ďťż
 
 
 
 

Wštki


Trendy w tworzeniu gier przeglądarkowych i MMO



Riklaunim - Pią 10.04.2009, 13:10:31
" />Tak się przyglądam ostatnio reklamującym się w Google gierkom MMO/"przeglądarkowym" i zauważyłem że coraz więcej gier opiera się o zewnętrzne aplikacje lub specjalne dodatki do przeglądarek dając np. grafikę 3D i takie tam.

Jak odbieracie takie gry, gdzie trzeba coś zainstalować (zazwyczaj windows only) żeby w grę zagrać, plus otrzymując oprawę wizualną i audio średnich lotów? Czy nie lepsze są gry nie wymagające instalowania czegokolwiek, z prostszym interfejsem, lecz też z większą ilością możliwości?




Orish - Pią 10.04.2009, 13:17:08
" />Według mnie to się kłóci, wiadomo, że nigdy grafika nie będzie zadowalającej jakości. Gry RPG przeglądarkowe to przede wszystkim gry wyobraźni, społecznościowe, i to w tych elementach mogą one się jakoś wybić.



Saiya-jin - Pią 10.04.2009, 15:40:43
" />Wystarczy porównać gry online z WP z tymi z kurnika i samemu sobie odpowiedzieć. Wielka szkoda, że WP nie działa pod Linuxem.



Seldon - Pią 10.04.2009, 16:06:13
" /> Cytuj:




Orish - Pią 10.04.2009, 16:15:46
" />Nikt rozsądny nie zainwestuje w wypasioną grafikę dla gry przeglądarkowej. Jak już ma być porządna grafika, to od razu pójdzie w pełnoprawne MMO, czyli takie typu WoW.



Seldon - Pią 10.04.2009, 16:44:59
" /> Cytuj:



Riklaunim - Sob 11.04.2009, 15:08:57
" />Co do grafiki to chodzi mi o to że taką, która wygląda ładnie mogą mieć tylko wysokobudżetowe projekty jak WoW, a wszystkie "małe" projekty usiłują zrobić klona, tyle że stosując proste grafiki dostajemy Mass MS Paint online I zazwyczaj grafika i związane z nią nawalanki są twarzą gry (a reszta jest zrobiona np. dość płytko).

Planuję powoli własną grę-przez-przeglądarkę i ja osobiście nie widzę sensu robienia gry usiłującą bycie WoW, czy NWN pod względem wyglądu, a że moda niestety taka istnieje to się właśnie pytam czy to przypadkiem nie jest tylko głupi pomysł marketingowca



Orish - Sob 11.04.2009, 15:11:33
" /> Cytuj:



Seldon - Sob 11.04.2009, 16:11:30
" />Hmm no klasycznego MMO to raczej nie ma sensu strzelać, bo jest ich na rynku multum i raczej nie powalczy się z WoW i całą resztą.

Trzeba by opracować raczej gameplay dla graczy którzy codziennie zalogują się na pół godzinki/godzinkę tak żeby mogli funkcjonować w świecie gry.

Wtedy jak sie to oprze na tekście i fajnych grafikach to może się wybić.

Nie sądze by udało się zrobić coś co ludzie będą traktowali jako pełnoprawną grę w sensie "wrócę do domu i sobie pogram".

Bardziej: "nudny ten wykład, zlookam co tam u mojej postaci". Na tej zasadzie działa np. Red Dragon i cała reszta przy czym to są głównie strategie. Jakby powstał RPG na podobnych zasadach mogłoby być fajnie



Riklaunim - Sob 11.04.2009, 17:53:16
" />Ja celuję raczej w społeczność, w stylu tej z Areny Albionu - gdzie jest ona bardzo różnorodna, zróżnicowana wiekowo i rodzi pewne więzi między graczami Jaka to będzie gra? Społecznościowa i rozrywkowa. Nie będzie to "ekspienie leveli", ani gra dla dzieci neostrady, czy super komercyjny projekt dojenia noobów Projekt społecznościowy, a nie masowy. Koncepcję dotyczącą postaci i mechaniki gry związanej z postacią i walką mam już ogólnie rozpisaną, ale jeszcze trochę minie zanim testowy moduł będzie dostępny.



Aderon - Nie 12.04.2009, 18:54:43
" /> Seldon napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.