ďťż
 
 
 
 

Wštki


Tricki



coran - Wto 28.07.2009, 12:04:39
" />Piszcie tutaj różne sztuczki, wynikające (zapewne) w większości z bugów gry.

To tak na początek:

-Podkładanie zwoju pod miksturę, tuż po jej użyciu (ale zanim postać zdąży ją wypić)- dowolna klasa rzuca zaklęcie ze zwoju (w tym np wojownik może sobie załatwić w ten sposób chowańca).

-Zaklęcie zbroja wiary (+25% odp na obrażenia) i wytrzymałość (40%) się sumują (tzn np 4 zbroje wiary rzucone po sobie to 100% odp, a 2 wytrzymałości to 80%)... Co przy przekroczeniu 100% sprawia, że ataki odnawiają nam życie, zamiast ranić. Maksymalna odporność na wszystko wynosi 127%.

-Mnich może założyć zbroję Keldorna, jeśli ma wszystkie cechy równe bądź większe od niego.

-Zmiennokształtny w postaci (normalnego/większego) wilkołaka, po rzuceniu na siebie rozproszenia magii traci szpony (jeśli gramy solo wystarczy hełm Vhailora)- jednak możemy wtedy umiejscowić na ich miejsce dowolną broń którą może używać druid. Dla zmiennokształtnego/wojownika daje to 5 ataków kijem tarana, czy procą everarda (!). Jest to jedyna postać która może mieć 5 ataków bronią oburęczną/procą. I ciekawostka- proca everarda jako jedna z dwóch proc dodaje bonus od siły do obrażeń.

-Dziki mag: Już po wyjściu z Lochów Irenicusa, proponuję ukraść/kupić zwój z Ograniczonym Życzeniem. I teraz:
quick save/ lekkomyślne zaklęcie nahala: Ulepszona Tarcza Chaosu (7 lvl)
jeśli się uda, każde następne zaklęcie będzie miało sporą szansę na sukces (ominięcie dzikiej fali i normalne rzucenie zaklęcia)
teraz rzucając lekkomyślne zaklęcie nahala możemy sobie (ograniczonym życzeniem) odnawiać w nieskończoność zaklęcia, zatrzymywać czas, zmieniać się w Żelaznego Golema, Łupieżcę Umysłu, rzucać warunkowanie, uzdrowienie na całą drużynę itd.
I to na samym początku gry. [wysoka mądrość może się przydać]




NoName - Śro 29.07.2009, 14:54:42
" />Tu pokazana jest sztuczka umożliwiająca rozpoczęcie gry z ekwipunkiem jaki nam pozostał po ostatniej grze

http://www.youtube.com/watch?v=VdTCqbAN7RQ



coran - Czw 30.07.2009, 11:43:53
" />Ano zgadza się, wystarczy zrobić pauzę tuż przed rozpoczęciem intra, a po zakończeniu ładowania. I wyrzucić wszystkie przedmioty na podłogę.

Ponoć (nie sprawdzałem- dla mnie rozpoczęcie bg2 postacią z jedynki zbyt upraszcza grę... a co dopiero z zaimportowanymi przedmiotami), po zakończeniu intra nasze przedmioty są porozrzucane w różnych zakątkach lochów Irenicusa.

Kilka przedmiotów z bg1 nie ma w bg2, i zmieniają się one w inne przedmioty (tego samego rodzaju)...
o ile pamiętam Skraj Świata +3 zmienia się w Zwiastun +3
Duma Durlaga -> Rozpruwacz Dusz +4
pierścień czarów (zaklęcia z 1lvlu x2) -> pierścień czarów (+1 slot, 5/6/7 lvl)
pewnie jest tego więcej

-klikanie na przemian na Włócznię z Kuldahar i jakąś inną broń, odnawia nam za każdym razem 8 pż (a od czego jest pauza)

-dla zabójcy- kliknięcie na Kostur Magów daje niewidzialność > cios w plecy > znowu niewidzialność itd
do tego można dorzucić niepodatność na czary: poznanie (jeśli nie mamy maga to hełmem vhailora)
niepodatność na czary też się sumuje- można się uodpornić na kilka szkół magii naraz



NoName - Czw 30.07.2009, 13:15:35
" />Chciałbym jeszcze uzupełnić Twoją wypowiedź coran odnośnie importowania postaci. Powiedziałeś co prawdopodobnie się dzieje po imporcie z BG1 do BG2, chciałbym powiedzieć, że przetestowałem ten sposób importując postać z BG2( również do BG2 oczywiście) i wygląda to tak - przed rozpoczęciem intra wciskamy "I" by otworzyło nam się okno ekwipunku, następnie wszystkie przedmioty jakie mamy ze sobą lub na sobie wyrzucamy na ziemie. Tym sposobem ekwipunek z poprzedniej gry mamy tuż pod stopami od razu po rozpoczęciu nowej gry. Dodam też, że kiedy układamy ekwipunek naszej głównej postaci przed końcem "starej" gry nie warto wrzucać tam żadnych sakiew na mikstury/zwoje/przedmioty, gdyż po prostu nie "przejdą".

Pozdrawiam.




NoName - Pią 07.08.2009, 12:27:15
" />Chciałbym napisać o kolejnej sztuczce Dzięki niej możemy zdobyć 2 pierścienie Kangaxxa. Sprawa jest bardzo prosta - rzucamy na drużynę ochronę przed nieumarłymi i po prostu podchodzimy złodziejem i okradamy staruszka albo tuż po jego przywołaniu/pokonaniu pierwszej formy(nie pamiętam dokładnie) pierwszą osobą która przy nim stoi musi być złodziej W ten sposób po zabiciu ze zwłok wyciągniemy drugi pierścień.

Pozdrawiam.



Remiq - Wto 11.08.2009, 08:11:38
" />1. W lochach na Wzgórzach Wichrowych Włóczni trzeba kilknąć na studnię, a następnie szybko zrobić save. Potem możemy ciągnąć Smocze Hełmy bez końca .

2. Czarną Brzytwę w Piekle można zatrzymać bez straty dobrego charakteru- wstraczy po prostu ukraść łzę .

3. Można nabijać PD stająć z bronią dystansową (najlepiej z nieskończoną amunicją) stając na murach Saradush. No, ale trochę to potrwa :/.

To tyle z ciekawszych, wszystkie sztuczki są chyba wypisane tutaj:
http://wrota.cob.netarteria.pl/node/546?page=06



Greebo - Czw 18.03.2010, 17:13:52
" />To nie trick w sumie, ale bez instalowania żadnych modów miałem lesbisjski romans paladynką z Aerie po tym jak na chwilę zmieniła jej się płeć gdy oberwała czarem na obszarze dzikiej magii w Twierdzy Strażnika. Chlubię się tym teraz i niszczy mnie to za każdym razem jak to sobie przypomnę.



coran - Pią 07.05.2010, 12:28:23
" />A na taki przypadkiem trafiłem: rzucając duplikat jak z Hełmu Vhailora, możemy rzucić na niego wyssanie energii (cios odpowiednią bronią też da radę), potem większe przywrócenie. Zamiast 60% poziomu i umiejętności 'oryginału', powinien mieć 100%.



Urizen - Pią 07.05.2010, 18:51:19
" />Jeśli zapiszemy postać, która ma przywołanego chowańca i rozpoczniemy nią nową grę to nadal będziemy mieć te dodatkowe punkty życia za chowańca. Można przywołać go znowu i hp ponownie zostaną zwiększone. (cykl ten można przeprowadzać wielokrotnie, swego czasu miałam maga po 120hp)



Sphinx - Nie 09.05.2010, 07:52:50
" />W mojej wersji BG2 robiłem taki mały trik zwany klondzutsu .
Mój bard w wyzwalaczu wpisane miał 3X czar Zwodniczy sobowtór. Klony z tego czaru nie mogą rzucać czarów ani atakować lecz gdy grajkowi da się przynajmniej 1 broń dającą dodatkowy atak na rundę (Belm +2 , Szkarłatny ninja-to +3 ) klony mogą atakować . Klony posiadają takie same statystyki jak główna postać i można wyczarować ich nieskończoną ilość (ograniczenie to czas trwania czaru ) . Mi udało się stworzyć 8 klonów mojej postaci by mnie wspierały w niektórych finałowych walkach . Taka jednoosobowa armia idealna dla osób grających bardem solo bez drużyny .



Asnathan - Nie 09.05.2010, 12:27:29
" />E, tam. Ja nie jestem entuzjastą takiego wykorzystywania bugów gry. Graczowi tak nie przystoi



Skowron - Wto 11.05.2010, 20:01:41
" />Miecz mordenkeina (notabene najlepszy przywołaniec - lepszy nawet od tych 9lvl demonów xd(to też chyba bug)), jest niepodatny na zaklęcie odwołania (znaczy to co odsyła przywołańców).

EDIT.
@down Takie pytania to do pomocy. Co to ma do tricków?



Del - Nie 01.08.2010, 16:25:18
" />No nie wiem, obserwator odesłał mi miecz Zaklęciem Śmierci.

Mam pytanie: Jak przedłużyć formę Zabójcy?

Ochrona przed magiczną energią powoduje, że nie otrzymujemy obrażeń od przebywania w tej formie, ale koniec końców i tak giniemy.

Da się temu zaradzić?



Escal - Pon 02.08.2010, 10:14:43
" />Chyba się nie da. Gra tak działa, że po pewnym czasie przebywania w formie zabójcy po prostu giniemy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.