ďťż
Wštki |
[TES4] Solucja - Leyawiin (Oceansoul)
Oceansoul - Nie 10.08.2008, 18:37:43 " />LEYAWIIN Kto w niełaskę bogów popadnie Przechadzając się ulicami miasta, wstąp do domu Rosentii Gallenus. Okaże się, że kobieta kupiła od wędrownego handlarza daedryczny kostur, za pomocą którego przywołała cztery diabliki. Niestety, od tamtej pory stworzenia nie odstępują jej ani na krok, dlatego też jesteś proszony o zapytanie o radę Alves Uvenim, przyjaciółki Rosentii. Alves znajdziesz w Gildii Magów. Kobieta opowie ci o sposobie pozbycia się kłopotliwego artefaktu â należy udać się z nim do Jaskini Mrocznej Głębi i tam pozostawić. Idź opowiedzieć o tym Rosentii, a następnie zgódź się wyruszyć w podróż. Będąc w pieczarze, uważaj na atakujące cię daedryczne stworzenia. Dojdź do końca groty i zbliż się do ołtarza Sheogoratha. Stojąc przy nim, wyrzuć kostur z ekwipunku. Wracaj do Rosentii, by odebrać nagrodę â Pierścień Widmowego Ostrza zwiększający umiejętności blok oraz ostrza. Łzy Zbawcy Sâdrassa z Gildii Magów poszukuje kamieni zwanych Łzami Garridana. Obiecuje odkupić od ciebie wszystkie, które zdołasz odnaleźć. W poszukiwaniach pomoże ci Julienne Fanis z Tajemnego Uniwersytetu. Kobieta poleci lekturę księgi âźUpadek Rycerzaâ â możesz ją dostać w Pierwszym Wydaniu w Dzielnicy Handlowej. Gdy zakupisz wolumin w księgarni Phinitasa, przeczytaj go, a następnie po raz kolejny idź porozmawiać z Julienne. Magini dysponuje rafinowanymi solami mrozu, których według wskazówek księgi będziesz potrzebować â kup więc jedną sztukę i ruszaj do Gaju Mroźnego Ognia. Zanim udasz się na miejsce, możesz też wstąpić do Sâdrassy, a wówczas Khajiit wręczy ci pięć flakonów eliksiru chroniącego przed zimnem. Wejdź do Jaskini Mroźnego Ognia. Czekają tam niedźwiedzie i lwy górskie. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do rzeźbionych wrót wiodących wprost do Gaju. Wewnątrz zbliż się do połaci lodu â uważaj jednak na obrażenia od zimna, których doznajesz. W centrum stoi Atronach Mroźnego Ognia â Władca Gaju. Pokonaj go, po czym na zamrożonym terenie odszukaj pięć Łez Garridana. Wracaj do Sâdrassy â od maga otrzymasz 2500 złotych monet w charakterze nagrody. Najazd na Szare Ziemie Nieopodal Stajni u Pięciu Jeźdźców, przy zachodniej bramie wiodącej do miasta, spotkasz Lerexusa Callidusa, kapitana straży miejskiej Leyawiin. Jest on na tropie handlarzy skoomą, a doszły go słuchy, że przestępcy ukrywają się na Szarych Ziemiach, na południe od miasta. Niestety, strażnik nie może sam zająć się problemem, zgódź się więc pomóc. Udaj się na miejsce i wejdź do środka niewielkiej chaty. Wewnątrz zaatakuje cię Kylius Lonavo oraz asystujący mu maruder. Po pokonaniu przeciwników, weź z ciała herszta pierścień i oddaj go Lerexusowi. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 745 sztuk złota. Mazoga Orczyca Zajdź na zamek i porozmawiaj z hrabią Mariusem Caro. Zapytaj o możliwość przysłużenia się Leyawiin, a poprosi cię o zbadanie sprawy orczycy o imieniu Mazoga, która niedawno przybyła do miasta. Znajdziesz ją w holu wiodącym do sali tronowej. Mazoga wyjaśni ci, że jest rycerzem i każe przyprowadzić do siebie Argonianina o imieniu Weebam-Na. Przebywa on w swoim domu w centralnej części miasta. Aby zgodził się pójść na spotkanie z Mazogą, musisz zwiększyć jego nastawienie. Jednakże, Argonianin nie spełni oczekiwań orczycy i nie zaprowadzi jej do Rybackiej Skały. Ty musisz to zrobić â i choć teoretycznie nie wiesz, gdzie to jest, miejsce automatycznie zostanie zaznaczone na twojej mapie. Ruszajcie w drogę. Gdy dotrzecie do celu, Mazoga wda się w bójkę z miejscowym gangiem, któremu przewodzi morderca jej przyjaciółki. Pokonajcie całą czwórkę. Mazoga podziękuje ci za pomoc i oddali się, a ty możesz wrócić na zamek i opowiedzieć o wszystkim hrabiemu. Marius Caro przydzieli ci następne zadanie. Rycerze Białego Ogiera Hrabia ma dla ciebie i Mazogi propozycję nie do odrzucenia â musicie znaleźć i zabić Czarnego Bruga, herszta Bandytów Czarnego Łuku. Powtórz orczycy słowa władcy, a z ochotą zgodzi się pomóc. Co więcej, dobrze wie, gdzie jest kryjówka Bruga â w ruinach Telepe, na północny wschód od miasta. Codziennie, między północą a szóstą rano, bandyci udają się tam, by zostawić łupy. Wejdźcie do środka i idźcie w dół korytarzem. Po kilku chwilach zaatakuje was Brugo i jego banda. To dość silni przeciwnicy, ale i łupy zostają po nich niezgorsze. Kiedy wszyscy padną, możesz wracać na zamek. Wdzięczny hrabia Caro mianuje cię Błędnym Rycerzem Białego Ogiera, wręczy klucz do siedziby znajdującej się na północ od Leyawiin oraz sprezentuje tarczę. Ponadto, zobowiąże się płacić 100 sztuk złota za każdy przyniesiony mu Czarny Łuk â atrybut bandytów. Kupowanie domu w Leyawiin Hrabia Marius Caro chętnie sprzeda ci stojący w centrum miasta dom za jedyne 7000 sztuk złota. U Gundalasa w Towarach i Gwarancjach dokupić możesz meble do swojej nowej nieruchomości â dostępne jest siedem zestawów mebli, a bazowy koszt każdego z nich wynosi 1000 sztuk złota. N. T. van der Hert - Pią 29.08.2008, 19:02:46 " />tutaj chyba czysto, jak będzie mi sie bardzo nudzić, a tekst jeszcze tu będzie - przeczytam jeszcze raz. Oceansoul - Pią 29.08.2008, 19:06:47 " />Nie wierzę, czyżby nie było żadnego ciała? ^^ Oj, coś słabo się postarałam... |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |