ďťż
Wštki |
[Spellforce] Solucja - Cień Feniksa - Wybrzeże Czarnowody (Arry)
Oceansoul - Czw 08.10.2009, 17:39:55 " />Wybrzeże Czarnowody Solucja dla Strażnika Feniksa â postaci importowanej z Zakonu Świtu. Przede wszystkim polecam rozpocząć grę postacią, która ma co najmniej 28 poziom. Oczywiście można grać kimś na niższym levelu, ale jest to o wiele trudniejsze i nie ma się od razu dostępu do wielu przedmiotów i bohaterów. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody Zadanie główne: W cieniu Feniksa Po intrze i cut-scence wprowadzającej należy zabrać wszystko ze skrzynki stojącej obok namiotu, a następnie porozmawiać z rycerzem świtu, któremu pomogliśmy w animacji początkowej. Objaśni on nam mniej więcej co i jak, a później się do nas przyłączy. Zaraz na zachód drogą jest kilka gryzących ropuch oraz łamacz. Nie są to zbytnio wymagający przeciwnicy, nawet jak dla maga. Wreszcie droga za jeziorem skręca na południe, ale zaraz na zachód jest przejście pod kamiennym łukiem. Blackwater coast 1 Jest tam kolejna maszkara, którą należy zlikwidować. Idąc dalej ścieżką natkniemy się na skrzynkę pilnowaną przez potwora. Po pozbyciu się wroga i opróżnieniu pojemnika nadejdzie czas na pierwszą âźpoważnąâ walkę. Duży potwór pilnuje wraz z swoją âźeskortąâ kolejnej paczki z ekwipunkiem. Jeżeli wątpisz czy dasz sobie z nim radę, należy wykorzystać rycerza świtu, by zajął swoją osobą wroga. Dalej droga prowadzi do małych ruin, przy których walczy kolejny z członków Zakonu Świtu. Postępujemy tak samo jak z poprzednim delikwentem (czyli mu pomagamy, gadamy z nim, a on się do nas przyłącza) i idziemy drogą na południe. Dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw należy udać się na zachód i pomóc trzeciemu już rycerzowi świtu. Blackwater coast 2 Jeżeli któryś z rycerzy zginie zanim z nim nie pogadamy, to nie należy panikować. Zaraz przyjdzie jego zamiennik. Po zdobyciu 3 towarzyszy uruchamiamy menhir i idziemy na południe, by porozmawiać ze strażnikiem bramy. Dostajemy od niego misję uwolnienia Uriasa i 3 rycerzy świtu (których powinniśmy już posiadać)⌠Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â odszukaj i uwolnij Uriasa. Udajemy się ostatnim rozwidleniem na wschód. Blackwater coast 3 Na końcu szlaku natkniemy się na kilku nieumarłych wraz z ich zabudowaniami oraz więzionego Uriasa. Po zniszczeniu wroga (należy wykorzystać posiadanych rycerzy świtu) i przeszukaniu skrzynki należy porozmawiać z Uriasem, a następnie wrócić z nim do strażnika bramy informując tego ostatniego o osiągnięciu. Po wejściu do wioski włączy się cut-scenka, w z której można się dowiedzieć co nieco o ogólnej sytuacji na wyspie. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â pierścień Aonira. W wiosce można zrobić zakupy i się doekwipować (jeżeli czegoś nam brakuje). Należy też przeszukać znajdujące się tam skrzynie. Dostajemy do dyspozycji 5 rycerzy świtu i musimy z ich małą pomocą przebić się przez kilku ożywieńców do miejsca, w którym zabito najlepszego porucznika Uriasa. Wychodzimy zachodnim wyjściem i idziemy w dół zbocza aż do swego rodzaju wybrzeża. Blackwater coast 4 Tam skręcamy na zachód i eliminujemy wszystkich nieumarłych, a następnie bierzemy wszystko, co jest w skrzynce oraz przy martwym rycerzu. Teraz zakładamy pierścień na palec (całkiem dobry jest) i zaczyna się ciekawa część misji. Otóż niektórzy (bodajże szkielety-strażnicy) pokonani przez nas nieumarli zostają wskrzeszeni w wiosce jako rycerze świtu, którzy przychodzą do Uriasa, ale można nimi kierować. Warto zatem po każdej walce poczekać na posiłki, bo się już za chwilę przydadzą. Uwaga! Nie szkieletów-strażników nie wolno zniszczyć, bo nie zostaną wskrzeszone! Gdy taki przeciwnik zostanie dość poważnie uszkodzony zacznie znikać (pojawi się słup światła) i w tym momencie należy go przestać atakować. Udajemy się na wschód niszcząc kolejnych przeciwników oraz gromadząc sojuszników. Wreszcie, gdy dotrzemy do rozwidlenia wybieramy odnogę południową i po pokonaniu wrogów bierzemy wszystko z pojemnika. Następnie wybieramy północną odnogę prowadzącą do bazy wroga. Blackwater coast 5 Droga jest prosta, więc zgubić się nie da. Wraz z rycerzami świtu szturmujemy pierwsze linie obronne wroga. Po wygranej bitwie czekamy na posiłki (wschodnia brama wioski powinna już stać otworem) i atakujemy kolejne umocnienia nieumarłych. Całą operację powtarzamy, aż wreszcie dotrzemy do cmentarzyska, na którym włączy się kolejna cut-scenka, która wyjaśni nam, gdzie powinniśmy skierować nasze kolejne kroki Blackwater coast 6 Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â przez portal do Onyksowych Brzegów. Zadanie główne: W cieniu Feniksa â udaj się za Dariusem do Empyrii. Przeszukujemy skrzynię i kontynuujemy naszą podróż. Idąc drogą, którą uciekł przywódca nieumarłych napotkamy monument bohaterów, a koło niego pojemnik z ekwipunkiem. Następnie, korzystając z pomocy wszystkich pozostałych rycerzy świtu oraz bohaterów runicznych, atakujemy i niszczymy oddziały umarlaków stojące nam na drodze. Uruchamiamy menhir, opróżniamy skrzynie i przechodzimy przez portal do Onyksowych Brzegów. wojjoo - Sob 10.10.2009, 15:13:06 " /> Cytuj: Arry - Nie 11.10.2009, 09:22:01 " />Wybrzeże Czarnowody Solucja dla Strażnika Feniksa â postaci importowanej z Zakonu Świtu. Przede wszystkim polecam rozpocząć grę postacią, która ma co najmniej 28. poziom. Oczywiście można grać kimś na niższym levelu, ale jest to o wiele trudniejsze i nie ma się od razu dostępu do wielu przedmiotów i bohaterów. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody Zadanie główne: W cieniu Feniksa Po intrze i cut-scence wprowadzającej należy zabrać wszystko ze skrzynki stojącej obok namiotu, a następnie porozmawiać z rycerzem świtu, któremu pomogliśmy w animacji początkowej. Objaśni on nam mniej więcej co i jak, a później się do nas przyłączy. Zaraz na zachód drogą jest kilka gryzących ropuch oraz łamacz. Nie są to zbytnio wymagający przeciwnicy, nawet dla maga. Wreszcie droga za jeziorem skręca na południe, ale zaraz na zachód jest przejście pod kamiennym łukiem. Blackwater coast 1 Jest tam kolejna maszkara, którą należy zlikwidować. Idąc dalej ścieżką natkniemy się na skrzynkę pilnowaną przez potwora. Po pozbyciu się wroga i opróżnieniu pojemnika nadejdzie czas na pierwszą âźpoważnąâ walkę. Duży potwór pilnuje wraz z swoją âźeskortąâ kolejnej paczki z ekwipunkiem. Jeżeli wątpisz, czy dasz sobie z nim radę, należy wykorzystać rycerza świtu, by zajął swoją osobą wroga. Dalej droga prowadzi do małych ruin, przy których walczy kolejny z członków Zakonu Świtu. Postępujemy tak samo jak z poprzednim delikwentem (czyli mu pomagamy, gadamy z nim, a on się do nas przyłącza) i idziemy drogą na południe. Dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw należy udać się na zachód i pomóc trzeciemu już rycerzowi świtu. Blackwater coast 2 Jeżeli któryś z rycerzy zginie zanim z nim porozmawiamy, to nie należy panikować. Zaraz przyjdzie jego zamiennik. Po zdobyciu 3 towarzyszy uruchamiamy menhir i idziemy na południe, by porozmawiać ze strażnikiem bramy. Dostajemy od niego misję uwolnienia Uriasa i 3 rycerzy świtu (których powinniśmy już posiadać)⌠Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â odszukaj i uwolnij Uriasa. Udajemy się ostatnim rozwidleniem na wschód. Blackwater coast 3 Na końcu szlaku natkniemy się na kilku nieumarłych wraz z ich zabudowaniami oraz więzionego Uriasa. Po zniszczeniu wroga (warto wykorzystać posiadanych rycerzy świtu) i przeszukaniu skrzynki należy porozmawiać z Uriasem, a następnie wrócić z nim do strażnika bramy informując tego ostatniego o osiągnięciu. Po wejściu do wioski włączy się cut-scenka, z której można się dowiedzieć co nieco o ogólnej sytuacji na wyspie. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â pierścień Aonira. W wiosce można zrobić zakupy i się doekwipować (jeżeli czegoś nam brakuje). Należy też przeszukać znajdujące się tam skrzynie. Dostajemy do dyspozycji 5 rycerzy świtu i musimy z ich małą pomocą przebić się przez kilku ożywieńców do miejsca, w którym zabito najlepszego porucznika Uriasa. Wychodzimy zachodnim wyjściem i idziemy w dół zbocza aż do swego rodzaju wybrzeża. Blackwater coast 4 Tam skręcamy na zachód i eliminujemy wszystkich nieumarłych, a następnie bierzemy wszystko, co jest w skrzynce oraz przy martwym rycerzu. Teraz zakładamy pierścień na palec (całkiem dobry jest) i zaczyna się ciekawa część misji. Otóż niektórzy (bodajże szkielety-strażnicy) pokonani przez nas nieumarli zostają wskrzeszeni w wiosce jako rycerze świtu, którzy przychodzą do Uriasa, ale można nimi kierować. Warto zatem po każdej walce poczekać na posiłki, bo się już za chwilę przydadzą. Uwaga! Szkieletów-strażników nie wolno zniszczyć, bo nie zostaną wskrzeszeni! Gdy taki przeciwnik zostanie dość poważnie uszkodzony, zacznie znikać (pojawi się słup światła) i w tym momencie należy przestać go atakować. Udajemy się na wschód, niszcząc kolejnych przeciwników oraz gromadząc sojuszników. Wreszcie, gdy dotrzemy do rozwidlenia, wybieramy odnogę południową i po pokonaniu wrogów bierzemy wszystko z pojemnika. Następnie wybieramy północną odnogę prowadzącą do bazy wroga. Blackwater coast 5 Droga jest prosta, więc zgubić się nie da. Wraz z rycerzami świtu szturmujemy pierwsze linie obronne wroga. Po wygranej bitwie czekamy na posiłki (wschodnia brama wioski powinna już stać otworem) i atakujemy kolejne umocnienia nieumarłych. Całą operację powtarzamy, aż wreszcie dotrzemy do cmentarzyska, na którym włączy się kolejna cut-scenka, która wyjaśni nam, gdzie powinniśmy skierować nasze kolejne kroki. Blackwater coast 6 Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â przez portal do Onyksowych Brzegów. Zadanie główne: W cieniu Feniksa â udaj się za Dariusem do Empyrii. Przeszukujemy skrzynię i kontynuujemy naszą podróż. Idąc drogą, którą uciekł przywódca nieumarłych, napotkamy monument bohaterów, a koło niego pojemnik z ekwipunkiem. Następnie, korzystając z pomocy wszystkich pozostałych rycerzy świtu oraz bohaterów runicznych, atakujemy i niszczymy oddziały umarlaków stojące nam na drodze. Uruchamiamy menhir, opróżniamy skrzynie i przechodzimy przez portal do Onyksowych Brzegów. Oceansoul - Nie 11.10.2009, 10:18:27 " /> Cytuj: Arry - Nie 11.10.2009, 11:49:52 " />Wybrzeże Czarnowody Solucja dla Strażnika Feniksa â postaci importowanej z Zakonu Świtu. Przede wszystkim polecam rozpocząć grę postacią, która ma co najmniej 28. poziom. Oczywiście można grać kimś na niższym levelu, ale jest to o wiele trudniejsze i nie ma się od razu dostępu do wielu przedmiotów i bohaterów. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody Zadanie główne: W cieniu Feniksa Po intrze i cut-scence wprowadzającej należy zabrać wszystko ze skrzynki stojącej obok namiotu, a następnie porozmawiać z rycerzem świtu, któremu pomogliśmy w animacji początkowej. Objaśni on nam mniej więcej co i jak, a później się do nas przyłączy. Zaraz na zachód drogą jest kilka gryzących ropuch oraz łamacz. Nie są to zbytnio wymagający przeciwnicy, nawet dla maga. Wreszcie droga za jeziorem skręca na południe, ale zaraz na zachód jest przejście pod kamiennym łukiem. Blackwater coast 1 Jest tam kolejna maszkara, którą należy zlikwidować. Idąc dalej ścieżką, natkniemy się na skrzynkę pilnowaną przez potwora. Po pozbyciu się wroga i opróżnieniu pojemnika nadejdzie czas na pierwszą âźpoważnąâ walkę. Duży potwór pilnuje wraz z swoją âźeskortąâ kolejnej paczki z ekwipunkiem. Jeżeli wątpisz, czy dasz sobie z nim radę, należy wykorzystać rycerza świtu, by zajął swoją osobą wroga. Dalej droga prowadzi do małych ruin, przy których walczy kolejny z członków Zakonu Świtu. Postępujemy tak samo jak z poprzednim delikwentem (czyli mu pomagamy, gadamy z nim, a on się do nas przyłącza) i idziemy drogą na południe. Dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw należy udać się na zachód i pomóc trzeciemu już rycerzowi świtu. Blackwater coast 2 Jeżeli któryś z rycerzy zginie, zanim z nim porozmawiamy, to nie należy panikować. Zaraz przyjdzie jego zamiennik. Po zdobyciu 3 towarzyszy uruchamiamy menhir i idziemy na południe, by porozmawiać ze strażnikiem bramy. Dostajemy od niego misję uwolnienia Uriasa i 3 rycerzy świtu (których powinniśmy już posiadać)⌠Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â odszukaj i uwolnij Uriasa. Udajemy się ostatnim rozwidleniem na wschód. Blackwater coast 3 Na końcu szlaku natkniemy się na kilku nieumarłych wraz z ich zabudowaniami oraz więzionego Uriasa. Po zniszczeniu wroga (warto wykorzystać posiadanych rycerzy świtu) i przeszukaniu skrzynki należy porozmawiać z Uriasem, a następnie wrócić z nim do strażnika bramy, informując tego ostatniego o osiągnięciu. Po wejściu do wioski włączy się cut-scenka, z której można się dowiedzieć co nieco o ogólnej sytuacji na wyspie. Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â pierścień Aonira. W wiosce można zrobić zakupy i się doekwipować (jeżeli czegoś nam brakuje). Należy też przeszukać znajdujące się tam skrzynie. Dostajemy do dyspozycji 5 rycerzy świtu i musimy z ich małą pomocą przebić się przez kilku ożywieńców do miejsca, w którym zabito najlepszego porucznika Uriasa. Wychodzimy zachodnim wyjściem i idziemy w dół zbocza aż do swego rodzaju wybrzeża. Blackwater coast 4 Tam skręcamy na zachód i eliminujemy wszystkich nieumarłych, a następnie bierzemy wszystko, co jest w skrzynce oraz przy martwym rycerzu. Teraz zakładamy pierścień na palec (całkiem dobry jest) i zaczyna się ciekawa część misji. Otóż niektórzy (bodajże szkielety-strażnicy) pokonani przez nas nieumarli zostają wskrzeszeni w wiosce jako rycerze świtu, którzy przychodzą do Uriasa, ale można nimi kierować. Warto zatem po każdej walce poczekać na posiłki, bo się już za chwilę przydadzą. Uwaga! Szkieletów-strażników nie wolno zniszczyć, bo nie zostaną wskrzeszeni! Gdy taki przeciwnik zostanie dość poważnie uszkodzony, zacznie znikać (pojawi się słup światła) i w tym momencie należy przestać go atakować. Udajemy się na wschód, niszcząc kolejnych przeciwników oraz gromadząc sojuszników. Wreszcie, gdy dotrzemy do rozwidlenia, wybieramy odnogę południową i po pokonaniu wrogów bierzemy wszystko z pojemnika. Następnie wybieramy północną odnogę prowadzącą do bazy wroga. Blackwater coast 5 Droga jest prosta, więc zgubić się nie da. Wraz z rycerzami świtu szturmujemy pierwsze linie obronne wroga. Po wygranej bitwie czekamy na posiłki (wschodnia brama wioski powinna już stać otworem) i atakujemy kolejne umocnienia nieumarłych. Całą operację powtarzamy, aż wreszcie dotrzemy do cmentarzyska, na którym włączy się kolejna cut-scenka, wyjaśniająca nam, gdzie powinniśmy skierować nasze dalsze kroki. Blackwater coast 6 Zadanie główne: Wybrzeże Czarnowody â przez portal do Onyksowych Brzegów. Zadanie główne: W cieniu Feniksa â udaj się za Dariusem do Empyrii. Przeszukujemy skrzynię i kontynuujemy naszą podróż. Idąc drogą, którą uciekł przywódca nieumarłych, napotkamy monument bohaterów, a koło niego pojemnik z ekwipunkiem. Następnie, korzystając z pomocy wszystkich pozostałych rycerzy świtu oraz bohaterów runicznych, atakujemy i niszczymy oddziały umarlaków stojące nam na drodze. Uruchamiamy menhir, opróżniamy skrzynie i przechodzimy przez portal do Onyksowych Brzegów. Odpowiedź na poniżej: Nie będę kolejnego posta pisał, zeby jeden błąd poprawić, więc poprawiłem tutaj. Oceansoul - Nie 11.10.2009, 12:18:46 " />Jeszcze to mi wcześniej umknęło: Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |