ďťż
 
 
 
 

Wštki


[TES4] Zaklęcia - Przyzywanie (Oceansoul)



Oceansoul - Sob 08.11.2008, 19:00:44
" />ZAKLĘCIA – PRZYZYWANIE

Zaklęcia nowicjusza
[przyzyw-3] Odpędzenie nieumarłych
Koszt many: 11
Efekty:
- Odpędzanie nieumarłych do poz. 3 przez 30 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.
Odpędzanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu trzeciego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[przyzyw-1] Zaklęte buty [ID: 000A97B4]
Koszt many: 24
Efekty:
- Zaklęte buty przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowane buty, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-1] Zaklęte rękawice [ID: 000A97B8]
Koszt many: 16
Efekty:
- Zaklęte rękawice przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowane rękawice, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-1] Zaklęty hełm [ID: 000A97BA]
Koszt many: 24
Efekty:
- Zaklęty hełm przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowany hełm, będący elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie on po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-2] Zaklęty sztylet [ID: 000A97B7]
Koszt many: 21
Efekty:
- Zaklęty sztylet przez 15 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowany sztylet. Można zadać za jego pomocą do trzynastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

Zaklęcia ucznia
[przyzyw-3] Odpieranie nieumarłych [ID: 000AA069]
Koszt many: 29
Efekty:
- Odpędzanie nieumarłych do poz. 7 przez 30 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.
Odpieranie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu siódmego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[przyzyw-9] Przywołanie diablika [ID: 000AA05E]
Koszt many: 60
Efekty:
- Przywołanie diablika przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
- zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
- zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
- zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza diablika, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-12] Przywołanie ducha [ID: 000AA05C]
Koszt many: 55
Efekty:
- Przywołanie ducha przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza ducha, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-13] Przywołanie głoda [ID: 0007E0AF]
Koszt many: 44
Efekty:
- Przywołanie głoda przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-19] Przywołanie szkieletu [ID: 000AA05F]
Koszt many: 45
Efekty:
- Przywołanie szkieletu przez 40 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza szkielet, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-23] Przywołanie zombie [ID: 000AA063]
Koszt many: 50
Efekty:
- Przywołanie zombie przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza zombie, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-1] Zaklęte nagolenniki [ID: 000A97B9]
Koszt many: 54
Efekty:
- Zaklęte nagolenniki przez 45 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowane nagolenniki, będące elementem składowym ciężkiego pancerza. Znikną one po upływie czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-2] Zaklęty topór wojenny [ID: 000A97B3]
Koszt many: 58
Efekty:
- Zaklęty topór przez 15 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowany topór. Można zadać za jego pomocą do osiemnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

Zaklęcia czeladnika
[przyzyw-3] Karcenie nieumarłych [ID: 000AA06A]
Koszt many: 70
Efekty:
- Odpędzenie nieumarłych do poz. 15 przez 30 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.
Karcenie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu piętnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[przyzyw-6] Przywołanie atronacha płomienia [ID: 000AA05A]
Koszt many: 135
Efekty:
- Przywołanie atronacha ognia przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza atronacha płomienia, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-7] Przywołanie bezgłowego zombie [ID: 0003C414]
Koszt many: 140
Efekty:
- Przywołanie bezgłowego zombie przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza bezgłowego zombie, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-10] Przywołanie dremory [ID: 000AA059]
Koszt many: 145
Efekty:
- Przywołanie dremory przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza dremorę, która wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-14] Przywołanie niedołężnego jatkowca [ID: 0004DC19]
Koszt many: 120
Efekty:
- Przywołanie niedołężnego jatkowca przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza niedołężnego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-20] Przywołanie Szkieletu Strażnika [ID: 0003C415]
Koszt many: 130
Efekty:
- Przywołanie szkieletu strażnika przez 40 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Szkielet Strażnika, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-13] Przywołanie żarłocznego głoda [ID: 0004DC20]
Koszt many: 122
Efekty:
- Przywołanie żarłocznego głoda przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza żarłocznego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-2] Zaklęta buława [ID: 000A97BB]
Koszt many: 136
Efekty:
- Zaklęta buława przez 15 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowaną buławę. Można zadać za jej pomocą do dwudziestu dwóch punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-1] Zaklęty kirys [ID: 000A97B6]
Koszt many: 72
Efekty:
- Zaklęty kirys przez 60 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowaną zbroję, będącą elementem składowym ciężkiego pancerza. Zniknie ona po upływie sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-2] Zaklęty łuk [ID: 000A97B5]
Koszt many: 142
Efekty:
- Zaklęty łuk przez 15 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowany łuk. Można zadać za jego pomocą do piętnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

Zaklęcia eksperta
[przyzyw-3] Odesłanie nieumarłych [ID: 000AA06B]
Koszt many: 187
Efekty:
- Odpędzanie nieumarłych do poz. 18 przez 60 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Oragi gra-Bargol, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.
Odesłanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu osiemnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[przyzyw-5] Przywołanie atronacha mrozu [ID: 000AA05B]
Koszt many: 360
Efekty:
- Przywołanie atronacha mrozu przez 35 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza atronacha mrozu, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-8] Przywołanie daedrotha [ID: 000AA058]
Koszt many: 369
Efekty:
- Przywołanie daedrotha przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza daedrotha, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-14] Przywołanie jatkowca [ID: 0004DC1E]
Koszt many: 262
Efekty:
- Przywołanie jatkowca przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-16] Przywołanie Pajęczej Daedry [ID: 0003C418]
Koszt many: 390
Efekty:
- Przywołanie pajęczej daedry przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Pajęczą Daedrę, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-17] Przywołanie postrachu klanów [ID: 000AA057]
Koszt many: 340
Efekty:
- Przywołanie postrachu klanów przez 45 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza postrach klanów, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-19] Przywołanie Szkieletu Bohatera [ID: 0003C416]
Koszt many: 330
Efekty:
- Przywołanie szkieletu bohatera przez 50 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Szkielet Bohatera, który wspomoże cię w walce przez pięćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-19] Przywołanie Szkieletu Czempiona [ID: 0003C417]
Koszt many: 380
Efekty:
- Przywołanie szkieletu czempiona przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Szkielet Czempiona, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-13] Przywołanie wyposzczonego głoda [ID: 0004DC22]
Koszt many: 487
Efekty:
- Przywołanie wyposzczonego głoda prze 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza wyposzczonego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-22] Przywołanie zapomnianego upiora [ID: 000AA062]
Koszt many: 350
Efekty:
- Przywołanie zapomnianego upiora przez 40 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza zapomnianego upiora, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-1] Zaklęta tarcza [ID: 000A97BC]
Koszt many: 216
- Zaklęta tarcza przez 120 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowaną tarczę, będącą elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie ona po upływie stu dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-2] Zaklęty miecz [ID: 000A97BD]
Koszt many: 352
- Zaklęty miecz przez 15 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero.
To zaklęcie przywołuje zaczarowany miecz dwuręczny. Można zadać za jego pomocą do dwudziestu dziewięciu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

Zaklęcia mistrza
[przyzyw-4] Przywołanie atronacha burz [ID: 000AA060]
Koszt many: 500
Efekty:
- Przywołanie atronacha burzy przez 40 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Vigge’a Ostrożnego, Gildia Magów w Skingradzie
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza atronacha burz, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-11] Przywołanie Dremory Lorda [ID: 0003C413]
Koszt many: 549
Efekty:
- Przywołanie dremory lorda przez 35 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Dremorę Lorda, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-15] Przywołanie licza [ID: 000AA05D]
Koszt many: 700
Efekty:
- Przywołanie licza przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza licza, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-13] Przywołanie niepohamowanego głoda [ID: 0004DC22]
Koszt many: 487
Efekty:
- Przywołanie niepohamowanego głoda przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza niepohamowanego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-18] Przywołanie Posępnego Upiora [ID: 0003C419]
Koszt many: 650
Efekty:
- Przywołanie posępnego upiora przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Posępnego Upiora, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-14] Przywołanie przesyconego jatkowca [ID: 0004DC1F]
Koszt many: 450
Efekty:
- Przywołanie przesyconego jatkowca przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza przesyconego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

[przyzyw-21] Przywołanie Xivilai [ID: 000AA061]
Koszt many: 600
Efekty:
- Przywołanie Xivilai przez 30 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.
To zaklęcie sprowadza Xivilai, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.




Zak - Nie 09.11.2008, 20:54:12
" />Tekst ok, niech tylko ktoś jeszcze sprawdzi błędy, jeśli takowe są



Tae - Pon 10.11.2008, 09:52:45
" /> Cytuj:



Oceansoul - Pon 10.11.2008, 09:52:53
" />Co do pierwszego, to w słowniku znalazłam 'z wszelkiego rodzaju', więc wydaje mi się, że z maścią powinno być analogicznie. Ale prawdę mówiąc, też nie mam absolutnie żadnej pewności, że tak czy owak jest dobrze ^^. Na razie zostawię, żeby w razie czego nie zmieniać po raz drugi, ale jakbyś Ty albo ktoś inny znalazł jakiś przykład czy regułę, to byłabym wdzięczna .

A drugie zaraz zmienię (we wszystkich przypadkach ).




wojjoo - Czw 13.11.2008, 17:22:32
" /> Cytuj:



Oceansoul - Czw 13.11.2008, 18:28:18
" />Wielkie dzięki, poprawiłam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.