ďťż
Wštki |
Spellforce 2 Czas Mrocznych Wojen
Andreon - Wto 16.02.2010, 17:49:30 " />Czy ktoś grał w spellforce 2 czas mrocznych wojen? Niech ktoś odpisze. Arry - Sob 27.02.2010, 21:47:55 " />Cóż... trochę spóźnione, ale napiszę. Tak grałem. Trochę różni się od pierwszej części gry, ale ogólnie wrażenia pozytywne. Można pograć. filipman - Pon 08.03.2010, 19:17:20 " />ja nie grałę ale na yotube.pl filmiki oglądnołę i władca smoków jest niezły zwłaszcza szajkany Arry - Pon 08.03.2010, 19:30:27 " />"szajkany" są zwyczajnymi odpowiednikami Awatarów z pierwszej części. I nie "szajkany", bo oni z żadnej szajki nie pochodzą, ale Shaikani. Po drugie, nie sądzę, żeby na serwisie yotube.pl były jakiekolwiek filmiki dotyczące spellforce'a. A po trzecie... polecam przeglądarkę Firefox, która to ma wbudowany moduł sprawdzania pisowni, bo sadzisz byki jak krowa placki na polnej drodze... albo chociaż weź sprawdzaj pisownię w Wordzie, podręcznym słowniku ortograficznym czy nawet w elementarzu - ale, człowieku, zlituj się! Andreon - Pon 03.05.2010, 19:55:48 " />Różnica pomiędzy pierwszą a drugą częścią jest taka że nie trzeba kupować zaklęć ani zdobywać planów budynków i jednostek a to zaleta a i można przywoływać do awatara bohaterów z różnej odległości Arry - Sob 15.05.2010, 13:47:25 " />Oj, to nie są wszystkie różnice. Ogólnie rzecz biorąc różnic jest o wiele więcej (chociażby to, że teraj już samym awatarem nie da się zrobić rozróby, bo nie jest aż tak silny). Co zdobywania planów... miało to swój urok, kiedy grało się orkami mając 4 budynki i dwie jednostki bojowe Czary teraz zdobywa się wraz z rozwojem postaci, a to jest wada - duża wada, bo nie można wpakować kolejnego poziomu kuli ognia do księgi zaklęć, a więc jest się zdanym na coraz to wyższe i bardziej zaawansowane czary (w praktyce wygląda to tak, że nadają się do użytku dwa-trzy, a w jedynce miałem cały pasek czarów, których używałem grając magiem...). Niemniej gra przyjemna, chociaż straciła sporo z RPGa na rzecz RTSa. filipman - Pon 05.07.2010, 16:42:28 " />arry w części się z tobą zgodze ale w kwesti czarów to nie bo czary rozwijają się same w czasie gdy się awansuje na kolejny poziom.dziwne że tego nie odkryłeś. Arry - Śro 07.07.2010, 14:14:32 " />Nie zauważyłem bo grałem wojownikiem, a ta czarodziejka, którą mam w drużynie ma tylko 3 sloty na czary, więc naturalne jest, że stare czary zamieniam na nowe... Jaquan - Śro 14.07.2010, 10:34:02 " />Nie ma co pograłem i mam lekko mieszane uczucia. Brak zdobywania planów ma swoje uzasadnienie, ponieważ tym razem dowodzimy zwykłymi śmiertelnikami a nie wojownikami powołanymi do życia przez runy. Z drugiej strony mam za złe twórcom tak rażące ograniczenie ras połączonych teraz w jedno. Królestwo będące fuzją ludzi, krasnoludów i elfów, Klany stanowiące mieszankę orków, trolli i barbarzyńców oraz Pakt. Z czego z każdej rasy mamy 3 jednostki z wyjątkiem dominującej gdzie mamy ich 5. Misje RPG mogą być trudne jednak te RTS przynajmniej w pierwszej części kampanii podstawowej nie powalały. Nawet gdy miałem wszystkie rasy kombinacja Łowczyń i Druidek (w skali 1:1) wspartych dwiema wieżami z ulepszeniem elfów była nie do przebicia w większości sytuacji. Fajnie, że dodano rozwój bohaterów pobocznych jednak bolą mnie bzdurne skrypty auto pośród tych dostępnych w podstawce. Niby postać jest typową uzdrowicielką a na chama rozwija magię świata. Tak samo czarodziejka żywiołów nie wiedzieć po co inwestuje w białą magię. Że o ciężkim wojowniku skubiącym każdy styl walki po trochu nie wspomnę. No i tylko 3 sloty dla bohaterów pobocznych znacznie ograniczają ich przydatność... Co nam po czarodziejce z szerokim wachlarzem zaklęć jeśli może używać ich tylko 3. Same moje bohaterki (w podstawce i dodatku) są mieszanką lekkozbrojnych wojowniczek i czarodziejek i mają już sporo zaklęć, które naprawdę ułatwiają walkę. Brakuje też jakiegoś wyraźnego ulepszania jednostek. Wyjątkiem jest oczywiście dodatek. Wybór między dwoma alternatywami naszych jednostek (Podwójne ostrze czy miecz i tarcza dla strażników) umożliwia bycie elastycznym. I to mi się podoba. Ogólnie nie jest źle ale mogłoby być lepiej. Andreon - Wto 14.09.2010, 11:50:59 " />Napisałeś o SF2 z dodatkiem gdyż w podstawce nie można wybierać broni jednostkom. Rasy w SF2:CMW(Czas Mrocznych Wojen) 1.Królestwo a)Ludzie b)Elfy c)Krasnoludy Tytan:Lightbringer Opis Raz w każdym pokoleniu Tiara, bogini słońca, wybiera paladyna, który walczył pod jej sztandarem, ale zginoł we własnej rezygnacji. Ona zabiera go do nieba, skąpany w świetle świętości, aby mógł odpocząć na stole i cieszyć się tańcem błyszczącej złotem bogini. Ale jeśli cierpienie wierzących w Tiare nigdy się nie do zniesienia i ich połączenia powinny wpłynąć wysoko do nieba, ten bohater wstanie z jej stołu i zstąpi w dół Eo do walki z falami ciemności na światło Tiary. Jak wieże będą prowadzić wysoko nad pole bitwy, jego ostrza będą zamiatać sługi ciemności na bok i ich święte miga obniży rowów poprzez linie wroga. Czyli jak głoszą ich gniew bogini: z żelaza i światła. 2.Klany a)Orkowie b)Trolle c)Barbarzyńcy Tytan:Ragefire Opis Ragefire jest pół demonem, pół pierwiastkowy jest, utworzony z ognia z boskiej krwi Zaracha i niewyczerpanej dzikości orków. On jest symbolem walki i gniewu tak długo, jak trwa wojna wojna w Eo jego płomienie zawsze znajdą tyle nienawiści do pożywienia. Ostrza Ragefire nazywane są również "kłami Zaracha". Dusze, które dostał zabitych przez nich należeć będzie do Krwiopijcy na zawsze. Idąc przez hordy wrogów jak Grim żniwiarzy na ich zbiorów dusza Boga i na chwałę ich Klanu. Ci, którzy nie są zabijani przez jego ostrza są zastąpione przez ogień śmierci oni wciąż oddanych na swoich wrogów wokół nich. 3.Pakt a)Mroczne Elfy b)Gargulce c)Cienie Tytan:Netherbeast Opis W jego podróży przez otchłanie wiecznej nocy między światami, Cienie natknąłem okrucieństwa nawet najgorsze koszmary mieszkańców Eo to nie można utworzyć. Pod lightless w obliczu zniszczonego świata, Netherbeasts leży czekając, głodny i niespokojny. Nic w świecie nie żyje tak długo, w jego chciwości pochłonął wszystko, co było. W ten sposób szczęśliwie następujące zaklęcia obcych wzywając go do uczty i wypełnienia jego wnętrzności w jasnym świecie, pełnym życia. Pakt korzysta z głodu i pozwala mu zbiorów obficie w armiach Światła. Wielkie pazury Netherbeast większość czasu zabić kilku wiernych rycerzy za jednym razem, a jego trujący oddech wysyła swoich przeciwników na ziemię skurcze z bólu i cierpienia. Rasy w SF2:WS(Władca Smoków) 4.Shaikan a)Shaikan b)Ostrza c)Smokowce Tytan:Smok Opis Nie znalazłem opisu nowinki:tworzenie ekwipunku ze składników które znajdziemy,wcielamy się w Sługę Run pozbawionego mocy który stał się Shaikan dzięki Nosicielowi Dusz, spotkamy córkę Maga Kręgu Hokana Ashira Yashe na początku będziemy walczyli z nią i jej Ostrzami ale później przyłączy się do bohatera i bedziemy mieli do swej dyspozycji Ostrza a także sterowanie na jednej z wysp armią Empyrii! Bohaterowie: a)Wichura i Szept Opis Doszli do Zachodniej Gardy jako zaginione dzieci, ich twarze elfów oznaczone zniszczyć coś, co w sercu każdego, kto je widział. Nikt nie wie jak krew smoka był zalany w żyłach i dzieci krewi Ura, zwany Shaikan w świecie, są ich uniknięcia. Tylko z powodu decyzji podjętej przez Halicosa dowódcę, bez wpływu na siłę smoków "krew, dała im nowy dom, zarówno w Zachodniej Gardzie i armii Shaikan. Z Halicos odszedłze wspólnoty Shaikan staje się niebezpieczne dla nich ... Specjalne zdolności: Wiatr "Potęga Życia" (Bonus do uzdrowienia), można nauczyć się "lodowaty wiatr" (zawiesza się napastnik). Szept "Odporność na lodzie" (mniejsze obrażenia zadawane przez czary mróz), może nauczyć się "Energia" (zmniejsza cooldown czarów i zdolności). b)Yasha W długim życiu Hokana Ashira, nie było tak wiele dziwnych zdarzeń, jak narodziny córki wydaje się dość często. Jednakże fakt, że człowiek, który poświęcił całe swoje życie do mocy nad śmiercią dał życie, brzmi dziwnie. Yasha nie był ojcem dziecka, w miłości, ale oficjalny wynik małżeństwa zapewnienie dominacji Hokanowi w ziemi bramy królewskiej. Hokan nie dbał o swoje dziecko, a nawet po jego zwołania, nigdy nie starał się znalazł jej ponownie. Ale kiedy jego życie wydaje się być zakończone przez demona Urama, słuchał jego żona żebractwa, a także wysyłany jako wojownik run opiekun, podając Yasha jego rune, a tym samym kontrolę nad wojownikiem, który uratował jej życie i stał się jej opiekunem do czasu gdy jej ojciec zaczął spuścizny obudzić. Nigdy nie dowiedział się o moc miłości, nie mogła czuć ją w swoim sercu i zaczął wysyłać rune wojownik na poszukiwanie krwi i grozy na ziemiach, do momentu wydania śmierci Hokan zniszczone rune. Specjalne zdolności: "Potęga Ciemności" (szkodzi atakujących), mogą nauczyć się "Pijawki Dusz" (Killing wroga regeneruje mana). c)Cain Opis Dla eony, demony głęboko w otchłań spalania głęboko pod widoczne oblicze świata próbowali kontroli istot śmiertelnych, rozrywając je na ich sferę. Kiedy ludzie są wściekli, słabi lub zdesperowani, zawsze będą szeptać w ciemności, obiecując, że spełnią wszystkie ich życzenia i nadzieje - jednak nagroda zostanie wieczną karą. Niektóre z nich są na tyle szalone, aby podpisywać umowy na kawałku własnej skóry, ale gdy nadszedł czas, by wypełnić swe przeznaczenie, wielu z nich zaczynają się rozbić i starają się uciec , ukrywając się w świętych miejscach lub domenach bogów. Dla tych zdrajców, specjalny najemników z demonów przyjdzie - Caine jest jednym z nich. Morderca, który widział i przeżył horror z otchłani, zanim się rzadki dar - drugą szansę. Został wysłany z powrotem na powierzchnię, aby stać się katem dla tych, którzy starają się wydać w przepaść. Jego ofiarą jest krew polować, utrzymanie go przy życiu od setek lat. Ale Caine jest w jego własnej grze, i choć w otchłań wysłał go jako kata, on staje się sędzią. Specjalne zdolności: "Pijący krew" (zabijanie wrogów regeneruje życie, może nauczyć się "łowca ludzi" (bonus do obrażeń w walce z ludźmi). Rasy w SF2:WWP(Wiara w Przeznaczenie) nie znalazłem nic nowinki:dosaidanie smoka,walka nim, przemierzanie krain na smoku PS Nie jestem dobrym tłumaczem a i szukajcie SF2 Wiara w Przeznazenie pod tytułem Faith in Destiny Pomruk - Czw 23.09.2010, 09:07:30 " /> Andreon napisał(a): Arry - Czw 23.09.2010, 15:30:00 " />Anderon ma taki dziwny zwyczaj tłumaczenia translatorami z Angielskiego czegoś, co jest dostępne zazwyczaj w polskiej instrukcji. Można sobie nieźle poprawić humor czytając jego "tfurczosici". |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |