ďťż
Wštki |
[Tribunal] Bestiariusz - Specjalne (Erador)
Erador - Śro 28.04.2010, 12:35:12 " />Wódz Durgoc Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 25-75 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie. Kwiecie Błyskawic â Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trujące Kwiecie â Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trzecia Bariera â Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka Dusza: 350 Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku. Wódz Kurog Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 25-75 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie. Kwiecie Błyskawic â Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trujące Kwiecie â Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trzecia Bariera â Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia Dusza: 350 Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca. Splamiony akolita Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 280 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Zabójczy Piorun Kulisty â Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel. Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk. Przywołanie Potężniejszego Truposza â Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s. Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną. Dusza: 300 Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie â Przywołanie Potężniejszego Truposza. Gedna Relvel Poziom: 40 Punkty Zdrowia: 700 Punkty Many: 1000 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 600%*. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Klątwa Gedny â Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel. Wzmocnienie Gedny â Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie. Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną Dusza: 300 Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny âmoże zabrać od 300 do 600 PZ! Tą potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki. *- Jest to zdolność âźwrodzonaâ, nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (co jest dość trudne). Barilzar Poziom: 45 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Ciężkie Powieki Harthoon â Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel. Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel. Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara. Dusza: 30 Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych â raniących â ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku. Niedoskonały Poziom: 80 Punkty Zdrowia: 2000 Punkty Many: 1000 Punkty Kondycji: 5000 Obrażenia: 60-75 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Mechanoid Porażeń â Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel. Odbudowa â Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie Pozostawia: eliksir niedoskonałego Dusza: 165 Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie â Mechanoid Porażeń â zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianiu jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę. Almalexia Poziom: 100 Punkty Zdrowia: 3000 Punkty Many: 1500 Punkty Kondycji: 1500 Obrażenia: 100 wręcz plus broń Specjalne: Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Odporność na Magię â Odporność na Magię 50%. Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Gniew Almalexii â Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel. Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara. Dusza: 1500 Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie â Gniew Almalexii â zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszając odporność postaci na ten żywioł i absorbując jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać. Oceansoul - Czw 29.04.2010, 18:47:56 " /> Cytuj: Erador - Nie 02.05.2010, 11:24:59 " />Wódz Durgoc Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 25-75 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie. Kwiecie Błyskawic â Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trujące Kwiecie â Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trzecia Bariera â Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka Dusza: 350 Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku. Wódz Kurog Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 195 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 25-75 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Regeneracja â Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie. Kwiecie Błyskawic â Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trujące Kwiecie â Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Trzecia Bariera â Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia Dusza: 350 Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca. Splamiony akolita Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 280 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Zabójczy Piorun Kulisty â Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel. Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk. Przywołanie Potężniejszego Truposza â Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s. Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną. Dusza: 300 Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie â Przywołanie Potężniejszego Truposza. Gedna Relvel Poziom: 40 Punkty Zdrowia: 700 Punkty Many: 1000 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 600%*. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Klątwa Gedny â Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel. Wzmocnienie Gedny â Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie. Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną Dusza: 300 Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny â może zabrać od 300 do 600 PZ! Tę potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki. * - jest to zdolność âźwrodzonaâ, nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (a trudno do tego doprowadzić). Barilzar Poziom: 45 Punkty Zdrowia: 500 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Ciężkie Powieki Harthoon â Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel. Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel. Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara. Dusza: 30 Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle, co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych â raniących â ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku. Niedoskonały Poziom: 80 Punkty Zdrowia: 2000 Punkty Many: 1000 Punkty Kondycji: 5000 Obrażenia: 60-75 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Magię â Odporność na Magię 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Mechanoid Porażeń â Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel. Odbudowa â Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie Pozostawia: eliksir niedoskonałego Dusza: 165 Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie â Mechanoid Porażeń â zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianie jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę. Almalexia Poziom: 100 Punkty Zdrowia: 3000 Punkty Many: 1500 Punkty Kondycji: 1500 Obrażenia: 100 wręcz plus broń Specjalne: Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Odporność na Magię â Odporność na Magię 50%. Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Niewrażliwość na Choroby â Odporność na Choroby 100%. Gniew Almalexii â Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel. Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara. Dusza: 1500 Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie â Gniew Almalexii â zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszające odporność postaci na ten żywioł i absorbujące jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać. wojjoo - Śro 05.05.2010, 12:12:13 " /> Cytuj: Erador - Śro 05.05.2010, 16:08:17 " />Poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |