ďťż
 
 
 
 

Wštki


[SF:OZ] Ekwipunek - Bronie dystansowe (Tallos)



Orish - Nie 01.06.2008, 06:39:19
" />Łuki

Ognisty łuk
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: wybuch ognia
Fajny łuk, cos jakby ulepszona wersja Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako, że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt.

Kathai - Uryu
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115%
Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności.

Ciężki łuk sekwojowy
Wymagania: łuki 6
Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innych sprzętów nie ma.

Gniew Aryna
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110%
Zaklęcie: zamrożenie
Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie.

Zaklinacz wiatru
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100%
Zwykły łuk. Wolę powyższy.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj.

Zielony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: trucizna
"Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
"Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten.

Łuk Łowcy Wiedźm
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: szok, odmagicznienie
Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale jeszcze zbierają wysokie obrażenia od szoku.

Zwiastun Przerażenie
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: mroczne przegnanie
Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni.

Kryształowy zimołuk
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95%
Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada, z powodu niskich szybkości i zasięgu.

Kusze

Stara kusza
Wymagania: kusze 2
Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80%
Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej.

Kusza Skrytobójcy
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: trucizna
Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg.

Kusza Powstańców
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70%
Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie.

Szlachecka kusza myśliwska
Wymagania: kusze 7
Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia.

Kusza wariata
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80%
Zaklęcie: obłęd
Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu.

Kusza strzelca
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80%
Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia.

Zabójca Siedmiu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80%
Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy.

Kościana kusza - zamrażacz
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch lodu
Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza.

Kościana kusza - ogniopluj
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch ognia
Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tą, a nie powyższą kuszę.

Meduza
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: unieruchomienie
Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty.

Łamacz oporu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: podatność na ogień, podatnośc na chłód, mroczne przegnanie
Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle.

Smocza zguba
Wymagania: kusze 11
Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80%
Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów.




N. T. van der Hert - Nie 01.06.2008, 13:57:22
" /> Cytuj:



Tallos - Pon 02.06.2008, 17:19:13
" />Łuki

Ognisty łuk
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: wybuch ognia
Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako, że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt.

Kathai - Uryu
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115%
Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności.

Ciężki łuk sekwojowy
Wymagania: łuki 6
Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innych sprzętów nie ma.

Gniew Aryna
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110%
Zaklęcie: zamrożenie
Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie.

Zaklinacz wiatru
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100%
Zwykły łuk. Wolę powyższy.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj.

Zielony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: trucizna
"Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
"Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten.

Łuk Łowcy Wiedźm
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: szok, odmagicznienie
Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale jeszcze zbierają wysokie obrażenia od szoku.

Zwiastun Przerażenie
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: mroczne przegnanie
Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni.

Kryształowy zimołuk
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95%
Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada, z powodu niskich szybkości i zasięgu.

Kusze

Stara kusza
Wymagania: kusze 2
Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80%
Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej.

Kusza Skrytobójcy
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: trucizna
Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg.

Kusza Powstańców
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70%
Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie.

Szlachecka kusza myśliwska
Wymagania: kusze 7
Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia.

Kusza wariata
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80%
Zaklęcie: obłęd
Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu.

Kusza strzelca
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80%
Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia.

Zabójca Siedmiu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80%
Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy.

Kościana kusza - zamrażacz
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch lodu
Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza.

Kościana kusza - ogniopluj
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch ognia
Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tą, a nie powyższą kuszę.

Meduza
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: unieruchomienie
Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty.

Łamacz oporu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: podatność na ogień, podatnośc na chłód, mroczne przegnanie
Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle.

Smocza zguba
Wymagania: kusze 11
Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80%
Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów.



Oceansoul - Wto 03.06.2008, 13:35:09
" /> Cytuj:




Tallos - Śro 04.06.2008, 06:35:08
" />Łuki

Ognisty łuk
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: wybuch ognia
Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt.

Kathai - Uryu
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115%
Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności.

Ciężki łuk sekwojowy
Wymagania: łuki 6
Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innego sprzętu nie ma.

Gniew Aryna
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110%
Zaklęcie: zamrożenie
Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie.

Zaklinacz wiatru
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100%
Zwykły łuk. Wolę powyższy.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj.

Zielony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: trucizna
"Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych.

Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
"Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten.

Łuk Łowcy Wiedźm
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: szok, odmagicznienie
Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale także zbierają wysokie obrażenia od szoku.

Zwiastun Przerażenie
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: mroczne przegnanie
Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni.

Kryształowy zimołuk
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95%
Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada z powodu niskich szybkości i zasięgu.

Kusze

Stara kusza
Wymagania: kusze 2
Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80%
Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej.

Kusza Skrytobójcy
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: trucizna
Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg.

Kusza Powstańców
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70%
Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie.

Szlachecka kusza myśliwska
Wymagania: kusze 7
Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80%
Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia.

Kusza wariata
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80%
Zaklęcie: obłęd
Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu.

Kusza strzelca
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80%
Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia.

Zabójca Siedmiu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80%
Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy.

Kościana kusza - zamrażacz
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch lodu
Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza.

Kościana kusza - ogniopluj
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch ognia
Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tę, a nie powyższą kuszę.

Meduza
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: unieruchomienie
Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty.

Łamacz oporu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: podatność na ogień, podatność na chłód, mroczne przegnanie
Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle.

Smocza zguba
Wymagania: kusze 11
Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80%
Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.