ďťż
 
 
 
 

Wštki


Tricki różne



ptero123 - Nie 08.03.2009, 21:14:06
" />Jak w temacie.

Mnie osobiście interesuje taki trick jak z neverwinter nights 2 na nieskończoność czarów dziennie. jako że gram tylko magiem:)




coran - Nie 15.03.2009, 20:26:11
" />1- nieskończoność mikstur: Wchodzisz w ekwipunek, wypijasz miksturę, czekasz parę sekund, wypijasz drugą... po paru sekundach (zanim postać zdąży wypić drugą miksturę), podnosisz ją (jedno kliknięcie), po chwili masz bodajże tysiąc sztuk tej mikstury^^

2- zachowanie przedmiotów z pierwszej drużynowej walki w candlekeep (iluzje gibberlingów itd)- wrzucamy przedmioty drużyny do ekwipunku> eksport/import postaci

3- zdecydowanie najsilniejszy czar w bg1: nienaruszalna sfera otiluke'a, wbrew opisowi nie ma na nią rzutu obronnego... przywołanie kreatur (czar lub różdzka), na jedną z nich rzucasz to zaklęcie, przez 9 rund masz nieśmiertelnego 'tanka' (wszyscy przeciwnicy będą go bezsensownie atakować^^), ewentualnie jeśli część przeciwników zacznie iść w twoją stronę, zarzucasz niewidzialność, odchodzisz trochę dalej... przyśpieszenie, i np. zabójcza chmura, ognista kula itd, nikt tego nie przeżyje ('tank' jest po prostu nieśmiertelny)

4- ognista strzała to jedyny czar który przechodzi przez nienaruszalną sferę otiluke'a, i przez odporność na magię (można nim zranić drizzta), rzucasz na przeciwnika nienaruszalną sferę otiluke'a, parę ognistych strzał, odczekujesz te 5 rund, dorzucasz pajęczynę, zabójczą chmurę

5- kolejny sposób na 1 przeciwnika: jeśli chcesz zabić drizzta słabą postacią, a nie chcesz stosować 'triku' z mgłą (przywołanie kreatur, odejście poza zasięg widzenia, zaatakowanie npca kreaturami), przywołujesz szkielety-4 chyba wystarczą, rzucasz na każdego z nich niewidzialność (oba zaklęcia trwają 12 godzin), podchodzisz szkieletami do npca w taki sposób, żeby nie mógł się ruszyć i rozkazujesz obronę miejsca w którym stoją. Wykańczasz drizzta czym chcesz, nawet z procy^^ (trochę to potrwa)

6- ogłuszenie npca zmiennobarwną kulą, strzałką ogłuszenia, nie powoduje wrogiej reakcji otoczenia... zaatakowanie ogłuszonego npca też (z tego co pamiętam)

7- strażnicy feniksa... podwyższasz sobie odporność na ogień- najlepiej powyżej 100%, odchodzisz w róg cmentarza, przy grobowcu w którym się oni pojawiają, rzucasz zabójczą chmurę, przywołujesz nonstop strażników feniksa- giną w sekundę, ty dostajesz expa, a ogniste kule regenerują ci hp... trzeba tylko uważać żeby żaden npc nie podszedł w tamto miejsce... ja nie miałem tego problemu... można tak zdobyć sporo doświadczenia^^

8- buty uziemienia+hełm ochrony+ochrona przed błyskawicami (zaklęcie kapłana/4poz)... na tak chronionego wojownika, rzucasz błyskawicę, w małym pomieszczeniu, jeśli byłeś dobrze ustawiony błyskawica odbijając się trafi go klikanaście razy, odnawiając w ciągu kilku sekund nawet 180 punktów życia (na bardzo trudnym poziomie trudności),
To samo, tylko mniej efektownie i łatwiej można zrobić z odp. na ogień i ognistą kulą (szczególnie jak się ma w drużynie kilku magów/barda, +ew. różdżki/zwoje/amulet pocisków)

9- parę ciekawostek:
-bard może zadawać cios w plecy (nawet x4, jak złodziej na 9 poziomie), musi tylko rzucić na siebie niewidzialność
-szkielety (animacja martwego) są odporne na działanie zabójczej chmury, warto połączyć te dwa czary
-ilość szkieletów/lustrzanych odbić jest równa poziomowi castera
-ulepszona niewidzialność sprawia że magowie (poza shandalarem) nie mogą na nas rzucać zaklęć (w całej grze nie zdarzyło się aby któryś rzucił wykrycie niewidzialności)
-przyśpieszenie działa prawie jak akcelaracja w bg2... bardzo przyśpiesza rzucanie zaklęć (i przerwy między nimi)
-kolczuga drizzta pozwala łowcy i wojownikom/magom-złodziejom kryć się w cieniu

10- ukryte przedmioty: (współrzędne sprawdzamy klawiszem L)
**płaszcz algernona, możemy ukraść algernonowi na piętrze gospody feldeposta w beregoście (zauroczenie KAŻDEGO, z rzutem obronnym, nieskończoność razy dziennie)
*szafir gwiaździsty: w zamkniętej skrzyni, w gospodzie candlekeep na początku gry... można ją otworzyć bodajże od 60% włamań
*diament- W dziupli niewielkiego drzewa, w pierwszej lokacji po Candlekeep, nad xzarem i montaronem
X = 4419
Y = 1956
*pierścień czarów (przy dwóch takich pierścieniach , można mieć nawet 20 slotów 1 poziomu dziennie, edwin 24 [drugi jest we wrotach baldura- ale można też eksportować postać i przyjść tu jeszcze raz]) Nie ma go w niektórych wersjach gry (wcześniejszych niż v1.1.4315 lub późniejszych niż v1.3.5512)
- Mapa Gospody Pod Pomocną Dłonią (zewnątrz)
X = 2553
Y = 3758
*Zbroja z Ankhega (Płaszcz Noobera NTotSC) [wbrew opisowi może ją nosić druid]
- Nashkel
X = 187
Y = 2747
*Pierścień ochrony +1
- Pierwsza plansza na południe od gospody pod pomocną dłonią (na niej po raz pierwszy spotykamy Elminstera).
X = 1004
Y = 1115
*Pierścień ochrony przed ogniem
- Plansza na wschód od kopalni Nashkel.
X = 1955
Y = 2372
*Różdżka Chłodu
- Kopalnie Nashkel
X = 169
Y = 177
*Zwój zabójczej chmury i chromowej kuli
- Plansza na zachód od Kopalni Nashkel
X = 1793
Y = 414
*Sejmitar +2
- Wierza Durlaga na samym szczycie na zewnątrz "w" kominku obok jednego z bazyliszków W NTotSC w Twierdzy tego wampirka (taka sama plansza) zamiast Sejmitara jest jakiś worpalny (lub coś w tym stylu) miecz.

11- W Knieji Larsa (chyba po wykonaniu questu z kopalnią Nashkel), po dobrze przeprowadzonej rozmowie z Tavenem, w lewym dolnym rogu, zostaniemy przeniesieni do obozu bandytów, gdzie czeka nas rozmowa z tazokiem(!)- ma on drugie rękawice mistrzostwa.

12- Podobno w bg1 istnieje druga para butów szybkości, ma je lothandar, kumpel mareka- tego co nas zatruwa we wrotach baldura... Spotykamy go chyba 3 razy (raz próbuje odejść po wykonaniu questa), i radzę za każdym razem sprawdzić. Ale to chyba zależy od wersji gry, u mnie ich nie było.

Od czasu do czasu będę coś dorzucał.



Dadex - Pon 16.03.2009, 12:16:55
" />Witam. Mam takie pytanie apropos tricków. Nie wiem czy mi się coś nie pomyliło, ale zdawało mi się (coś czytałem kiedyś), ze w BG1 jest opcja utowrzenia wszystkich postaci (tak jak w IWD) do drużyny. Wykorzystywało się lukę w Candlekeep z tym kolesiami co się ćwiczyło... tylko nie wiem właśnie czy nie chodziło właśnie o tylko zdobywanie ich przedmiotów. Dawno o tym czytałem i nie pamietam... Wie ktoś?



coran - Pon 16.03.2009, 15:09:09
" />wklejam tekst z innej stronki:
"Także z salą treningową Obe'go wiążą się dwie sztuczki, które mogą Ci ułatwić grę. Po pierwsze, możesz podczas szkolenia zebrać sprzęt od tymczasowych sojuszników i eksportować swoją postać. Rozpocznij następnie nową grę i importuj postać z "zawłaszczonymi" przedmiotami w plecaku.

***Druga sztuczka jest bardziej złożona i umożliwi Ci przyłączenie tymczasowych przyjaciół na stałe do swojej drużyny. Co prawda postacie te nie będą zbyt rozmowne ale zawsze to coś nowego. W tym celu musisz wykonać kolejno następujące czynności:
- rozpoczynasz trening grupowy i wykonujesz zadanie
- odłączasz całą drużynę która zbiega się do Ciebie i żali na Twoją decyzję
- zagadujesz do najbliższego z NPC'ów ale na propozycję jego przyłączenia odpowiadasz NIE i zapisujesz grę
- gdy Obe mówi, że czas treningu dobiegł końca, akceptujesz to i błyskawicznie po zamknięciu okna dialogowego robisz pauzę i (jeśli nadal jesteś w sali treningowej) zapisujesz grę, jeśli się nie uda to wczytujesz zapisaną grę i próbujesz do skutku
- zagadujesz do najbliższego NPC i zwalniasz pauzę (jeśli okno dialogowe się nie otwiera wczytujesz grę do skutku), deklarujesz chęć przyłączenia go do drużyny
- zostajesz wyrzucony z sali, ale Twój NPC (masz jego portret) tam zostaje i szybko werbuje pozostałych, ewentualnie przeszukuje skrzynki
- nasza główna postać biegnie szybko do Goriona i razem wychodzicie z Candlekeep
- na zewnątrz będzie na Ciebie czekała cała ekipa i Imoen."***

Z tego co pamiętam, własną drużynę można wykreować przez multiplayer. Tworzysz drużynę, start, save game, wczytujesz już w single player.
Coś w tym stylu.

przy okazji parę ciekawostek o candlekeep:
-Po zauroczeniu szlachcica Thurstona (parter gospody Winthropa), da on graczowi 20 sztuk złota.
-Jeśli porozmawiasz z Elvenhairem kilkadziesiąt (28?) razy to da Ci 300 szt złota, co na początek jest sporą kwotą.
-Nagroda od Fullera (za przyniesienie bełtów- koszary), zależy od charyzmy. Przy 18 zamiast paru sztuk złota daje sztylet+1.
-Tak samo hull- przy wysokiej charyźmie daje 2 razy więcej złota.
-Z tego co pamiętam, odzywki niektórych npców, różnią się w zależności od charyzmy (choćby reakcja winthropa).
-W Domu Uzdrowień spotkasz zajętego myciem naczyń Czytacza, który (jeśli go zauroczymy) zdradzi nam, że pisze książkę o przygodach bohatera Zapomnianych Krain - Drizzta Do'Urdena.
-Za pokonanie Elvenhaira otrzymamy szatę wędrowcy, około 300 sztuk złota i 2750 xp. Chyba warto, za te 3-4 punkty reputacji. Najłatwiej to zrobić bronią dystansową (łuk albo strzałki)- stanąć na schodach- przy wejściu na piętro, i w razie, jeśli nie przerwiemy zaklęcia, szybko wejść na górę. Firebead rzuca 2 razy horror, strzałę melfa, płomienie aganazzara, i 5-6 pojedyńczych magicznych pocisków, a potem atakuje sztyletem. Nawet jeśli zginie, to spotkamy go znowu w beregoście, w jednym z domów na prawo od Gospody Feldeposta... Zleci nam proste zadanie, a po kolejnej walce otrzymamy tyle samo xp, złota i te same przedmioty- z tym że rzuci parę silniejszych zaklęć.
-Tak samo można zrobić ze strażnikiem, choćby na piętrze gospody winthropa, który pojawi się po włamaniu do szafki jednego ze szlachciców. Reputacja spada bodajże o 2 punkty, a w zamian zbroja płytowa i 200 xp.
-Pisałem wcześniej, ale co tam, na piętrze gospody winthropa, w jednej ze skrzyń (zamknięta- conajmniej 60 pktów włamań), leży szafir gwiaździsty (wart 1000 sz).




Dadex - Wto 17.03.2009, 16:25:29
" /> coran napisał(a):



Craven - Wto 17.03.2009, 16:54:50
" /> Cytuj:



Skowron - Wto 02.06.2009, 17:55:37
" />trochę mało tych "trików" myślałem że będzie więcej.
Ja znam tylko takie:
-Czasem gdy używasz wielu przywoływanych mobków podczas ataku na Drizzta Guenhwyvar się klonuje i może być jej nawet 5
-Guenhwyvar można zauroczyć za pomocą zauroczenia zwierzęcia tyle że trzeba się długo namęczyć a ona i tak po 1/2 turach z powrotem jest wroga
-Gdy ma się UB i dark side of the sword coast, jeden z magów na lodowej wyspie zostawia szate która między innymi dodaje +3 sloty na zaklęcia pierwszego lvl. W połączeniu z 6 które samemu można osiągnąc na jakimś 12 lvl i 2 pierścieniom czarów można osiągnąć nawet 36 czarów pierwszego lvl



coran - Wto 02.06.2009, 19:05:07
" />Co jest jeszcze zabawniejsze... jeśli się gra dzikim magiem... i wrzuci 36 lekkomyślnych zaklęć nahala (Bg Trilogy)...

http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/przedmioty-z-ntotsc/

Szata o której mówisz jest w tym spisie. Z tym że przedmioty w ntotsc są poprawiane w nowszych wersjach (z reguły osłabiane...).



Skowron - Śro 03.06.2009, 19:17:34
" />tak, tak, gdzieś już pisałem - to szata otchłani. Tylko że to jest przedmiot który wyskakuje w UB albo dark side of the swrd coast bo tylko te mam zainstalowane : P



coran - Śro 03.06.2009, 19:49:39
" />W dsotsc. Ale Northern Tales of the Sword Coast jest tak naprawdę duuuuużo bardziej rozbudowaną wersją Dark Side of the Sword Coast.
I to zrobioną przez Polaka.^^

Mówiąc UB masz na myśli Unfinished Business?



Skowron - Czw 04.06.2009, 13:32:04
" />tak, tak



coran - Czw 04.06.2009, 15:08:30
" />O ile pamiętam... UB nie dodaje nowych przedmiotów. W porównaniu do Dsotsc (a co dopiero NTOTSC) wprowadza bardzo niewiele zmian.



Skowron - Sob 06.06.2009, 16:39:56
" />wiem, ale ntostc mi buguje. A teraz chwila mojego triumfu...
<diaboliczny śmiech>
Znalazłem w końcu sposób żeby mieć tyle czarów co Edwin! (dzięki naszyjnikowi ucznia który dodaje mi pare czarów z każdego poziomu do 4 włącznie)




coran - Sob 06.06.2009, 19:26:28
" />Szkoda że nie ma takiego w podstawowej wersji.^^
Zawsze mnie wkurzało że nieważne jakiego maga zrobię, i tak będzie gorszy niż edwin.



Skowron - Nie 07.06.2009, 18:09:41
" />Nom : P ragefast go upuszcza
Mój mag już nie jest gorszy ^_^



EMEN - Śro 15.07.2009, 21:45:03
" />Kolejne ciekawostki:
1. Czar maga czy kapłana z 1 poziomu "ochrona przed złem" mimo, że wizualnie nie polepsza KP, ani rzutów obronnych to działa (i się też kumuluje).
2. strzały ukąszeń mogą zadawać nawet po 20 obrażeń przy każdym trafieniu. Dodają się do nich obrażenia z modyfikatora siły
3. Gdzieś przeczytałem, że przy pierwszym spotkaniu z Upiornym Rycerzem (gdy rzuca kule ognia) można go zabić. Mi się to nie udało a zadałem aż 235 obrażeń.
4. Drizzt'a można pokonać 1 vs 1. Na poziomie normalnym, podpakowanym Kagain'em (8 lvl, siła 25, zręczność 18, przyspieszenie, mikstura heroizmu, niewrażliwości,ochrona przed złem, jedność obronna... - co dało KP = -17 przeciw broniom siecznym i TrakO ok. 2). Drizzt zginął za pierwszym podejściem, ale Kagain'owi został tylko 1 PŻ po walce )
5. Jest kilka miejsc gdzie, można sobie nabijać exp. w nieskończoność. Poza jaskiną w lokacji z latarnią jest jeszcze pułapka przy wyjściu z 2 poziomu wieży Durlaga, która za każdym razem przywołuje 3 szkielety-wojowniki (12000 exp). Na wyspie wilkołaków pojawia się u mnie zawsze błąd przy zamianie 2 dziewczynek w wilkołaki - cały czas powstają jakby na sobie i są unieruchomione. Wystarczy ustawić łuczników i 420 exp za każdego zabitego.

Pozdrawiam.



Yeslick - Czw 16.07.2009, 10:05:11
" /> Cytuj:



Kamsztor - Czw 16.07.2009, 11:08:39
" /> Yeslick napisał(a):



EMEN - Pią 17.07.2009, 09:43:39
" />Z pokonaniem Drizzt'a miałem na myśli walkę czystym wojownikiem w zwarciu jeden na jeden - czyli bez lustrzanych odbić, rozmycia, przywołań potwora, animacji martwego, kumulacji ochrony przed złem czy ataków z dystansu dwuklasowcy czy wieloklasowcy to już inna bajka - szczególnie w BGI, gdzie zyskują znaczną przewagę nad jednoklasowcami.

A propo Upiornego Rycerza - to ten, który się pojawia od razu po wejściu do wieży Durlaga. Na jednej ze stron wyczytałem, że jak się pojawia na te 10 sekund to można go wtedy zabić i jakieś fajne itemy ma zostawić. niestety to chyba ściema

Pozdrawiam.



Yeslick - Pią 17.07.2009, 09:49:41
" /> Cytuj:



Valygar - Pią 17.07.2009, 11:50:24
" />Ech, a kto się pojawia po przemowie Ike, straszy nas, żebyśmy nie szli dalej i smaży wszystkich zebranych Kulą Ognia?



Rey - Pią 17.07.2009, 14:09:18
" />A nie warto byłoby sprawdzić kodem? Choćby fakt czy ma itemki.



miko - Nie 19.07.2009, 05:43:28
" />Jaki jest nesn grac na kodach ja nie rozumiem



Yeslick - Śro 19.08.2009, 12:30:35
" />Ktoś kiedyś mówił, że wezwany kodem Merlin (który po wezwaniu nazywa się Elminster ) ma zaklęcia 6 poziomu. Zauroczyłem go płaszczem Algernona i rzeczywiście. Ma zaklęcia 5 poziomu kapłana, 6 poziomu maga, w podręcznych czarach ma jakieś cuda, szkoda gadać ;]



coran - Śro 19.08.2009, 12:37:40
" />Hmmm ja to mówiłem.

Jakie zaklęcia 6 poziomu maga?
Hah, ciekawe że nie zostały wykorzystane w grze. Szkoda.

Jeśli nie ma nazw, to chociaż co robią? (pewnie mają swoje odpowiedniki w dwójce)



Yeslick - Śro 19.08.2009, 12:57:09
" />Z czarów kapłańskich ma z 5 poziomu wskrzeszenie i siłę herosa (chyba, że coś przeoczyłem, bo jak tylko oglądam te czary, to mi się gra resetuje xD), a z czarów maga z 6 lvl ma przyzwanie niewidzialnego myśliwego i klosz niewrażliwości (a, i jeszcze jedno - wszystkich czarów ma po 3, zaklęć z 5 lvl maga po 4, a z 6 lvl po 8!). Z umiejętności podręcznych to tak - przemiana w niedźwiedzia, wilka i Bóg wie co, może przyzwać ghasta, strasznego wilka, rzucić ochronę przed złem, przywołanie boskiej mocy, spowolnienie trucizny, leczenie lekkich ran, zauroczenie zwierzęcia, pomniejsze drążenie Larlocha, dotyk ghula, wampiryczne dotknięcie, nakładanie rąk, młot duchowy, rozproszenie magii, berserker, zauroczenie, niewidzialność, wykrycie zła, tworzenie zatrutych strzał (wszystko trzykrotnie może wyczarować). OMG, trochę tego jest



coran - Śro 19.08.2009, 16:19:57
" />Z umiejętności specjalnych ma wszystkie występujące w grze chyba.
Równie dobrze można je przypisać postaci Gate Keeperem.
Berserker od Minsca, strzały od Eldotha, ghast od Tiaxa itd...

Niewidzialny myśliwy w grze występuje.

A klosz niewrażliwości o ile pamiętam różni się od 3 poziomowej wersji 'tylko' tym, że mag może będąc w niej rzucać na siebie zaklęcia, np. lustrzane.

Miałem nadzieje na jakieś nowe animacje, ochr.przed magiczn.broniami/przemianę tensera/nishruu-ścierwojadu-żywiołaki-wiwerny/ul.przyśp/sobowtór/warunkowanie czy zamiana w kamień lub wyładowanie łańcuchowe^^
To byłoby coś

Swoją drogą ciekawe czy istnieje jakieś zabezpieczenie przed magicznymi pociskami, które nie blokuje jednocześnie wyczarowywania lustrzanych odbić (jak klosz niewr. z 3 poziomu). Po użyciu rogu kazgarotha można na siebie rzucać zaklęcia pierwszego i drugiego poziomu??

Btw po zniesieniu blokady expa kapłan może bez przeszkód rzucać słup ognia czy wskrzeszenie. Chyba siły herosa nie ma w księdze magii.

**
A apropo Upiornego rycerza- to po zagadaniu z Ike'iem w Brodzie Ulgotha, to po Wieży Durlaga (przed bramą i parter) oprowadza cię Ike z grupą turystów. Jest tam między innymi wytłumaczona obecność neutralnego szkieleta stojącego na środku centralnej sali.
Po dłuższej rozmowie Ike daje kamień strażniczy do podziemi, wtedy to poajawia się Upiorny Rycerz, mówi dwa zdania i na przyśpieszeniu miota 3 kule ognia (zabijając całe towarzystwo), po czym teleportuje się na dół.
Jestem prawie pewny że kiedyś udało mi się go utłuc.
I ma on tam hełm przeciwnego charakteru [Obrońca dla złej postaci! albo pogodzenie szat arcymaga u Edwina i Xzara], podobno w którejś wersji ma też pełną płytówkę+1 (tą samą co Tamoko przed finałową walką z Sarevokiem).
W niektórych wersjach podobno istnieje druga para butów szybkości (ma ją Lothandar- ten od Marka który nas zatruwa we Wrotach Baldura).
No i drugi pierścień czarów który znajduje się w jednej z opisanych wcześniej skrytek.



Yeslick - Śro 19.08.2009, 16:41:29
" /> Cytuj:



Alaundo - Czw 29.10.2009, 22:05:30
" />1) Nie jest to wielki trick ale może ktoś z nowych graczy o tym nie wiedzieć. Jedna z prostytutek w Głębokich Piwnicach ma Płaszcz Baldurana, najlepszy płaszcz w grze. Można go jej ukraść. Pewną wskazówkę można znaleźć w liście który posiada jeden z zamienionych w kamień ludzi znajdujący się w domu obok jarmarku we Wrotach Baldura. Jest też w nim wskazówka jak znaleźć Hełm Baldurana ale to akurat nie jest trudne.

2) Kupiec w sklepie w Nashkel skupuje skóry śnieżnych wilków. Sprzedajemy je w trakcie rozmowy a nie w normalnym handlu. Jeśli sprzedamy ich przynajmniej 20 to kolejne będą wypadały mu pod nogi. Można je wtedy podnieść i znowu sprzedawać aż będziemy mieli tyle złota ile zechcemy. Ale najpierw trzeba upolować te wilki a to nie zawsze jest łatwe...

3) Śnieżne wilki występują dość często w kilku stałych miejscach w lokacjach Chmurnych Szczytów w okolicach Nashkel a czasami nawet w lokacji z kopalnią, najczęściej pojedynczo lub w parach. Dla niedoświadczonej drużyny nie jest łatwym przeciwnikiem ale jest pewien banalny sposób (nie zawsze jednak działa). Jeśli tuż przed nosem wilka staniemy złodziejem ukrytym w cieniu albo niewidzialną postacią (choć tego akurat nie jestem pewien) i podejdziemy zwartą grupą "od frontu" to wilk nie będzie widział drużyny. Tak jakby węchem wyczuwał złodzieja ale nie mógł go zobaczyć i nadal stał przy nim. Kilka razy ten trick mi się udał ale zdarzało się, że w trakcie ostrzału z łuków nagle się budził albo w ogóle się nie udawał. Zdarzało się, że zadziałał przypadkowo na innych przeciwnikach. Nie wiem od czego to w 100% zależy?

Dawno nie grałem ale może jeszcze coś mi się przypomni.



Urizen - Nie 08.11.2009, 00:44:01
" /> Cytuj:



Orlpar - Nie 08.08.2010, 19:04:30
" />Kilka lat temu, kiedy pierwszy raz (pierwszy po okresie bycia noobem) grałem w baldurka odkryłem buga na skalpy.
Bierzemy 2 jakiekolwiek miksturki (najlepiej 2 różne) i wkładamy je do slotów szybkiego użycia w taki sposób -
OXX
X-mikstura
O-pusty slot

Skalp bandyty wkładamy w wolny slot.
Teraz przechodzimy do okna gry. W miejscu slotów szybkiego użycia powinniśmy mieć taką sytuację :
XXX
X-miksturka

Używamy miksturki po lewej.

Wchodzimy w ekwipunek.

Miksturę ze środka wrzucamy w miejsce skalpa, a skalp w miejsce miksturki.

Okno gry. Używamy miksturki ze środka.

Wchodzimy do ekwipunku. Ze środkowego slota wrzucamy do ekwipunku ponad 60k skalpów. Każdy za 25 złota u Feldeposta w Beregoście.

Wiem, że bugów i czitów na kasę jest multum... ale ten jest mój ! Nawet jak nie jest mój to i tak do końca życia będę mieć satysfakcję że sam go odkryłem !

P.S. Jakby ktoś mógł to można przetestować. Do baldura jedynki aktualnie dostępu nie mam niestety. Ostatni raz grałem kilka lat temu i nie jestem pewien czy to tak dokładnie miało być.

Jakby to up nie działało, jeszcze można spróbować tak :
Bierzemy 2 jakiekolwiek miksturki (najlepiej 2 różne) i wkładamy je do slotów szybkiego użycia w taki sposób -
OXX
X-mikstura
O-pusty slot

Skalp bandyty wkładamy w wolny slot.
Teraz przechodzimy do okna gry. W miejscu slotów szybkiego użycia powinniśmy mieć taką sytuację :
XXX
X-miksturka

Używamy miksturki po lewej, czekamy chwilę i używamy jej ponownie. Wchodzimy do okna ekwipunku i wrzucamy 65k skalpów z podręcznego do plecaka. 1 skalp = 25 złota. 65 000 skalpów = ponad półtora miliona. Na dodatek zawsze z tych 60k możemy wziąść 1 i od nowa Ale to dla maniaków którzy dają milion na tacę w świątyni.

P.S. Wieem że psuje przyjemność z gry takie coś, że be, że nieładnie, ale to MÓJ ! bug



Asmerillion - Nie 08.08.2010, 21:11:59
" /> Cytuj:



Orlpar - Pon 09.08.2010, 05:10:04
" />Wydaje mi się że to inny błąd. W tym bugu nie zamienia się miejscami zwojów, gemów czy miksturek tak żeby użyć gema zamiast miksturki. Skalpy da się wsadzić w sloty podręczne. Jak wrzucimy tam 2 miksturki i skalp, skalp zamienimy miejscami z miksturką i wejdziemy na ekran gry, to w miejscu gdzie powinien być skalp widzimy miksturkę. Używamy 2x i zaczyna naliczać od tyłu (1-1=0 0-1=65555). Myślę że to jest związane ze skalpami samymi w sobie... bo kiedy wsadzi się je do slotu to zamiast skalpu widać miksturkę obok.



Asmerillion - Pon 09.08.2010, 06:44:24
" />Aa, faktycznie, bez podmieniania. Masz rację.
Ale taki był trick, tylko na gemy.

Bez znaczenia.



Orlpar - Wto 10.08.2010, 06:25:20
" />a gemy da się wrzucić w "pod ręką" ? :O



Asmerillion - Wto 10.08.2010, 08:45:25
" /> Cytuj:



coran - Czw 12.08.2010, 08:56:25
" />Grając wojownikiem zdualowanym (najlepiej na 7 poziomie) na druida (dojdzie do 9), zmieniamy się w brunatnego niedzwiedzia.
Kapłanem lub magiem rzucamy rozproszenie magii - znikają szpony... w ich miejsce możemy wrzucić dowolną broń (której może używać druid).

Zachowujemy to samo trako, za to dostajemy dodatkowe dwa ataki... z przyśpieszeniem to daje 5 ataków/rundę... np Kijem Uderzeń, procą+3, Żagiewem Mrozu.
A dla bg1 to jest większy młyniec.^^

Że niedźwiedź jest wolny, to dorzucamy buty szybkości... Przemiana trwa na stałe, więc nie musimy tego nawet powtarzać.
A lustrzane odbicia zastępuje nam przywołanie z 10 niedźwiedzi, i 20 wilków.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.