ďťż
 
 
 
 

Wštki


TOEE Solo



ADEQ - Nie 02.05.2010, 12:25:24
" />Witam! Przeszedłem świątynie kilka razy (jest za krótka) drużyną 4-5 osobową i kilka dni później oglądałem filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=j99R5L_69oo

gdzie samotny czarodziej przechodzi grę...
i moje pytania:

Z kąt wziął czary 9 poziomu ?
i czy w ogóle jest możliwe skończenie gry solo...(nie patrząc na filmik i tą nie możliwą postać)




Skowron - Nie 02.05.2010, 12:33:27
" />Jakiś mod, bo ma 170 hp czyli jakis 30 lvl co najmniej (znaczy liczę, że ma jeszcze hp od czarów czy itemów). A solo można skończyć, tylko że to bardzo trudne ^

@down no, właśnie, czarodziej ma wyższe lvl czarów, dlatego wyciągnął 9



greegarak - Nie 02.05.2010, 12:35:59
" />Poziomu 9 czary są z moda, a czarodziej jak wiadomo lepszy od czarownika (też wybiera czary co poziom i ma ich więcej) w TOEE, to można i nim przejść solo.



ADEQ - Nie 02.05.2010, 14:10:56
" />CZARODZIEJ NIE JEST LEPSZY OD CZAROWNIKA
przeszedłem czarownikiem ICEWIND DALE2 SOLO i wiem co mówie
chodz akurat w TOEE czarodziej ma przewagę bo jest ograniczenie do 10 lvl a czarownik zaczyna być potęgą od 10-13...




Skowron - Nie 02.05.2010, 14:16:51
" /> Cytuj:



ADEQ - Pon 03.05.2010, 09:19:16
" />to samo napisałem wyżej CZYTASZ?



Jaquan - Pon 03.05.2010, 10:31:38
" />Możesz mi więc powiedzieć po co w ogóle wyskakiwałeś z tym krzykiem, że czarodziej nie jest lepszy od czarownika (wide zaklinacza wedle nazewnictwa PnP) argumentując to doświadczeniami z IWD 2? Poza tym schodzimy tu na nieśmiertelną dyskusję w której definitywnego zwycięzcy nigdy ale to nigdy nie znajdziemy, bo w papierowej edycji ci panowie są sobie w zasadzie równi. Proszę o wybaczenie offtopu ale spróbuję wyjaśnić kilka kwestii:
Zaklinacz ma swoją swobodę w wyborze zaklęć rzucanych w ciągu dnia, czarodziej ogólnie ma ich więcej. Zaklinacz musi dobierać zaklęcia tak by zawsze były użyteczne jednak jeśli już je ma to w konkretnych sytuacjach będzie skuteczniejszy od czarodzieja. W końcu zaklinacz z zaklęciem lotu nada się lepiej by umożliwić drużynie szybkie przemieszczenie się z miejsca na miejsce a ten z polimorfowaniem dowolnej istoty skuteczniej (i szybciej) zapewni całej drużynie magiczne przebranie. Są to jednak sytuacje jednostkowe. W skali ogólne czarodziej (zwłaszcza jak ma czas na przygotowanie się i może spodziewać się co go spotka (rzecz częsta jak zyska odpowiednie zaklęcia)) zyskuje przewagę zwłaszcza, że czary o krótkiej zdatności do używania jednak w okresie gdy są przydatne mogą uratować drużynę. Co więcej czarodziej może stosować zaklęcia Metamagiczne skuteczniej niż zaklinacz, ponieważ może je ZAPAMIĘTAĆ zawczasu zaś zaklinacz musi wpleść komponent metamagiczny na miejscu co wydłuża rzucanie zaklęcia (jeśli zajmowało to akcję czas wzrasta do rundy, jeśli rundę, lub więcej czas czarowania obejmował kolejną rundę) co znów czyniło czarodzieja lepszym w sytuacji podbramkowej gdy np trzeba było mieć pewność, że wróg nie przeżyje np Ognistej kuli. Znów jednak zaklinacz z atutami ogólnymi być może będzie lepszy poza magią. Lepiej zidentyfikuje magiczne zasłony, lepiej zniesie stres i napięcie lub będzie szybciej działać. Więc ciężko wskazać wyraźną przewagę jednego czy drugiego. W klasycznym PnP. cRPG oparte na DnD 3.0 mają niestety tendencję do zniekształcenia tego obrazu przez dwie rzeczy: niezbyt wierną adaptację zasad (jak NWN i metamagia dla czarownika) jak również jedną jedyną przygodę, którą po pierwszym podejściu zna się na pamięć i wie się też które czary są konieczne, które jedynie przydatne, a które można wyrzucić i o nich zapomnieć. Dlatego też mamy różne obrazy tych klas. Osobiście i tak wolę czarodzieja. Miałem swojego drowa specjalizującego się w kwasie ogniu i błyskawicy + kilka innych miłych czarów. Przyjemnie się grało mając przy sobie czteroosobowy team.



ADEQ - Wto 04.05.2010, 11:40:56
" />pierdu pierdu będzie wiosna
Czarownik lub zaklinacz jak kto woli niszczy czarodzieja w walce bo na 1 rzut czaru czarodzieja on może rzucić to samo aż 5 razy a to że ma mniej zaklęć to nic bo przydatnych zaklęć w każdym poziomie jest coś koło 5 reszta to dziadostwo którzy wybierają czarodzieje noby myśląc że im się to przyda a tak na serio nie rzucają większości czarów...
Poza tym przeszedłem IWD2 czarownikiem i potwory czy liczni przeciwnicy nie mają żadnych szans czy to smoki czy banda początkujących...
Czarownik to najpotężniejsza klasa w systemie D&D lub AD&D...

P.S
jaki mod jest na to żeby można było mieć czary 9 poziomu i mieć np. 15 lub wyższy poziom ?



Saiya-jin - Wto 04.05.2010, 15:54:47
" />Ojej, przeszedłeś IWD 2 czarownikiem... Szkoda, że na tym forum prawie każdy może się tym pochwalić.
Czarownik nie rzuca czarów pięć razy szybciej, więc WTF?



Jaquan - Czw 06.05.2010, 11:21:18
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.