ďťż
 
 
 
 

Wštki


[TES4] Solucja - Pozostałe lokacje (Oceansoul)



Oceansoul - Nie 10.08.2008, 20:19:58
" />POZOSTAŁE LOKACJE

Kłopoty z goblinami
Gdy wyszedłszy z Bravil udasz się w kierunku północno-wschodnim, natkniesz się na Obóz Crestbridge. Porozmawiaj z Barthelem Gemandem i zgódź się pomóc oswobodzić Cropsford, pobliską mieścinę, od nękających ją plemion goblinów.
Zagadnij Mirisę, a opowie o konflikcie narastającym między goblińskimi rodami. Jeśli udałoby ci się na dobre skłócić ze sobą monstra, zajęłyby się wówczas międzyplemienną wojną, a nie wyniszczaniem ludzkiego siedliszcza.
Aby rozwścieczyć potwory, możesz wykonać jedną z dwóch czynności:
1. zakraść się do Jamy Rozłupanego Pnia i wykraść stamtąd plemienną relikwię
2. zabić goblińską szamankę z Jaskini Pękniętej Kłody
Równie dobrze możesz też po prostu wybić co do nogi członków obu plemion, wybór należy do ciebie.
Gdy wypełnisz misję, idź poinformować o swoich działaniach Mirisę, a później także Barthela. Nie otrzymasz żadnej nagrody, jeśli jednak odczekasz, aż rodzina odbuduje zniszczone Cropsford, w domu Bincalów znajdziesz skrzynię, która raz w tygodniu wypełnia się złotem. Czuj się upoważniany do przywłaszczania go sobie w zamian za udzieloną pomoc.

Na ryby
Na zachód od Cesarskiego Miasta, po drugiej stronie mostu, położona jest niewielka wioska Weye. Miejscowy rybak Aelwin Merowald poprosi cię o przyniesienie dwunastu łusek zębaczy – drapieżnych ryb żyjących w jeziorze Rumare, na północ od miasteczka. Wejdź do wody i zabij rybska, których położenie wskazywać będzie kompas. Przyda się czar Poruszanie się po wodzie – ułatwi oddychanie w głębinach.
Oddaj rybakowi 12 łusek, a otrzymasz pierścień Klejnot Rumare, który umożliwia oddychanie pod wodą, a także zwiększa umiejętność atletyka o 4 punkty.

Odpoczynek grobokrążcy
Na północ od Cesarskiego Miasta znajduje się Gospoda Roxey. Gdy zagadniesz karczmarkę Malene, poprosi cię o pomoc w uporaniu się z nekromantką Raelynn, która zamieszkuje Omszałą Jaskinię. Udaj się do położonej na północ od zajazdu pieczary i pokonaj wiedźmę. W nagrodę otrzymasz 745 sztuk złota.

Sezon na niedźwiedzie
Na zachód od Skingradu, w gospodarstwie Odłupana Skała, spotkasz Thorleya Aethelreda. Jego bydło atakowane jest przez niedźwiedzie z Zachodniej Kniei, dlatego też mężczyzna zażąda zabicia sześciu bestii i przyniesienia ich kłów.
Zgódź się i rozejrzyj po okolicy – szybko natkniesz się na duże grupy tych zwierząt. Upoluj sześć sztuk i odnieś trofea zleceniodawcy. W nagrodę otrzymasz jedną z sześciu ksiąg, dzięki lekturze której wzrośnie losowa umiejętność bojowa – atletyka, ostrza, ciężki pancerz, broń obuchowa, walka wręcz lub blok.

Sprawdzić pod każdym kamieniem
Lithnilian, czarodziej mieszkający w Gospodzie Pod Cesarskim Mostem, na wschód od Bravil, poprosi cię o pomoc. Jaskinię Kolców Jeżyny, w której prowadził badania, zaatakowały potwory, zmuszając go do pośpiesznego opuszczenia miejsca pracy. Niestety, podczas ucieczki mag zgubił swoje cenne notatki i obiecuje nagrodę, jeśli je dla niego odzyskasz.
Udaj się do położonej na zachód od gospody pieczary, spenetruj Wewnętrzną Ciernistą Jaskinię, a stamtąd przejdź do Głębin. W kufrze koło posłania spoczywają notatki z badań Lithniliana.
Nagrodą za twoje poświęcenie będą trzy flakony silnej trucizny milczenia.

Szlachetny trunek
W Gospodzie Wawnet w pobliżu osady Weye, na zachód od Cesarskiego Miasta, spotkamy karczmarkę Nerussę, kolekcjonerkę rzadkich gatunków win. Poprosi nas ona o zdobycie sześciu butelek Cieniopędowego Wina, istnego rarytasu, którego wyprodukowano bardzo niewielką ilość. Poszukiwania najlepiej rozpocząć w ruinach fortów, gdyż, jak głosi plotka, trunkiem tym niegdyś raczyli się żołnierze broniący Cesarstwa.
Dwie butelki możesz znaleźć w Forcie Smutku położnym na wyspie na północny-zachód od Bravil (patrz: Zadania poboczne, Miasta Cyrodiil, Bravil – Przyłapany na łowach). Nie wchodząc do wnętrza twierdzy, wdrap się po schodach na samą górę. Korzystając z filarów, doskocz do skrzyni. Uzbrój się w cierpliwość i pokaźną ilość wytrychów, bowiem dostępu do skrzyni broni trudny zamek.
Na kolejne butelki natkniesz się wewnątrz: Fortu Vlastrus, Fortu Carmala, Fortu Żelaznego, Fortu Aurus, Fortu Dirich, Fortu Magia, Fortu Scinia.
Nerussa wynagrodzi cię 1000 sztuk złota, obieca także odkupić od ciebie każdą następną porcję Cieniopędowego Wina, na którą natkniesz się podczas swoich przygód.

Zatopiony
Na wschód od miasta Kvatch znajduje się opuszczone gospodarstwo Shetcombe. Gdy zbliżysz się do chaty, w twoim dzienniku pojawi się wpis sugerujący, że powinieneś dowiedzieć się, co się stało z gospodarzem. Wejdź więc do domu i zabierz ze stołu Dziennik Slythe’a, str.1.
Zgodnie ze wskazówkami zapisanymi w pamiętniku, zbadaj pobliską Jaskinię z Piaskowca. W jednym z tuneli znajdziesz Dziennik Slythe’a, str.2. Kieruj się dalej w głąb pieczary, do Wielkich Sal. Tam natkniesz się na zwłoki gospodarza, Slythe’a Seringi. Weź z jego ciała ostatnią, trzecią stronę dziennika. Gdy będziesz opuszczać to miejsce, zaatakuje cię Zatopiony, przybrawszy postać Atronacha Burzy. Możesz go pokonać lub po prostu uciec z jaskini.

Zemsta na zimno
W Szaleństwie Krzywd, gospodarstwie położonym na zachód od Cheydinhal, mieszka Corrick Northwod. Zgódź się pomścić śmierć jego żony, która zginęła z rąk goblinów z Wyeksploatowanej Kopalni. Udaj się do podziemi, zabij wszystkie maszkary, a w dolnej sekcji pokonaj goblińskiego podherszta. Z jego ciała zabierz amulet z nefrytu i zwróć naszyjnik zrozpaczonemu wdowcowi. W nagrodę podaruje ci sześć diamentów bez skazy. Możesz też przystanąć przy grobie zmarłej, a na 600 sekund spadnie na ciebie błogosławieństwo – twoje zdrowie i kondycja wzrosną o 30 punktów.

Zerowa widoczność
Na północ od Cesarskiego Miasta znajduje się niewielka wioska, Aleswell. Wygląda na opuszczoną, ale nie daj zwieść się pozorom. Wejdź do gospody, a zagadnie cię Diram Serethi. Jak się okazuje, wszyscy mieszkańcy osady są niewidzialni, a winnym takiego stanu rzeczy jest Ancotar, czarodziej mieszkający w Forcie Caractacus.
Udaj się do położonej na południowym wschodzie od miasteczka warowni i rozmów się ze stojącym na dziedzińcu magiem. Ancotar wręczy ci kontrzaklęcie: zwój Odczynienie niewidzialności, a także Pierścień ochrony Ancotara, który musisz wsunąć na palec przed rzuceniem czaru (jeśli tego nie zrobisz, twój współczynnik szczęścia obniży się o 50 punktów).
Wróć do wioski i odczytaj zaklęcie, a mieszkańcy odzyskają widzialność. Wejdź do gospody pochwalić się Diramowi swoim dokonaniem, a karczmarz obieca ci darmowy nocleg za każdym razem, gdy zechcesz zatrzymać się w Aleswell.

Złamanie przysięgi
W Gospodarstwie Whitmond położonym na północ od Anvil porozmawiaj z Hożą Maevą. Opowie o swoim mężu Bjalfie, który w swej nikczemności ukradł Skałogrzmot – rodziną pamiątkę – po czym uciekł z domu i przyłączył się do szajki bandytów. Opryszki ukrywają się w Samotnym Forcie, na wschód od Anvil.
Wejdź do warowni, wyeliminuj bandytów. W Wielkiej Kopule natkniesz się na Bjalfiego – nie da się uniknąć walki, pokonaj więc zdradzieckiego męża i jego kompanów, a następnie weź z jego ciała Skałogrzmot.
W podziękowaniu za pomoc Hoża Maeva wręczy ci 745 sztuk złota.

Złodziej ziemniaków
Porozmawiaj ze S’jirrą z Gospody Faregyl. Okazuje się, że jej Wielgachne Kartofle zostały skradzione. Złodziej pobiegł na północny zachód od karczmy. Odszukaj ogra i zabij go, a następnie zabierz z jego ciała 6 ogromnych ziemniaków. Wracaj do zleceniodawcy – w nagrodę Khajiitka wręczy ci 5 bochnów Słynnego Chleba Ziemniaczanego.




N. T. van der Hert - Nie 31.08.2008, 14:36:08
" />także zwiększa umiejętność atletyka o 4 punkty<<

nie czujesz potrzeby umieszczania nazwy umiejętności w cudzysłowie? tak pytam, bo to nie pierwszy raz widzę. moim zdaniem to wygląda dziwnie, jakby to pisał jakiś informatyk.

czysty.



Oceansoul - Pon 01.09.2008, 13:53:57
" />Nie, prawdę mówiąc nie czuję . Wszędzie tak jest, to już niech zostanie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.