ďťż
Wštki |
[TES4] Solucja - Skingrad (Oceansoul)
Oceansoul - Nie 10.08.2008, 18:38:10 " />SKINGRAD Paranoja Na ulicy zaczepi cię Glarthir. Poprosi, byś spotkał się z nim o północy za Wielką Kaplicą. Zgódź się. Pochodź po mieście i popytaj mieszkańców o Glarthira. Po pewnym czasie zagadnie cię Dion, kapitan straży. Powiedz mu, co uważasz za stosowne. Mężczyzna ostrzeże cię przed podejrzanym paranoikiem i poprosi, byś poinformował najbliższego strażnika, jeśli Glarthir zleci ci jakieś zadanie. Gdy wybije północ, udaj się na spotkanie. Glarthir uważa, że jest śledzony. Przekaże ci nazwiska podejrzanych i poprosi o dowiedzenie się, który z nich jest jego prześladowcą. Pierwszą podejrzaną jest Bernadette Peneles. Zjaw się o 6 rano pod domem Glarthira i obserwuj Bernadette. Możesz z nią porozmawiać â po kilku udanych próbach perswazji wyjawi ci, że uważa, iż to ona jest śledzona przez Glarthira. Idź o północy na tyły kaplicy i zdaj relację swojemu pracodawcy. Otrzymasz 150 sztuk złota. Następnie musisz zbadać Toutiusa Sextiusa. O północy wróć na miejsce spotkań i zapewnij Glarthira, że Toutius także nie spiskuje przeciwko niemu. Kolejne 150 sztuk złota trafi do twojej kieszeni. Jeśli uznałeś zarówno Bernadette, jak i Toutiusa za winnych, otrzymasz dodatkowe 200 sztuk złota. Ostatnim obserwowanym będzie Davide Surilie, rzekomy przywódca spiskowców. Porozmawiaj z Davidem, ale nawet po próbie perswazji nie dowiesz się niczego, co wskazywałoby na to, że może on śledzić Glarthira. Spotkaj się raz jeszcze ze swoim zleceniodawcą. Niestety, Glarthir nie da się przekonać, że nie uknuto spisku. Możesz powiedzieć mu, że cała trójka jest niewinna â wówczas elf zaatakuje i będziesz musiał go zabić. Inną opcją jest oskarżenie Daivideâa, a w zależności od tego, co powiedziałeś o poprzednio śledzonych, otrzymasz 150 lub 200 sztuk złota oraz kolejne zlecenie â w zamian za 1000 złotych monet masz zabić spiskowców. Jeśli odmówisz zamordowania niewinnych, Glathir postanowi zająć się nimi na własną rękę. Możesz poinformować o wszystkim straż, która pojmie paranoika, lub też Davideâa, a ten wraz ze swoimi braćmi go zabije. Jeśli zaś zdecydujesz się wykonać brudną robotę, Glathir każe ci zabić wszystkich, których wcześniej uznałeś za winnych. Możesz dokonać morderstw i odebrać nagrodę lub zgłosić sprawę dowolnemu strażnikowi, a ten dopadnie elfa. Ze zwłok możesz zabrać klucz do jego domu, w którym znajdziesz 800 sztuk złota. Szukając swych korzeni Podczas wędrówki, wcześniej lub później, natkniesz się na charakterystyczną roślinę dość sporych rozmiarów, korzeń Nirnu. Wówczas rozpoczniesz wspomnianą misję, a zgodnie ze wskazówkami z dziennika powinieneś zapytać któregoś z alchemików o radę dotyczącą tej przedziwnej rośliny. Nikt jednak nie będzie w stanie ci pomóc, a wszyscy zapytani odeślą do Sinderiona ze Skingradu. Alchemik pomieszkuje w piwnicy Karczmy Zachodniej Kniei. Opowie ci o Eliksirze Poszukiwań â potężnej miksturze, do uwarzenia której potrzeba korzenia Nirnu. Zgódź się przynieść Sinderionowi porcję korzeni, a obieca ci buteleczkę eliksiru za darmo. Gdy uzbierasz pierwsze 10 sztuk, wróć do alchemika, a za 24 godziny możesz się zgłosić po Słabszy Eliksir Poszukiwań. Czas zebrać następne 20 korzeni. Z 20 roślinek powstanie Umiarkowany Eliksir Poszukiwań. Ty zaś otrzymasz zlecenie na kolejne 30 korzonków. Przyniósłszy następną porcję i odczekawszy dobę, uzyskasz Silny Eliksir Poszukiwań. Sinderion po raz ostatni poprosi cię o pomoc â do stworzenia Wielkiego Eliksiru Poszukiwań potrzebuje aż 40 korzeni Nirnu. Gdy je przyniesiesz, porcja mikstury będzie twoja. Sinderion obieca też odkupić od ciebie każdą kolejną dziesiątkę korzeni, którą znajdziesz podczas swych wędrówek. Ogółem na potrzeby zadania zebrać będzie trzeba 100 korzeni Nirnu, czyli jedną trzecią wszystkich rosnących w Cyrodiil (dokładnie, odnaleźć można 306 korzeni, z czego 263 rośnie na świeżym powietrzu, a pozostałe 43 znajdziemy wewnątrz zabudowań, hodowane w donicach; kolejne dwa korzenie dodawane są przez oficjalne mody â Iglicę Mroźnych Szczytów oraz Zamek Battlehorn). Największe ich skupiska znajdziesz na wybrzeżu i wzdłuż rzek, a także przy większych i mniejszych jeziorach. Lekarstwo na wampiryzm Aby rozpocząć tę misję, musisz cierpieć na hemofilię porfiryczną. Zapytaj Vincenteâa Valtieri z Mrocznego Bractwa lub któregoś ze świątynnych kapłanów o możliwość wyleczenia wampiryzmu. Skierują cię do Raminusa Polusa na Uniwersytecie Wiedzy Tajemnej, a mag odeśle cię do Janusa Hassildora â hrabiego Skingradu. Udaj się na zamek i porozmawiaj z zarządczynią Hal-Liurz. Hrabia zjawi się po chwili i powie ci, że również szuka odtrutki â dla swojej żony Rony. Każe ci pojechać do Drakelowe, gdzie mieszka Melisande â ostatnia czarownica znająca przepis na antidotum. Zanim zechce ci pomóc, musisz przynieść jej 5 pustych wielkich klejnotów dusz. Gdy oddasz kamienie, Melisande zdradzi ci przepis na eliksir: - 6 ząbków czosnku - 5 kwiatów psianki - 2 źdźbła krwistej trawy Wszystkie dostaniesz w âźGłównym Składnikuâ w Dzielnicy Handlowej Cesarskiego Miasta. Prócz składników pochodzenia roślinnego potrzeba także: - krwi Argonianina â Melisande da ci Zaklęty Sztylet, którym musisz zranić dowolnego przedstawiciela tej rasy - prochów potężnego wampira â w jaskini Czerwone Mokradła mieszka wampir Hindaril â zabij go i zabierz z ciała prochy. Z ingrediencjami wracaj do Melisande. Po 24 godzinach eliksir będzie twój. Otrzymasz dwie fiolki: Miksturę leczącą wampiryzm (dla hrabiego) oraz Lekarstwo na wampiryzm (wypij, by uleczyć chorobę). Czas na wizytę w Skingradzie. Hal-Liurz zaprowadzi cię do groty, w której Janus czuwa przy łóżku żony. Niestety, wypiwszy miksturę, kobieta umrze. Po 24 godzinach możesz zgłosić się do Hassildora po odbiór nagrody pieniężnej, której wysokość zależeć będzie od poziomu twojej postaci (od poziomu 30. wzwyż, wyniesie ona 10 tysięcy sztuk złota). Kupowanie domu w Skingradzie Gdy spytasz kogoś o możliwość nabycia nieruchomości w tym pięknym mieście, zostaniesz skierowany do Shumy gro-Yarugi, hrabiowskiego lokaja. Jeśli jego nastawienie sięgnie 70, a ty będziesz mieć na koncie minimum 15 punktów sławy, za 25 tysięcy sztuk złota sprzeda ci posiadłość Kolczastej Róży. Udaj się do Sklepu Coloviańskiego â od Gundera możesz zakupić kolejne elementy wyposażenia domu (jest ich piętnaście), a bazowy koszt każdego z nich wynosi 1600 sztuk złota. Pomocne dłonie Zakupiwszy wyposażenie do domu w Skingradzie, zapytaj znajdującą się w Sklepie Colovioańskim Eyję, czy nie zechciałaby zostać twoją gosposią â kobieta zgodzi się to uczynić za jedyne 150 sztuk złota. Od tej pory możesz prosić ją o jedzenie (otrzymasz Pasterską pieczeń) oraz napój (podaruje ci Miód pitny z Kolczastej Róży). Skrytka Kolczastej Róży Po zakupie mebli, wejdź na drugie piętro do sypialni. Z tyłu schodów wdrap się na skrzynię i regał, a zauważysz leżący na stryszku pergamin â dawno zapomniane zapiski. Podnieś go i przeczytaj, a dowiesz się, że na terenie domostwa znajduje się skrytka z kosztownościami. Odpowiedź na zagadkę to oczywiście klepsydra â znajdziesz ją w piwnicy, zatkniętą między belką a sufitem. W środku zaś spoczywają się klejnoty oraz Pierścień Szarości. N. T. van der Hert - Pią 29.08.2008, 19:34:26 " /> Cytuj: Oceansoul - Pią 29.08.2008, 19:41:50 " />Wow, już drugi czysty! (nie idź, nie idź, jeszcze tyyyyyle tekstów zostało ^^) |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |