ďťż
Wštki |
[Risen] Solucja - Rozdział I - Obóz bandytów (Orish)
Orish - Czw 31.12.2009, 10:58:35 " />Bagielce Rhobarta. Rhobart odda Ci pieniądze dla Brogara (zadanie âźHaracz w obozie bandytówâ), jeśli rozprawisz się z trzema âźsilnymi bagielcamiâ wałęsającymi się nieopodal. Po wykonaniu zlecenia wróć po nagrodę. Punkty doświadczenia: 250 (za wykonanie zadania), 50 (późniejsza rozmowa z Rhobartem) Nagroda: 50 szt. zł. Branon potrzebuje pomocy. Branon chce, żeby Ricardo go chronił. Ten odmówi, ale i tak zadanie zostanie zaliczone. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania), 25 (poinformowanie Branona, że Ricardo nie będzie go chronił) Butelka piwa dla pijaka. Luis odpowie na Twoje pytania, jeśli za każde z nich dostanie jedno piwo. Trunek możesz zdobyć, np. kupując go u Obela. Najlepiej nabyć od razu co najmniej pięć butelek. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Czmychające szczury. Luis wróci do polowania, jeśli zabijesz trzy âźczmychające szczuryâ, które go nękają. Niestety, zamiast obiecanych 30 szt. zł., dostaniesz jedynie 25. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania), 50 (późniejsza rozmowa z Luisem) Nagroda: 25 szt. zł. Dostawa artefaktów. Beppo ma problem z dostawą artefaktów. Idź z tą sprawą do Hawkinsa, który zleci Ci zadanie âźRobotnicy mają wrócić do pracyâ. Wykonaj je i wróć do Beppo. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania), 25 (późniejsza rozmowa z Rachelą) Nagroda: 20 szt. zł. (od Beppo), 20 szt. zł. (od Racheli) Dwight ma wrócić do pracy. Problem Dwighta jest standardowy â nie chce mu się pracować. Hawkins zaleci Ci rozwiązanie siłowe. Skorzystaj z tej rady, a następnie porozmawiaj z robotnikiem. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania) Gorączka złota. Wykonujemy zadania âźMyśliwy mają wrócić do polowaniaâ, âźRobotnicy mają wrócić do pracyâ oraz âźWalka o władzęâ i meldujemy o tym Racheli. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania) Nagroda: 100 szt. zł. Haracz w obozie bandytów. Pozbieraj haracz od wymienionych w dzienniku osób (Beppo nie będzie chciał oddać złota, a dla Rhobarta będziesz musiał wykonać zadanie âźBagielce Rhobartaâ) i wróć do Brogara. Punkty doświadczenia: 10x 25 (pozbieranie haraczu od wskazanych osób i rozmowa z Samem), 250 (za wykonanie zadania) Idź do ruin świątyni z Lorenzo. Lorenzo zaproponuje Ci współpracę przy oczyszczaniu pobliskich ruin z potworów. Podążaj za nim. Wkrótce jednak zatrzyma się i przekonasz się, że jego zamiar jest zupełnie inny. Zażąda 50 szt. zł. Możemy mu je dać, ale oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest pokonanie go. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania) Idź na polowanie z Dougiem. Doug opowie Ci o jednej silnej bestii, którą chciałby upolować. Zapłaci Ci 30 szt. zł., jeśli mu w tym pomożesz. Idź za nim i pokonaj czerwa, a następnie porozmawiaj z myśliwym. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania), 25 (późniejsza rozmowa z Dougiem) Nagroda: 30 szt. zł. Leniwy pies. Brogar chce, byś nakazał Clayowi zmienić na warcie Phila. Idź do leniwego strażnika i porozmawiaj z nim. Ostatecznie jednak musisz fizycznie nakłonić go do posłuszeństwa. Kiedy się podniesie, pogadaj ponownie z nim, a także z Philem i Brogarem. Dostępność: po wykonaniu zadania âźSługus Brogaraâ Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania), 25 (późniejsza rozmowa z Philem), 25 (późniejsza rozmowa z Brogarem) Nagroda: 25 szt. zł. (od Phila) Lista Dorgana. Oddaj Brogarowi znalezioną przy ciele Dorgana listę (patrz zadanie âźWalka o władzęâ). Otrzymasz misję âźHaracz w obozie bandytówâ. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Mięso dla ekipy. Rachela poprosi Cię o dostarczenie jej dziesięciu kawałków surowego mięsa. Jeśli nie masz wystarczającej ilości przy sobie, musisz pójść na polowanie. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania) Nagroda: 30 szt. zł. Myśliwi mają wrócić do polowania. Sam jest przywódcą myśliwych w obozie bandytów, ale nie może wykonywać swoich obowiązków, bo musi pracować dla Brogara. Twoim zadaniem jest sprawienie, by on i pozostali łowcy powrócili do polowania. Musisz wykonać zadania âźIdź na polowanie z Dougiemâ dla Douga, âźCzmychające szczuryâ dla Luisa i âźWalka o władzęâ, a następnie ponownie porozmawiać z Samem. Dostępność: po otrzymaniu zadania âźWalka o władzęâ Punkty doświadczenia: 250 (za wykonanie zadania), 200 (w sumie, podczas różnych rozmów w trakcie wykonywania zadania i po jego ukończeniu) Nagroda: 50 szt. zł. (od Sama), 50 szt. zł. (od Racheli) Najlepszy żołnierz w obozie bandytów. Craig organizuje walki na arenie i przyjmuje zakłady. Wykonaj zadania âźPokonaj Ricardo na arenieâ, âźPokonaj Domingo na arenieâ i âźPokonaj Craiga na arenieâ oraz spróbuj wyzwać Lorenzo, jednak ten odmówi Ci walki. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania) Namów Branona, by wrócił do kopania. Branon wróci do pracy, jeśli wykonasz zadanie âźObrzydliwe owadyâ i poinformujesz go, że na jego stanowisku jest już bezpiecznie. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Niebezpieczna zwierzyna. Część zadania âźIdź na polowanie z Dougiemâ. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania) Obrzydliwe owady. Ricardo zapłaci Ci 30 szt. zł., jeśli pozbędziesz się latających w pobliżu ciem. Odnajdujemy je i zabijamy wszystkie cztery, a następnie wracamy do zleceniodawcy. Punkty doświadczenia: 250 (za wykonanie zadania), 50 (późniejsza rozmowa z Ricardo) Nagroda: 30 szt. zł. Ochrona przed duchami przodków. Umysł Enrico nawiedzają duchy i za nic nie chce wrócić do kopania. Na jednej z wysepek (stanowisko Branona) w âźprostym kufrzeâ znajdziesz âźbezwartościowy amuletâ. Przekonaj robotnika, że jest magiczny i będzie go chronił, a on musi pracować, by odszukać podobne âźartefaktyâ także dla innych. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Piwo dla ekipy. Rhobart poprosi Cię o dostarczenie do Racheli dziesięciu butelek piwa i przyniesienie mu zapłaty â 50 szt. zł. Możemy postąpić zgodnie z jego instrukcją albo wzbogacić się nawet o 100 szt. zł., wyciągając od żony Dona 100 szt. zł. i mówiąc zleceniodawcy, że odmówiła ona zapłaty. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania), 100 (jeśli postąpimy uczciwie) Podbój obozu artefaktów. Fincher chce rozbić obóz inkwizycji na południowy wschód od bagien. Punkty doświadczenia: 500 (za wykonanie zadania), 50 (poinformowanie Finchera o sukcesie) Pokonaj Craiga na arenie. Postaw u Craiga 50 szt. zł. i wyzwij go. Wejdź na arenę i pokonaj przeciwnika. Punkty doświadczenia: 150 (za wykonanie zadania) Nagroda: 50 szt. zł. Pokonaj Domingo na arenie. Postaw u Craiga 100 szt. zł. i wyzwij Domingo (musimy mu postawić piwo). Wejdź na arenę, pokonaj przeciwnika i wróć po wygraną. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania) Nagroda: 100 szt. zł. Pokonaj na arenie Brogara. Kiedy już wykonasz zadanie âźNajlepszy żołnierz w obozie bandytówâ, postaw u Craiga 200 szt. zł. i wyzwij Brogara. Następnie wejdź na arenę, pokonaj przeciwnika i zabierz mu złoty odłamek (zadanie âźZabierz Brogarowi złoty odłamekâ). Wróć po wygraną. Punkty doświadczenia: 300 (za wykonanie zadania) Nagroda: 200 szt. zł. Pokonaj Ricardo na arenie. Postaw u Craiga 10 szt. zł. i wyzwij Ricardo. Wejdź na arenę, pokonaj przeciwnika i wróć po wygraną. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Nagroda: 10 szt. zł. Porozmawiaj z Mistrzem Illumarem. Cormac poradzi Ci, żebyś, gdy już dostaniesz się do Klasztoru, porozmawiał tam z Mistrzem Illumarem, który może Cię nauczyć pisania zwojów. Punkty doświadczenia: 50 (za wykonanie zadania) Poszukiwany: łowca skarbów. Fincher nakaże Ci znaleźć i wynająć poszukiwaczy skarbów, którzy mogliby splądrować świątynię na wschodzie. W tym celu musisz udać się do Miasta. Wykonaj w nim kolejno zadania âźTrzy złote misy dla Scordoâ, âźZnajdź tylne wejście do miastaâ i âźZebranie trojaczkówâ, a następnie wyprowadź z niego braci Dirka, Dytara i Olfa. Temu ostatniemu opowiedz o świątyni. Dostępność: po wykonaniu zadań âźPodbój obozu artefaktówâ i âźRatowanie mieniaâ Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania), 100 (za poinformowanie o znalezieniu poszukiwaczy), 150 (za wysłanie poszukiwaczy do świątyni) Nagroda: 50 szt. zł. (za poinformowanie o znalezieniu poszukiwaczy), 100 szt. zł. (za wysłanie poszukiwaczy do świątyni) Powiedz Donowi o sukcesie w obozie artefaktów. Kiedy wykonasz zadanie âźPodbój obozu artefaktówâ, poinformuj o tym Dona. Dostępność: po wykonaniu zadania âźPodbój obozu artefaktówâ Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Nagroda: 100 szt. zł. Powiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzie. Fincher poprosi Cię, byś rozejrzał się za wejściem do świątyni na wschodzie. Skorzystaj z nowej mapy, by ją odnaleźć. Podejdź do niej (powinna Ci się wyświetlić informacja o wykonaniu zadania âźZnajdź na wschodzie to duże wejście do świątyniâ), a następnie wróć do zleceniodawcy. Dostępność: po wykonaniu zadań âźPodbój obozu artefaktówâ i âźRatowanie mieniaâ Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Nagroda: 100 szt. zł. Przeminęło ze złotem. Brogar opowie Ci o zaginionym wojowniku, Dorganie. Wyrusz na poszukiwania. Idź wzdłuż skał na wschodzie i odnajdź jaskinię. W niej czeka Cię ciężka przeprawa z ćmami grobowymi. Okaże się, że Dorgan nie żyje. Z jego ciała weź koniecznie złoty odłamek i listę dłużników Brogara. Dostępność: po wykonaniu zadania âźSługus Brogaraâ Punkty doświadczenia: 250 (za wykonanie zadania), 50 (poinformowanie Brogara o losie Dorgana) Raport o sytuacji dla Dona. Don chce, żebyś udał się do Miasta i zdobył od jego ludzi informacje o sytuacji. Kierujemy się tam i przekupujemy strażnika o imieniu Leto. Następnie wykonujemy dla bandytów co najmniej cztery z spośród następujących zadań: âźHaracz od Kostaraâ, âźKufer Romanowaâ, âźLukor chce te pięć pancerzyâ, âźZanieś paczki z powrotem do Łasicyâ, âźPamiątka rodzinnaâ, âźDoyle musi zniknąćâ. Wtedy jeden z bandytów powinien zdradzić Ci miejsce pobytu jego szefa. Udaj się tam i porozmawiaj ze Scordo. Przekaże Ci raport i paczkę dla Dona. Zanieś je zleceniodawcy. Dostępność: po wykonaniu zadania âźSpotkanie z Don Estebanemâ Punkty doświadczenia: 300 (za wykonanie zadania) Ratowanie mienia. Fincher chce, żeby skrzynie z artefaktami z rozbitego obozu inkwizycji zostały przyniesione. Jeśli chcemy otrzymać to zadanie, sami musimy się tym zająć. Rozmawiamy z Hawkinsem, Dwightem, Branonem i Enrico, a następnie wracamy do Finchera. Dostępność: po wykonaniu zadania âźPodbój obozu artefaktówâ Punkty doświadczenia: 3x 25 (zagonienie do noszenia skrzyń Branona, Dwighta i Enrico), 200 (za wykonanie zadania) Rhobart potrzebuje zioła. Możesz pomóc Rhobartowi w pozyskiwaniu zioła. Przejdź się po okolicy i pozbieraj dziesięć sztuk. Dostaniesz za nie 70 szt. zł. Tyle samo zostanie Ci zapłacone także za każdą następną dziesiątkę. Punkty doświadczenia: 50 (za wykonanie zadania) Nagroda: 70 szt. zł. Robotnicy mają wrócić do pracy. Hawkins nie potrafi nakłonić swoich podwładnych do pracy. Odnajdujemy Branona, Dwighta i Enrico oraz wykonujemy zadania âźNamów Branona, by wrócił do kopaniaâ, âźDwight ma wrócić do pracyâ i âźOchrona przed duchami przodkówâ. Następnie wracamy do zleceniodawcy. Punkty doświadczenia: 3x 25 (za poinformowanie Hawkinsa o każdym robotniku, który powróci do pracy), 200 (za wykonanie zadania), 25 (późniejsza rozmowa z Rachelą) Nagroda: 20 szt. zł. (od Racheli), możliwość kupna roboczego ubrania od Hawkinsa Sługus Brogara. Brogar będzie z Tobą gadał dopiero, kiedy przyniesiesz mu smażone mięso od Racheli. Idź do niej i porozmawiaj. Najpierw dostaniesz kawałek dla siebie, ale ostatecznie będziesz musiał dać go Brogarowi. Punkty doświadczenia: 50 (za wykonanie zadania) Spotkanie z Don Estebanem. Dostać się do szefa bandytów nie jest sprawą łatwą. Musisz najpierw mieć solidny powód ku temu, by się z nim zobaczyć. Od Oskara dowiesz się, że Don pragnie pewnego złotego miecza, który jednak został rozbity na kawałki. Wykonaj zadanie âźZłote odłamki dla Oskaraâ, a następnie kup jego dzieło za 200 szt. zł. i zanieś je do Racheli. Punkty doświadczenia: 400 (za wykonanie zadania), 25 (późniejsza rozmowa ze strażnikiem) Walka o władzę. Sam nakreśli Ci sytuację, jaka panuje w obozie bandytów. Realną władzę sprawuje Brogar, a ludzie boją mu się przeciwstawić. Kiedy wykonasz zadanie âźPrzeminęło ze złotemâ, w Twoje ręce powinna wpaść lista dłużników Brogara. Oddaj ją wojownikowi, a ten zleci Ci kolejną misję â âźHaracz w obozie bandytówâ. Rachela zasugeruje Ci, byś pracował dla niego, dopóki nie znajdą się wystarczająco mocne dowody. Tak też robimy, a następnie wracamy do niej. Nie chce mówić o sprawie Donowi, dlatego poprosi Cię o zastraszenie Brogara. Uda nam się to, jeśli wcześniej wykonaliśmy zadanie âźNajlepszy żołnierz w obozie bandytówâ. Punkty doświadczenia: 350 (za wykonanie zadania), 250 (w sumie, podczas różnych rozmów w trakcie wykonywania zadania i po jego ukończeniu), 100 (jeśli powiesz Donowi o sprawie) Nagroda: 150 szt. zł. Zabierz Brogarowi złoty odłamek. Po zwycięskiej walce (zadanie âźPokonaj na arenie Brogaraâ) zabieramy leżącemu Brogarowi złoty odłamek. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Zakazane zabawy. Wykonaj zadanie âźNajlepszy żołnierz w obozie bandytówâ i âźPokonaj na arenie Brogaraâ, a następnie porozmawiaj z Craigiem. Punkty doświadczenia: 100 (za wykonanie zadania) Zanieś złoty miecz Don Estebanowi. Oddaj złoty miecz Donowi. Dostępność: po wykonaniu zadania âźSpotkanie z Don Estebanemâ Punkty doświadczenia: 1000 (za wykonanie zadania), 150 (otrzymanie nagrody) Nagroda: 100 szt. zł. Złote odłamki. Zbierz wszystkie pięć złotych odłamków ostrza (patrz zadanie âźZłote odłamki dla Oskaraâ). Punkty doświadczenia: 400 (za wykonanie zadania) Złote odłamki dla Oskara. Oskar chce dostać pięć odłamków złotego ostrza, by przekuć miecz dla Dona. Od Luisa dowiesz się, kto jest ich posiadaczem. Jeden z nich ma on sam i odda Ci go za dwa piwa. Drugi znajdziesz przy ciele Dorgana (zadanie âźPrzeminęło ze złotemâ). Aby dostać kawałki Brogara i Craiga, musisz pokonać ich na arenie (zadania âźPokonaj Craiga na arenieâ i âźPokonaj na arenie Brogaraâ). Ostatni jest w âźprostym kufrzeâ na jednej z wysepek (stanowisko pracy Branona). Kiedy zdobędziesz już wszystkie, wróć do Oskara. Punkty doświadczenia: 200 (za wykonanie zadania) Nagroda: 50 szt. zł. Znajdź na wschodzie to duże wejście do świątyni. Część zadania âźPowiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzieâ. Punkty doświadczenia: 250 (za wykonanie zadania) wojjoo - Czw 31.12.2009, 11:35:42 " />nie wszędzie jest odstęp po dwukropkach. Cytuj: Orish - Czw 31.12.2009, 12:02:18 " />Poprawione. Cytuj: Oceansoul - Sob 02.01.2010, 14:46:10 " /> Cytuj: Orish - Sob 02.01.2010, 15:14:03 " /> Cytuj: wojjoo - Sob 02.01.2010, 17:43:50 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |