnych i uniwersalnych zaklęć. Czy to polecieć, pochodzić po wodzie, pooddychać pod nią, otworzyć zamek... Retoryka - nigdy nie brałem jej na umiejętność główną i teraz wiem, że to błąd, bowiem jest niesamowicie przydatna w wieeelu questach. No, chyba, że chcemy wykładać 3-4 setki łapówki, by odzyskać dług o wysokości 200 smoków... Umiejętności poboczne: Iluzja - kameleon (o wartośći 100) to bardzo dobry czar, do tego czasu musi starczyć niewidzialność. No i paraliż Przywrócenie - wiadomo, szkoda marnować eliksiry już po walce. Albo zostawiać połowę sprzętu na ziemi, bo jakiś cholerny truposz obniżył nam siłę. Przywołanie - nie raz nawet przeciętny summon potrafi uratować tyłek poprzez skupienie na sobie uwagi części przeciwników. Broń obuchowa - czasem mogę zechcieć użyć laski, lub jakiejś wiekiery, gdy znudzi mi się miecz Skradanie się - mrocznym elfem trzeba być, prawda? Poza tym, przymierzam się też do gildii złodziei. Rey - Sob 14.11.2009, 16:11:01 " /> Cytuj: Aderon - Sob 14.11.2009, 18:02:00 " />Nie robię ekwipunku pod "tru wymiatające buildy". Na 30 levelu nawet niemagicznym sprzętem wyżynam wszystko, więc po co mam kombinować z zestawami, które nie będą pasowały do wizerunku mojej postaci? Nawet ebonowy mieczyk wezmę wyłącznie dlatego, że świetnie wygląda. Mieczy dwuręcznych nie lubię, bo mają jelce na pół ekranu, a ja chciałbym, by mój mag był raczej szermierzem, niż rzeźnikiem z kosą prosto z anime feranos - Nie 15.11.2009, 14:59:41 " />Ja tak dawno grałem w to i już nie pamiętam wszystkiego, ale: Imię: (dla odmiany) Feranos Klasa: (chyba) skrytobójca Rasa: (zmiennocieplny??) jakaś taka jaszczurka była Specjalizacja: chyba złodziej (nie wiem prawie nic nie pamiętam z tej gry, mimo, że przeszedłem ją z dodatkiem) Wiem, że miał być skrytobójca - ktoś kto będzie zabijał skradając się i po cichu, wyszedl mag-wojownik Pamiętam, że miecz zrobiłem sobie sam, i był dosyć mocny, ale dodałem do niego (na szczęście) "łapanie dusz?" czy coś takiego i miałem doładowanie i pamiętam, że była fajna gra, ale dzięki nowej - zajebistej - modzie, w której gry zapisują savy na dysku C (względnie windowsowym) zamiast w pliku z grą straciłem savy i knghts of nine nie przeszedłem, nie było mi dane, po formacie. Mecender - Nie 03.01.2010, 10:04:49 " />Imię:Mecender Rasa:Leśny elf Znak:Rumak Umiejętności główne: Celność,lekki pancerz,krótkie ostrze,Iluzja,skradanie Umiejętności dodatkowe: Alchemia,zabezpieczenia,handel,akrobatyka,mistycyzm Sauron - Nie 03.01.2010, 11:04:36 " />Imię: Julius Maximus Rasa: Cesarski profesja: wojownik-erudyta :p (czyli połączenie zdolności sprytu i siły) znak zodiaku: Dama broń: długie miecze, głównie średnia zbroja do której dodałem elementy daedryczne. Miecz Błękitne Znamię, Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy, Opoka Eleidona, Pięści Randagulfa, Kirys Bogów, Pierścień Marary, Pierścień Denstagmera i jakieś inne cenne elementy poziom: 45 Luna_s20 - Wto 27.04.2010, 08:39:22 " />Moja aktualna postać: _______________________________ Imię: Magnus _______________________________ Rasa: Mroczny Elf _______________________________ Klasa: Nocny Łowca Znak _______________________________ zodiaku: Kochanek() _______________________________ Atrybuty: Siła Woli Szybkość _______________________________ Specjalizacja: Magia _______________________________ Główne Umiejętności: Skradanie się, Krótkie Ostrza Mistycyzm Iluzja Przemiana _______________________________ Dodatkowe Umiejętności: Zabezpieczenia Bez Zbroi Lekki Pancerz Celność Zniszczenie _______________________________ Ćwiczone Umiejętności: Lekki Pancerz Celność Krótkie Ostrza Skradanie się _______________________________ Herumor - Sob 04.09.2010, 16:13:33 " />Gdy ostatni raz grałem moja postać prezentowała się mniej więcej tak: Imię: Raith Rasa: Breton (wiem, że ma wkur*****cy głos, ale mody jakoś mogą zaradzić twarzy i włosom, do tego bonusy do magii i odporność na zaklęcia 50%!) Klasa: Mag Bojowy (moja wersja dla maga bitewnego) Znak: Artonach (IMO najlepszy wybór mimo blokady many, świetny mnożnik inteligencji) Specjalizacja: Magia Główne współczynniki: Siła, Inteligencja Um. główne: -Długie Ostrze, (najlepsze miecze) -Zniszczenie, (silne zaklęcia zadające obrażenia) -Przywołanie, (Artonach Burzy lub Dremora/Złote Bóstwo pomogą wrogom zająć się kimś innym niż tobą, na początku artonachy mogą nieźle napaskudzić wrogom) -Alchemia, (mikstury wbrew pozorom mogą okazać się wartościowe, zwłaszcza u Pełzacza ) -Ciężki Pancerz (do dobrego KP) Um. dodatkowe: -Przemiania, (najważniejsze zaklęcia z tej szkoły to otwarcie i lewitacja) -Mistycyzm, (absorpcja) -Przywrócenie, (leczenie) -Retoryka, (pomocne w znieważaniu wrogów) -Handel (czasem pozwala zmniejszyć cenę, a i łatwo się ją trenuje) Ekwipunek: Kirys Bogów, Upiorna Opoka, Amulet Nekromanty, Buty Oślepiającej Szybkości, Lewa Daedryczna Rękawica, Daedryczne Nagolenniki, Daedryczne Naramienniki, Lodowe Ostrze Monarcha (fajnie wygląda, a z moją postacią to, że Złote Ostrze jest lepsze nie ma znaczenia), do tego jakieś pierścienie które mi dawały kameleona 80-120%. Nosiłem też niemagiczną, ekstrawagancką szatę z moda "Zbrojownia Carnithusa" i zamiast koszuli czarną bandanę z tego samego plug-inu dla fajnego wyglądu. Nie dawały żadnych bonusów. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |