ďťż
Wštki |
[SF:OZ] Ekwipunek - Bronie dystansowe (Tallos)
Orish - Nie 01.06.2008, 06:39:19 " />Łuki Ognisty łuk Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: wybuch ognia Fajny łuk, cos jakby ulepszona wersja Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako, że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt. Kathai - Uryu Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115% Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności. Ciężki łuk sekwojowy Wymagania: łuki 6 Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100% Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innych sprzętów nie ma. Gniew Aryna Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110% Zaklęcie: zamrożenie Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie. Zaklinacz wiatru Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100% Zwykły łuk. Wolę powyższy. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj. Zielony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105% Czar: trucizna "Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia "Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten. Łuk Łowcy Wiedźm Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: szok, odmagicznienie Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale jeszcze zbierają wysokie obrażenia od szoku. Zwiastun Przerażenie Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: mroczne przegnanie Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni. Kryształowy zimołuk Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95% Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada, z powodu niskich szybkości i zasięgu. Kusze Stara kusza Wymagania: kusze 2 Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80% Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej. Kusza Skrytobójcy Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: trucizna Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg. Kusza Powstańców Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70% Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie. Szlachecka kusza myśliwska Wymagania: kusze 7 Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80% Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia. Kusza wariata Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80% Zaklęcie: obłęd Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu. Kusza strzelca Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80% Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia. Zabójca Siedmiu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80% Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy. Kościana kusza - zamrażacz Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch lodu Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza. Kościana kusza - ogniopluj Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch ognia Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tą, a nie powyższą kuszę. Meduza Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: unieruchomienie Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty. Łamacz oporu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: podatność na ogień, podatnośc na chłód, mroczne przegnanie Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle. Smocza zguba Wymagania: kusze 11 Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80% Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów. N. T. van der Hert - Nie 01.06.2008, 13:57:22 " /> Cytuj: Tallos - Pon 02.06.2008, 17:19:13 " />Łuki Ognisty łuk Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: wybuch ognia Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako, że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt. Kathai - Uryu Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115% Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności. Ciężki łuk sekwojowy Wymagania: łuki 6 Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100% Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innych sprzętów nie ma. Gniew Aryna Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110% Zaklęcie: zamrożenie Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie. Zaklinacz wiatru Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100% Zwykły łuk. Wolę powyższy. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj. Zielony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105% Czar: trucizna "Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia "Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten. Łuk Łowcy Wiedźm Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: szok, odmagicznienie Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale jeszcze zbierają wysokie obrażenia od szoku. Zwiastun Przerażenie Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: mroczne przegnanie Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni. Kryształowy zimołuk Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95% Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada, z powodu niskich szybkości i zasięgu. Kusze Stara kusza Wymagania: kusze 2 Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80% Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej. Kusza Skrytobójcy Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: trucizna Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg. Kusza Powstańców Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70% Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie. Szlachecka kusza myśliwska Wymagania: kusze 7 Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80% Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia. Kusza wariata Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80% Zaklęcie: obłęd Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu. Kusza strzelca Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80% Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia. Zabójca Siedmiu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80% Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy. Kościana kusza - zamrażacz Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch lodu Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza. Kościana kusza - ogniopluj Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch ognia Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tą, a nie powyższą kuszę. Meduza Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: unieruchomienie Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty. Łamacz oporu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: podatność na ogień, podatnośc na chłód, mroczne przegnanie Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle. Smocza zguba Wymagania: kusze 11 Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80% Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów. Oceansoul - Wto 03.06.2008, 13:35:09 " /> Cytuj: Tallos - Śro 04.06.2008, 06:35:08 " />Łuki Ognisty łuk Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: wybuch ognia Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt. Kathai - Uryu Wymagania: łuki 5 Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115% Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności. Ciężki łuk sekwojowy Wymagania: łuki 6 Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100% Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innego sprzętu nie ma. Gniew Aryna Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110% Zaklęcie: zamrożenie Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie. Zaklinacz wiatru Wymagania: łuki 8 Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100% Zwykły łuk. Wolę powyższy. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj. Zielony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105% Czar: trucizna "Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych. Czerwony łuk żebrowy Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105% Czar: wybuch ognia "Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten. Łuk Łowcy Wiedźm Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: szok, odmagicznienie Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale także zbierają wysokie obrażenia od szoku. Zwiastun Przerażenie Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100% Zaklęcie: mroczne przegnanie Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni. Kryształowy zimołuk Wymagania: łuki 10 Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95% Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada z powodu niskich szybkości i zasięgu. Kusze Stara kusza Wymagania: kusze 2 Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80% Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej. Kusza Skrytobójcy Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: trucizna Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg. Kusza Powstańców Wymagania: kusze 5 Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70% Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie. Szlachecka kusza myśliwska Wymagania: kusze 7 Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80% Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia. Kusza wariata Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80% Zaklęcie: obłęd Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu. Kusza strzelca Wymagania: kusze 8 Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80% Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia. Zabójca Siedmiu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80% Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy. Kościana kusza - zamrażacz Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch lodu Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza. Kościana kusza - ogniopluj Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80% Czar: wybuch ognia Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tę, a nie powyższą kuszę. Meduza Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: unieruchomienie Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty. Łamacz oporu Wymagania: kusze 10 Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80% Zaklęcie: podatność na ogień, podatność na chłód, mroczne przegnanie Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle. Smocza zguba Wymagania: kusze 11 Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80% Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |