ďťż
Wštki |
Rada dla początkującego w NWN
Hogg tne Umbrio - Wto 23.01.2007, 20:07:57 " />Właśnie przymierzam się do zagrania w NWN. Dotychczas grałem tylko w serie BG,więc mimo tego ze NWN jest już dość leciwą grą, stanowi dla mnie pewne novum. I stąd prośba: jaka posatć na początek dla amatora? Woj czy mag? Nie ukrywam, że sporą estymą darzę zarówno krasnoludy (BG2 i Crom Fayer dla znających swój fach ) jak i elfy...Może jakieś sugestie? Pozdrawiam Raku - Wto 23.01.2007, 20:36:21 " />Jeśli zagrasz krasnoludzkim wojownikiem gra będzie aż za prosta. Sam tak zaczynałem więc wiem co mówie Sinthael - Wto 23.01.2007, 20:45:22 " />Na początek najlepszy jest wojownik taki jak po naciśnięciu przycisku "Zalecane". Biegły w Ciężkich Pancerzach i jakaś broń bojowa np. Długi Miecz. Na początku nie warto rozbić z niego wieloklasowca. Ewentualnie możesz wybrać Barbarzyńcę używającego Topora Oburęcznego lub zainwestować w Broń Egzotyczną i wybrać Podwójny Topór. Loki Lyesmyth - Wto 23.01.2007, 20:50:55 " />jesli nie grasz zlodziejem to wynajmnij go Hogg tne Umbrio - Wto 23.01.2007, 21:05:20 " />Nie ukrywam, że myślałem o krasnoludzie i młocie oraz tarczy. Czy są w grze jakieś ciekawe bronie młoty lub topory? I topory jednoręczne czy dwuręczne? Loki Lyesmyth - Wto 23.01.2007, 21:08:49 " />jka myslisz o wojowniku w wielka sila to bierz miecze dwureczne an ie topory dwureczne bo meicz od toporow sa silniejsze w tej grze Saiya-jin - Wto 23.01.2007, 21:33:26 " />W NWN właściwie wszystkie bronie są równie umagicznione. Śmiało możesz brać młot. Jeżeli masz dodatki, to warto zastanowić się nad mistrzem broni i krasnoludzkim obrońcą. Hogg tne Umbrio - Śro 24.01.2007, 14:46:48 " /> Saiya-jin napisał(a): Sinthael - Śro 24.01.2007, 15:10:11 " />Zainstaluj od razu podstawkę i dodatki. Dodają dużo nowych umiejętności, atutów i klasy prestiżowe. Ingmar - Śro 24.01.2007, 18:33:50 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Raku - Śro 24.01.2007, 18:46:07 " /> Ingmar napisał(a): Ingmar - Śro 24.01.2007, 18:58:52 " /> Raku napisał(a): Loki Lyesmyth - Śro 24.01.2007, 19:12:30 " />sa skrzynie z soukiem 50 ponad i to juz na samym poczantku oprzedmioto nie zniszczysz ty ich poprostu nie wezmiesz pomijajoc juz problem plapek zadjaocych 150 hp starty ja grlame babrzyncom z sial i kondycja 18 i meiczem dwurecznym ognia skrzynie otworzysz alep ulapki zabujcze sa:P Saiya-jin - Śro 24.01.2007, 21:44:46 " />Zawsze można zrobić postać mieszaną z kilkoma poziomami łotra/barda (bard ma jeszcze tę zaletę, że można mu dodać Ucznia Czerwonego Smoka). Hogg tne Umbrio - Czw 25.01.2007, 15:38:00 " />Ufff...przebrnąłem przez instalacje (długo trwało no i prawie 5 giga na twardyM) I się zaczęło: postanowiłem grać krasnoludem wojem, broń-młot bojowy. I tu problem: gdzie się wybiera biegłości w broniach. W porównaniu do Baldurów tu jest niezłe zamieszanie...jak dla mnie. Za każdym razem automatycznie mam ulubiona broń: długie miecze. Krasnolud i długie miecze??? Po drugie: od razu zainstalowałem dwa dodatki i przy tworzeniu nie widzę klasy prestiżowej: krasnoludzki obrońca. Czy potem będzie np po osiągnięciu odpowiedniego levelu? Po trzecie: czy musze też gdzieś przy tworzeniu postaci dać umiejętność używania tarczy/pawęzy? Bo zamierzam tez się taką posiłkowac w trakcie gry. Sorki za tyle pytań, ale wogóle nie kumam o co biega w NWN... Ingmar - Czw 25.01.2007, 16:21:58 " />Eee, to jest edycja 3.0... może i trochę bardziej skomplikowana, ale lepsza o całe lata świetlne. Hogg tne Umbrio napisał(a): Saiya-jin - Czw 25.01.2007, 16:39:26 " />Kliknąłeś w "Zalecane". Zrób postać od nowa i sam rozdawaj atuty, punkty, itd. Hogg tne Umbrio - Czw 25.01.2007, 19:48:04 " />Dzięki wielkie za wszystkie porady...Ruszam ocalić świat (który to już raz;) |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |