ďťż
Wštki |
[TES3] Daedryczne Kaplice (Luena)
Ingmar - Pon 26.02.2007, 17:59:25 " />Addadshashanammu– miejsce to znajduje się na południe od Gnaar Mok i na północ od Hla Oad. Całkiem blisko możemy odszukać twierdzę Hlormaren. Spotkać i znaleźć tam można: uzdrowiciela z miksturami, kilku magów, Skrzydlaty Mrok, Posąg Sheogoratha razem z miksturą pod nim, a z przedmiotów: beczki z bronią, mikstury, kamienie dusz i inne drobiazgi. Ald Daedroth- Wejście jest miejscem trochę bardziej znaczącym. Na zachętę znajdują się tam dwa trupy: strażnika i czarnoksiężnika. Zaraz za nimi kolejni czarownicy. Po drugiej stronie lokacji czeka na nas inkwizytor wraz z następnym czarownikiem. Dalej możemy być już spokojni. Mimo, że w pomieszczeniu są czarownica, chciwiec i czarownik to nie będą nas atakować. Warto rozglądać się wokoło dlatego że przy tych postaciach znajdziemy parę przedmiotów, a w rogu obok Gambolpuddy- rękawicę z zadania "Sheogorath z Domu Kłopotów”. Do zwiedzenia zostają jeszcze skrzydła. W prawym znajdować się będą czarownicy i ordynatorzy ( ci jednak nas nie zaatakują). Warto walczyć z pierwszą dwójką gdyż mają przy sobie wartościowe przedmioty. W lewym skrzydle jest podobna sytuacja. Tym razem nie zaatakują nas inkwizytorzy lecz czarownicy. Warto jednak dostać się do dwóch posągów: Azury i Malacatha. Ald Sotha- można się tutaj dostać idąc na północny wschód od Vivek Telvanni. Wchodząc na górny poziom po prawej stronie przyjdzie nam stoczyć bój z agentką i zwiadowcą. Po lewej zaś czeka na nas wojownik wraz z losowym potworem. Podobnie lecz ciekawej jest na dolnym poziomie. Po prawej stronie walczyć będziemy z potworami i zabójczynią ( posiada w miarę przyzwoite przedmioty). Po walce czeka na nas stolik z księgami oraz półka gdzie można się dobrze wzbogacić. Pośrodku poziomu jest wejście do kaplicy, a w niej dwa potwory, mag oraz posąg z ebonowym mieczem i skrzynia z butami św. Rilms ( Potrzebnymi do zadania o tej samej nazwie) wraz z kolejnymi przedmiotami. Almurbalarammi- to miejsce jest położone prawie na północny wschód od Tel Branora i jest dość prosto zbudowane . Mamy pięciu różnych wrogo nastawionych osób, a nagrodą jest złoto, mikstury oraz losowe przedmioty – pod posagiem Sheogoratha. Ashalmawia- bardzo łatwo tutaj dość, lokacja położona jest blisko na wschód od miasta Ald Velothi. Najpierw do pokonania jest trzech magów. Potem blisko wejścia do drugiego poziomu jest parę drobiazgów i klucz , który otwiera zamknięte drzwi (zabezpieczone pułapką) . W środku jest osoba potrzeba do zadania „Uratuj żonę Sasona”. Można zajrzeć pod posąg. Drugi poziom to zatopione krypty. Mimo, ze jest tam jeden mag to posiada wiele cennych przedmiotów. Na tym poziomie można też znaleźć skrzynie ze złotem wraz z deadrycznymi rzutkami. Ashalmimilkala- aby tu się dostać warto najpierw zlokalizować twierdzę Hlormaren. Na południowy zachód znajdują się te ruiny. Zaraz przy wejściu wita nas losowy potwór, a za nim rycerz. Kierując się w prawą stronę stoczymy walkę z zębaczami, a idąc w lewo napotkamy nieco wartościowych rzeczy oraz maga związanego z zadaniami: „Zwój Wściekłego Wypalania” i „Ultimatum dla Carecalmo”. Ashunartes- dojść można tutaj znajdując się w pobliżu twierdzy Marandus. W środku do pokonania są cztery orki, dzięki którym można wykonać zadanie „Alof i Orki”. Na środku stoi posąg a obok niego liczne skarby.... Ashurnibibi- leży niedaleko na północny zachód od Hla Oad. Dochodząc do pierwszego większego pomieszczenia w rogu znajdujemy skrzynię z kluczem do zamkniętych drzwi oraz mikstury. Dalej do pokonania jest uzdrowiciel z kluczem oraz barbarzyńca. Tym razem w rogu znajdziemy stolik z księgami i miksturami. Otwierając pierwsze drzwi spotkamy rycerza z zadania „Uratuj Joncisa Dalomaxa”. Idąc dalej napotykamy kolejne wejście, prowadzące do wyjścia. Assalkushalit- te ruiny odnajdziemy na Czerwonej Górze. W środku do zabicia mag bitewny, uzdrowiciel i agent. Jako nagrodę wziąć możemy złoto, mikstury, księgi, pierścienie, zwoje, broń, łuk i strzały...Uff.. Więcej nie ma:) Assarnatamat – lokacja ta znajduje się na południowy wschód od południowych wież strażniczych Caldery. Pilnują jej wojownik, agent i losowy potwór. Dostać można podobny zestaw przedmiotów jak w Assalkushalit. Assernerairan- znajdziemy to miejsce w podziemiach Vivek, a dokładniej w dzielnicy św. Olmsa. Stoczyć nam bój przyjdzie z wojownikiem, agentką i zabójcą. Mają jednak bardzo ciekawe rzeczy przy sobie i opłaca się tu wchodzić. Dodatkowo do wzięcia jest skrzynia ze złotem oraz... jest tutaj szafa z ubraniami Assurdirapal- aby tu się dostać wystarczy iść na zachód od Kaplicy Świętego. Pierwszy poziom jest dość skromny – dwaj orkowie i trochę dobytku. Schodząc jednak niżej znowu po zabiciu dwóch orków możemy przyjąć zadanie związane z potomkiem Oreyna Bearclawa od Posągu Malacatha. A pod nim tradycyjnie trochę sprzętu... Assurnabitashpi- odnaleźć te ruiny nie jest trudno- wystarczy iść na zachód od obozu Urshilaku. Tym razem przywita nas wrogo nastawione trio: inkwizytor, rycerz i czarodziej. Do zebrania jest skrzynia i ingrediencje pod posągiem Mehrunesa Dagona. Bal Ur- wystarzy iść prosto na północ od Suran. W kaplicy jest dwoje barbarzyńców, Nord. I potwory. W podziemiach zaś, by dostać się do kobiety leczącej wampiryzm trzeba pokonać losowego potwora i kościeja. Także i tu czekają na nas liczne skrzynie i beczki z kosztowną zawartością. Bal Fell- najprościej dojść tutaj podążając na wschód od Vivek. Na pierwszym poziomie mamy dość ciekawą sytuację – trzy trupy młokosów oraz trzech nie atakujących wojów. Dalej już walczyć trzeba z losowym potworem, a w nagrodę znajdziemy wiele cennych rzeczy pod posągiem. W zachodnim skrzydle znowu jest parę losowych potworów oraz przyjaźnie nastawione osoby. We wschodnim mamy do czynienia z prawie identyczną sytuacją. Dushariran- ruiny leżą daleko na wschód od twierdzy Berandas. Po pokonaniu agenta i uzdrowicielki możemy wziąć księgi, zwoje, złoto, i dużo mikstur. Ebernanit – można odnaleźć tą lokacje zaraz przy twierdzy Valenvaryon. Opłaca się bardziej walka z magiem mającym Pierścień Złotej Wiedzy niż z wojownikiem i losowym potworem. Esutanamus- położone na wysepkach ruiny na wschód od obozu Zainab.Ruiny składają się z dwóch komnat- W jednej z nich są mag i agent, a w drugiej mag i uzdrowiciel. Na środku także jest posąg, a pod nim ingrediencje, stalowa broń, a za posągiem skrzynie ze złotem i losowymi przedmiotami. Ihinipalit- ta lokacja jest w Divek, a dokładnie w podziemiach dzielnicy św. Delyna. Przy wejściu napotykamy maga i czarownika. Jak się nich pozbędziemy możemy wziąć zawartość skrzyń leżących po bokach. Na środku jest posąg Sheogoratha- on nam zleca wydostanie od szalonego pustelnika Dwuząb Panicznego Strachu. W głębi jest jeszcze jeden mag, a pokój w którym się on znajduje pełen jest różnych przedmiotów. Kaplica Azury- prosta kapliczka znajdująca się na wschód od Molag Mar. W środku czeka na nas zadanie od Azury. Kaushtarari- kolejna ruina leżąca na wysepce.. Dość nie jest tak łatwo ale każdy powinien trafić kierując się na południe od Sadrith Mory albo na wschód od Erabenimsun. Idąc jakiś czas natrafimy na uzdrowiciela i agenta. Zaraz za nimi będzie posąg z oczywistą zawartością... Kushtashpi- dojść tutaj można idąc na zachód od obozu Ahemmusa. Zaraz przy wejściu czeka na nas losowy potwór. Skręcając dwa razy w prawo dojdziemy do miejsca, gdzie czeka na nas dwójka magów i wojownik. Kilka przedmiotów odnajdziemy przy posągu na środku. Maelkashishi- czyli kaplica leży niedaleko gór. Ciężko ją znaleźć bo leży całkiem daleko od reszty lokacji. Powinno się jednak trafić idąc na północny wschód od Gnisis. Jednak w srodku znajdziemy całkiem dużo rzeczy. Wejścia na drugi poziom pilnują wojownik, agent i mag. Wcześniej jednak mamy przed sobą orka z zadania „Litość”. Wystarczy go uzrowić. Przed wejściem do Zapomnianych Galerii możemy oglądnąć sobie jeszcze zawartość stolika obok. A właśnie na drugim poziomie znajdują się dwa skrzydlate mroki i żarłacz.. Po ich pokonaniu możemy przeglądnąć całkiem niezłą zawartość kościotrupa i skrzyń. Onnissiralis- tutaj się dostać jest o wiele prościej. Onnissiralis leży na północ od Valenvaryon. Walki tutaj jednak tez będzie sporo. Przeciwnicy to wojownik, dwoje barbarzyńców, dwoje magów i uzdrowiciel. Tym razem nie znajdziemy wiele pod posągiem natomiast warto przeglądnąć zawartość skrzyń. Ramimilk- do odnalezienia blisko Fortu Jeleniego. Na początek na drodze staje nam para magów. Potem możemy oglądnąć sobie zawartość rzeczy przy posągu. Dalej są drzwi zabezpieczone pułapką- za nimi dwójka barbarzyńców. Warto tam się dostać ze względu na zawartość stolika wraz z Laską Czarodzieja i innymi skarbami... Shashpilamat- skromna lokacja znajdująca się na południowy zachód od klasztoru Holamayan. Czekają tam na nas uzdrowiciel i wojownik. Potem do wzięcia jest zawartość skrzyń i kilka rzeczy pod posągiem. Tusenend- znajdziemy te ruiny południowy wschód od obozu Erabenimsun. Po pozbyciu się trzech barbarzyńców i maga pozostaje zebrać topór bojowy pod posągiem i kilka zabawek po obu stronach lokacji. Ularradallaku- aby tu dojść wystarczy wyjść na zachód od Dagoth Ur. Po pokonaniu dwóch pierwszych potworów idziemy do miejsca gdzie są wojownik, zabójca i agent. Za posągiem tradycyjnie będącym na środku mamy dwie skrzynie z dużą zawartością. Yansirramus- ruiny na wyspie, blisko brzegu- na zachód od Sadrith Mory. W pierwszym pomieszczeniu znajdują się mag z barbarzyńcą. I posąg, od którego można dostać zadanie. Idąc dalej znajdziemy drzwi oczywiście z pułapką- za nimi czarownik wraz z wartościowymi skarbami... Yasammidan- znajduje się nad brzegiem na południowy zachód od Ald Velothi. Wejścia pilnuje zwiadowca , a później dwa potwory. Aby zobaczyć zawartość przy posągu trzeba najpierw pokonać stojącego obok wojownika. Naprawdę warto bo ilość przedmiotów jest dość duża. Możemy też tu od posągu dostać zadanie. Zaintiraris- droga znowu prosta- na południe od Molag Mar. W środku jest tylko jedna komnata z trzema magami i barbarzyńcą. Pod posągiem zwyczajowe wyposażenie. Zergonipal- Te ruiny znajdziemy za górami na zachód od obozu Ahemmusa. Wojownik i agent pilnują zawartości, która jest za posągiem: złoto, zwoje, broń ubrania, i księgi. Orish - Pon 26.02.2007, 19:19:11 " />Emotki usunąć. Spacje poprawić. Tyle jeśli chodzi o sprawy techniczne Luena - Wto 27.02.2007, 17:09:59 " />Addadshashanammu - miejsce to znajduje się na południe od Gnaar Mok i na północ od Hla Oad. Całkiem blisko możemy odszukać twierdzę Hlormaren. Spotkać i znaleźć tam można: uzdrowiciela z miksturami, kilku magów, Skrzydlaty Mrok, Posąg Sheogoratha razem z miksturą pod nim, a z przedmiotów: beczki z bronią, mikstury, kamienie dusz i inne drobiazgi. Ald Daedroth - Wejście jest miejscem trochę bardziej znaczącym. Na zachętę znajdują się tam dwa trupy: strażnika i czarnoksiężnika. Zaraz za nimi kolejni czarownicy. Po drugiej stronie lokacji czeka na nas inkwizytor wraz z następnym czarownikiem. Dalej możemy być już spokojni. Mimo, że w pomieszczeniu są czarownica, chciwiec i czarownik to nie będą nas atakować. Warto rozglądać się wokoło dlatego że przy tych postaciach znajdziemy parę przedmiotów, a w rogu obok Gambolpuddy - rękawicę z zadania "Sheogorath z Domu Kłopotów”. Do zwiedzenia zostają jeszcze skrzydła. W prawym znajdować się będą czarownicy i ordynatorzy ( ci jednak nas nie zaatakują). Warto walczyć z pierwszą dwójką gdyż mają przy sobie wartościowe przedmioty. W lewym skrzydle jest podobna sytuacja. Tym razem nie zaatakują nas inkwizytorzy lecz czarownicy. Warto jednak dostać się do dwóch posągów: Azury i Malacatha. Ald Sotha - można się tutaj dostać idąc na północny wschód od Vivek Telvanni. Wchodząc na górny poziom po prawej stronie przyjdzie nam stoczyć bój z agentką i zwiadowcą. Po lewej zaś czeka na nas wojownik wraz z losowym potworem. Podobnie lecz ciekawej jest na dolnym poziomie. Po prawej stronie walczyć będziemy z potworami i zabójczynią ( posiada w miarę przyzwoite przedmioty). Po walce czeka na nas stolik z księgami oraz półka gdzie można się dobrze wzbogacić. Pośrodku poziomu jest wejście do kaplicy, a w niej dwa potwory, mag oraz posąg z ebonowym mieczem i skrzynia z butami św. Rilms (Potrzebnymi do zadania o tej samej nazwie) wraz z kolejnymi przedmiotami. Almurbalarammi - to miejsce jest położone prawie na północny wschód od Tel Branora i jest dość prosto zbudowane. Mamy pięciu różnych wrogo nastawionych osób, a nagrodą jest złoto, mikstury oraz losowe przedmioty - pod posągiem Sheogoratha. Ashalmawia - bardzo łatwo tutaj dość, lokacja położona jest blisko na wschód od miasta Ald Velothi. Najpierw do pokonania jest trzech magów. Potem blisko wejścia do drugiego poziomu jest parę drobiazgów i klucz, który otwiera zamknięte drzwi (zabezpieczone pułapką). W środku jest osoba potrzeba do zadania „Uratuj żonę Sasona”. Można zajrzeć pod posąg. Drugi poziom to zatopione krypty. Mimo, ze jest tam jeden mag to posiada wiele cennych przedmiotów. Na tym poziomie można też znaleźć skrzynię ze złotem wraz z deadrycznymi rzutkami. Ashalmimilkala - aby tu się dostać warto najpierw zlokalizować twierdzę Hlormaren. Na południowy zachód znajdują się te ruiny. Zaraz przy wejściu wita nas losowy potwór, a za nim rycerz. Kierując się w prawą stronę stoczymy walkę z zębaczami, a idąc w lewo napotkamy nieco wartościowych rzeczy oraz maga związanego z zadaniami: „Zwój Wściekłego Wypalania” i „Ultimatum dla Carecalmo”. Ashunartes - dojść można tutaj znajdując się w pobliżu twierdzy Marandus. W środku do pokonania są cztery orki, dzięki którym można wykonać zadanie „Alof i Orki”. Na środku stoi posąg a obok niego liczne skarby... Ashurnibibi - leży niedaleko na północny zachód od Hla Oad. Dochodząc do pierwszego większego pomieszczenia w rogu znajdujemy skrzynię z kluczem do zamkniętych drzwi oraz mikstury. Dalej do pokonania jest uzdrowiciel z kluczem oraz barbarzyńca. Tym razem w rogu znajdziemy stolik z księgami i miksturami. Otwierając pierwsze drzwi spotkamy rycerza z zadania „Uratuj Joncisa Dalomaxa”. Idąc dalej napotykamy kolejne wejście, prowadzące do wyjścia. Assalkushalit - te ruiny odnajdziemy na Czerwonej Górze. W środku do zabicia mag bitewny, uzdrowiciel i agent. Jako nagrodę wziąć możemy złoto, mikstury, księgi, pierścienie, zwoje, broń, łuk i strzały...Uff.. Więcej nie ma. Assarnatamat - lokacja ta znajduje się na południowy wschód od południowych wież strażniczych Caldery. Pilnują jej wojownik, agent i losowy potwór. Dostać można podobny zestaw przedmiotów jak w Assalkushalit. Assernerairan - znajdziemy to miejsce w podziemiach Vivek, a dokładniej w dzielnicy św. Olmsa. Stoczyć nam bój przyjdzie z wojownikiem, agentką i zabójcą. Mają jednak bardzo ciekawe rzeczy przy sobie i opłaca się tu wchodzić. Dodatkowo do wzięcia jest skrzynia ze złotem oraz... jest tutaj szafa z ubraniami. Assurdirapal - aby tu się dostać wystarczy iść na zachód od Kaplicy Świętego. Pierwszy poziom jest dość skromny – dwaj orkowie i trochę dobytku. Schodząc jednak niżej znowu po zabiciu dwóch orków możemy przyjąć zadanie związane z potomkiem Oreyna Bearclawa od Posągu Malacatha. A pod nim tradycyjnie trochę sprzętu... Assurnabitashpi - odnaleźć te ruiny nie jest trudno- wystarczy iść na zachód od obozu Urshilaku. Tym razem przywita nas wrogo nastawione trio: inkwizytor, rycerz i czarodziej. Do zebrania jest skrzynia i ingrediencje pod posągiem Mehrunesa Dagona. Bal Ur - wystarzy iść prosto na północ od Suran. W kaplicy jest dwoje barbarzyńców, Nord, i potwory. W podziemiach zaś, by dostać się do kobiety leczącej wampiryzm trzeba pokonać losowego potwora i kościeja. Także i tu czekają na nas liczne skrzynie i beczki z kosztowną zawartością. Bal Fell - najprościej dojść tutaj podążając na wschód od Vivek. Na pierwszym poziomie mamy dość ciekawą sytuację – trzy trupy młokosów oraz trzech nie atakujących wojów. Dalej już walczyć trzeba z losowym potworem, a w nagrodę znajdziemy wiele cennych rzeczy pod posągiem. W zachodnim skrzydle znowu jest parę losowych potworów oraz przyjaźnie nastawione osoby. We wschodnim mamy do czynienia z prawie identyczną sytuacją. Dushariran - ruiny leżą daleko na wschód od twierdzy Berandas. Po pokonaniu agenta i uzdrowicielki możemy wziąć księgi, zwoje, złoto, i dużo mikstur. Ebernanit - można odnaleźć tą lokacje zaraz przy twierdzy Valenvaryon. Opłaca się bardziej walka z magiem mającym Pierścień Złotej Wiedzy niż z wojownikiem i losowym potworem. Esutanamus - położone na wysepkach ruiny na wschód od obozu Zainab. Ruiny składają się z dwóch komnat- W jednej z nich są mag i agent, a w drugiej mag i uzdrowiciel. Na środku także jest posąg, a pod nim ingrediencje, stalowa broń, a za posągiem skrzynie ze złotem i losowymi przedmiotami. Ihinipalit - ta lokacja jest w Vivek, a dokładnie w podziemiach dzielnicy św. Delyna. Przy wejściu napotykamy maga i czarownika. Jak się nich pozbędziemy możemy wziąć zawartość skrzyń leżących po bokach. Na środku jest posąg Sheogoratha - on nam zleca wydostanie od szalonego pustelnika Dwuząb Panicznego Strachu. W głębi jest jeszcze jeden mag, a pokój w którym się on znajduje pełen jest różnych przedmiotów. Kaplica Azury - prosta kapliczka znajdująca się na wschód od Molag Mar. W środku czeka na nas zadanie od Azury. Kaushtarari - kolejna ruina leżąca na wysepce.. Dość nie jest tak łatwo ale każdy powinien trafić kierując się na południe od Sadrith Mory albo na wschód od Erabenimsun. Idąc jakiś czas natrafimy na uzdrowiciela i agenta. Zaraz za nimi będzie posąg z oczywistą zawartością... Kushtashpi - dojść tutaj można idąc na zachód od obozu Ahemmusa. Zaraz przy wejściu czeka na nas losowy potwór. Skręcając dwa razy w prawo dojdziemy do miejsca, gdzie czeka na nas dwójka magów i wojownik. Kilka przedmiotów odnajdziemy przy posągu na środku. Maelkashishi - czyli kaplica leży niedaleko gór. Ciężko ją znaleźć bo leży całkiem daleko od reszty lokacji. Powinno się jednak trafić idąc na północny wschód od Gnisis. Jednak w srodku znajdziemy całkiem dużo rzeczy. Wejścia na drugi poziom pilnują wojownik, agent i mag. Wcześniej jednak mamy przed sobą orka z zadania „Litość”. Wystarczy go uzrowić. Przed wejściem do Zapomnianych Galerii możemy oglądnąć sobie jeszcze zawartość stolika obok. A, właśnie - na drugim poziomie znajdują się dwa skrzydlate mroki i żarłacz... Po ich pokonaniu możemy przeglądnąć całkiem niezłą zawartość kościotrupa i skrzyń. Onnissiralis - tutaj się dostać jest o wiele prościej. Onnissiralis leży na północ od Valenvaryon. Walki tutaj jednak tez będzie sporo. Przeciwnicy to wojownik, dwoje barbarzyńców, dwoje magów i uzdrowiciel. Tym razem nie znajdziemy wiele pod posągiem natomiast warto przeglądnąć zawartość skrzyń. Ramimilk - do odnalezienia blisko Fortu Jeleniego. Na początek na drodze staje nam para magów. Potem możemy oglądnąć sobie zawartość rzeczy przy posągu. Dalej są drzwi zabezpieczone pułapką - za nimi dwójka barbarzyńców. Warto tam się dostać ze względu na zawartość stolika wraz z Laską Czarodzieja i innymi skarbami... Shashpilamat - skromna lokacja znajdująca się na południowy zachód od klasztoru Holamayan. Czekają tam na nas uzdrowiciel i wojownik. Potem do wzięcia jest zawartość skrzyń i kilka rzeczy pod posągiem. Tusenend - znajdziemy te ruiny południowy wschód od obozu Erabenimsun. Po pozbyciu się trzech barbarzyńców i maga pozostaje zebrać topór bojowy pod posągiem i kilka zabawek po obu stronach lokacji. Ularradallaku - aby tu dojść wystarczy wyjść na zachód od Dagoth Ur. Po pokonaniu dwóch pierwszych potworów idziemy do miejsca gdzie są wojownik, zabójca i agent. Za posągiem tradycyjnie będącym na środku mamy dwie skrzynie z dużą zawartością. Yansirramus - ruiny na wyspie, blisko brzegu - na zachód od Sadrith Mory. W pierwszym pomieszczeniu znajdują się mag z barbarzyńcą. I posąg, od którego można dostać zadanie. Idąc dalej znajdziemy drzwi oczywiście z pułapką- za nimi czarownik wraz z wartościowymi skarbami... Yasammidan - znajduje się nad brzegiem na południowy zachód od Ald Velothi. Wejścia pilnuje zwiadowca, a później dwa potwory. Aby zobaczyć zawartość przy posągu trzeba najpierw pokonać stojącego obok wojownika. Naprawdę warto bo ilość przedmiotów jest dość duża. Możemy też tu od posągu dostać zadanie. Zaintiraris - droga znowu prosta - na południe od Molag Mar. W środku jest tylko jedna komnata z trzema magami i barbarzyńcą. Pod posągiem zwyczajowe wyposażenie. Zergonipal - Te ruiny znajdziemy za górami na zachód od obozu Ahemmusa. Wojownik i agent pilnują zawartości, która jest za posągiem: złoto, zwoje, broń ubrania, i księgi. Carly - Śro 28.02.2007, 12:05:42 " />Bez zbędnych komentarzy przejdę do rzeczy: 1. Cytuj: Orish - Wto 14.08.2007, 13:07:00 " />Proszę kogokolwiek kompetentnego o naniesienie poprawek zasugerowanych przez Carly'ego, bo szkoda, żeby ten tekst leżał. Wysłany Wto 14.8.2007 15:18:02: Ehh, jednak kolejny plagiat. Wydawało mi się że kiedyś już sprawdzałem te teksty pod tym kątem, najwyraźniej wtedy jeszcze google tych tekstó nie łapało. Loki Lyesmyth - Wto 14.08.2007, 13:26:05 " />pieknie brawo Luenie gratulujemy geniouszu Carly - Wto 14.08.2007, 13:49:23 " />Albo lepiej: Insi gratulujemy Lueny. Oress - Wto 14.08.2007, 13:59:58 " />ehh a potem sie dziwi ze traktują ja jak idiotkę :/ |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |