ďťż
Wštki |
[TES4] Zaklęcia - Przyzywanie (Oceansoul)
Oceansoul - Sob 08.11.2008, 19:00:44 " />ZAKLĘCIA â PRZYZYWANIE Zaklęcia nowicjusza [przyzyw-3] Odpędzenie nieumarłych Koszt many: 11 Efekty: - Odpędzanie nieumarłych do poz. 3 przez 30 sek. na cel Sposób uzyskania: - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze. Odpędzanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu trzeciego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu. [przyzyw-1] Zaklęte buty [ID: 000A97B4] Koszt many: 24 Efekty: - Zaklęte buty przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane buty, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-1] Zaklęte rękawice [ID: 000A97B8] Koszt many: 16 Efekty: - Zaklęte rękawice przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane rękawice, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-1] Zaklęty hełm [ID: 000A97BA] Koszt many: 24 Efekty: - Zaklęty hełm przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany hełm, będący elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie on po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-2] Zaklęty sztylet [ID: 000A97B7] Koszt many: 21 Efekty: - Zaklęty sztylet przez 15 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Edgara Vautrineâa, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się stępić â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany sztylet. Można zadać za jego pomocą do trzynastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego. Zaklęcia ucznia [przyzyw-3] Odpieranie nieumarłych [ID: 000AA069] Koszt many: 29 Efekty: - Odpędzanie nieumarłych do poz. 7 przez 30 sek. na cel Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal - zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze. Odpieranie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu siódmego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu. [przyzyw-9] Przywołanie diablika [ID: 000AA05E] Koszt many: 60 Efekty: - Przywołanie diablika przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie - zakup u Edgara Vautrineâa, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza diablika, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-12] Przywołanie ducha [ID: 000AA05C] Koszt many: 55 Efekty: - Przywołanie ducha przez 25 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza ducha, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-13] Przywołanie głoda [ID: 0007E0AF] Koszt many: 44 Efekty: - Przywołanie głoda przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-19] Przywołanie szkieletu [ID: 000AA05F] Koszt many: 45 Efekty: - Przywołanie szkieletu przez 40 sek. na siebie Sposób uzyskania: - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza szkielet, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-23] Przywołanie zombie [ID: 000AA063] Koszt many: 50 Efekty: - Przywołanie zombie przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza zombie, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-1] Zaklęte nagolenniki [ID: 000A97B9] Koszt many: 54 Efekty: - Zaklęte nagolenniki przez 45 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane nagolenniki, będące elementem składowym ciężkiego pancerza. Znikną one po upływie czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-2] Zaklęty topór wojenny [ID: 000A97B3] Koszt many: 58 Efekty: - Zaklęty topór przez 15 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się stępić â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany topór. Można zadać za jego pomocą do osiemnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego. Zaklęcia czeladnika [przyzyw-3] Karcenie nieumarłych [ID: 000AA06A] Koszt many: 70 Efekty: - Odpędzenie nieumarłych do poz. 15 przez 30 sek. na cel Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze. Karcenie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu piętnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu. [przyzyw-6] Przywołanie atronacha płomienia [ID: 000AA05A] Koszt many: 135 Efekty: - Przywołanie atronacha ognia przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza atronacha płomienia, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-7] Przywołanie bezgłowego zombie [ID: 0003C414] Koszt many: 140 Efekty: - Przywołanie bezgłowego zombie przez 25 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza bezgłowego zombie, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-10] Przywołanie dremory [ID: 000AA059] Koszt many: 145 Efekty: - Przywołanie dremory przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza dremorę, która wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-14] Przywołanie niedołężnego jatkowca [ID: 0004DC19] Koszt many: 120 Efekty: - Przywołanie niedołężnego jatkowca przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza niedołężnego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-20] Przywołanie Szkieletu Strażnika [ID: 0003C415] Koszt many: 130 Efekty: - Przywołanie szkieletu strażnika przez 40 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Szkielet Strażnika, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-13] Przywołanie żarłocznego głoda [ID: 0004DC20] Koszt many: 122 Efekty: - Przywołanie żarłocznego głoda przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza żarłocznego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-2] Zaklęta buława [ID: 000A97BB] Koszt many: 136 Efekty: - Zaklęta buława przez 15 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się stępić â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną buławę. Można zadać za jej pomocą do dwudziestu dwóch punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-1] Zaklęty kirys [ID: 000A97B6] Koszt many: 72 Efekty: - Zaklęty kirys przez 60 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną zbroję, będącą elementem składowym ciężkiego pancerza. Zniknie ona po upływie sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-2] Zaklęty łuk [ID: 000A97B5] Koszt many: 142 Efekty: - Zaklęty łuk przez 15 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Alberica Litteâa, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN) Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się stępić â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany łuk. Można zadać za jego pomocą do piętnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego. Zaklęcia eksperta [przyzyw-3] Odesłanie nieumarłych [ID: 000AA06B] Koszt many: 187 Efekty: - Odpędzanie nieumarłych do poz. 18 przez 60 sek. na cel Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie - zakup u Oragi gra-Bargol, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze. Odesłanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu osiemnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu. [przyzyw-5] Przywołanie atronacha mrozu [ID: 000AA05B] Koszt many: 360 Efekty: - Przywołanie atronacha mrozu przez 35 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza atronacha mrozu, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-8] Przywołanie daedrotha [ID: 000AA058] Koszt many: 369 Efekty: - Przywołanie daedrotha przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza daedrotha, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-14] Przywołanie jatkowca [ID: 0004DC1E] Koszt many: 262 Efekty: - Przywołanie jatkowca przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-16] Przywołanie Pajęczej Daedry [ID: 0003C418] Koszt many: 390 Efekty: - Przywołanie pajęczej daedry przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Gaspara Stegineâa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Pajęczą Daedrę, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-17] Przywołanie postrachu klanów [ID: 000AA057] Koszt many: 340 Efekty: - Przywołanie postrachu klanów przez 45 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza postrach klanów, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-19] Przywołanie Szkieletu Bohatera [ID: 0003C416] Koszt many: 330 Efekty: - Przywołanie szkieletu bohatera przez 50 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Szkielet Bohatera, który wspomoże cię w walce przez pięćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-19] Przywołanie Szkieletu Czempiona [ID: 0003C417] Koszt many: 380 Efekty: - Przywołanie szkieletu czempiona przez 25 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Szkielet Czempiona, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-13] Przywołanie wyposzczonego głoda [ID: 0004DC22] Koszt many: 487 Efekty: - Przywołanie wyposzczonego głoda prze 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza wyposzczonego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-22] Przywołanie zapomnianego upiora [ID: 000AA062] Koszt many: 350 Efekty: - Przywołanie zapomnianego upiora przez 40 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Gaspara Stegineâa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza zapomnianego upiora, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-1] Zaklęta tarcza [ID: 000A97BC] Koszt many: 216 - Zaklęta tarcza przez 120 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną tarczę, będącą elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie ona po upływie stu dwudziestu sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-2] Zaklęty miecz [ID: 000A97BD] Koszt many: 352 - Zaklęty miecz przez 15 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością â przez czas działania czaru nie zdąży się stępić â a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany miecz dwuręczny. Można zadać za jego pomocą do dwudziestu dziewięciu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego. Zaklęcia mistrza [przyzyw-4] Przywołanie atronacha burz [ID: 000AA060] Koszt many: 500 Efekty: - Przywołanie atronacha burzy przez 40 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Viggeâa Ostrożnego, Gildia Magów w Skingradzie Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza atronacha burz, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-11] Przywołanie Dremory Lorda [ID: 0003C413] Koszt many: 549 Efekty: - Przywołanie dremory lorda przez 35 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Dremorę Lorda, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-15] Przywołanie licza [ID: 000AA05D] Koszt many: 700 Efekty: - Przywołanie licza przez 20 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza licza, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-13] Przywołanie niepohamowanego głoda [ID: 0004DC22] Koszt many: 487 Efekty: - Przywołanie niepohamowanego głoda przez 25 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza niepohamowanego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-18] Przywołanie Posępnego Upiora [ID: 0003C419] Koszt many: 650 Efekty: - Przywołanie posępnego upiora przez 25 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Posępnego Upiora, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-14] Przywołanie przesyconego jatkowca [ID: 0004DC1F] Koszt many: 450 Efekty: - Przywołanie przesyconego jatkowca przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza przesyconego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. [przyzyw-21] Przywołanie Xivilai [ID: 000AA061] Koszt many: 600 Efekty: - Przywołanie Xivilai przez 30 sek. na siebie Sposób uzyskania: - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie. To zaklęcie sprowadza Xivilai, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Zak - Nie 09.11.2008, 20:54:12 " />Tekst ok, niech tylko ktoś jeszcze sprawdzi błędy, jeśli takowe są Tae - Pon 10.11.2008, 09:52:45 " /> Cytuj: Oceansoul - Pon 10.11.2008, 09:52:53 " />Co do pierwszego, to w słowniku znalazłam 'z wszelkiego rodzaju', więc wydaje mi się, że z maścią powinno być analogicznie. Ale prawdę mówiąc, też nie mam absolutnie żadnej pewności, że tak czy owak jest dobrze ^^. Na razie zostawię, żeby w razie czego nie zmieniać po raz drugi, ale jakbyś Ty albo ktoś inny znalazł jakiś przykład czy regułę, to byłabym wdzięczna . A drugie zaraz zmienię (we wszystkich przypadkach ). wojjoo - Czw 13.11.2008, 17:22:32 " /> Cytuj: Oceansoul - Czw 13.11.2008, 18:28:18 " />Wielkie dzięki, poprawiłam |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |