ďťż
 
 
 
 

Wštki


[SF:OZ] Solucja - Zwodnicze Bagna (Tallos)



Vrenth - Pią 09.05.2008, 10:01:26
" />Zwodnicze Bagna to lokacja również duża, ale mniej zasobna w doświadczenie niż poprzednia. O ile na tamtej szukaliśmy Dunhana, tak na tej naszym celem jest Reowys.
Zobaczymy go już w filmiku tuż po załadowaniu mapy. Niestety zaraz po nim będziemy musieli go zabić, jednak nie będzie to trudne. Po niej aktywuj menhir i udaj się na północny zachód. Dotrzesz do monumentu mrocznych elfów i skrzyń. Te ostatnie przeszukaj, ale posągu nie aktywuj. Zamiast tego udaj się na północny wschód. Dotrzesz do terenów żuków, które zabij. Pokonaj także wałęsającego się w okolicy orka, jednak nie podchodź zbyt blisko wieżyczek wrogiej bazy położonej nieco na wschód. Wróć teraz na południe, powinieneś dojrzeć drogę wiodącą na południowy wschód. Podążaj nią, a w pierwszym możliwym miejscu skręć na północ. Znajduje się tam baza ogrów, którą zniszcz. Wróć na południe i podążaj dalej na wschód, a potem na północny wschód. W ruinach spotkasz orków, których oczywiście zabij. Idź dalej, dojdziesz do skrzyżowania, na którym skręć na północny wschód. Dojdziesz do menhira i obozu kupców. Aktywuj go, możesz też przyjrzeć się oferowanym towarom, choć prawdopodobnie będą one dla Ciebie za drogie i mające zbyt wysokie wymagania. Wróć więc do skrzyżowania i tym razem wybierz trasę na południe, czekają cię tu walki ze słabymi pająkami. Na kolejnym rozstaju wybierz kierunek południowo-zachodni. dotrzesz do kolejnej bazy ogrów. Zniszcz ją i zapamiętaj lokalizację tutejszego złoża arii. Wróć do skrzyżowania i udaj się na południowy wschód. Wkrótce spotkasz Zamaskowanego (bardzo ciekawa i tajemnicza postać). Dostaniesz od niego zadanie do wykonania. Dalej na wschód znajduje się menhir, który uaktywnij, a nieco dalej na południe od niego złoże księżycowego srebra. Oczywiście zabij stacjonujące w pobliżu orki. W okolicy są dwie wrogie bazy, ale sam nie dasz rady zniszczyć żadnej z nich.
Wróć do monumentu. Aktywuj go i rozpocznij budowę bazy. Największym problemem będzie mała ilość kamienia, jak najszybciej wybuduj chatę kamieniarza. Arię najlepiej wydobywać w miejscu, gdzie kiedyś stała baza ogrów, złoże na północy jest zbyt blisko wroga. Nie wahaj się też eksploatować złoża księżycowego srebra na wschodzie, wrogowie mimo bliskości bazy nie będą Ci w tym przeszkadzać. Bohatera umieść przy drodze na południowy wschód, bowiem stamtąd będą nadciągać najsilniejsze wrogie ataki. Gdy zbierzesz około 20 żołnierzy, uderz na północ i zniszcz bazę orków, dzięki czemu ataki z tego kierunku nie będą Ci już przeszkadzać. Poczekaj na rekrutację kolejnej 20-stki i wyrusz w kierunku złoża księżycowego srebra. Jeśli wrogowie zniszczyli twój menhir odbij go. Następnie uderz na bazę orków i ogrów na północy. Ma ona spore rozmiary i jest tam kilka wież, ale jej zniszczenie nie będzie specjalnie trudne. Uwaga na wieże! Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń. Nie rozmawiaj na razie z Hortarem, zamiast tego udaj się na południe. Obok księżycowego srebra znajduje się droga na wzgórze. Idąc nią dotrzesz do obozu goblinów. Najważniejszym przeciwnikiem jest Gitzo, przy którego zwłokach znajdziesz esencję i świetny sztylet. Porozmawiaj też z Lucjuszem, zwróć uwagę na znajdujące się w jego ofercie klejnoty krwi (choć na razie cię nań nie stać). Teraz całą swoją armię przemieść w pobliże złoża arii na północ od twoich włości, a bohaterem pogadaj najpierw z Zamaskowanym (dostaniesz runę), a potem z Hortarem. Udaj się za tym drugim na północny zachód. Aktywuj znajdujący się tam menhir i monument, zwróć także uwagę na złoża niedaleko na południowy zachód, gdyż twoje poprzednie są już pewnie mocno nadwerężone. Porozmawiaj ze zdrajcą ponownie, poda Ci sposób na dodarcie do Whorima.
Zajmiemy się więc teraz tym zadaniem. Po obejrzeniu animacji bohatera dołącz do twojej armii, najlepiej teleportując się. Radziłem ci wycofać swoją armię, bowiem wróg ruszy na Ciebie niemałą armią. Pokonaj wszystkich i gnaj do zniszczonej bazy orków. Brama na północy jest otwarta, zniszcz więc strzegące jej wieże i pędź na wschód. Dotrzesz do kolejnego obozu, którego szefem jest Svera (w grze jest błąd w tłumaczeniu, gdyż kobieta nazywa się Obóz dowódcy Svery). Pokonaj ją, a także wszystkich pozostałych w okolicy, oczywiście zniszcz także budynki. Po walce przeszukaj ciało wojowniczki i skrzynie, znajdziesz dużo fajnych przedmiotów, jednak najważniejsze są klucz i flet. Na północy, a potem na wschodzie znajdują się kolejne wrogie obozy. Zniszcz oba i przeszukaj skrzynki. Z tej drugiej udaj się na południe, otwórz bramę i wejdź na bagna. Na ich terenie będziesz napotykał drzewołaki, musisz zabić je wszystkie. Najpierw jednak udaj się na zachód. Dotrzesz do obelisku strzeżonego przez pajęczy szept. Pokonaj goblina (dużo przedmiotów) i zainteresuj się obiektem. Jest na nim kilka przycisków, wciśnięcie dwóch owocuje otrzymaniem przedmiotu. Jednak taka zabawa kosztuje sztukę złota, na razie raczej nie stać cię na takie wydatki. Udaj się więc mokradłami na wschód, a potem jedyną możliwą drogą, zabijając po drodze drzewiaki. Po średniej długości marszu dojdziesz do wejścia do wrogiej bazy, skorzystaj z niego. Obóz ma spore rozmiary, jest tam też kilka wież, ale nagrodą są dwie skrzynie. Kontynuuj marsz na wschód, pod żadnym pozorem nie skręcaj na południe. Po zabiciu ostatniego drzewołaka brama na południe od ostatniej wrogiej bazy stanie otworem. Dołączy do Ciebie Hortar, ale na razie z nim nie rozmawiaj. Zamiast tego korzystając z monumentu za wrotami uzupełnij stan armii, którą pozostaw na razie na skrzyżowaniu. Bohaterem natomiast pogadaj z Hortarem, a potem dołącz go do armii.
Po chwili wyświetli się scenka. Poczekaj, aż pełzaki oddalą się na południe, a sam gnaj do ich legowiska. Przeszukaj zwłoki Hortara,a także skrzynię - w tej ostatniej znajdziesz części sługi ostrzy. Teraz podążaj za pełzakami na południe, zachowując stosowną odległość. Te silne bestie zabiją za ciebie potężne orcze oddziały. Przeszukaj zwłoki, jeśli jest to możliwe. Idąc w tym kierunku dotrzesz do rozstaju. Na południu ulokowały się pełzaki, więc wybierz kierunek wschodni. Idąc drogą na północ dotrzesz do bazy Whorima. To zdecydowanie największy wrogi obóz na tym terenie, dość silnie broniony przez żołnierzy, samego maga i wieże. Zabij i zniszcz wszystko, nagroda będzie sowita. Przy zwłokach czarodzieja znajdziesz runę Reowysa, będziesz mógł także przeszukać olbrzymią ilość skrzyń. Tak obłowiony udaj się na północ, a potem skręć na południowy wschód. Po długim marszu dotrzesz do terenów skalniaków, kilka z nich spotkasz również pod drodze. Przy ich największym zgrupowaniu znajdziesz skrzynię, a w niej bardzo dobry miecz. Aktywuj również kolejny menhir, którego użyj, by znaleźć się w pobliżu Zamaskowanego. Daj mu znalezione części ostrza, dzięki czemu zrobi dla Cię kolejną runę. Teraz możesz udać się już, po raz kolejny, do Mirraw Thur.
Tam najpierw udaj się do monumentu bohaterów i przywołaj swoich herosów. Wraz z nimi idź do obozu uchodźców. Zobaczysz filmik, po którym przyłączą się do Ciebie. Całą bandą udajcie się na północ, do bramy elfów. Zaraz za nią czeka Cię pierwsza bitwa. Pamiętaj o częstym używaniu czarów leczących Dunhana, zwłaszcza masowego uzdrowienia. Po walce idź na północ, gdzie stoczysz kolejny bój. Uważaj na łuczniczki stojące nad drogą. Dalej na północy czeka cię kolejne starcie. Tutaj uważaj na wieże, bowiem zamrażają na krótko twoje jednostki. Po walce udaj się na północ (kolejne elfki), a potem na zachód. Tutaj czeka cię najpoważniejsze starcie z wrogimi siłami, które najlepiej wywab od wieżyczek. Po walce czeka cię kolejny seans. Nie zapomnij o skrzyni, w której znajdziesz pustą runę. Trochę na południe stacjonuje kilka elfek. Teraz wróć do miejsca, gdzie stały 4 wieże i biegnij na południe. Dotrzesz do ostatniego oddziału wroga i do jego ostatnich wież. Po robocie otworzy się brama, a ty zostaniesz uraczony kolejną scenką. Po niej aktywuj menhir i jak najszybciej biegnij do drogi biegnącej wzdłuż Mirraw Thur. Uważając na oddziały Szkarłatnego Cesarstwa idź na północ, a potem (od brodu) na północny wschód. Dotrzesz do obozowiska elfek, które kiedyś poleciłem ci ominąć, jednak teraz będą one do ciebie przyjaźnie nastawione. Poczekaj tam na Elune, która otworzy ci bramę. Przejdź więc przez nią (bramę, nie Elune) i kieruj się drogą na północny wschód, a potem na wschód. Dotrzesz do menhiru i portalu. Uaktywnij ten pierwszy i przekrocz wrota do Szrenicy.




caGe - Pią 09.05.2008, 13:58:44
" /> Cytuj:



Oceansoul - Sob 10.05.2008, 08:16:50
" /> Cytuj:



Tallos - Sob 10.05.2008, 15:53:44
" />Zwodnicze Bagna to lokacja również duża, ale mniej zasobna w doświadczenie niż poprzednia. O ile na tamtej szukaliśmy Dunhana, tak na tej naszym celem jest Reowys.
Zobaczymy go już w filmiku tuż po załadowaniu mapy. Niestety, zaraz po nim będziemy musieli go zabić, jednak nie będzie to trudne. Po niej aktywuj menhir i udaj się na północny zachód. Dotrzesz do monumentu mrocznych elfów i skrzyń. Te ostatnie przeszukaj, ale posągu nie aktywuj. Zamiast tego udaj się na północny wschód. Dotrzesz do terenów żuków, które zabij. Pokonaj także wałęsającego się w okolicy orka, jednak nie podchodź zbyt blisko wieżyczek wrogiej bazy położonej nieco na wschód. Wróć teraz na południe, powinieneś dojrzeć drogę wiodącą na południowy wschód. Podążaj nią, a w pierwszym możliwym miejscu skręć na północ. Znajduje się tam baza ogrów, którą zniszcz. Wróć na południe i podążaj dalej na wschód, a potem na północny wschód. W ruinach spotkasz orków, których oczywiście zabij. Idź dalej, dojdziesz do skrzyżowania, na którym skręć na północny wschód. Dojdziesz do menhira i obozu kupców. Aktywuj go, możesz też przyjrzeć się oferowanym towarom, choć prawdopodobnie będą one dla ciebie za drogie i mające zbyt wysokie wymagania. Wróć więc do skrzyżowania i tym razem wybierz trasę na południe, czekają cię tu walki ze słabymi pająkami. Na kolejnym rozstaju wybierz kierunek południowo-zachodni. Dotrzesz do kolejnej bazy ogrów. Zniszcz ją i zapamiętaj lokalizację tutejszego złoża arii. Wróć do skrzyżowania i udaj się na południowy wschód. Wkrótce spotkasz Zamaskowanego (bardzo ciekawa i tajemnicza postać). Dostaniesz od niego zadanie do wykonania. Dalej na wschód znajduje się menhir, który uaktywnij, a nieco dalej na południe od niego złoże księżycowego srebra. Oczywiście zabij stacjonujące w pobliżu orki. W okolicy są dwie wrogie bazy, ale sam nie dasz rady zniszczyć żadnej z nich.
Wróć do monumentu. Aktywuj go i rozpocznij budowę bazy. Największym problemem będzie mała ilość kamienia, jak najszybciej wybuduj chatę kamieniarza. Arię najlepiej wydobywać w miejscu, gdzie kiedyś stała baza ogrów, złoże na północy jest zbyt blisko wroga. Nie wahaj się też eksploatować złoża księżycowego srebra na wschodzie, wrogowie mimo bliskości bazy nie będą ci w tym przeszkadzać. Bohatera umieść przy drodze na południowy wschód, bowiem stamtąd będą nadciągać najsilniejsze wrogie ataki. Gdy zbierzesz około 20 żołnierzy, uderz na północ i zniszcz bazę orków, dzięki czemu ataki z tego kierunku nie będą ci już przeszkadzać. Poczekaj na rekrutację kolejnej 20-stki i wyrusz w kierunku złoża księżycowego srebra. Jeśli wrogowie zniszczyli twój menhir odbij go. Następnie uderz na bazę orków i ogrów na północy. Ma ona spore rozmiary i jest tam kilka wież, ale jej zniszczenie nie będzie specjalnie trudne. Uwaga na wieże! Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń. Nie rozmawiaj na razie z Hortarem, zamiast tego udaj się na południe. Obok księżycowego srebra znajduje się droga na wzgórze. Idąc nią dotrzesz do obozu goblinów. Najważniejszym przeciwnikiem jest Gitzo, przy którego zwłokach znajdziesz esencję i świetny sztylet. Porozmawiaj też z Lucjuszem, zwróć uwagę na znajdujące się w jego ofercie klejnoty krwi (choć na razie cię nań nie stać). Teraz całą swoją armię przemieść w pobliże złoża arii na północ od twoich włości, a bohaterem pogadaj najpierw z Zamaskowanym (dostaniesz runę), a potem z Hortarem. Udaj się za tym drugim na północny zachód. Aktywuj znajdujący się tam menhir i monument, zwróć także uwagę na złoża niedaleko na południowy zachód, gdyż twoje poprzednie są już pewnie mocno nadwerężone. Porozmawiaj ze zdrajcą ponownie, poda ci sposób na dodarcie do Whorima.
Zajmiemy się więc teraz tym zadaniem. Po obejrzeniu animacji bohatera dołącz do twojej armii, najlepiej teleportując się. Radziłem ci wycofać swoje oddziały, bowiem wróg ruszy na twoje włości niemałą armią. Pokonaj wszystkich i gnaj do zniszczonej bazy orków. Brama na północy jest otwarta, zniszcz więc strzegące jej wieże i pędź na wschód. Dotrzesz do kolejnego obozu, którego szefem jest Svera (w grze jest błąd w tłumaczeniu, gdyż kobieta nazywa się Obóz dowódcy Svery). Pokonaj ją, a także wszystkich pozostałych w okolicy, oczywiście zniszcz także budynki. Po walce przeszukaj ciało wojowniczki i skrzynie, znajdziesz dużo fajnych przedmiotów, jednak najważniejsze są klucz i flet. Na północy, a potem na wschodzie znajdują się kolejne wrogie obozy. Zniszcz oba i przeszukaj skrzynki. Z tej drugiej udaj się na południe, otwórz bramę i wejdź na bagna. Na ich terenie będziesz napotykał drzewołaki, musisz zabić je wszystkie. Najpierw jednak udaj się na zachód. Dotrzesz do obelisku strzeżonego przez pajęczy szept. Pokonaj goblina (dużo przedmiotów) i zainteresuj się obiektem. Jest na nim kilka przycisków, wciśnięcie dwóch owocuje otrzymaniem przedmiotu. Jednak taka zabawa kosztuje sztukę złota, na razie raczej nie stać cię na takie wydatki. Udaj się więc mokradłami na wschód, a potem jedyną możliwą drogą, zabijając po drodze drzewiaki. Po średniej długości marszu dojdziesz do wejścia do wrogiej bazy, skorzystaj z niego. Obóz ma spore rozmiary, jest tam też kilka wież, ale nagrodą są dwie skrzynie. Kontynuuj marsz na wschód, pod żadnym pozorem nie skręcaj na południe. Po zabiciu ostatniego drzewołaka brama na południe od ostatniej wrogiej bazy stanie otworem. Dołączy do ciebie Hortar, ale na razie z nim nie rozmawiaj. Zamiast tego, korzystając z monumentu za wrotami, uzupełnij stan armii, którą pozostaw na razie na skrzyżowaniu. Bohaterem natomiast pogadaj z Hortarem, a potem dołącz go do armii.
Po chwili wyświetli się scenka. Poczekaj, aż pełzaki oddalą się na południe, a sam gnaj do ich legowiska. Przeszukaj zwłoki Hortara,a także skrzynię - w tej ostatniej znajdziesz części sługi ostrzy. Teraz podążaj za pełzakami na południe, zachowując stosowną odległość. Te silne bestie zabiją za ciebie potężne orcze oddziały. Przeszukaj zwłoki, jeśli jest to możliwe. Idąc w tym kierunku dotrzesz do rozstaju. Na południu ulokowały się pełzaki, więc wybierz kierunek wschodni. Idąc drogą na północ dotrzesz do bazy Whorima. To zdecydowanie największy wrogi obóz na tym terenie, dość silnie broniony przez żołnierzy, samego maga i wieże. Zabij i zniszcz wszystko, nagroda będzie sowita. Przy zwłokach czarodzieja znajdziesz runę Reowysa, będziesz mógł także przeszukać olbrzymią ilość skrzyń. Tak obłowiony udaj się na północ, a potem skręć na południowy wschód. Po długim marszu dotrzesz do terenów skalniaków, kilka z nich spotkasz również pod drodze. Przy ich największym zgrupowaniu znajdziesz skrzynię, a w niej bardzo dobry miecz. Aktywuj również kolejny menhir, którego użyj, by znaleźć się w pobliżu Zamaskowanego. Daj mu znalezione części ostrza, dzięki czemu zrobi dla cię kolejną runę. Teraz możesz udać się już, po raz kolejny, do Mirraw Thur.
Tam najpierw udaj się do monumentu bohaterów i przywołaj swoich herosów. Wraz z nimi idź do obozu uchodźców. Zobaczysz filmik, po którym przyłączą się do ciebie. Całą bandą udajcie się na północ, do bramy elfów. Zaraz za nią czeka cię pierwsza bitwa. Pamiętaj o częstym używaniu czarów leczących Dunhana, zwłaszcza masowego uzdrowienia. Po walce idź na północ, gdzie stoczysz kolejny bój. Uważaj na łuczniczki stojące nad drogą. Dalej na północy czeka cię kolejne starcie. Tutaj uważaj na wieże, bowiem zamrażają na krótko twoje jednostki. Po walce udaj się na północ (kolejne elfki), a potem na zachód. Tutaj czeka cię najpoważniejsze starcie z wrogimi siłami, które najlepiej wywab od wieżyczek. Po walce czeka cię kolejny seans. Nie zapomnij o skrzyni, w której znajdziesz pustą runę. Trochę na południe stacjonuje kilka elfek. Teraz wróć do miejsca, gdzie stały 4 wieże i biegnij na południe. Dotrzesz do ostatniego oddziału wroga i do jego ostatnich wież. Po robocie otworzy się brama, a ty zostaniesz uraczony kolejną scenką. Po niej aktywuj menhir i jak najszybciej biegnij do drogi biegnącej wzdłuż Mirraw Thur. Uważając na oddziały Szkarłatnego cesarstwa, idź na północ, a potem (od brodu) na północny wschód. Dotrzesz do obozowiska elfek, które kiedyś poleciłem ci ominąć, jednak teraz będą one do ciebie przyjaźnie nastawione. Poczekaj tam na Elune, która otworzy ci bramę. Przejdź więc przez nią (bramę, nie Elune) i kieruj się drogą na północny wschód, a potem na wschód. Dotrzesz do menhiru i portalu. Uaktywnij ten pierwszy i przekrocz wrota do Szrenicy.




N. T. van der Hert - Nie 25.05.2008, 21:04:36
" /> Cytuj:



Tallos - Śro 28.05.2008, 07:12:15
" />Zwodnicze Bagna to lokacja również duża, ale mniej zasobna w doświadczenie niż poprzednia. O ile na tamtej szukaliśmy Dunhana, tak na tej naszym celem jest Reowys.
Zobaczymy go już w filmiku tuż po załadowaniu mapy. Niestety, zaraz po nim będziemy musieli go zabić, jednak nie będzie to trudne. Po walce aktywuj menhir i udaj się na północny zachód. Dotrzesz do monumentu mrocznych elfów i skrzyń. Te ostatnie przeszukaj, ale posągu nie aktywuj. Zamiast tego udaj się na północny wschód. Dotrzesz do terenów żuków, które zabij. Pokonaj także wałęsającego się w okolicy orka, jednak nie podchodź zbyt blisko wieżyczek wrogiej bazy położonej nieco na wschód. Wróć teraz na południe, powinieneś dojrzeć drogę wiodącą na południowy wschód. Podążaj nią, a w pierwszym możliwym miejscu skręć na północ. Znajduje się tam baza ogrów, którą zniszcz. Wróć na południe i podążaj dalej na wschód, a potem na północny wschód. W ruinach spotkasz orków, których oczywiście zabij. Idź dalej, aż do skrzyżowania. Skręć na północny wschód, dojdziesz do menhira i obozu kupców. Aktywuj go, możesz też przyjrzeć się oferowanym towarom, choć prawdopodobnie będą one dla ciebie za drogie i mające zbyt wysokie wymagania. Wróć więc do skrzyżowania i tym razem wybierz trasę na południe, czekają cię tu walki ze słabymi pająkami. Na kolejnym rozstaju wybierz kierunek południowo-zachodni. Dotrzesz do kolejnej bazy ogrów. Zniszcz ją i zapamiętaj lokalizację tutejszego złoża arii. Wróć do skrzyżowania i udaj się na południowy wschód. Wkrótce spotkasz Zamaskowanego (bardzo ciekawa i tajemnicza postać). Dostaniesz od niego zadanie do wykonania. Dalej na wschód znajduje się menhir, który uaktywnij, a nieco dalej na południe od niego złoże księżycowego srebra. Oczywiście zabij stacjonujące w pobliżu orki. W okolicy są dwie wrogie bazy, ale sam nie dasz rady zniszczyć żadnej z nich.
Wróć do monumentu. Aktywuj go i rozpocznij budowę bazy. Największym problemem będzie mała ilość kamienia, jak najszybciej wybuduj chatę kamieniarza. Arię najlepiej wydobywać w miejscu, gdzie kiedyś stała baza ogrów, złoże na północy jest zbyt blisko wroga. Nie wahaj się też eksploatować złoża księżycowego srebra na wschodzie, wrogowie, mimo bliskości bazy nie będą ci w tym przeszkadzać. Bohatera umieść przy drodze na południowy wschód, bowiem stamtąd będą nadciągać najsilniejsze wrogie ataki. Gdy zbierzesz około 20 żołnierzy, uderz na północ i zniszcz bazę orków, dzięki czemu ataki z tego kierunku nie będą ci już przeszkadzać. Poczekaj na rekrutację kolejnej 20-stki i wyrusz w kierunku złoża księżycowego srebra. Jeśli wrogowie zniszczyli twój menhir, odbij go. Następnie uderz na bazę orków i ogrów na północy. Ma ona spore rozmiary i jest tam kilka wież, ale jej zniszczenie nie będzie specjalnie trudne. Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń. Nie rozmawiaj na razie z Hortarem, zamiast tego udaj się na południe. Obok księżycowego srebra znajduje się droga na wzgórze. Idąc nią dotrzesz do obozu goblinów. Najważniejszym przeciwnikiem jest Gitzo, przy którego zwłokach znajdziesz esencję i świetny sztylet. Porozmawiaj też z Lucjuszem, zwróć uwagę na znajdujące się w jego ofercie klejnoty krwi (choć na razie cię nań nie stać). Teraz całą swoją armię przemieść w pobliże złoża arii na północ od twoich włości, a bohaterem pogadaj najpierw z Zamaskowanym (dostaniesz runę), a potem z Hortarem. Udaj się za tym drugim na północny zachód. Aktywuj znajdujący się tam menhir i monument, zwróć także uwagę na złoża niedaleko na południowy zachód, gdyż twoje poprzednie są już pewnie mocno nadwerężone. Porozmawiaj ze zdrajcą ponownie, poda ci sposób na dodarcie do Whorima.
Zajmiemy się więc teraz tym zadaniem. Po obejrzeniu animacji bohatera dołącz do twojej armii, najlepiej teleportując się. Radziłem ci wycofać swoje oddziały, bowiem wróg ruszy na twoje włości niemałą armią. Pokonaj wszystkich i gnaj do zniszczonej bazy orków. Brama na północy jest otwarta, zniszcz więc strzegące jej wieże i pędź na wschód. Dotrzesz do kolejnego obozu, którego szefem jest Svera (w grze jest błąd w tłumaczeniu, gdyż kobieta nazywa się Obóz dowódcy Svery). Pokonaj ją, a także wszystkich pozostałych w okolicy, oczywiście zniszcz także budynki. Po walce przeszukaj ciało wojowniczki i skrzynie, znajdziesz dużo przedmiotów, jednak najważniejsze są klucz i flet. Na północy, a potem na wschodzie znajdują się kolejne wrogie obozy. Zniszcz oba i przeszukaj skrzynki. Z tego drugiego udaj się na południe, otwórz bramę i wejdź na bagna. Na ich terenie będziesz napotykał drzewołaki, musisz zabić je wszystkie. Najpierw jednak udaj się na zachód. Dotrzesz do obelisku strzeżonego przez pajęczy szept. Pokonaj goblina (zdobędziesz dużo przedmiotów) i zainteresuj się obiektem. Jest na nim kilka przycisków, wciśnięcie dwóch owocuje otrzymaniem przedmiotu. Jednak taka zabawa kosztuje sztukę złota, na razie raczej nie stać cię na takie wydatki. Udaj się więc mokradłami na wschód, a potem jedyną możliwą drogą, zabijając po drodze drzewiaki. Po średniej długości marszu dojdziesz do wejścia do wrogiej bazy, skorzystaj z niego. Obóz ma spore rozmiary, jest tam też kilka wież, ale nagrodą są dwie skrzynie. Kontynuuj marsz na wschód, pod żadnym pozorem nie skręcaj na południe. Po zabiciu ostatniego drzewołaka brama na południe od ostatniej wrogiej bazy stanie otworem. Dołączy do ciebie Hortar, ale na razie z nim nie rozmawiaj. Zamiast tego, korzystając z monumentu za wrotami, uzupełnij stan armii, którą pozostaw na razie na skrzyżowaniu. Bohaterem natomiast pogadaj z Hortarem, a potem dołącz go do armii.
Po chwili wyświetli się scenka. Poczekaj, aż pełzaki oddalą się na południe, a sam gnaj do ich legowiska. Przeszukaj zwłoki Hortara, a także skrzynię - w tej ostatniej znajdziesz części sługi ostrzy. Teraz podążaj za pełzakami na południe, zachowując stosowną odległość. Te silne bestie zabiją za ciebie potężne orcze oddziały. Przeszukaj zwłoki, jeśli jest to możliwe. Idąc w tym kierunku dotrzesz do rozstaju. Na południu ulokowały się pełzaki, więc wybierz kierunek wschodni. Idąc drogą na północ dotrzesz do bazy Whorima. To zdecydowanie największy wrogi obóz na tym terenie, dość silnie broniony przez żołnierzy, samego maga i wieże. Zabij i zniszcz wszystko, nagroda będzie sowita. Przy zwłokach czarodzieja znajdziesz runę Reowysa, będziesz mógł także przeszukać olbrzymią ilość skrzyń. Tak obłowiony udaj się na północ, a potem skręć na południowy wschód. Po długim marszu dotrzesz do terenów skalniaków, kilka z nich spotkasz również pod drodze. Przy ich największym zgrupowaniu znajdziesz skrzynię, a w niej bardzo dobry miecz. Aktywuj również kolejny menhir, którego użyj, by znaleźć się w pobliżu Zamaskowanego. Daj mu znalezione części ostrza, dzięki czemu zrobi dla cię kolejną runę. Teraz możesz udać się już, po raz kolejny, do Mirraw Thur.
Tam najpierw aktywuj monument i przywołaj swoich herosów. Wraz z nimi idź do obozu uchodźców. Zobaczysz filmik, po którym przyłączą się do ciebie. Całą bandą udajcie się na północ, do bramy elfów. Zaraz za nią czeka cię pierwsza bitwa. Pamiętaj o częstym używaniu czarów leczących Dunhana, zwłaszcza masowego uzdrowienia. Po walce idź na północ, gdzie stoczysz kolejny bój. Uważaj na łuczniczki stojące nad drogą. Dalej na północy czeka cię kolejne starcie. Tutaj uważaj na wieże, bowiem zamrażają na krótko twoje jednostki. Po walce udaj się na północ (kolejne elfki), a potem na zachód. Tutaj czeka cię najpoważniejsze starcie z wrogimi siłami, które najlepiej wywab od wieżyczek. Po walce czeka cię kolejny seans. Nie zapomnij o skrzyni, w której znajdziesz pustą runę. Trochę na południe stacjonuje kilka elfek. Teraz wróć do miejsca, gdzie stały 4 wieże i biegnij na południe. Dotrzesz do ostatniego oddziału wroga i do jego ostatnich wież. Po robocie otworzy się brama, a ty zostaniesz uraczony kolejną scenką. Po niej aktywuj menhir i jak najszybciej biegnij do drogi biegnącej wzdłuż Mirraw Thur. Uważając na oddziały Szkarłatnego cesarstwa, idź na północ, a potem (od brodu) na północny wschód. Dotrzesz do obozowiska elfek, które kiedyś poleciłem ci ominąć, jednak teraz będą one do ciebie przyjaźnie nastawione. Poczekaj tam na Elune. Po otworzeniu bramy przejdź przez nią i kieruj się drogą na północny wschód, a potem na wschód. Dotrzesz do menhiru i portalu. Uaktywnij ten pierwszy i przekrocz wrota do Szrenicy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.