ďťż
Wštki |
[TES3] Gildia Magów (Klaus)
Seldon - Sob 12.11.2005, 22:43:39 " />Oto i kompletna solucja zadań z gildii magów, a takaże opis jej filli i usług udostępnianych przez członków: Solucja i ogólne informacje http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gildie/maggild.html Siedziba w Ald'ruhn http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gildie/aldmag.html Siedziba w Balmorze http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gild ... ramag.html Siedziba w Calderze http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gild ... ramag.html Siedziba w Sadrith Mora http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gildie/moramag.html Siedziba w Viveck http://www.zwojemorrowind.friko.pl/gildie/vivekmag.html Medivh - Nie 13.11.2005, 11:21:44 " />Jeżeli stawiamy na polskie nazwy to Vivek nie Viveck. Brakuje mi 2 zadań. 1. Zadanie dla Treboniusa odnośnie wymarcia rasy Krasnoldów w Vanderfall. 2. Ostatniego zadania tzn. zaniesienia listu Treboniusowi lub pojedynek z nim. Seldon - Nie 13.11.2005, 12:23:43 " />Aaa...faktycznie, nie zwróciłem uwagi. Co nie zmienia faktu, że tekst warto wrzucić. Vrenth - Pon 19.12.2005, 22:30:14 " />Ald'ruhn Gildia ma siedzibę w mieście Ald'ruhn, naprzeciwko Gildii Wojowników. Przewodzi jej Edwinna Elbert (2), przebywająca w głównej sali gildii. Ma ona do zaoferowania kilka zadań, niemal wszystkie związane z prastarym ludem Dwemerów. Edwina Elbert prowadzi szereg badań nad historią Dwemerów, nadzoruje też wykopaliska prowadzone w Dwemerowych ruinach. Jak w każdej gildii, i tu znajduje się specjalista teleportacyjny - Erranil (1). Pomoże ona przenieść Ci się do pozostałych placówek Gildii Magów. W głównej sali, w jednej z nisz przebywa Anarenen (3). Jest alchemiczką i ma do zaoferowania mikstury, składniki mikstur oraz kompletną uczniowską aparaturę alchemiczną. Ze składników ma do nabycia Wampirzy Pył oraz Sole Ogniste, dość rzadko spotykane składniki. Na południowym-wschodzie, za drzwiami znajdującymi się w głównej sali gildii przebywa Tanar Llervi (4) - specjalista w zaklinaniu. Oferuje też sprzedaż zaklętych przedmiotów - posiada dużo zwoi, trochę broni i elementów pancerza. Przy wyjściu z gildii kręci się Orrent Geontene, posiadający zaklęcia. Kilka może byc przydatnych, np.: telekineza, kocie oczy, opadanie. Ostatnią osobą będącą członkiem gildii jest Argonianin, Heem-La. Pomoże on stworzyć ci swoje własne zaklęcia, ma też kilka gotowych na sprzedaż. I jak w większości oddziałów gildii przy wyjściu jest skrzynia z zapasami. W budynku są też dwa pokoje, w których będziesz mógł odpocząć i zregenerować siły, a nawet zostawić kilka cennych przedmiotów. Na południowym-wschodzie na górze przy specjalistce teleportacyjnej jest mały pokoik, drzwi są zabezpieczone zamkiem (45 poziom) i dodatkowo pułapką, w środku w pakunkach znajduje się trochę amatorskiej i uczniowskiej aparatury alchemicznej oraz losowo generowane składniki na mikstury. Balmora Gildia Magów w Balmorze znajduje się po zachodniej stronie rzeki Odai, naprzeciwko płatnerza Meldora. Zaraz obok Gildii Magów swoją siedzibę ma Gildia Wojowników. W Gildii Magów w Balmora szefem jest Ranis Athrys. To ona zapisuje nowych członków w szeregi gildii. Athrys będzie też zlecała ci różne zadania do wykonania, a także może awansować cię na wyższy stopień. Lecz nim Athrys zleci jakieś zadanie musisz posiadać rangę Czeladnika. Tak samo ze szkoleniem i kupnem czarów - dopiero ranga Przywoływacz pozwoli na korzystanie z tych usług. Dalej na górze w swej pracowni przebywa Galbedir. Jest zaklinaczką i może za ciężkie pieniądze sprawić, że biżuteria, broń, pancerz będą miały magiczne właściwości. Oferuje ona handel, szkolenie i zaklinanie. Na dole gildii przebywa kilka osób. Jedną z nich jest Estirdalin - w swojej ofercie ma szkolenie, zaklęcia oraz tworzenie zaklęć. W tym samym pomieszczeniu znajduje się też orczyca Sharn gra-Muzgob. Oferuje ona sprzedaż mikstur oraz szkolenie i zaklęcia. Ostatnią osobą z tego pomieszczenia jest Marayn Dren. Stoi za stołami, w swojej ofercie ma kilka zaklęć i szkolenie. W następnym pomieszczeniu przebywa specjalistka teleportacyjna Masalinie Merian. Może ona przenieść cię do pozostałych Gildii Magów na Vvardenfell. Dodatkowo w sprzedaży posiada zaklęcia. Ostatnią postacią jest Ajira alchemiczka - spędzisz z nią sporo czasu i wykonasz kilka zadań. Zdradzi ci też pewne tajemnice, dzięki czemu zdobędziesz kilka artefaktów. Będą to Laska Magnusa i Pierścień Władzy. Ponadto Ajira może z tobą handlować oraz oferuje szkolenie. W gildii znajduje się skrzynia z zapasami, z których możesz korzystać. Znajdziesz tam napoje zwiększające siłę woli, przywracające punkty many, zwoje z zaklęciami oraz kamienie dusz. Skrzynia jest o tyle dziwna, że można z niej przedmioty wyjąć ale nic do niej nie włożysz. Na dole gildii za parawanem są łóżka, gdzie będziesz mógł odpocząć i zregenerować siły. Caldera Gildię Magów w Calderze znajdziesz w zachodniej części miasta. Jest to jedyna gildia, która nie ma swego szefa i w której nikt nie przydzieli ci zadania. Można tam dotrzeć dzięki usługom teleportacyjnym z innych oddziałów gildii. W budynku gildii w wieży na górze znajdziesz kompletny profesjonalny zestaw alchemiczny. Jest tylko jedno ale: jeżeli kiedykolwiek zostaniesz przyłapany na kradzieży przez strażników i aktualnie w ekwipunku masz powyższy zestaw, to zostanie ci on odebrany. W budynku przebywa zaledwie pięć osób. Spotkana na górze Emelia Duronia, (1) specjalistka teleportacyjna za niewygórowaną opłatą przeniesie cię do innych oddziałów gildii. Kolejna osoba to Folms Mirel, (2) zaklinacz. Ma on w swej ofercie tylko zaklęte przedmioty są to: broń, biżuteria, elementy pancerza i całe mnóstwo zwojów. Dodatkowo oferuje też zaklinanie. Ostatnią postacią przebywającą na górnym piętrze jest Eraamion (3), nocny łowca. Można zaopatrzyć się u niego w kilka nowych zaklęć. Na dolnym poziomie spotkasz tylko dwie osoby. Przy wejściu do wieży stoi Ernand Thierry (4), alchemik. Możesz zaopatrzyć się u niego w składniki mikstur, gotowe mikstury oraz kompletną uczniowską aparaturę alchemiczną. Ostatnia w gildii jest Medila Indaren (5), mag. Oferuje szkolenie i kilka zaklęć. Sadrith Mora Najmniejsza ze wszystkich placówek. Można śmiało stwierdzić, że przypada w niej najmniej powierzchni na jedną osobę. Umiejscowiona jest w jednym z cesarskich fortów - Domu Rosomaka, w pobliżu miasta Sadrith Mora. Dwa poziomy niżej znajduje się też placówka Gildii Wojowników, bardziej okazała i więcej w niej miejsca. Łącznie w Gildii Magów przebywa siedem osób. Nie mają zbyt wiele do zaoferowania. Dodatkowo na wschodniej ścianie, na podłodze znajdziecie kufer z zapasami gildii. Jak w każdym innym oddziale Gildii Magów, tak też i tam znajduje się specjalista telepotracyjny Iniel (1). Tusamircil (2) ma na sprzedaż kilka ciekawych mikstur. Można z nich wykonać między innymi miksturę lewitacji i przywracającą kondycję. Arielle Phiencel (3) ma dość pokaźną listę zaklęć do sprzedania. Wśród nich są zaklęcia pozwalające wykryć istoty, zaklęte przedmioty czy też klucze. Dabienne Mornardl (4), specjalistka w zaklinaniu, ma też w ofercie pokaźną kolekcję zwoi i kilka drobnych przedmiotów posiadających magiczną moc. Uleni Heleran (5) to kolejny specjalista, tym razem w tworzeniu zaklęć. Procyon Nigilius (6) stoi za wielkim stołem. On oferuje jedynie szkolenie w trzech sztukach magii. I ostatnią osobą jest Drzemka w Cieniu Drzew (7). Może on zapisać cię do gildii, ma też kilka zadań do wykonania. Poza tym może trochę podszkolić twoje umiejętności, np w retoryce. Vivek Jest to niewielka placówka, jak na siedzibę szefa wszystkich gildii na Vvardenfell. Jeżeli będziesz korzystał z usług teleportacyjnych, to po przeniesieniu natkniesz się na Flacassię Fauscius (1). Pomoże ona przenieść się do innych placówek gildii. Poza tym nie ma nic do zaoferowania. Kolejny NPC jakiego można spotkać na tym poziomie gildii to Craetia Jullalian (2). Ma dość okazałą kolekcję składników mikstur, wiele z nich można kupować za każdym wejściem w opcję handlu. Ma też do zaoferowania sporo gotowych mikstur i dość dobrą aparaturę alchemiczną. Na tym samym poziomie przebywa Sirilonwe (3). Ma ona kilka przydatnych zaklęć do sprzedania w tym przeniesienie i oznaczenie. Ma też w posiadaniu książkę której szuka Edwinna Elbert z Gildii Magów w Ald'ruhn w zadaniu Chimarvamidium. Księga schowana jest w kufrze w małym pomieszczeniu. U podnóża schodów stoi Trebonius Artorius (4) - szef placówki i całej gildii, twój przeciwnik w walce o posadę arcymaga. Ma on też zadania do wykonania. Przy wyjściu z budynku gildii stoją Janand Maulinie (5) i Malven Romori (6). Pierwsza jest specjalistką w zaklinaniu. Posiada w sprzedaży sporo zwoi i umagicznionej broni. Druga postać jest specjalistą w tworzeniu zaklęć, pomoże stworzyć twoje własne, unikatowe czary. Ma też kilka zaklęć na sprzedaż. Przy wyjściu stoi kufer z zapasami gildii do dyspozycji jej członków. --------------------------- na razie tyle, ciąg dalszy nastąpi.... Vrenth - Wto 31.01.2006, 14:04:40 " />Zadania Cztery gatunki grzybów Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Jest to pierwsze zadanie, jakie otrzymasz od Ajiry. Potrzebuje ona próbek czterech grzybów do ukończenia swoich raportów. Wszystkie gatunki grzybów znajdziesz na Gorzkim Wybrzeżu. Jeżeli wcześniej dokładnie zwiedzałeś okolice Seyda Neen i zbierałeś okoliczną roślinność to powinieneś mieć wszystkie cztery niezbędne grzyby. Jeżeli nie, to czeka cię wycieczka w tamte okolice. Grzyby, jakich potrzebuje Ajira to: Świetlik Russula, Purpurowy Coprinus, Bolączka Biedaka, Hypha Facia. Te dwa ostatnie grzyby rosną na pniach drzew i innych przedmiotach. Aby wykonać zadanie wystarczy przynieść po jednym z tych grzybów. W nagrodę otrzymasz cztery eliksiry małego przywrócenia zdrowia. Fałszywy klejnot duszy Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Tym razem musisz pomóc Ajirze wygrać zakład. Aby tego dokonać Ajira poprosi cię o podrzucenie do biurka Galbedir fałszywego klejnotu duszy. Biurko Galbedir znajduje się na najwyższym poziomie gildii. Klejnot należy włożyć do biurka, a nie położyć na biurku. Klejnot należy podłożyć, gdy w pobliżu nie będzie Galbedir. Uwaga tu musisz się śpieszyć z wykonaniem zadania, gdyż po pewnym czasie Galbedir wraca, a wtedy wykonanie zadania będziesz miał poważnie utrudnione, a wręcz niemożliwe do wykonania. Po wykonaniu zadania Ajira będzie ci bardzo wdzięczna i wzrośnie jej sympatia do twojej osoby. Cztery gatunki kwiatów Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira A teraz pobawisz się w zielarza i przyniesiesz Ajirze cztery gatunki kwiatów występujące w okolicach jeziora Amaya. Jest to jezioro położone na północny-wschód od Pelagiad. Aby się tam dostać należy wyjść południową bramą Balmory i po minięciu Fortu Księżycowego kierować się drogowskazami na Pelagiad. Po przejściu przez pasmo górskie jesteś już blisko jeziora. Właściwie od tego miejsca można natknąć się na potrzebne kwiaty. Należy zebrać: Złoty Kanet, Płatki Skałokwiatu, Wierzbowy Pylnik, Wrzos. Jeżeli po przejściu wąwozem przez pasmo górskie będziesz kierował się na Suran (wzdłuż północnej części jeziora Amaya), to z pewnością znajdziesz wszystko, co trzeba. Po oddaniu kwiatów otrzymasz 6 flaszek małego przywrócenia many. Jeśli uważnie sprawdzałeś, co Ajira ma w sprzedaży to zauważysz, że dwa kwiaty możesz u niej kupić są to Wierzbowy Pylnik i Wrzos Ceramiczna misa Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Ajira do swoich badań będzie potrzebowała ceramicznej misy. Dostaniesz na zakupy 10 smoków i z tą fortuną udaj się do kupca Ra'Virr. To zaraz na lewo po wyjściu z gildii. Kup misę z ceramiki, która więcej waży niż jest warta i dostarcz Ajirze. Skradzione raporty Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Po kilkugodzinnym badaniu kwiatów i grzybów Ajira napisze raporty o ich właściwościach, raporty te jednak schowa jej konkurentka, Galbedir. Raporty znajdują się ciągle w Gildii Magów, jeden z nich znajdziesz zaraz po wyjściu z pokoju Ajiry, w pomieszczeniu po prawej stronie za parawanem, gdzie stoją łóżka. Zwój znajduje się pod szafą. Drugi raport jest ukryty w kącie z beczkami u podnóża schodów prowadzących do pracowni Galbedir. Gdy Ajira otrzyma swoje raporty w dowód wdzięczności otrzymasz trzy tarcze w postaci eliksirów: mrozu, ognia i błyskawic oraz dwa napoje doskonałej absorpcji magii. Na razie tylko te zadania otrzymasz od Ajiry, następne dopiero po awansie na czarnoksiężnika. Laska Magnusa Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Gdy zostaniesz mianowany na czarnoksiężnika Ajira zdradzi ci pewien sekret. Powie gdzie można znaleźć Laskę Magnusa. Laska, wraz z jej obecnym właścicielem, znajduje się w jaskini Assu w zboczu Góry Kand. Nie spodziewaj się, że posiadacz laski odda ją dobrowolnie. Aby tam się dostać musisz najpierw przenieść się do miasta Molag Mar. Jeżeli podróżowałeś łazikiem, to proponuję byś zeskoczył z platformy przy łaziku i udał się ścieżką na północ. Gdy dojdziesz do rozwidlenia ścieżki wybierz odnogę prowadzącą górą, ścieżka w dole zaprowadzi cię w ślepy zaułek. Jeżeli obrałeś dobrą drogę, to po pewnym czasie powinieneś widzieć przed sobą drzwi do Jaskini Góry Kand. Teraz lekko odbij w prawo i dalej idź prosto na północ. Po krótkiej wędrówce szukaj ścieżki prowadzącej na wschód pod górę. Na końcu tej ścieżki znajdziesz drzwi do jaskini Assu. Laskę posiada Dreveni Hlaren. Aby do niego się dostać, potrzebna będzie lewitacja. Pierścień Władzy Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ajira Ajira podpowie ci, że Vindamea Drethan jest w posiadaniu Pierścienia Władzy. Mieszka ona w jaskini Ashirbadon, znajdującej się na małej wysepce na wschód od ruin Bal Fell. Wejście do jaskini jest po zachodniej stronie wysepki. Po krótkiej walce staniesz się posiadaczem nowego gadżetu. Posiada on następujące cechy: Długi Manwe Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys Członkini gildii, Manwe, od trzech miesięcy zalega z opłatą. Twoim zadaniem jest dokonać ściągnięcia należności wraz z odsetkami. Możesz wykonać to na dwa sposoby, albo tak ją zbajerujesz, że odda pieniądze dobrowolnie, albo po prostu ją zabijesz, a pieniądze też się znajdą. Dłużniczka mieszka w jaskini Punabi na północ od jeziora Nabia. Po odzyskaniu długu (2000 septimów) warto splądrować jaskinię, ale pod warunkiem, że czujesz się na siłach pokonać dość silnych przeciwników. Gdy wrócisz do gildii i oddasz pieniądze szefowej gildii, za fatygę otrzymasz połowę należności. Zwerbować lub zabić Llarara Berelotha Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys Kolejne zadanie zlecone przez Ranis Athrys będzie polegało na zwerbowaniu bądź zabiciu Llarara Berelotha. To zadanie warto wykonać przy okazji realizacji zlecenia związanego ze spłatą długu Manwe z tego powodu, że lokacje, do których musisz się udać są od siebie położone o rzut beretem. Wystarczy przejść się ścieżką trochę na północ i po drodze zabić kilka skrzekaczy. Llarar przebywa na najwyższym poziomie budowli. Można go łatwo przekupić oferując mu kilkakrotnie po 10 szt. złota łapówki. Potem to złoto można łatwo odzyskać, gdyż na największym stole w tym pomieszczeniu leży 100-ka do wzięcia i to bez żadnych konsekwencji. Po przekazaniu dobrych wiadomości dla Ranis otrzymasz od niej cztery eliksiry dużego przywrócenia many. Szkolenie bez pozwolenia Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys Jak się dowiadujesz, pewien Argonianin, przebywający w oberży Przy Południowym Murze, bez pozwolenia gildii oferuje trening w dziedzinie przywrócenia. Twoim zadaniem będzie nakłonienie gagatka, aby zaprzestał swoich niecnych praktyk. Ów gagatek, którego szukasz, nazywa się Tylko-On-Tam-Stoi. No dobrze, teraz możesz zgodzić się na jego propozycję i przekazać informację że przestanie szkolić. Warto, gdyż będziesz mógł poćwiczyć po znajomości. Za wykonanie zadania nie dostaniesz nic. No, może o kilka punktów podniesie się sympatia szefowej w stosunku do twojej osoby. Eskorta Itermerela Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys No i teraz musisz zostać niańką jakiegoś Itermerela, a dokładniej należy gościa eskortować z jednej oberży do innej tawerny, z miasta Balmora do miasta Pelagiad. Ale skoro szefowa sobie życzy, to trzeba zajść do gospody Osiem Talerzy. Gospoda znajduje się za Gildią Magów i Wojowników, idąc w stronę świątyni na wzgórzu. Będą to drzwi po prawej stronie, pod filarami. Gdy będziesz już na miejscu musisz pogadać z Itermerelem i przetransportować do tawerny W Pół Drogi w Pelagiad. W zamian za oprowadzenie po wyspie Vvardenfell otrzymasz od naukowca notatki (trzeba się o nie upomnieć), których domagała się Ranis. Jeśli chodzi o szefową to nie obchodzi ją czy twój klient dotrze cały i zdrowy do Pelagiad, ona musi mieć notatki i koniec. Zabić nekromantkę Tashpi Ashibael Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys Kolejne zlecenie dotyczące zabójstwa. Niejaka Ranis Athrys zleci ci zabójstwo Tashpi Ashibael, która prawdopodobnie zajmuje się nekromancją a tego rodzaju działalność nie może być tolerowana w szeregach gildii. Więc posłusznie musisz udać się do Maar Gan, odnaleźć ofiarę i zobaczyć, co się da z tym zrobić. Możesz z gildii przenieść się najpierw do Ald'ruhn, następnie stamtąd łazikiem do Maar Gan, lub od razu przejść się na najbliższą stację łazików i tam "autobusem" relacji Balmora-Ald'ruhn, z przesiadką w Ald'ruhn, udać się do Maar Gan. Gdy porozmawiasz z Tashpi Ashibael, dowiesz się, że jest raczej uzdrowicielką, a nie nekromantą. Teraz tylko od ciebie zależy, czy jej pomożesz zniknąć, czy wykonasz kolejny wyrok. Gdy zadanie będzie wykonane, z rozmowy z Ranis będzie można wywnioskować, że to jednak były osobiste porachunki. Za wykonanie zadania otrzymasz, dwa zwoje żywiołu ognia i dwa zwoje czwartej bariery. Złapać szpiega Lokalizacja - Balmora Zleceniodawca - Ranis Athrys Jak twierdzi Ranis Athrys, w Gildii Magów od jakiegoś czasu działa szpieg. Twoim zadaniem jest przesłuchać członków gildii w Ald'ruhn, Calderze, Sadrith Mora i Vivek. Na razie nie podejmuj żadnych działań, a zdobyte informacje i ewentualne dowody szpiegostwa, przekaż Ranis. Jedynie w Sadrith Mora Drzemka w Cieniu Drzew powie ci, abyś szukał zdrajcy w Vivek, gdyż tam właśnie znajduje się centrala gildii i podejmowane są wszystkie ważniejsze decyzje. W Vivek od pierwszej napotkanej osoby dowiesz się, że sprawą szpiega zajmuje się Trebonius. Zapytany o szpiega zaprzeczy wszystkiemu, powołując się na kompetencje Tirama Gadara, jego osobistego doradcy, który miał podejrzanie "wspaniały” list polecający. Gdy poprosisz o list, okaże się on sfałszowany. Z takimi dowodami możesz śmiało udać się do Ranis i zdać relację z przeprowadzonego śledztwa. Ranis zgodzi się z tobą, że list z całą pewnością jest sfałszowany, a szpiegiem jest doradca Treboniusa. Za to zadanie otrzymasz dwa Zwoje Przywołania Złotego Bóstwa oraz sztylet - Pożeracz Dusz. Kroniki Nchuleft Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Pierwsze zadanie od Edwinny Elbert będzie polegało na odnalezieniu niezwykle rzadkiej księgi krasnoludzkiej - Kroniki Nchuleft. Jest ona niezbędna do prowadzenia badań. Ale dzięki temu dostaniesz jeszcze kilka zadań związanych z tajemniczym ludem dwemerów. Na wykonanie zadania otrzymasz 250 septimów. Jeżeli chodzi o książkę, to należy udać się do miejscowego księgarza (na wzgórzu, przy dzielnicy willowej). Właścicielem księgarni jest Codus Callonus. Zapytany o poszukiwany tom, podpowie byś szukał go w księgarni w Vivek. Tam, w dzielnicy przybyszów, na dolnym parterze usytuowana jest księgarnia - Rzadkie Książki Jobashy. Właściciel z pewnością ją odsprzeda. Gdy oddasz księgę, w nagrodę dostaniesz kolejne zadanie. Mikstura od Drzemki-w-Cieniu-Drzew Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Masz zameldować się w Sadrith Mora, w Domu Rosomaka, gdzir przebywa Drzemka-w-Cieniu-Drzew, który będzie miał przy sobie specyfik dla Edwinny Elbert. Tak więc bez zbędnych ceregieli poproś o miksturę, potem szybko wróć do Ald'ruhn i za zadanie otrzymasz Doskonałą Miksturę Cienia. I choćbyś nie wiem jak szybko wykonał to zadanie, to i tak usłyszysz "nareszcie". Ukraść Chimarvamidium Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Teraz czeka cię zadanie niezgodne z regulaminem gildii. A mianowicie Edwinna zleci "pożyczenie" książki Chimarvamidium od Sirilonwe. Osoba ta przebywa w Gildii Magów w Vivek. Jako pomoc dostaniesz dwa Zwoje Włamania Ondusiego. Sirilonwe zajmuje niewielki pokoik na górze gildii. W pokoju są dodatkowe drzwi do małego pomieszczenia, w którym znajduje się zamknięta skrzynia z poszukiwaną księgą. Aby nie wywołać niezadowolenia w Sirilonwe, najpierw zamknij za sobą drzwi, a potem baw się w włamywacza. Z księgą udaj się do Edwinny Elbert. Po pewnym czasie będziesz mógł księgę odłożyć z powrotem na miejsce. Chata Huleen Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Jak wynika z raportów, które docierają do Edwinny w Maar Gan ,w chacie niejakiej Huleen, miały miejsce jakieś dziwne wydarzenia. Masz odnaleźć tę chatę, zbadać sprawę i doprowadzić do rozwiązania problemu. Z Ald'ruhn do Maar Gan dostaniesz się łazikiem. Tam miejscowa ludność poinformuje cię, że chata Huleen mieści się za murami miasta, na południowym-wschodzie. Gdy będziesz przed chatą, przygotuj się do walki z Młokosem. Po pokonaniu go zejdź na dół po prawej stronie przy ubraniu leży klucz od drzwi na przeciw. W środku jest zamknięty winowajca całego zamieszania, pomocnik Huleen. Edwinna będzie z ciebie tak zadowolona, że dostaniesz w nagrodę dwa Zwoje Piątej Bariery. Najprawdopodobniej po wykonaniu tego zadania będziesz mógł odnieść książkę, którą "pożyczyłeś" od Sirilonwe. Jak się okaże zupełnie niepotrzebnie. Zwrócić Chimarvamidium Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Musisz odnieść księgę Sirilonwe. Nic trudnego już raz to robiłeś z tym, że inaczej. Oddasz księgę (też przy zamkniętych drzwiach), zameldujesz wykonanie zlecenia u Edwinny Elbert. W nagrodę dostaniesz dwa amulety: Interwencji Bóstw i Interwencji Almsivi. Pierwszy przenosi w okolice najbliższego fortu, drugi najbliższej świątyni. Rurka Dwemerów z Arkngthunch-Sturdumz Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert To, czego szukasz jest cienką rurką. Jeżeli już jej nie posiadasz, gdyż takich rurek można znaleźć kilka w ruinach Dwemerów, znajdziesz ją, z pewnością w twierdzy Arkngthunch - Sturdumz. Aby tam się dostać należy najpierw przetransportować się do Gnisis. Tam północno-zachodnią bramą wyjdź z miasta i kieruj się drogowskazami na Ald Vetothi do miejsca, gdzie zobaczysz w dali Dwemerowy most. Musisz tam wejść. Przechodząc na drugą stronę mostów dotrzesz do ruin. Rurkę znajdziesz w ostatnim pomieszczeniu twierdzy, leży na regale. Wyprawa do Nchuleftingth Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Zadanie polega na zbadaniu, czemu do Edwinny Elbert nie docierają raporty z wykopalisk w dwemerowych ruinach Nchuleftingth, położonych na północ od Góry Kand (jak tam dojść patrz Laska Magnusa). Gdy już będziesz przy ścieżce prowadzącej do jaskini Assu, musisz iść dalej na północ. Przed tobą będzie góra. Teraz przyda się albo lewitacja albo akrobatyka na przynajmniej 41 poziomie. W przeciwnym wypadku czeka cię długi spacer, musisz obejść pasma górskie od zachodu. Jak już wdrapiesz się na górę z pewnością twoim oczom ukażą się ruiny Nchuleftingth. W ruinach Nchuleftingth przebywa Senilius Cadiusus z córką. Powie on, że jego pracownik przepadł gdzieś na terenie twierdzy, a to właśnie on miał zapiski do raportu. Jeżeli zgodzisz się go odnaleźć, wtedy odzyskasz raport. Po przejściu do komnaty z maszynami, przekręć korbkę w ostatniej maszynie umieszczonej we wnęce. Po drugiej stronie otworzy się zejście na dolny poziom twierdzy. Tam znajdziesz Anesa Vendu. Posiada on przy sobie poszukiwany raport. Jeszcze tylko powiadom Seniliusa o tragedii i możesz wracać do Edwiny. Plany Skarabeusza z Mzuleft Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Ruiny Mzuleft znajdują się na południe od miasta Dagon Fel. Do Dagon Fel łatwo dostać się statkiem np. z Khuul. Aby dojść do ruin możesz albo przejść się południowo-zachodnią ścieżką, skręcając za każdym razem w lewo, lub przelecieć nad pasmem gór z pomocą czaru lewitacja. Po wejściu do Mzuleft przygotuj się na walkę z wieloma orkami. Szukane plany znajdują się w pierwszym pomieszczeniu na prawo od schodów, na regale. Polecam też zwiedzenie całej twierdzy, na jednym z orków można zdobyć orkową zbroję oraz sporo wartościowego oręża. Oddaj plany Edwinnie. Bethamez Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Edwina Elbert dowiedziała się, że w Gnisis w tamtejszej kopalni jaj odkryto Dwemerowe ruiny Bethamez. Musisz znaleźć te ruiny i przeszukać je w celu odnalezienia planów i schematów. W Gnisis przed kopalnią stoi strażnik, ale odpowiednio zmotywowany sam odda ci klucz do kopalni. Innym sposoben dostania się do kopalni jest wejście pod wodą na wschód od kopalni, na brzegu rzeki Samsi. W kopalni zejdź na niższy poziom i tam poszukaj wejścia do Bethamez. Plany powietrznego statku znajdziesz zaraz za wejściem na stoliku, pod stolikiem leży księga - Boska Metafizyka, dość wartościowa (1000 szt. złota). Arcymag Lokalizacja - Ald'ruhn Zleceniodawca - Edwinna Elbert Musisz wiedzieć, że nie należy śpieszyć się z wykonaniem tego zadania, z tego powodu, że warto najpierw porozmawiać z Treboniusem i wykonać dla niego zadanie. Ostatnie zadanie od Edwinny, ale za to bardzo interesujące. Otóż Edwinna oczarowana twoim zainteresowaniem nauką (musisz posiadać status Mistrza Magii), zaproponuje ci abyś został Arcymagiem, tym samym i szefem Gildii Magów. W tym celu musisz udać się do Vivek i porozmawiać z Treboniusem. Jak ci się wydaje odda stołek dobrowolnie. Otóż nie. Zostaniesz wyzwany na pojedynek na śmierć i życie. Pojedynek odbędzie się na arenie w Vivek. Możesz od razu tam się udać, Trebonius będzie już czekał. Nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem, będzie walczył głównie za pomocą magii, ale ty śmiało możesz potraktować go jakimś ciężkim toporem, lub dwuręcznym mieczem. Przy sobie ma kilka wartościowych przedmiotów. Najcenniejszy to amulet. Eskorta Tenywminwe Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew W oberży u Sprośnej Muriel (oberża znajduje się naprzeciwko wyjścia z Domu Rosomaka), przebywa Tenywminwe. Musisz ją eskortować na okręt Galsa Arethiego. Łajba zacumowana jest w porcie na zachodzie wyspy. Nie musisz prowadzić jej na statek, wystarczy, że doprowadzisz ją do portu. Wampiry Vvardenfell tom II Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew Drzemka w Cieniu Drzew poprosi o przyniesienie niezwykle rzadkiej księgi, na dodatek zakazanej przez Świątynię. Księga ta to Wampiry Vvardenfell tom II. Powinieneś jej szukać u najbliższych księgarzy i antykwariuszy, jednak najlepiej od razu udać się do Vivek do Dzielnicy Przybyszów. Tam w sklepie Rzadkie Księgi Jobaschy, dostaniesz to, czego szukasz. Tym razem Drzemka w Cieniu Drzew będzie bardziej wdzięczny za wykonanie zadania - dostaniesz w nagrodę 1000 septimów. Spotkanie z Wieszczką Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew Porozmawiaj z wieszczkami Popielnych w celu zorganizowania spotkania. Jak podpowie ci Drzemka u plemion Erabenisa i Urshilaku, raczej nie masz szans na zorganizowanie tego spotkania. W takim razie możesz spróbować z plemieniem Zainab lub Ahemmusa. Trzeba zacząć od tego ostatniego. Obóz znajduje się na północnym-wschodzie wyspy Vvardenfell. Najlepiej będzie najpierw udać się do Vos, a potem przejść się wzdłuż wschodniego wybrzeża w kierunku północnym. Gdy dojdziesz do wysokich wzgórz po zachodniej stronie, to właśnie za nimi będzie obóz Ahemmusa. Chatę Wieszczki znajdziesz bez problemów. W jurcie przebywa Sinnamma Mirpal. Raczej nie zgodzi się na spotkanie, ale chętnie się wysłuży swoja uczennicą Minabibi. Należy jej szukać w grobowcu Favel na zachód od obozu, za daedrycznymi ruinami. Minabibi spotka się z Drzemką w Cieniu Drzew, ale najpierw musisz jej pomóc uspokoić pewnego ducha. Po zabiciu ducha Kanit Ashurnisammisa, Minabibi poprosi byś jeszcze raz porozmawiał z Wieszczką w sprawie spotkania. W obozie, Mirpala zada ci jeszcze jedno pytanie, kto uspokoił ducha i niezależnie od odpowiedzi pozwoli Minabibi na spotkanie. Zabić nekromantkę Telurę Ulver Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew Należy odnaleźć pewną członkinię Gildii Magów. Nazywa się Telura Ulver i podobno zaczęła przejawiać zainteresowania nekromancją. Masz ją odnaleźć i zlikwidować. Obecnie przebywa w miejscu zwanym Shal. Aby tam dotrzeć najpierw należy udać się do osady rybackiej Hla Oad. Z osady udaj się na północ i idź najlepiej brzegiem morza. Po drodze powinieneś mijać daedryczne ruiny. Na północ od tego miejsca powinna znajdować się jaskinia Shal, a w środku na końcu jaskini za drzwiami, czeka Telura Ulver. Dusza popielnego ghula Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew Tym razem musisz zdobyć duszę popielnego ghula. Skierowany zostaniesz do jaskini Yakin, zajętej przez Szósty Ród. Do wykonania zadania potrzebne będą duże kamienie dusz i zaklęcia pozwalające zamknąć duszę w kamieniu. Możesz wziąć na wszelki wypadek sztylet Pożeracz Dusz. Wszystkie te przedmioty dostaniesz od Drzemki. Jaskinia Yakin znajduje się na północny-zachód od Tel Aruhn. Można tam dopłynąć statkiem z Vos, Tel Mora lub Dagon Fel. Z Tel Aruhn, już na piechotę lub drogą powietrzną udasz się w kierunku północno-zachodnim. Po drodze miniesz wyspę i za nią, na kontynencie, w małej zatoce powinieneś zobaczyć wejście do jaskini Yakin. Teraz musisz odnaleźć popielnego ghula. Najpierw rzuć czar pozwalający schwytać duszę i w czasie trwania czaru (wokół postaci ghula powinna unosić się mgiełka), zabić go, a dusza sama załaduje się w kamień. Spójrz na wartość takiego kamienia, powinna wynosić 50 000. Notatki Galura Rithari Lokalizacja - Sadrith Mora, Dom Rosomaka Zleceniodawca - Drzemka w Cieniu Drzew Drzemka w Cieniu Drzew potrzebuje jeszcze jednej księgi. Jest to kolejna zakazana księga o tytule Notatki Galura Rithari. Opisane są tam losy gwardzisty Vivek, który został zarażony wampiryzmem i udało się mu wyleczyć. Jak przy poprzednim zleceniu od Drzemki, dotyczącym książki Wampiry Vvardenfell tom II, najpierw udaj się do Rzadkie Księgi Jobaschy w Vivek. Księgarz powie, że taka księga istnieje rzeczywiście, ale on jej nie posiada. Prawdopodobnie księga znajduje się w tajnej bibliotece w Domu Mądrości. Tam odszukaj biuro straży. W biurze za stołem, w podłodze znajduje się klapa zabezpieczona zamkiem i pułapką. Potem czekają cię następne drzwi, ale już bez niespodzianek. Za drzwiami jest mała biblioteczka, księga znajduje się z brzegu na półce regału stojącego w poprzek ściany. Po oddaniu książki, dostaniesz od Drzemki amulet warty 1000. ----------------------------------- no to skończone. proszę o uwagi co do ewentualnych błędów... i jeśli by był ktoś chętny do dopisania zadań od Treboniusa to bardzo proszę. warto byłoby uzupełnić solucję... Seldon - Sob 18.03.2006, 12:35:59 " />Jak dla mnie można wrzucać ,a zadania dla Treboniusa się dopisze później (jak znajdzie się ktoś , kto je wykonał ) Orish - Sob 18.03.2006, 13:05:18 " />No przecież ma odpowiedni status Orish - Sob 18.03.2006, 16:28:17 " />Hhhhhhh.... wdech... wydech... wdech... wydech... Zabeiram się za to od pół godziny i się daleko nie posunąłem Myślę że najlepiej, jak będę to robił po kawałku 5 minut dziennie. Na razie odklejam i blokuję, żeby nie psuło widoku Za miesiąc mozna się spodziewać, że tekst się pojawi na stronie... Luena - Śro 20.12.2006, 15:26:35 " />Tajemnica krasnoludów Trebonius zleca nam odkrycie tajemnicy zniknięcia krasnoludów. Wszyscy uważają to za kolejne wariactwo Treboniusa. Aby rozwikłać zagadkę zniknięcia krasnoludów trzeba się udać do ostatniego żyjącego krasnoluda, Yagrum Bagarna, mieszkającego w Tel Fyr: Dom spaczonych. Tel Fyr leży na południowy-zachód od Sadrith Mora. Należy przynieść ze sobą dwie książki: "Boska Metafizyka" i "Jajo Czasu". Pierwszą znajdziemy w Kopalni Jaj Gnisis (w części Bethamez), a drugą w dwemerycznych ruinach Mzuleft. *brak nazwy zadania* Ostatnim zadaniem od Drzemki-w-cieniu-drzew jest zaniesienie listu dla Treboniusa. Jest to list od Ocato, naczelnego maga Imperium, który nadaje nam tytuł Arcymaga. Zadanie jest to dostępne gdy osiągniemy poziom Mistrza Magii. Inną możliwością osiągnięcia poziomu Arcymaga jest pokonanie w pojedynku Treboniusa. Musimy z nim porozmawiać, a wtedy nam zaproponuje pojedynek na Arenie. Chociaż po uzyskaniu tytułu Arcymaga też możemy się z nim pojedynkować. Seldon - Śro 20.12.2006, 21:54:05 " />Super, no to jest pełny tekst i można wrzucić Orish - Czw 21.12.2006, 19:57:02 " />Taki mały szczegół, brakuje lokalizacji i zleceniodawcy |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |