ďťż
Wštki |
[TES4: SI] Informacje i opis (Oceansoul)
Orish - Czw 23.07.2009, 11:18:25 " />Âť Pełna nazwa: The Elder Scrolls IV: Shivering Isles Âť Premiera: 27 marca 2007 r. Âť Polska premiera: 11 maja 2007 r. Âť Producent: Bethesda Softworks Âť Wydawca: Bethesda Softworks Âť Dystrybutor: Cenega Poland Âť Lokalizacja: Kinowa (angielskie głosy, polskie napisy) Âť Wymagania: Minimalne: - Procesor - Pentium 4, 2 GHz - Pamięć RAM - 512 MB - Karta Graficzna - 128 MB (Direct3D/DirectX 9.0c) - HDD â 1 GB wolnego miejsca - Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c - Napęd DVD-ROM 8x - Windows 2000/XP Zalecane: - Procesor - Pentium 4, 3 GHz - Pamięć RAM - 1 GB - Karta Graficzna - 256 MB (z serii ATI X800, NVIDIA GeForce 6800 lub nowsze) - HDD â 1 GB wolnego miejsca - Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c - Napęd DVD-ROM 8x - Windows 2000/XP Âť Nośnik: 1 DVD Âť Oficjalna strona: www.elderscrolls.com Âť Oficjalna polska strona: Adamantytowa Wieża Âť Tryb: Singleplayer Âť Okładka: http://images.iml.pl/crpg/box/shiveringisles.JPG Âť Opis: Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego â właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne â pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla serii TES IV humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię. Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych â raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem â o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles â dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion. wojjoo - Czw 23.07.2009, 13:32:50 " />w końcu (po przejrzeniu kilku tekstów) mogę się do czegoś przyczepić Cytuj: Oceansoul - Czw 23.07.2009, 13:45:14 " />Właściwie to miałam na myśli tesIV (obka i dwa dodatki), bo nie grałam zbyt długo w inne tesy ^^. No, ale jeśli ktoś potwierdzi, że inne tesy też były bez humoru, to chętnie skasuję tę 'IV'. ^^ Polinick - Czw 23.07.2009, 14:22:09 " />To chyba chodzi o to, że albo seria TES, albo TES IV. Oceansoul - Czw 23.07.2009, 14:27:41 " />Ok, to seria tes albo tesIV, tylko powiedz mi, jak wygląda sprawa humoru w morrku choćby, to będę wiedziała, na co zmienić ^^ Polinick - Czw 23.07.2009, 14:34:50 " />Ja się jakoś specjalnie nie śmiałem ^^ Zabawne były imiona argonian (chyba dobrze) i szef Rodu Hlaalu w Vivek. Ale to trochę mało ^^ No i jeśli potwory przechodzące przez ściany Cię bawią, to Daggerfall też był śmieszny. W Arenę nie grałem. Orish - Czw 23.07.2009, 14:37:36 " />"nietypowego dla czwartej części TES humoru"? Polinick - Czw 23.07.2009, 14:43:36 " />"nietypowego dla czwartej części serii TES humoru"? :D Oceansoul - Czw 23.07.2009, 14:46:05 " />Ostatecznie wygrała wersja Pola ^^ --- Âť Pełna nazwa: The Elder Scrolls IV: Shivering Isles Âť Premiera: 27 marca 2007 r. Âť Polska premiera: 11 maja 2007 r. Âť Producent: Bethesda Softworks Âť Wydawca: Bethesda Softworks Âť Dystrybutor: Cenega Poland Âť Lokalizacja: Kinowa (angielskie głosy, polskie napisy) Âť Wymagania: Minimalne: - Procesor - Pentium 4, 2 GHz - Pamięć RAM - 512 MB - Karta Graficzna - 128 MB (Direct3D/DirectX 9.0c) - HDD â 1 GB wolnego miejsca - Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c - Napęd DVD-ROM 8x - Windows 2000/XP Zalecane: - Procesor - Pentium 4, 3 GHz - Pamięć RAM - 1 GB - Karta Graficzna - 256 MB (z serii ATI X800, NVIDIA GeForce 6800 lub nowsze) - HDD â 1 GB wolnego miejsca - Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c - Napęd DVD-ROM 8x - Windows 2000/XP Âť Nośnik: 1 DVD Âť Oficjalna strona: http://www.elderscrolls.com Âť Oficjalna polska strona: Adamantytowa Wieża Âť Tryb: Singleplayer Âť Okładka: http://images.iml.pl/crpg/box/shiveringisles.JPG Âť Opis: Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego â właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne â pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla czwartej części serii TES humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię. Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych â raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem â o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles â dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion. Orish - Czw 23.07.2009, 15:34:58 " />Shivering Isles to drugi i ostatni dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jego akcja rozgrywa się na zupełnie nowym terenie, tytułowych Drżących Wyspach, które ze znanym Cyrodill niewiele mają wspólnego â właściwie tylko bramę, przez którą można dostać się do nowego świata. Same Shivering Isles to miejsce przedziwne â pełne skrajności, reprezentowanych przez dwie antagonistyczne krainy, Manię i Demencję, ale także pełne absurdu i nietypowego dla serii TES IV humoru. Co równie niezwykłe, wątek główny ukończyć można na dwa sposoby, a że fabuła, w porównaniu do tej z Obliviona czy Rycerzy Dziewięciorga jest niebanalna i nieszablonowa, warto dwukrotnie podejść do Shivering Isles, by w pełni poznać opowiedzianą historię. Prócz nowego terenu, który wręcz prosi się o eksplorację, w zamian zaś oferuje kilkanaście zadań pobocznych oraz nowy typ jaskiń i ruin do zwiedzania, w Shivering Isles został znacznie powiększony bestiariusz oraz zielnik. W unicestwianiu niezwykłych bestii pomogą dodatkowe zaklęcia, które opanować może nasz bohater, oraz ekwipunek rodem z krainy szaleństwa. Mieszkańcy kilku wiosek oraz obywatele stolicy, dzielącej się na Błogość (część Manii) i Tygiel (część Demencji), chętnie zwierzą się z nam ze swoich kłopotów, ich problemy są jednak zgoła inne od tych, które gnębiły ludność Cyrodiil. Nie ma tu podziału na dobrych i złych â raczej na tych mniej lub bardziej pogrążonych w szaleństwie Drżących Wysp. Równie nietypowe okażą się wybory stojące przed graczem â o ile kierując się charakterem stworzonego przez siebie bohatera dość łatwo wybrać między zabójstwem a okazaniem łaski, o tyle trudniej zdecydować, czy lepiej skazać kogoś na śmierć, czy może na wieczny obłęd. A to właśnie dylematy tego pokroju stanowią esencję Shivering Isles â dodatku, w który każdy obowiązkowo powinien zagrać, nawet ten, kogo srodze zawiódł sam Oblivion. Mith - Czw 23.07.2009, 15:37:23 " /> Cytuj: Oceansoul - Czw 23.07.2009, 15:51:39 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |