ďťż
 
 
 
 

Wštki


[TES4: SI] Informacje i opis (Oceansoul)



Orish - Czw 23.07.2009, 11:18:25
" />Âť Pełna nazwa:
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles

Âť Premiera:
27 marca 2007 r.

Âť Polska premiera:
11 maja 2007 r.

Âť Producent:
Bethesda Softworks

Âť Wydawca:
Bethesda Softworks

Âť Dystrybutor:
Cenega Poland

Âť Lokalizacja:
Kinowa (angielskie głosy, polskie napisy)

Âť Wymagania:
Minimalne:
- Procesor - Pentium 4, 2 GHz
- Pamięć RAM - 512 MB
- Karta Graficzna - 128 MB (Direct3D/DirectX 9.0c)
- HDD – 1 GB wolnego miejsca
- Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
- Napęd DVD-ROM 8x
- Windows 2000/XP

Zalecane:

- Procesor - Pentium 4, 3 GHz
- Pamięć RAM - 1 GB
- Karta Graficzna - 256 MB (z serii ATI X800, NVIDIA GeForce 6800 lub nowsze)
- HDD – 1 GB wolnego miejsca
- Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
- Napęd DVD-ROM 8x
- Windows 2000/XP

Âť Nośnik:
1 DVD

Âť Oficjalna strona:
www.elderscrolls.com

Âť Oficjalna polska strona:
Adamantytowa Wieża

Âť Tryb:
Singleplayer

Âť Okładka:
http://images.iml.pl/crpg/box/shiveringisles.JPG

Âť Opis:
Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego – właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne – pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla serii TES IV humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię.
Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych – raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem – o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles – dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion.




wojjoo - Czw 23.07.2009, 13:32:50
" />w końcu (po przejrzeniu kilku tekstów) mogę się do czegoś przyczepić
Cytuj:



Oceansoul - Czw 23.07.2009, 13:45:14
" />Właściwie to miałam na myśli tesIV (obka i dwa dodatki), bo nie grałam zbyt długo w inne tesy ^^. No, ale jeśli ktoś potwierdzi, że inne tesy też były bez humoru, to chętnie skasuję tę 'IV'. ^^



Polinick - Czw 23.07.2009, 14:22:09
" />To chyba chodzi o to, że albo seria TES, albo TES IV.




Oceansoul - Czw 23.07.2009, 14:27:41
" />Ok, to seria tes albo tesIV, tylko powiedz mi, jak wygląda sprawa humoru w morrku choćby, to będę wiedziała, na co zmienić ^^



Polinick - Czw 23.07.2009, 14:34:50
" />Ja się jakoś specjalnie nie śmiałem ^^
Zabawne były imiona argonian (chyba dobrze) i szef Rodu Hlaalu w Vivek. Ale to trochę mało ^^
No i jeśli potwory przechodzące przez ściany Cię bawią, to Daggerfall też był śmieszny. W Arenę nie grałem.



Orish - Czw 23.07.2009, 14:37:36
" />"nietypowego dla czwartej części TES humoru"?



Polinick - Czw 23.07.2009, 14:43:36
" />"nietypowego dla czwartej części serii TES humoru"? :D



Oceansoul - Czw 23.07.2009, 14:46:05
" />Ostatecznie wygrała wersja Pola ^^
---

Âť Pełna nazwa:
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles

Âť Premiera:
27 marca 2007 r.

Âť Polska premiera:
11 maja 2007 r.

Âť Producent:
Bethesda Softworks

Âť Wydawca:
Bethesda Softworks

Âť Dystrybutor:
Cenega Poland

Âť Lokalizacja:
Kinowa (angielskie głosy, polskie napisy)

Âť Wymagania:
Minimalne:
- Procesor - Pentium 4, 2 GHz
- Pamięć RAM - 512 MB
- Karta Graficzna - 128 MB (Direct3D/DirectX 9.0c)
- HDD – 1 GB wolnego miejsca
- Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
- Napęd DVD-ROM 8x
- Windows 2000/XP

Zalecane:

- Procesor - Pentium 4, 3 GHz
- Pamięć RAM - 1 GB
- Karta Graficzna - 256 MB (z serii ATI X800, NVIDIA GeForce 6800 lub nowsze)
- HDD – 1 GB wolnego miejsca
- Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
- Napęd DVD-ROM 8x
- Windows 2000/XP

Âť Nośnik:
1 DVD

Âť Oficjalna strona:
http://www.elderscrolls.com

Âť Oficjalna polska strona:
Adamantytowa Wieża

Âť Tryb:
Singleplayer

Âť Okładka:
http://images.iml.pl/crpg/box/shiveringisles.JPG

Âť Opis:
Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego – właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne – pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla czwartej części serii TES humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię.
Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych – raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem – o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles – dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion.



Orish - Czw 23.07.2009, 15:34:58
" />Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego – właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne – pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla serii TES IV humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię.

Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych – raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem – o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles – dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion.



Mith - Czw 23.07.2009, 15:37:23
" /> Cytuj:



Oceansoul - Czw 23.07.2009, 15:51:39
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.