ďťż
Wštki |
[TES4] Solucja - Cesarskie Miasto (Oceansoul)
Oceansoul - Nie 10.08.2008, 18:35:51 " />CESARSKIE MIASTO [Arena] Pochodzenie Szarego Księcia Wewnątrz Rzeźni spotkasz Wielkiego Czempiona, półorka Agronaka gro-Maloga, który poprosi cię o pomoc â jako syn z nieprawego łoża ma problem z udowodnieniem swego szlacheckiego pochodzenia. Wręczy ci klucz do fortu zwanego Wronią Przystanią, gdzie masz rozpocząć poszukiwania śladów jego dziedzictwa. Gdy dotrzesz na miejsce, wejdź do środka. Czeka cię walka z kilkoma nieumarłymi, a na końcu czyhać będzie Lord Lovidicus. Po pokonaniu władcy twierdzy, zwiedź jego komnaty i zabierz z biurka należący doń dziennik. Czas zabrać go do Agronaka. W nagrodę twoje umiejętności bojowe â ostrza, blok, atletyka â wzrosną o 3 punkty. [Dzielnica Nadbrzeżna] Niespodziewana podróż W porcie cumuje Nadęta Łajba, okręt pełniący rolę gospody i noclegowni. Zapłać barmanowi za pokój i udaj się na spoczynek. Obudzisz się na pełnym morzu, atakowany przez Rabusi z Czarnej Wody. Wyjdź z sypialni i zabij pierwszego rzezimieszka, Lincza. Przy jego ciele znajdziesz klucz do składziku, w którym zamknięty jest Groman gro-Marad. Uwolnij sternika, a on każe ci wyeliminować pozostałych trzech bandytów i oswobodzić przetrzymywanego przez nich kapitana. Na środkowym pokładzie zabij Szramę, zabierz mu klucz otwierający drzwi wiodące na mostek kapitański. Tam czeka Gniew, kolejny zabijaka, którego musisz pozbawić życia. Nie zapomnij wziąć ostatniego klucza, dzięki któremu otworzysz drzwi do Chaty Ormila. W kajucie czeka cię walka z Seleną, przywódczynią bandy. Gdy padnie martwa, poinformuj o wszystkim sternika i kapitana, a następnie wróć na dolny pokład zdrzemnąć się. Kiedy się obudzisz, będziecie w Cesarskim Mieście. Raz jeszcze rozmów się z Ormilem, a wręczy ci 450 sztuk złota nagrody. [Dzielnica Handlowa] Niezdrowa rywalizacja Od kupców w dzielnicy handlowej usłyszysz o niejakim Thoronirze, który budzi podejrzliwość pozostałych handlarzy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź Jensine, która prowadzi sklep âźPrawie Noweâ Towary. Okazuje się, że Thoronir sprzedaj wiele towarów po cenie niższej, niż wynoszą koszty ich produkcji, nie chce też dołączyć do Towarzystwa Etyki Kupieckiej. Jensine poprosi cię o odnalezienie źródła jego zaopatrzenia, które najprawdopodobniej nie jest legalne. Odwiedź podejrzanego w Pełnej Sakiewce. Thoronir nie okaże się skory do rozmowy, poczekaj więc, aż zamknie sklep o godzinie dwudziestej i sprawdź, dokąd się uda. Do północy przyjdzie ci chodzić za nim po mieście. Dopiero o wyznaczonej godzinie powróci do dzielnicy handlowej, gdzie spotka się z Agamirem. Po zakończeniu spotkania zacznij śledzić drugiego z rozmówców. Okaże się, że Agamir mieszka na Placu Talosa, dlatego też najlepiej byłoby włamać się do domu pod nieobecność właściciela, późnym popołudniem. Otwórz drzwi wejściowe, a potem udaj się do piwnicy. W niej znajdziesz ślady, sugerujące że Agamir okrada zmarłych i profanuje zwłoki. Weź leżącą na stole księgę, zatytułowaną Makabryczny Spis. Powinieneś pokazać ją Thoronirowi, który najwyraźniej nie zdaje sobie sprawy z tego, skąd pochodzą jego towary. Po poinformowaniu kupca, udaj się na miejscowy cmentarz, okalający Pałac, a tam odnajdź mauzoleum rodu Terentiusów. Wewnątrz czeka cię walka z Agamirem i jego sojusznikiem. Po pokonaniu obydwu nie zapomnij zabrać łopaty Agamira leżącej obok sarkofagu lorda Bellirusa Trentiusa. Dowód przestępstwa zanieś Thornirowi, a wdzięczny kupiec wręczy ci Diadem Pogody. Na koniec, nie pozostaje nic innego, jak złożyć wizytę Jensine, która wynagrodzi twoje wysiłki i zapłaci 600 sztuk złota. [Dzielnica Handlowa] Kupowanie domu w Cesarskim Mieście Udaj się do Cesarskiej Izby Handlowej i porozmawiaj z Vinicją Melissaeią, po czym zastosuj na niej perswazję bądź zaproponuj łapówkę. Szybko okaże się, że w Cesarskim Mieście nabędziesz jedynie rybacką chatę stojącą w dzielnicy nadbrzeżnej, a zakup kosztować będzie 2000 sztuk złota. Wyposażenie sprzedaje Sergius Verus w Towarach Trzech Braci. Możesz zakupić u niego pięć komponentów, a bazowy koszt każdego z nich wynosi 400 sztuk złota. [Dzielnica Świątynna] Korupcja w cesarskich szeregach Aby rozpocząć tę misję, wejdź do domu Luronka gro-Glurzoga i porozmawiaj z mieszkańcami. Okaże się, że jeden ze Strażników Cesarskich bezpodstawnie oskarżył dwóch mężczyzn o kradzież, by móc szantażować ich karą więzienia i wyłudzić od nich łapówkę. Ponoć więcej na ten temat wie Jensine z âźPrawie Nowychâ Towarów w dzielnicy handlowej. Kobieta nie będzie jednak zbyt chętna do rozmowy, musi pomóc perswazja i próba przekupstwa. Dowiesz się, że skorumpowanym strażnikiem, któremu Jensine musi płacić haracz, jest Audens Avidus, kapitan straży. Oskarżyć może go tylko inny kapitan. O radę zapytaj dowolnego strażnika miejskiego â skieruje cię do Servatiusa Quintilusa patrolującego Arboretum (lub też do Hieronymusa Lexa, jeśli ciągle jest w Cesarskim Mieście). Ten, jako niedawno awansowany, będzie się bał ryzykować i odeśle cię do Itiusa Hayna, który stacjonuje w Dzielnicy Elfickich Ogrodów. Podnieś jego nastawienie, a dowiesz się, że do oskarżenia potrzeba dwóch świadków. Odwiedź najpierw Jenine â kobieta z miejsca odmówi. Idź więc na Plac Talosa i dzięki swoim umiejętnościom retoryki i złotu przekonaj Luronka oraz Ruslana do zeznawania. Teraz trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać, aż sprawa zostanie rozwiązana. Po jakimś czasie pojawi się informacja, że Avidus został aresztowany i zamknięty w więzieniu. Gdy upłynie kilka dni, pojmany ucieknie z lochu i będzie próbował cię zabić. Nie okaże się jednak trudnym przeciwnikiem, powinieneś z łatwością go pokonać. [Dzielnica Świątynna] Zakon Szlachetnej Krwi Ralsa Norvalo, którą znajdziesz w domu Gilena Norvalo, potrzebuje twojej pomocy. Odeśle cię do Seridura mieszkającego kilka ulic dalej w tej samej dzielnicy i zasugeruje, byś spotkał się tam z jej mężem. Seridur zaprowadzi cię do piwnicy będącej w istocie sanktuarium Zakonu Szlachetnej Krwi, łowców wampirów. Poprosi cię także o pomoc w pokonaniu Rolanda Jenserica, mieszkańca Dzielnicy Świątynnej. Zgódź się i włam się do domu poszukiwanego. Na stole znajdziesz list miłosny â przeczytaj go, a na twojej mapie pojawi się lokalizacja tajnej kryjówki Rolanda. Udaj się do znajdującej się na wschód od Cesarskiego Miasta chatki, wejdź do środka i porozmawiaj z Jensericem. Okazuje się, że wcale nie jest wampirem, a prawdziwą bestią i winnym zabójstwa Relfiny jest właśnie twój zleceniodawca. Wracaj do Cesarskiego Miasta i skieruj się do Dzielnicy Handlowej. Phintias, księgarz z Pierwszego Wydania, zdradzi ci, o ile wcześniej podniesiesz jego nastawienie, że Seridur wspominał częstokroć o Jaskini Pamięci. Tam też najprawdopodobniej znajduje się kryjówka groźnego wampira. Zbadaj położoną na południowy wschód od miasta pieczarę. Tam zabij Seridura i opowiedz o swoim czynie Rolandowi. Po upływie kilku godzin spotkaj się z nim ponownie, tym razem w kwaterach Zakonu Szlachetnej Krwi. Otrzymasz należną ci nagrodę, Pierścień Ognia Słońca, a także zostaniesz honorowym członkiem stowarzyszenia. Możesz sprzedawać Jensericowi wszystkie wampirze pyły, jakie zdobędziesz â za każdy zapłaci ci 250 sztuk złota. [Plac Talosa] Poborca Jeśli podczas swoich wędrówek natkniesz się w którejś z ruin na ayleidzki posążek, nie sprzedawaj znaleziska pierwszemu chętnemu kupcowi. Udaj się do stojącego na Placu Talosa domu Umbacano, bogatego kolekcjonera, który nie tylko będzie skupować artefakty za wyższe kwoty, ale zleci ci kilka interesujących zadań. Po wejściu do posiadłości porozmawiaj z lokajem Jollringiem, a pozwoli ci wejść ma górę i zobaczyć się ze swoim panem. Umbacano opowie o Dziesięciu Przodkach, tajemniczych posążkach, ukrytych w niektórych ayleidzkich ruinach. Chętnie odkupi je od ciebie â za każdy zapłaci 500 sztuk złota, a gdy przyniesiesz mu wszystkie dziesięć, wynagrodzi cię dodatkową premią w wysokości 5000 złotych monet. Statuetki znajdziesz w następujących ruinach: Culotte, Fanacas, Mackamentain, Moranda, Ninendava, Vilverin, Welke, Wendelbek, Wendir, Wenyandawik. [Plac Talosa] Nic, co możesz mieć Misję tę zleci Umbacano, jeśli przyniesiesz mu trzy posążki z zadania Poborca. Tym razem kolekcjoner wręczy ci szkic Wielkiej Katedry oraz klucz otwierający kryptę, w której znajduje się poszukiwana przez niego rzeźba. Pierwszym krokiem do jej odnalezienia będzie zbadanie, która z ayleidzkich świątyń nazywana była niegdyś ową Wielką Katedrą. Udaj się do Pierwszego Wydania w Dzielnicy Handlowej i kup âźOczyszczanie Katedryâ. Na ostatniej stronie woluminu przeczytasz o tym, czego szukasz: Malada, w tłumaczeniu z języka Ayleidów, oznacza nic innego, jak właśnie Wielką Katedrę. Poszukiwane ruiny znajdziesz na wschodnim krańcu Cyrodiil. Wejdź do środka i zbadaj podziemia. Wrota do głównej sali otworzysz otrzymanym od Umbacano kluczem. Zabierz rzeźbę i wracaj na powierzchnię. Po wyjściu z ruin, podejdzie do ciebie Claude Maric. Jeśli nie oddasz mu rzeźby (a nie ma sensu tego robić, gdyż wówczas przepadnie ci nagroda), każe trzem swoim ludziom zabić cię, a sam ucieknie. Pokonaj agresorów i wracaj do Cesarskiego Miasta. Umbacano wręczy ci 2500 sztuk złota. [Plac Talosa] Sekrety Ayleidów Aby Umbacano zlecił ci kolejną misję, musisz wpierw wykonać zadanie Nic, co możesz mieć. Pamiętaj, że przed rozpoczęciem wykonywania tego zlecenia, dobrze jest ukończyć Poborcę. Tym razem kolekcjonerowi zależy na wejściu w posiadanie korony ayleidzkiego króla. Problemem jest to, że artefakt posiada Herminia Cinna, mieszkanka Eflickich Ogrodów. Udaj się do niej i spróbuj odkupić Koronę Ayleidów za 1000 sztuk złota otrzymane od Umbacano. Kobieta nie zgodzi się jednak na twoją ofertę, przekonując, że Umbacano nie jest niegroźnym kolekcjonerem, a owładniętym rządzą potęgi szaleńcem, który zrobi wszystko, by zasmakować ayleidzkiej magii. Będzie próbowała cię namówić, byś wręczył mu inną koronę, artefakt z ruin Lindai. Możesz ukończyć to zadanie na dwa sposoby: 1. udać się do położonych na wschód od Chorrol podziemi, zabrać stamtąd Ayleidzką Koronę Lindai i wręczyć ją Umbacano, który nie zorientuje się, że przyniosłeś mu nie ten artefakt, którego poszukiwał; 2. zakraść się do domu Herminii Cinny, z biurka w sypialni zabrać klucz, następnie otworzyć nim stojący w tym samym pomieszczeniu Kufer Ayleidów i dać Umbacano Ayleidzką Koronę Nenalaty Niezależnie od tego, jak postąpisz, Umbacano poprosi cię o ostatnią przysługę â spotkanie się z nim w ruinach Nenalata i eskortowanie go do sali tronowej. Pokonaj stających na waszej drodze nieumarłych. Kiedy dojdziecie do głównego pomieszczenia, Umbacano założy na skronie otrzymaną od ciebie koronę i zasiądzie na tronie. Jeśli wręczyłeś mu koronę z ruin Lindai, Umbacano zginie, a ciebie zaatakuje horda nieumarłych. Jeśli zaś Umbacano otrzymał koronę skradzioną Herminie Cinnie, wówczas przemieni się w Króla Nenalaty i rzuci się na ciebie razem z pozostałymi potworami. N. T. van der Hert - Pią 29.08.2008, 18:27:33 " /> Cytuj: Oceansoul - Pią 29.08.2008, 18:57:06 " /> Cytuj: N. T. van der Hert - Pią 29.08.2008, 19:12:18 " />nie jestem przekonany co do tego, że możesz to wręczanie tak zostawić, raczej pogrzebałbym przy tym poprzednim zdaniu, albo dodał jakieś między nimi (heh, "zdanie-marionetka"). a o "gdzie" - zapomnij. to po prostu nieładnie brzmi. Oceansoul - Sob 30.08.2008, 13:34:59 " />Ok, oba poprawiono. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |