ďťż
 
 
 
 

Wštki


Podmrok



Kybele - Sob 05.12.2009, 20:44:30
" />Nie znalazłam nigdzie tego wątku, tak więc zdecydowałam się na stworzenie Tak naprawdę, chodzi mi tylko o pewien problem z lokacją Ust Natha :/ Mianowicie Faere mnie zdemaskowała, musiałam ją zabić :/ Potem zmierzyłam się z całym miastem drowów, wybiłam co do jednego. Poszłam do Świątyni i zagarnęłam smocze jaja. Jednakże nigdzie nie ma Matki Przełożonej i wyjście z Ust Natha jest zamknięte >,<' Nie wiem, jak się stąd wydostać... Chciałam spróbować z kodami, ale kiedy naciskam Ctrl+Spacja, gra się pauzuje i nic poza tym ;/ Musi być jakieś wyjście, w dzienniku jest napisane tylko, że skoro mnie nakryli, to muszę być bardziej ostrożna... Ma ktoś jakiś pomysł? Widziałam że wiele osób już pisało prośby o pomoc w komentarzach w solucji, ale nikt im nie odpowiadał...
Żeby jednak nie robić oddzielnego wątku o jednym problemie, chciałabym żebyście pisali ogólnie wszystko o Podmroku Wasze opinie, jakieś ciekawostki itd...




Asnathan - Czw 10.12.2009, 22:03:57
" />Jak ona Cię zdemaskowała? Nie masz wcześniejszych save'ów? By móc wpisywać kody musisz wpierw w katalogu gdzie masz zainstalowane BG2 otworzyć w notatniku plik Baldur.ini i znaleźć linijkę [Program Options], pod nią dopisz: ''Debug Mode=1''. Wówczas Ctrl + Spacja i kod na przyzwanie Matki Przełożonej ewentualnie

Kod na Ardulace będzie następujący: CLUAConsole:CreateCreature("[UDARDUL]") bądź CLUAConsole:CreateCreature("[CUARDUL]") . Spróbuj jedno z dwóch, może pomoże .



Shar - Wto 15.12.2009, 14:48:19
" />Jak dla mnie Podmrok w BG jest zdecydowanie za mały. Wiąże się z tym również za mała liczba zadań. Bardzo ciekawy pomysł, szkoda tylko, że aż tak okrojony.



Sauron - Wto 15.12.2009, 17:39:37
" />Podmrok mały, okrojony i pomniejszony. Mało zadań, mało lokacji. A mogło być tak dobrze. Zabijanie drowów to taka miła zabawa

Bo są trochę głupi z tymi krzykami "Chwała Pajęczej Królowej". No, elfy...

Co nie zmienia faktu, że lokacja klimatyczna. To przebranie i potajemne wejście do środka też jest dość ciekawe. Ta konspiracja jest właśnie mocnym elementem tego rozdziału.




Shar - Wto 15.12.2009, 17:59:36
" /> Sauron napisał(a):



Soanseth - Wto 15.12.2009, 18:16:22
" />Ale sieczka na końcu była przyjemna ^^



Erador - Wto 15.12.2009, 18:27:17
" /> Shar napisał(a):



Shar - Wto 15.12.2009, 19:03:08
" /> Soanseth napisał(a):



Erador - Wto 15.12.2009, 19:12:16
" /> Cytuj:



Sactus - Śro 20.01.2010, 17:33:54
" />W Podmroku najbardziej lubię palić drowy oddechem smoka (a ja BARDZO nie lubię drowów nie włączając Drizzta)Wkurzyłem się gdy musiałem atakować snirfenbliny i dalej nie wytrzymałem z mrocznymi.



Gomez - Śro 20.01.2010, 18:28:19
" />Uuu anioł normalnie:) a ja tam lubię drowów fajnie się poruszają



Shar - Czw 21.01.2010, 13:48:06
" />"drowy" ;p

Drizzta fajnie się zabija.

Kurczę, szkoda też że drowy mają tak okrojony arsenał w grze, miałam nadzieję, ze dostanie się coś ciekawego (choćby na czas misji w Podmroku), a tu kurcze wszyscy mają to samo. Wielka szkoda.



Gomez - Pią 22.01.2010, 11:06:46
" />No mnie też to wkurza, ubijasz takiego i znajdujesz za każdym razem praktycznie to samo:(



Soanseth - Pią 22.01.2010, 23:23:44
" />Przynajmniej masz sporo cashu po wyjściu. Chociaż wtedy i tak już ma sie od groma pieniędzy.



Shar - Sob 23.01.2010, 00:29:30
" />Mam przez to wrażenie, że autorzy stwierdzili "Daliśmy im Podmrok! Tego jeszcze nie było! Resztę detali można olać, i tak gracze będą zafascynowani taką lokacją!"
Zwłaszcza biorą pod uwagę iż drowy mają ciekawy sprzęt. Szkoda, że bicz nie jest dostępny. Taki z wężowymi głowami ahhh *buja w obłokach*

Soan napisał(a):



Jaquan - Sob 23.01.2010, 20:40:17
" />Soan po wyjściu z podmroku z większością drowowego sprzętu masz kupę pyłu. Specjalnie drogi też zresztą u nich nie był...



Soanseth - Nie 24.01.2010, 01:28:29
" /> Cytuj:



Sauron - Nie 24.01.2010, 09:36:52
" />Dobrze wiedzieć. Nigdy nie wynosiłem sprzętu z Podmroku, bo trik żeby się w pył nie zmienił jest trudny, a mi się nie chce.

Wspaniale, że można poznać Podmrok i zostać Drowem (na pewien czas), jednak najlepiej wybić całe miasto. Niech sobie wzywają Lloth, Pajęcza Królowa może mi naskoczyć.



Jaquan - Nie 24.01.2010, 10:40:15
" />Sauron to co poznajemy w BG2 niestety z podmrokiem ma bardzo mało wspólnego. Mogliby zrobić z tego chociaż coś na wzór zubożałego ale jednak świata powierzchni z własną mapą by wydawał się większy. A nie jakąś większą jaskinią i grupą tuneli gdzie miasta Ilithidów, wioska gnomów głębinowych, legowisko wypatrywaczy i siedlisko Kuo-toa leżą zaledwie o rzut kamieniem od siebie... I proszę nie kal więcej strony mówieniem, że lepiej wyrżnąć wszystkie drowy niż udawać bo... Bo w ten sposób cała lokacja traci te resztki klimatu jaki jej nadano.



Shar - Nie 24.01.2010, 14:17:56
" /> Soanseth napisał(a):



Saiya-jin - Nie 24.01.2010, 15:08:35
" /> Cytuj:



Suiseiseki - Nie 24.01.2010, 15:10:39
" />Bo to miasto i tak jest, po to, żeby je wyciąć.



Jaquan - Nie 24.01.2010, 16:59:09
" />Wybacz ale chyba cię pogięło. Choć samo BG2 przeszedłem tylko raz to sam Podmrok zaliczyłem kilkanaście razy i nigdy nie uznałem, że najlepiej jest wyciąć szybciutko miasto. Podmrok był jedyną lokacją w BG2 gdzie naprawdę czułem, że jestem swoim bohaterem i że można załatwić jakąkolwiek sprawę inaczej niż przebijając się przez hordy przeciwników.



Aerie - Nie 24.01.2010, 17:06:43
" />Ale można też uknuć mroczną intrygę, wmieszać się w ich społeczeństwo, narobić zamieszania z jajami, a potem i tak wyrżnąć wszystko co się rusza. ^^



Jaquan - Nie 24.01.2010, 17:12:48
" />Też nie próbowałem. Po prostu dawałem dyla zostawiając miasto w chaosie. I tyle. Metoda cichego agenta xP



Suiseiseki - Nie 24.01.2010, 17:21:17
" /> Cytuj:



Jaquan - Nie 24.01.2010, 17:36:01
" /> Cytuj:



Alaundo - Nie 31.01.2010, 23:03:32
" /> Jaquan napisał(a):



Skowron - Nie 31.01.2010, 23:34:09
" />A mnie wkurza nawet nie tyle rozmiar jaskini, co miasta drowów, no bo przepraszam ale miasto w którym są 2, słownie dwa, domy drowów to nie miasto tylko kurcze, jakieś obozowisko. Podmrok jest fajny, szkoda, że taki mały, ale przynajmniej są jaskinie Obserwatorów i łupieżców umysłu. A ja mam jeszcze pytanie, bo w legowisku obserwatorów są schody w górę, ale pisze, że są nieskończone, czy UB dodaje kolejne piętro? Bo chętnie bym sobie zwiedził więcej komnat beholderów.



Sauron - Pon 01.02.2010, 19:44:19
" />Jak gram paladynem to przecież powinienem zabijać te drowy dla utrzymania klimatu, w końcu one są uważane przez tych rycerzy za czyste zło (choćby Keldorn, który nawet na jej widok wytrzymać nie może). Więc pozostaję w zgodzie z ideologią swojej postaci.



Radogost - Czw 01.07.2010, 12:02:09
" />Hej mam problem z tym podmrokiem, a konkretniej z miastem drowów.
Wykonywałem dla nich zadania, ale po oddaniu klejnotów z wieży lisza postanowiłem się zbuntować i zabić wszystko co się rusza. Problem w tym, ze bramy są zamknięte, a ja nie mogę nigdzie znaleźć żadnej drogi ucieczki :/
Smocze jaja mam już jakby co.



sabacs90 - Wto 06.07.2010, 17:57:04
" />Mam małe pytanie. Mianowicie jestem w podmroku i muszę wykonać zadanie z uratowaniem córki matki przełożonej. Gadałem już z Solaufeinem ale jak udaję się w umowione miejsce to jego tam nie ma. Wracam do miasta a on mowi ze sie koncentruje na czekajacym nas zadaniu. Może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego nie czeka na mnie przy jaskini?



Sactus - Sob 24.07.2010, 20:56:00
" />Zwykle przed każdym zadaniem dla Soulaufeina trzeba czekać kilka dni.
Przyjdź do niego po kilku dniach.
Jeśli nie zareaguje to wybij całe miasto(Najlepszy moment-palenie drowów )i weź jaja Adalon ze świątyni Llolth.
Co do ciebie Radogost to też miałem tą sytuacje .Nie można nic z tym zrobić kody,albo podmrok od nowa...



Saiya-jin - Sob 24.07.2010, 21:33:12
" />Lepiej od razu zabić smoka i asta la vista. Co ja jestem? Smocza niańka? Niby dobry smok, a będzie mnie więził w ciemnej norze. Jest smokiem, to niech sam sobie radzi.



Sactus - Pon 26.07.2010, 10:24:22
" />Nigdy bym nie zabił takiego wspaniałego stworzenia.
Poza tym zawsze gram dobrem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.