ďťż
Wštki |
[Risen] Bestiariusz (Hiciorman)
Oceansoul - Pon 28.06.2010, 14:49:13 " />Zwierzęta Kurczak Punkty doświadczenia: 10 Posiada: Drób Opis: Jeden z nielicznych âźstworówâ, których przedstawiać nie trzeba kurczak to niewielkich rozmiarów zwierzątko można je spotkać w pobliżu farm. Bezsilne zwierze nie może nas nawet zaatakować z tego powodu mała nagroda tylko 10 EXP. Świnia Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Surowe mięso Opis: Stwór o ile można tak nazwać zwykłą świnię. Nie atakuje, nie paruje ciosów tylko sobie chodzi i żyje. Spotykany tak jak kurczak na farmach, lecz i tam nie zawsze się jakieś znajdą, a jeśli już to pojedynczo. Łodzik Punkty doświadczenia: 10 Posiada: Skorupa łodzika Opis: Maleńkie bezbronne stworzonko, spotykane głównie przy niewielkich rozmiarów szczelinach i tunelach, przez które nasz główny bohater powinien się prześlizgnąć zamieniając się właśnie w Łodzika. Większości z was będzie pewnie przypominać ślimaka. Jego skorupa przyda się do tworzenia zwoju âźPrzemiany w łodzikaâ. Sęp Morski Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Drób Opis: Jedno z pierwszych stworzeń, jakie spotkamy w grze. Fanom Gothica z pewnością będą przypominać ⟌cierwojadyâ. Często spotykane na plażach i jej okolicach. Jest to łatwy przeciwnik jak na początek gry przystało. Bez większych problemów można odciągnąć jednego osobnika od reszty stada by rozprawić się z nimi pojedynczo. Żądłoszczur Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Surowe mięso, Żądło Opis: Wielu z was pomyśli przecież to jeż. Może któryś z programistów miał nieprzyjemną przygodę z tym zwierzęciem i postanowił zrobić z niego strasznego potwora. Atakuje szybko, lecz nie tak szybko jak wilk. Przeciwnik raczej niewymagający może na początku rozgrywki, ale początki bywają trudne. Dużych obrażeń nie powinien nam zadać nawet, jeśli uda mu się zaatakować kilka razy. Wilk Punkty doświadczenia: 60 Posiada: Ząb, Skóra wilka Opis: Jedno z niewielu stworzeń, na które zawsze warto uważać nigdy nie możemy być w 100% pewni wygranej. O ile z jednym wilkiem poradzi sobie większość. Gdy dopadnie nas cała wataha możemy nie wyjść z tego cało. Jak z większością zwierząt nie warto stosować obrony, ponieważ nie zda ona egzaminu. Należy strać się unikać ciosów i używać szybkich kombinacji uderzeń. Czarny Wilk Punkty doświadczenia: 120 Posiada: Ząb, Skóra wilka Opis: Ulepszona wersja Wilka jest o wiele silniejszy, ale i nagroda za jego pokonanie jest większa, aż dwukrotnie 120 EXP. Rzadko spotykany w I Rozdziale, w kolejnych będziemy znajdywać go o wiele częściej. W początkowej fazie gry wymagający przeciwnik, ale przy odrobinie szczęścia i umiejętności dający się pokonać. Dzik Punkty doświadczenia: 60 Posiada: Surowe mięso, Skóra dzika, Szabla dzika Opis: Zwierze, które może wyrządzić nam wiele szkód. Pomimo swego raczej niegroźnego wyglądu ma bardzo ostre kły, którymi potrafi się wyśmienicie posługiwać. Jeżeli tylko nas wyczuje od razu przystępuje do szybkiego ataku. Tak jak w przypadku wilków obrona na niewiele się zda. Najlepszym sposobem, aby nie stać się jego posiłkiem jest użycie broni dystansowej lub magii Nieumarli Szkielet Punkty doświadczenia: 100 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi Opis: Niegdyś człowiek dziś pozostały po nim tylko kości. Niestety Szkielety nie będą do nas mile nastawione. Na domiar złego najczęściej w grupach od dwóch nawet do pięciu âźumarlakówâ oraz walczą orężem, który daje im możliwość parowania naszych ciosów, co bardzo utrudnia starcie. Jedynym plusem jest to, że łatwo odciągnąć jednego od reszty przeciwników. Szkielet-Wojownik Punkty doświadczenia: 120 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi czasem tarcza Opis: Przeciwnicy wymagający, występujący przeważnie w grupach i sprawiający poważne problemy. Parują nasze ciosy, wyprowadzają szybkie kontry, unikają nas. Wytrzymałością chwalić się nie mogą, ale za to siłą ciosów już tak. Walka z nimi wygląda dokładnie tak samo, jak z ludźmi, dlatego też najlepiej sparować ich ciosy, po czym wyprowadzić szybką kontrę. Nieumarły Władca Punkty doświadczenia: 120 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi czasem tarcza, pierścień wasalny Opis: Istnieje pięciu Nieumarłych władców. Każdy nich posiada pierścień wasalny, który jest znakiem jego służby Lordowi Patrosconowi - to także szkielet. Władcy nie wyróżniają się specjalnymi umiejętnościami są to tylko lepiej uzbrojeni Szkieleci-Wojownicy. Ghul Punkty doświadczenia: 130 Posiada: Szpon Opis: Ich świecące w ciemności oczy mogą wystraszyć najbardziej zaprawionych w grach cRPG graczy. Przed każda walką z nimi warto zapisać grę. Nigdy nie wiadomo czy starcie zakończy się korzystnie akurat dla nas. Przemierzając jaskinie i świątynie możemy widzieć jednego Ghula a w mroku jego âźkoledzyâ będą już na nas czekać. Przed walką z tym przeciwnikiem należy pamiętać, że jego głównymi atutami są szybkość i siła. Czyli najgorsza mieszanka, jaka może spotkać gracza. Potwory Gnom Punkty doświadczenia: 50 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi(zęby, smażone mięso, itp.) oraz broń najczęściej maczugi, noże myśliwskie, sierpy Opis: Stworzenie to jest bardzo sprytne i przebiegłe. Chociaż jest to jeden z najłatwiejszych przeciwników potrafi nas zmęczyć zdarza się, że będzie biegać wokół próbując zajść nas od tyłu lub będzie rzucać w nas różnymi przedmiotami. Gnomy mają jedną nietypową cechę uwielbiają kraść. Kradną wszystko od rzeczy codziennego użytku, bo biżuterie czy broń. Ćma Grobowa Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Pył ze skrzydeł, Skrzydło Opis: Słabsza odmiana ćmy spotykana głownie w grobowcach, jaskiniach oraz w pobliżu zbiorników wodnych. Zawsze w grupach po kilka osobników najczęściej od czterech do sześciu. Przeciwnik raczej słaby spotykamy go od początku rozgrywki. Ćma Szponiasta Punkty doświadczenia: 90 Posiada: Pył ze skrzydeł, Skrzydło Opis: Przerośnięta ćma tak krótko można podsumować wygląd tego przeciwnika. Jeden z łatwiejszych przeciwników aczkolwiek szybkie ataki mogą nam zrobić wiele szkód dodatkowo najczęściej występują w grupach po kilka. Od swojej słabszej siostry zadaje więcej obrażeń oraz jest znacznie wytrzymalsza. Świerszcz Bojowy Punkty doświadczenia: 140 Posiada: Pył ze skrzydeł Opis: Zapewne pierwszy z silniejszych przeciwników, jakich spotkamy w grze. Często paruje ciosy a gdy rozpocznie atak bardzo trudno obronić się przed serią uderzeń, jakie stosuje. Najlepiej starać się unikać ciosów i atakować z flanki. Jeżeli wybierzemy drogę maga trzeba będzie bardzo szybko âźubićâ takiego potwora chyba, że wolimy drogę pokojową to będziemy musieli się natrudzić by go ominąć. Czerw Punkty doświadczenia: 100 Posiada: 2x Surowe mięso, 2x Ząb, Szpon Czerwia Opis: Obrzydliwy, oślizgły, wstrętny i jeszcze na dodatek wielki robal. Na szczęście nie jest aż tak trudnym przeciwnikiem jak jest brzydki a dla wielu pewnie straszny. Uważam, że jest to jeden z łatwiejszych przeciwników. Raczej sporadycznie paruje ciosy bez większych problemów można go zabić stosując uniki lub parowanie w odpowiednich momentach. Bagielec Punkty doświadczenia: 80 Posiada: Zimne serce Opis: Jedna z pierwszych istot humanoidalnych, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć. Jednak nie jest to od razu najwyższa liga raczej przeciętny przeciwnik. Jego atutem jest ludzki styl walki, co pozwala mu na dobre parowanie cisów, co zresztą dosyć często robi. Bez większych problemów można go zabić jeszcze w pierwszym rozdziale naszej rozgrywki. Jaszczur Grzmotów Punkty doświadczenia: 160 Posiada: To co zjadł (rośliny) Opis: Jeden z ciekawszych przeciwników w grze. Chociaż nie jest zbyt silny to opracował interesujący sposób obrony przed ciosami, chowa się w swojej skorupie i wtedy nic nie możemy mu zrobić. Potrafi atakować, ale robi to raczej nieudolnie, co robi z niego raczej łatwego do pokonania przeciwnika nawet w początkowych etapach gry. Brontok Punkty doświadczenia: 180 Posiada: Róg brontoka, 2x Surowe mięso Opis: Domowe zwierzątka Jaszczuroludzi przebywają zazwyczaj tam gdzie Saurianie. Mają z przodu duże rogi niczym Diabeł i opancerzone ciała. Często nasze frontalne ataki będą się kończyć niepowodzeniem jednak ich ruchy są dość powolne i łatwo jest ich obejść by zadać cios z boku lub tyłu. Kilka ciosów jednak nie wystarczy, ponieważ są dosyć wytrzymałe, większa grupka tych stworzeń morze sprawiać problemy. Skorpion Punkty doświadczenia: 200 Posiada: Szczypce skorpiona, Żądło skorpiona Opis: Wielki silny skorpion trudny do pokonania w początkowej fazie gry. Jednak z czasem staje się całkiem przeciętnym przeciwnikiem niestety, gdy to następuje zaczynamy je spotykać w grupach po kilka osobników. Ich głównym atutem jest daleki zasięg ataków, który nawet doświadczonemu graczowi może sprawiać kłopoty. Popiołak Punkty doświadczenia: 300 Posiada: Skóra bestii, 4x Ząb, Serce popiołaka Opis: Bardzo podobny do Trola z serii, Gothic jednak, gdy się przyjrzeć można dostrzec pewne różnice. Pierwszą jest wielkość Popiołak pomimo swej dużej siły jest o wiele mniejszy od gothickowego Trola. Kolejną różnicą są chociażby oczy, których u Popiołaka brak. Jest to jedna z trudniejszych do pokonania bestii w grze. Trzeba się nieźle natrudzić by go znaleźć. Przebywają głównie w jaskiniach oraz podziemnych świątyniach jaszczuroludzi. Ogr Punkty doświadczenia: 300 Posiada: Maczuga ogra, drobne pieniądze oraz jakieś drobiazgi Opis: Najsilniejszy przeciwnik w grze. Jego ogromna maczuga jest w stanie niszczyć najtrwalsze pancerze. Jeden jego cios może pozbawić życia najwytrzymalszych wojowników. Jeżeli gramy Magiem to sprawa jest prosta kilka uderzeń czarem i po sprawie. Jednak wszyscy inni mają âźkupęâ roboty. Trzeba unikać każdego ciosu lub starać się je parować i w odpowiednim momencie uderzać silnymi atakami. W grze można spotkać kilka oswojonych ogrów, które nie będą nas atakować, jeśli ich nie rozzłościmy. Hiciorman - Śro 30.06.2010, 08:20:19 " />Zwierzęta Kurczak Punkty doświadczenia: 10 Posiada: Drób Opis: Jeden z nielicznych âźstworówâ, których przedstawiać nie trzeba kurczak to niewielkich rozmiarów zwierzątko można je spotkać w pobliżu farm. Bezsilne zwierze nie może nas nawet zaatakować z tego powodu mała nagroda tylko 10 EXP. Świnia Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Surowe mięso Opis: Stwór o ile można tak nazwać zwykłą świnię. Nie atakuje, nie paruje ciosów tylko sobie chodzi i żyje. Spotykany tak jak kurczak na farmach, lecz i tam nie zawsze się jakieś znajdą, a jeśli już to pojedynczo. Łodzik Punkty doświadczenia: 10 Posiada: Skorupa łodzika Opis: Maleńkie bezbronne stworzonko, spotykane głównie przy niewielkich rozmiarów szczelinach i tunelach, przez które nasz główny bohater powinien się prześlizgnąć zamieniając się właśnie w Łodzika. Większości z was będzie pewnie przypominać ślimaka. Jego skorupa przyda się do tworzenia zwoju âźPrzemiany w łodzikaâ. Sęp Morski Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Drób Opis: Jedno z pierwszych stworzeń, jakie spotkamy w grze. Fanom Gothica z pewnością będą przypominać ⟌cierwojadyâ. Często spotykane na plażach i jej okolicach. Jest to łatwy przeciwnik jak na początek gry przystało. Bez większych problemów można odciągnąć jednego osobnika od reszty stada by rozprawić się z nimi pojedynczo. Żądłoszczur Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Surowe mięso, Żądło Opis: Wielu z was pomyśli przecież to jeż. Może któryś z programistów miał nieprzyjemną przygodę z tym zwierzęciem i postanowił zrobić z niego strasznego potwora. Atakuje szybko, lecz nie tak szybko jak wilk. Przeciwnik raczej niewymagający może na początku rozgrywki, ale początki bywają trudne. Dużych obrażeń nie powinien nam zadać nawet, jeśli uda mu się zaatakować kilka razy. Wilk Punkty doświadczenia: 60 Posiada: Ząb, Skóra wilka Opis: Jedno z niewielu stworzeń, na które zawsze warto uważać nigdy nie możemy być w 100% pewni wygranej. O ile z jednym wilkiem poradzi sobie większość. Gdy dopadnie nas cała wataha możemy nie wyjść z tego cało. Jak z większością zwierząt nie warto stosować obrony, ponieważ nie zda ona egzaminu. Należy strać się unikać ciosów i używać szybkich kombinacji uderzeń. Czarny Wilk Punkty doświadczenia: 120 Posiada: Ząb, Skóra wilka Opis: Ulepszona wersja Wilka jest o wiele silniejszy, ale i nagroda za jego pokonanie jest większa, aż dwukrotnie 120 EXP. Rzadko spotykany w I Rozdziale, w kolejnych będziemy znajdywać go o wiele częściej. W początkowej fazie gry wymagający przeciwnik, ale przy odrobinie szczęścia i umiejętności dający się pokonać. Dzik Punkty doświadczenia: 60 Posiada: Surowe mięso, Skóra dzika, Szabla dzika Opis: Zwierze, które może wyrządzić nam wiele szkód. Pomimo swego raczej niegroźnego wyglądu ma bardzo ostre kły, którymi potrafi się wyśmienicie posługiwać. Jeżeli tylko nas wyczuje od razu przystępuje do szybkiego ataku. Tak jak w przypadku wilków obrona na niewiele się zda. Najlepszym sposobem, aby nie stać się jego posiłkiem jest użycie broni dystansowej lub magii Nieumarli Szkielet Punkty doświadczenia: 100 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi Opis: Niegdyś człowiek dziś pozostały po nim tylko kości. Niestety Szkielety nie będą do nas mile nastawione. Na domiar złego najczęściej w grupach od dwóch nawet do pięciu âźumarlakówâ oraz walczą orężem, który daje im możliwość parowania naszych ciosów, co bardzo utrudnia starcie. Jedynym plusem jest to, że łatwo odciągnąć jednego od reszty przeciwników. Szkielet-Wojownik Punkty doświadczenia:120 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi czasem tarcza Opis: Przeciwnicy wymagający, występujący przeważnie w grupach i sprawiający poważne problemy. Parują nasze ciosy, wyprowadzają szybkie kontry, unikają nas. Wytrzymałością chwalić się nie mogą, ale za to siłą ciosów już tak. Walka z nimi wygląda dokładnie tak samo, jak z ludźmi, dlatego też najlepiej sparować ich ciosy, po czym wyprowadzić szybką kontrę. Nieumarły Władca Punkty doświadczenia: 120 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi oraz broń najczęściej miecze, maczugi czasem tarcza, pierścień wasalny Opis: Istnieje pięciu Nieumarłych władców. Każdy nich posiada pierścień wasalny, który jest znakiem jego służby Lordowi Patrosconowi - to także szkielet. Władcy nie wyróżniają się specjalnymi umiejętnościami są to tylko lepiej uzbrojeni Szkieleci-Wojownicy. Ghul Punkty doświadczenia: 130 Posiada: Szpon Opis: Ich świecące w ciemności oczy mogą wystraszyć najbardziej zaprawionych w grach cRPG graczy. Przed każda walką z nimi warto zapisać grę. Nigdy nie wiadomo czy starcie zakończy się korzystnie akurat dla nas. Przemierzając jaskinie i świątynie możemy widzieć jednego Ghula a w mroku jego âźkoledzyâ będą już na nas czekać. Przed walką z tym przeciwnikiem należy pamiętać, że jego głównymi atutami są szybkość i siła. Czyli najgorsza mieszanka, jaka może spotkać gracza. Potwory Gnom Punkty doświadczenia: 50 Posiada: drobne kwoty w złocie, drobiazgi(zęby, smażone mięso, itp.) oraz broń najczęściej maczugi, noże myśliwskie, sierpy Opis: Stworzenie to jest bardzo sprytne i przebiegłe. Chociaż jest to jeden z najłatwiejszych przeciwników potrafi nas zmęczyć zdarza się, że będzie biegać wokół próbując zajść nas od tyłu lub będzie rzucać w nas różnymi przedmiotami. Gnomy mają jedną nietypową cechę uwielbiają kraść. Kradną wszystko od rzeczy codziennego użytku, bo biżuterie czy broń. Ćma Grobowa Punkty doświadczenia: 50 Posiada: Pył ze skrzydeł, Skrzydło Opis: Słabsza odmiana ćmy spotykana głownie w grobowcach, jaskiniach oraz w pobliżu zbiorników wodnych. Zawsze w grupach po kilka osobników najczęściej od czterech do sześciu. Przeciwnik raczej słaby spotykamy go od początku rozgrywki. Ćma Szponiasta Punkty doświadczenia: 90 Posiada: Pył ze skrzydeł, Skrzydło Opis: Przerośnięta ćma tak krótko można podsumować wygląd tego przeciwnika. Jeden z łatwiejszych przeciwników aczkolwiek szybkie ataki mogą nam zrobić wiele szkód dodatkowo najczęściej występują w grupach po kilka. Od swojej słabszej siostry zadaje więcej obrażeń oraz jest znacznie wytrzymalsza. Świerszcz Bojowy Punkty doświadczenia: 140 Posiada: Pył ze skrzydeł Opis: Zapewne pierwszy z silniejszych przeciwników, jakich spotkamy w grze. Często paruje ciosy a gdy rozpocznie atak bardzo trudno obronić się przed serią uderzeń, jakie stosuje. Najlepiej starać się unikać ciosów i atakować z flanki. Jeżeli wybierzemy drogę maga trzeba będzie bardzo szybko âźubićâ takiego potwora chyba, że wolimy drogę pokojową to będziemy musieli się natrudzić by go ominąć. Czerw Punkty doświadczenia: 100 Posiada: 2x Surowe mięso, 2x Ząb, Szpon Czerwia Opis: Obrzydliwy, oślizgły, wstrętny i jeszcze na dodatek wielki robal. Na szczęście nie jest aż tak trudnym przeciwnikiem jak jest brzydki a dla wielu pewnie straszny. Uważam, że jest to jeden z łatwiejszych przeciwników. Raczej sporadycznie paruje ciosy bez większych problemów można go zabić stosując uniki lub parowanie w odpowiednich momentach. Bagielec Punkty doświadczenia: 80 Posiada: Zimne serce Opis: Jedna z pierwszych istot humanoidalnych, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć. Jednak nie jest to od razu najwyższa liga raczej przeciętny przeciwnik. Jego atutem jest ludzki styl walki, co pozwala mu na dobre parowanie cisów, co zresztą dosyć często robi. Bez większych problemów można go zabić jeszcze w pierwszym rozdziale naszej rozgrywki. Jaszczur Grzmotów Punkty doświadczenia: 160 Posiada: To co zjadł (rośliny) Opis: Jeden z ciekawszych przeciwników w grze. Chociaż nie jest zbyt silny to opracował interesujący sposób obrony przed ciosami, chowa się w swojej skorupie i wtedy nic nie możemy mu zrobić. Potrafi atakować, ale robi to raczej nieudolnie, co robi z niego raczej łatwego do pokonania przeciwnika nawet w początkowych etapach gry. Brontok Punkty doświadczenia: 180 Posiada: Róg brontoka, 2x Surowe mięso Opis: Domowe zwierzątka Jaszczuroludzi przebywają zazwyczaj tam gdzie Saurianie. Mają z przodu duże rogi niczym Diabeł i opancerzone ciała. Często nasze frontalne ataki będą się kończyć niepowodzeniem jednak ich ruchy są dość powolne i łatwo jest ich obejść by zadać cios z boku lub tyłu. Kilka ciosów jednak nie wystarczy, ponieważ są dosyć wytrzymałe, większa grupka tych stworzeń morze sprawiać problemy. Skorpion Punkty doświadczenia: 200 Posiada: Szczypce skorpiona, Żądło skorpiona Opis: Wielki silny skorpion trudny do pokonania w początkowej fazie gry. Jednak z czasem staje się całkiem przeciętnym przeciwnikiem niestety, gdy to następuje zaczynamy je spotykać w grupach po kilka osobników. Ich głównym atutem jest daleki zasięg ataków, który nawet doświadczonemu graczowi może sprawiać kłopoty. Popiołak Punkty doświadczenia: 300 Posiada: Skóra bestii, 4x Ząb, Serce popiołaka Opis: Bardzo podobny do Trola z serii, Gothic jednak, gdy się przyjrzeć można dostrzec pewne różnice. Pierwszą jest wielkość Popiołak pomimo swej dużej siły jest o wiele mniejszy od gothickowego Trola. Kolejną różnicą są chociażby oczy, których u Popiołaka brak. Jest to jedna z trudniejszych do pokonania bestii w grze. Trzeba się nieźle natrudzić by go znaleźć. Przebywają głównie w jaskiniach oraz podziemnych świątyniach jaszczuroludzi. Ogr Punkty doświadczenia: 300 Posiada: Maczuga ogra, drobne pieniądze oraz jakieś drobiazgi Opis: Najsilniejszy przeciwnik w grze. Jego ogromna maczuga jest w stanie niszczyć najtrwalsze pancerze. Jeden jego cios może pozbawić życia najwytrzymalszych wojowników. Jeżeli gramy Magiem to sprawa jest prosta kilka uderzeń czarem i po sprawie. Jednak wszyscy inni mają âźkupęâ roboty. Trzeba unikać każdego ciosu lub starać się je parować i w odpowiednim momencie uderzać silnymi atakami. W grze można spotkać kilka oswojonych ogrów, które nie będą nas atakować, jeśli ich nie rozzłościmy. Jaszczuroludzie Jaszczuroczłek Punkty doświadczenia: 180 Posiada: Jaszczurzy miecz, drobne kwoty w złocie, drobiazgi Opis: Najsłabszy z jaszczuroludzi spotykany głównie na początku gry jeszcze w pierwszym rozdziale, jeśli zapuścimy się zbyt daleko. Tak jak każdy Saurianin używa zadziwiająco dobrego Jaszczurzego miecza. W późniejszej fazie gry można go tylko spotkać w grupie z innymi jaszczuroludźmi. Zwiadowca Punkty doświadczenia: 180 Posiada:Jaszczurzy miecz, drobne kwoty w złocie, drobiazgi Opis: Łatwy przeciwnik spotykany głownie w grupie innych Saurian. Na początku drugiego rozdziału pierwsze osobniki zaczną się kręcić po wyspie jednak szybko zastąpią ich wojownicy a zwiadowców będzie można spotkać tylko pod wulkanem. Wojownik Punkty doświadczenia: 250 Posiada:Jaszczurzy miecz, drobne kwoty w złocie, drobiazgi Opis: Z całą pewnością najczęściej spotykany z przeciwnik w grze. Począwszy od drugiego rozdziału aż do ostatniego będziemy mieć z nim do czynienia. Średnie wyszkolenie bojowe pozwala mu blokować niektóre nasze ciosy i zadawać średniej prędkości uderzenia. Najlepszym sposobem na pokonanie go jest parowanie ciosów lub uniki i atak najlepiej z flanki, ponieważ w taki sposób nie będzie mógł się obronić. Kapłan Punkty doświadczenia: 320 Posiada: Jaszczurzy miecz, drobne kwoty w złocie, drobiazgi Opis: Zdecydowanie jeden z najtrudniejszych przeciwników w grze. Przed każdą walką z tym przeciwnikiem warto zapisać grę. Jak sama nazwa wskazuje potrafi posługiwać się magią na dodatek bardzo dobrze. Poza tym potrafi bardzo dobrze posługiwać się bronią podczas walki w zwarciu. Jego ogniste ataki mogą przyprawić o ból głowy nie jednego doświadczonego gracza cRPG. Trudny przeciwnik wymaga trudnej taktyki. Nie polecam biegu prosto na niego, ponieważ jeśli zdąży użyć magii stracimy wiele punktów życia, należy podejść go tak by nie miał czasu uderzyć i gdy będziemy blisko walczyć z nim jak z każdym innym przeciwnikiem. Elitarny Wojownik Punkty doświadczenia: 320 Posiada: Jaszczurzy miecz, drobne kwoty w złocie, drobiazgi Opis: Według mnie równie wymagający przeciwnik, co Kapłan. Chociaż nie potrafi posługiwać się magią to walkę mieczem opanował do perfekcji. Bez większego wysiłku będzie blokował znaczną większość naszych ataków, a sam cierpliwie będzie czekał aż się odkryjemy by wtedy zadać śmiertelnie szybka serie ciosów. W tym wypadku należy starać się parować wszystkie ciosy, ale uwaga może zniszczyć naszą obronę. Następnie szybkie ataki najlepiej z boku lub z, tylu jeśli się uda w od tyłu zadamy dużo więcej obrażeń a może nawet skończymy jego żywot. nie wiem czemu ale nie wysłały się jaszczuroludzie więc tu są i poprawiłem na tak jak powinno wygladać Oceansoul - Czw 01.07.2010, 13:39:09 " />Cały ten tekst wymaga gruntownego przerobienia pod względem stylistyki i poprawności. Dla przykładu, opis kury: Cytuj: Hiciorman - Pią 02.07.2010, 20:46:13 " />to proszę przerób który którykolwiek kawałek na odpowiedni wg ciebie a na marginesie Orish napisał mi że może być Oceansoul - Sob 03.07.2010, 09:09:22 " />No przecież przerobiłam kurę, porównaj sobie, gdzie są kropki, gdzie przecinki i myślniki, kiedy rozpoczynamy nowe zdanie. Po prostu stylistycznie tekst pozostawia bardzo wiele do życzenia. Zdania zupełnie nie łączą się ze sobą, przez co płynna lektura tekstu jest niemożliwa. W takim wypadku nie widzę sensu, żeby ktoś trzeci przerabiał cały tekst, zanim autor sam go nie dopracuje. I bardzo proszę o pisanie do mnie z użyciem przecinków. Gdy chce się pisać teksty, to należałoby wiedzieć, do czego one służą. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |