ďťż
 
 
 
 

Wštki


[TES4] Zaklęcia - Mistycyzm (Oceansoul)



Oceansoul - Sob 08.11.2008, 19:05:42
" />ZAKLĘCIA – MISTYCYZM

Zaklęcia nowicjusza
[mist-2] Mniejsze rozproszenie [ID: 0008D1E9]
Koszt many: 22
Efekty:
- Rozproszenie 25 pkt. na siebie
Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę, jeśli mistycyzm jest jedną z twoich głównych umiejętności
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Mniejsze rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi dwadzieścia pięć punktów.

[mist-1] Pomniejsze wykrycie życia [ID: 000A97DC]
Koszt many: 15
Efekty:
- Wykrywanie życia 60 st. przez 10 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę, jeśli mistycyzm jest jedną z twoich głównych umiejętności
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Ity Rienus, Gildia Magów w Bravil
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Pomniejsze wykrycie życia trwa dziesięć sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu dziesięciu stóp od bohatera.

Zaklęcia ucznia
[mist-4] Chwytanie dusz [ID: 000AA04F]
Koszt many: 60
Efekty:
- Chwytanie dusz przez 20 sek. na dotyk
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
- zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
- zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.
Chwytanie dusz działa przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. Rzucając je, musisz stać tuż obok celu.

[mist-2] Duże rozproszenie [ID: 000A9831]
Koszt many: 47
Efekty:
- Rozproszenie 45 pkt. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Duże rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi czterdzieści pięć punktów.

[mist-1] Mocne wykrycie życia [ID: 000A97DB]
Koszt many: 30
Efekty:
- Wykrywanie życia 60 st. przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
- zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
- zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Mocne wykrycie życia trwa dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu sześćdziesięciu stóp od bohatera.

[mist-2] Rozproszenie innego [ID: 0003C3F5]
Koszt many: 41
Efekty:
- Rozproszenie 30 pkt. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Rozproszenie innego oddziałuje na wybrany cel, a jego moc wynosi trzydzieści punktów.

[mist-1] Wykrycie pulsu [ID: 0006D67F]
Koszt many: 38
Efekty:
- Wykrywanie życia 30 st. przez 65 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Wykrycie pulsu trwa sześćdziesiąt pięć sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu trzydziestu stóp od bohatera.

[mist-6] Zdalna manipulacja [ID: 000AA064]
Koszt many: 28
Efekty:
- Telekineza 10 st. przez 20 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
- zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
- zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.
Zaklęcie Zdalna manipulacja trwa przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg dziesięciu stóp.

Zaklęcia czeladnika
[mist-6] Ruch psychiczny [ID: 000AA065]
Koszt many: 102
Efekty:
- Telekineza 20 st. przez 30 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.
Zaklęcie Ruch psychiczny trwa przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg dwudziestu stóp.

[mist-4] Większe chwytanie dusz [ID: 000AA050]
Koszt many: 135
Efekty:
- Chwytanie dusz przez 30 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.
Większe chwytanie dusz działa przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[mist-2] Większe rozproszenie [ID: 000A9832]
Koszt many: 90
Efekty:
- Rozproszenie 75 pkt. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Większe rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi siedemdziesiąt pięć punktów.

[mist-2] Większe rozproszenie innego [ID: 000A9835]
Koszt many: 101
Efekty:
- Rozproszenie 60 pkt. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Większe rozproszenie innego oddziałuje na wybrany cel, a jego moc wynosi sześćdziesiąt punktów.

[mist-1] Większe wykrycie życia [ID: 000A97DA]
Koszt many: 90
Efekty:
- Wykrywanie życia 60 st. przez 60 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Większe wykrycie życia trwa sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu sześćdziesięciu stóp od bohatera.

Zaklęcia eksperta
[mist-1] Krwawe łowy [ID: 0006D680]
Koszt many: 191
Efekty:
- Wykrywanie życia 50 st. przez 150 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Krwawe łowy trwają sto pięćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmują obszar w promieniu pięćdziesięciu stóp od bohatera.

[mist-5] Potężna absorpcja magii [ID: 000AA055]
Koszt many: 347
Efekty:
- Absorpcja zaklęć 20 pkt. przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Punkty Absorpcji zaklęć oznaczają procentową szansę wchłonięcia wrogiego czaru, zwiększenia swojego zapasu many oraz uniknięcia wszelkich obrażeń, zadawanych przez przeciwnika.
Potężna absorpcja magii posiada dwadzieścia procent skuteczności, a efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[mist-4] Potężne chwytanie dusz [ID: 000AA051]
Koszt many: 270
Efekty:
- Chwytanie dusz w odl. 10 st. przez 40 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.
Potężne chwytanie dusz działa przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego w promieniu czterdziestu stóp. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[mist-3] Potężne odbijanie zaklęć [ID: 000AA039]
Koszt many: 323
Efekty:
- Odbicie zaklęcia 20% przez 20 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim
Mieście
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Odbicia zaklęcia są czarami obronnymi, niezwykle skutecznymi przeciwko wrogim magom.
Potężne odbijanie zaklęć posiada dwudziestoprocentową szansę uchronienia bohatera przed skutkami kolejnych magicznych ataków. Efekty utrzymują się przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

[mist-2] Potężne rozproszenie [ID: 000A9833]
Koszt many: 219
Efekty:
- Rozproszenie 150 pkt. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim
Mieście
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Potężne rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi sto pięćdziesiąt punktów.

[mist-1] Potężne wykrycie życia [ID: 000A97DD]
Koszt many: 220
Efekty:
- Wykrywanie życia 120 st. przez 60 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim
Mieście
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Potężne wykrycie życia trwa sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu stu dwudziestu stóp od bohatera.

[mist-6] Telekineza [ID: 000AA066]
Koszt many: 257
Efekty:
- Telekineza 30 st. przez 45 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.
Zaklęcie Telekineza trwa przez czterdzieści pięć sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg trzydziestu stóp.

Zaklęcia mistrza
[mist-5] Legendarna absorpcja magii [ID: 000AA056]
Koszt many: 461
Efekty:
- Absorpcja zaklęć 25 pkt. przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Punkty Absorpcji zaklęć oznaczają procentową szansę wchłonięcia wrogiego czaru, zwiększenia swojego zapasu many oraz uniknięcia wszelkich obrażeń, zadawanych przez przeciwnika.
Legendarna absorpcja magii posiada dwadzieścia pięć procent skuteczności, a efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[mist-4] Legendarne chwytanie dusz [ID: 000AA052]
Koszt many: 310
Efekty:
- Chwytanie dusz w odl. 20 st. przez 60 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.
Legendarne chwytanie dusz działa przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego w promieniu dwudziestu stóp. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

[mist-3] Legendarne odbijanie zaklęć [ID: 000AA053]
Koszt many: 538
Efekty:
- Odbicie zaklęcia 25% przez 25 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
Komentarz: Odbicia zaklęcia są czarami obronnymi, niezwykle skutecznymi przeciwko wrogim magom.
Legendarne odbijanie zaklęć posiada dwudziestopięcioprocentową szansę uchronienia bohatera przed skutkami kolejnych magicznych ataków. Efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

[mist-2] Legendarne rozproszenie [ID: 000A9834]
Koszt many: 422
Efekty:
- Rozproszenie 250 pkt. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.
Legendarne rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi dwieście pięćdziesiąt punktów.

[mist-1] Legendarne wykrycie życia [ID:000A97DE]
Koszt many: 440
Efekty:
- Wykrywanie życia 120 st. przez 120 sek. na siebie
Sposób uzyskania:
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.
Legendarne wykrycie życia trwa sto dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu stu dwudziestu stóp od bohatera.

[mist-6] Mistrzostwo ruchu [ID: 000AA067]
Koszt many: 495
Efekty:
- Telekineza 40 st. przez 60 sek. na cel
Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.
Zaklęcie Mistrzostwo ruchu trwa przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg czterdziestu stóp.




Tae - Nie 09.11.2008, 15:16:39
" /> Cytuj:



Oceansoul - Nie 09.11.2008, 18:20:59
" />Poprawione, dzięki wielkie .

Czekam też na uwagi specjalistów do wszystkich tekstów .



Zak - Nie 09.11.2008, 20:34:15
" />Jako specjalista - brak uwag
Myślę, że jest w porządku, "treść wyczerpuje temat" (czy coś takiego)




Oceansoul - Nie 09.11.2008, 20:41:41
" />Okay, dziękuję, przyjmuję do wiadomości ^^. Teraz czekam jeszcze na wypowiedź Silmorena



wojjoo - Pon 10.11.2008, 22:44:48
" /> Cytuj:



Oceansoul - Pon 10.11.2008, 22:55:07
" /> Cytuj:



wojjoo - Wto 11.11.2008, 07:49:45
" /> oficjalny słownik polskiego scrabblisty! napisał(a):



Orish - Wto 11.11.2008, 07:53:34
" />Wg SJP PWN (z którego proponuję korzystać ) nie ma takiego słowa, jak "więżenie".



Oceansoul - Wto 11.11.2008, 10:28:06
" />Ok, zmieniam .
Ale pod względem słowotwórczym uważam, że to całkiem poprawnie zbudowane słowo, więc liczę, że kiedyś może jednak je zaakceptują ^^
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.