ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Tribunal] Bestiariusz - Specjalne (Erador)



Erador - Śro 28.04.2010, 12:35:12
" />Wódz Durgoc
Poziom: 35
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 25-75 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic – Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie – Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera – Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka
Dusza: 350
Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku.

Wódz Kurog
Poziom: 35
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 25-75 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic – Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie – Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera – Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia
Dusza: 350
Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca.

Splamiony akolita
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 280
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Zabójczy Piorun Kulisty – Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel.
Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk.
Przywołanie Potężniejszego Truposza – Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s.
Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną.
Dusza: 300
Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie – Przywołanie Potężniejszego Truposza.

Gedna Relvel
Poziom: 40
Punkty Zdrowia: 700
Punkty Many: 1000
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 600%*.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Klątwa Gedny – Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel.
Wzmocnienie Gedny – Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie.
Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną
Dusza: 300
Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny –może zabrać od 300 do 600 PZ! Tą potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki.
*- Jest to zdolność ‼wrodzona”, nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (co jest dość trudne).

Barilzar
Poziom: 45
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Ciężkie Powieki Harthoon – Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel.
Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel.
Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara.
Dusza: 30
Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych – raniących – ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku.

Niedoskonały
Poziom: 80
Punkty Zdrowia: 2000
Punkty Many: 1000
Punkty Kondycji: 5000
Obrażenia: 60-75 wręcz
Specjalne:
Odporność na Ogień – Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Mechanoid Porażeń – Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel.
Odbudowa – Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie
Pozostawia: eliksir niedoskonałego
Dusza: 165
Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie – Mechanoid Porażeń – zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianiu jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę.

Almalexia
Poziom: 100
Punkty Zdrowia: 3000
Punkty Many: 1500
Punkty Kondycji: 1500
Obrażenia: 100 wręcz plus broń
Specjalne:
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Odporność na Magię – Odporność na Magię 50%.
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Gniew Almalexii – Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel.
Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara.
Dusza: 1500
Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie – Gniew Almalexii – zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszając odporność postaci na ten żywioł i absorbując jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać.




Oceansoul - Czw 29.04.2010, 18:47:56
" /> Cytuj:



Erador - Nie 02.05.2010, 11:24:59
" />Wódz Durgoc
Poziom: 35
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 25-75 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic – Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie – Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera – Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: słabą, dużą lub doskonałą miksturę przywrócenia zdrowia, klucz Durgoka
Dusza: 350
Komentarz: Durgoc to jeden z przywódców goblińskiej armii, jest potężnym przeciwnikiem. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje ogromne obrażenia. Posiada kilka czarów, które skutecznie utrudniają pokonanie go. Durgoc związany jest z zadaniem otrzymywanym od Fedrisa Hlera. Goblińskiego Wodza można spotkać w jednej z części Starej Twierdzy Smutku.

Wódz Kurog
Poziom: 35
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 195
Punkty Kondycji: 600
Obrażenia: 25-75 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Regeneracja – Przywrócenie Zdrowia 1-5 pkt. przez 20 s. na siebie.
Kwiecie Błyskawic – Obrażenia od Porażeń 1-25 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trujące Kwiecie – Trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Trzecia Bariera – Tarcza 30 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: losową miksturę przywrócenia zdrowia
Dusza: 350
Komentarz: Oprócz pozostawianych przedmiotów, niczym nie różni się od Wodza Durgoca.

Splamiony akolita
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 280
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Zabójczy Piorun Kulisty – Obrażenia od Porażeń 40-50 pkt. na cel.
Okrutna Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 5-12 pkt. przez 1 s. na dotyk.
Przywołanie Potężniejszego Truposza – Przywołanie Potężniejszego Truposza na 60 s.
Pozostawia: losową żelazną broń, żelazną tarczę, mączkę kostną.
Dusza: 300
Komentarz: Jedyne, co odróżnia splamionego akolitę od [link do licza]licza[/link], to dodatkowe zaklęcie – Przywołanie Potężniejszego Truposza.

Gedna Relvel
Poziom: 40
Punkty Zdrowia: 700
Punkty Many: 1000
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-50 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 600%*.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Klątwa Gedny – Obrażenia od Ognia, Mrozu i Trucizny 100-200 pkt. (od każdego) na 8 stóp na cel.
Wzmocnienie Gedny – Przywrócenie Zdrowia (1-3 pkt.), Many (1-20 pkt.) i Kondycji (1-2 pkt.) na siebie.
Pozostawia: Szaty Licza, mączkę kostną
Dusza: 300
Komentarz: Gedna Relvel jest jednym z najpotężniejszych przeciwników w całej grze. Posiada ogromną ilość Punktów Zdrowia, Many i Kondycji. Obrażenia oraz odporności ma takie jak każdy licz, lecz dysponuje dużo silniejszymi zaklęciami. Przykładem jest Klątwa Gedny – może zabrać od 300 do 600 PZ! Tę potężną nieumarłą można znaleźć w jej grobowcu pod Twierdzą Smutku. Radzę dobrze przygotować się do walki.
* - jest to zdolność ‼wrodzona”, nazywa się Barierą Gedny. Nie daje żadnych bonusów oprócz zwykłej niewrażliwości, z tym, że jeżeli w jakiś sposób zmniejszymy odporność tego licza na magię, nic się nie stanie, dopóki jej poziom nie spadnie poniżej 100 (a trudno do tego doprowadzić).

Barilzar
Poziom: 45
Punkty Zdrowia: 500
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 40-60 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Ciężkie Powieki Harthoon – Oślepienie i Brzemię 100 pkt. przez 10 s. na cel.
Ponura Klątwa: Zdrowie - Obniżenie Zdrowia o 1-4 pkt. przez 10 s. na cel.
Pozostawia: daedryczny claymore, mączkę kostną, Pierścień Wędrówki Barilzara.
Dusza: 30
Komentarz: Barilzar to kolejny trudny przeciwnik, z którym przyjdzie nam się zmierzyć. Ma aż 500 Życia, zaś Many i Kondycji tyle, co zwykły licz, posiada jednak rozczarowująco słabą duszę. Zadaje bardzo wysokie obrażenia i jest odporny/niewrażliwy na wszystko prócz Paraliżu. Nie rzuca żadnych czarów czysto ofensywnych – raniących – ale Oślepienie oraz Brzemię mogą skutecznie utrudnić nam walkę. Barilzara spotyka się w jednej z krypt w Starej Twierdzy Smutku.

Niedoskonały
Poziom: 80
Punkty Zdrowia: 2000
Punkty Many: 1000
Punkty Kondycji: 5000
Obrażenia: 60-75 wręcz
Specjalne:
Odporność na Ogień – Odporność na Ogień 50%.
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Magię – Odporność na Magię 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Mechanoid Porażeń – Obrażenia od Porażeń 60-100 pkt. na 50 stóp na cel oraz Podatność na Obrażenia 50 pkt. na 50 stóp przez 5 s. na cel.
Odbudowa – Przywrócenie Zdrowia i Many 1 pkt. co 1 s. na siebie
Pozostawia: eliksir niedoskonałego
Dusza: 165
Komentarz: Niedoskonały to ogromny humanoidalny konstrukt chroniący wejścia do komnaty Sotha Sila. Po Almalexii ma najwięcej Punktów Zdrowia i Kondycji w całym Tribunalu. Podobnie do Barilzara, jest odporny lub niewrażliwy na wszystko, co można spotkać w grze (z wyjątkiem Paraliżu). Jego zaklęcie – Mechanoid Porażeń – zadaje poważne obrażenia naszej postaci, zaś zdolność Odbudowa pozwala Niedoskonałemu na odnawianie jednego Punktu Zdrowia i Many na sekundę.

Almalexia
Poziom: 100
Punkty Zdrowia: 3000
Punkty Many: 1500
Punkty Kondycji: 1500
Obrażenia: 100 wręcz plus broń
Specjalne:
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 50%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Odporność na Magię – Odporność na Magię 50%.
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Niewrażliwość na Choroby – Odporność na Choroby 100%.
Gniew Almalexii – Absorpcja Zdrowia 40 pkt., Obrażenia od Ognia 100 pkt. i Podatność na Ogień 75 pkt. przez 5 s., na 40 stóp na cel.
Pozostawia: Ogień Nadziei, Pierścień Wędrówki Barilzara.
Dusza: 1500
Komentarz: Almalexia to jedna z Trójcy, towarzyszka Viveka. Jest głównym bossem w Tribunalu i bardzo potężnym wrogiem. Punktów Zdrowia, Many i Kondycji ma najwięcej ze wszystkich przeciwników spotykanych w dodatku, zadaje też ogromne obrażenia za pomocą jednej z najlepszych broni w grze. Duża ilość odporności i niewrażliwości sprawia, że naprawdę trudno jest ją pokonać. Ma niezwykle silną duszę, którą można złapać jedynie w Gwiazdę Azury. Rzuca groźne zaklęcie – Gniew Almalexii – zadające 100 pkt. obrażeń od Ognia, jednocześnie zmniejszające odporność postaci na ten żywioł i absorbujące jej PZ. Podsumowując, bogini jest wymagającym przeciwnikiem i niełatwo ją pokonać.



wojjoo - Śro 05.05.2010, 12:12:13
" /> Cytuj:




Erador - Śro 05.05.2010, 16:08:17
" />Poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.