ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Sacred] Zadania poboczne - Porto Draco (Insha)



Orish - Sob 03.05.2008, 11:09:44
" />Porto Draco.

Znak miłości.
Na moście przy wjeździe do miasta stoi żołnierz. Porozmawiaj z nim. Powie Ci, że dostał rozkaz natychmiastowego wyruszenia na wojnę z orkami atakującymi królestwo na południu kraju i właśnie jest w drodze. Nie zdążył się przez to pożegnać z ukochaną, Danielą. Prosi Cię więc o przekazanie jej listu, który do niej napisał. Znajdziesz ją na końcu Porto Draco. Ucieszy się, gdy otrzyma wiadomość, a ponadto poprosi Cię o przysługę . Gdybyś kiedyś jeszcze spotkał owego młodego żołnierza przekaż mu pukiel jej włosów.

Śmierć rozbójnikom.
W jednym z dwóch domów przy moście jest żołnierz Gurasol. Opowie Ci on o tym, że Porto Draco jest nękane przez bandytów i poprosi o wsparcie. Będziesz musiał zabić co najmniej dziesięć rozbójników znajdujących się na południe od miasta. Po wykonaniu zadania wróć do żołnierza po odbiór nagrody.

Tancerka Umarłych.
Gamoń Olaf, który jest gdzieś w środku miasta zleci Ci przyprowadzenie jego tancerki z cmentarza. Położony jest on na zachód od Porto Draco. Odnajdź tam kobietę i eskortuj do Gamonia.

Obóz rozbójników.
Na placu w centrum miasta stoi Silvio Dala, burmistrz Porto Draco. Porozmawiaj z nim, a zlci Ci pozbycie się bandytów, którzy terroryzują okolicę. Należy udać się więc do leżącej na zachód od miasta jaskini i tam zlikwidować przede wszystkim przywódcę. Po skończonej robocie wróć do burmistrza po zapłatę.

Nucquam Astralis.
W centrum miasta spotkasz Guido i jego żonę Katjanę. Możesz przyjąć od nich zadanie oczyszczenia ich posiadłości z nawiedzających ją zjaw. Jeśli się tego podejmiesz to musisz iść do willi, którą zapewne mijałeś jadąć do Porto Draco. Tam najpierw pozbądź się duchów z budynku, a następnie zejdź do podziemi przez dziurę na niewielkim cmentarzu, który leży na terenie posiadłości. Przebijając się przez zjawy natkniesz się w końcu na Ducha Pani Janiny., która powie Ci, że została zamordowana przez własną siostrę i jej męża - Twoich pracodawców. Zrobili to, by przejąć jej majątek. Dlatego właśnie nawiedza ona budynek. Tu wedle uznania możesz albo dać wiarę jej opowieści i przyjąć jej propozycję zabicia Guido i Katjany lub unicestwić Janinę i wrócić do zlecedeniodawców po zapłatę. W przypadku wybrania pierwszej opcji Janina będzie mogła wreszcie zaznać spokoju, a przed odejściem powie Ci coś o zbliżającym się do Ankarii niebezpieczeństwie.

Matka Martena.
To zadanie nie pojawia się w dzienniku, ale można dostać za to punkty doświadczenia.
Na leżącym na północnym wschodzie od Porto Draco moście spotkasz Martena, który oznajmi Ci, że ten most należy do niego, po czym stanie Ci na drodze i każe iść inną trasą. Możliwe, że przy tym Cię zaatakuje, ale nie musisz go zabijać. Sam Marten jest niegroźny i nic Ci nie zrobi, a wkrótce pojawi się jego matka, przeprosi za syna i obdaruje Cię doświadczeniem.




matiz123 - Sob 03.05.2008, 11:26:23
" /> Cytuj:



Insha - Sob 03.05.2008, 12:06:10
" />Porto Draco.

Znak miłości.
Na moście przy wjeździe do miasta stoi żołnierz. Porozmawiaj z nim. Powie ci, że dostał rozkaz natychmiastowego wyruszenia na wojnę z orkami atakującymi królestwo na południu kraju i właśnie jest w drodze. Nie zdążył się przez to pożegnać z ukochaną, Danielą. Prosi cię więc o przekazanie jej listu, który do niej napisał. Znajdziesz ją na końcu Porto Draco. Ucieszy się, gdy otrzyma wiadomość, a ponadto poprosi cię o przysługę. Gdybyś kiedyś jeszcze spotkał owego młodego żołnierza, przekaż mu pukiel jej włosów.

Śmierć rozbójnikom.
W jednym z dwóch domów przy moście jest żołnierz Gurasol. Opowie ci on o tym, że Porto Draco jest nękane przez bandytów i poprosi o wsparcie. Będziesz musiał zabić co najmniej dziesięciu rozbójników znajdujących się na południe od miasta. Po wykonaniu zadania wróć do żołnierza po odbiór nagrody.

Tancerka Umarłych.
Gamoń Olaf, który jest gdzieś w środku miasta, zleci ci przyprowadzenie jego tancerki z cmentarza. Położony jest on na zachód od Porto Draco. Odnajdź tam kobietę i eskortuj do Gamonia.

Obóz rozbójników.
Na placu w centrum miasta stoi Silvio Dala, burmistrz Porto Draco. Porozmawiaj z nim, a zleci ci pozbycie się bandytów, którzy terroryzują okolicę. Należy udać się więc do leżącej na zachód od miasta jaskini i tam zlikwidować przede wszystkim przywódcę. Po skończonej robocie wróć do burmistrza po zapłatę.

Nucquam Astralis.
W centrum miasta spotkasz Guido i jego żonę Katjanę. Możesz przyjąć od nich zadanie oczyszczenia ich posiadłości z nawiedzających ją zjaw. Jeśli się tego podejmiesz, musisz iść do willi, którą zapewne mijałeś jadąc do Porto Draco. Tam najpierw pozbądź się duchów z budynku, a następnie zejdź do podziemi przez dziurę na niewielkim cmentarzu, który leży na terenie posiadłości. Przebijając się przez zjawy natkniesz się w końcu na Ducha Pani Janiny, która powie ci, że została zamordowana przez własną siostrę i jej męża - twoich pracodawców. Zrobili to, by przejąć jej majątek. Dlatego właśnie nawiedza ona budynek. Tu wedle uznania możesz albo dać wiarę jej opowieści i przyjąć jej propozycję zabicia Guido i Katjany lub unicestwić Janinę i wrócić do zleceniodawców po zapłatę. W przypadku wybrania pierwszej opcji Janina będzie mogła wreszcie zaznać spokoju, a przed odejściem powie ci coś o zbliżającym się do Ankarii niebezpieczeństwie.

Matka Martena.
To zadanie nie pojawia się w dzienniku, ale można dostać za nie punkty doświadczenia.
Na leżącym na północnym wschodzie od Porto Draco moście spotkasz Martena, który oznajmi ci, że ten most należy do niego, po czym stanie ci na drodze i każe iść inną trasą. Możliwe, że przy tym cię zaatakuje, ale nie musisz go zabijać. Sam Marten jest niegroźny i nic ci nie zrobi, a wkrótce pojawi się jego matka, przeprosi za syna i obdaruje cię doświadczeniem.

--

Poprawione.;d
Co do zwrotów grzecznościowych [tak to się nazywa?.;x] - ja po prostu jestem przyzwyczajona, że piszę je z dużej litery, ale już poprawiłam.;]



Tae - Sob 03.05.2008, 12:15:15
" /> Insha napisał(a):




Insha - Sob 03.05.2008, 12:20:35
" />Zdecydujcie się.;d

--

Porto Draco.

Znak miłości.
Na moście przy wjeździe do miasta stoi żołnierz. Porozmawiaj z nim. Powie Ci, że dostał rozkaz natychmiastowego wyruszenia na wojnę z orkami atakującymi królestwo na południu kraju i właśnie jest w drodze. Nie zdążył się przez to pożegnać z ukochaną, Danielą. Prosi Cię więc o przekazanie jej listu, który do niej napisał. Znajdziesz ją na końcu Porto Draco. Ucieszy się, gdy otrzyma wiadomość, a ponadto poprosi Cię o przysługę. Gdybyś kiedyś jeszcze spotkał owego młodego żołnierza, przekaż mu pukiel jej włosów.

Śmierć rozbójnikom.
W jednym z dwóch domów przy moście jest żołnierz Gurasol. Opowie Ci on o tym, że Porto Draco jest nękane przez bandytów i poprosi o wsparcie. Będziesz musiał zabić co najmniej dziesięciu rozbójników znajdujących się na południe od miasta. Po wykonaniu zadania wróć do żołnierza po odbiór nagrody.

Tancerka Umarłych.
Gamoń Olaf, który jest gdzieś w środku miasta, zleci Ci przyprowadzenie jego tancerki z cmentarza. Położony jest on na zachód od Porto Draco. Odnajdź tam kobietę i eskortuj do Gamonia.

Obóz rozbójników.
Na placu w centrum miasta stoi Silvio Dala, burmistrz Porto Draco. Porozmawiaj z nim, a zleci Ci pozbycie się bandytów, którzy terroryzują okolicę. Należy udać się więc do leżącej na zachód od miasta jaskini i tam zlikwidować przede wszystkim przywódcę. Po skończonej robocie wróć do burmistrza po zapłatę.

Nucquam Astralis.
W centrum miasta spotkasz Guido i jego żonę Katjanę. Możesz przyjąć od nich zadanie oczyszczenia ich posiadłości z nawiedzających ją zjaw. Jeśli się tego podejmiesz, musisz iść do willi, którą zapewne mijałeś jadąc do Porto Draco. Tam najpierw pozbądź się duchów z budynku, a następnie zejdź do podziemi przez dziurę na niewielkim cmentarzu, który leży na terenie posiadłości. Przebijając się przez zjawy natkniesz się w końcu na Ducha Pani Janiny, która powie Ci, że została zamordowana przez własną siostrę i jej męża - twoich pracodawców. Zrobili to, by przejąć jej majątek. Dlatego właśnie nawiedza ona budynek. Tu wedle uznania możesz albo dać wiarę jej opowieści i przyjąć jej propozycję zabicia Guido i Katjany lub unicestwić Janinę i wrócić do zleceniodawców po zapłatę. W przypadku wybrania pierwszej opcji Janina będzie mogła wreszcie zaznać spokoju, a przed odejściem powie Ci coś o zbliżającym się do Ankarii niebezpieczeństwie.

Matka Martena.
To zadanie nie pojawia się w dzienniku, ale można dostać za nie punkty doświadczenia.
Na leżącym na północnym wschodzie od Porto Draco moście spotkasz Martena, który oznajmi Ci, że ten most należy do niego, po czym stanie Ci na drodze i każe iść inną trasą. Możliwe, że przy tym Cię zaatakuje, ale nie musisz go zabijać. Sam Marten jest niegroźny i nic Ci nie zrobi, a wkrótce pojawi się jego matka, przeprosi za syna i obdaruje Cię doświadczeniem.

--

Więc macie w dwóch wersjach. Zwroty grzecznościowe pisane dużą literą i małą. Wybierzcie sobie, które chcecie.xd



N. T. van der Hert - Sob 03.05.2008, 12:27:49
" /> Cytuj:



Insha - Sob 03.05.2008, 12:48:36
" />Z tym mostem to wiem, ale jak mam to inaczej zastąpić?



N. T. van der Hert - Sob 03.05.2008, 12:54:50
" />najłatwiej chyba tak:
Na północnym wschodzie od Porto Draco spotkasz Martena - oznajmi Ci, że most, na którym stoi, należy do niego i rozkaże iść inną trasą.

może być, czy szukać innej opcji?



Insha - Sob 03.05.2008, 12:58:10
" />Porto Draco.

Znak miłości.
Na moście przy wjeździe do miasta stoi żołnierz. Porozmawiaj z nim. Powie Ci, że dostał rozkaz natychmiastowego wyruszenia na wojnę z orkami atakującymi królestwo na południu kraju i właśnie jest w drodze. Nie zdążył się przez to pożegnać z ukochaną, Danielą. Prosi Cię więc o przekazanie jej listu, który do niej napisał. Znajdziesz ją na końcu Porto Draco. Ucieszy się, gdy otrzyma wiadomość, a ponadto poprosi Cię o przysługę. Gdybyś kiedyś jeszcze spotkał owego młodego żołnierza, przekaż mu pukiel jej włosów.

Śmierć rozbójnikom.
W jednym z dwóch domów przy moście jest żołnierz Gurasol. Opowie Ci on o tym, że Porto Draco jest nękane przez bandytów i poprosi o wsparcie. Będziesz musiał zabić co najmniej dziesięciu rozbójników znajdujących się na południe od miasta. Po wykonaniu zadania wróć do żołnierza po odbiór nagrody.

Tancerka Umarłych.
Gamoń Olaf, który jest gdzieś w środku miasta, zleci Ci przyprowadzenie jego tancerki z cmentarza. Położony jest on na zachód od Porto Draco. Odnajdź tam kobietę i eskortuj do Gamonia.

Obóz rozbójników.
Na placu w centrum miasta stoi Silvio Dala, burmistrz Porto Draco. Porozmawiaj z nim, a zleci Ci pozbycie się bandytów, którzy terroryzują okolicę. Należy udać się więc do leżącej na zachód od miasta jaskini i tam zlikwidować przede wszystkim przywódcę. Po skończonej robocie wróć do burmistrza po zapłatę.

Nucquam Astralis.
W centrum miasta spotkasz Guido i jego żonę Katjanę. Możesz przyjąć od nich zadanie oczyszczenia ich posiadłości z nawiedzających ją zjaw. Jeśli się tego podejmiesz, musisz iść do willi, którą zapewne mijałeś jadąc do Porto Draco. Tam najpierw pozbądź się duchów z budynku, a następnie zejdź do podziemi przez dziurę na niewielkim cmentarzu, który leży na terenie posiadłości. Przebijając się przez zjawy natkniesz się w końcu na Ducha Pani Janiny. Powie Ci, że została zamordowana przez własną siostrę i jej męża - Twoich pracodawców. Zrobili to, by przejąć jej majątek. Dlatego właśnie nawiedza ona budynek. Tu wedle uznania możesz albo dać wiarę jej opowieści i przyjąć jej propozycję zabicia Guido i Katjany lub unicestwić Janinę i wrócić do zleceniodawców po zapłatę. W przypadku wybrania pierwszej opcji Janina będzie mogła wreszcie zaznać spokoju, a przed odejściem powie Ci coś o zbliżającym się do Ankarii niebezpieczeństwie.

Matka Martena.
To zadanie nie pojawia się w dzienniku, ale można dostać za nie punkty doświadczenia.
Na północnym wschodzie od Porto Draco spotkasz Martena - oznajmi Ci, że most, na którym stoi, należy do niego i rozkaże iść inną trasą. Możliwe, że przy tym Cię zaatakuje, ale nie musisz go zabijać. Sam Marten jest niegroźny i nic Ci nie zrobi, a wkrótce pojawi się jego matka, przeprosi za syna i obdaruje Cię doświadczeniem.

--

Zmienione, dzięki Hert.;]



N. T. van der Hert - Pią 16.05.2008, 22:00:35
" />np.

no i do wrzucenia.



Oceansoul - Wto 15.07.2008, 10:11:26
" />Tu też nie ma konkretnych informacji o nagrodach za wykonane zadania.



Insha - Wto 15.07.2008, 11:02:19
" />Po co pisać, jeśli praktycznie wszystkie nagrody sprowadzają się do złota i doświadczenia ?



Oceansoul - Wto 15.07.2008, 11:07:51
" />Jeśli to stała liczba, to wypadałoby podać, ile dokładnie złota i punktów doświadczenia. No, chyba że są to wartości losowe, wtedy można odpuścić.



N. T. van der Hert - Nie 14.09.2008, 16:16:14
" />poprawiasz to nisho, czy co mamy z tym robić?



Insha - Nie 14.09.2008, 19:00:22
" />Ale co mam poprawiać ? Jeśli chodzi o nagrody, to są to liczby losowe. Acz głowy nie dam, jeśli chodzi o doświadczenie. Ymm, chwila, sprawdzę to.

Edit - więc tak. Doświadczenie - nigdzie nie widnieje, ile się dostało. Albo ja tego nie widzę, ale raczej nie jest napisane nigdzie, bo sprawdzałam kilka razy. Natomiast nagrody w postaci materialnej są losowe.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.